АН-ын гишүүн Х.Тэмүүжин нэр дэвшигчээс нэрээ татан авчээ | News.MN

АН-ын гишүүн Х.Тэмүүжин нэр дэвшигчээс нэрээ татан авчээ

АН-ын гишүүн Х.Тэмүүжин нэр дэвшигчээс нэрээ татан авчээ

НЭМЭЛТ: 

АН-ын дотоод сонгуулийн хорооноос мэдээлэхдээ "Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуулийн дагуу Ардчилсан намаас Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчийг тодруулах, санал авах журмаар бүртгэл хийсэн. Бүртгэлээр дөрвөн хүн материал ирүүлсэн. Тодруулбал, С.Ганбаатар, Х.Тэмүүжин, Н.Алтанхуяг, Д.Ганбат нараас Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчээ нууц санал хураалтаар тодруулна" гэсэн.

Тэгвэл АН-ын гишүүн Х.Тэмүүжин нэрээ татаж авч байгаагаа мэдэгдлээ. Тэрбээр "Дүрмийн бусаар зохион байгуулагдаж буй сунгаанаас АН-ын гишүүн Х.Тэмүүжин би нэрээ татаж байна. Дотроо дүрмээ мөрдөж чаддаггүй хүмүүс гаднаа хуулиар улс орон авч явж чадахгүй" хэмээжээ.

"АН-ЫН 4 ГИШҮҮНЭЭС ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД НЭР ДЭВШИГЧИЙГ ТОДРУУЛНА"

Ардчилсан намын дотоод сонгуулийн хорооноос өнөөдөр /2021.05.01/мэдээлэл хийлээ.


Ардчилсан намын Дотоод сонгуулийн хорооны дарга И.Мөнхжаргал мэдээлэл хийлээ. #Ардчилсан_Нам#Бүтэн_Ардчилал

Posted by Ардчилсан нам on Friday, April 30, 2021

Энэ үеэр АН-ын дотоод сонгуулийн хорооны дарга И.Мөнхжаргал мэдээлэхдээ "Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуулийн дагуу дөрөвдүгээр сарын 30-наас тавдугаар сарын 2-ны хооронд Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчийг парламентад суудалтай нам дотроо тодруулах үйл ажиллагаа явуулдаг. Энэ хуулийн хүрээнд Ардчилсан намаас Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчийг тодруулах, санал авах журмаар бүртгэл хийсэн.

Бүртгэлээр дөрвөн хүн материал ирүүлсэн. Сайнхүүгийн Ганбаатар, Хишигдэмбэрэлийн Тэмүүжин, Норовын Алтанхуяг, Дашдондогийн Ганбат нарыг АН-ын нүндсэн дүрмээр анхан, дунд шатны гишүүдийн санал асуулгад үндэслэж, намын төлөөллийн төв байгууллага санал хүсэлтийг эцэслэн шийдвэрлэдэг байгаа. Эдгээр дөрвөн хүнээс намын дарга намын их хуралд нэр дэвшигчээ оруулж нууц санал хураалтаар тодруулах юм. Санал асуулгад үндэслэх намын их хурлаар шийдвэрлэнэ гэсэн үг" гэв.

С.УНДАРМАА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

69 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.178.13

АН ҮНХЭЭР БОЛОВСОН ХҮЧИНГҮЙ ЮМ БАЙНА ХӨӨРХИЙ МУУ БААСАНХҮҮ ФЕНГШҮ НАРААР НЭГ ЮМ АМЬ ХИЙХ БОЛТОЙ ЮМ ХА ХА ХА

Avatar

irgen 2021-05-01 66.181.185.97

Тэмүүжин дандаа дүлзэн царайлж явах юмаа. Энэ баагий улс төрд нэг их хол явахгүйээ.

Avatar

dfg 2021-05-01 43.242.243.104

sain duutei sain ah ugasa garahgui

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.126.90.108

Жонхуурч гүйцэж байна даа хөөрхий гэж. Дотроо хэл амаа ололцож чадахгүй байна гэдэг Ардчилсан намыг эмгэнэлтэй болгож байна даа.

Avatar

Zochin 2021-05-01 103.212.116.201

Egel ardiin huuhed yagaad er bolj boldoggui yum be Ganbaag demjineeee

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.187.70

АН сонгуульд оролцож чадахааргүй боллоо.Эрдэнэ МАН д үйлчлээд АНаа будаа болголоо

Avatar

Зочин 2021-05-01 83.20.240.102

Altantuya n**** hezee tuul golyg buzarlahaa bolih ve huuli zorchood bas shudraga zuil yariad l …

Avatar

Иргэн 2021-05-01 192.82.88.31

Дүрмийн бус л юм бол яах гэж материалаа өгсөн юм бэ??? Худлаа үлдсэн хэдийгээ доош нь хийх замаар Эрдэнэд туслах комбинац юм хийж байна уу???

Avatar

ZOCHIN 2021-05-01 180.150.83.228

BOSOO GAMBAAG DEMJINE EE. MONGOLCHUUD SHUDARGA HUND DURTAI.GAMBAA YMAR CH BSAN MONGOLIIG DARAACHIIN MYNMAR BOLGOHGUI N OILGOMJTOI…

Avatar

РАВДАН 2021-05-01 66.181.161.26

АНЦС НАМЫН НЭР ДЭВШИГЧДИЙН ДУНД ӨӨДТЭЙ АМЬТАН НЭГ ШИРХЭГ Ч АЛГА!

Avatar

РАВДАН 2021-05-01 66.181.161.26

А.Н.У.С НАМЫН

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.212.116.201

MAN – г. МАХН – тай нь хамт тараах хүч бол Ганбаатар болой

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.82.224

битий баярлаарай

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.9.40.99

Алтанхуяг нэр дэвшигчээр тодорвол ерөнхийлөгч болох зам нь шуударлаа л гэсэн үг. Энэ хүн бол маш өндөр рейтенгтэй яваа хүн.

Avatar

Irgen 2021-05-01 192.82.69.153

Ganbaatar mini ee ! Bolij uz. Chamd denduu ahdaad bna.

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.69.153

Temuujing neree tatsand haramsaj bna. Gants gaigui ni bsan yum san. Ganbaatar gej neg balai yum yavah u. Chadal tenheeg ni humuus sain medne de. Hii hooson hashgirahaas tsaashgui.

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.191.144

Х.Тэмүүжин зүгээр л наргиа хийсэн байлгүй дээ. Хөөрхий минь Төв аймагт УИХ-д нэр дэвшээд өөрийнхөө хэр хэмжээг сайтар ойлгосон биз ээ.

Avatar

Зочин 2021-05-01 150.129.142.149

АНХНААСАА ТЭМҮҮЖИН ЯАХ ГЭЖ ОРСОН ЮМ БЭ АНХНААСАА Л ЭНЭ ЖАН БОЛ ХУУЛЬ БУС АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛЖ БАЙГААГ Х ХУУЛЬЧ УХААНТАЙ БОЛ МЭДЭЖ БАЙСАН БИЗДЭЭ ӨӨДӨӨ ХАЯСАН ЧУЛУУ ӨӨРИЙН ТОЛГОЙ ДЭЭР ГЭЖ ЭНЭДЭЭ ТЭМҮҮЖЭЭН
ОДОО ЧИ ХААНА Ч НЭР НҮҮРГҮЙ БОЛСОН УГ НЬ ОВОО ЗӨВ ХҮН ГЭЖ БОДОЖ ИТГЭЖ ЯВСАН ОДОО ТҮЙ Ч БАЙХГҮЙ

Avatar

ИХ БӨӨ 2021-05-01 202.137.131.164

ХҮКИЙГ ЯЛАХ ГАНЦХАН НАЙДВАР ГАНБААТАР ТЭМҮҮЖИН ТАМГЫН ДАРГА

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.212.116.201

Ганбаагаа дэмжинэээ. Эгэл жирийн миний эрх ашгийг хамгаалж тэмцээд бгаа юм дааа

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.179.163

Элбэгдорж ах нь мөнгө өгөхгүй л гэсэн биз дээ гөлөг чинь

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.126.94.99

Алтанхуяг л найдвар. Юун Тэмуужин бэ?!

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.24.61

Тэмүүжингийн зөв!!!

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.93.15

Босоо Гамбаа хүрэлсүхтэй тулбал чаагаал гарна

Avatar

ЧААААГААЛ ГАРЧИХНА ЧИ Ч ЧААГААЛ ГАРНА 2021-05-01 66.181.178.13

ЧИ Ч ЧААГААЛ ГАРНА х***а МИНЬ

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-01 103.212.119.72

угаасаа эндээс хэн ч шалгарсан шүүх дээр унахаас хойш эртхэн мэдрээд гардаг нь зөв шүү Тэмүүжин эрхбиш нөгөөдүүлээсээ хууль гадарладаг болохоор мэдэрсэн байна. Муйхарлаад дайраад нэмэргүй шүүдээ

