Монгол, Хятадаас үүдэлтэй шуурга Өмнөд Солонгосыг дахин нөмөрчээ | News.MN

Монгол, Хятадаас үүдэлтэй шуурга Өмнөд Солонгосыг дахин нөмөрчээ

Монгол, Хятадаас үүдэлтэй шуурга Өмнөд Солонгосыг дахин нөмөрчээ

Монгол, Хятадаас үүдэлтэй шуурга Өмнөд Солонгосыг дахин нөмөрчээ

Хятадын хойд нутаг, Монголын говь цөлөөс үүдэлтэй шороон шуурга Өмнөд Солонгосын баруун нутгийг нөмөрсний улмаас Сөүл орчмын бүсэд нарийн ширхэгт тоосонцрын агууламж эрс нэмэгдэж буйг тус улсын Цаг уурын агентлаг анхааруулжээ.

Сөүл хотод Баасан гаригийн үдээс хойш агаар дахь 10 микрограммаас бага диаметртэй “PM10” тоосонцрын агууламж нэг шоо метр тутамд 610 микрограммд хүрсэн байна. Энэ үзүүлэлт хоёр цаг гаруйн турш 300 микрограммаас давсан тохиолдолд ийнхүү анхааруулга гаргадаг аж.

Мөн Сөүлийн ойролцоо оршдог Гёнги муж, Инчеон хот, Өмнөд Чунчон зэрэг газруудад Баасан гаригийн 15.00 цагийн байдлаар “PM10” тоосонцрын агууламж 470-632 микрограммд хүрлээ хэмээн Агаарын чанарыг урьдчилан судлах төвөөс мэдээлжээ. Тус төвийн мэдээллээр, шороон шуурга Ням гаригийг хүртэл Өмнөд Солонгосын бараг бүх нутгийг дайран өнгөрөх төлөвтэй байгаа аж.

Эх сурвалж: YONHAP NEWS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.80.104

Энийг л тавилан гэнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.179.27.187

Манайд цаг агаар сайхан байна.

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.131.225.197

harlaad uldsen ulsuud, mongol beruud ene zavshaaniig ashiglaad nutgiin shoroogoo sain unerleed av

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.9.40.76

Ерөнхийлөгчөө ногоон говь төсөл яачих ваа .

Avatar

Цог Мн 2021-05-08 66.181.183.110

МАРДАЙН УУРХАЙГААСАА ГАНЦ ХОЁР ХҮРЗ ШОРОО ЦАЦЧИХВАЛ ЭД НАР УУРЛАХ БОЛОВ УУ КК

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.131.225.197

yaahnuu huurhiisiig kkk

Avatar

Зочин 2021-05-08 192.82.71.236

uher mongolchuudaa gej uher mongolchuudad ardchilal erosoo zohihgui bgam dictator deglem heregt, maliig haryuldag shig uher mongolchuudiig hucheer l udirdah heregt

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.189.197

монголы шороо сологос хүрч чадагүй сайндаа тавин км явна хятадын монголын шороо байлгүй хүлээн зөвшөөрч болохгүй цаад санаагий нь ойлгохгүй байна уу монголынх болгож худлаа онгирч байж өрөнд орвоо хууль бий шүү

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.21.108.14

Монгол сөнөсөн ертөнц юмуу сар шиг болоход ойрхон байна. Модны хулгайчид галзуурсаны гай.

Avatar

Цөм 2021-05-08 64.119.24.142

Бид чинь байгалийн цөмийн зэвсэгтэй орон болчиж.Одоо тэд биднийг сонсох болно

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.9.46.58

солонгосууд баярлах хэрэгтэй ш дээ. ийм сайхан шороо өөрөө хүрээд ирсэнд. одоо далайн чийгтэй нийлээд газрын хөрс нь сайхан болно. үүнийг ойлгох хэрэгтэй ш дээ

Avatar

Зочин 2021-05-08 202.126.89.227

Ийм сайхан шороог амталж байгаа даа баярлах хэрэгтэй шүү, солонгосчуудаа!

Avatar

Зочин 2021-05-08 139.5.218.111

bid 2 3 uliral amisgalj bna yun surtei yum heden honog l bolno biz

Avatar

Иргэн 2021-05-08 64.119.22.156

Солонгос, Япон хохирогч нь бишээ. Жинхэнэ хохирогч нар чинь Монголчууд бид. Тэргүүний хөгжилтэй гэдэг нэртэй улсуудын балгаар дэлхийн дулаарал нэмэгдсээр, дүнд нь Монголын газар нутаг цөлжилтөд амархан өртсөөр байгаа гэдгийг бүгд ухаараасай. Шороог бол гөвөөд л унагаачихна, харин цөлжилтийг яах юм бэ??? Сүйрч байгаа амьтан ургамлыг маань хэн нөхөж өгөх юм бэ???

Avatar

Зочин 2021-05-08 66.181.161.66

Монголын төр засаг гэж "Морь унасан толгойгүй" хүний бодлогогүйн уршгаар малын тоо толгойг хэт олшруулж, бэлчээрээ талхлан угаас эмзэг хөрстэй байгаль орчноо сүүлийн 20-30 жил сүйтгэсэн бидний л буруу!!! Дэлхийн дулаарал сөрөг нөлөөтэй боловч голлогч дайсан нь бид өөрсдөө шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-05-08 64.119.23.188

монгол эрдэмтэдийн зохион бүтээсэн цаг уурын зэвсэгийн дараалсан туршилтууд амжилттай болж урьдчилан тооцоолсоноос илүү үр дүнд хүрлээ

Avatar