"Миний хувьд энэ вакцины асуудалд нөлөөлөх боломжгүй" | News.MN

"Миний хувьд энэ вакцины асуудалд нөлөөлөх боломжгүй"

"Миний хувьд энэ вакцины асуудалд нөлөөлөх боломжгүй"

"Миний хувьд энэ вакцины асуудалд нөлөөлөх боломжгүй"

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийн тэргүүлсэн Засгийн газар өнөөдөр /2021.05.10/ 100 дахь хоногтойгоо золгож, хэвлэлийнхэнтэй уулзаж, асуултад хариуллаа.

Тэрбээр энэ үеэр “Вакцинжуулалттай холбоотой асуудлыг улстөржүүлсэн олон асуудал байсан. Асуудлыг хурцадгаад яахав гэж бодож би тухайн үед дуугүй л явсан. Энэ дээр онцгой үүрэг гүйцэтгэсэн хүн бол Улсын Их Хурлын дэд дарга С.Одонтуяа, түүний гэр бүлийн хүн Г.Өлзийбүрэн байсан. Мөн гаалийн байцаагч руу утасдаж, дарамталсан асуудал гарсан. Төрийн өндөр дээд албан тушаалтан эрх мэдлээ урвуулан ашиглаж болохгүй гэдэг хатуу байр сууринаас өнөөдөр хэлчих нь зүйтэй байх.

Би энэ асуудлыг хууль хяналтын байгууллагад өгч шалгуулна гэж бодож байгаа. Улсын Их Хурлын дэд дарга хүн гаалийн байцаагч руу утасдаж, гаалиар ийм бараа орж ирэх, ирэхгүйг шийддэг. Эсвэл хэн нэгэн хүн хууль хяналтын байгууллагатай холбогдож, Засгийн газрын үйл ажиллагааг гуйвуулах нь ёс зүйд нийцэхгүй. Миний хувьд ч гэсэн маш их хүндэлдэг хүн. Бид хоёр “JCI” байгууллагын гишүүн. Миний хувьд маш их хүндэлдэг хүмүүсийн маань нэг. Гэтэл маш их харамсмаар үйлдлийг тэр хүн болон тэр хүний гэр бүлийн зүгээс гаргасан. Би үүнд маш их харамсч байна. Цаашдаа ч гэсэн ийм үйлдэл гарвал хэлээд явах нь зүйтэй гэж бодож байна.

Яагаад гэхээр энэ Л.Оюун-Эрдэнийн асуудал биш. Цар тахал тоглоом биш. Цар тахал бол хамрын ханиад юм гэж ярьсан хүмүүс өнөөдөр ямар хариуцлага хүлээж байгаа юм бэ.Вакцин тариулж болохгүй  гэсэн хүмүүс ямар хариуцлага хүлээж байгаа юм бэ. Нэг ширхэг ч вакцин үйлдвэрлэж чадахгүй байж битгий вакцин судлаач болооч. Бидэнд харамсалтай  нь өөр сонголт алга. Бид энэ үед хатуу байхаас өөр гарц алга.Ялангуяа Үндэсний аюулгүй байдалтай холбоотой асуудалд тангараг өргөсөн төрийн түшээд хариуцлагатай хандах нь зүй ёсны асуудал. Бид эрх ярьж болно. Эрх мэдлийн нөгөө тал нь үүрэг хариуцлага байдаг” гэдгийг хэллээ.

Харин С.Одонтуяа цахим хуудсаар дамжуулан мэдээлэл хийхдээ “Дөнгөж сая Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Засгийн газрын 100 хоногт хийж, хэрэгжүүлсэн ажлын талаар мэдээлэл хийхдээ сэтгүүлчдэд тун хариуцлагагүй мэдэгдэл хийлээ.

Тэрбээр вакцины татан авалтыг гацаасан хүн бол УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа гэж намайг хэлсэн. Мөн манай нөхрийг дурдсан. Манай нөхөр төрийн дээд албан тушаал хашдаг хүн биш. Миний хувьд энэ вакцины асуудалд нөлөөлөх боломжгүй. Энэ бол цэвэр Засгийн газрын ажил. Би вакцины талаар чуулган дээр төсөв батлахаас нь эхлээд вакциныхаа мөнгийг төсөвт суулгаач ээ. Ингэвэл найдвартай шүү. Хурдан ирдэг юм шүү гэдгийг маш олон удаа хэлсэн. Дээрээс нь иргэдийг вакциныг сонголттой хийлгээч ээ гэдэг зүйлийг хэлсэн. Өнөөдөр Засгийн газрын 100 хоногоо 45.500 хүний өвчлөл, 170 хүний амь насаар угтаж байна гэж шүүмжилсний төлөө намайг үндэслэлгүй гүтгэж байна. Би хуулийн байгууллагад хандаж шалгуулна. Засгийн газрын хариуцлагыг хувь хүн, сөрөг хүчин рүү чихэж байгаад харамсч байна” гэв.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

91 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2021-05-10 66.181.184.157

Энэ самган өөрөө, АН нь ч монголын төлөө юу ч хийгээгүй. Эдний бүтээж босгосон зүйл гэж юу байнаа. Бусдыг гүтгэж харлуулж, улмаар хорлож саад болох нь эдний хийж чадах ганц зүйл

Avatar

Зочин 2021-05-10 50.226.17.66

хүний хүүр айлын хашаанд хаяж хэрэг үүрүүлдэг АНы бузарууд юуч хийж чадна , гайхаад байх юм алга

Avatar

Зочин 2021-05-10 58.108.51.214

tavitargui gishuun emegtei yum daa

Avatar

Зочин 2021-05-10 103.10.23.189

ОВОО БОСГООГҮЙ БОЛ ШААЗГАЙ ЮУНД СУУХ ВЭ? ОЮУН-ЭРДЭНЭ ЭНЭ АВГАЙТАЙ ХУВИЙН ӨС ХОНЗОН БНА ҮҮ? ЭНЭ АВГАЙН НЭР ХҮНДИЙГ УНАГАХ ГЭЖ ИНГЭЖ ЯРЬЖ СУУНА УУ? ЕРӨНХИЙ САЙД ХҮН АРД ТҮМЭНДЭЭ ХУДЛАА МЭДЭГДЭЛ ХИЙЖ БОЛОХ УУ? ТАГНУУЛ НЬ ХААЧСАН БЭ? СУДАЛЖ БАЙЖ МЭДЭГДЭЛ ХИЙЖ БАЙГАА БАЙЛГҮЙ ДЭЭ. БИ ЕРӨНХИЙ САЙДЫНХАА ҮГЭНД ИТГЭНЭ. ЭНЭ АВГАЙН ТӨЛӨӨ ДАХИЖ САНАЛ ХЭЗЭЭ Ч ӨГӨХ ХЭРЭГГҮЙ ЮМ БНА. БИД НАРЫГ ВИРУСААР НУХАХ САНААТАЙ БАЙСАН БНА.

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.9.40.21

Оюун-Эрдэнэ ч ёстой шал түүхий боловсроогүй байна даа, төрийн сайд ийм хоёрын хооронд юм ярьж байх ч гэж дээ

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.179.27.97

Вакцины мөнгө төсөвттттсуулгаагүй, онц яаралтай биш хөрөнгө оруулалтыг зогсоох, талаар энэ хүн байнга яряьж хэлж байж одоогийн вакцин чинь орж ирээд байгаа юм биш үү? Буруугаа бусдаа хайх нь угаасаа МАН-ын шалгарсан арга.

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-10 43.231.113.84

ЭНЭ ОЮУН-ЭРДЭНЭ БҮХИЙ Л БУРУУГАА БУСДАД ЧИХЭХ ЮМ. ЗАСГИЙН ГАЗРАА УДИРДАЖ БУЙ ЕС ЧАМД ЭРХ МЭДЭЛ ДУТААГҮЙ, ЧАДВАРГҮЙ БОЛООД СПУТНИК АВЧ ЧАДААГҮЙ ХАРИН ДЭМБ ЗӨВШӨӨРӨӨГҮЙ х***а ВАКЦИНЫГ АРД ТҮМЭНДЭЭ АЙДАС, ӨЛӨН ХОДООД ХОЁР ДЭЭР НЬ ТУЛГУУРЛАН ШАХАЖ ГЕНОЦИТЫН ТУРШИЛТ ХИЙЛГЭСЭН. ХАРИН ОДОНТУЯА БОЛ САЙД БИШ, ГЭХДЭЭ ТЭР ЧИНИЙ ХАЖУУД ХИЙСЭН БҮТЭЭСЭН АЖИЛТАЙ, БОЛОВСРОЛТОЙ, НЭРТЭЙ АЙЛЫН ЗҮСТЭЙ ОХИН ШҮҮ. ХАРИН ЧИ БОЛ УЛСЫН СУРГУУЛЬ Ч АВЧ ЧАДААГҮЙ БЭРХ СУМЫН МАНААЧ (Бэрс гэдэг хувийн дээд сургууль өнөөдөр бай

Avatar

зочин 2021-05-10 43.228.131.113

Оюун-Эрдэнэ сайд муухай хүн юм аа ичээч. Улсын ерөнхий сайд байж ийм байх ч гэж дээ.

Avatar

irgen 2021-05-10 139.5.218.20

одооны залуучууд хүн биш болжээ. Жинхэнэ урвагчид

Avatar

Зочин 2021-05-10 150.7.169.167

Өөрийнхөө муу хийсэн ажлыг яаж бусад руу чихэж чадаж байнаа, Бүхэл бүтэн засгийн газрын ажлыг сөрөг хүчний ганц гишүүн зогсооно гэж юу байхав дээ. Хэрэв тэгдэг бол тийм засгийн газраар юугаа хийх вэ дээ.

Avatar

зочин 2021-05-10 36.11.228.131

энэ балиар авгай их онцгүй дээ анх мэдээгээр монголд цар тахлыг алдлаа гээд мэдээлж байхад уихын танхимд баярласандаа инээд алдаад сууж байсныг тухайн үед хүмүүс анзаараагүй байх энэ авгайд нам нь чухал болохоос улс орон яах нь түй ч хамаагүй дээр нь бас баянгол дүүргийн ихэнх хороодыг ах дүү хамаатан саднаараа дүүргэчихсэн сонгууль болохоор л тэд нар нь айлуудаар яваад манай намд саналаа өгөөрэй гээд хэрэгтэй хэрэггүй юм тараагаад явдаг эрдэнийн боовны алчуур

Avatar

Зочин 2021-05-10 192.82.64.153

АВГАЙ

Avatar

үнэн 2021-05-10 103.212.118.144

Оюун-эрдэнийг шударга ухаантай залуу гэж боддог сонгууль болох гэж байхад өөрийгөө болон арай гэж эвлэрсэн намаа хөөдөхөөр баримтгүй худлаа зүйл ярина гэж үү яаж ичихгүй худлаа гээд бичиж чадаж байна АН-д ер нь сандал суудал биш эх орноо бодсон хүн алга уу

Avatar

зочин 2021-05-10 103.26.194.180

Одонтуяа байнга гаалийнхныг дарамталсан хэрэг нэг бус удаа гарч байгаа. Энэ вакцин дээ үнэн байхаа. Сонгуульд мөнгө тараах гэж 150 сая долларын хувцас гаалиар нууж оруулж ирсэн гээд л саяхан бичээд байсан биз дээ. Мөн нөхөр, хүү 2 нь хүртэл АНОД банкийг дээрэмдэж авахад оролцсон гээд саяхан Ундрам ярьсан нөгөө өмгөөлөгч Баасандоржийн хэргийн үеэр. Тэгэхээр оргүй хоосон бишээ гаалийн байцаагч нь өөрөө хэлээгүй бол хэн ийм баттай зоригтой хүнийг гүжирдэх юм ҮНЭН ҮНЭН.

Avatar

Зоригоо 2021-05-10 202.126.88.130

Битгий худлаа хуцаад байгаарай балай авгай минь үнэн болоод л хэлж байгаа юм биш үү. Тэгж чадах л балиар авгай. Монголоос нөхөртэйгээ хамт зайлаач.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2021-05-10 150.129.143.172

ТӨРИЙН БАНКНЫ САЛБАРЫНХАН ОЛОН ХОНОГ АМАРЧ ИРГЭДИЙН ОЧЕР БӨӨГНӨӨРӨЛ ҮҮСГЭЖ БУХИМДУУЛЛАА. Халдвар тараах нөхцөл бүрдүүллээ.ЯАГААД ИЙМ ОЛОН ХОНОГ АМАРНАА НИЙТЭД МЭДЭЭЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ:

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.9.40.135

Амрарвх бишээ хөл хориотой байлаа.

Avatar

зочин 2021-05-10 64.119.20.106

Орос иргэдээ вакцинжуулж байна Гэтэл Хятад иргэддээ вакцин хийхгүй байгаа

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.9.40.135

Чамд хийхгүй байхаар нь монголд ороод ирсэн юм уу?

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.185.214

хятадууд хийж байгаа шүү дээ, битгий худлаа юм бичээд бай. өнөөдөр 300 гаруй сая хүнээ вакцинжуулсан гэсэн мэдээ гарсан шүү

Avatar

Зочин 2021-05-10 64.119.24.102

Хэрвээ сөрөг хүчний засгийн гишүүн биш хаа хамаагүй нэг хүн засгийн хийх гэсэн ажлыг саатуулж чадаж байнаа бол боль боль тийм засаг гэж хаа байсан юм дээд бүх эрхийг атгаж байж хачин юм ярих гэж байхуу

Avatar

Зочин 2021-05-10 64.119.24.102

Бүх эрх мэдэн ман д байгаа биз дээ ямар вакцин оруулж ирж тарих нь тэдний бүрэн эрхийн хүрээнд байгаа биз дээ тэгээд юу яриад байнаа баахан хятад вакцин оруулж ирээд тарьж дуусгачихаад лдоо юу яриад байгаа хүн бэ

Avatar

Зочин 2021-05-10 50.226.17.66

АНы л******д юуч хийж мэднэ, гайхаад байх юм алга

Avatar

Зочин 2021-05-10 124.158.96.129

Хүүк Оюунэрдэн хоёр заримдаа хадуураад бх юм. Вакциныг саатуулж байгаа эх орноосоо уравсан Төрийн хүмүүс байгаа, би удахгүй зарлана гэж авсан шүү. Ардын дайсан хайж байгаа юм уу даа.

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.9.46.195

neg hun zasgiin gazart saad hiigeed bj chadaj bn gedeg erglzeetei, zasgiin gazar neg hunees sul doroi bn gej bodohgui bn. Tiimees itgej bn.

Avatar

Иргэн 2021-05-10 139.5.219.219

Парламент дахь АН-ын бусад гишүүнтэй адил өлсгөлөн зарлаач. Худлаа цаагуураа эрдэнийг дэмжсэн хог.

Avatar

зочин 2021-05-10 202.9.40.161

буруутгаж л байвал болоо гэж боддог эмэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.190.64

Ene balai avgaig yu gj ded darga bolgoson ym uursduu songochood odoo olon ym yariad nad hogiin sav hoolnii sav shunaliin huudii avgaigaa shalgaad zailuulaach Mongol ulsiin tur zasgiig tsevershuulj tungalag bolgooch

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.178.117

ДАРВАГАРАА УХААНТАЙГАА УЯ ХӨӨ

Avatar

zochin 2021-05-10 98.215.126.149

yarvh teneg hun bi tegsen gehgui no no geel guriine bizdee

Avatar

Өвгөн 2021-05-10 124.158.84.60

Тэгээд нэг хариу маягийн юм бичиж нийгмийн сүлжээн тавьчихаад болно гэдэг чинь үлгэр болсон. Нотло шүүхдэ. Ерөнхий сайд энэ залуу өөрийн ээж шигээ хүнийг лав гүжирдэх хүн биш гэж харж байна.??????

Avatar

Зочин 2021-05-10 103.57.92.167

УИХ-ын дэд даргад эрх мэдэл дутах гэж үү. Үнэмшил багатай л юм

Avatar

Зочин 2021-05-10 192.82.72.22

Ямар ч байсан оролддо үзэж л дээ.

Avatar

УНШИГЧ 2021-05-10 202.9.46.72

НАР НЬ МАН-Н ГИШҮҮН ГАЗРЫН ТОСОНД БАЙСАН, ӨӨРӨӨ АН-Н ГИШҮҮН АЛБАН ТУШААЛЫН СОНИРХОЛ АРАЙ ИХ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.176.62

коммунистуудын авир нь буруугаа бусад руу чихдэг, хэн нэгнийг үхтэл нь муулдаг зуршилтай Батлагдаагүй хууль шүүхийн шийдвэргүй хов шивээр ажилдаг ЕСайд бол гүтгэсэн хэргээр огцрох ёс зүйтэй байх ёстой

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.176.121

Та нар, харин тэр коммунист гээд байгаа нөхдөөсөө хэд дахин дор,ямар ч бохир бусармаг үйлдэл хийж чадах нийгмийн адгийн шаарууд шүү дээ.Би МАХН-ын гишүүн байгаагүй. Гэхдээ тэр үеийн маш олон хүмүүсийг мэднэ. Тэд улс орноо хөгжүүлэхийн төлөө бүх хүчээ зориулсан, тэр үеийн хамгийн шилдэг гэх ажилчин, малчин, сэхээтнүүд байсан.Одоогийн хүмүүс шиг хувийн өмчийн шуналгүй, бие биендээ тусласан, анхаарал халамж тавьсан, бие биенээ хүндэтгэдэг,.найрсаг харилцаатай, ёс зүйтэй цэвэр хүмүүс байж билээ

Avatar

zochin 2021-05-10 192.82.69.202

Unekheer gutguulsen bol ene avgai ingeed l ayaduu zuulun baij baina gej uu kkk

Avatar

Zuv 2021-05-10 77.7.92.240

OyunErdene mongolvhuudad Covid belegleh shig der

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.72.247.58

ТЭГЭЭД НААД ЕРӨНХИЙ САЙДЫГАА ЦАГДАА, ШҮҮХЭД ӨГЧ ШАЛГУУЛААЧ. НААДАХ ЧИНЬ ХҮН ГҮТГЭЭД БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. МАН-ЫНХАН ГЭЖ БӨӨНӨӨРӨӨ ХҮН РҮҮ ДАЙРДАГ БОЛЖЭЭ. УДАХГҮЙ ЭЭ ТА НАР ЗАЙЛАХ ӨДӨР ИРНЭ.

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.178.249

Манай улсын ажил амьдрал муу муухай байвал баярладаг хүмүүс ИХ-д сууж байна гэхээр үнэхээр аймшиг юмаа!! Нэг хоног гацаахад л ямар их гай гамшиг билээ?! гэдэг нь тодорхой ш дээ! Бүүр нөхөртэйгээ нийлж байгаад гацаагаад байхдаа ч яахав дээ!!?? Цаазын ялыг ийм хүмүүст зориулж сэргээх шаардлагатай болжээ!!!??

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-10 66.181.189.12

ЗА БИТГИЙ ТЭНЭГТ МАЛ МИНЬ

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.190.64

Chi bitgii h*** tsaaziin yaliig sergeeh estoi cham shig malnuudaas avhuulaad tsaazalmaar bna

Avatar

зочин 2021-05-10 103.26.195.70

Одонтуяаг гүтгээгүй юм байна. Хэрэв гүтгэсэн бол энэ авгай нэр төрөө сэргээлгэнэ гээд цагдаа шүүх гүйх ёстой хэрүүлч авгай билээ.

Avatar

Буд 2021-05-10 59.153.114.126

Энэ балай авгай одоо юу гэж тэгсэн гэж хэлэх вэ дээ буруугуй гээд л байх юм бна даа

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.126.88.224

Оюука одоноо 2 ын улстөр гэж хөөрхөн байна.Нэг нь нөлөөлнө гэж ч юу байхав,нөгөөх нь ярьдаг,үлгэрт итгэдэг хөөрхөн жаал юм.

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.9.40.104

ЕС нь хүртэл хүн гүтгэдэг балай улс!

Avatar

Зочин 2021-05-10 64.119.23.31

Заан жоомонд зодууллаа гэж цагдаа дуудав

Avatar

Иргэн 2021-05-10 192.82.82.31

Баттулга тэргүүтэй АН снууд вакцинийг улс төржүүлсэн зарим тролууд нь вакциний эсрэг сурталчилгаа явуулсан зарим нь вакцинийг мэргэжлийн судлаач нар шиг үнэлж дүгнэж муу сайн гэж хуцаж өгсөн эдний замбараагүй чалчаа ярианаас үүдээд вакцин гацсан нь тодорхой салдан авгайн нөхөр JCI д ажилладаг гэж байна ш дээ тэгээд л вакциний татан авалтад нөлөөлсөн юм байна эд вакцинийг амжилттай татан аваад хурдан хийж эхэлвэл МАН ы нэр хүнд өснө сонгууль дөхөж байна гэдэг утгаар саад хийсэн тодорхой л доо

Avatar

иргзн 2021-05-10 202.179.25.128

Яг үнэн дээ бол Цар тахалыг улам тархахад нөлөөлж Иргэд олноороо халдвар авч, Амь нас алдаж хохирход хүргэсэн Хүн бол ЕС Оюунэрдэнэ Өөрөө шүү дээ, Эрдэмтэн мэргэд , ЭМЯ, Эмч мэргэжилтэнгүүд Оюунэрдэнэд Анхааруулж хэлж Зөвлаж сануулаад байхад Үл ойшоож ЭЗ-г ярисаар Хөл хориог оройтож тавьснаас болж Иргэд хохирход хүрсэн шүү ,

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.176.121

Төр засаг рүү байнга дайрч давшилж ,үйл ажиллагаанд нь дайсганадаг,үргэлж хажуунаас нь мэрж, ажил саатуулдаг, төрийн албыг сул дорой байлгах, татан унагахыг хичээдэг, үймээн самуун дэгдээн,бусдыг гүжирдэж гүтгэдэг этгээдүүд бол АН-ынхан.Төр засгаас зөв бодлого явуулж,вакцинжуулалт шуурхай хэрэгжүүлсэнии үр дүнд,манайх халдварын эхний аймшигтай давлагааг богино хугацаанд сааруулж, хохирол багатай туулах нөхцөл бүрдээд байна.Хийсэн ажлыг харлуулж,гүжирдэж, улс төрийн өчүүхэн ашиг хонжоо бүү хай.

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-10 66.181.189.12

ЗӨВ, ОЮУН-ЭРДЭНЭ БУРУУТАЙ

Avatar

Зочин 2021-05-10 139.5.218.29

Битгий х**

Avatar

Зояин 2021-05-10 109.252.87.148

Одонтуяа чанвртай вакцин оруулаач. Вакциний монгийг тосовт тусгаагуй шуумжилсэн . Тууний хариул Махан толгойт хунийг худал гужирдэхюм. Эсрэг намын хувьд унэн юиыг шуумжилэх естой. Спутник авах байсан бол одооч гэсэн засаг монгоо тоглоод аваач . Одонтуяа монгоний асуудалыг шийдэхгуй . . Махан толгойт зайлаач .зов хэруул оор чамд хийсэн ажил Алга. Монготэй вакцин авч чадахгуй болохоор саатуулсан гэж Хун лук чихэж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-10 192.82.74.182

Иймэрхүү балай авгай С.Одонтуяа гавьяа байгуулдаггүй юмаа гэхэд гай битгий болж үзмой. Өгөр эм буруу цаашаа. АН ямаршуухан ялзарсан хөгийн нам байсан нь өдөр өнгөрөх тусам л улам бүр тодорхой болж байна даа

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.55.188.40

Туухэн дэх маш муу хамгын тэнэг хуухэлдэй шиг ЗГ байсан. 100 хоногт 200-д хун ухуулж, халдварыг маш их ихэсгэж Монголыг гамшиг болгосон. Байдал хурцдаагуй байгаа дээр огцор гэж хэлээд ч энэ бацаан огцрох зурхгуй л дээ, цаана нь залуурддаг эздууд нь байгаа учраас. Тэртэй тэргуй сонгуулын дараа шалтаг гаргаж байгаад эзэд нь энэ хуухэлдэйгээ авч хаяна л даа ойлгомжтой.

Avatar

Зочин 2021-05-10 192.82.74.182

Хөнгөлөлт болон тусламжийн өгсөн мөнгийг даргавар ам, ө***г хоёроо ялгахгүй шахам жавжаараа савируулж байж хэрээ шиг гуаглаж, үхэр шиг мөөрөх тэнхээ байнаа бас. Унгас алдмой

Avatar

зочин 2021-05-10 64.119.23.31

Оюун Эрдэнэ ийм жижигхэн тархитай яаж аил хийнээ, Одонтуяа Ерөнхий сайд биш ш дээ, ямар ч эрх мэдэлгүй хүн ш дээ

Avatar

zochin 2021-05-10 66.181.161.112

Communist setgelneesee salj chadadgvi mankyrt booluud Mongoliig olon jil tushij BNA

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.179.21.211

С.Оюунтуяа Х.Баттулгын уяаны нохдын нэг. Салдангийхан олон жил төрийн хайр хишиг хүртсэн дээ. Оюунтуяагийн насаараа идэх хоолыг бэлтгэж өгсөн байх. Иргэдийн айдас төрүүлсэн нэг асуудал гарч байна. Х.Баттулгын бүлэглэл өлсгөлөнгөөр далимдуулан үймээн самуун дэгдээж, цус урсгах санаархалтай гэсэн мэдээлэл байна. Тэдний санаархал биелэгдэхгүй ээ. Хэрэв үймээн самуун гарлаа гэхэд хамгийн түрүүнд Х.Баттулга, Н.Алтанхуяг хоёр тархиа хагалуулна.

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-05-10 64.119.27.99

б****л авгай, ард түмний хувь заяагаар тоглохгүй шүү новшоо…

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.9.40.104

Зөв ш дээ, яаж нөлөөлөх билээ дээ. Тэнэг харанхуй засгийн газрын царай энэ!

Avatar

zochin 2021-05-10 66.181.161.112

Odontuya gishvvnd amjilt khvsie mundag shvv

Avatar

1 2021-05-10 49.0.141.65

Коммуннистууд хэзээнээс бурууг яаж ийгээд бусад руу чихэж амьд үлдддэг

Avatar

zochin 2021-05-10 66.181.161.112

Ynemshil algadaa ene khvmvvs um sonsonguut l shuud itgekh um zoriud khelj nogoodvvl ni shuud l ene avgai geed l bombogdono vvnd itgej bval chi teneg za iu

Avatar

Иргэн 2021-05-10 49.0.154.100

Энэ авгайг овоо гайгүй гэж бодсон чинь юу вэ, аймаар авгай бна ш дээ. Гэр бүлээрээ нийлж байгаад монголын ард түмэнийг вакцинжуулахгүй гэж саад болдог бна шдээ!!! Өөр цаана нь юу бгаа болдоо!!! Хүний эрээн дотроо… гэж!!!

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.176.86

Новшийн хогийн авгай юм даа

Avatar

Зочин 2021-05-10 139.5.219.27

Эрх барьж байгаа намын ЗГ ийм юм яарих нь инээдтэй байна

Avatar

??? 2021-05-10 43.242.243.144

Одонтуяа яг юу юу гэж гаалийн байцаагч руу утасдсан юм бэ? Тодорхой хэлээч! ЗГ ямар вакцин оруулж ирэх гэхээр нь гацаасан юм бэ? Одонтуяа ямар нэг вакциныг хувийн бизнесээ болгох гэхдээ ЗГ-т саад хийсэн юм уу?

Avatar

Зочин 2021-05-10 64.119.19.26

Орос вакцин оруулахгуй гацаасан гэсэн шуу!!

Avatar

Зочин 2021-05-10 202.9.46.237

Засгийн газар. Баттулгын нэр хүнд өсөхөөс үхтлээ айсан. Цаанаасаа хужаагаасаа даалгавартай х***а вакцинаа шахаад дуусгалаа. Монголыг хятадын колони болгоход ойртлоо

Avatar

үнэн 2021-05-10 202.21.108.22

Үнэн үг хэлсний нь төлөөө Одонтуяа гишүүний нэр хүндийг унагааж өөрсдөө хариуцлагаас мултрах гэж башир арга хэрэглэж байгаам бна,,,МАН ы ЗГ чанаргүй вакцин авчирч монголын ард түмний амь нас эрүүл мэндийг бусниулж байгаа нь үнэн шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-10 64.119.19.53

АН намын нөхдүүд Ерөнхийлөгчийн хамт ковидын импортыг гацаасан бус уу

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.190.55

ЭНЭ МАН ХАМАГ ЭРХИЙГ ГАРТАА АВЧИХААД ИНГЭЖ ХУЦАХ ГЭЖ ПИЗДУУ ЮМАА,

Avatar

Иргэн 2021-05-10 202.9.40.53

Энэ авгай гаалиар хуурамч мэдүүлэгээр татваргүй үнэтэй баахан хувцас оруулаад сонгуульдсан гээд л байсан.Ковидын талаар байнга л ЗГ, ОК -ын ажилд саад хийх, доош нь хийх мэдэгдэл хийдэг. Өөр ярих юмгүй поп авгай. Тийм зүйл хийхээс сийхгүй

Avatar

ГАМИН НАМ СӨНӨТҮГЭЙ 2021-05-10 202.9.46.237

ЗАСГИЙН ГАЗАР ХЯТАД ВАКЦИН ШАХАХ ГЭЖ УЛАЙРАН ЧИЧИРЖ ,ОРОС ВАКЦИНЫГ УЛАЙМ ЦАЙМ ГАЦААЖ МОНГОЛЧУУДЫН НӨХӨН ҮРЖИХҮЙ, УДМЫН САНД ЗАНАЛТАЙГААР ЗАНАЛХИЙЛЖ БАЙГААГ БҮГД ХАРЖ БАЙНА. ЦААД ЭЗДЭЭСЭЭ ДААЛГАВАРТАЙ

Avatar

Зочин 2021-05-10 64.119.17.17

chi nuluulsun shuudee humuus gaduur yariad shimnledeed bsan shdee

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.185.165

oyun erdene unen xelsen bol naad avgaigaa erguulen tatax xeregtei. Arai ch iim baij boloxgui. mongol xunii ami nasaar barichaa xiine gedeg baij bolomgui asuudal

Avatar

Зочин 2021-05-10 192.82.77.88

ХОРЧИН АВГАЙ

Avatar

Зочин 2021-05-10 192.82.72.136

их дарвалзаад бсн ийм учиртай бж яашка чамайг гөрдөж яахын

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.179.236

Тер засгийн бурх эрх мэдэл МАН, ЗГ-т байгаа, Одонтуяагийн хендленгеес нелеелех боломж маш бага, бараг л боломжгуй, энэний цаана хувь, хувьсгалын еер шалтгаан байгаа байх аа, чухам юу вэ гэдгийг еерсдее л мэдэх байх, оньсого таалгаж тоглож байгаа юм байлгуй дээ

Avatar

Шооч 2021-05-10 66.181.161.21

Одонтуяа гаалийн байцаагчийг утсаар дарамтлаад бодвол тэр байцаагч нь Оюун-Эрдэнэ д хэлээд тэгээд манай ерөнхий сайд 100 хонотлоо хов ярихгүй гээд гүрийж байгаад өнөөдөр хэлж бгаан гэнээ. Цаашдаа бол хов ярих нь зөв байх гэнээ. Байх гэдэг нь хаашаа ч холбирч болох бөөрөнхий хариулт болохоор манай дарга нарийн хамгийн их хэлдэг үг. Дараа нь тэгэх байх гэсэн болхоос яг тэгнэ гэж хэлээгүй гэж мурих боломжтой.

Avatar

Зочин 2021-05-10 69.131.138.225

Ene muu Ouyka 1 HUUKiin buunii nohoiny l hemjeenii kun yum daa.

Avatar

Manguu 2021-05-10 69.131.138.225

Odon tuya utsaar daramtlaad, deer inu nohroo yavuulaad nogooh inu baicaagchiig baruun shanaand inu HUUK-deed baicaagch shuud eronhii said luu yariad aimaar yum boljee.

Avatar

Irgen 2021-05-10 202.9.46.143

Udahgui il boloh blguidee odontuya ch bainga l olon yum yrij eserguitsdeg bsan shuu

Avatar

Х 2021-05-10 66.181.161.59

Одонтуяагийн эрх мэдэл жулдах байлгүй

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.161.108

Ойлгомжгүй юм? Одонтуяа вакцин оруулж ирэхийг болиулсан юм уу? Битгий оруул гэсэн юм уу? Эсвэл яасан юм бэ??

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.189.12

ЗА БИТГИЙ ХУДЛАА х**. ОДОНТУЯА ТА НАРЫГ ЧАНАРГҮЙ ВАКЦИН АВЧ ИРЛЭЭ ГЭЖ Л ХЭЛЖ БАЙСАН.

Avatar

Зочин 2021-05-10 64.119.22.160

Нөлөөлөх гэж дарамталсан гэж бгаа биз дээ лалараа

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.190.55

ТЭНЭГ МУУ МАН БӨГСНИЙ АЛЧУУР

Avatar

Мангас 2021-05-10 64.119.22.160

Нөлөөлөх гэж оролдсон гд бгаан биш үү лалараа

Avatar

Зочин 2021-05-10 66.181.190.55

ОРОЛДОХООР НЬ ГАЦДАГ ЯМАР МУУ ЗАСАГ ВЭ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж