Мьянмарын ард түмэн армиас хамгаалах зэвсэгт хүчинтэй болжээ | News.MN

Мьянмарын ард түмэн армиас хамгаалах зэвсэгт хүчинтэй болжээ

Мьянмарын ард түмэн армиас хамгаалах зэвсэгт хүчинтэй болжээ

Мьянмарын ард түмэн армиас хамгаалах зэвсэгт хүчинтэй болжээ

Мьянмарын цэргийн дэглэмийн эсрэг Үндэсний эв нэгдлийн засгийн газар буюу ард түмний нэгдэл өчигдөр/2021.5.5/ жагсагчдыг армийн хүчирхийлэл, дарангуйллаас хамгаалах өөрсдийн зэвсэгт хүчинтэй болсноо зарлажээ.

Армийнхан цэргийн хүчээр төрийн эргэлт хийж, ардчилсан удирдагч Аун Сан Су Чиг барьж хорьсон хоёрдугаар сарын 1-ээс хойш ард түмэн өдөр алгасалгүй эсэргүүцлээ илэрхийлэн жагсаж байна. Гэвч жагсагчдын эсрэг байлдааны сум, тэсрэх бөмбөг ашигласнаас 750 гаруй энгийн иргэн хөнөөсөн юм.

Мьянмарын үндэсний эв нэгдлийн засгийн газрын хэлснээр ардын зэвсэгт хүчин бол өмнө нь Төрийн захиргааны зөвлөлийн цэргийн дайралт, хүчирхийллүүдээс ард түмнийг хамгаалан, олон арван жил үргэлжилсэн иргэний дайныг дуусгасан холбооны нэгдсэн армийн суурин дээр байгуулагдсан хүчин гэнэ.

Үндэсний эв нэгдлийн засгийн газрыг өнгөрсөн сард хунтын дэглэмийг эсэргүүцсэн ард иргэдийн бүлгэмүүд хамтран байгуулсан билээ. Тэдний дунд армийг олон жил эсэргүүцэн байлдаж ирсэн үндэсний цөөнхийн зэвсэгт бүлэглэлийн төлөөлөл ч бий. Тэд хамтдаа армийг дарж, ардчиллыг сэргээж, холбооны ардчилсан нэгдэл байгуулахыг зорьж байгаа гэнэ.

Тус засгийн газрын бүрэлдэхүүнд Мьянмарын армитай хамгийн олон жил тулалдаж байгаа Карены үндэсний нэгдэл үндэсний цөөнхийн зэвсэгт бүлэглэл багтаж байгаа аж. Тэд гуравдугаар сарын сүүлээр армийн эсрэг тулаанаа дахин эхлүүлснээс хойш 194 орчим цэрэг хөнөөсөн хэмээн мэдээлжээ.

Эх сурвалж: REUTERS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-06 192.82.83.126

Зиаа! Ингэдэг л байхгүй юу!!?? Ингэж 2 тал болгож байлдуулах гэж чамд Ардчилал! Хүний эрх чөлөөний тухай үлгэрээр шувуун тархийг чинь цэмбийтэл угаадаг юм!! Одоо манай ТувааныАН /ТАН/ удахгүй зэв сэг тарааж ч магадгүй байдалд тулж ирчээд бн!!! Америкын Гэрээт компани нь Хоёр том хөршийн хилээр яаж з****г оруулж өгөхөө бодоод эхэлсэн биз!! Агаарын хил нээвэл хүмүүнлэгийн тусламж нэрээр оруулж ирж ч магадгүй!

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.126.89.251

chi hudlaa autoritar hytadiin hulgaich yuga ardchilalig guiwuulad bgn

Avatar

jilio 2021-05-06 41.138.89.242

МАШ ЧУХАЛ МЭДЭЭЛЭЛ
Танд бизнес эрхэлдэг, хувийн институт хариуцдаг, та хувь хүн, та тариачин, тариалан эрхэлдэг, санаа зовох зүйлгүй тул нэмэлт мэдээлэл авахыг хүсвэл имэйл эсвэл whatsapp хаягаар холбогдоорой. Бид COVID-19 тусламжийн хөтөлбөрөөр дамжуулан дэлхийн олон хүмүүст туслахаар шаргуу ажиллаж байна. Дэлгэрэнгүй мэдээллийг дараах хаягаар авна уу.
Имэйл хаяг: ayudaentreparticular@gmail.com
Whatsapp дугаар: 00330780936909 эсвэл +33780936909
Вэбсайт: ayudafinnance.webs.com

Avatar

Зочин 2021-05-06 64.119.23.224

Erguu mynmarchuud odoo saihan alaldtsgaa ter novshiin s****m avgai an san chin avgaigaa hurdan alaarai

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.131.225.197

ene zaluus hoorond ni holboson santehnikiin turba barisan baina uu daa?

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.9.46.169

УГААСАА АЛДАХ ЮМГҮЙ, АЖИЛГҮЙ ОРЛОГОГҮЙ БОЛЧИХСОН БАЙЛДСАН Ч ЯАДИЙН , ӨЛСӨЖ ҮХСЭНЭЭС БАЙЛДАЖ БАЙГААД ҮХВЭЛ АРАЙ НЭР ХҮНДТЭЙ Ш ДЭЭ

Avatar

Сонирхолтой 2021-05-06 192.82.73.70

Хэн з****г нийлүүлж санхүүжүүлэв.Бүүр ниисдэг тэрэг унагах хэмжээний нарийн з****г өгчээ.

Avatar

Зочин 2021-05-06 192.82.73.6

Их тэнгэрт байлдья

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.21.108.11

МАН л Монголыг цусанд живүүлэх гд бэлдээд байна даа

Avatar

МОНГОЛЫН АРМИ АЛДРАА МАНДУУЛААД 2021-05-06 103.26.193.64

МОНГОЛЫН АРМИЙНХАН ЖИНХЭНЭ УТГААР НЬ ТУСЛАМЖ УЗУУЛЖ МОНГОЛ УЛСЫНХАА НЭР ТОРИЙГ ДЭЭГУУРТ МАНДУУЛЖ ЯВНА ХАРИН ОРОС АХ НАР ДЭЭРЭМ ТОНУУЛ ХИЙЖ АФРИКЧУУДЫГ АЛЖ УСТГАЖ БАЙГАА СУРАГТАЙ ОРОСЫНХОО СУРВАЛЖЛАГЧ НАРЫГ Ч ХАЙР НАЙРГУЙ АЛСАН СУРАГТАЙ АХ НАР ХЭЦУУ БОЛЖ БН

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.55.188.97

Ингээд гадныхан нөгөө талыг нь зэвсэглээд дуусашгүй иргэний дайн цус нулимастай хутгаж байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2021-05-06 103.26.193.104

baruuniinhan sumalj baigaa baihdaa ard tumen tserguud hoorond murgulduun gargaj zer zesvegee zarah erheeldee oruulah gej bna

Avatar

Зочин 2021-05-06 59.153.114.181

МАН-ын хэдэн нохойнууд ким чин мадуро хүүкийг л шүтээнээ болгоод л улайраад байгаа. Монголыг ийм зүйлрүү түлхээд байх шиг л байгаам даа. Саяхан л 5н сайхан залууг энэ л намынхан цагдаа нараар буудуулж, дараа нь нөгөө цагдаа нараа ялтан болгож дууссан гашуун сургамж бий шүү. Тэр үеийн намбар баяр мөнхоргил… болон бусад бууны нохдоос ард түмэн ял асуух цаг ойрхон. Ард түмний ой санамж гүн гүнзгий шүү. Хэн хэзээ хэнийг ямар шалтгаанаар яргалсаныг мартахгүй. Төлөөс заавал нэхэгдэнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-06 103.57.92.192

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.9.46.169

Эрх чөлөөгөө хамгаалах нь зөв , байлдах л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-06 192.82.73.70

Эрх чөлөө гэж байхгүй ашиг сонирхол байдын мал даа

Avatar

zochin 2021-05-06 150.129.143.92

ard tumen huchtei gedgee haruulah heregtei.

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.9.46.169

Ард түмнийг дээрэлхэж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-05-06 66.181.179.82

Буруу, Иргэний дайн хүсэх зүйл биш. Бид ч ийм зүйлээс хол байх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-05-06 202.126.89.251

yg zow mongol daranguilagchtaa blj blohgu bloh ym bl hytad eswl orosiin l sugani us blno

Avatar