Вакцинд хамрагдсан 527 мянган иргэн урамшууллаа авчээ | News.MN

Вакцинд хамрагдсан 527 мянган иргэн урамшууллаа авчээ

Вакцинд хамрагдсан 527 мянган иргэн урамшууллаа авчээ

Вакцинд хамрагдсан 527 мянган иргэн урамшууллаа авчээ

Засгийн газрын шийдвэрээр вакцины хоёрдугаар тунд хамрагдсан иргэдэд 50 мянган төгрөг олгож буй. Энэ мөнгийг өчигдрөөс иргэдийн дансанд олгож эхэлсэн гэдгийг албаныхан мэдээлсэн.

Сангийн яамны мэдээлснээр иргэдэд төрийн сангаар дамжуулан 50 мянган төгрөгийг шилжүүлэхдээ өмнө нь 300 мянган төгрөг олгож байсан цалингийн данс, е-баримт системд бүртгэлтэй дансаар нь олгож байгаа юм байна. Өчигдрийн байдлаар нийт 527 мянган иргэнд урамшуулллын мөнгийг олгожээ.
Энэ талаар Төрийн сангийн газрын дарга Н.Батхуягаас тодруулахад “Засгийн газрын шийдвэрийн дагуу өчигдрөөс вакцины хоёрдугаар тунд хамрагдсан иргэдэд 50 мянган төгрөгийг нь олгож эхэлсэн. Өчигдөр үдээс өмнө 109050 мянган иргэний данс руу мөнгө шилжүүлсэн. Нийт дүнгээр 527 мянган иргэн байгаа юм. Өнөө өглөөний байдлаар 36.500 иргэний дансанд гүйлгээг шилжүүлсэн” гэлээ.
Улсын хэмжээнд зорилтот бүлгийн буюу 2.1 сая иргэний 54.6 хувь нь нэгдүгээр, 25.8 хувь нь хоёрдугаар тунд хамрагдаад байгаа юм.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Бээжин.Алтанзул 2021-05-07 202.126.88.176

50k awi

Avatar

Баточир Бид Бид даа дээ хайрын хайрлах отгоо :3:29 ❤️❤️❤️😭😭😁😇👄💋 2021-05-07 59.153.87.6

88003585 Баточир Бид Бид даа дээ хайрын хайрлах отгоо :3:29 ❤️❤️❤️

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-07 43.231.113.84

50 к -ийн төлөө эрүүл мэндээ зарсан нөхөд, хоёр жилийн дараа 50 саяыг зараад ч эрүүл мэндээ эргүүлэн авч чадахгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-07 202.126.94.99

Иргэдээ ялгаварласан тэнэг тер!!!

Avatar

Зочин 2021-05-07 64.119.17.185

Туршилатанд хамрагдаад 50000 хан төгрөг үү. Уг нь 2000$ өгөхгүй юм уу

Avatar

Зочин 2021-05-07 202.55.188.103

Зочин[104.244.78.50] НЯМБААТАР САЙДАА.!!! УВС АЙМГИЙН 2 ЗАЛУУХАН ЦАГДААГИЙН АЖИЛТАН АЖЛААСАА ХАЛАГДАНА ГЭСЭН ДАРАМТАД ОРЖ ХЯТАД ВАКЦИН ХИЙЛГЭЭД 2-ХОН ХОНОГИЙН ЗӨРҮҮТЭЙ НАС БАРЖ. ОДОО ТЭТГЭВЭР ХООЛНЫ ТАЛОН ЗОГСООНО ГЭХЭЭР АРДУУД ВАКЦИНРУУ МАЛ ШИГ ЦУВААД ҮХЭЭД ЭХЭЛЛЭЭ. 50К-ААР АМИА ҮНЭЛҮҮЛЭЭД ҮХЭЭД БАЙГУУ. ЯДАЖ СОНГОЛТ ӨГӨХГҮЙ ЮҮ. ӨЕКийн СОНГУУЛЬД ЧИГЛЭСЭН ТӨЛӨВЛӨГӨӨНИЙ БИЕЛЭЛТ ХЭРЭГТЭЙ ЮҮ?? ЭСГҮҮЛ ХҮНИЙ АМЬ НАС ЧУХЛУУ. ТАЛИЙГААЧ НАРЫН НЭР ХЭЛЖ ЁС АЛДАХГҮЙ Ч БАРИМТ НЬ ТВ-ЭЭР ЦАЦАГДСАН ГЭЖ СОНСЛОО.

Avatar

Болд 2021-05-07 124.158.80.97

Чи бодит байдал,баримтыг гуйвуулж Хүрэлсүхийн сонгуульд нөлөөлөх даалгавар аваад харайж яваа хүн байна.Чи хүн итгэмээр бодит баримтыг хуурамч гүтгэлгийн баримттайгаа хольж мэдээлэх ухаан алга уу чамд. Дан худал мэдээлэл чинь хоёр хонохгүй,хов ч болохгүй баригдаж хаягдаж байгааг ойлгооч тэнэг минь. Чамаас болж бидний ажил хохирч байна.Овоо хэдэн хүн цуглардаг бичдэг харилцдаг байсан чинь одоо бөөн доромжлол ирдэг болоод байна. Аргаа өөрчил тэнэгүүдээ.

Avatar

ЭНэ 2021-05-07 192.82.64.248

Туршилтанд хамрагдсанд баярлалаа, май таны 50.000₮ гэж байгаа хэрэг үү?

Avatar

Монгол хүн 2021-05-07 64.119.22.220

Хамгийн сайн 4 сая вазцин захиалаад аль хэдийн вакцинжуулчих байхад, хамгийн мууг шахаад 50к шидэж доромжлоод ядуугийн зовлонгоор тоглох юм аа!

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-07 66.181.176.121

ОХУ .БНРхАУ хоёр л манайд вакцинаасаа илүүчилж өгч.нийт вакцины 90 гаруй хувийг хангаж биднийг аварч байна. Өөр орноос вакцин олдохгүй байна мал аа

Avatar

зочин 2021-05-07 124.158.80.97

Зүйтэй,сайн байна, шахсан муу вакциныг хийлгээд 50000 төгрөг аваад чи башийчхаад байгаа хүн байнаш дээ Одоо гарч "ерөөл","х****л" хоёроос нэг,нэг шилийг аваад хөнтөр,дотор чинь янзын гоёоор халж ирээд чи чацга гөвнө,өнгөрсөн хугацаанд хийсэн хамаг нүгэл чинь харагдаад ирнэ. тэгээд чи энэ дпэлхийг баяртай гээд алсан,шатаасан бүх хүмүүсээ хараад чамд үүрэг өгсөн Хурц генерал, хулхидсан Элбэгдоржийгоо хараагаад дашийн шог болноо. баяртай

Avatar

Зочин 2021-05-07 66.181.187.21

Хятдын эмийн компаний үйлдвэрлэсэн вакцины туршилтанд орсны төлбөр бага байна. Сонгуулийн
санал худалдаж авах мөнгө юм биш үү?

Avatar

Зочин 2021-05-07 202.126.88.234

БОЛОВСРОЛ НИМГЭН УХАМСАР НИМГЭНТЭЙ ЗАРИМ ТЭНЭГ ХҮМҮҮС САНААТАЙ САНААГҮЙ ВАКЦИНЫ ТАЛААР ХУДАЛ ХУУРМАГ МЭДЭЭЛЭЛ ТАРААЖ АРД ОЛНЫГ МУНХРУУЛАН НИЙГЭМ, УЛСЫГ АЮУЛ, СҮЙРЭЛРҮҮ ХӨТӨЛЖ БАЙГААД ХАРАМСАЖ БАЙНА !!!! МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН УХАМСАРТАЙ БАЙЖ ВАКЦИНАА НИЙТЭЭРЭЭ ОЧООД ХИЙЛГЭЭСЭЙ !!!!

Avatar

Зочин 2021-05-07 124.158.87.95

Тийм л агуу боловсролтой, ухамсар зузаан нехер минь гадны мэдээлэ уншаад еерийгее хир вэ гэдгийг олж хар.

Avatar

Зочин 2021-05-07 192.82.78.169

Төр засаг хүнд нөхцлийг зохицуулж иргэддээ боломж олгож буйг эерэгээр хүлээж ав. Халамжийг зөв зориултаар ашиглаж сур.

Avatar

zochin 2021-05-07 64.119.20.106

Яана аа МАН ер нь юу болгоод байна аа Хүрэлсүхийг дэмжих ээ болиорой Өрсөлдөгчгүй сонгуульд хэн санал өгдөг юм бэ Эсвэл Эрдэнийн төлөө бүгд саналаа өг МАН нэг л биш боллоо Ард түмнийг нухчих дарж байгаа биш үү Ерөнхийлөгчийг парламентаас сонгоно гээд Нямбаатарын ярьж байгааг хараач Хүрэлсүх нь б** з****г Түүний ард түмэнд хайртай гэж юу байх вэ

Avatar