АН: Хүний эрхийг дээдэлсэн, ардчилсан Ерөнхийлөгч байна | News.MN

АН: Хүний эрхийг дээдэлсэн, ардчилсан Ерөнхийлөгч байна

АН: Хүний эрхийг дээдэлсэн, ардчилсан Ерөнхийлөгч байна

АН: Хүний эрхийг дээдэлсэн, ардчилсан Ерөнхийлөгч байна

НЭМЭЛТ: 16.00 ЦАГ

Ардчилсан нам ээлжит XII цахим их хурлаараа Монгол Улсын Ерөнxийлөгчид Ардчилсан намаас нэр дэвшигчийг тодруулаx дотоод сонгуульд ялалт байгуулсан нэр дэвшигч С.Эрдэнийг ёсчлон баталлаа.

НЭМЭЛТ: 11.30 ЦАГ

Ардчилсан намын Үндэсний бодлогын хорооны ээлжит цахим хурлаар Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Ардчилсан намаас нэр дэвшигчийг тодруулаx дотоод сонгуульд ялалт байгуулсан нэр дэвшигчийг танилцууллаа.

Ардчилсан намын дотоод сонгуулийн санал хураалт өчигдөр (2021.05.01) болж, 22.30 цагт дүнгээ танилцуулсан. Цахим санал хураалтад намын гишүүд 53.07 хувийн ирцтэй оролцож, С.Эрдэнэ 1953.05 оноогоор тэргүүлж, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид Ардчилсан намаас нэр дэвшигчээр тодроод буй юм.

АН-ын дарга М.ТУЛГАТ:

-2019 онд батлагдсан Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтөөр сонгодог кабинетын зарчим хэрэгжиж эхлэн, Ерөнхийлөгчийн институт болон хууль тогтоох, гүйцэтгэх засаглал хоорондын эрх үүргийн харилцааг шинэчилж, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийг нэг удаа зургаан жилээр сонгодог болсон, анхны Ерөнхийлөгчөө удахгүй сонгох гэж байна.

Covid-19-ийн дараа эдийн засгийн хямралтай залгах нь тодорхой байна. Эрх баригчдын алдаатай бодлогын улмаас сүүлийн таван жилд 12.5 их наядын төсвийн алдагдал хүлээж, гадаад өр 32 ам.долларт хүрсэн. Эдийн засгийн гадаад хамтын ажиллагааны тухайд цөөн орны төрийн өмчит компаниудыг эс тооцвол гадаадын хөрөнгө оруулалт, хамтын ажиллагаа зогссон нэн эгзэгтэй цаг үед тулж ирээд байгаа билээ. Энэ үед АН-аас нэр дэвшиж буй нэр дэвшигч маань энэхүү түүхэн хариуцлагатай сонгуульд заавал ялах ёстой.

Ардчилсан намын дарга асан С.ЭРДЭНЭ:

-Надад итгэл хүлээлгэж, энэхүү хариуцлагатай албыг үүрэх үүрэг хариуцлага ноогдуулж байгаа нийт АН-ын гишүүд, эрхэм журмын нөхөд, гишүүд дэмжигчдэдээ гүн талархал илэрхийлэхийн ялдамд миний бие Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөр сонгогдвол хүний эрхийг дээдэлсэн, ардчилсан Ерөнхийлөгч байх болно гэдгээ илэрхийлмээр байна.

Бидний өмнө амаргүй олон асуудал хуримтлагдаж байна. Монгол түмний хувьд өнөөдөр нийгэм, эдийн засаг, улс төрийн таагүй нөхцөл байдлыг хэрхэн даван туулах вэ гэдэг асуудал туйлын чухал. Тэр дундаа монголчуудын нийгэм, эдийн засаг, улс төрийн асуудлын гарц, гаргалгааг хэрхэн гаргах вэ гэдэг нь дараагийн шинэ Ерөнхийлөгчийн хамгийн эхний анхаарлаа хандуулах чухал асуудал гэж харж байна.

Манай нам хоёр удаа олонхи болж, бусад намуудтай эвслийн Засгийн газар байгуулж, улс орныхоо хөгжил, бүтээн байгуулалтад өөрсдийн гэсэн өнгө нэмэхийг зорьж ажилласан.

Парламентын засаглалыг дээдэлсэн, гүйцэтгэх засаглалын ачааг дэмжсэн, Ерөнхийлөгчийн эрх үүрэгт хамааралгүй асуудалд оролцдоггүй, хуулийн чиг үүргийн дагуу гүйцэтгэх үүрэг, хариуцлагаа өндрөөр ухамсарласан Ерөнхийлөгч байж чадна гэдгээ хэлмээр байна” гэсэн юм.

АРДЧИЛСАН НАМЫН ЭЭЛЖИТ XII ЦАХИМ ИХ ХУРАЛ ЭХЭЛЛЭЭ

Арчилсан намын ээлжит XII цахим Их хурал өнөөдөр 09.00 цагт эхэллээ. Хувь хүний эрх, эрх чөлөө, хуулийн засаглал, чөлөөт зах зээл, иргэний нийгмийн зарчимд суурилсан тогтвортой хөгжлийн төлөөх баруун төвийн үзлийг тууштай баримтлагч Ардчилсан нам энэхүү цахим хурлаараа Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчээ гүн хүндэтгэлтэйгээр ёсчлон батламжлахаа мэдээлэв. Мөн Ардчилсан намын гишүүддээ ээлжит XII цахим Их хуралдаа идэвхтэй оролцохыг уриаллаа.

Ардчилсан намын дотоод сонгуулийн санал хураалт өчигдөр (2021.05.01) болж, 22.30 цагт дүнгээ танилцуулсан. Цахим санал хураалтад намын гишүүд 53.07 хувийн ирцтэй оролцож, С.Эрдэнэ 1953.05 оноогоор тэргүүлж, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид Ардчилсан намаас нэр дэвшигчээр тодроод буй юм.

Ц.ЯНЖИНДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
108
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

154 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-02 69.131.138.225

Ene balaid Bambirduuldag huuhnuudees in oor hun sanal ogoh uudee.

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.51

"Дур эзнээ голохгүй, дунд чөмөг сүүжээ голохгүй"!!! Аливаа улсын Төрийн тэргүүн гадаад ертөнцөд эх орноо төлөөлөх учраас мэдлэг боловсрол, чадвар чансаанаас гадна гадаад дүр төрх бас чухал ач холбогдолтой байдаг! Жишээ нь, суут ухаантан боловч одой хүн бол хэцүү шдээ?!! Эсвэл нүдэнд хүйтэн, муухай төрхтэй хүн бол бас эвгүй!!!

Avatar

Zochin 2021-05-02 192.82.91.172

Hudlaa

Avatar

Зочин 2021-05-02 75.155.149.227

Unshiltgui shuud B A A S comment !

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.90.58

Tolgoi deer ni tetem olood taiwchih yum san tegwel namgiin haan melhii bolno.

Avatar

Zochin 2021-05-02 64.119.17.242

Zaya chin ter dee AN

Avatar

Зочин 2021-05-02 172.58.91.243

You mother fucker no one likes you

Avatar

zochin 2021-05-02 73.111.180.213

estoi b** uzegd

Avatar

zochin 2021-05-02 73.111.180.213

edtoi b** uzegd

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.27.1

Harhaasl bultsen danjaad hundee

Avatar

Май шүү🖕 2021-05-02 59.153.115.95

Үхсэн ацныхан хүний эрх вэ? Энэ үгнийхээ ч учрыг ч бүрэн ойлгодоггүй бх

Avatar

Yalagdchixlaa 2021-05-02 65.26.70.49

za bolij vz…Ardchilsan nam arai ch dee …Uuur xvn bsan bol shuud demjine, iErdene-d bol chadahgui ee. Ta nar yalagdlaa songuulias umnu zarlachixlaa shde

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.90.126

Энэ гэмт хэрэгтэн манай АН шууд ялагдана

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.88.215

Зайл

Avatar

Лхүндэв 2021-05-02 66.181.161.46

БААБАР ГЭДЭГ УЛС ТӨРИЙН "ВАНГА"-ГИЙН ХЭЛСНЭЭР БОЛЛОО ДОО. ОДОО БААБАРЫН САНАА БОДЛЫГ СОНСОХ ЮМ САН.

Avatar

Үнэн 2021-05-02 66.181.183.29

Монголын өнөөгийн улс төр Нөлөөт толины вант улс кино шиг л явагдаж байна. Бах мэлхий, могой хоёр хаан болж, хүмүүсийг боолчлох гэж хуйвалдаад сөнөдөг.

Avatar

Zochin 2021-05-02 37.164.185.66

Huniig ni demjdeggui bailaa gehed yadaj ur huuhdiinhee ireeduin tegsh erhiig huseed ardchilalaasaa zuurah heregtei mongol tumen mini

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.46.42

Эхлээд тур дараа сэрүүн зүйдэл мэлхий

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.21.108.183

МАНАН уналаа

Avatar

Зочин 2021-05-02 150.129.140.139

МАН -н хүсэлтээр захиалсн хүнийг нь АН гаргаад өглөө. Арван цагаан буяныхаа замаар орлоо доо. АН-д үнэн ой гутлаа. Нөгөө л энэ болохгүй Монголын нийгмийг гардан хийсэн архитекторууд…

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.57.95.137

ЭРДЭНЭЭ ГЭДЭГ ЭРГҮҮ ХҮҮР БОЛИОЧЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-05-02 150.129.140.139

МАН бол үнэхээр найруулж бнаа.

Avatar

Нохой 2021-05-02 64.119.23.191

ХуХу намын бууны нохой

Avatar

шавар 2021-05-02 192.82.88.211

Чи үнэн нүүрээ ард түмэнд таниулсан хүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.79

Түрүүний сонгуулиар , Хүрэлсүхэд намаа хэвтүүлж өгсөн одоо өөрөө хэвтэж өгөх нь л дээ … Хэдэн цаасаар тохироо хийсэн болоо ???? .

Avatar

монгол 2021-05-02 66.181.184.182

Хүрэлсүх хийсэн юмтай хийх зорилготой дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.46.42

Зайлааачээ муу луйварчин гариг андуурсан ллалар чамайг бус Далдайх Хүрэлсүх арай мда чин андуурсан ллалар шорон чин

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.160.124

Ха ха ха …

Avatar

Зочин 2021-05-02 64.119.18.33

Ардчилсан нам ,нам биш Элий балай хүмүүсийн цуглуулга,шаар ,шавхруу болжээ. С.Эрдэнэ,Норовын Алтанхуяг нар ичмээр юм ,та 2-г хэн тоох бэ ?

Avatar

Энхбатыг сонгий. 2021-05-02 202.126.88.37

Хүүк Бах мэлхий 2 Монголд гай болохоо боль. Ашгүй Энхбат гарч ирж арай сонголттой боллоо. Хүрэлсүх муу эр дайнд хөөрнө гэдэг Ковидын мөнгийг самарч одоо Ерөнхийлөгч болох шуналтай. Одоо боль Хүүкийн хариуцлага байдлаас больж Монгол минь Ковидын цар тахалд нэрвэгдлээ. Хүк хор найруулахаас өөр юм хийж чадахгүй ХООСОН ТОЛГОЙ. Мэлхий Эрдэнэ намыг 2 хуваачаад ямар нүүрээрээ нэр дэвшиж байгаа Шунал вэ

Avatar

Зочин 2021-05-02 69.140.120.173

Энхбат ярихаас ондоо хийж чадөхгүй хүн гэдгийг их хуралд сонгоод харсан. Хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-05-02 69.131.138.225

UIHiin gishuun hun huuli sanaachlah, batlah, ZG guicetgeh zasaglal, Ulsyn tosovt hyanalt tavih l ajiltai oor ajil baihgui.Ter cahilgaan,shugam suljee, oron nutagt yum hiilgedeg chine huuli bus uildel yum shuudee.Manai ard tumen oilgoh boloogui dee hoorhii.

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.51

Дата Энхбат яг болох хүн дээ!! Мэдлэг боловсрол сайтай, зан араншин, ёс суртахууны хувьд УИХ-ын гишүүн байх хугацаандаа тун дажгүй хүн болохоо харуулсан!!! Монголчууд минь! Алийн болгон бөх тэх, цэрэг цагдаа, эсвэл хутган үшймүүлэгч, хор найруулагч нараар Төрөө удирдуулах юм бэ??? Сүүлийн 30 жилийг үл бүтэх хүмүүсээр самруулж өнгөрүүллээ, одоо үр хүүхдийнхээ ирээдүйг бодоцгооё, та минь!!!!!! Үгүй дээ яадаж гадаад ертөнцөд нүүр улайлгахааргүй хүн сонгоё л доо!!! Г

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.72.160

Хүрэлсүг, Эрдэнэ нар нэр дэвшвэл сонгуульд оролцохгүй

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.212.118.171

зайлаач гахай пэндийсэн шаар

Avatar

С.Эрдэнэ 2021-05-02 192.82.73.134

Эхнэрээ цонхоор шидсэн гэхэд эргэлзэх зүйл алга.Зоригийн хэрэгтэй холбоотой ч байж болохоор!

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.46.165

Эрдэнэ тэнэг эрдэнэ тэнэг эрдэнэ тэнэг

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.47.10

Бааассс

Avatar

zochin 2021-05-02 174.88.107.221

ЦАХИМ ХАР МАШИНААР БОЛОМЖГҮЙ БҮХНИЙГ ШИЙДЭЖ БОЛНО !!!

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.178.13

ХҮНИЙ ЭРХ ГЭЧИХЭЖ ХЭДЭН ОН БЭЭ ХӨӨЕ ХА ХА ХА

Avatar

иргэн 2021-05-02 192.82.74.174

БИД СОНГОЛТГҮЙ СОНГУУЛИАС ТАТГАЛЗАЖ БАЙНА !!!!

Avatar

иргэн 2021-05-02 192.82.74.174

Нүднээс далд ороод өгөөчээ чи !!!

Avatar

Зочин 2021-05-02 203.91.118.254

ардчилсан намыг сүйрүүлсэн хүн дээ энэ дэмжсэн хүмүүс юуг хэнийг сонговоо эсвэл мөнгө үү гайхаж байна

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.119

Эрдэнэ гарсан байна болноо Бугуй хугаравч ханцуй дотороо гэж байдаг ямарч байсан монголчууд учираа ололцох байх Гадаад нөхөртөй нөгөө эмэгтэй гараагүй нь яамаа Тэр жил яалаа даа Доржзодовыг гэртээ байлгахад нь АНУ-н иргэний гэрт цагдаа нар орох гээд байна тийм эрх байхгүй гээд л энэ тэр юмнаас авхуулаад хэцүү шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.24.195

Булганыг өмөөрч шоронгийн шалан дээр хэвтээд завхарсан хэт либерал авгай. Одоо ялагдангуутаа гомдож нөхөртөө гаргадаг аашаа намдаа гаргаж энтр.

Avatar

mongol hun 2021-05-02 88.120.174.106

erdene hurelsukh 2iig songovol mongol uls hujaagiin neg aimag bolnoo

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.43

Хүрэлсүх эртхэн дараагийнхаа ажилдаа ордоо… Урд чинь нефть боловсруулах үйлдвэр, төмөр зам, нисэх буудал гээд.. Ёсыг бодож сонгуулийг өнгөрөөнө биз.. Ажлаа л яаравчил. Харин замын дундаас өвчтэй юм шиг ямар нэгэн шалтаг тоочоод огцорно барина гээд аалгүйтээд байваа…

Avatar

Zochin 2021-05-02 66.181.179.119

Хүүкийн замыг засаг ч

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.179.119

Melkhig namagruu ybuulaa arai arai dur duraa golohgui dund chumug suujee golohgui gej hen Melkhiid sanal uguh ym be

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.46.251

Лалрууд хичнээн эсэргүүцээд яахав. Тэр хулгайч Хүрэлсүхээ дэмжинэ биз. Ардчиллын найдвар Эрдэнийг дэмжинэ ээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.57.95.143

Шорон эрдэнээ шоронлуугаа марш.

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.57.95.143

Баянгол дүүргийнхнийг луйвардаж, дарлаж байдаг шиг ээ битгий бодоо. Сонгуулийн дараа шоронлуугаа марш эрдэнэ ээ

Avatar

Иргэн 2021-05-02 66.181.161.44

Хүүкд туслаж байна уу. Чиний ерөнхийлөгч юу байсын.

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.46.154

Шорон Эрдэнээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.116

эрдэнэ жинхэн эр хүн шиг зангарагтай байлаа олон ттүмэн Баттулга та 2 ыг харцуулж харлаа таниас өөр нэр дэвшээд гарах хүн ховор л болов уу зоринтой бай шудрага бай олон дэмжинээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.25.17

ӨӨРТӨӨ ЛАЙК ДАРЧИХЖЭЭ БАС

Avatar

# 2021-05-02 203.91.115.49

Битгий балайт

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.46.154

ээ хүүрээ үхээчээ

Avatar

Zochin 2021-05-02 64.119.24.99

Энэ хүн гэр бүл ойр дотны хүмүүсийнхээ эрхийг нохойноос дор үздэг байж ард түмнийг бодохуу 1% н ч санал авахгүй үтэр түргэн зайл

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.66

Нохойн жогорхой Эрдэнэ

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.181.222

Эрдэнэ вангийн хушуу ноён С.Эрдэнэ
2020 оны УИХ-ын сонгуулиар чансаагаа шалгуулчихсан шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.176.121

Баян хоосны ялгааг өөгшүүлдэг,иргадийнхээ хармааг суйлж, ихэнхийг нь адгийн ядуу гуйлгачин болгосон,хууль бусаар баяжсан хөрөнгөтөн байж, бас хүний эрхийн тухай ярьж,түмнийг илэрхий хуурч басамжилж байна.Одоо зөвхөн банкны хадгаламжинд байгаа олон их наяд төгрөгийн 90 гаруй хувь нь Эрдэнэ мэт 100 гаадхан хөрөнгөтний мөнгө гэсэн б**х аа.

Avatar

боги 2021-05-02 202.126.89.52

Өө болилдо. Заа за би тэр сонгуульд н очихгүй ээ. Дургуй хүрчихлээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.212.116.201

Ats chin

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.25.17

САГСАН БӨМБӨГИЙН ХОЛБОО ХОЁР ХУВААГДСАН, АРДЧИЛСАН НАМ Ч БАС ХОЁР ХУВААГДСАН. ОДОО ТЭГЭЭД ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН БОЛВОЛ ЮУ ХОЁР ХУВААГДАХ БИЛЭЭ? ЯГ ЮУ ХОЁР ХУВААГДАНА ГЭЖ ХЭЛВЭЛ ОНОВЧТОЙ ВЭ?

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.25.17

ЭРДЭНЭ ГУАЙД ГАНЦ НЭГ САНАЛ ИЛҮҮ АВАХ АРГА ЗААЖ ӨГӨХӨД ТЭР НЬ ЮУ ГЭХЭЭР: "БИ ЯЛАХГҮЙГЭЭ МЭДЭЖ БАЙГАА БИ ЮУ ГЭЖ ЯЛАХ ВЭ ДЭЭ ЗҮГЭЭР Л ДЭВШСИЙН" ГЭВЭЛ ХҮМҮҮС ЁОХ ТИЙМ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ ЭНЭ ХҮН ЧИНЬ ЯЛНА ГЭЖ БОДООД ДЭВШСИЙН БИШ БИЗ ДЭЭ ГЭЭД ГАЙХААД ТОЛГОЙ СЭГСЭРЧ БАЙГАА ХҮМҮҮСЭЭС БҮҮР Ч ТИЙМ ДҮҮРЧИХСЭН ТЭНЭГ БИШ Л ЮМ БАЙНА ЯДАЖ ӨӨРИЙГӨӨ ЯЛАХГҮЙ ГЭДГИЙГ МЭДЭЖ БАЙГАА НЬ ЯАМАЙ ДАА. ЗА ТЭГЭЭДХҮРЭЛСҮХ ГАРАХААС ХОЙШ ЯДАЖ ЭНЭ ЗЭРГИЙН ГЭДГЭЭ ОЙЛГОЖ БАЙГААД БАЯРЛААД НААД ЭРДЭНЭЭД ЧИНЬ ГАНЦ САНАЛ ӨГЧИЙ ГЭЖ МАГАДГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.75.253

Эрдэнэ дэвшвэл ман шууд эхний санал хураалтаар гарна санал хуваагдахгүй дахин санал хураалт болохгүй хүчтэй 3 хүн дэвшүүл аль алин 50дээш санал авахгүй 2дах шат гарах байх 2н даваа хармаар байхын

Avatar

Монгол хүн 2021-05-02 202.9.46.198

Эрдэнэ их эртнээс МАН ыг ялуулах замаа зассан. АН ыг самарч хоёр хуваагаад Хүрэлсүхийн даалгаварыг биелүүлсэн. Одоо сонгуулийн дараа шагнад нь өөрийгөө гэмт хэрэгээс чөлөөлүүлэх байлгүй.

Avatar

Халх 2021-05-02 202.9.46.198

Эрдэнэ МАН ын хулгайчдын занганд орсон уу. Эрдэнэ ийг гэмт хэрэгээс мултланаж, Хүрэлсүхэд бууж өгөх гэрээ хийсэн бололтой.

Avatar

Иргэн 2021-05-02 202.9.46.198

МАН ын тагнуулууд сайн ажиллаж, Эрдэнэ маш их хүнд гэмт хэргийн барьцаанд орж МАН д худалдагдлаа. Одоо Хүрэлсүх санасандаа хүрч, өрсөлдөгчгүй сонгуульд орох зам нь шулуудав. Монгол улс ингээд хойд солонгосын замаар марш боловоо.

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.55.188.37

Ха ха ха хи хи их хо хо хо мэлхий яг харагдаач лайзаач

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.25.17

БИ ЭНЭ ДООШОО ХЭДЭН СЭТГЭГДЭЛ ГҮЙЛГЭЖ ХАРЛАА. НЭГ Ч СЭТГЭГДЭЛ ТАНЫГ ДЭМЖЭЭГЙ БАЙНА Ш ДЭЭ ДҮГНЭЛТЭЭ ХИЙ. ЭНЭ НЮС ТЭГЖ ЯРМХЫН БОЛ АРДЧИЛАЛЫН ЭБЭЭГИЙХ ГЭЭД БАЙДАГ. ТАНЫГ БОЛИОД АЛТАНХУЯГАА ДЭМЖЭЭЧ ГУЙЧ БАЙНА МӨРГӨЖ БАЙНА ГЭЭД ХӨӨРХИЙС ҮГЭЭ ХЭЛЖ. НЭГ ХЭСЭГ НЬ ИХ ХӨГЖИЛТЭЙ БАЙНА. ГАНЦ Л САНАЛ АВНА ТЭР НЬ ӨӨРИЙНХ НЬ САНАЛ ГЭЖ. БАС НЭГ ТОГЛООМОН РАВДАН ӨӨРИЙГ ЧИНЬ ИХЭД БИШИРЧ. ӨӨРИЙГ ЧИНЬ ДЭВШИХЭЭР СОЛИОРСОН БОЛОЛТОЙ. БИ ЖООХОН ДАГАЖ БАЯСАВ ИНЭЭДТЭЙ Л БАЙЛАА.

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.189.211

Эрдэнэ гахай минь миний зайлаачээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.25.17

ЭРДЭНЭ ГУАЙ ТА БОЛИО. НАМ ДОТОР ТАНЫГ ДОЛООГЧ НАР БАЙДАГ Л БАЙХ. ӨРСӨЛДӨГЧ НАРЫНХАА 10%-Д Ч ХҮРЭХГҮЙ САНАЛ АВНА ШҮҮ. ЗААВАЛ ӨӨРӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ ИНГЭЖ БУЛШЛАХ ХЭРЭГ БАЙНА УУ. ДЭВШҮҮЛЭН ЗАЙЛУУЛНА ГЭДЭГ ШИГ КАРРЕРИЙН ЧИНЬ ТӨГСГӨЛ ИРЖ ДЭЭ. МИЕЭ ТА ХОЁР ДЭЭР НЭМЭЭД ЭЛБЭГЭЭ БАЯР ТА ДӨРВИЙГ, ЕР НЬ ТА 4-ТЭЙ ӨРСӨЛДСӨН ЦЭЦРЛЭГИЙН ХҮҮХЭД Ч СОНГУУЛЬД ЯЛНА. ӨӨРИЙГ ЧИНЬ ДЭВШИХЭЭР ЗАХЫН БААГИЙНУУД БИ ӨРСӨЛДСӨН БОЛ ТӨВӨӨГГҮЙ ЯЛАХ БАЙЖ ГЭЭЛ ДООГ ТОХУУ ХИЙЦГЭЭЖ ХӨГЖИЛТЭЙ ЮМ БОЛЖ БАЙНА. НАМАА АВЧ ЯВЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ УЛСЫ

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.179.25.17

УЛСЫГ БҮР ЧАДАХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. НАМАА БУТАРГАСАН ШИГ УЛСЫГ САМРАХ ЮМ БОЛНО. НАДАД СПУТНИК ВАКЦИН БЭЛЭГЛЭСЭН Ч БИ САНАЛАА ӨГӨХГҮЙ Л ДЭЭ. ЦЭРЭГ ЧУЛУУГААР ЦОХИОД АЛЦЫН Л ГЭХ ЮМ, ЗОРИГИЙН ХУУЧИН ЭХНЭРТЭЙ БАЙЖ БАЙГААД ТЭР ЭМЭГТЭЙ НЬ ЦОНХООР УНААД ӨӨД БОЛЦОН Л ГЭХ ЮМ БИ ЯМАР МЭДЭХ БИШ ХАЖУУД ХАРААД ЗОГСОЖ БАЙСАН БИШ. ИЙМ БАЙХАД ОДОО НАМДАА ИНГЭЖ ХУТГА Ш ААХЫН ХЭРЭГ БАЙНА УУ! НААД НАМЫН ЧИНЬ АМЬСГАЛ НЬ БҮР ТАСАРЛАА Ш ДЭЭ. БИ АЗ БОЛЖ АЛЬ Ч НАМ БИШ ЮМ ДАА БУРХАН МИНЬ.

Avatar

Б.Отгонбаатар 2021-05-02 66.181.161.65

Рүрэлсүх ерөнхийлөгч болох ойлгомжтой боллоо Эрдэнийг ард түмэн сонгохгүй шүү дээ Ардчилсан нам дуусч
дээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.47.6

АН НАМ УНАЛТЫНХАА ЁРӨӨЛД ХҮРЛЭЭ.ОЧИЖ ОЧИЖ ЭРДЭНЭ ШҮҮ ҮНЭХЭЭР БОЛОВСОН ХҮЧИН БАЙХГҮЙ ЮМ БАЙНА.АМАРЖАРГАЛ НЬ ДЭЭР БАЙСАН ЮМ

Avatar

Уншигч 2021-05-02 202.179.27.112

Нам, ЭХ ОРНООСОО УРВАСАН хүнийг намаасаа аль хэдийнэ хөөхийн оронд намын даргын сунгааг зохион байгуулуулж, тэр бүү хэл ерөнхийлөгчид нэр дэвшихийг нь хүлээн зөвшөөрч байдаг ?! Яасан мунхаг гишүүд вэ ?! МАН буюу ХКН-ын гар хөл С. Эрдэнэ улс орныг мангаруудтай нийлж сүйрүүлж байна даа !

Avatar

Равдан 2021-05-02 64.119.21.55

Эрдэнэ ёстой хал үзэж халуун чулуу долоосон ардчилагч юм. Хүрэлсүхийг ялах хүн Эрдэнээс өөр алга. АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.21.108.58

Хүний хариуцлагыг дээдэлсэн ардчилсан Ерөнхийлөгч байна гэсэн бол бас ч яахав, цаашаа хэлэх үгийг нь сонсмоор

Avatar

Зочин 2021-05-02 64.119.17.124

Амаржаргал, Оюунгэрэлийг ялсан гэхэд үнэмшихгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.57.95.137

Хүк-н бичсэн зохиоыг л АНд амжилтай хэрэгжүүлж буй С.Эрдэнэ-д баяр хүргэе.Одоо бага зэрэгхэсэг үлдсэн.АН-с 2 нэр дэвшигч СЕХ-д бүртгүүлэхээр очиж 2-лаа хасагдана.Ингээд Хүк өрсөлдөгчгү Еөк болно.Хүк еөк болсны дараа Эрдэнэ баатар болно…

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.57.92.253

ээ Чааваас даа

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.90.152

Болио боль бах хэзээ хэний дарга болж байсийм АН сөнөлөө дөө

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.131.245.6

сонгуульд оролцохгүй

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.131.245.6

санал өгөхгүй

Avatar

Зочин 2021-05-02 107.127.53.24

Сонгуульд оролц,саналаа өг….цагаан хуудас гэж нэг сонголт бий….та сонгуульд очиж саналаа өгөхгүй бол таны өмнөөс хэн нэг хүн санал өгчихнө шүү дээ….

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.19

Улс орон АН-ЫН гишүүдээ бодоод Алтанхуяг ерөнхийлөгч д зайгаа тавиад өгчих тэхүү

Avatar

bat 2021-05-02 192.82.65.182

ERDENE TA IH HURALD BARAG OMCHNII BAYANGOLOOSOO GARCH CHADAAGUI.MONGOLIN ARDCHILALIG BUTEN5 JILEER HOISH TATAH HEREGGUI.

Avatar

Z-generation 2021-05-02 192.82.88.136

Өөрсдөө саналаа өгөөгүй байж хүнийг муухайгаар хэлж болохгүй! Бидний үеийнхэн Ардчилалд хайртай

Avatar

Зочин 2021-05-02 107.127.53.24

Алтанхуяг ….Ардчилал юм уу….гуцав аа бас

Avatar

Би монгол хүн 2021-05-02 202.126.88.169

Битгий хуцаа чи үнэмшихгүй байна

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.21.108.5

Хүрэлсүхийн эсрэг ганцхан Ганбаатар л шаанстай бсан юм. Бусад нь амжихгүй ээ, хараарай.

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.81.155

Эрдэнэ бүтэхгүй ээ. Ардчилсан намаас ерөнхийлөгч гаргахгүй гэж бодож байгаа учраас л Эрдэнээ нэрээ дэвшүүлж МАН-ыг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.161.61

"Дур эзнээ голохгүй, дунд чөмөг сүүжээ голохгүй"!!! Аливаа улсын Төрийн тэргүүн гадаад ертөнцөд эх орноо төлөөлөх учраас мэдлэг боловсрол, чадвар чансаанаас гадна гадаад дүр төрх бас чухал ач холбогдолтой байдаг! Жишээ нь, суут ухаантан боловч одой хүн бол хэцүү шдээ?!! Эсвэл нүдэнд хүйтэн, муухай төрхтэй хүн бол бас эвгүй!!!

Avatar

Zochin 2021-05-02 192.82.69.202

Ochij, ochij ene gakhai baikhdaa yaakhav dee. 1 l sanal avakh baikh, ter ni uurtuu ugsun sanal ni kkk

Avatar

Найз 2021-05-02 64.119.19.153

Яаг яаг

Avatar

Зочин 2021-05-02 64.119.25.188

АН RIP

Avatar

Зочин 2021-05-02 64.119.16.252

Би нам бус. Гэхдээ МАН-н 100% дарангуйллыг хүсэхгүй бна. Эрдэнээ таны нэр хүнд масст үнэхээр муу юм билээ. Тиймээс намаа бодоод ардчиллаа бодоод нэрээ татаад Алтанхуяг гуайг дэмжээд нэг зүгт харж сонгуульд орооч гэж гуйж бна.

Avatar

Би монгол хүн 2021-05-02 103.212.119.206

Яг таньтай адилхан хүн байна. Эрдэнэ чи өөрийнхөө рейтингийг бодоод улс орноо бодоод Алтанхуягийг дэмжчих тэгэх үү. МАН ыг үнэхээр хүсэхгүй байна.

Avatar

Ард түмэн 2021-05-02 64.119.19.153

МАН аас зохион байгуулж байгаа ажиллагаа байна. Нэр хүнд нь шалан дээр байгаа гартай үзэж байж л гарна шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.212.118.173

Улсын ерөнхийлөгч ядахдаа гадаад үзэмж нь зохистой нүдэнд дулаахан хүн байх ёстой. Арай ч дээ энэ хүнд дотоод болон гадаад ч үзэмж огт алга. Ядахнаа гадаад үзэмжиндээ анхаараад жаахан ч гэсэн турдаг болоосой. Яг гахай шиг

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.69.155

Тулгат Оюунгэрэл Оюундарь Алтангэрэл эд нар ч АНыг ёстой доромжиллоодоо. МанАнгийн АНуус ажээ. Гишүүдээ хошгируулж өөрсдөө ингээд өөрсдийгөө илчиллээдээ. АНыг ингэж алдаг гэдгийг сайн харууллаа. Өөрсдөө ч цааш явах нэр нүүргүй боллоо
Ёстой зэвүү дургүй 2 хүрчихлээ. Эднийг харахаар бөөлжих юм байна Тэмүүжин харин оролцоогүй нь ашгүй дээ

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-02 202.126.89.180

АНАМ СОНГУУЛЬД ЯЛЪЯ Л ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА БОЛ АЛТАНХУЯГАА ТОДРУУЛААД ДЭМЖЭЭД ЯВ. ЭРДЭН БОЛ ЯАВЧ ЯЛАХ БОЛОМЖГҮЙ

Avatar

Bombuu 2021-05-02 122.201.22.24

Энэ Тулгат овоо юм болов уу гэсэн ирээдүйгээ байхгүй болгов уу.Арай л залуу юм цаашдаа хол явах боломж байсан түрэгдэж аль үгүй боллоо.

Avatar

иргэн 2021-05-02 202.21.109.45

Эрдэнэ тун явахгүй дээ….. Ардчилалд орсон намууд тарцгаах нь зөв болох нь ээ…..Хүрэрдэнэ хоёр цэргийн дээд эд сурч байсан…..Төгссөн юм уу….. үгүй юм уу… бүү мэд Энэ хоёр Монголыг баллана аа…….Зөвхөн УИХ тай… байя…даа…..Ананд бузар гэх мэтийг хасаад …

Avatar

Зочин 2021-05-02 59.153.115.108

Эрдэнэ гуйа Их хуралд дархан баянгол дүүргээсээ өрсөлдөөд гарч чадаагүй шүү дээ. АН боловсон хүчний шинэчлэл хийх хэрэгтэй.

Avatar

Ардчиллын 1989 оны партизан 2021-05-02 202.126.88.139

Ардчиллынхаа ард түмнээ доромжилж итгэлийг нь хөсөрдүүллээ. Баттулга, Эрдэнэ ийм хөгийн амьтдаар монгол төрийг доромжилж дуусах болоогүй юу? Өөр хүн алга уу? Хүрэлсүхэд өгнөө

Avatar

Чулуун 2021-05-02 202.126.88.229

АН-ын сүйрэлийн эхлэл!

Avatar

Ардчиллын 1989 оны партизан 2021-05-02 202.126.88.139

Ардчиллынхаа ард түмнээсээ ичээч Батулга одоо Эрдэнн ингэж монгол төрөөр тоглохоо болиоч хэлэх ч муу үг алга. Арай өөр хүн олдсонгүй ву. Хүрэлсүхэд өгнө

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.160.81

яаж эргүүтэхээрээ ийм юм хийчихвээ?Манайхан.?????????

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.82.224

Тавилттай юм бишуу, угаасаа! Ард тумэн эдний жужгийг харж гайхашран шогшрох л улдсэн

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.40.54

АН одоо яана сүйрлээ Эрдэнэ голыг нь таслах нь

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.40.54

Эрдэнэ болих хэрэгтэй

Avatar

Иргэн 2021-05-02 150.129.140.251

Алтанхуяг бол хамгийн адгийн этгээд хонгил гэж худлаа ярьсан этгээд өөрийнх нь гэмт үйлдэлд оногдуулсан шийтгэл шүү дээ цэвэр агаар сантай холбоотой хэрэгт хүргэн дэнзэн нь холбогдож Гансүх нар нь шийтгүүлж өөрөө зүгээр гарсан хамгийн их зальт этгээд гэдгийг ард түмэн ойлгох хэрэгтэй үнэн чанарыг нь илчилсэн Элбэгдоржийг элдвээр гүтгэж суугаа зальт этгээд шудрага ёс ярьсан хамгийн шудрага бус хэнийг ч яахаас ч буцахгүй Баттулгын өрөөсөн дугуй л даа түрбагаар гол хийчихвэл яг тэнцүүхэн өнхрөөд б

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.40.99

АН-ынхан Н.Алтанхуягт өс санаж санала өгсөн байна. энэ хүний нийгэмд эзлэх рейтэнгийг ашиглаж чадсангүй. Мэдрэмж муу байцгаана та нар.Тэр хүний шударга шулуун бас сийрэг мэдрэмжтэй ажилладагийг нь намынх нь нөхөд ойлгодоггүй бололтой. С.Эрдэнэ өөрийгөө мэддэггүй юм байхдаа. Хүмүүс түүнийг улсын НДГ-ын мөнгөөр баяжсан, намаа унтаа байдалд оруулсан, намын ардчиллыг үгүй хийж өөрөө ноёрхлоо тогтоож олон хүнийг намаасаа хөөсөн, сонгууль болгонд ялагдуулдаг МАНАН-гийн хүмүүсийг дэмжиж байсан гэдэг

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.69.155

Эби Эрдэнэ гэсэн МанАнгийнхан АНыг бариад идчихлээ АН ум ма ни бад мэ хум болжээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.40.99

Н.Алтанхуяг гарч ирсэн бол Ерөнхийлөгчийн сонгуульд илт давуугаар ялах байлаа. АН-ын гишүүд гэдэг хүмүүс ямар хүмүүс болохоо харууллаа. Очиж очиж Эрдэнэд саналаа өгснийг харахад тэд шударга ёсны төлөө явдаг хүмүүс биш харин мөнгө албан тушаал гээд хувийн эрх ашгийн төлөө л явдаг гэдгээ баталлаа даа. Илжиг модон хударгандаа дуртай гэдэг. Бүх зүйлийг өөрсдөө хийчихээд муу л бол МАН хийсэн мэтээр тэнэг хүн үнэмшихгүй юм ярьдагаа больцгооё

Avatar

Ха ха 2021-05-02 202.179.27.207

Алтанхуяг , Эрдэнэ мэт нь ерөнхий сайдад л тохирно. Ерөнхийлөгчид бол Оюунгэрэл, Амаржаргал, Энхбат, З Энхболд мэтийн хүмүүс тохирно

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.88.151

Zoo-d iluu zohinoo. Alban bus neruudiig n sanadaa

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.94.99

Та нар бутэхгуйдээ. АН – г арчихгуй гэвэл Алтанхуягаа дэмж, еер ямар ч боломж байхгуй!!! Мэдрэмжгуй этгээдууд юм!

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.89.161

Даанчдээээ алтанхуяг нь дэвшвэл гарах бсанла

Avatar

Ккк 2021-05-02 192.82.74.179

Хөөрхий дөө

Avatar

Зочин 2021-05-02 64.119.26.116

Эрдэнэд баяр хүргэе. Хүрэлсүхийн рейтинг маш өндөр гарч байналээ шүү

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.40.54

Эрдэнэ яахаараа түрүүлдэг байна бөөн гай

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.40.54

Эрлээ гэж бөөн гай

Avatar

Зочин 2021-05-02 122.201.24.14

Энэ новшийн эмгэнэлт жүжгээ зогсоо. Эрдэнээтээгэй хамт шорон луугаа зайлаарай

Avatar

Ардчилалыг дэмжигч залуу 2021-05-02 192.82.88.136

АН- хаан Эрдэнэ гэдэг хүнээ дэмжжээд цаашаа яваарай гуйя Залуус бидний итгэлийг эвдэж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.187.253

Босоо Ганбаа ХҮН-д элсэх гээд явж байна гэсэн үнүн үү.

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.88.151

Unen gesen. Onigoo gedeg chin ch bolj bna daa!

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.88.41

Мэдэх л гар…

Avatar

Зочин 2021-05-02 122.201.22.148

Bah melhiig bolie urvagch avilgachin luivarchin shuu

Avatar

Zochin 2021-05-02 64.119.24.99

АН гэж бдаг юмуу Эрдэнийн вант Улс л бдаг юм бишүү энэ шоунд хайран цаг амралтаа үрж оролцож буй гишүүд гэх нөхдүүдэд эрүүл ухаан бна уу хэн ч Эрдэнийг сонгохгүй гэдгийг ойлгодгүй юм бхдаа малнаас дор юмнууд

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.21.108.135

ХАХА

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.9.46.249

Нэг юмыг ойлгох хэрэгтэй. Сонгуулийн ЕХ нэг намаас 2 нэр дэвшигчийг бүртгэхгүй. Тиймээс АН хэрвээ 2 нэр дэвшигч зүтгүүлбэл АН сонгуульд орохгүй болно шүү. Дээд шүүх 2 даргыг нь бүртгээгүй шүү дээ. Яг түүн шиг болно.

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.212.118.135

АН -ын гишүүд гэж ямар хүмүүс байна аа, бүгд худалчид, луйварчид баймааргүй юм. Эрдэнэ гэгч адгийн амьтныг дэмжээд байна гэхээр тун хачин байна. Тэдний дунд болоод байгаа үйл явдлын холбоог ойлгож учгийг тайлах чадвартай хүмүүс тун цөөхөн бололтой.

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.179.163

Бах Эрдэнээд хэн санал өгөхөд дээ У.Хүрэлсүхийн замыг нээж өгч ялнаас мултарч байгаа арга нь шүү дээ

Avatar

Эгэл нэгэн 2021-05-02 139.5.219.103

За энэ сонгууль АН хувьд дуусаа. Энэ нам булшиндаа орлоо. Одоо ХҮН ийг л харахаас. Уг нь Хүрэлсүх л биш бол гэж бодож байсан. Тэхдээ арай ч Эрдэнэ д өгөх хүртлээ доошоо орохгүй шүү

Avatar

Эрх зүйч 2021-05-02 192.82.83.4

Нэг юмыг их гайхаж байна. АН-ын дотоод сонгуулийг МАН луйвардлаа гээд байх юм. Санал өгөөд хүнээ гаргаж ирээд байгаа АН-ын 70-аад мянган гишүүн чинь бүгдээрээ мал юмуу. АН чинь өөрсдөө л бүх юмаа зохион байгуулаад дандаа гишүүдээрээ шийдүүлээд байгаа биз дээ. Гишүүд нь бүгд худалдагдсан бол ямар юмных нь нам байдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-05-02 202.126.89.199

kkk

Avatar

Даанч дээ 2021-05-02 192.82.69.155

МанАнгийн а**с Оюунгэрэл иргэдээс авсан мөнгөө буцааж өг. Нүүр хийх газаргүй болсоон. Эмэгтэй хүн мөнгөгүй тэрнээс би хамгийн зөв хүн гээд байсан хаана байна????????

Avatar

Зочин 2021-05-02 64.119.23.228

Erdenee luivardchihsan bnaa. Tegsnees Oyungerel, Amargal 2- iin neg l dee!

Avatar

Зочин 2021-05-02 124.158.96.102

ХҮНы нэр дэвшигч ерөнхийлөгч болно. Одоо МАН МАНгартаж сонгууль явуулахгүйгээр Хүүкийг тавих юм бол ялагдана. МАН -аас яагаад Мөнх -Оргил, Батболд Цогтбаатар Жавхлан хуульч Энхбаяр …. нарын эрүүл хүмүүс нэр дэвшдэггүй юм бэ?

Avatar

ХҮН ЯЛНА ИРЭЭДҮЙ АВРАГДАНА 2021-05-02 66.181.161.110

наад хүмүүс чинь бүгд ХҮРЭЛСҮХИИН нэг адил БАТБОЛДЫН луйврын бүлэг ЖАВХЛАН бол ЖДҮЧИН ХҮН ялах нь илт боллоо АН дэмжигчидиин урсгал ХҮН д түрнэ залуус сэхээтнүүд шударга иргэд дэмжинэ

Avatar

бузарууд 2021-05-02 66.181.182.25

ЭЭ БУЗЗАР БУЗАР АН-ЫГ НЭР ДЭВШУУЛЭХГУЙ ГЭСЭН ЭЛБЭГЭЭГИЙН ЭРДЭНИЙН САНААГ БАТТУЛГА а**х ХЭРЭГТЭЙ ШОРОНД НЬ ЕЛГЕ НАА ХУЗУУГУЙ ТАРБАГА МЭЛХИЙ ХОЕРЫГ

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.187.70

СЕХ АН ын нэр дэвшигчийг хүлээж авахгүй ш дээ

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.69.155

Тулгат Оюунгэрэл Оюундарь Алтангэрэл эд нар ч АНыг ёстой доромжиллоодоо. МанАнгийн АНуус ажээ. Гишүүдээ хошгируулж өөрсдөө ингээд өөрсдийгөө илчиллээдээ. АНыг ингэж алдаг гэдгийг сайн харууллаа. Өөрсдөө ч цааш явах нэр нүүргүй боллоо Тэмүүжин харин оролцоогүй нь ашгүй дээ

Avatar

Tsogoo 2021-05-02 66.181.179.119

Melkhiig boliyoo namag ruu n tabia

Avatar

ИРГЭН 2021-05-02 64.119.21.55

Одоо Эрдэнээгээ тойрон хүрээлж коммунист дарангуйлагч ХУЛХИ ХҮРЭЛСҮХИЙГ ӨВДӨГЛҮҮЛЭХИЙН ТӨЛӨӨ НЭГДЭЦГЭЭЕ.АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2021-05-02 192.82.69.155

Эрдэнээгийн ард Эби түүний цаана МанАн гээд явчихна гэдгийг бүгд мэдэж байгаа. АНдахь МанАн эрх мэдлээсээ зуурч тарчилж байгаа болтой Эрдэнэд ичих нүүр байхгүйн шалтгаан. Сүүлийн тулаанд шуударсан болтой. МАНд болохоор Сү Батболдынхон засаглаж аль аль талаасаа тохирч сүлбэлдэж буй биз Хүүкийг гэх хүн МАНд бий юү- Миeэг яалаа Сү гэхэд түүнийг саяхан өшиглөөд явуулсан Хүүк Баттулгатайгаа эхлүүлсэн ажлаа дуусгаж чадаагүй нь өөртөө ухсан нүх нь болох ч юм билүү. МанАн ч илбэдэж байгаад эрх мэдл

Avatar

Слл 2021-05-02 192.82.91.247

Бузар мэлхий

Avatar

Зочин 2021-05-02 103.57.94.34

Баттулга АН-ЫГ Ч ХЯРАМЦАГ БОЛГОЖ ЧАДЖЭЭ

Avatar

харамсалтай 2021-05-02 66.181.178.247

АН ыг ч устгаж чаджээ.

Avatar

Зочин 2021-05-02 66.181.186.129

boli2

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж