УОК-ын Ж.Амгаланг чөлөөлж, Т.Баярхүүг томилно | News.MN

УОК-ын Ж.Амгаланг чөлөөлж, Т.Баярхүүг томилно

УОК-ын Ж.Амгаланг чөлөөлж, Т.Баярхүүг томилно

УОК-ын Ж.Амгаланг чөлөөлж, Т.Баярхүүг томилно

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Онцгой Байдлын Ерөнхий газар дахь Улсын Онцгой Комиссын Шуурхай штабт ажиллав. Тэрбээр “Онцгой Байдлын Ерөнхий газрын бие бүрэлдэхүүнд хатуу хөл хорионы үед уртасгасан цагаар ажилласанд талархал илэрхийлж, “Улбар шар” түвшинд шилжиж буй цаг үед анхаарал алдалгүй шат шатандаа хариуцлагатай ажиллахыг санууллаа.


Мөн УОК-ын нарийн бичгийн дарга, хурандаа Ж.Амгаланг чөлөөлж, түүний оронд Тагнуулын Ерөнхий Газрын Хэвлэл, Олон нийттэй харилцах албаны дарга Т.Баярхүүг томилох асуудлыг 24 цагийн дотор шийдвэрлэх үүрэг өгч байна” гэв.

С.УНДАРМАА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Бат 2021-05-08 122.201.23.84

Баярхүү гэдэг ямар ч туршлагагүй, ярихаас цаашгүй шалдан банди, яана даа

Avatar

зочин 2021-05-08 122.201.23.84

Амгалан хурандаа тулгууртай хал үзэж, хашир суусан хүндээ, наад бууны нохой залууг тавьдаг нь ямар учиртай юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.26.195.90

Эрхэм 192.82.84.94 гэгч Та яасан мунхаг мөртөө Их мэдэгч вэ. Ийм тэнэгүүд олширвол тэгээд албан тушаалд шуналтангууд Төрийн эрхэнд худал үнэн донгосч байгаад гарвал хойч үе залуус минь яанаа. Сүүлий үеийн боловсролын сургалт /Бага дунд их дээд/ ер нь юу зааж сургаад байна.Ардчилал эрх мэдэл мөнгө н

Avatar

Dnf 2021-05-08 103.212.118.135

Mash zuv. Erch huchtei zaluu humuus heregtei

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.177.168

УОК-ийн дарга Отгонбаярыг солих хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Баярхүүд 2021-05-08 192.82.84.94

1. Бүх аймаг нийслэлийн онцгой комиссыг татан буулга. Зөвхөн 1 тархи УОК байх ёстой.
2. Бүх аймаг нийслэлл зөвхөн онцгой штабууд байа ёстой. Үүрэг даалгаврыг үг дуугуй биелүүлдэг. Таарахгүй шийдвэр байвал УОКд мэдэгддэг.
Амжилт хүсье!

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.160.61

тагнуул оруулж ирдэг нь ямар учиртай юм бол, вакцинжуулах ажлыг нь удаашруулах ямар нэгэн хүчин зүйл үүсээд байгаа юм болов уу

Avatar

Иргэн 2021-05-08 202.55.188.41

Амгалан дарга ноён нуруутай, ажил амьдралын асар их туршлагатай л хүн дээ. Юу нь болохгүй болсон юм бол доо. Асар хэцүү ажил шүү

Avatar

zochin 2021-05-08 66.181.161.66

Ene Erunhii Said gesen L.Oyun – Erden gedeg nuhur estoi / Novshiin Durak ve ?

Avatar

zochin 2021-05-08 66.181.161.66

Erunhii Said – Oyun – Erden gedeg estoi Novshiin Durak ve?

Avatar

zochin 2021-05-08 66.181.161.66

UOK – in Ajiliin hiilgehgui yamar uchirtai yum be?
Yamar Gaitai Erunhii Said – ve?
L.Oyun- Erden Haa Yavsan gazartai gai bolj yavan yumaa !!! Yamar Gaitai Erunhii Said – VE ?

Avatar

Зочин 2021-05-08 150.129.142.149

amgalangii orond yagaad ene neg utsan xuuxeldeig tavij baigaa um boldoo

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.23.134

Мэдээллийн урсгал нэвтрүүлэгт тэнэгээ гайхуулж мэдрэл муутайгаа мэдэгдэж дарга нарын уурыг барсан тул солих болсон

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.22.172

Тэтгэвэрт гарсан цагдаа өвөө нарыг одоо зайлуул. Бас нийслэлийн онцгой комиссын цагдаагаас тэтгэвэрт гарсан Чингисийг бас зайлуул. Залуу хүн арай хурд хүчтэй ажиллах байх

Avatar

Маш зөв.Одоо л зөв замдаа орно 2021-05-08 66.181.161.34

Маш зөв. Амгаланг яагаад өдий болтол харуул хамгаалалт хариуцаад байдгыг нь ойлгодоггүй юм.

Avatar

Zochin 2021-05-08 192.82.75.43

Sain zaluu

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-05-08 202.9.46.139

баярхүүг тавих шаардлга гараад оруулж ирж байгаа биздээ одоо УОК талбайддээр байлайраад байгаа ОРКУУДАА нүүлгэн шилжүүлэх хэргтэй байна даа

Avatar

Тийм л бололтой 2021-05-08 64.119.23.67

Яасан гэж ч хольж сольдог юм ?, энэ солигдож байгаа хүн чинь нэвтрүүлгээр орж байгаа нь харин сүрхий суурьтай хүн харагдсан даа. Хэн нэгэнд таалагдсангүй дээ

Avatar

Хэхэ 2021-05-08 192.82.74.138

Баярхүү чадахгүй. Тийм чадваргүй.

Avatar

Зочин 2021-05-08 122.201.21.85

uugangerel uuganbayar batsuh ene bugd a*******n baisan gej uua suujina.hariulad ugul doo.chi urbalaa geel neg …..

Avatar

Дарангуйлагч 2021-05-08 202.9.46.245

Наад баярхүү чинь ёстой ажлаа хийж харагдаач.урьд авилгатай тэмцэх газарт юу хийсэн ёстой бурхан мэдэх байхдаа.

Avatar

Зочин 2021-05-08 59.153.112.47

Ажил төрлийн ачаалал цаг үеэс болж л өөрчилдөг юмаа мэдэхгүй бол асуу дандаа эсэргүүцээд яахав.

Avatar

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООЁ !!!! 2021-05-08 202.126.90.41

УОК Минь ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО-оо тогтоохгүй бол АН -ыхан чинь Улс орныг Самарч гүйцлээ !!!!

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.87.251

Энэ хүнийг солиод юу сайжрах юм? Шинэ хүн ирээд ямар ажил дээртэх юм бэ? Хүн солигддогоор бол Монгол шиг сүрхий болчихсон улс байхгүй шүү. Та нар өөрсдөө солигдоно шүү удахгүй.

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.26.193.118

Амгалан гуай чинь харин ч сайн ажиллаж байгаа зангарагтай хүн санагдсан. Одоо ихэнх хүн вакцинд хамрагдчихлаа даа. Ачаалал гайгүй болох байха. Тэрнээс Баярхүү бол Амгалан гуайн хаана ч хүрэхгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж