Унгарил ялгаруулахгүйн тулд улиасанд тариа тарина | News.MN

Унгарил ялгаруулахгүйн тулд улиасанд тариа тарина

Унгарил ялгаруулахгүйн тулд улиасанд тариа тарина

Унгарил ялгаруулахгүйн тулд улиасанд тариа тарина

Олон улсын туршлагад үндэслэн улиаснаас унгарил гаргахгүйн тулд тариа тарихаар болж, хөрөнгө мөнгийг нь шийдвэрлэжээ.

Нийслэлийн удирдах ажилтнуудын шуурхай зөвлөгөөнөөр өчигдөр /2021.5.3/харшлаас сэргийлж хогийн ургамлыг устгах, модны хөвөн хийсэхээс урьдчилан сэргийлэх, модны тайралт, хэлбэржүүлэх ажлуудыг шуурхай зохион байгуулах, нийслэлийн хэмжээнд ногоон байгууламжуудыг нэмэгдүүлэх зэрэг олон ажлын талаар ярьсан юм. Энэ үеэр Улаанбаатар хотын Ерөнхий менежер бөгөөд Захирагчийн ажлын албаны дарга Т.Гантөмөр унгарил гаргахгүйн тулд улиас модонд тариа тарихаар болсныг дуулгасан юм.

Нийслэлд 40 мянга гаруй улиас байдгаас 19 мянга орчим нь эм улиас. Зуны улиралд улиаснаас унгарил гарч, хүмүүсийн харшлыг сэдрээдэг. Тиймээс 2019 оноос эхлэн унгарил гаргахгүйн тулд улиасыг хэлбэржүүлж эхэлжээ.

Энэ жилийн хувьд хэлбэржүүлэх ажлыг гуравдугаар сарын 15-наас эхэлсэн бөгөөд 240 байршилд 20 мянган улиас, 5000 хайлаас хэлбэржүүлжээ. Олон улсын туршлагыг харахад, унгарил гаргахгүйн тулд тариа тарьдаг байна. Тиймээс энэ жил 20 мянган улиасанд тариа тарихаар болж, хөрөнгө мөнгөний асуудлыг шийдвэрлэсэн байна.

Сонирхуулахад,  унгарил нь зургадугаар сарын дундаас эхлэн 14 хоног орчим гардаг. ОХУ-ын эрдэмтэд улиасны унгарил нь Covid-19-ийн халдвар тараах эрсдэлтэй гэдгийг тогтоожээ. Улиас модыг зөв арчилж ургуулж чадвал орчны дуу чимээ багасгах, хөрс, агаар цэвэршүүлэх гээд олон давуу талтай. Харин буруу аргаар таривал унгарил ялгардаг. Эр модны тоосонцор эм модонд бууснаар улиасны цагаан үр буюу унгарил агаарт тархдаг гэж үздэг.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
3
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Чаддаг нэгэнд нь ажилаа өг 2021-05-04 64.119.23.233

Bolij vzeechdee heden zuun bty hel myangan jil urgaad zvgeer bj baisan mod!!!! sudalgaa hiij chaddag ch ym shig hutshaa bolimoor ym. harin hvchil torogch bus tarisan tariag ni ylgaruuldag bolchixwol harin ch ih owchingarah bishvv sudalgaa hiijbaigaa ym bolbvh talaas ni sudaldagbai chadaggvi ym bol ariin, namiin haalgaa haagad chaddag sudlaachdiigni ajiluul!!!!

Avatar

Zochin 2021-05-04 103.26.194.135

Burhan mini taivan baiy geedch baij bolohgvi ni odoo bvvr modnoos covid vvsne genvv. Hudalch hulgaich gedeg ni.

Avatar

Зочин 2021-05-04 64.119.24.155

Вакцин гэдэг нь бизнес шүү, тэр нь дорвол бүгдий нь суга татаж аваад цэцэглэдэг, гоёмсог, хотын дуу чимээ багасгадаг мод тарих хэрэгтэй.

Avatar

Гантөмөрт 2021-05-04 64.119.24.155

Бүгдий нь суга татаж аваад оронд нь үзэсгэлэнтэй, дуу чимээ, тоосжилтыг багасгадаг моднууд тарьвал яасын.
Худлаа тарьж бна гэж бизнес хийнэ, наадуул чинь.. Гантөмөр гэж хотын менежер нөхөр одоо амьдардаг байрныхаа СӨХ-н даргыг давхар хийдэг. СБД-1-р хорооны Жигүүр грандын 20-р байр гэж нурсан балгас бнаа, гражийн хаалга нь гажчихсан өчнөөн жил болж бна, гадна хана нь цуурчихсан, хэзээ мөдгүй нурж унахаар, засвар үйлчилгээ ноль.
СӨХ-н мөнгий нь иддэг хүн улсынхыг бас иддэг биз.

Avatar

Тэнэглэл 2021-05-04 66.181.161.82

Шарилж бол хүн чиний байгаль эхэд учруулсан шархыг эдгээх гэж ургаж байгаа юм. Хүн та оролдохгүй бол хэдэн жилийн дараа шарилж өөрөө аандаа арилж, оронд нь өмнө нь байсан ургамал ургаж, байгаль эх өөрөө сэргэнэ. Байгаль эхээ хамгаалах гол арга нь хүн та оролдохгүй, талхлахгүй, шархлуулахгүй байх явдал шүү,

Avatar

Тэнэглэл 2021-05-04 66.181.161.82

Аливаа амьд амьтан үр удмаа үлдээхийн төлөө л байдаг. Улиас ч адил. Хүн хэтэрхий их бардаж, дуриараа дургихын хэрэггүй, байгаль эх чамд хатуу хариу барина. Үүний сонгодог жишээ нь, ковид юм. Хүн төрөлхтөн байгал эхээ сүйтгэх биш, зохицож амьдрах хэрэгтэй болжээ. Тариа хийгээд яана гэж, тэр тарианд чинь тэсвэртэй болж юунд ч дийлдэхгүй улиас монголд гарбал гайхах хэрэггүй. Шарилж ч тэр, хүн малын нөлөөнд өртөөгүй газар байхгүй шүү дээ, хүний өөрийнх нь л буруу.

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.126.89.25

ГЕРМАНД ХОНГОРЗУЛ, ЯПОНД САКУРА; ХЯТАДАД ЛИЙРИЙН МОД; СОЛОНГОСТ САРНАЙ; ОРОСТ АЛТАНЗУЛ ЦЭЦЭГЛЭЖЭЭ…
МОНГОЛД ГУДМАНД НЬ УЛИАСНЫ УНГАРИЛ ХӨГЛӨРЧ ГЭР ХОРООЛ; ГУДАМЖНЫ СУЛ ХОГ ШОРООНДОО ДАРАГДАНА..ИРГЭД НЬ ЗУН ХАШААНДАА НОГОО Ч ТАРИХГҮЙ…
ИНГЭЭД БОДОХОД УЛС ОРОН БҮХЭН БАЙГАЛЬ ОРЧИНОО ӨӨРСДӨӨ ӨӨД ТАТДАГ ШИГЭЭ …
🌹🌹🌹🌲🌲🌲🌷🌷🌷🌱🌱🌱🍀🍀🍀🌴🌴🌴

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.126.89.25

ӨНӨӨДӨР ГЭР ХОРООЛЛЫН НЭГ АЙЛ ӨДӨРТ ХЭДЭН ЦАГ АЖИЛЛААД ЮУ БҮТЭЭВЭЛ ӨӨРТ НЬ БА ЭХ ОРНЫ ЭДИЙН ЗАСАГТ НЭМЭРТЭЙ БОЛ ??? ЗУН БОЛОХОР Л ПРИУСЭЭ УНААД АЙМАГ АЙМГААР ЗУГААЛЖ БАЙГАЛЬ БОХИРЛОЖ ГЭДСЭЭ ХАГАРТАЛ УУЖ ИДЭЖ ЯВААД БУЦАЖ ИРЭЭД УТАА ШОРОО ХОГОНДОО….УУЛ НЬ ЗУГАТААХ БИШ ОРЧНОО ЦЭВЭРЛЭЭД ЦЭЦЭГ МОД НОГОО ТАРИАД ТЭНДЭЭ Л АМАРДАГ БОЛОХСОН ДОО…..

Avatar

Зочин 2021-05-04 103.229.122.35

Би хашаандаа улиас моднууд тарьсан юм аа.Хаварт гишгэх газаргүй болтол нахиа унаж гэрээр дүүрэн шар цавуу маягийн зүйлээр дүүрнэ.Бодвол давирхайтай юм шиг байна.Дараа нь унгирал буюу хөвөнцөрөөр хуччихдаг хэцүү юм аа.Тайрч устгая гэж бодож байна.Тариа байвал хийгээд үзэх юм сан.ЕР нь гацуур мод таривал болох юм бодсон доо.

Avatar

Зочин 2021-05-04 202.126.89.25

ЭНЭ ХОРВООД ГАНЦХАН УЛИАС МОД БАЙДАГ ГЭЖҮҮ ????

Avatar

Зочин 2021-05-04 64.119.20.134

Энэ ямар үндэслэлтэй санаа вэ? Тайлбарлахгүй бол улиаснаас асуудал үүсэх вэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.161.45

Улиастайнхныг бас тарих юм биш биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.161.45

Улиас Моднуудыг бас вакцинжуулж байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2021-05-04 66.181.161.45

90 оноос хойш хятдуудаас их юм сурч байна дөө.

Avatar

Ой судлаач 2021-05-04 103.212.118.248

Дэндүү худлаа шинжлэх ухааны үндэслэлгүй зүйл Унгирал гээд байгаа нэршилч буруу. Энэ бол модны үр. Яг хушны үрийг бид самар гээд идэж байгаатай адил. Хүн, амьтныг хими болон анагаах ухааны аргаар үр тогтоох болон үр тогтох боломжгүй болгодог аргатай адил эсвэл үр хөнддөг шиг зүйл ярьж байна. Модонд ийм тариа хийх боломж баихгүй. Дэлхийн жишиг энэ тэр гэдэг ч худал. Байвал линкийг нь тавиараа. ЭБС ийн Биологийн багш ч тайлбарлах тайлбарлах энгийн зүйлийг ард түмнийг хуурч мөнгө үрж байна.

Avatar

Иргэн 2021-05-04 43.228.130.169

Хэдэн сая төг батлагдсан бэ?Ямар шинжлэх ухааны ямар үндэслэл бна,холбогдох хүмүүс тайлбар хийнэ үү

Avatar

Зочин 2021-05-04 124.158.87.153

Орос ах нар нь хэлээд байхад

Avatar

Зочин 2021-05-04 103.26.194.117

Зун эхлэхээр л хөвөн шиг цагаан юм хийсээд ам хамарт орчих гээд хэцүү байдаг юм ашгүй энэ жил багасах нь. Eр нь хотын энд тэндгүй байгаа шороотой хэсгүүдийг зүлэгжүүлэх хэрэгтэй. Тэгээд бас гэр хорооллын гудамж, хашаан доторхийг зүлэгжүүлж, мод таривал шороо тоос босох нь багасаж агаар цэвэршихэд нэмэртэй дээ

Avatar

GANSUH 2021-05-04 103.212.119.79

HUDLAA MEDEELEL bna OLON ULSAD IIM TURSHLAGA BHGUI SHUUU

Avatar

Зочин 2021-05-04 98.42.137.30

Золбин г***й нохдод мэс ажилбар хийж савыг нь бооно,ерөндөг тавина гэж элийрч байсантай адил сонсогдож байна шүү

Avatar

Зочин 2021-05-04 98.42.137.30

Тэгээд наадуул чинь зөвшөөрөх юмуу,улиасны эрх яриад байх юм биш биэз ???? Зарим нь өгзгөндөө тариулахгүй,шуундаа тариулахгүй гэж унгиралаа тарааж зугтаад….

Avatar

Aaash 2021-05-04 183.177.97.14

Baigaliinha jamaar yavsan deer bailgui de, tegsenees humuuse vaktsind hurdan hamruulahaa bodson deer bhaa

Avatar

Жагаа 2021-05-04 150.129.142.20

Сэтгүүлч ээ, унгирал гэж бичдэг юм.

Avatar

Dotno haricaand orood garsan zuil ni hecuu baina aa malaa 2021-05-04 202.126.90.72

Nyalh sengum

Avatar