С.Чулууныг Чингис хаан музейн захирлаар томилжээ | News.MN

С.Чулууныг Чингис хаан музейн захирлаар томилжээ

С.Чулууныг Чингис хаан музейн захирлаар томилжээ

С.Чулууныг Чингис хаан музейн захирлаар томилжээ

Соёлын сайд асан С.Чулууныг Чингис хаан музейн захирлаар томилжээ. Түүнийг өнгөрөгч гуравдугаар сард музейн захирлаар томилсон бөгөөд ажлаа аваад удаагүй байгаа гэнэ.

Энэ талаар Соёлын яамны дэд сайд М.Батбаяраас тодруулахад “Чингис хаан музейн бүтээн байгуулалтын ажил хатуу хөл хорионы үеэр түр хугацаанд зогссон. Хөл хорио сулрахаар тавдугаар сарын 8-наас бүтээн байгуулалтын ажлыг эрчимтэй хийж эхэлнэ. Музейн барилга угсралтын ажлыг ирэх долдугаар сарын 1-нд багтаан хүлээлгэж өгөх хэвээрээ.

Чингис хаан музейн дээвэр дээр алтан шонхор шувуугаа байрлуулсан. Уран бүтээлчид гадна чимэглэлийн ажлыг тодорхой хэмжээгээр хийж байгаа. Чингис хаан музейн үзэл баримтлалыг Ерөнхий сайд 2020 оны нэгдүгээр сарын 30-нд баталсан. Тэр үзэл баримтлалынхаа дагуу музейн үзүүлэг дэглэлтийн төлөвлөгөөг боловсруулж, барилгын орой дээр шонхор шувууг бэлгэдэл болгож залахаар болсон. Шонхор шувуу нь 5.2 метр өндөртэй” гэв. Тэрбээр тус музейн захирлаар С.Чулууныг өнгөрөгч гуравдугаар сард томилсон гэсэн юм.

Байгалийн түүхийн музейн буурин дээр Чингис хаан музей барих барилгын ажлыг 2020 оны тавдугаар сард эхлүүлсэн. Музейн барилгыг 2021 оны долдугаар сард хүлээлгэн өгөх урьдчилсан төлөвлөгөөтэй ажиллаж байгааг мэргэжилтнүүд хэлж буй.

Барилгын бүтээн байгуулалтад 2020 онд улсын төсвөөс 48.7 тэрбум төгрөг төсөвлөсөн бол 2021 оны улсын төсөвт 14.8 тэрбум төгрөг нэмж төсөвлөсөн юм. Музейн есөн давхар барилгын ажлыг "Билгүүн Монгол констракшн" компани гүйцэтгэж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
39
ТэнэглэлТэнэглэл
10
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-06 64.119.25.121

энэ харин юу л болдог бол…

Avatar

Зочин 2021-05-06 64.119.22.124

yragshaa mueitei hi zuuguud ybchih bii dee

Avatar

Монгол 2021-05-06 103.142.76.38

Хэдэн жилийн дараа хэдэн үзмэр худалдагдаад хэдэн үзмэр дууриамал, хуулбар болон үлдсэн байхыг хэн ч таашгүй

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.9.46.90

Саяхан санаандгүй явж байгаад байгалийн түүхийн музейн суурин дээр маш гоё барилга баригдаж байгааг хараад үнэхээр бахархсан . Сайхан музей болно байхаа, ядаж л Өвөрмонголын Хөх хотын музейд ойртвол сайханаа. Тэр музей маш том юм билээ. Гэхдээ монголчууд бид түүнээс ч илүүг бүтээх түүх олдворын өлгий нутагтай билээ.

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.179.25.222

arhitektur goo zuin talasa yamarj urlaggui barilga neg muu hairtsag

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.161.97

Зөв хүнээ л тавьсан байна даа, атаархагчид хаа сайгүй байдаг даа, чиний итгэсэн хэдэн залуучууд эргээд чамайг булшлах гээд үзэж байна, хөгийн залуучууд шүү гээд бас өөрсдийгөө эрдэмтэн нтр гэчихсэн байгам даа ичээч атаархагчид аа дараагийн удаа нэр усыг нь зарлая даа

Avatar

Уншигч 2021-05-06 139.5.216.140

Чулуун Чулуу болох зам нь нээгджээ.

Avatar

Үйлийн үр байдаг даа 2021-05-06 66.181.183.95

Үйлийн үр үс гэзэгний ширэлдээ вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.9.41.10

Энэ хүний бульхайг уудлахаар академийн булай илрэх гээд байдаг биз дээ зайлуул

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.178.221

Чулуунд учир байгаа юм биш. Чулууныг дэвшүүлээд муу муухайг нь хүлээн зөвшөөрөөд бгаад л учир бн. Сүйрцийн бэээ

Avatar

Зочин 2021-05-06 64.119.18.15

Одоо урагшаа зөөх юм үлдсиймуу энэ нэг юм захирал болохыг бодоход зөөх юм байгаа л юм байна л даа. Хэлэх ч муу үг алга даа

Avatar

et 2021-05-06 202.21.107.33

Энэ нэмэргүй хамаг юмын хүн тараагад өгчихнө

Avatar

eh oronch 2021-05-06 124.158.84.37

хууль хяналтын газрууд нь хаашаа харж, яаж ажлаа хийдэг юм бэ? энэ Чулуун ч Монгол улсын хуулиас дээр байдаг юм бн л даа. Архив тонож, идэж ханахгүй одоо Чингисийн музейг бүгдийг нь зарж идэх нь үү? Энэ хулгайч эрүүгийн гэмт хэрэгтнээс өөр тавих хүн Монгол улсад байдаггүй юм уу? Хулгайчийг шоронд нь суулгаа!

Avatar

Zochin 2021-05-06 64.119.18.15

Odoo hamag uzmeruud ni uragshaa garaad duushiin baina l daa Ene hun chini uragshaa yum hum zuuguud baidag gar mun biz dee

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.126.88.130

Зөв хүнээ тавьж дээ

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-06 202.9.46.137

ЭНЭ УРВАГЧ ШОРОНДОО ОРООГҮЙ БГА ЮМУУ ??????

Avatar

зочин 2021-05-06 103.57.95.207

Жинхэнэ бэлгийн хүчирхийлэгч этгээд дээ. Хүрээлэнгийн ажилтан шавь хүүхэн М нь лав түүнээс 2 удаа жирэмсэлсэн гэсэн шүү

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-06 202.21.126.30

ЗӨВ ШДЭЭ, ЧАДАЛТАЙ ЭРДЭМТЭЙ УЛСАА АШИГЛАХ ЁСТОЙ

Avatar

Гэрэлмаа 2021-05-06 66.181.183.95

Битгий тэнэгт. Чадалтай эрдэмтэй хүн ингээд хамаг түүхийн баримт, олдворуудаа наашаа цаашаа болгоод албан тушаалийн төлөө үхэн хатан гүйгээд байх уу?

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.21.113.238

Энэ зайлж болдоггүй нөхөр үү

Avatar

Зочин 2021-05-06 64.119.18.183

Энд дандаа атаархаад шээс нь гоожих гэж байгаа улсууд байх чинь вэ кккк. Та нар түүхчид гэчихээд яг юу бүтээж юу хийсэн юм вэ. Өөрсдөө хийж чадахгүй байж хийж бүтээж байгаа хүнрүүгээ битгий ингэж дайрч бай. Зарим нь хажууд нь хамт явж байсан улсууд уу алхам бүгдийг нь харсан юм шиг бичээд байх юм хахаха

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.183.95

Сайн байна уу? Тавтай сайхан хаваржиж байна уу? Би одоо европд түүхч, судлаачаар магистрантурт суралцаж байгаа оюутан. Би ирээдүйд энэ салбарт ажиллах хүн. Би энэ мэргэжлийг сонгосоноороо бакалаврт 4 жил, хэлний бэлтгэл 1 жил, магистр 2 жил, доктор 3 жил гээд багадаа нийтдээ 10 жил зарцуулна, зарцуулаад явж байгаа. Цаашид багадаа 70 жил амьдарлаа гэж бодоход 18 настайгаасаа энэ салбарт ажиллах гэж амьдралаа зориулсан гэсэн үг. Ингэхээд нийт амьдралынхаа 52 жилийг багадаа энэ салбарт зориулна.

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.183.95

Ийм байхад энэ салбар хэн нэгэн мөнгөний араас гүйсэн, эрх мэдэлтэй зууралдсан хүмүүс миний ажиллах салбарыг бохирдуулаад байхад яаж чимээгүй харж суух юм бэ? Өч төчнөөн хэрэг хийсэн баримт нь дэлгэгдээд байхад яагаад одоо болтол хийсэн хэрэгтээ хариуцлага хүлээхгүй эсэргээрээ дэвшиж, улам дээш залраад байгаа юм бэ?
1. Би 10 жил сурж сурж арай гэж нэг эрдэм шинжилгээний салбарт ахиц авчирсан бүтээл гаргалаа гэж бодтол чи надаас зөвшөөрөл авч гаргасангүй, би өмнөх үг бичиж нэрээ оруулах байсан юм

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.183.95

…гээд а**а тална, чамайг энэ салбарт ажиллуулахгүй гээд дарамт шахалт ирээд байвал би яах вэ?
2. За арай гэж хамаг ухаанаа уралдуулж, үстэй толгойгоо зулгааж нэг сурсан хэлнийхээ хэргийг гаргаад монголын түүхийн салбарт агаар оруулж маш чухал нэг бүтээл, эх сурвалж орчуултал үүнийг чинь ч бас хүлээн зөвшөөрөхгүй надаас зөвшөөрөл аваагүй гээд монголын түүхийн салбарыг өмчирхөөд байвал би яах вэ? Хэнд гомдох вэ? Сурсан мэдсэн зүйлийнхээ ач тусыг хаана, хэзээ гаргах вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.183.95

Хийсэн зүйл бий гэсэн. Би хийсэн зүйлийг нь хэлэх үү? Хэдэн зураг нийлүүлж каталоги гаргачихаад эрдэм шинжилгээний их чухал ажил хийсэн гэж яриахаасаа энэ хүн ичих хэрэгтэй. Үнэхээр эрдэмтэн хүн бол тийм юм хийчихээд би ийм ч тийм ч гавьяатай. Надад музейг хариуцуул гэхгүй л байхгүй юу!
Би оюутан байхдаа /МУИС-Түүхийн тэнхимд бакалаврт/ номын шүүмж бичих даалгавартаа санаандгүй энэ хүний бүтээл гэх " Хотгойдын түүх" байхаа нэгэн сэдэвт бүтээлийг нь үзэж шүүмж хийж байхдаа хаа нэгтээ харсан

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.183.95

… өгүүлбэр, санал байгааг анзаарсан ч тухайн үед мань мэтийн нэг оюутан юугаа мэдэхэв гээд техникийн алдаа, утгын алдаатай өгүүлбэр зэргийг шүүмжилсэн болоод орхисон. Сүүлд тэр бүтээл оюуны хулгай байсан. "С.Чулуун оюуны хулгай" гээд хайвал гүүглээс баримттай гарч ирнэ.
Энэ мэт эсэргүүцэх шалтгаан их л байнадаа

Avatar

Зочин 2021-05-06 192.82.71.100

Чи Эрэгзэн гэдэг найз нь уу? 🤣 Эсвэл Цэрэндорж гэдэг найз нь уу? Аан Цогоо ах нь уу? Эсвэл 🙄😜🤮 нохойн жогорхойнууд! 🤦

Avatar

Зочин 2021-05-06 192.82.72.67

Amjilt

Avatar

Зочин 2021-05-06 103.57.95.207

Энэ чинь Женкогийнх биш Хүүкийн цүнх баригч гэсэн шүү. Бас хамт хүүхэнддэг найз нь гэсэн

Avatar

Зочин 2021-05-06 122.201.31.202

Энэ чинь Хүрэлсүхийн цүнх баригч юм байна. Баттулгыг унахаар нь хаяад зугтсан гэсэн шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-06 122.201.31.202

У.Хүрэлсүх Оюунэрдэнэ та 2 энэ С.Чулуунаас эртхэн зайгаа авч салахгүй бол нэг өдөр толгойг чинь цусдаж мэдэх хүн дээ. Хятад архивын 640000 материалын хэрэг хэзээ ч хуучрахгүй.

Avatar

н нүрзэд 2021-05-06 124.158.80.171

мэдлэгтэй ажилсаг эрдэмтэн Чулуунд яасан их атархана вэ зарим нэг нэгхүн ийм хүмүүс өөрийгөө хөгжүүлж бас эхлээд эмчлүүлэх нь чухал хэн ингэж бичээд байгаань тодорхой байна

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.161.54

Хятадын талд 640 мянган нүүр баримт зарсан хэргийг тэгээд юу гэж үзэх вэ?

Avatar

Албан тушаалын хэнээтэн 2021-05-06 192.82.82.62

Ямар ч эрдэмтэн биш амбиц нь хэтэрсэн албан тушаалын хэнээтэн одоо болимоор юм. Монголд энэ солиотоос өөр хүн байдаггүйм үү

Avatar

Зочин 2021-05-06 192.82.93.11

Үлдсэн хэдэн үзмэрийн хусаж хандив авах гэж бгаам бхдаа

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.161.90

Музейн Эд өлгийн зүйлсээ өмнө зүг гаргахаар шийдсэн хэрэгжүүлэх хүнээч тавьчлаа

Avatar

Зочин 2021-05-06 122.201.31.202

Түүхээ худалдсан түүхчид хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Чулуунаа чамд Монголын түүх ярих ёс зүй бхгүй шүү

Avatar

НАЙЗ 2021-05-06 202.21.113.146

Өөр хүн олдохгүй байна уу . Нэг л мэдхэд хятад улс манай түүхийн ховор зүйлсийг манайх гээд сууж байна . Энэ Чулуунийг хууль хяналтынхан дийлэхээ байсан юм уу . Наадах чинь бүгдийг нь зарна даа харж л байгаарай .

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.70.38.18

ХУЛГАЙЧ…

Avatar

Зочин 2021-05-06 73.231.128.120

Чулуун мөнгө идэхээр очжээ. Үнэт үзмэрийг зарчих вий.

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.160.14

Үзүүлэх олдвор бхйна уу бааханхиймэл чихмэл байгаа даа

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.70.38.18

ТҮҮХИЙН ХОВОР БАРИМТУУДЫГ ХЯНАД РУУ ХУДАЛДААД, ШОРОНД ОРДОГГҮЙ ЮМ БАЙХ ДАА.

Avatar

Zzzz 2021-05-06 192.119.164.6

Muzeig hulgaichid garduulcgihjee. Ene muzei ch nohoin zamaar orjee.

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.179.224

За үзмэрүүдээ Хятадад зарах вий.

Avatar

Зочин 2021-05-06 133.41.91.83

Шал угаагч болговол таарна. Хулхи академич.

Avatar

зочин 2021-05-06 192.82.68.98

хэцүү ч юм даа

Avatar

ИРГЭН 2021-05-06 66.181.184.193

Зөв хүнээ сонгож тавьжээ. Харин музейн дээвэр дээр шилэн тооно барихаар зураг нь гарсан байсан. Тэр тооно халх дээдсийн тооно биш байх гэж харагдсан шүү. Судалгаа сайн хийж байгаад шинэчилээрэй

Avatar

ЗӨВ 2021-05-06 203.98.76.212

ЭНЭ ХҮН ТУЛДАА МУЗЕЙН АЖИЛ ИЙМ ХУРДТАЙ ЯВСАН ЮМ. БУСАД НЬ ТҮҮХЧ БАЙГААД Ч ИНГЭЖ ЧАДАХГҮЙ.

Avatar

Хүрэлсзх 2021-05-06 103.229.120.120

МУЗЕИН ҮНЭТ ЗҮЙЛ БИТГИЙ ХЭЛ БАРЬСАН БАЙИНГИИ ЧИНЬ ЗАРЧИХСАН БАЙЖ МЭДЭХ ГОЁ СЭТГЭЛТЭЙ АХ ШҮҮ

Avatar

ub irged 2021-05-06 66.181.161.47

OKAY SHUU

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-06 202.126.89.240

ӨӨ ХӨӨРХИЙ ЭНЭ ХУЛГАЙЧААС ӨӨР ХҮН ОЛДДОГГҮЙ ЮМ УУ? БИТГИЙ ХАМАГ ЮМ ШААГААД УРАГШ НЬ ГАРГАЧИХААРАЙ ДАА. ЧИ ЧИНЬ ТИЙМ ЮМАНДАА ГАРШЧИХСАН НРВШ БИЗ ДЭЭ?

Avatar

зочин 2021-05-06 202.9.40.58

Харин нь салбараа мэддэг, юм хийх хүнийг сонгожээ

Avatar

Tr 2021-05-06 64.119.17.66

Салбартаа хулгай, луйвар хийхдээ үнэхээр мундаг оо, мундаг. Томилсон улсууд нь ч хулгайлсан мөнгөнөөс нь хуваалцах тохироогоо аль хэдийнэ хийчихсэн байгаа.

Avatar

Зочин 2021-05-06 122.201.21.191

За одоо больдоо. Энэ пяздукийг одоо зайлуулаач ээ.

Avatar

ҮЛ МЭДЭХ 2021-05-06 64.119.26.57

ӨЛӨН ГАР.

Avatar

Монгол соёл 2021-05-06 64.119.27.99

Энэ нөхөр музей зарчихуй дээ!!!

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.160.96

Хулхи академич. Мэдлэг чадваргүй.

Avatar

zochin 2021-05-06 202.179.27.216

medleg chadvartai chun tavisan bna

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.160.96

МУИС-ийн багш нараас асуу л даа.

Avatar

Боль боль 2021-05-06 91.186.77.117

Энэ хулгайч одоо болиоч дээ. Яасан их татаастай шаар вэ, хаана л мөнгө үнэртэнэ энэ шаар байж байх юм. Улайрсан хулгайч уу үгүй юу

Avatar

БОДОО 2021-05-06 202.9.46.36

За болио.Энэ түүхээ худалдсан новшод хариуцлагаа тооцооч ээ.

Avatar

Энэ одоо хэний тэжээвэр гөлөг бэ 2021-05-06 64.119.23.37

Төр нам засагыг хуугаар нь сольж эргүүлэхгүй л бол үеийн үед энэ мэтийн тэжээвэрүүдээ тэжээдэг ямарч чадамжгүй мэргэжилийн бус хүмүүсээр удирдуулсаар бтал удахгүй хамгийн ойрын ирээдүй минь Мианмар улс шиг болох цаг удахгүй айсуй

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.187.78

Энэ новшийг зайлуулаач ээ

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.21.108.11

За одоо баахан түүхэн эд өлгийн зүйлс, үзвэр их хэмжээгээр Хятад, ХКН гэсэн хаягаар гарч зарагдлаа даа. Одоо яая гэхэв МАН аа дэмжээд бай.

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.126.88.158

Энэ махан толгой Манжийн шээс дахиад гараад ирсэнүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж