"20 мянган тун "Спутник V" вакциныг агуулахад хадгалж байна" | News.MN

"20 мянган тун "Спутник V" вакциныг агуулахад хадгалж байна"

COVID-19

"20 мянган тун "Спутник V" вакциныг агуулахад хадгалж байна"

"20 мянган тун "Спутник V" вакциныг агуулахад хадгалж байна"

Засгийн газар хүн амын 60 хувь буюу 18-аас дээш насны хоёр сая иргэнээ дархлаажуулахаар зорьж буй. Вакцинжуулалт эхэлснээс хойш өнөөдрийг хүртэл нэг сая иргэн вакцинд хамрагдаад байна. Энэ нь зорилтот бүлгийн 50 гаруй хувийг эзэлж байгаа юм.

Гэхдээ вакцинд хамрагдаагүй нэг сая гаруй иргэдийн дунд "Спутник V" вакцин хүлээж буй цөөнгүй байгааг УОК-оос өмнө нь мэдээлсэн. Тэгвэл Эрүүл мэндийн яамнаас өнөөдрийн ээлжит мэдээллийн үеэр "Спутник V" вакцин хүлээж хэт туйлшрах шаардлагагүй болохыг тодотгов. 

Тус яамны Эмнэлгийн тусламжийн бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах газрын дарга Б.Буянтогтохын хэлснээр өнөөдрийн байдлаар Монгол Улс  40 мянган тун "Спутник V" вакцин хүлээн авчээ. Үүнээс улсын мэдлийн 20 мянган тун вакциныг хэрэглээгүй, агуулахад хадгалж байгаа аж. Энэ тухай тэрбээр “Эрүүл мэндийн яам, Засгийн газраас хувийн хэвшлүүдэд вакцин оруулж ирэх зөвшөөрлийг олгосон. Энэ хүрээнд хувийн хэвшлийнхэн тодорхой тооны "Спутник V" вакцин оруулж иргэдийг дархлаажуулж байна.

Одоогоор улсын мэдлийн 20 мянган тун "Спутник V" вакцин хэрэглээнд нэвтрүүлээгүй байгаа нь дараагийн тунг хэзээ хэрэглэх нь тодорхойгүй байгаа юм. Бид хэзээ ОХУ-аас давтан тунг авах бололцоотой болно, түүний дараа хэрэглээнд оруулахгүй бол вакцины тун хоорондын зайд асуудал гарна. Иргэдийн хувьд "Спутник V" тариулна гэж туйлшрахгүй, вакциндаа хамрагдах бүрэн боломжтой.

Монголд "Сенофарм" үйлдвэрийн "Вероцел" вакцины нөөц хангалттай байна. Уг вакцины хувьд дархлаа тогтоц өндөр. Ерөнхийдөө Covid-19 халдварын эсрэг бүх вакцин үр дүнтэй тул заавал "Файзер", "Спутник V" тариулна гэж иргэд ойлгож болохгүй. Харин дэлхий нийтэд зарим улс оронд вакцин хүрэлцэхгүй, вакцин ангилж ялгахгүйгээр идэвхтэй вакциндаа идэвхтэй хамрагдаж байна” хэмээн вакциндаа идэвхтэй хамрагдахыг уриаллаа.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

туяа 2021-05-04 124.158.84.37

өөрсдөө нууцаар Спутник хийлгээд, ард түмэнд хүчээр айлгаж х***а вакцин хийгээд, давраад байгаа юм биш үү! Спутник-н төлбөрийг огт төлөөгүй, х***а вакцин зарж өгсний урамшууллаа аваад байгаа болхоор хужаагаа л үргэлжлүүлж бүгдэд нь хийх гээд байнаа. зарж өгсний шанд та нар х***а нараас их юм олж гудраа биз дээ?
Төлбөрийг нь төлөөд Спутник оруулж ирж чадахгүй бол чаддаг хувийн хэвшлийхэнд нь зөвшөөрөл олгооч ээ
х***а нар нь даалгавар биелүүлээгүй гэж загнана гэж айгаад хувийнхнийг хааж бн уу?

Avatar

o 2021-05-04 66.181.185.200

sputnikiig chini tulburtei ch hamaagui hiilgemeer bn, tiim humuus zunduu bn. Uursduu hiij chaddaggui yum bol yadaj tulburteigeer ni hiih bolomjoor ni hangaad uguuch ee.

Avatar

зочин 2021-05-04 122.201.31.226

та нар тэр спутник хогоор яах гээд байгаа юм, астразенекатай адил генийн инженерчлэлийн аргаар сармагчин, хүний ген дээр короногийн сэртэнгийн уургийг угсарч гаргаж авсан ирээдүйд хүний генд яаж нөлөөлөх нь тодорхойгүй, оросууд ч өөрсдөө хийлгэхгүй байгаа, туршилтын шатаа дуусгаагүй, ДЭМБ зөвшөөрөөгүй. бүртгээгүй байгаа хүний генд нөлөөлж мэдэх хор шүү дэ, тэрний оронд вирүсыг идэвхгүйжүүлэх уламжлалт аргаар хийсэн хятад вакцин нь хамаагүй найдвартай шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Реклам сурталчилгаагаа өөр газар очиж, хий. AstraZeneca шимпанзений, Sputnik V хүний цусны ийлдэснээс гарган авсан. VeroCell шинэ титэм вирусийг цөмийн цацраг туяагаар үхүүлсэн.

Avatar

Hugiin yumnuud 2021-05-04 103.26.195.163

Darga nar ni hiilgeed duuschdee. Ydaj ta nar ter verocell hiilgej bolohgui hund uvchtei hugshchuuldee hiichih setgel alga uu? Yamniihan gej neeree uneheer hugiin setgelgui novshnuud yumaa

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Ардын засгийн дарга сайд нарт хөгшчүүд хамаагүй.

Avatar

Иргэн 2021-05-04 64.119.24.71

Хүлээсэн юм хиилгэнэдээ болох биз агуулхад хадгалсан нь алга болчихвиидээ манайд яаж ч мэднэ шүү

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Дууссан.

Avatar

Зочин 2021-05-04 103.26.193.83

дарга нар тунгаасаа болж үхнэ л дээ. тэнгэр дээдсүүдэд хатуухаад эхэлчихсэн. 2-р тунгаа хүлээж чадахгүй өвчлөөд үхнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.184.211

Ирсэн вакцин бүгд 1 дүгээр тун гэсэн. Нэг зүйл гайхаад байна. Нийт энгийн ардууд Спутник вакцин тариулна гээд байхад Хятадын вакцин олноор оруулж ирж мөнгө үрээд байгаа нь. Мөн өөрсдөө Спутник вакциныг гэр бүл танилууд аа
Тариулсан мөртлөө энгийн хүмүүсийг Хятадын вакцин хийлгэ гээд байгааг

Avatar

Зочин 2021-05-04 64.119.23.188

хохь чинь

Avatar

иргэн 2021-05-04 112.72.15.210

Спутникийн 1, 2-р тун хоорондоо ялгаатай учир хагасыг нь 2-р тунд хэрэглэхээр хадгалж болдоггүй юм байна гэж ойлголоо. Иймд 2-р тун хэзээ ирэхийг мэдэж байж түүнээс 1 сарын өмнө 1-р тунгаа тарих юм байна, мөн үү. Ирсэн Спутникүүд бүгд 1-р тун юм уу

Avatar

Зочин 2021-05-04 203.91.115.43

Хятадууд яагаад өөр улсын вакцин хийлгээд бна вэ Өөрийнхөө вакцинд итгэхгүй байна уу

Avatar

Зочин 2021-05-04 139.5.219.212

20000 – gaa hiij l baigaachee.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Дарга нарт хийгээд дуусчихсөөн.

Avatar

Вирусологич эрдэмтдээ та бүхэн дуугараач ээ! 2021-05-04 192.82.69.241

Антибоди тоолох шинжилгээгээ зөв хийчихдэг болчихоод энэ, тэр вакцин сайн гэж ярих хэрэгтэй. Вирусологич эрдэмтдээ та бүхэн дуугараач ээ!

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Ажилгүй болохоос айж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.161.89

Орос вакцин сайн, хятад вакцин муу гэсэн юм огтхон ч байхгүй, эдгээр нь 2 өөр аргаар боловсруулсанд л ялгаа нь бий!! Хятад вакциныг 2000 гаруй жилийн уламжлалт аргаар үйлдвэрлэсэн, найдвартай туршигдсан. Орос нь вектортой. Хоёулаа л сайн вакцин.

Avatar

Вирусологич эрдэмтдээ та бүхэн дуугараач ээ! 2021-05-04 192.82.69.241

Антибоди тоолох шинжилгээгээ зөв хийчихдэг болчихоод энэ, тэр вакцин сайн гэж ярих хэрэгтэй. Вирусологич эрдэмтдээ та бүхэн дуугараач ээ!

Avatar

Lol 2021-05-04 202.126.88.144

Тэгвэл тэгээд 10,0 хүндээ шахаач худлаа хэнд нь хийхээ шийдэж чадахгүй , нөгөө гитад вакцинаа хлчээр явуцлах гэж аргаа барж бна.өдөр бүр вакциндаа очооч гээд хууль бхгүй бол гэрт орж хийх нь холгүй байж хүсээд хүлээгээд бгаа хүмүүст хмйгээчээ. Дээдэх хулгайчууд өөрсөндөө хүссэн вакцинаа хийлгэсэн одоо ойр дотныхондоо хийлгэх гэхээр хэл амнаас айж бхаанаас зайлахгүй

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.126.90.112

ДЭЭДСҮҮД СОНГУУЛЬ ГЭЖ ПОПРООД 02/23 ШИГЭЭ КАРАНТИНААА 5/8-НААС ДАХИАЛ САД ТАВЬЧИХ ВИЙ ДЭЭ БАЗАРВААНИ АЙХ ЮМ БАЙНА Ш ДЭЭ ЭНЭ ЧИНЬ !!!!
ГАНЦ ХҮНИЙГ СОНГОХ СОНГУУЛЬ СҮРТЭЙ Ч ЮМ БИШ !!!

Avatar

Иргэн 2021-05-04 202.55.188.84

Орос вакцины 1, 2-р тун нэг нь улаан нөгөөх нь цэнхэр наалттай 2 өөр байгаа. Учир нь нэгийг нь хүний гени ашиглаж, нөгөөхийг нь сармагчингийн гени ашиглаж хийсэн.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Битгий худлаа шaa, баньд аа!

Avatar

Зочин 2021-05-04 64.119.20.113

СПУТНИКИЙГ ӨЧИГДРӨӨС ЭХЛЭЭД ХУВИЙН ЭМНЭЛГҮҮДЭЭР ХИЙЖ БАЙНА. ЖИШЭЭ НЬ АСРАЛТ МЕД. НУУЦААР ХИЙЖ БАЙГАА ШҮҮ ТА НАР. БИТГИЙ ИНГЭЖ ХУДЛАА Ш А А Ж БАЙГААЧ НОВШНУУДАА.

Avatar

Спутник 2 тун нь хамт ирж байгаа 2021-05-04 64.119.26.49

Энэ 20 000 бүгдээрээ 1-р тун гэж худлаа. 1, 2-р тунг салгаж өгнө гэж хэзээ ч байхгүй. Энгийн ардад хятад вакцтнаа шахаж дуусгах гэсэн арга заль.

Avatar

Зочин 2021-05-04 109.252.29.113

Оросын спутник Компани нь 2 тунг тус тусад хайрцагтай хамт явуулдаг гэсэн гэнэлээ.

Avatar

Зочин 2021-05-04 109.252.29.113

Засгийг газар спутник вакцин авах монгоо толоогуй байгаа. Орж ирсэнийг дарга нар . Нямдорж мэтийн хумуус хулгайгаар хийлгэнэ. Харин . Нямдорж хулгайгаа илчилсэн.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Энэ 20 000 бүгдээрээ 1-р тун гэж худлаа. 1, 2-р тунг салгаж өгнө гэж хэзээ ч байхгүй. Энгийн ардад хятад вакцтнаа шахаж дуусгах гэсэн арга заль.

Avatar

Зочин 2021-05-04 192.82.82.128

we are not lab rat mfers

Avatar

Зочин 2021-05-04 122.201.31.226

үнэндээ тэр спутник чинь хүсэх юм биш шүү дээ, астразенекатай адил генийн инженерчлэлийн аргаар сармагчин, хүний ген дээр короногийн сэртэнгийн уургийг угсарч гаргаж авсан ирээдүйд хүний генд яаж нөлөөлөх нь тодорхойгүй, оросууд ч өөрсдөө хийлгэхгүй байгаа, туршилтын шатаа дуусгаагүй, ДЭМБ зөвшөөрөөгүй. бүртгээгүй байгаа хүний генд нөлөөлж мэдэх хор шүү дэ, тэрний оронд вирүсыг идэвхгүйжүүлэх уламжлалт аргаар хийсэн хятад вакцин нь хамаагүй найдвартай шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Реклам сурталчилгаагаа өөр газар очиж хий.

Avatar

Хар ирвэс 2021-05-04 202.126.90.65

чи тэгээд тэрийгээ хийлгээч

Avatar

Жагаа 2021-05-04 150.129.142.20

Энэ 20 мянган тунгаа юутай ч 10 мянган хүнд хэрэглэж болмоор доо. Нөгөө 10 мянгыг нь хоёрдахь тунд зориулан 21 хоног хадгалж болохгүй юу? Зүгээр л хадгалнамгэдэгсутгагүй.

Avatar

Ха 2021-05-04 124.158.82.174

Вакцин тариулчихаад европ руу явах сонирхолтой хумууст хэлэхэд, тэнд зевхен ДЭМБ-гийн баталсан вакцин буюу пфайзер, модерна, астразенеса болон жонсон енд жонсон тариулсан хумуусийг нэвтруулэх шийдвэр ечигдреес буюу 5-р сарын 3-наас хэрэгжих болж байна шуу. Линк: https://www.svoboda.org/a/31235548.html

Avatar

Irgen 2021-05-04 202.9.46.112

Ungej itgagui hadgalah yum bol yah gej huviinhnii yumnaas deeremdej avdag yum be. Ard tumendee hiih gej avdag bolohoos. Ehnii tungaa ogson yum chini 2 dahi tun medeej hugatsaandaa hiigdej bailguu. MAN arai denduu teneg ajillaj bna. Sputnik hiilgeh huseltei humuust ni hurdan hiih heregtei. Darga nartaa hh gd eldev shaltag toochij bgaa bh. Neg medehed hiichihsen gej udahgui heleh bh daa. Tm ees songuulid hurandaag songohgui ee.

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.126.90.105

Орос вакцины эхний болон 2р тун өөр тул энэ ирсэн нь зөвхөн 1р тун. Тиймээс 2 тун хэзээ ирэх нь тодорхой болсон үед тарихаас өөр замгүй л дээ. Зөв л шийдвэр байна. Орос нийлүүлэлтээ хангаж чадахгүй байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-04 49.0.142.95

хувийхны вакцин юм бол буцаагаад өгчөөч. ганц хоер өдөрт хийгээд дуусгачаач. хадгалах ямар хэрэгтэй юм. тэр хооронд хадгалах горим алдагдана.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Хадгалж байгаа гэж бодож байвал эндүүрэл. 😂Ардын нам, Ардын засгийн дарга нар аль эрт хийлгэчихсэн.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.160.124

Ардын намын гишүүддээ спутникээ хийх байхаа

Avatar

eh oronch 2021-05-04 124.158.84.37

спутник хийлгэмээр байна аа! ардчилсан гэчээд яахаараа сонголт хийлгэхгүй цорын ганц хятад вакцин хийгээд байна аа? өнгөрсөн жил Оросын элчин ав гээд байхад авахгүй, заавал хандивын вакцин авна гэж гуйлгачин царайлчаад одоо өчнөөн хүний амь насанд хүрлээ! наад хужааг чинь хийлгэхгүй, хүлээж байгаад заавал спутник хийлгэнэ!

Avatar

Зочин 2021-05-04 64.119.23.188

хуцхуц

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.126.90.28

z**l malaa

Avatar

Зочин 2021-05-04 49.0.142.79

ТЭГНЭЭ

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.187.21

Энэ вакцин чинь энгийн ардад түй ч падгүй юм аа. Ардын засгийн дарга, сайд нарынх юм шүү.

Avatar

МАНЫН ЗГ ВАКЦИНДЭЭР ХУРТЭЛ ИРГЭЭДЭЭ ЯЛГАВАРЛАН ГДУУРХАХ БОДЛОГО ЯВУУЛЖ БНА! СПУТНИК 5АА МАНМАХНЫ ГИШУУДЭД ХИЙХИЙН ТУЛД ХАДГАЛЖ БНА!!! 2021-05-04 192.82.77.215

Манын хулгайч олигархууд болох Су.Батболд, Хурэлсух, Миеэ, Оюунэрдэнэ нар жирийн иргэдтэй адил хятадын вакцин хийлгээгуй нь мэдээж. Энд ч гсн тэд ард тумнээс тасархай, ангид гдг нь харагдаж буй юм.

иймд бузар маныг тарааж, тэднийг баривчилж, шуухээр шийтгэе !!! АРДУУД БИДЭНД ЕЕР СОНГОЛТ АЛГА!!! ХУВЬСГАЛТ ТЭМЦЭЛД БОСООХТУН!!! Еренхийлегч Баттулга дэмжиж тэмцэлд босогтун !!!

Avatar

Зочин 2021-05-04 103.212.119.99

Бухын доодохыг харж үнэг турж үхэв! гээч боловдоо!! Спутникчүүдээ!!

Avatar

Зочин 2021-05-04 49.0.142.95

хадгалах горимо алдвал ус болно. үйлчилгээгүй. хурдан тарих хэрэгтэй байх даа

Avatar

Хүн 2021-05-04 202.21.109.44

Ачир дээрээ туршилтын вакцин биш, туршигдаад батлагдчихсан вакцин хэрэгтэй байлаа. Бүр тодруулбал Спутник хэрэгтэй байлаа. 20.000 тун биш 7 сая тун хэрэгтэй байлаа. Зах зээлийн үнэ нь 2 тун ойролцоогоор 40 USD байна. Иргэн бүрт 300 цаас тараахын оронд 200г нь өгөөд 100 аар нь иргэн бүрт 2 тун Спутник авчирсан бол хэн ч гомдохооргүй байлаа. Хамгийн гол нь энэ хүмүүст иргэдээ гэсэн сэтгэл л дутаад байна даа

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-04 103.212.119.109

Ёстой үнэн хэллээ. 300 мянга шахаж амьтан шиг тэжээж байснаас хамгийн сайн вакциныг нь авчраад хийчихсэн өдийд хүн болгон цалин, орлогоо олоод явж байх байлаа. ЭНЭ ЗАСАГ ТӨР ЁР НЬ ЯАХ ГЭЭД БАЙНА АА.

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.179.25.135

ТА ХОЁР ДЭЭР ЛАЙК ДАРАХ ГЭСЭН ДАРАГДАХГҮЙ БАЙНА. ХАРИН ТХ УЛСЫГ ЁСТОЙ ТЭРБУМ ТЭРБУМААР НЬ ХОХИРООЖ БАЙНА. АРД ТҮМНЭЭ Ч ТУРШИЛТЫН ТУУЛАЙ БОЛГОЖ ГҮЙЦЛЭЭ. ӨЧНӨӨН АМЬ ҮХЭЖ ҮРЭГДЛЭЭ. ГЭХДЭЭ СПУТНИКТ Ч БАС ЖООХОН НОО БАЙХ ШИГ. ПУТИН ЯМАР Ч БАЙСАН СПУТНИК ЭЭ ХИЙЛГЭЭГҮЙ БОЛОВ УУ. ТЭР БРАЗИЛ БАС ЯАСАН ЯАСАН ГЭЭД БАЙГАА ЮМ?

Avatar

Хүн 2021-05-04 202.126.89.91

6 сард Спутник шидийн юм шиг ороод л ирнэ. Эрхийг баригч эрхийн балайнууд нь тэрүүгээр попроод өөрсдөдөө кок авах гэсэн балиар санаа л байгаа. Өөр түй ч үгүй. Ер нь ямар ард түмэн байна, тэд нарт тохирсон засаг төр байдаг. Засаг төр нь ард түмнээ хорлодог ийм хорон байна гэдэг ард түмэн бид өөрсдөө арчаагүй, мэдлэг боловсролгүй тэнэг л байгаа хэрэг. Хэнд ч гомдох юм

Avatar

hujaa vaktsinaa shahah arga daa.. 2021-05-04 202.55.191.130

hujaa vaktsinaa hurdan tarij duusah gesen sanaa l bnaa.tegej baigad bvh darga nar tariulan l daa..

Avatar

С.Темер, 95332040, tom196666@mail.ru " Монголын коммунист нам байгуулах холбоо" НУ ТББ-ын Тэргуун 2021-05-04 192.82.77.215

ОЮУНЭРДЭНЭ СПУТНИК 5АА МАНМАХНЫ ОЛИГАРХ, САНХУУЖУУЛЭГЧ, ИДЭВХТЭН ГИШУУД НАРТАА ХИЙЛГЭХЭЭР ХАДГАЛЖ БГАА НЬ ТОДОРХОЙ ЮМ. СУ.Батболд мэтийн авилгачид мэдээж жирийн иргэдийн адил хятад вакцин тариулахгуй. уунийг дараа шалгаж тогтооно.

Вакцин дээр хуртэл Манмахн иргэдээ ялгаварлан гадуурхах бодлого явуулж бна! Иймд Манмахныг УТЭР ТУРГЭН НУДНЭЭС ДАЛД ОРУУЛЖ ТАРААЯ!!!
дараа нь Еренхийлегчийн снгуульд Баттулгыг оролцуулж хийее!!!

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.21.108.252

Оросууд их коммент бичдэг болжээ. Ө, Ү үсэг алга байна даа чамд

Avatar