Тавдугаар сарын 8-наас хатуу хөл хориог сулруулахаар төлөвлөжээ | News.MN

Тавдугаар сарын 8-наас хатуу хөл хориог сулруулахаар төлөвлөжээ

Тавдугаар сарын 8-наас хатуу хөл хориог сулруулахаар төлөвлөжээ

Тавдугаар сарын 8-наас хатуу хөл хориог сулруулахаар төлөвлөжээ

Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаанаар бүх нийтийн бэлэн байдлын зэргийг 2021 оны тавдугаар сарын 8-ны өдрийн 06:00 цаг хүртэл сунгах Улсын онцгой комиссын шийдвэрийг дэмжсэн билээ. Тэгвэл УОК-ын ажлын хэсэг тавдугаар сарын 08-наас хөл хориог суллаж, ААН-үүдээ шат дараатай нээхээр төлөвлөжээ. Гол нь вакцинжуулалтаа үр дүнд хүргэх, халдвар хамгааллын энгийн дүрмээ хүн бүр баримтлах, иргэд вакцинд идэвхитэй хамрагдахаас ихээхээн хамаарах аж.

Одоогоор Улаанбаатар хотын 18-аас дээш насны иргэдийн 55 хувь нь вакцины хоёр дахь тунгаа, 80-90 хувь нь эхний тун авсан байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
65
ЗөвЗөв
21
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ГайхмаарГайхмаар
12
ХахаХаха
9
БурууБуруу
6
ХөөрхөнХөөрхөн
6
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

71 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.68.178

neg muu reket a*******n gunteb aimahdaa mongolin gindag duusgan biz dee.genuted ee tudeb e chi barahgui dee.demi shuu yuheb dee gel helne.

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.68.178

ulaanbatar garnizon hamtal muu uhteeln dormjoluulsan shuu generla gutaalgal.hen dian yabad general absin.bi hulchgar dain yabsan gejuu.asuna hen min i genarla huradin nhend tiim erh baigan.

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.68.178

ariunbuyan ih dursgui huhed baila 23 surguuli tegel nad der hun zodson geel ireel orshiol abijila.teghed mni1 huu uhtelen gemtsen baidag.iim hunshgui baidag.gehde guihgui ee. neg oni geenaral doromjolulbal hamt muga sonsdinma.

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.68.178

genaral nimjab baila bid eng odor general abjisan da 1963 ond doo.inegj helebl pildaga hisen boldin uu. horongo altani uurahin hereg arbitart ochod tiimes eruugin hural hoislulaj ugnuu uu.

Avatar

Мэдээч 2021-05-03 66.181.178.187

Вакциндаа итгнж байгаа бол хөл хороогоо тавих л хэрэгтэй бухимдалаас болоод хүн ард үхээд байгаа юм бишүү

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.9.41.14

Өнөөдөр 7 алтан амь эндэв. Хөл хорио тавиад энлэгдэл нэмэгдвэл та нартай хатуу тэмцэнэ шүү. Монголчууд турж үхэхгүй ээ. Мөнгө төгрөг өгч өөгшүүлдэгээ ч боль. Хатуу арга хэмжээ ав. Гүйцээ

Avatar

ККК 2021-05-03 202.72.242.139

Хамгийн гол нь эрүүл иргэн, ард түмэнтэй байж Улс, эх орон маань оршин тогтноноо. Сонгуулийн дараа байдал ямар байх вэ?? гэдгээ сайтар тооцоолсон байх болтугай гэж л ерөөхөөс…Одоо ч улс төрийн болоод буй байнгын бохир заваан, худал хуурамч үйлдлүүдээс залхаж, хэн д ч итгэхэд бэрх болоод байна шүү. Гэхдээ өрлүүлэх гэж буй хонь шиг хэзээ ч зүгээр, дуугүй байж болохгүй гэдгийг л ухамсарлаж байна???

Avatar

/*-*/ 2021-05-03 49.0.142.169

Хөл хориогоо дахиад 7 хоногоор сунгаач лaларуудаа

Avatar

Зочин 2021-05-03 64.119.23.207

За одоо ажлаа хий. Хүн болгон чам шиг гэртээ хэвтээд төрийн цалин зүгээр гударч суудаггүй юм шүү дээ. Чиний цалинг төрд олж өгөх татвар төлөгчид ажил амьдралаа залгуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-03 64.119.23.224

Davarsan muu gulug ve zasgaar tejeelgeed sursan bur sureg armi bolson ene ulun gulugnuudiig tejeej yadgiin zugeer shuud ***h estoi bhgui yu

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.9.46.206

Тариа хийлгээд үхэх мөрөөрөө өвчинөө тусаад үхэх 2 хооронд үлдсэн хүндээ сэтгэгдэл өөр өөр байна шүү. Вазцин өвчинөөс найдвөртай хамгаалах баталгаа байхгүй шүү. Манай нэйзынх гэр бүлээрээ эхний тунгаа хийлгээд бүгд ковидоор өвдсөн. зарим нь хүндрээд арай гэж л амьд үлдсэн. Миний ойлгосноор сулруулсан вирус маань буюу вакцин өөрөө өвчлөл үүсгэсэн. Ингэж амь насаараа дэнчин тавихыг шаардаад байгаа хүмүүсийг ойлгохгүй байна. Чи л амьд үлдвэл бусдыг золиослох хэрэг үү?

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.161.58

х**

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.181.17

Улс орон даяар корона алдсан ЗГ-ыг яаралтай огуруулах хэрэгтэй. Поп-ууд улсаар тоглоод дууслаа

Avatar

иргэн 2021-05-03 202.179.27.190

Вакцинд хамрагдахыг гуйх хэрэггүй. Хотынхон хэзээ бүрэн хамрагдаж дуусна тэр үед хорио тавигдана гэдгийг ойлгуул.

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.21.108.147

ЯГ ЗӨВ

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.9.41.14

Ёстой яг зөв

Avatar

Irgn 2021-05-03 64.119.26.197

Togloomtoi nuhduud shuu ard irediinhee tuluu bish namiinhaa humuusiin tuluu ajilladag nam

Avatar

өөө 2021-05-03 192.82.70.198

Вакцин хийсэнг нь ажиллуулж, явуулаад санаатайгаар вакцин хийлгүүлэхгүй, бусдын эрүүл мэндийг заналхийлж байгаа нөхдүүдийг үргэлжлүүлэн хорих ёстой.

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.126.88.152

Хийлгээгүй бол торгууль тавих хэрэгтэй шдээ

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.9.46.206

УИХ ЗГ УОКын дарга нар ковид тусаад хүндрээд үхээд Монгол улсыг цэвэрлээд өгөөсэй. Агуу их бурхан минээ 62 бүлгийхэн тэдний гар хөлийг Монгол улсаас минь арилгаж цэвэрлээд ард түмнийг амраагаад өгөөчээ.Монгол улсын нэг № дайсан бол МАН. Тэднээс салгаж өгөөчээ бурхан минь.

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.126.89.158

ӨӨ УОК & ЭМЯ 2 ОДОО УЛС ТӨРЖИХӨӨ БОЛИО !! ГАНЦ ХҮНИЙГ СОНГОХ БАЛАЙ СОНГУУЛИАС БОЛЖ ИЙМ БУРУУ ОГЦОМ ШИЙДВЭР ГАРГААД БАЙХДАА ЯАДЫН БЭЭ !!! НӨГӨӨ ХЭЦҮҮ НЭРТ ЧИНЬ БҮР УТГАА АЛДАНА Ш ДЭЭ !!! БОЛЬ БОЛЬ
ВАКЦИНЖУУЛАЛТ НЬ Ч ОЛИГТОЙ ДУУСААГҮЙ ДӨНГӨЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.126.89.158

ТЕАТР УРЛАГИЙН ГАЗРУУД; ХООЛ РЁСТОРОАН; АМРАЛТЫН ГАЗРУУД; СПОРТ ЗААЛУУД; КАРАОКЕ БААРУУДАА ЯДАЖ ХОРИОРОЙДОО !!! БҮҮ НЭЭ ТЭДНИЙГ !!!!

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.74.230

хөөе оркоо, ядаж ресторан кафе нээхгүй бол ахуйн архидалт нэмэгдээд байна. Уушийн газар чинь хүний нийгэмтэй хамт үүссэн үйлчилгээний соёлын нэг хэлбэр. Оркууд юу ч мэдэхгүй юмаа! Кафе ажиллуулж хүүхдүүдээ тэжээж, сургалтын төлбөрийг нь олдог хүмүүс хэцүүдэж бгаа ш дээ! Бас л нэг ажлын байр!

Avatar

Зочин 2021-05-03 103.10.22.58

Дээр нь бас архи согтууруулах ундааг хорих хэрэгтэй. Энэ хорионоор л лав 300 авангуутаа зарим нөхдүүд бүтэн 7-10 хоног архидаж пивдсэн… Манай байранд л гэхэд 30 шахам айлтай. Гадна дотноос бөөгнөрөөл мөн гадуур нэгнийхээрээ бэлчээд л нил архидалт. Хүүхдүүд нь дэлгүүрээс Талх масло будаа граммаар зээлж байхад аав ээж нь нөхдүүдийн хамт гэртээ мансуур ч байх жишээтэй. Өнөөх мөнгө нь дуусаад ирхээр улс мөнгө өгөх ёстой… турж үхлээ хатлаа Тх нар хөл хорьж орлоггүй болгосон гээд л…

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.126.89.158

БАЛАЙ СОНГУУЛИАС БОЛЖ ХАМАГ ЮМ ДАХИАД САД ТАВИХ НЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.74.230

өдрийнхөө орлогоор амьдардаг хүмүүсийн амьдрал та нарт хамаагүй юү!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.55.188.84

Hun ih tsuglardag, zai barih bolomjgui, idej uudag gazruudiig bitgii nee !!!

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.55.188.84

Hun ih tsuglardag, zai barih bolomjgui, idej uudag gazruudiig bitgii nee!!!

Avatar

Зочин 2021-05-03 59.153.114.126

За сулруулах нь зөв гэхдээ шат дараатай сулруулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.161.91

Хоёр дахь тунгаа хийлгэсэн аж ахуйн нэгжээ нээгээд ажиллуулах хэрэгтэй

Avatar

Иргэн 2021-05-03 64.119.18.102

Вакциндаа хамрагддагvй хvмvvсийн ажил юмыг хязнаарлах хэрэгтэй.ОДОО хорио тавигдангуут Тэгээд эхэлнэ

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.187.21

Вакцин хийлгэсэн юм чинь чи халдвар авахгүй шүү дээ. Юунаас айгаа вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.21.109.48

erguu g*** vakaasaa bolj uxex vii ded ooroo

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.55.188.37

дэнэгүүдээ өдөрт гарч байгаа халварынхаа тоог бууруулж байж хориогоо сулалдаггүй юмуу?тэгээл яаран сандран сулалчихаад л хэд хонов уу гүйюу ахиад л болохоо байлаа гээд орилолдоод унана зүгээр өлсөж үхгээд байгаа хүмүүсдээ хоол унд тараагаад ахиад сунгалдаа ,ямар ч бодлого зохицуулалт алга зүгээр л элийрээд паниганд орцон юм шиг байх юм зүгээр.

Avatar

zochin 2021-05-03 202.126.89.134

horiond durtai yum bol chi ooriigoo horiod gertee hewtej bvl boloo bishu erguutsen malaa

Avatar

ganaa 2021-05-03 66.181.161.13

odort 1000 garaad bhad yaj sulruulah yum be ard irgedee almaar bga yumuu bagtsin hiilgej duustal n hol horio togto ene baidlaaraa bwal 3 say hvn tun udahgvi vhej mongol uls mohoh ayul nvrleed bna tsag hugatsa algasnaas horiogo changatgaad baktsina hurdan hii

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.187.21

Чи л гэрээсээ битгий гар. Вакцин хийлгэснээрээ бид гаръя.

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.73.27

haachih geed baigaa yum be

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.187.21

Ажил хийж, мөнгө олъё.

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.161.16

хаха яг зөв

Avatar

зочин 2021-05-03 202.126.90.43

хумуус арай чамай л амьдаралаа авч явж байна шуу суулиин 5-6сар ажил бараг хиилгэсэнгуй турж ухэх гэж байна шуу

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.9.40.47

Хоёр тунд хамрагдсан хүмүүсийн эрх чөлөөг олгоод бусды нь цалингүй чөлөө өгөөд гэрт нь хорь. Яг израйль шиг

Avatar

Zochin 2021-05-03 122.201.22.49

Odoo sulruulaa!! Yamar ch vr dvngvi xoriod yaxaw!! anhnaasaa erthen vaktsin oruulj ireed, chanartai bogood xatuuxan xorison bol daragdaxbailaa! Daan ch xorij bga n ch gejdee.. oruulj irsen vaktsinuud n batalgaa bgaa ch yumu! Alsdaa vaktsinaas n bolj ami nasand n ayul uchirax viidee! Sputnik l batalgaatai bj magad

Avatar

Иргэн 2021-05-03 66.181.177.82

Төрийн албаны ямарч туршлаггүй нөхдүүд өндөр албан тушаалд очих болсон нь гай барцаг гарч, гаргасан шийдвэрүүдэд нь ямар урьдчилсан дүгнэлт, тооцоо, судалгаа, үнэлгээ алга. Эд нарт бодлого алга. Өдөрт 1000-1300 хүн халдвар авч байхад юу нь сулруулах тухай ярих мантай. Иргэдээ устгах бодлого уу? Ард түмэн Амархан Самардаг нэр өгсөн нь зөв л юм байна.

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.178.196

Chi gereesee tsuhuihguij baihad bolno

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.73.27

чи өөрөө яах уу

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.55.188.84

Teneg MANgas odoo tegeed bugdiig ni zad taviad dahiad aldaagaa davtaj bolohgui shuu dee. Bar, restaurant, karaoke, coffee shop, uzver uilchilgee, pc togloom, game center, gym fitness, uschin goo saihan, den buudal, … g.m. … NEEGEED HEREGGUI !!!

Avatar

Lodoi 2021-05-03 202.9.46.253

Horio tser tavilaa geh um odoo sylryylahaar sylryyllaa geh um soliotoi um yy

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.71.13

Ugaassaa llruudad taalagdah yum gej bhgu bolhoor uursdunduu taalagdsan yum hiysen deer. Ene bichij yanhnuud ihenh ugaasaa troll bgaa Jonhuugiin

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.87.251

Хөл хорионы ачаар халдварыг өдөрт 3000 хүрнэ гэж тооцоо гарсанд хүргэхгүй барьж авах нь шиг байна. Ёстой л аажмаар сурлруулахгүй бол, ээддээ туйлшруулаад задгай тавих вии. Хашир улсуудад ямар шат дарааллаар ямар хугацаанд сулруулахад гарсан үр дагаврыг нь судлаасай билээ. Битгий л онгирч сагруурч сур сар болоосой.

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.55.188.36

За тэгээд Жүжиг, концерт, кино үзүүлээд. Эгэл амьдралаараа амьдраарай гээд зөвлөөд байж дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.21.108.147

ВАКЦИНД ХАМРАГДСАН ТОХИОЛДОЛД

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.184.73

Хийлгэсэн хүний хагаст нь л үйлчилж байгаа судалгаа гарчээ.

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.21.108.147

ЭРСДЭЛ НЬ БАЙГАА

Avatar

Зочин 2021-05-03 103.212.119.99

Вакцинаа түргэн хиыж хориогоо хурдан суллахгүй бол өвчнөөр биш өлсөж үхсэн хүн тоолох ажил эхлэх гээд бна шүү!

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.9.40.201

Вакцина хийж эхлээд 2 сар хагас болж байхадс үр болж болж 20к тун Спутник ирлээ. Тэхээр одоо наад нэг Спутник өгнө гэсэн, авна, авах гэж байна, ажлаа хурдалж байна, ачих гэж байна, ирж байгаа, буух гэж байна гээд худлаа хүлээлт үүсгэдэг ээ больчихвол хүмүүс бушуухан олдсоныг нь л хийлгэнэ шүү дээ. Орос л сайн гээд бат итгэчихсэн хүмүүст худлаа хэлэхээ больчих. Наад ирсэн шүлс шиг жоохон юм аа ичдэггүйгээрээ Төрийн албаны дарга нарт хийлгэ.

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.77.50

55 хувь нь хоердох тунгаа хийлгэчихсэн юм бол эд нарын хэлдэгээр сүргийн дархлаа гэдэг нь тогтчи xcон юм байна ш дээ.

Avatar

У 2021-05-03 66.181.161.79

Хөл хориогоо сулруулахгүй гээд хаачих юм бүтэн сар хорчихоод халдвар чинь бууж бгаа нь хаана бна хулгайчуудаа ажил хииж мөнгө олж амьдардаг хүмүүс хэцүүдлээ

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.126.90.63

ОДОО НЭЭРЭЭ ХӨЛ ХОРИОГ БОЛИХ ЁСТОЙ. ЯМАРЧ ҮР ДҮН ӨГӨӨГҮЙ ШҮҮ ДЭ. САРАНГЭРЭЛ ГЭГЧ ПОП АВГАЙН ҮЕД Л ЗОГСООХ БОЛОМЖ БАЙСАН ТЭГЭХ Д БАРАГ ӨӨРӨӨ АРДЫН БААТАРЫН ДҮРД ОРООД Л БАЛАЙТААД БАЙСАН

Avatar

Баяр 2021-05-03 66.181.176.54

ХУЛХИ ХҮРЭЛСҮХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХЫН ТУЛД КОРОНАГААР ХОРИХ АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛЖ БАЙНА6

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.9.40.11

Үзвэрүүдээ нээгээд солиорно биз

Avatar

монгол хүн 2021-05-03 192.82.73.27

ЭЭ! ДАХИАД Л БУРУУ ШИЙДВЭР ГАРГАХ НЬ ЭЭ ДЭ! АРД ТҮМЭНДЭЭ ТОДОРХОЙ ХЭСЭГТ НЬ ДАХИАД АМЖИРГААНЫ ХЭДЭН ТӨГРӨГ ӨГӨӨД АРХИ ПИВО ЗОГСООГООД ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГОО ШААРДЛАГАТАЙ ХУГАЦААГААР НЬ СУНГААД НААД БАЛАЙ СОНГУУЛИА ХОЙШЛУУЛ. УЛС ТӨРЖИЖ ХАНАЛАА ӨВДӨЖ ХАНАЛАА ОДОО ЭРҮҮЛЖМЭЭР АЙДАС ХҮЙДЭСГҮЙ АЖИЛАА ХИЙЖ АМНЫ БОЛОН НАМЫН ХААЛТГҮЙ АРДЫН НААДМАА ҮЗМЭЭР БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-05-03 139.5.216.191

ergvv shees min chi gantsaara oorigoo gertee hori malaa surgiin darhlaa dogtson ergvv iljig💩💩💩

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.84.190

өнгөрсөн 14 хоногийн хориг арга хэмжээ харьцангуй бүтээлч болов уу гэж ажиглагдлаа. Илүү дутуугүй бүгд л орос хятад гэлгүй байгаадаа л зохицоод хурдхан дархлаагаа тогтоогоод авбал бидэнд ч улсад ч хэрэгиэй байнадаа.

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.187.21

Шат дараатай нээнэ гэдэг нь тэгээд хөл хорьсноос ялгаагүй л юм болно доо.

Avatar

Зочин 2021-05-03 66.181.188.127

Ард түмэн идэх хоолгүй мөнгөгүй байна. Сонгуульдаа дүн тавиулваа !!!!!!!!! !!!!!! 100% далаар чинь тавихад бэлэг болж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-03 202.126.90.86

Тийм өндөр хэмжээнд вакциндуулсан гэх тоо худлаа.470 000 хүн анхны тунгаа ч хийлгээгүй гэсэн биздээ

Avatar

Зочин 2021-05-03 192.82.75.174

Chi yu meddeg piz d a be????!!!

Avatar

dfdf 2021-05-03 202.55.184.18

Vaktsindaa hurdan hamragdaarai humuusee

Avatar