Хүүхдээр улс төр хийгчид ичиг, ичиг! | News.MN

Хүүхдээр улс төр хийгчид ичиг, ичиг!

Хүүхдээр улс төр хийгчид ичиг, ичиг!

Хүүхдээр улс төр хийгчид ичиг, ичиг!

УИХ дахь Ардчилсан намын гишүүд Сүхбаатарын талбай дээр өлсгөлөн зарлаад долоон өдөр болж байна. Тэдний өлсгөлөн зарлах зорилго нь 2021 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчийг бүртгэх асуудал байсан бол өнөөдөр зорилго нь тодорхойгүй болов. Анх жагсч эхэлснээсээ хойш тэдний зорилго тодорхой болж, одоо УИХ-ын даргын захирамжаар байгуулагдсан ажлын хэсэгтэй хэлэлцээр хийж байгаа.

Тэд Сүхбаатарын талбайд жагссан өдрөөсөө цар тахлын эсрэг хууль зөрчиж, зөвшилцөхөөр ирсэн М.Тулгат, Э.Бат-Үүл нарыг дэмжигчдээрээ хөөлгөж, намын дотоод асуудлаа төрийн асуудал болгосон. Одоо бүр хүүхдүүдээр улс төр хийж, Сүхбаатарын талбай дээр авчирч, улстөржүүлж, өрөвдүүлж сууна.

УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар өчигдөр охиноо Сүхбаатарын талбайд авчирч, нулимс дуслуулсан зураг, бичлэгээ сошиалд тарааж эхлэв. Харин түүний энэ жүжгийг УИХ-ын гишүүн Н.Алтанхуяг өнөөдөр үргэлжлүүлж, мөн л эхнэр, хүүхдүүдээ талбай дээр авчрав.

Улс төрийн ямар ч өлсгөлөн, жагсаалд насанд хүрээгүй хүүхдийг оролцуулахыг хориглодог. Хэдийгээр жагсаалдаа оролцуулаагүй ч өлсгөлөн зарлаж байгаа газраа хүүхдүүдээ авчраад, сошиалаар өрөвдүүлсэн зураг бичлэгээ тарааж байгаа нь өөрөө ёс зүйгүй. Зөвхөн өөрсдийнхөө эрх ашгийн төлөө, улстөржүүлсэн жагсаалдаа хүүхдээ оролцуулж, тэдний эрхэнд халдахаа зогсоогооч, өлсөгчид өө.

Цар тахлын энэ үед хүүхдийнхээ эрүүл мэндийг эрсдэлд оруулж, улстөржихгүй байхыг эрхэм өлсөгчдөөс хичээнгүйлэн хүсье!

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ТэнэглэлТэнэглэл
9
БурууБуруу
6
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Uka 2021-05-11 66.181.181.79

Hen negen hvn n uurinhuu harsan untsgiig olon hvnd hurgeh medee bolgoj biceed, ihenh hund buruu oilgolt turuuleh ym. Ene niitleliig handalt awah gj bicej bnu yg ene humuusiig yu hiij bga talaar ni bicij bnu gedeg n ergelzeetei sanagdaj bn .

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.9.46.186

Hunii harah untsig yumdaa. Ohin n aav dree ocih buruu bolj bnu? Yum bolgoniig uls turjuuldgee hzee bolih humuus ve?…

Avatar

. 2021-05-11 202.9.46.186

Hunii harah untsig l yumdaa. Ohin n aav dree ochih tgd buruu bolj bnu? Buh yumiig uls turjuuldgee odoo blisn n deeree.🤦‍♀️

Avatar

Иргэн 2021-05-11 103.57.94.33

Болиоч. Ичмээр.

Avatar

Haliun 2021-05-11 202.179.24.63

Heniich ger bvl hool noirgui gada honoj bhd hani ,vr hvvhdvvdn ochilgui ydin !!!!

Avatar

6548 2021-05-11 66.181.166.134

Энд ямар ч улс төр алга аа. Харалган болж дээ та. Аав нь хүүхдээ санасан, хүүхэд нь эцгээ ирэхгүй удахаар санаж бэтгэрсэн эгэл амьдралын дүр зураг, түүний тайлал, амьдралын утга учир харуулсан хүмүүний ёс л буусан байна даа.

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.179.17.209

ичиж үхмээр ен

Avatar

зочин 2021-05-11 103.10.21.119

Хүүхдийг улс төрийн зорилгоор ашиглах хориотой биз дээ тэнэг өвгөн

Avatar

Рлд 2021-05-11 202.126.88.178

МАНгарууд хүүхдээр улс төр хийхээ боль

Avatar

Зочин 2021-05-11 192.82.67.239

Олон нийт албан тушаалын төлөө суулт хийж байна гээд тоохгүй болохоор эцсийн аргаа хэрэглээд байх шиг байна

Avatar

zochin 2021-05-11 66.181.161.42

Yr khvvkhed ni uulzaj bolokhgvi iu tavchiktai torokh khvvkhneer uls tor khiisen l bizdee MAH -n gaikhuulsan setgel khaachsan be jvjig bizdee

Avatar

Их Монгол 2021-05-11 66.181.170.130

Сдукууд хүүхдээ ч золих нээ. Ямар муухай албан тушаалын шунал вэ

Avatar

Зочин 2021-05-11 66.181.182.56

ДАРАА НЬ ХҮҮХДЭЭР БАМБАЙ НИЙГЭЭД ЖАГСАХ ЭХЛЭЛ.

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.126.92.99

Энэ сэтгүүлч яасанч богинохон бодолтой юм бэ дээ
Олон хоног өлссөн аав дээрээ хүүхэд нь ирж болно доо
Энэ жоохон хүүхэд аав дээрээ ирэхээр улс төр үү.

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.9.40.170

Яг тийм

Avatar

hehe 2021-05-11 80.43.66.156

gertee huleekh hergtei shuu dee . gerbuliin amidral uls turiin amidral gej tusdaa.

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.55.191.130

Yavsanguiee, nairah arga chin buruudaad bna kkk

Avatar

Зочин 2021-05-11 192.82.73.115

Ганбаатар бол үнэхээр попын хаан юм. Өлсгөлөн, хүүхэд хоёрыг тэр л сэдсэн. Массаас үнэлгээ авч чадсан. Харин түүнийг дуурайсан АН элэг доог болж байна. Ха ха. Тэгэхээр АН шинэ юм сэд. Хүн дуурайгаад явахгүй, зохихгүй байна.

Avatar

УЛСТӨРЧИД УХААНТАЙ БАЙНА ШҮҮ 2021-05-11 202.70.33.242

ТАТААГААД ХАЯЧИХ ЮМ БАЙНА Л ДАА,БИ УЙЛЖ БАЙНА,ИЙ ИЙ

Avatar

Зочин 2021-05-11 66.181.190.57

Эхнэр хүүхдээсээ урвасан хүн Эх орноосоо урвахад юу ч биш. Улааныг үзэж урваж, шарыг харж шарвадаг хүн Улс төрч биш, Ханилж яваад хаяна гэдэг яавч олигтой эр хүн биш. Эхнэрээ сольсон эр хүнд хэзээ ч битгий итгэ. Залуу авгайтай, одоо яах гээд ч бгаа юм бэ дэ. Итгэхгүй байна, одоо наад жүжгээ больцгоо. Бид тайван амьдармаар бна. Сонгуулиа хурдан хийгээд

Avatar

Монгол 2021-05-11 202.126.89.122

Эмэгтэй хүн, эх хүн, тэр тусмаа Эхнэр хүүхдээ зовоож байгаа эр хүн, аав хүнийг одоо яамаар юм бэ??? Та нар арай л биш ээ??? Та нар үнэхээр Монгол эх орон, ард түмнээ бодож байгаа юу? Үгүй л байхгүй юу??? Арчаагүй юмнууд… муугаар хэлэх үг ч олдохгүй юм

Avatar

Зочин 2021-05-11 192.82.71.13

Medrel muutai pyazda nar huuhded uvchin taraaval **** shuu ta nariig. Naad buzae uls turuus huuhduudees l hol bailgaj uz lalarudaa

Avatar

Зочин 2021-05-11 139.5.219.27

Alban tushaalin toloo yheh ni ee hyyhdyydee hyrtel ashiglaad. Buzar ymaa

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.70.38.18

БААТРУУД Ч БОЛ ДОО. ҮР ХҮҮХДЭЭ ХАР ЦАГААН ХЭЛ АМНААС ХОЛ БАЙЛГАДАГГҮЙ ЮМ БАЙХ ДАА. ШУНАЛАА ГЭЖ.

Avatar

зочин 2021-05-11 202.9.46.128

энэ хүмүүс чинь ямар ичдэггүй цагаандаа гарсан таарсан таар шуудадай байндаа ЕС ЯАЖ БОЛСОН ХҮН БЭ ОГЦОРУУЛСАН НЬ ЗӨВ БАЙЖ _ХЭДЭН ТОМЬЕО ХУУЛЖ ЗААСАН МУЛГУУ БАЙЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-05-11 66.181.164.175

Хүүхдүүд нь стрессд орох вий дээ

Avatar

зочин 2021-05-11 103.212.117.212

Ичмээр юм. Их хурлын гишүүд хүүхдээрээ ард түмнийг өрөвдүүлэх үү

Avatar

Unshigch 2021-05-11 202.21.108.32

Yag unen huuhduudeer uls tor hiij bn

Avatar

oogii 2021-05-11 59.153.114.97

ХҮМҮҮС МИНЬ ЯМАРЧ ГЭНЭН ЮМ БЭ ДЭЭ, ЭНЭ ГАНБААТАР БАРЗГАР ЦАРАЙТАД ДАНДАА ХУУРТАХ ЮМ. ЭРДЭНЭТИЙН СОНГОГЧИД МИНЬ ЭЭ, ТАНАЙХААС СОНГОГДСОН ЭНЭ ХОЁР СУУДЛЫН ТӨЛӨӨ УЛАЙРАГЧИДАА ЭРГҮҮЛЖ ТАТ.

Avatar

Иргэн 2021-05-11 139.5.218.192

Энэ чинь улс төр бишээ. Энэ чинь амьдрал байхгүй юу. Улс төр гэдэг чинь шударга ёсны дээр заларсан хууран мэхлэх дарангуйлал байдаг.

Avatar

Зочин 2021-05-11 66.181.161.27

Алтантуяа ичгүүр сонжуураа алджээ. Зүгээр л байдаг л нэг зальжин гар ш дээ. Хүмүүс хууртаад байх юм

Avatar

иргэн 2021-05-11 202.131.236.170

Үүнийг бичигч жинхэнэ худалдагдаж, нийгэм тэр чигтээ ялзарсан байна.

Avatar

зайл 2021-05-11 192.82.74.241

энэ сайт бас худалдагджээ

Avatar

Зочин 2021-05-11 66.181.178.73

өлсгөлөн зарлаж байгаа газраа хүүхдүүдээ авчраад, сошиалаар өрөвдүүлсэн зураг бичлэгээ тарааж байгаа нь өөрөө ёс зүйгүй. Зөвхөн өөрсдийнхөө эрх ашгийн төлөө, улстөржүүлсэн жагсаалдаа хүүхдээ оролцуулж, тэдний эрхэнд халдахаа зогсоогооч, өлсөгчид өө.

Avatar

зочин 2021-05-11 192.82.75.4

Дарга болохын төлөө хүүхдээ ч хайрлахгүй хүмүүс зүгээр үү

Avatar

Зочин 2021-05-11 103.111.68.3

Энэ а******н хулгайч луйварчин тарвага Элбэгдоржийн эхнэрийн дүү хулгайч луйварчин Болдбаатарын сайт мэдээж шударга хүмүүсийг муулж байгаа юмаа. а******н хулгайч тарвага Элбэгдоржийг ах дүүсээр нь шоронд хийгээчээ????????????????? Эд хэзээ нэгэн цагт бурханы гэсгээл хүртэх л болно

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.126.88.224

Муу малууд хүүхдүүдээ зовоодог жишиг дээр дооргүй байна.Яана даа.

Avatar

Зочин 2021-05-11 124.158.97.115

хүүхдүүд халдварт өртөнө. улстөрчид ч ухаан муутай амьтад. зөвхөн албан тушаалн төлөө өлсч цементэн дээр хэвтэж бна даа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж