Д.Энхбат: Нам сонголгүй иргэдийн сонголтыг хүндэтгэсэн | News.MN

Д.Энхбат: Нам сонголгүй иргэдийн сонголтыг хүндэтгэсэн

Д.Энхбат: Нам сонголгүй иргэдийн сонголтыг хүндэтгэсэн

Д.Энхбат: Нам сонголгүй иргэдийн сонголтыг хүндэтгэсэн

"Зөв хүн электорат" эвслээс Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигч Д.Энхбатыг
СЕХ бүртгэсэн талаар мэдээлэл хийлээ.

УИХ-ын гишүүн Т.ДОРЖХАНД:

-Өнөөдөр "Зөв хүн электорат" эвслээс Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчийг бүртгэсэн авсан албан ёсны мэдээ ирлээ. Сонгуулийн тухай хуулийн 28 дугаар зүйлийн 28.6-д заасны дагуу Д.Энхбатыг СЕХ бүртгэж, үнэмлэх олгохоор шийдвэрлэлээ. Нийгмийн үзэл санааны төлөвшил болоод сонгогч олны итгэлийг даах нэр дэвшигчийг бид олон нийтээс санал асуулга авч дэвшүүлсэн. Ерөнхийлөгчид нэр дэвших үйл ажиллагаа, цаашлаад сонгуулийн дараа дараагийн үйл ажиллагаандаа оролцох эхлэл ийнхүү тавигдаж байна. Бид төрийн эрх мэдлийг булаацалдаж буй хоёр намын тогтолцооноос ангид сонголт хийх боломжтой боллоо. Монгол Улс төрийн тэргүүнээ зургаан жилийн хугацаатай анх удаа сонгох гэж байна. Монголын үе үеийн сонгуульд хамгийн зөв системийг тогтоосон онцлог сонгуулийг нэр төртэй, ялалтад хүрсэн үр дүнтэй дуусгана гэсэн итгэлтэй байна. Ерөнхийлөгчөө захиалъя гэдэг санал асуулгад зөвхөн дотоодод гэлтгүй гадаадад ажиллаж, амьдарч буй иргэд сошиалаар идэвхтэй хамрагдсан. Цаашид ч ийм жишиг тогтоосой гэж хүсч байна.

Хан-Уул дүүргээс сонгогдсон хууль батлах эрх бүхий хүн. Бидний амьдарч буй нийгэм эрх мэдэлтэй хүмүүст бус, шударга шүүлтийн дунд байвал эдийн засаг болоод нийгмийн амьдрал хөгжих болно. Үндсэн хууль баталсан бол заавал хэрэгжүүлэх ёстой. Сүүлийн хоёр сарын хугацаанд МАН-ын охин нам гэж сошиал хуудаст бичиж байна. Дараагийн удаа манай намаас сонгогдох эсэх нь цаг хугацааны асуудал. Хэрэв бид МАН-тай эвсэж тохирсон бол Д.Энхбат өнөөдөр энд зогсохгүй байсан. Иймээс бид өөрсдийн сонголтдоо эзэн болж байна. Бид аль нэг намын захиалга авдаг улс төрийн хүчин биш. Улс төрийн тавцанд сонголттой сонголтыг олон нийтэд гаргаж өгөх болно.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид "Зөв хүн электорат" эвслээс нэр дэвшигч Д.ЭНХБАТ:

-Ерөнхийлөгчийн сунгаанд нэр дэвшүүлэхээр дэмжсэн та бүхэнд талархлаа. Нэг зүйлийг онцлон хэлэхэд, Монголд нэг намаас хальж сэтгэх, сонгуульд оролцох боломжийг бүрдүүлж өгч байна. Монголын төрийн гурван институцэд Монголын шилдэг хүмүүсийг урьж ажиллуулж, нийгмийн сайн сайхны төлөө зүтгэх болно. Намайг дэмжиж байгаа иргэд улс орныхоо төлөө ажиллаж чадах хүмүүс нэгдэж ажилласаай гэж хүсч сонгож байгаа гэж бодож байна. Бид Монгол Улсыг хөгжүүлэх гарцыг хамтран зүтгэгчидтэйгээ бий болгох болно. Та бүхний итгэлийг алдахгүйн тулд бүх хүчээ дайчлан ажиллана.

Монгол Улсын төрийн тэргүүн гэдэг аль нэг намын төлөөлөл байх албагүй. Бидний хувьд Засгийн газрын өмнө орж ажил хийдэггүй, шуналгүй, хулгай хийж, худал хэлсэн түүхгүйгээр, ирээдүйг тодорхойлох зорилт тавьсан. Сонгуулийн сурталчилгааны хугацаанд намын үзэл баримтлалыг яагаад дэмжих болсон бэ гэдгийг дэлгэрэнгүй тайлбарлана. Эрх бүхий намын тухайд байх л зүйл. Гэхдээ хэлбэр бол цаг хугацаа. Би энэ эвслийг сонгосны учир бол Монголын гурван сая хүн нийтээрээ эх орныхоо хөгжилд, нийгмийн амьдралд улс төрийн хүчний зүгээс оролцох боломжтой юм байна гэдгийг ойлгосон. Би нийгмийн амьдралд идэвхтэй оролцдог. Улсын их хурлын гишүүнээр ажиллаж байсан туршлагатай. Тиймдээ ч аль нэг намыг сонгоогүй. Иргэдийн байр суурь, хандлагаас шалтгаалж энэ эвсэлд нэгдсэн. Өнөөдөр оролцоог л тэргүүн эгнээнд тавих шаардлагатай болоод байгаа юм. Хүн бүр оролцохгүй бол гаслаад л байна. Тиймээс хүн бүрийн оролцоо чухлыг таниулахыг зорьж ажиллах болно.

С.УНДАРМАА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.80.242

Энэ хүн ХҮН-д элсээд хэдэн сар болж байгаа вэ

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.212.116.199

За даа Хүрэлсүх нь л дээр байхдаа. Ядаж түс тас шийдэмгий, зоримог,зоригтой хүн юм даа.Тэгээд ч жирийн нэгэн ажилчны гэр бүлд өссөн гэдэг нь бас чухал юм шүү. Ядаж л амьдрал мэдэх хүн юм даа.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.80.104

Дахиад түнжингүй 6 жил хүсэхээр зүйл биш ээ. Хүрэлсүхээ л сонгоно. Бүгд хамтран ажиллаад гаргах үр дүнг нь харъя. Бүрэн хариуцлагыг нь өгөөд үзье. Ерөнхийлөгч нь өөр угшилтай, парламент нь бас өөр бол их өөрчлөлт горьдоод хэрэггүй.

Avatar

Irgen 2021-05-08 122.201.31.89

Namiin hariyalalgui bolovsroltoi chadaltai hun zev baina. Erenhiilegchiig ingej l songoh n mash zev. Enhbatguaid amjilt husie.

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.78.215

Энэ Энхбат гэгч нөхөр бол худал царайлсан хүн шүү. Их муухай зальтай нөхөрдөө. Үүнийг сонгох юм биш.

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.191.157

Сонгоноо, өөр сонгол байхгүй шүү

Avatar

хүннү 2021-05-08 202.179.27.187

Д. Энхбат гэж хүнийг Баянголчууд УИХ-д сонгож байлаа. Манайхан сонгогдохын өмнө яадаг билээ дээ? Хэзээний л танил, ах дүү минь юм шиг инээд алдаад л сайхан дөлгөөн инээмсгэлсэн, талимаарсан нүдтэй хүмүүс л “ за та нар минь сайн уу? амьдрал нь яаж байна?…” гэцгээнэ. Сонгогдосны дараа нөгөө сайхан төрх хормын төдий алга болно. Сайн байна уу та? гэхэд гурвалжин нүдээр огцом харсна “сайн” гээд л алга болно. Яг энэ дүрийг энэ хүнээс харж “хүнд байдалд” орж билээ. Гэхдээ би сонгоноо. Өөр хүн үгүй.

Avatar

Иргэн 2021-05-08 66.181.182.77

Шуналгүй,попрохгүй, нахаалный биш, албан тушаалаа хувийн өс хонзон авах хэрэгсэл болгохгүй, хаа хамаагүй толгой нүцгэн,дээлтэй ч хамаагүй хэний ч өмнө хамаагүй ёсолж гүйхгүй, ийм л нэр дэвшигч шүү?! Энхбатыг сонгохгүй бол өөр сонголт алга

Avatar

ов 2021-05-08 202.9.46.5

Ямар ч байсан нөгөө хоёр хүнд гарыг дагуулахгүй боловсролтой, соёлтой хүн байх

Avatar

Иргэн 2021-05-08 66.181.182.77

Соёлтой, боловсролтой, англи, орос хэлтэй, доктор, хамгийн гол нь инженерийн толгой монголын улс төрд дутагдаад бсан юм

Avatar

Манлай уяач Ш.Раднаа: Наадмын морьдыг шинжвээс ... 2021-05-08 150.129.143.172

Сэцэн хааны сэлэм хул өвөл хөөрүү байсан, уяачид нь жүчээнд байлгаад адуунд нийлүүлэхгүй тайвшруулж байх шиг.Эхний сунгаанд л түрүүлэхгүй бол эвгүйтнэ гэлцэх юм.Эрдэнэ вангийн намхан хээрийг арай оройтуулж барилаа, тарган байна, сайн хөлс авах хэрэгтэй гэлцэнэ.Нийгмийн саарал гэж нэг битүү морь гараад байгаа.Зөв уявал вангийн хээр ч гайгүй, харин сэлэм хулийг яадаг бол гэлцэх юм.Энэ жилийн наадам битүү морьтой, үзүүштэй, ярих юмтай болох янзтай.

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.186.93

Төр төвшин байг дэмжинэ. Энэ хүн бохир пиар хийхгүй, шуналгүй, луйваргүй, худлаа ярихгүй, хэлмэгдүүлэхгүй, попрохгүй гэдэгт итгэж байна.

Avatar

yls 2021-05-08 130.253.28.6

😭

Avatar

apple ytas dyndaa daryyltai amar, ##X, < bytsax zub, komputer ni Ulysses baring bn,xungun.,xyychnii proramaa ole an y.lc 2021-05-08 130.253.28.6

xynd duunii zopiulalttai XOROM book abaxgyi baix.

PROGRMMIIG NI TUSD NI XUDLDAJ ABS gej zzee menejerlej blokloj Tim yum baixgyie.

Avatar

Xynii yumryy Orson bydyyleg galzyy xylgaichdiig Jill garangiin covid blokoor xar bgaabaix.cpok 2021-05-08 130.253.28.6

komputer ni ulyy baring bn,

Avatar

ylc 2021-05-08 130.253.28.6

😭

Avatar

@ 2021-05-08 130.253.28.6

batterie xir ydaan Barix X
komputerlyy foto, kabel

baterei deer bn Ocj

Avatar

Garid.B 2021-05-08 103.26.193.149

Эрдэм мэдлэг,ёс суртахуунтай ийм хүн улсын ерөнхийлөгч байх цаг нь ирсэн. Дэмжиж байна.

Avatar

MXXATuy 2021-05-08 216.200.84.189

guilagchin,yrbagchdaar byrees xiij mrtx

Avatar

gomoi 2021-05-08 216.200.84.189

yrbagch

Avatar

1990 umnuxb/ 2021-05-08 216.200.84.189

g*** neg er o/n xuuj,nuulgeseng butsaaj o/nt ni yyguul.

Avatar

ocaj 2021-05-08 130.253.28.6

20015 shine elchingyyd gomonyydiig delgyyrt ajiluulj dim

Avatar

Зочин 2021-05-08 150.129.142.228

Дэмжихгүй дэмжихгүй

Avatar

ard Bazar 2021-05-08 73.202.10.232

Эх Оронч аавын хүү , Манай улсын энэ цагийн шилдэг сэхээтний нэг Д.Энхбатыг дэмжиж саналаа өгнө.
Урьдах ерөнхийлөгчдийн алиных нь ч сонгуульд ийм хүнийг бид гаргаж ирж чадаагүй юмшүү. Нуулгүй
хэлэхэд холын шуналгүй, хорон муу санаагүй, ухаад муу юм гарахгүй, магтаад улсын баатар болохгүй хүн
байгаа юм. Энэ зэргийн хүнийг төр, засгийн удирдлагтаа олж тавьж байж бид уругшаа урамтай хурдан
алхаж өөдлөн дэвших байхдаа. Дэлхийн нөгөө бөөрнөөс үүнийг илггэв.

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.179.24.236

чоно борооноор гэдэг нь энэ үү

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.190.55

ОЛОН ЧАГВАНЦ УРАЛДАХААР 1 НЬ ТҮРҮҮЛДЭГ Л ДЭЭ. ЭНХБАТ ӨӨРӨӨ ХУВЬ ХҮН НЬ НЭР ЦЭВЭР БОЛОВЧ ХҮН ХЭМЭЭХ ТАХАЛТАЙ ТАРВАГНЫ НАМААС НЭР ДЭВШИСЭН НЬ ТУН ЭРГЭЛЗЭЭТЭЙ. СОНГОЛТГҮЙ ЭНЭ СОНГУУЛИЙГ БҮХ НИЙТЭЭРЭЭ БОЙКОТЛООД ТӨРӨӨ ЦЭВЭРЛЭЧИХЭЭД ДАРАА НЬ СОНГУУЛИА ХИЙВЭЛ ДЭЭР БАЙХ.

Avatar

huz 2021-05-08 202.21.107.120

hyk selem ni hugarsan odoo tuund b** og mgl yalna

Avatar

Zuraach 2021-05-08 202.126.89.154

Demjij baina

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.21.108.135

ЯЛЦААН

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.55.188.39

Za Huuk l luivardchihgui bol ene songuulid Enkhbat yalsaan yalsan.

Avatar

Зочир 2021-05-08 122.201.31.84

Ногоон намын дарга Энхбат дэвшмж байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.88.45

Эрдэнэ, Хүүк хоёр энэ хүний хажууд ичмээр гаруу шүү дээ.

Avatar

Энхбатыг дэмжинэ 2021-05-08 202.55.188.99

МАН-н дарангуйлалыг зогсоох сүүлчийн найдвар цайз бол Энхбат. Энхбатыг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.190.55

ГЭХДЭЭ ХҮН-ын АРД ТАХАЛТАЙ ТАРВАГА ТҮҮНИЙ б**с ДОЛООГЧ ДОРЖМАА БАЙДАГ ГЭХЭЭР ЭРГЭЛГЭЭТЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-05-08 122.201.31.65

Амжилт хүсье!

Avatar

РАВДАН 2021-05-08 66.181.161.45

ЭНХБАТ БОЛ БЭРТЭГЧИН. ЭНЭ ЮУ Ч ХИЙХГҮЙ. УГААС ХИЙХ Ч ЁСГҮЙ ЮМ!

Avatar

РАВДАН 2021-05-08 202.9.46.91

ЭНХБАТЫГ ХАРИН Ч ДЭМЖИНЭ ШҮҮ

Avatar

Баяр 2021-05-08 202.9.40.19

Доржхандармаа нэр чинь охон үг чинь охин үйлдэл чинь охин хоёр нүүртэй хутгуур гэдгийг чинь ард олон мэдсэн одоо ХҮН нам гэж байхгүй ХҮҮР нам боллоо

Avatar

Зочин 2021-05-08 89.144.211.44

Gadaadad bgaa mongolchuud bugd taniig demjij bgaa shuu! Amjilt husie

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.21.108.52

Энхбатыг сонгоё.Хуучины 2 намыг энэ удаа өнжүүлье!!

Avatar

Иргэд 2021-05-08 66.181.161.66

Сүүлийн 30 жил МАН ба АН гэсэн 2 бүлэглэл төрийн толгойд ээлжлэн заларсан. Гэтэл тэд энэ нийгэмд гэрэл гэгээтэй юу гийгүүлэв? Хоорондоо яс булаалдсан нохой мэт архиралдан хэрэлдэх нь монголчуудыг залхааж гүйцлээ! Одоо хэдүүлээ үр хүүхдийнхээ ирээдүйг бодож, ирээдүйд тэмүүлэгч хүн сонгох цаг болжээ!!! Алийн болгон мал шиг маллуулж суух вэ? Д.Энхбатыг дэмжицээе, та минь ээ?! Ерөнхийлөгч бол үйлдвэр, төмөр зам баригч биш, мөнгө амлагч биш, ард түмнийг гэгээрүүлэгч, эв нэгдлийг хангагч байх ёстой!

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.90.151

Монгол түмний заяа түшиж Д. Энхбат ялна аа. Танд боломж бий, түүнийг бүрэн дүүрэн ашиглаж, сонгуулийн өдөр хүртэлх богино хугацаанд ухаалаг, дайчин шаргуу ажиллаарай! Монголчуудад таныг, зөвийг ойлгох эрүүл ухаан, гэгээрэл цогцлог ээ!

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.67.240

Зүгээр л онолч штэ. Гишүүн бхдаа тодроогуй л юмдаа. Уул нь ч гайгүй боловсролтой хүн, гэхдээ ерөнхийлөгчийг барахгуйээ

Avatar

хотын уугуул иргэн 2021-05-08 122.201.21.191

Энэ нөхөр чинь Соросын сан Нээлттэй нийгмийн төлөөлгч байх. Соросын сангийнхан Украинд ямар холио бантан хутгаж буйг хүмүүс мэднэ. Энэ нөхөрт болгоомжтой хандах нь зүйтэй байх шүү. Ард нь хэн байна….

Avatar

сдгө 2021-05-08 202.21.108.139

зайлуул ямар ч чадваргүй гэхдээ дэвшиж л байг

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.9.47.18

Дэмжиж байна. Та болж эцсийн найдвар шүү. Дараагийн 6 жилийн өнгийг тодорхойлох хүн шүү та.

Avatar

Зочин 2021-05-08 49.0.142.44

Улсын Их Хуралд суудалтай 3 намын нэг нь ХҮН нам биш үү???? ХҮН-ээс дэвшиж байгаа юм биш үү???? Намаас нэр дэвшиж байгаа биш юм бол Ерөнхийлөгчид нэр дэвших эрхгүй юм байна. Ард түмнээ тэнэг гэж бодоод байгаа юм уу эсвэл өөрөө юм ойлгохгүй байгаа юм уу?????

Avatar

Чөлөөт сонгогч Ш.Раднаа: ХҮН-ий гол түшиг нь чөлөөт сонгогчид: 2021-05-08 150.129.143.172

Чөлөөт сонгогчид Энхбатыг шинжиж байна. ТГ-ын дарга, зөвлөхүүдээ туршлагатай, мэдлэг чадвартай, нэр хүндтэй хүмүүсээр бүрдүүлнэ гэдгээ зарлах хэрэгтэй.Энхбат хот сууринд боломжийн санал авлаа ч хөдөөд хэцүү. Энхбатын давуу тал нь түүнээс өө өлохгүй, нам бусчууд, жижиг намууд дэмжих магадлалтай, АН-ын нэр дэвшүүлж чадаагүй талынхан түүнд санал өгөх магадлалтай. Хүрэлсүх, Алтанхуяг, Эрдэнэ нарын үнэлгээ духан дээрээ сайн, муугаараа ил тамаглагдсан байх тул сонирхол их татахгүй байна.

Avatar

зочин 2021-05-08 49.0.142.44

Улсын Их Хуралд суудалтай 3 намын нэг нь ХҮН нам биш үү???? ХҮН-ээс дэвшиж байгаа юм биш үү???? Хамаас нр дэвшиж байгаа биш юм бол Ерөнхийлөгчид нэр дэвших эрхгүй юм байна. Ард түмнээ тэнэг гэж бодоод байгаа юм уу эсвэл өөрөө юм ойлгохгүй байгаа юм уу????? Зочин

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.161.77

Дэмжиж байна. Д.Энхбат гуайд амжилт.

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.10.23.171

Авсан саналаа худалдчихгүй л байгаасай ман ч мангас шүү

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.89.162

Odoo ene luivarchingiin bulhai luivar ni il bolno. Zugeer niytelee bicheed nomoo unshaad hevtej baihguide. Ih hurald suuhdaa yaaj alingaa aldsan. Yaaj nam damjij taltsal uusgej hor nairuulj dundaas ni mungu shaasan ni il bolndoo hahaha

Avatar

чимэд 2021-05-08 124.158.80.97

зөв хүнийг олжээ

Avatar

Зочин 2021-05-08 31.151.236.21

"Тэнгэр цэлмэлээ" гэх мэдрэмж төрж сэтгэл өегшив. Монгол түмнийг заяа нь түших болтугай!

Avatar

чимэд 2021-05-08 124.158.80.97

Боловсрол хүмүүжлийн хувьд бүрэн төлөвшсөн,онолын мэдлэг,эргэцүүлэн бодох чадвараар дунджаас дээгүүр,илтгэх ойлгуулах арга нь өвөрмөц буюу нийтэд хэвшээгүй хэлбэртэй,монголын тэргүүний эрдэмтдийн нэг, нас намба нь тохирсон хүн бол яах аргагүйД.Энхбат мөнөөс мөн. Яг ярьснаа хэрэгжүүлэх гэдэг бас тийм ч хялбар зүйл биш. Олон зүйлээс шалтгаална.Тэр бүхэнд шантрахгүйгээр төлөвлөсөн ажлаа шат шатаар нь хэрэгжүүлээд явах зүтгэл арга ухаан байна гэдэг хамгийн чухал хүчин зүйл.Ерөнхийлөгч болчихвол сайн

Avatar

ЦАГ ЭРГЭЖ ИРЭЭДҮЙ 2021-05-08 202.179.27.227

Дэмжиж байгаа. Сонгуулийн сурталчилгааг хараарай. 2 том нам нэг нэгнээ хар пи-ар хийсээр таарна. Тэрийгээ энэ ХҮН намын нэр дэвшигч руу түлхэж ч магад.

ОДОО БОЛСОН ХАНГАЛТТАЙ ЗАСАГЛАВ. ЧАДАХГҮЙ ГЭДГЭЭ АЛЬ АЛЬ НЬ ХАРУУЛАВ. ОДОО БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2021-05-08 103.212.116.201

HUN gej nam baidag yumuu. Hugshin tugtsug uheegui bgaa yum uu

Avatar

Зэлэм 2021-05-08 64.119.25.58

Намын Төлөөлөл байх албагүй …. энэ нэг л бишээ. Хуулийн наад захын ойлголт алга оо. Өөрийг чигь танихгүй юм байна.

Avatar

Ялна шүү 2021-05-08 103.26.193.118

Ялна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж