СЕХ: АН-ын гишүүний баримт бичгийг хүлээн авлаа | News.MN

СЕХ: АН-ын гишүүний баримт бичгийг хүлээн авлаа

СЕХ: АН-ын гишүүний баримт бичгийг хүлээн авлаа

СЕХ: АН-ын гишүүний баримт бичгийг хүлээн авлаа

НЭМЭЛТ: 23.45 ЦАГ

Монгол Улсын Сонгуулийн ерөнхий хорооны өнөөдөр (2021.05.05)-ийн шуурхай хуралдаанаас үүрэг болгосны дагуу Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2021 оны ээлжит сонгуульд нэр дэвшигчийн баримт бичгийг хүлээн авах үүрэг бүхий Ажлын хэсэг Ардчилсан намаас Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшүүлсэн хоёр нэр дэвшигчийн баримт бичгийг нягтлан шалгалаа.

Ажлын хэсгээс Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Гучин нэгдүгээр зүйлийн 2-т “Улсын Их Хуралд суудал бүхий нам дангаараа буюу хамтран Ерөнхийлөгчид тус бүр нэг хүний нэр дэвшүүлнэ.”, мөн Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуулийн 5 дугаар зүйлийн 5.5-д “Монгол Улсын Их Хуралд суудал бүхий улс төрийн нам дангаараа, эсхүл хамтран Ерөнхийлөгчид нэг хүнийг нэр дэвшүүлэх эрхтэй” гэж хуульчилсны дагуу Монгол Улсын Дээд шүүх болон Улсын бүртгэлийн ерөнхий газраас ирүүлсэн лавлагааг үндэслэн Ардчилсан намаас нэр дэвшигч С.Эрдэнийг нэр дэвшигчээр бүртгүүлэхтэй холбоотой баримт бичгийг хүлээн авлаа.

 

СОНГУУЛИЙН ЕӨРНХИЙ ХОРОО


СЕХ С.ЭРДЭНИЙН МАТЕРИАЛЫГ ХҮЛЭЭН АВАВ

НЭМЭЛТ: 23.30 ЦАГ

АН-аас Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигч С.Эрдэнийн холбогдох бичиг баримтыг Сонгуулийн ерөнхий хороонд хүргүүлсэн талаар АН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.Өнөрбөяр дөнгөж сая мэдээллээ.

Сонгуулийн ерөнхий хорооноос Ардчилсан намыг Үндсэн хуулиа дээдлэн, иргэний сонгох, сонгогдох эрхийг хүндэтгэж, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид зөвхөн нэг хүний нэр дэвшүүлж, баримт бичгийг нь хуульд заасан хугацаанд ирүүлэхийг мэдэгдсэн юм.  СЕХ С.Эрдэнийн материалыг хүлээн авсан байна.

СЕХ өнөө өглөө О.Цогтгэрэлийн талын АН-аас нэр дэвшигч Н.Алтанхуягийн материалыг хүлээн авахаас татгалзаж, хоёр тал дотоод асуудлаа шийд хэмээгээд буцаасан. Үүнийг эсэргүүцсэн УИХ дахь АН-ын бүлгийн гишүүд талбайд өлсгөлөн зарлаад байгаа юм.

С.ЭРДЭНЭ, Н.АЛТАНХУЯГ НАРЫН БАРИМТ БИЧГИЙГ ШАЛГАЖ БАЙНА

НЭМЭЛТ: 20:45 ЦАГ

СЕХ-ны хуралдаанаас өгсөн үүргийн дагуу АН-аас нэр дэвшихээр хандаад буй С.Эрдэнэ, Н.Алтанхуяг нарын  материалыг нягтлан шалгаж байна.

БАРИМТ БИЧГИЙГ НЯГТЛАН ШАЛГАЖ ХҮЛЭЭН АВАХЫГ ҮҮРЭГ БОЛГОВ

Ардчилсан намаас Содномзундуйн Эрдэнэ, Норовын Алтанхуяг нарыг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд тус тус нэр дэвшүүлсэн байх тул Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуулийн 5 дугаар зүйлийн 5.5 дахь хэсгийг үндэслэн тэдний бүртгэлтэй холбоотой баримт бичгийг Монгол Улсын Сонгуулийн ерөнхий хороо (СЕХ) хүлээж авахыг түр хойшлуулсан билээ.

Монгол Улсын Үндсэн хуулийн гучин нэгдүгээр зүйлийн 2-т “Улсын Их Хуралд суудал бүхий нам дангаараа буюу хамтран Ерөнхийлөгчид тус бүр нэг хүний нэр дэвшүүлнэ” гэж заасан.

Иймд Монгол Улсын Сонгуулийн ерөнхий хорооноос Ардчилсан намыг Үндсэн хуулиа дээдлэн иргэний сонгох, сонгогдох эрхийг хүндэтгэж Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид зөвхөн нэг хүний нэр дэвшүүлж баримт бичгийг нь хуульд заасан хугацаанд  ирүүлэхийг мэдэгдсэн юм.

Үүссэн нөхцөл байдалтай холбогдуулан Монгол Улсын Сонгуулийн ерөнхий хороо бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ шуурхай хуралдаж, “үйл ажиллагаандаа хууль дээдлэх, улс төрийн хувьд төвийг сахих, асуудлыг хамтран хэлэлцэж шийдвэрлэх, ил тод, шударга байх” гэсэн хуулийн зарчмыг баримтлан холбогдох шийдвэр гаргалаа.

Хуралдаанаас Сонгуулийн ерөнхий хорооны даргын 2021 оны А/27 тоот захирамжаар байгуулагдсан “Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2021 оны ээлжит сонгуульд нэр дэвшигчийн баримт бичгийг хүлээн авах” үүрэг бүхий Ажлын хэсэгт Ардчилсан Намаас нэр дэвшүүлсэн хоёр нэр дэвшигчийн бүртгэлтэй холбоотой баримт бичгийг нягтлан шалгаж, зөвхөн нэг нэр дэвшигчийн баримт бичгийг хүлээж авах үүрэг өглөө.

СОНГУУЛИЙН ЕРӨНХИЙ ХОРОО

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
17
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

94 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

gredo 2021-05-05 41.138.89.242

МЭДЭЭЛЭЛ
Танд бизнес эрхэлдэг, хувийн институт хариуцдаг, та хувь хүн, та тариачин, тариалан эрхэлдэг, санаа зовох зүйлгүй тул нэмэлт мэдээлэл авахыг хүсвэл имэйл эсвэл whatsapp хаягаар холбогдоорой. Бид COVID-19 тусламжийн хөтөлбөрөөр дамжуулан дэлхийн олон хүмүүст туслахаар шаргуу ажиллаж байна. Дэлгэрэнгүй мэдээллийг дараах хаягаар авна уу.
Имэйл хаяг: ayudaentreparticular@gmail.com
Whatsapp дугаар: 00330780936909 эсвэл +33780936909
Вэбсайт: ayudafinnance.webs.com

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.179.26.7

Ээрлийз хуурлийзууд Монгол улсыг а******н булцэн даяа ерөнхийлэгчтэй болгох гээд байнуу

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.179.26.7

аллуурчин

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.9.40.78

Н.Алтанхуяг одоо болио. АН-ын гишүүдийн олонх нь С.Эрдэнийг Ерөнхийлөгчид өрсөлдүүлье гэж шийдвэрлэсэн байна. Тэгэхэд би заавал өрсөлдөх ёстой гээд хэвтээд байхдаа ичихгүй байна. уу. Олонхийн сонголтыг хүндэтгэдэг бас дагадаг ёстой биздээ. Та албан тушаалын төлөө үхэх юм байна. Хэт шунаж байгаа хүнд тэр албан тушаалыг нь өгч болдоггүй юм. Цаанаа нэг санаа зорилготой байдаг. Өс хонзон ч байж магад. АН-ынхан одоо намынхаа хагаралдааныг дотооддоо шийд. Буруугаа бусдад чихдэг зангаа хаяцгаа. Ёс зүй

Avatar

Зочин 2021-05-05 139.5.218.127

Олонх нь гэж ш****г шүү

Avatar

Зочин 2021-05-05 64.119.24.200

МАН-ын гар хөл болсон 1 төрийн албан хаагчийн үзэмжээр өгөгдсөн даалгавараар улс төрийн намын хувь заяаг хууль зөрчин шийддэг болж дээ, ийм дарангуйллыг Монголын ард түмэн хүсээгүй шүү.

Avatar

зочин 2021-05-05 66.181.180.117

За одоо Алцанхуяг яаж Өнөрбаярыг дүүжлэхийг л харах үлдлээ, улс төрийг үзүүштэй хөгжилтэй болгож байгаа АН-ынханд баярлалаа.

Avatar

Баагий 2021-05-05 150.129.140.169

Ардчилсан намын гишүүд цагийг нь тулгачихлаа. Эрдэнийн хаана нь ч хүрэхгүй юм байна. Эрдэнийн толгой маш зөв ажиллаж байна. Ийм нөхцөл үүсэх нь аль эртнээс мэдэгдээд байсан шүү дээ. Одоо яана гэхэв. Энд Эрдэнийн буруу байхгүй харагдаад байна. Мөн ч түүхий байна даа.

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.179.26.7

гамин даянуудийн үлдэгдлүдийг яаах ёстой гэж

Avatar

ХҮН СҮРЭГ МАН Г ДЭМЖДЭГ МАЛЫГ БОДВОЛ 2 ХӨЛТЭЙ 2021-05-05 66.181.161.33

ХҮН ЭНХБАТ ялах боллоо монголд ухамсар боловсролтой залуус засаглана АЛТАНХУЯГ АРААНДАА ЗУУДАГ СТАЛИН ШҮҮ олон хүн хөлөөр нь дүүжилнэ ХҮРЭЛСҮХЭД хотын хөдөөниихөн \схд бзд \ архаг коммунистууд төриин албаны цөөнх өгнө ГОВЬАЛТАЙ ДУНДГОВЬ ХЭНТИИ м этиин муу хүн бэлэг сэлтээр сонгодог ядуу аймагууд хууртана булхиа гарахгүй бол МУНАГСҮХ 12-15% АВНА гэхдээ монголд алсыг хардаг нь цөөн шүү

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.126.90.144

Эргүү үхэрнүүд Энхбатыг гаргаад л болоо.Хэрүүл талцал сураггүй арилна.Хүүкээс 3 дахин,жонхуугаас 5 дахин илүү хүн.Хэр баргийн хүн эдэн шиг мал байхгүй.

Avatar

IRGEN 2021-05-05 202.9.46.58

Bi ardchilsan namaas ner debshij baigaa xund sanal ugnu gexdee ERDENEED lab bish kkkkkk

Avatar

Зочин 2021-05-05 59.153.114.162

Улс орноо эмх замбараагүй байдал руу түлхэх гээд албаар ингээд байдаг юм уу.
Эхлээд Х.Баттулга ерөнхийлөгчийг хүчээр нэр дэвших эрхгүй болгосон.
Одоо АН-ын УИХ-д суудалтай бүх гишүүдийн ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлсэн хүнийг нэр дэвших эрхгүй болголоо.
7 сарын 1 давтагдвал гайхах зүйлгүй боллоо новшнуудаа!!!

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.179.30.42

Тэнэг с** вэ АН ын бүлэг нэр дэвшүүлдэггүй нам нь дэвшүүлдэг юМАЛдаа

Avatar

шоглоом завхан дөрвөлжин сум 2021-05-05 66.181.161.33

ОНИГОО: БИДОН ГАНБАА МААНЬ 2 Ч АН с ерөнхиилөгчид дэвшсэн билээ ингээд өнхөрч явсан бидон зогссон хэдии ч өнхрүүш ГАНБААД дүр арилжаваа харин ЭНХБАЯРЫН дархан иппонд унасан босоо ганбаа маань хэвтүүл болсонгүй хэсүүл ГАНБАА болчихлоо БАЯНХОНГОР БӨМБӨГӨР сум

Avatar

Зочин 2021-05-05 59.153.115.144

Эрдэнээг МАН нэр дэвшүүллээ, Энхрий хайрт МАН даа баярлалаа.

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.126.94.99

Хувьсгалын тохироо бурджээ!!! Намуудыг татан буулгаж, авилгачдыг, урвагчдыг байх газарт явуулах болжээ.

Avatar

Иргэн 2021-05-05 202.55.188.84

Зөвхөн 1 хүн нэр дэвшүүлнэ гээд хуулинд тодорхой заагаад өгчихсөн байхад заавал 2 хүний материал авчирч өгөөд энэ цар тахлын үед өлсгөлөн зарлаад байдаг АН-ыг юу гэж хэлмээрч юм бэ дээ. Үнэхээр төлөвшөөгүй төлөвшихгүй гэдэг нь харагдаад байхым даа

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-05 66.181.190.254

УДШ,УБЕГ ЭРДЭНИЙГ АН-ЫН ДАРГА ХЭВЭЭР ГЭЖ ЭЛИЙРЧ БАЛАЙРЛАА,ЭНЭ БОЛ ХУУЛЬ БУС ШИЙДВЭР,ЭРДЭНЭ ЧИНЬ ДАРГЫНХАА АЖЛЫГ СОНГУУЛИЙН ДАРАА ӨГЧИХСӨН Ш ДЭЭ,ТЭР ТАМГА НЬ ЦОГТГЭРЭЛИЙН АН-Д ТУВААНД БАЙГАА БИЗ ДЭЭ,ЭРДЭНИЙН АН ЧИНЬ УИХ-Д ТӨЛӨӨЛӨЛГҮЙ Ш ДЭЭ,УДШ,УБЕГ ИНГЭЖ ЭРДЭНИЙГ БҮРТГЭЖ ХҮРЭЛСҮХЭД ЯЛАХАД НЬ ЗОРИУД ЗӨӨЛӨН ЗУУШ БЭЛДЭЖ ӨГЧ СОНГУУЛЬ ЯВУУЛСАН НЭР ЗҮҮХ ЮМ БН,ЭРДЭНЭ ЯЛАГДАХАА МЭДЭЖ БУЙ,ТЭР МАН,ХҮРЭЛСҮХЭД АЯ ТАЛ ЗАСЧ,ТЭДЭНД ҮЙЛЧЛЭЖ,ХҮРЭЛСҮХИЙГ ЕР-Ч БОЛГОХООР АЖИЛЛАЖ БУЙ НЬ ИЛТ БН

Avatar

Зочин 2021-05-05 66.181.190.55

Сонгуулийн Ерөнхий Хороо хуульд нийцсэн шудрага шийдвэр гаргажээ. АН намаас сонгогдсон гишүүд хууль бус юманд улайрч албан тушаалын төлөө өлсгөлөн зарлаж байгаа нь ичмээр юмаа. Тэднийг хууль зөрчсөн тул огцруулбал таарна

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.89.40

Сонгуулийн хороо хуулийнхаа дагуу ажилласан байна. АН-ынхан дотроо учраа олох хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2021-05-05 64.119.25.123

Уг асуудлыг хуулийн дагуу л шийдсэн байна.Сонгуулийн хороо зөв шийдвэр гаргажээ. Нэр дэвшигч хэн байх нь хамаагүй бүх л юм монгол улсын хуулийн хүрээнд л явагдах ёстой.

Avatar

зочин 2021-05-05 64.119.18.122

АН-ын УИХ-ын гишүүдээ хууль баталдаг дээдэлдэг улсууд байж намаа нэг хуулийн дагуу аваад явчихгүй яасан юм бэ? Яах аргагүй зөвшийдвэр гаргасан л байна. Хоёулаа зан муутай ч Алтанхуяг нь арай боловсролтой болов уу гэж боддог байлаа.

Avatar

Зочин 2021-05-05 139.5.216.198

Мьянмарын араас орох нь дээ.

Avatar

songuuli heregyieee 2021-05-05 126.182.181.128

Mongolchiud songuuli ogoh heregyidee

Avatar

a*******n Erdene boliochee 2021-05-05 60.104.114.248

Erden abgaigaa alsan a*******n shdee. Hynii ymar be gedeg nyyren deeree il bdag ymaa. Chi yab ch sain hyn bish

Avatar

Zochin 2021-05-05 73.75.216.185

Hulhisukh Gahai honshoort manangiin mafi huzuugui hulgaishiin nam huvaadag tehonologiin AN boditoor hereglej buig bid harj bna hulgaishuudiig odoo bugiig ni tsus ursgaj gazartai tegshleh heregtei uls orniihoo tusgaar togtnoliin tuluu alaltsah heregteishdee

Avatar

Зочин 2021-05-05 103.229.120.170

Монголчууд жонхуугаас салж байгаадаа баярлах хэрэгтэй. 3 сонголт байна. Болоо юм биш үү

Avatar

Зочин 2021-05-05 64.119.17.27

МОНГОЛЧУУДАА НӨГӨӨ МАНАН, НӨГӨӨ ЭРЭДЭНЭТИЙН 49 ХУВИЙН ХУЛГАЙ, НӨГӨӨ ЭЛБЭГЭЭ, ХУРЦ ЭНЭ ТЭР ЧИНЬ БУЦААД ИРЛЭЭ ШҮҮ ДЭЭ.ИЙМ МАРТАМХАЙ ХОЛБИРОМТХОЙ БАЙЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Ард түмэн 2021-05-05 202.9.46.176

а******н хулгайч хоёрыг хэзээч гаргаж болохгүй цааш нь тонилго

Avatar

Зочин 2021-05-05 103.229.123.97

Гурван нэр дэвшигчтэй сонголттой л сонгууль болно. Женкогоос салдаг өдөр бас ирдэг л юм байна.

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.9.40.241

ХҮРЛЭЭР ХИЙСЭН СҮХЭЭР МОД ХАГАЛАХ БОЛЖЭЭ.

Avatar

Europe 2021-05-05 37.166.237.255

MAH bolovson luivarchid, AH bolovsroogui temstegchid yum baina, ene huvi hunii songolt bish niigmiin songolt uchir yamar ch baisan ardchilalaa hadgalj uldeereei mongol tumen mini

Avatar

зочин 2021-05-05 192.82.68.127

АН-ын УИХ-ын гишүүдээ юмаа эхнээс нь зөв хийж сур. Мордохын хазгай гэж үүнийг хэлдэг юм. Та нар эрх тушаал булаалдаж байна. Ичээч.

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.71.13

MAN ene neg suntsun namiin dotood asuudald yer ni yamar hamaatain lalaruudaa?! Neg nam ni nuguuguusuu bolj butarch taltsan baigaa bol hohino zayaa ni ter bailgui harin. Hudlaa barimtguu s*****g AN iin bolon yalanguya JENCO luivarchingiin trolluud dald orvol taarnashu

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.21.108.11

Коммунизмд тавтай морил.

Avatar

Зочин 2021-05-05 103.229.121.82

Ingeh tusam ni ard tumen Hurelsugiig unagah heregtei dee !!!!

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.71.13

Llrmin Hurelsuh yamar buruutain malaa?! Ene namiin dotooddoo bolj baigaa taltsal bolhoos yum l bol hutsatsgaahimaa llruud

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.69.155

ЗиаХуурамч тамгатай намын даргаас нэр нь хасагдсан хүнийг МАН Eрөнхийоөгчмйн сонгуульд захиалж амлаж авч тамлан шидэхээр болжээ. Эрдэнэд МАН хэдийг төлсөн бол?? МАН дахин мангасдаж авлигаджээ. Авлигад гаршсан Хүүк зангаа тавихгүй Eрөнхий сайд болохдоо ЖДҮгээр гишүүдийг авлигадаж гарч ирсэн түүний злоиосонд 1 хоёр хүн шоронл явсан хөөрхий гэж Энэ сонгуульд хүн амины хэрэгтэй 1 хүн нэг мөнгө хөрөнгө идсэн хэргээр шүүхээр орж ял сонсож байсан хүн өрсөлдөх болж. Монгол нээрээ арөй ч хулгайч лук

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.71.13

Lalarmin neg namiin dotood asuudald nuguu nam yamar hamaatain malaa?! Ugaasa shunaltai sdakuud dotroo alaltsaal bjiin biz MAN harin ineegeed suuj baigaa bailgui

Avatar

иргэн 2021-05-05 64.119.27.163

ТӨР НЬ ИЙМ БУРАНГУЙ ЛУЙВАРЧДЫГ ДЭМЖЭЭД БАЙХААР УТГА АЛГА.

Avatar

Иргэн 2021-05-05 202.9.46.107

Төрийн байгуулага хуулиа бариад л ажиллаж байгаа юм бишүү?

Avatar

С.Темер, 95332040, tom196666@mail.ru " Монголын коммунист нам байгуулх холбоо" НУ ТББ-ын Тэргуун 2021-05-05 139.5.219.91

Баттулга Еренхийлегчийг ман тэргуутэй ардын дайснууд у/т тавцангаас зйлууллаа гэж бярлах болоогуй. ЯМАРЧ ТОХИОЛДОЛД ТЭР МАНМАХНЫГ ТАРААХДААЛ 1 ТАРААНА! Учир нь энэ болНЙГМИЙН ЗАХАЛГА, ДЭВШЛИЙН ТУЛГАМДАН ? мен юм. б** баярлаа.

Сайхан инээсэн гдг нь хамгийн суулд инээсэн хунийг хэлдэг юм.Хурэлсух, Су.Батболдын мууг ардууд харахдаа л 1 харна. ЖАМ,ТВИЛАН НЬ ИЙМ ЮМ. ЭНЭ БОЛ ТЭДНИЙ ХУВЬД ЗУЙ ЁСНЫ тегсгел нь юм. Ардын зовлонгоор жаргалаа хийсэн муу у/т я***н, ухдэллууд.

Avatar

Тд 2021-05-05 202.126.88.158

Псду юмаа

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.126.90.63

Жоомоо а**х гээд гэрээ шатаадаг билүү. Монгод улсаа bye болгочихвоо

Avatar

С.Темер, 95332040, tom196666@mail.ru " Монголын коммунист нам байгуулх холбоо" НУ ТББ-ын Тэргуун 2021-05-05 139.5.219.91

Намууд уг нь МАНЫН ХУРЭЛСУХ АВИЛГАЧИНГ ЭСЭРГУУЦЭЖ НЭР ДЭВШУУЛЭХЭЭ ТУР ЗОГСОЖ туунийг сонгуулиас гаргах бсн юм. энэ бол зев тактик бсн юм. ОДОО НЭГЭНТ С.ЭРДЭНЭ НЭРЭЭ ДЭВШУУЛСЭН ТУЛ БУСАД НАМУУД НЭР ДЭВШУУЛЖ ТУУНИЙ САНАЛЫГ ХУВААХ ХЭРЭГГУЙ ЮМ. ТЭД ЗЕВХЕН ЭРДЭНИЙ ТЕЛЕЕ ЕГЕХ САНАЛУУДЫГ Л ХУВААХ ЮМ. ЭНЭ НЬ ХУРЭЛСУХЭД Л АШИГТАЙ. ТЭР ЕЕРИЙНХЕЕ АВДАГ САНАЛАА Л АВНА. МЕНГЕЕР ХУДАЛДАЖ АВДАГ. менгийг нь мэдээж манын хулгайч олигарх л егне.Су.Батболд.

Алтанхуяг, Эрдэнэ 2ын хэн нь АВИЛГАЛТАЙ ШИРУУН ТЭМЦЭХ

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.71.13

Bitgii s*** muu troll haltar lalarmin! Chi yugaa medej dongddog har shee sve

Avatar

Зочин 2021-05-05 64.119.24.63

уймраа хүний тэмдэглэл бна

Avatar

Сок 2021-05-05 202.126.89.205

Зөв шүү дэ

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.9.46.203

Жэнко бүр мөсөн вүе болждээ

Avatar

Irgen 2021-05-05 202.126.88.161

За даа бүх зүйл одоо л эхэлж, найруулсан жүжиг нь ил болж байх шивдэн

Avatar

Зочин 2021-05-05 103.229.122.234

Huuli bus namaasaa hoogdson hunErdeneeg avdag iim il tsagaan luivar baij boloh uu?!!!!!! Ene songuuli luivar boloh ium bn!!!!!! Zugeer Battulgaa 2 jileer sungaad og.

Avatar

Энхээ 2021-05-05 103.212.119.117

ЭРДЭНЭ ХҮРЭЛСҮХ ГЭСЭН 2 ЭРҮҮГИЙН ЭЛЕМЕНТЭД САНАЛ ӨГӨХ БОЛЖ БАЙНА УУ, АРД ТҮМНИЙГ БҮҮ ДОРОМЖИЛ МАН ы СҮГНҮҮД ЭЭ

Avatar

Ажилчин 2021-05-05 64.119.19.126

УИХ сонгуулиа хойшлуулчихаад АН-н 2-ийгшүүх нэг нэр дэвшигч гартал. хугацаа өгөөд. Улс минь газар тариалангаа, мал төллөлтөө аюулт өвчнөөс салахаан бодвол яасан юм,Манайх бүрэн эрхтэй парламентийн. засаглалтай тусгаар улс. гээд 30-н жилийнхээ ойг хийгээв дээ ,Тэгээд одоо тарж бутрах ,зодоон нүдээндээ хүрэв ээ??

Avatar

Eh orontoigoo uldmeer baina! 2021-05-05 150.129.142.41

Ulstorchid min ee, ingej hamaagui naadaj baij eh orongui bolchih vii dee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buh zuil oroitson baih bolno shuu!!!!!!!!!!

Avatar

Ссс 2021-05-05 192.82.72.250

МАЛНУУДАА.УГСААСАА 1 НАМААС 1 ХҮН ДЭВШДЭГ ЮМ.ХУЦАЛДАЖ БАЙХААР ХЭДЭН ЦААС ОЛ.,ҮХСЭНИЙ ЯИНЬ СОНГУУЛЬ

Avatar

зочин 2021-05-05 202.9.47.9

Хүрэлсүх тамга хийж өгсөн

Avatar

иргэн 2021-05-05 64.119.26.251

Энэ хоер хэруулч овгочуул чинь яасан товогтэй новшнууд вээ. Эхлээд нам дотроо учраа олооч. Мэдээж СЕХ ны зов ш дээ. Аль нэгийг буртгэж болохгуй л бгаа ш дээ

Avatar

Зочин 2021-05-05 78.173.73.109

Ардчилсан нам дотроо учраа олохгүй байж буруугаа бусдаас хайх хэрэггүй 

Avatar

Зочин 2021-05-05 98.42.137.30

Норовын Алхүиягын намтарч хүнд үзүүлэхэд хэцүүхэн дамшиг даа. Урвалт,шарвалт,б**с долоолт….

Avatar

Зочин 2021-05-05 103.212.116.245

УДАХГҮЙ

Avatar

bolioo 2021-05-05 126.182.181.128

Melhii Erdene odoo bolioo hyni ymar ni nuyrrn deeree haragddag ym

Avatar

Зочин 2021-05-05 103.212.116.245

Уйлахгүй урд хойд 2 хөрш шигээ болох нь л дээ.. Тиймээс Ман.. аас ерөнхийлөгч гаргаж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.55.188.98

Ardchilsan namiinhan gej ev negdelgui maluud bnaa. Iim humuuseer tor bariulj bolohgui

Avatar

зочин 2021-05-05 103.212.119.205

ХҮРЭЛСҮХ ЛАЛРЫН МАТЕРИАЛЫГ САЙН ШАЛГААРАЙ. МОНГОЛД ДӨРВӨН ЖИЛ АМЬДАРСАН, ЯЛ ЭДЭЛЖ БАЙСАН, ТЭНСЭН ХАРГАЛЗАХ ЯЛ ЯЛД ТООЦОЖ ЯВНА АРВАН ДӨРВӨН ТЭРБУМЫГ ИДСЭН ЗЭРГИЙГ НЬ ШАЛГААД. СОНГУУЛЬД ОРЖ БОЛОХГҮЙ БАЙГААГ НЬ ХЭЛЭЭД ХАСАХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ. ЭСВЭЛ ТАНАЙ ХОРООГ ГИШҮҮДИЙН ЧИНЬ ХАМТ ЗАЙЛУУЛНА ШҮҮ. АРД ТҮМЭН ТЭНЭГ БИШ.

Avatar

Иргэн 2021-05-05 103.212.118.79

За энэ хоёрын хэн ч нэр дэвшсэн бай ерөнхийлөгч болж чадахгүй. Монголчууд намаа эмхэлж чадаагүй хүнд улсынхаа жолоог атгуулна гэж сэрүүн зүүдлээд хэрэггүй. МАН эсвэл ХҮН-с нэр дэвшигч ерөнхийлөгч болох нь гарцаагүй. АН-ынхны талцал, хэрүүл ард түмнийг залхааж гүйцлээ. Харин энэ бүхний эцэст талуудын талцал улам хурцдаж, нам нь жинхэнэ утгаараа таран бутрах зам л үлдэх байх даа. Хэл амаа ололцоод дундаасаа нэг хүн нэр дэвшүүлсэн бол сонгогчид харин АН-д саналаа өгч магадгүй байлаа

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.9.40.164

АН-ынхан дандаа төвөг удах юм даа. та нар энэ сонгуулийг өнжөө. Мордохын хазгай болж байна.. Намын асуудлаа шийдээд дараагийн сонгууль нэг санаа бодолтой хагралгүй оролц. Ичиж үхдэггүй юмуу

Avatar

ЧИНГИС 2021-05-05 192.82.74.151

АН намыг өнгөрсөн 4 жилд Жанхуу хэрхэн самарсны үр дүн, бодит жишээг бид өнөөдөр харж байна. Яг одоогоор Жанхуу “Б” төлөвлөгөөндөө орсон байна. Энэхүү төлөвлөгөө ёсоор АН намын дотоод зөрчлийн улмаас Жанхуугийн утсан хүүхэлдэй Алтанхуягийг СЕХ нэр дэвшигчээр бүртгэхээс татгалзах болно. Уг шийдвэр гарсан даруйд нийгмийг эмх замбараагүй байдал, дотоодын үймээн самуунд уриалсан дуудсан бүхий л талын ажлыг дотоодын үймээн дэгдээгч, утсан хүүхэлдэй, хөлсний троллуудаар амжилттай зохион байгуулж аль б

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.90.122

Жанхуу яаж самрах вэ. АН —ны хүмүүсд өөрсөдөд нь асуудал байна

Avatar

Зочин 2021-05-05 59.153.114.187

Chi harin henii neriig barij yund turhiraad bnaa !!!

Avatar

Зочин 2021-05-05 66.181.180.56

ХӨӨЕ МАЛАА!!! СЕХ-ны дарга комиссоос үүрэг өгч байна.

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.69.37

Хэн үүрэг даалгавар өгдөг юм бол оо.Хуулийн дагуу явагдах ёстой биш үү.Хүн биш хууль үйлчилдэг гээд байсан Хүрэлсүх жинхэнэ хүн үүрэг өгдөг дарангуйлагч руу л явах нь дээ.

Avatar

Сонгогч 2021-05-05 66.181.184.254

Зөөз, үндсэн хуулиа мөрдөхгүй байхаар шийдсэн үү? Ямар их эрх мэдэлтэй юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.179.21.221

Хууль бусаар нэр дэвшсэн Н.Алтанхуяг, түүний бүлэглэл яг юуны төлөө яах гэж өлсгөлөн зарлах гэж байгаа юм бол? Лав л ард түмний төлөө биш. Ард түмэнд ковидын аюул нүүрлэж байхад тэд дуугараагүй, хүүхдүүд өлсөж байхад тэд таг байсан. Эмэгтэйчүүд хүчирхийлэлд өртөж байхад ч чив чимээгүй л байсан. Ард түмнээс сонгогдсон атлаа ард түмний төлөө юу ч хийгээгүй, юу ч дуугараагүй АН-ын УИХ-ын гишүүд өөрсдийнхөө дундаас Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшүүлэхийн тулд жагсаж, өлсөх юм гэнэ. Ичмээр юм гэж

Avatar

зочин 2021-05-05 66.181.161.121

УЛСЫН БҮРТГЭЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА ДАМПУУРЧЭЭ.ИЙМ ЗҮЙЛ ГАРГАХ ХЭРЭГГҮЙ Л БАЙДАГ ЮМ ДАА. ДАРГА НЬ БАЙЖ БОЛОХООРГҮЙ СЭТГЭЛГЭЭТЭЙ ХҮН БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.72.153

Эрдэнэ даргын хариуцлага хүлээж тамгаа хүлээлгэн өгсөн дүрс бичлэгийг өөрт нь үзүүлчихнэ үү. Жинхэнэ тамгаа хадагны хамт өгсөн л юм даа. Эр хүн хэлсэн дээ, эмээлт морь харайсандаа . Эрдэнэ дарга минь хэлсэн ярьсан даа үнэнч бай.

Avatar

Баяраа 2021-05-05 103.229.120.94

Одоо АН-ын гишүүд дэмжигчид ,МАН-аас бусад нам хүчин,иргэд ХҮНий нэр дэвшигч Д. Энхбатыг дэмжиж гаргах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2021-05-05 66.181.161.65

ЭЭЯмар хамаатай юм. Эрдэнэ, Алтанхуяг хоёрыг хоёуланг дэвшүүлчихэээч

Avatar

Зочин 2021-05-05 66.181.176.121

Хуулийг Сонгуулийн ерөнхий хороо зөрчих ёсгүйг мэдэхгүй мал уу

Avatar

зочин 2021-05-05 202.9.47.9

МАН ын Улсын бүртгэлийн газар Эрдэнэ гэгч этгээдэд тамга хийж өгсөнөөс хэрүүл эхэлсэн бөлгөө

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.126.88.233

МАН тарах ёстой

Avatar

Зочин 2021-05-05 66.181.176.121

АН тарах ёстой

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.76.36

ЗА ЗА СОНГОЛТ ШИЙДЭГДЭВ. ЭНХБАТЫГ Л ГАРГАЯДАА

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.21.108.19

АН нам өнөөдөр учраа олохгүй бол нэр дэвшигчгүй болно, Хүүк гадаадад амьдарч байсан мөн ял шийтгэл авч байсан гээд хасагдах ёс той. Тэхээр ганц хүн л үлдэж өөртэйгөө өрсөлдөх пм биш үү

Avatar

Шударга бүртгэл 2021-05-05 202.126.89.92

Бах, Задгай цагаан 2-г шууд зодолдуулаад хэн дийлсэнийг нь бүртгээч ээ! Жич: Зодолдуулахдаа Бахыг чулуунаас хол байлга ккккккк

Avatar

Зочин 2021-05-05 64.119.20.36

😄

Avatar

Зочин 2021-05-05 119.40.99.53

Хүрэлсүх одоо болноо. Баттулга 4 жил АН-ын эрх ашгаа хаяад дэмжиж ажиллалаа. Эцэст нь араас нь хутгалаад албан тушаал руу зүтгэдэг хаанахын ёс вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-05 66.181.161.40

О.Мөнхсайхан гэгч хуульчийн хийсэн ажил, энэ нөхөр цэцэд маргахн үүсгэх мэдээлэл гаргаж өмгөөлөгчөөр оролцож энэ бүх будлианыг хутгасан хутгуур, нэг л их онол ярьсан худалдагдсан хуульч, одоо О.Мөнхсайхан хуульчаар хичээл заалгах оюутан байхгүй л болох байх даа

Avatar

зочин 2021-05-05 202.9.47.9

МАН ингэж дээрэлхэж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.77.220

юу хуцаад бгаа мал вэ чи. АН гэдэг намаас нэг л хүн нэр дэвших ёстой биз дээ. Хоёр хуваагдчихаад хоёр хүний нэр өгч байгаа нь зөв юм уу? АН өөрсдөө хууль зөрчиж тулгаж байна!

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.82.127

Teriig chini tanai nam hiij bgag hun bur medej bn

Avatar

Zaya chin' ter dee! 2021-05-05 23.92.142.182

Hervee neg nam uur namiig dotood heregtee oroltsuulj, hagaraldaj baigaa bol yostoi h**' n' gehees uur ug oldohgui yum baina. Bi ardchilsan uzliig demjdeg gehdee Ardchilsan Nam bol odoo tarval taarna doo. Iim uvaigui (hoyor tal hoyouulaa) daldganasan yumnuud nam gej togloj baigaagaa ene songuuliar haruullaa. Zailtsgaa bugdeeree.

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.90.122

АН яг ийм худлаа ш аахда гаргууд шүү

Avatar