Avatar

зочин 2021-05-01 202.9.46.23

Тэмүүжин жолдоно

Avatar

С.Темер, 95332040, tom196666@mail.ru " Монголын коммунист нам байгуулх холбоо" НУ ТББ-ын Тэргуун 2021-05-01 66.181.189.27

Хэн олон авилгачдыг устгаж чадна Тэрийг л сонгох хэрэгтэй!!! УСТГАХ АВИЛГАЧДЫН ЖАГСААЛТАА ТАНИЛЦУУЛААД СОНГОГЧДООР БАТЛУУЛСАН ХУН Л ДАРГА БОЛНО. ЖАГСААЛТЫГ 21 АЙМГИЙН ИРГЭД Ч ГАРГААД ЕГНЕ! нийгмээ цэвэрлэж эруулжуулэхгуйгээр, МУУ ЦУСАА УРСГАХГУЙГЭЭР бид цаашаа хол явахгуй блсн бна! хувьсгалын чанартай эрс шинэчлэл л Монголыг аварна!

ИДЭЭ БЭЭРЭНД БАРИГДСАН ЭРХТЭНЭЭ МЭСЭЭР ТАСЛАЖ ХАЯХГУЙ БОЛ БОХИР БУХ НИЙГМЭЭР ТАРЖ СУЙД ХИЙХ НЬ БНА!
Монголын дотоод дайснууд болох МАНАН-н авилгачдын мафийг ала

Avatar

С.Темер, 95332040, tom196666@mail.ru " Монголын коммунист нам байгуулах холбоо" НУ ТББ-ын ТэргуунХ 2021-05-01 66.181.189.27

Хурэлсухийг ялах биш, МАНАН-н том авилгачин мафийн олигархуудыг насаар нь хорих, цаазаар авч ЧАДАХ Л ДАРГА ХЭРЭГТЭЙ БНА!!! Хурэлсух бол Су.Батболд олигархын утсан хуухэлдэй,, хелсний хямд хар. 1 Харлей Дэвидсон мотоцикл авилгалд аваад л унэнч гелег нь блсн. Хямду у/т яшка, ухдэл туунийг сонгогчид булшилсан. Су.Батболд мэтийн г/хэргтнуудийг шууд буудаж устгадаг дарга л хэрэгтэй.
Гундалай бол Н.Энхбаярын уед ганцаараа МАХН-тай зодолдож, хоолойгоо боолгож, хоригдож бсн баатар юм. Мартахгуй шуу!!!!

Avatar

Иргэн 2021-05-01 103.57.95.129

АН аас Ганбаа дэвшвэл нам эдрээс шууд гарнаа. Үзэл баримтлал гэж юм алга

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.19.154

huzaad huzaad huzaad huzaad shaagad buslhaa hurdan bualad ugol doo.bulshaa bulaad bulsh umhii bulsh bulaad ogol doo.

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.19.154

huaad huaad huaad bulsh buluulal daa buluulahda ataarsan hure bulsha bulshilaldaa. useler ingeel ahraal ursgaal nogoo dee said shaban.

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.19.154

huaad huzaad huaad shagadd shaasann jingere dudual daa ggel hesln shdee ene chamad helsen ugs mon shuu.oloon jil udaa zaiala gej heled zodood bolodguinma.geed shorngin hulgar bimba nahuuna saruul lanzaga ged uselre osgogchoor orilod salahguine.

Avatar

Санжаа. 2021-05-01 202.9.41.32

АН гэж Авсандаа орчихсон.90оны байгуулцсан үзэл бодолдоо үнэнч үлдэнэн.

Avatar

Монгол хүн 2021-05-01 59.153.115.69

Босоо Ганбаа л бн. Одоо улс төрчид дотроо 1 номерт бн.

Avatar

Зик мунадаг 2021-05-01 202.55.188.102

Зик ер тэгэж байгаад цаанаа их ухаантай хүн байна шүү . Ерөнхиыоөгчийг 1 удаа , 6 жил гэж оруулж чадсан . Бараг түүхэн ажил хийсэн . З. Энрболдод амжилт

Avatar

С.Темер, 95332040, tom196666@mail.ru " Монголын коммунист нам байгуулх холбоо" НУ ТББ-ын Тэргуун 2021-05-01 66.181.189.27

Дайсан хураах, авилгачдыг толгой дараалан шоронд хийж устгахаас хульчидаг Амаржаргал мэт эрх ямбаа эдлээд чимээгуй буух у/т яшка, ухдэл Еренхийлегч огт хэрэггуй. Авилгачдыг а**х Еренхийлегч л хэрэгтэй! ЭНЭ ГОЛ ШАЛГУУР !!!

Еврее харийн хунд нээсэн Оюунгэрэл ч хэрэггуй: Монголыг АНУ-н цэгийн бааз болгож 2 херштэй байлдуулж сенеех нь. Махаа егсен нь багадаж. Одоо Эх орно егех нь. У/т янханчлал хийх нь. Больсон нь дээр.

ГАНБААТАР Л НЭГ 1000-10 000 том авилгачид, хулгайчуудыг Си зиньпин шиг алн

Avatar

АН'-ын гишүүд сонгогчид 2021-05-01 66.181.179.163

Сайнхүүгийн Ганбаатарыг давалгаалан дэмжинээ

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.78.160

Жэнкогийн улсад бvртгэлгvй нам шvv. Жэнкогийн хулгайчууд хэрэггvй!!! АН-д нь Амаржаргал, Оюунгэрэл, Гvндалай, Эрдэнэ нар нэр дэвшиж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.212.118.118

Алтанхуяг нь дээр байлгүй дээ

Avatar

С.Темер, 95332040, tom196666@mail.ru " Монголын коммунист нам байгуулх холбоо" НУ ТББ-ын Тэргуун 2021-05-01 66.181.189.27

Нам харгалзахгуй МАНАН-н цагаан захтан авилгалын мафитай тууштай тэмцэж ирсэн Баттулга л ДАХИЖ Еренхийлегч болвол улс орон, ард тумэнд хамгийн ашигтай. Саад блж бгаа тэр хууль цэцийг еерчилж бно.УИХ-г ч тарааж бно. Ууний телее бухнйг хийх хэрэгтэй. АВИЛГАЛТАЙ БАТТУЛГА ШИГ ТЭМЦЭЖ ЧАДАХ ЭСЭХ НЬ Еренхийлегч болох ХАМГИЙН ГОЛ ШАЛГУУР БЛХ ЁСТОЙ ЮМ. АВИЛГАЛ БГАА ГАЗАРТ ЯДУУРАЛ БДГ, ЯДУУРАЛ БГАА ГАЗАРТ АВИЛГАЛ БДГ. авилгалыг ялах нь 1р гол ? юм.

Ганбаатар авилгалтай тэмцэх байх. еер сонголт алга.

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.80.69

Босоо Ганбааг дэвшүүлбэл Ардчилсан нам амиа авч үлдэж чадна

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.181.17

Хуваагдаж нэр дэвшүүлж байж аль аль нь нэр дэвшүүлэх боломжгүй болоод хурандаа ганцаараа өрсөлдөх юм биш үү

Avatar

зочин 2021-05-01 122.201.24.48

Амаржаргал, Оюунгэрэл нар юу болсон. Энэ 4 өөсөө арай дээр юмсан.

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.126.90.150

Алтанхуяг л ялна шүү Хүрэлсүхийг

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.212.116.201

Ганбаагаа дэмжинээ. Ард түмний өмч уул уурхайн баялгийг ард түмэнд нь өгөөрэй. Хувийнхнаас буцааж ав

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.26.116

Алтанхуйя гэж улс өрөнд оруулсан жүжигчин тайрдас бол бүр болохгүй. Фэйшигуа Ганбаатар Хүрэлсүхийн талд нь ч хүрэхгүй, одооноос ийм үг тараасаар байгаа Женкогийн тал "ялсан, "ялах байсан" гэж үймүүлэхэд бэлтгэж байгаа хэрэг.

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.26.193.234

Үнэнийг улс төржихгүй тал засахгүй шууд хэлэхэд хамгийн их магадлалтай нь Сайнхүүгийн Ганбаатар л бна даа. 2017 онд 406 мянган хүний санал авч байсан 6 сарын 9-нд 600мянга дөхүүлэх байхаа шоонд буув.

Avatar

энэбиш 2021-05-01 202.179.25.243

Норовын Алтанхуягийг дэвшүүлбэл оноо авах магадлал дээр байх

Avatar

zochin 2021-05-01 64.119.21.243

esh , ed nar chini eruul uu

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.23.207

Ганбаатуяа, Алтантуяа хоёр л шаанстай. Гантуяа, Тэмбүүтуяа хоёр хэзээ ч хүчтэй өрсөлдөгч болохгүй

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.25.194

Ард түмэн хэнийг нь илүү дэмжих вэ гэдгийг харгалзан сонголтоо хийвэл зүгээр. Онол ярьдаг Амарсайхан, Тэмүүжин нарыг ард түмэн сонгох нь юу л бол. Амьдрал тухай ерөнхий мэддэгтэй Ганбаатар Алтанхуяг хоёрын аль н ч зүгээр.

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.212.116.201

Ганбаатарыг дэмжинээ. Тэмцэж сурсан залуу. Эгэл жирийн аиьдралтай. Жинхэнэ ард түмнийг төлөөлж чадах хүн. Хүрэлсүхийг ялахд гарч ирэх магадлал 57 хувь

Avatar

ИХ БӨӨ 2021-05-01 202.137.135.55

ЯЛАХД ХАМГИЙН ДӨХҮҮ НЬ ГАНБААТАР БОЛОХООР ЗҮТГҮҮЛЭЭД ТЭМҮҮЖИНГ ТАМГЫН ДАРГА БОЛ ГЭЖ ХАСААД АЛТАНХУЯГИЙГ ГИШҮҮНЭЭР СЭРГЭЭЖ БҮЛЭГТЭЭ АВААД БҮЛГИЙН ДЭД ДАРГА БОЛ ГЭЖ ХЭЛ ГАНБААТАРААС БУСАД 3НЬ 10%С ДЭЭШ САНАЛ АВАХГҮЙ ХӨ?

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.72.243

Сиамын ихэрүүдийн дабль нэр дэвшигчид.
Цаашдаа эрэгтэй эмэгтэйг хосоор нь гаргаарай шинэ соёл ш дээ.

Avatar

Batdorj 2021-05-01 192.82.67.107

Temuujingee demje

Avatar

Тулга 2021-05-01 98.42.137.30

Манайх бас Оюунгэрэл,Эрдэнэ,Гүндалай,Амаржаргал нарыг нууц санал хураалтанд оруулж ерөнхийлөгчид нэр дэвших хүнээ тодруулна.

Avatar

Иргэн 2021-05-01 202.9.46.46

Ёстой онигоотой юм ч болж байна даа? Эд нар өөрсдөө өөрсдыггөө ингэж онигоонд оруулж яахнавдээ.Ялангуяа Алтанхуяг………..

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.212.117.90

Зүгээр хол очиж хуцацгаа

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.180.89

Atuya, Ganbaatar 2-g yagaad burtgedeg bilee

Avatar

Би 2021-05-01 202.9.46.77

Хэрэг алга өөр үнэндээ хэлэхч үг олдохгүй юум байна даа

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.126.89.40

Дээд шүүх намын дотоод дүрмээрээ учираа олж даргаа тодруул гэсэн.Дараа нь нэр дэвшигчээ тодруулах ёстой.Ийм тэнэг малууд бас байна аа.Сүүлд нь МАНАН мафи,хонгил гээд баахан юм хуцаж иргэдээ талцуулна.

Avatar

Хууль эрхэт төр гэж бий 2021-05-01 66.181.161.114

1. Хүчинтэй Намын Дүрэм гэж бий, Шинээр элсэгч хүнд, мөн нэр дэвшигчид тавих Хууль ёсны шаарплага гэж бий.

2. АН гэж Хүчинтэй Гэрчилгээтэй, Хүчинтэй Бүртгэлтэй, Хүчинтэй Дүрэмтэй Улс ьөрийн намыг хэлнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.75.117

Юу тэнэгтээд 2 талд нэр дэвшигчид тодхоод байгаа юм бэ? Тэгвэл бүүр болдоггүй юм бол 2 талаас сонгогдсон 2 хүнээ дахин сонголт явуулаад ялсаныг нь нэр дэвшүүл. Ер нь бол яаж ч бодсон Оюунгэрэл л дээр дээ. Янз бүрийн мөнгө төгрөг элдэв юманд орооцолдоогүй нэр цэвэр бусдөд арьцаалагдахгүй зарчимч хүн .

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.184.74

Энэ ёстой далдаак

Avatar

Иргэн 2021-05-01 49.0.154.100

Хуурмаг 4 нэр дэвшигч ичээчээ. Ядахдаа гэр бүл, найз нөхөд, ард түмэнээс ичиж амьдарцгаагаачээ!!

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.179.26.111

Энэ нэг балай залуу ыалайраад л явах юм, Зүгээр бүгдээрээ энэ намаас зайлаад өгөөч.

Avatar

АН гишүүн 2021-05-01 66.181.161.79

За за .. Амьдралдаа анх удаагаа намынхаа эсрэг санал өгөх хэрэг гарах нээ ?!?!!!

Avatar

Зочин 2021-05-01 107.127.53.24

Тэмүүжин л дээр болов уу даа…..нөгөөдүүл нь худалч хуурамч,нам нам дамжиж орж гарсан янкан царайтай товарищууд….

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж