УОК өлсгөлөн, жагсаал цуглаанаа зогсоохыг шаардлаа | News.MN

УОК өлсгөлөн, жагсаал цуглаанаа зогсоохыг шаардлаа

УОК өлсгөлөн, жагсаал цуглаанаа зогсоохыг шаардлаа

УОК өлсгөлөн, жагсаал цуглаанаа зогсоохыг шаардлаа

Сүхбаатарын талбайд өлсгөлөн зарласан УИХ дахь АН-ын бүлгийн гишүүдэд өнөөдөр (2021.05.08) Улсын Онцгой комиссоос шаардлага хүргүүллээ.

Уг шаардлагад, Монгол Улсын Засгийн газрын шийдвэрээр хөл хорио, хязгаарлалтын дэглэмийг бууруулсан боловч Covid-19 тархах эрсдэл “Маш өндөр” байгааг иргэд, олон нийт анхаарах шаардлагатай байна.

Энэ цаг үед Улсын Их хурал дахь Ардчилсан намын бүлгийн гишүүд Сүхбаатарын талбайд өлсгөлөн зарлаж, энэ үйлдэлдээ иргэд, олон нийтийг уриалах нь халдварт өвчнийг тархаах эрсдэл дагуулж байгаа тул Улсын онцгой комисс үйл тус үйл ажиллагаагаа зогсоох тухай албан шаардлагыг дахин хүргүүлж байна.

Та бүхний гаргаж буй энэхүү үйлдэл, үйл ажиллагаа нь Монгол Улсын “Жагсаал цуглаан хийх журмын тухай” хуулийн 8 дугаар зүйлийн 3-т заасан “Улс орны буюу тодорхой нутаг дэсвгэрийн хэмжээнд онц болон дайны байдал зарласан, гамшиг болон аюул тохиолдсон бол тухайн нутаг дэвсгэрт уг шалтгаан арилтал жагсаал, цуглаан хийхийг хориглоно” заалт болон Коронавируст халдвар /ковид-19/-ын цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, тэмцэх, нийгэм эдийн засагт үзүүлэх сөрөг нөлөөллийг бууруулах тухай хууль, Засгийн газрын 2021 оны 115 дугаар тогтоолоор “Гамшгаас хамгаалах өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлсэн хугацааг 2021 оны 06 дугаар сарын 02-ны өдрийг дуустал хугацаагаар сунгасан”-тай холбогдуулан гарсан Нийслэлийн засаг даргын А/357 дугаар захирамжийг тус тус зөрчиж байна.

Иймд, Монгол Улсын Их хурлын эрхэм гишүүд Та бүхэнд Үндсэн хуульд заасан иргэний журамт үүргээ биелүүлж хуулиа дээдэлж, халдварын дэгдэлтээс бий болох эрсдэлд бодитой дүгнэлт хийж, цар тахлын үед хууль бус жагсаал, цуглаан зохион байгуулах, уриалахгүй байх, хүн олноор цуглуулахгүй байхыг Гамшгаас хамгаалах тухай хуулийн 271.3-т зааснаар Улсын Онцгой комисоос шаардаж байна" гэжээ.

Өнөөдрийн байдлаар улсын хэмжээнд Covid-19-ийн нийт 44016 тохиолдол бүртгэгдэж, эмчилгээнд 11716 иргэн байгаа бол халдварын улмаас 171 иргэн нас бараад буй юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.20.247

gumudan gumudani gumdani gumdani.chi hulgani zuraga idele dee.gumudan

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.26.193.18

өмнөх хэдэн залууг гарыг нь мушгиад авч явсан байж наад лаларудаа тэгээд авч яваач: баттулгыг хурдан буудах тусмаа төрд тустай. үтэр буулгаад баримчилж зогсоо

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.179.21.238

Х.Баттулга нар улс төрийн тогтворгүй байдлыг зохиомлоор бий болгож, Ерөнхийлөгчийн сонгуулийг тасалдуулан үймээн самуун дэгдээж, жирийн иргэдийн цус урсган ганц хүний дарангуйлал тогтоохоор төлөвлөж байгаа нь илэрхий болж байна. Ийм учраас Х.Баттулгыг нэн даруй огцруулж баривчлахгүй бол хожимдоно шүү… Н.Алтантулгын “алалцъя, дүүжилнэ, хууль хамаагүй” гэдэг үгс Х.Баттулгын харгис үйлдлийг баталсаар байна. Энэ өлсгөлөн бол зүгээр л сүрдүүлэг.

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.161.18

Женко баттулга ийг шоронн моронд нь хийгээд бушуухан түгжиж авахгүй болч Монголчууд бид тайванч унтаж чадахгүй нээ !! .

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.21.109.45

Эрдэнэ тамга тэмдэгээ аль хэдийн өгчихөөд гэнэт ерөнхийлөгч болно гэхээс ичээсэй.

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-08 192.82.68.177

NEWS.MN чинь МАН-ЫН б**с ДОЛООГЧДЫН, УЯАНЫ НЬ НОХОЙ, УГААДСЫГ НЬ ДОЛООГЧ САЙТ БИЗ ДЭЭ, АРГАГҮЙЛ МАН, ХУЛГАЙЧ ХҮРЭЛСҮХИЙГ МАГТАЖ, АН-ЫГ МУУЛЖ БАЙНА, АРГАГҮЙ Ш ДЭЭ, МАН-ЫН САЙТ Ш ДЭЭ. ЭДГЭЭР ӨЛСГӨЛӨН ЗАРЛАСАН ХҮМҮҮС ЧИНЬ ЖАГСААЛ ЦУГЛААН ЗОХИОН БАЙГУУЛААГҮЙ, ӨӨРИЙН ЭРХИЙН ДАГУУ ХИЙЖ БУЙ ҮЙЛДЭЛ, ХҮЧЭЭР ТАРААХ ЭРХ БАЙХГҮЙ, ХАРИН ТАЛБАЙД ЦУГЛАЖ БУЙ ХҮМҮҮС ЧИНЬ ЗҮГЭЭР СЭТГЭЛИЙН ДУУДЛАГААРАА ИРЖ, ТЭДНИЙГ ДЭМЖИЖ БУЙ АН-ЫН ГИШҮҮД, ДЭМЖИГЧИД ЮМ БИШ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.68.129

ЖИШЭЭ НЬ СОНГУУЛИЙН ӨМНӨ ТРАМП ЭСВЭЛ МЕРКЕЛ БАЙДАГ ЮМУУ ӨӨРИЙН НАМЫНХАА ЭСРЭГ НАМЫН НӨХРИЙНХӨӨ ЭСРЭГ СУУЛТ ӨЛСГӨЛӨН ЗАРЛААД ХЭВТЭЖ БАЙВАЛ ЮУ БОЛОХ БОЛОО МОНГОЛД АН ГЭЖ ИЧИХ БУЛЧИРХАЙГҮЙ ТӨРЧИХСӨН ДЕБИЛҮҮД Л ГИШҮҮНЭЭР НЬ ОРЖ ГАЛЗУУРЦГААДАГ БОЛТОЙ ЮМ МЭДЭЭЖ ТЭНЭГ ГАЛЗУУ ХҮНД ЭРҮҮЛ ХҮМҮҮС ГАЛЗУУ СОЛИОТОЙ ЮМ ШИГ ХАРАГДАНА ШҮҮ ДЭЭ ХҮМҮҮС АРАЙ ЭНЭ ТЭНЭГҮҮДДИЙН ЭГНЭЭГ ТЭЛЖ ОНИГООНД ОРОХ ВИЙ

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.68.129

ЖИШЭЭ НЬ УЯНГА ГЭЖ ХҮҮХЭН БИ БАЙНА БИ БАЙНА ГЭЭД СОГТУУ ГАЛЗУУРЧ ЯВААГ НЬ ХАРВУУ

Avatar

зочин 2021-05-08 202.9.46.222

АНын эрхэм гишүүд эв нэгдлийг хаглан үймээн самуунд уриалж үзэл бодол нь тогтворгүй эргэж буцсан тулган шаардсан дарангуйлалын шинж агуулсан үйлдэл, Ардчилал шударга ёс биш дарангуйлал тогтоох оролдлого ,,

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.131.225.197

Shuud gavlaad Shar hadand ni hevtuuleechee. ene nam uls turd garah gesen ulsuudiig setgetsiin eruul mendiin uzlegt hamruulj baimaar yum. eruul galzuu ni medegdehgui.
Mongolchuud negdmel baij chadahaa baijee, tiimees nam gej hog baigaad hereggui. odoogiin nam gedeg ni huuli yosoor ulsiin hamgaalaltand orj hulgai deerem hiih gesen shunaliin tulam berduudiin negdel gej haragdaad baigaa shuu

Avatar

Зочин 2021-05-08 139.5.217.79

Хуулийн дагуу асуудлыг шийдэх хэрэгтэй. Тэр Ганбаатар ковидоос илүү чухал асуудал ухааны юм ярьж байна лээ. Энэ үгийг бид мартахгуй юм шүү. Эд нарыг ингэж даврааж болохгуй. Хорьсон хууль нь байгаа юм чинь хүчээр тараахад ер буруудахгуй!

Avatar

Хаха 2021-05-08 192.82.84.94

Энэ хэдэг илжигүүлийд ачаад яв. Даан ч монгол хүн илжигний мах идэхгүй юм даа. Аан нээрээ хөхш маань манадгүй. Хаха

Avatar

иргэн 2021-05-08 192.82.90.131

Хүн байж мал , адгууснаас дор сүгнүүд юмаа. ард иргэдийн нэр барьж алыан тушаалын төлөө яахаас ч буцахгүй болсон илжигнүүд вэ. ХУУЛЬ ДҮРЭМ ЖУРМАА МЭДДЭГГҮЙ , ЭДНИЙ ШУДАРГА ЁС ЮҮ БАЙСЫН.

Avatar

Зочин 2021-05-08 122.201.21.191

Ардчилсан намын хулгайчид талбай дээр вирус тарааж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.84.59

МАН-ы хулгайчууд жагсаал зохиож вирус тараасан хариуцлагагүй байдлаа ганц нэг хүнд чихээд зугтаацгаасан, 100 жил гэж вирус тарааж, дараа нь хорооны авгай нараар хүмүүсрүү утасдаж жагсаал зохион байгуулсан тэрний үр дүнд ковид монгол даяар тархаж одоогийн ийм хүнд байдал үүссэн. одоо нэг их цэвэрхэн амьтан болж хулгайчууд өөрсдөөсөө бурууг бултуулах гэсэн санаа шүүдээ. ковид тархсан энэ олон хорио тавигдсан байдал эдийн засгийн хямрал бол бүгд энэ МАН-ы хулгайчдын буруу.

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.176.121

Хууль тогтоогсод өөрсдөө хуулиа зөрчиж завхруулж байна.Үүний дараа хэн хууль хүндэлж мөрдөх билээ.Дүр эсгэсэн ардчилагчид хууль дээр мордчижээ. Анархизмын үлгэр жишээ болж байна.Халдвар тараахыг үлгэр жишээ болж байна.Иргэд хохироохын үлгэр жишээг үзүүлж байна.

Avatar

эргүү монголчууд 2021-05-08 126.182.181.128

Тэнэг Монголчуудыг Ковидоор дамжуулж МАН яаж эргүүтүүлхээ мэдэж байна

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.176.121

Адгийн шаарууд манлайлсан тэнэгүүдийн сүргийг Ардчилал гэнэ гэж Нобель хэлсэн юм гэсэн. Энэ үг манай дүр эсгэсэн ардчилагчидад яг тохирно

Avatar

Зочин 2021-05-08 122.201.21.191

Энэ нөхдүүдийг бүгдийг нь гавлаад аваад яваач ээ. Жирийн иргэд байсан бол аль хэдийнээ аваад явчихсан. УИХ-ын гишшүд гээд иргэдээсээ давуу эрх эдлэх ёсгүй. Муусайн луйварчид…Ардчилсан нам сөнөтүгэй_

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.26.193.18

духанд нь тулгаж байгаа нэг сайхан буудах юмсан.

Avatar

Иргэн 2021-05-08 202.55.188.41

Нам дотроо учраа олдоггүй нөхдүүдийг тараах хэрэгтэй. Албан тушаалын төлөө эрх ашгаараа нэгдсэн цөөхөн хүмүүсийн ядмагхан эрх ашиг ард түмнийхээс яагаад ч давах учиргүй.

Avatar

зочин 2021-05-08 202.9.46.169

Манай сурвалжлагч нар сайн бичлэг хийгээрэй, Дэлхийд цацах хэрэгтэй, Эдийн зхвасаг улстөрийн хориг, Ганц хужаатай харьцана

Avatar

зочин 2021-05-08 202.9.46.169

Дарангуйлал гэж энэ дээ

Avatar

АН ын улс төрч нар дараагийн ковид халдварлан нэрвэгдсэн хоёр дахи Энэтхэг монгол улс байх эрсдлийг бүрэлдүүлж байна 2021-05-08 192.82.67.40

Монгол Улсын Их хурлын эрхэм гишүүд Та бүхэнд Үндсэн хуульд заасан иргэний журамт үүргээ биелүүлж хуулиа дээдэлж, халдварын дэгдэлтээс бий болох эрсдэлд бодитой дүгнэлт хийж, цар тахлын үед хууль бус жагсаал, цуглаан зохион байгуулах, уриалахгүй байх, хүн олноор цуглуулахгүй байхыг Гамшгаас хамгаалах тухай хуулийн 271.3-т зааснаар Улсын Онцгой комисоос шаардаж байна" гэжээ

Avatar

zochin 2021-05-08 66.181.161.66

Odoo neg musun " Suult Ulsgulun Zarlaj " baigaad UIH – Taraah hergte !!! Zasagiin Gazariig Ogzoruulah hergtei shuu !!! !!!

Avatar

Зочин 2021-05-08 24.17.94.42

Uls orniig ediin zasgiin hund ued ni samrah ni yavch hendch ashiggui zuvhun gadniihand eniig b** mart.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.84.94

Durak aa, Shar hadny emnelegt tavtai morilno uu? Tanyg huleegeed jugteihen

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.17.64

delhii hurdan neg musun sunuud uguusei bilee, teneg hugshin ajilgui novshnuudiig ene tend 2 tald hoshin shog togloj baihiig harsaar baital zaluu nas ungurluu buh nam buh 30s deesh nasniihan yor ni covid tusaj uhvel taarna

Avatar

иргэн 2021-05-08 64.119.26.251

НЭГ НАМЫНХАН БИЕ БИЕНИЙХЭЭ ЭСРЭГ ЖАГСАЖ ОЛСДОГ ДЕБИЛУУД МОНГОЛООС ООР ГАЗАР БАЙХГУЙ Л ДЭЭ. КККККК

Avatar

Zochin 2021-05-08 37.164.248.74

MAH iin bolovson luivarchid viruseer turuu bariad baih shaardlagagui, ene nam tor barihaar Mongoliin niigem tugshuurtei nuustlag bolj harlah ni ajiglagddag, deed dood ali ch tuvshind busdiig deerlhej tseverhen luivaraa hiideg aihtar zalitai humuusiin buleglel

Avatar

Зочин 2021-05-08 24.17.94.42

Delhii niiteree virus garaad heden sayaraa uhchiheed baihad umhii sanaatai udam sudraa gaihuulj baigaa yum uu? Tsar tahluu tahal hedhen sariin umnu AH bish baigaa uchraas ard tumrn heden yumnaas arai deeriig ni l songoson tegeed odoo arai gaiguig ni songochiood boliylval heniig ni gargaj ireh geev??? Oilgomjtoi hench baihgui shuu daraa ni. Garval AH dotroo alaltsaad Elbegee Jenko alaltsaad duusahguu ulger bolno

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.88.143

Эд нарын жагсаж цуглах нь хэнд гай болоод байна. Эд нараас хэн их айж байна. МАН болон түүний цүнх баригчид уу.

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.22.244

Тараагаач ээ. Хууль үйлчилдэггүй улсууд уу.

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.9.40.79

Ардчилал нэрийн дор хууль зөрчиж гэмт үйлдэл хийж болохгүй. Н.Алтанхуягийг нөгөө талын хүмүүс хүлээж аваагүй, ерөнхийлөгчид нэрийг нь сонгоогүй нь ардчиллын үйл хэрэг ажил юм гэнэ. манайхны ардчиллыг үнэлдэг үнэлгээ нь энэ юм байна. өөрдөө хуулиа зөрчөөд явж байдаг УИХ-ын гишүүд гэж байж болох уу. Новшнуудаа тарцгаа, бусдыг амар тайван байлга

Avatar

Зочин 2021-05-08 150.129.142.228

Албадан тараалдаа өвчин тарлаа шүүдээ

Avatar

Zochin 2021-05-08 192.82.72.44

Ene nowshnuud engehee bolichohoo ard irged bid tanariig ter deer suuchaad engeed 2r taltsaad hereldee gej gargaa gvi buulgaj bas chadiish dee ene uwchung surun zogsood ard irged tanariig taraaj chadiish dee hereldej bhar zvgeerel ard tvmendee hvrheer ajilaa higeed suuj boldoggvi yum uu ta nar

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.161.95

Коронагаас айгаад аав ээждээ золгож чадахгүй одоог хүрлээ. Наад хэдийгээ тараа. Эд нараас болж хайртай бүхнээсээ хагацмааргүй байна.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.90.22

Наадуул чинь цагдаа нар тойрон хамгаалалт хийгээд хүнтэй ч уулзах боломж олгохгүй байна гээд гомдлоод байна ш дээ. Хүсэлт ёсоор нь цагдаагийн хамгаалалтаа нэн даруй буулгаач ээ. Ер нь энэ хэдээс болж цагдаа нар нойр хоолоо хасан хүйтэнд хөрч хөөгдөж туугдах ямар хэрэг байна.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.75.169

хэнд хууль үйлчлээд хэнд үйлчлэхгүй байнаа?

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.89.162

Naad pisda naraa huuguuchee coronagaa yaay gej baihadda llruud yumdaa jinhen. Ed nar l odoo uhaan orood bid nariin jagsav gej

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.89.108

АРАЙ ДЭНДЛЭЭ. ХҮЧЭЭР ТАРАА НААДУУЛАА……АЛТАНХУЯГ ЯМАР МУУХАЙ ХҮН БЭЭЭ !!!!!

Avatar

иргзн 2021-05-08 202.179.24.73

ийм байдөлд хүргэсэн гол Буруутангууд нь Хүрэлсүх,, СЭрдэнэ нар болой,

Avatar

Зочин 2021-05-08 78.173.67.240

Энд байгаа бүх гишүүдийг эргүүлэн татах хэрэгтэй. Албан тушаалын төлөө улайрч байна.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.84.94

Yag zuv

Avatar

Зочин 2021-05-08 122.201.22.148

ih hural zasgiin gazar ni huulia bieluulehgui ulandaa gishgej baihad ardchillaa hamgaalj avrahaar temtsej baigaa humuust ter baitugai yum boloh bailgui

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.17.48

Юун ардчиллаа хамгаалах вэ. Албан тушаалын төлөө үхэх гэж байхад

Avatar

Хүчилж байна 2021-05-08 64.119.23.67

Бүх зүйлийг хүчээр хийж байна даа

Avatar

зочин 2021-05-08 202.9.46.169

Армиа хөдөлгөвөл яасан юм бэ , Ард түмнээ аварах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.17.48

Талбай руу хүн оруулахгүй хамгаалсан байсан шигээ хэнийг ч оруулахгүй хамгаалаад харин тэр хэд нь дунд нь байдгаараа байгаад хэн ч үл тоовол тэд нар өөрсдөө арга ядаад явах байлгүй. Тоогоод бөөн сүр болгох хэрэггүй. Зүгээр л орхичих хэрэгтэй нэг бол. Тэгвэл эд нар хэн ч тоохгүй гиеүрээд хэвтэхгүй байлгүй талбай дээр. Ер нь эдний ингэх хэнд хамаатай юм. Өөрсдийн төлөө, албан тушаалын төлөө хуулиа зорчиж байгаа хүмүүсийг яах гэж дэмжиж очдог байна аа. Энэ очиж байгаа хүмүүс.

Avatar

зочин 2021-05-08 202.9.46.169

Тараавал бүр л баатар болно , Ер нь баривчлагдчихвал шууд ардын баатар болно

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.212.116.73

Энэ олон нас баралт юунаас болж, хэний буруугаас вэ ?

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.176.121

Өмнөт хөрш манайд вакцин шуурхай нийлүүлээгүй бол халдвар хэмжээлэшгүй тархаж, үхэл хагацал аймшигтай хэмжээнд хүрч болзошгүй байлаа.Төр засгийн зөв бодлого, вакцинжуулалт шуурхай зохион байгуулж,халдварын эхний хүчтэй давлагааг сааруулж чадсан явдалд энэ ажлыг зохион байгуулахад идэвхтэй оролцсон бүх хүмүүст талархах ёстой.Сөрөг хүчнийхэн хийсэн ажлыг харлуулж,гүтгэж гүжирдэдгээ боль.Хүн төрхөндөө бага ч гэсэн ор.

Avatar

зочин 2021-05-08 66.181.161.44

За гол нь Хүрэлсүх дэвшиж болохгүй гээд үзээд байгаа шүү дээ. За Хүрэлсүх дэвшихээ болилоо гэж үзье. Эд нар ингэж үхтлээ зүтгээд ардчлал хамгаална гээд байх юм_ ЗА хүрэлсүх дэвшихгүй болог, Тэгээд МАН тараг. Тэгвэл Баттулга щрөнхийлөгч бүгдийг зохицуулж, ерөнхийлөгчтэй болох гэсэн үг юм болов уу?

Avatar

Зочин 2021-05-08 58.108.51.214

Naaduul chini haldvar taraagaad duuslaa Bugdiig ni erguulj tat

Avatar

Зочин 2021-05-08 122.201.21.85

uugangerel ah eh orondo dutad aa terig hudaldsan olod uulzana.buni nohoi ..

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.90.41

АН-аас ЮУГАА ОЛЖ АВДЫН !!! НААДУУЛАА ТАРАА ТАРАА !!!

Avatar

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООЁ !!!! 2021-05-08 202.126.90.41

ЗӨВ ЗӨВ. ЖАГСААЛ ЦУГЛААНЫГ ТАРАА !!! ЭСВЭЛ ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООЁ !!!

Avatar

Зочин 2021-05-08 122.201.22.148

avilgalchid zoolj ard irged turaaldaa hurne gej

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж