Намрын чуулганд есөн гишүүн 100 хувийн ирцтэй оролцжээ | News.MN

Намрын чуулганд есөн гишүүн 100 хувийн ирцтэй оролцжээ

Намрын чуулганд есөн гишүүн 100 хувийн ирцтэй оролцжээ

Намрын чуулганд есөн гишүүн 100 хувийн ирцтэй оролцжээ

УИХ-ын намрын чуулган 2020 оны аравдугаар сарын 1-нд нээлтээ хийж, 2021 оны нэгдүгээр сарын 29-ний өдөр хүртэл үргэлжилсэн билээ. Энэ хугацаанд 100 гаруй хууль хэлэлцэхээр төлөвлөсөн.

УИХ-ын намрын чуулганд 100 хувийн ирцтэй оролцсон гишүүдийн мэдээллийг УИХ-ын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс гаргасан байна. Тодруулбал, УИХ-ын гишүүн Н.Энхболд, Д.Тогтохсүрэн, Г.Занданшатар, Б.Бат-Эрдэнэ, М.Оюунчимэг, Б.Жаргалмаа, Ц.Мөнх-Оргил, Г.Амартүвшин, Ж.Сүхбаатар нарын есөн гишүүнийг нэрлэжээ.

УИХ-ын хаврын чуулган 2021 оны гуравдугаар сарын 15-нд нээлтээ хийж, хуралдаан үргэлжилсээр байна.  

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-05-05 64.119.22.38

hudal medeelel!!!

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.9.46.176

Мөнх оргил чи төмөр зам дахь хүүхдийн тоглоомын газраа ирж янзлаад, энх болд чи утсаар худлаа ярьж шороогоо өолиороы

Avatar

Мөн үү 2021-05-05 103.212.118.171

Наад хүмүүс ажилдаа очих үүрэгтэй биз дээ ?

Avatar

Зочин 2021-05-05 202.9.46.47

Сайн муу нь хамаагүй. гэхдээ УИХ гишүүний эхний үүргээ сайн биелүүлж. Энхболд гишүүн ахмад гэлтгүй залуучууддаа сайн үлгэр болох юм.

Avatar

Зочин 2021-05-05 64.119.20.241

Ц.Мөнх-Оргил, Н.Энхболд 2 гишүүн л энэ намыг өнгөлнө дөө, боловсрол, туршлага, мэдлэг чадвараараа

Avatar

бодол минь 2021-05-05 103.57.95.194

100 хувь тасалсан хүн байхгүй бол хамгийн олон тасалсан гишүүнээ зарлана уу????Сонгогчид нь мэдэх эрхээ эдлэхсэн.

Avatar

ов 2021-05-05 202.9.46.153

МАНгар, АНархист гэж энэ хоёр намын эрх мэдэл, эд хөрөнгийн шунал нь дийлдэггүй удирдлагад хамаарах юм шүү. Энэ хоёр намын үзэл бодол, итгэл үнэмшилдээ тууштай яваа, хөдөрмөрч мянга, маянган гишүүдэд хамаагүй шүү.

Avatar

/*-*/ 2021-05-05 49.0.142.169

Тэр нэг гадаадын иргэн хулгайчийг зайлуулмаар байх юмаа

Avatar

Зочин 2021-05-05 192.82.81.71

ДАХИЖ СОНГО

Avatar

Зочин 2021-05-05 124.158.96.191

Ц.Мөнх – Оргилыг ерөнхийлөгчид сойгоочээ. Хүрэлсүх 5 жил хүртэл хугацаанд монголдоо байгаагүй юм байна ш тээ. МАНгарууд хууль зөрчих эрхгүй.

Avatar

ов 2021-05-05 202.9.46.153

МАНгарууд гэдэг чинь нилээн үнэнд нийцсэн тодорхойлолт байна шүү, АН-ыг бас нэг иймэрхүү маягаар илэрхийлээч. АНархистууд гэх мэт. Энэ хоёр хар хэрээ байгаагүй бол Монгол хөгжих байх.

Avatar

s 2021-05-05 43.228.130.188

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж