ЭМЯ: 1306 хүнээс Covid-19 илэрч, таван хүн нас барлаа | News.MN

ЭМЯ: 1306 хүнээс Covid-19 илэрч, таван хүн нас барлаа

COVID-19

ЭМЯ: 1306 хүнээс Covid-19 илэрч, таван хүн нас барлаа

Эрүүл мэндийн яамнаас Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх цаг үеийн ээлжит /2021.05.01/ мэдээллээ хийлээ.


ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Friday, April 30, 2021

ЭМЯ-НЫ ХЭВЛЭЛИЙН ЗӨВЛӨХ Б.УУГАНБАЯР:

PCR шинжилгээг бүх нийтээр хумьж багаар хийж, илүү зардлыг хэмнэж байгаа. Зайлшгүй шаардлагаас бусад тохиолдолд албан байгууллагуууд шинжилгээ өгөхгүй байхыг шаардаж байна. Төсөв хэмнэх зохицуулалт хийж байгаа учраас PCR шинжилгээ өгөхийг шаардахгүй  байхыг уриалж байна. Ойрын хавьтал болсон ч шинжилгээ өгөх гэж яарах хэрэггүй. 18-аас дээш насны иргэдийг дархлаажуулах ажлыг эрчимжүүлсэн хэлий ч хамрагдаж байгаа хүний тоо хангалттай бус байна. Мөн заавал нэг төрлийн вакциныг хүлээж эрсдэлтэй тулгарахгүй байхыг зөвлөж байна. Дэлхийн олон улс оронд вакцины хомстол үүсч байна. Харин монгол Улсын иргэдийн хувьд вакциндаа хамрагдахыг уриалж байгаа юм. Хүмүүс өөрсдөдөө таамаг дэвшүүлж надад энэ вакцин тохирохгүй байх гэсэн хардлагатай байна. гэхдээ энэ нь буруу юм.

Өчигдөр нийт 13553 мянга гаруй хүнд шинжилгээ хийхэд 1306 хүнээс Covid-19 халдвар илэрлээ. Үүнээс 90 гаруй хувь ойрын хавьтагч, 10 гаруй хувь тодорхой тандалт судалгаанаас илэрч байна. Үүнээс 1303 дотоодын эмнэлгээс шалтгаалах гурав бүртгэгдэж, нийтдээ 94 тохиолдол боллоо.

Нийслэлд 1187 тохиолдол, орон нутагт 116 батлагдсан тохиолдол илэрч, тандалтаар тодорхой бүсчлэлийг хийж шинжилгээ авсан. Сүүлийн 24 цагт таван хүн нас барсан.  Ингэснээр нийт нас барсан хүний тоо 115-д хүрээд байна. Харин 24 цагт 1039 хүн эдгэрч, нийт 20681 болсон. Үүнд, эмнэлгээс 311, гэрийн ажиглалтаас 7183 хүн эдгэрч гарсан байна.

COVID-19-ийн улмаас нас барсан иргэдийн тухайд:

  • Дөрөвдүгээр сарын 16-нд онош нь батлагдсан 71 настай эмэгтэй,
  • Дөрөвдүгээр сарын 20-нд онош нь батлагдсан 78 настай эрэгтэй,
  • Дөрөвдүгээр сарын  21-нд онош нь батлагдсан 78 настай эмэгтэй,
  • Дөрөвдүгээр сарын 20-нд онош нь батлагдсан  85 настай эмэгтэй
  • Дөрөвдүгээр сарын 18-нд онош нь батлагдсан 73 настай эрэгтэй нэн хүнд хэлбэрээр нас барлаа. Мөн Covid-19 шалтгаант бус нэг хүн энэ сарын 23-нд онош нь батлагдаж, эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад нас барсан байна.

Халдвартай иргэдийн биеийн байдлын хувьд:

  • Хөнгөн – 2656
  • Хүндэвтэр – 1587
  • Хүнд – 466
  • Маш хүнд – 116 хүн байна.

Хөнгөн хэлбэрээр өвчлөн гэртээ тусгаарлагдаж, Өрхийн эрүүл мэндийн төвөөс хяналт тавьж байна.

Дөрөвдүгээр сарын 30-ны өдрийн байдлаар улсын хэмжээнд 845693 хүн буюу төлөвлөсөн иргэдийн 40.9 хувийг дархлаажуултын эхний тунд хамруулжээ. Үүнээс 362926 иргэн коронавирусийн эсрэг вакцины хоёр дахь тунг хийлгээд байна. Иргэд гэрийн ойролцоох дархлаажуулалтын цэгт очиж, вакцинаа хийлгэхийг уриалж байна.

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-05-01 202.9.46.235

Наад мэдээ дамжуулж байгаа хэвлэлийн төлөөлөгчөө сургуульд сурсан хүнээр солиочээ. 18031 тоог уншиж чадахгүй байна ш дээ зайлуул. Ийм малнуудыг байдаг газарт нь байрлуулаач.

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.69.229

Ийм сүйрмэл байдалд хүргэсэн УОК НОК оосоо ариун явдал хүний амь хүмүүсийн амьдрал нэхэж шаардаач Гөлийсөн бирдүүд зүгээр байгаад байх уу

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.131.230.218

Уул уурхайд ажиллаж байгаа хүмүүсийг арайл дэндүү яргалж байнаа 60 70 80 хоног ажиллана гэдэг юу гэсэн үгвээ Амарсайхан новшоо үр хүүхдүүд нь эцэг эхээ санаад хэцүүдэж байна цаана чинь

Avatar

Teneg n**** 2021-05-01 202.21.109.70

Ajiltai bga bga chin yum bishuu ajilgui humuus yugaaraa hooloo awch idehuu gej bhad h**** idsen n**** chin

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.184.220

Дайн болж байна гэж бодоод 2 сар л тэсчих дээ. Өөр арга алша

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.183.73

Aa uhsen novshnuud arhia gudarah gd yarch bgaa biz umhii arhichin banzal yanhnuud uul uurhaid ajillaj bgaa novshnuud yamar sunaj unatal hulsiig ni asgartal hund ajil hiilgej bgaa bish argaa olson hulgaich nar udriin 4 hoolt hooloo golood hayj bgaa biz umhii tsamaan hulgaich nar teghed hotod hoolgui honoj bgaa ailuud uchnuun bna jargatsan pisdaanuud irj yadgiin tendee bj bna biz

Avatar

зочин 2021-05-01 203.98.76.103

Бид хатуу хөл хорионы хүчээр тархалтаа барьж байна. Ахуйн халдвар буюу хувь хүний хариуцлагын халдварыг хумьж чадаагүй байгаа удахгүй хөл хорионоос улбар шард шилжихээр халдвар тархах дахин нэг зам нээгдэх эрсдэл байна.Ухаант ард түмэн минь дор дороноо бодно уу:

Avatar

зочин 2021-05-01 122.201.31.226

ee odoo hiatad vacciniig muu heleed hiilgehgui bgaa heseg orkuud udsen, tedniig guih shaardlagagui, haldvaraa avaad uhvel sain l biz, manai niigem tsevershine. Odoo hotiin vaccinjuulaltaa zogsoogood hodooniihniigoo , tarialanchdaa, uul uurhainhniigaa vaccinjuulaad naad vaccinjuulaltaa duusga. Mongoliin niigemd bas tseverlegee hiih heregtei bna, yum bolgoniig muu heleed, hardaad suudag ajliin sadaanuudaas salah heregtei bna, tegj baij mongol hogjino…..

Avatar

Zochin 2021-05-01 122.201.31.226

ee odoo hiatad vacciniig muu heleed hiilgehgui bgaa heseg orkuud udsen, tedniig guih shaardlagagui, haldvaraa avaad uhvel sain l biz, manai niigem tsevershine. Odoo hotiin vaccinjuulaltaa zogsoogood hodooniihniigoo , tarialanchdaa, uul uurhainhniigaa vaccinjuulaad naad vaccinjuulaltaa duusga. Mongoliin niigemd bas tseverlegee hiih heregtei bna, yum bolgoniig muu heleed, hardaad suudag ajliin sadaanuudaas salah heregtei bna, tegj baij mongol hogjino.

Avatar

Эрүүл иргэн 2021-05-01 202.126.89.217

116 хүний амь насыг хэнээс нэхэх вэ хэнд хариуцлага тооцох вэ

Avatar

мэдэж ав!!! 2021-05-01 202.126.89.187

монголын нийт ард түмэнд хариуцлага тооц. Яагаад гэвэл халдвар хамгааллын дэглэмээ барьж чадаагүй учраас!!!

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.184.220

Бурханаас

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.9.46.61

6 хүн нас барсан

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.91.149

Сүрэг гэдэг үгэнд бүү эмзэглээрэй: Хүн сүрэг. Бид сүргээрээ амьдарч байгаа нэг төрлийн амьтад. Монгол хүнийг хоёр хөлтэй мал гэдэг үгийг гадаад хүнээс зөндөө л сонсож байсан. Бидэнд хэнч дайсагнаагүй байхад бид яагаад ЯАГААД ядуу зүдүү чанаргүй муу амьдраад байна ? Бодох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-05-01 66.181.161.69

Манай төр засаг сонгуулийн өмнө ко-ко аюахыг бүү чухалчлаарай! Жишээлбэл: гадаадаас иргэдээ татаж авахаа зогсооё!! Ялангуяа Энэихэгээс!!! Австрали улс Энэтхэгээс ирэх гэж оролдсон хүмүүсийг 5 жил хорих ял шийтгэнэ гэсэн хууль гаргасан байна шүү дээ!!!! Гэтэл манай энхрий хайрт нам засаг Энтхэгээс мутацтай 19 хүн аваад ирсэн шдээ!!!

Avatar

Иргэн 2021-05-01 59.153.115.156

Хөл хорионы үр дүн нь хаана байнаа

Avatar

zochin 2021-05-01 202.179.26.177

olon chonog chorigdoj bna, ovchin nemegdeedel !!!, chooson bna,ydaj darchlaagaa demjmeer bna, uuch gui l bna

Avatar

Зочин 2021-05-01 69.131.138.225

Nogoo SHIDET UREL yu bolson be?Ene olon huvilgaadyn LAVSHING hurtvel ch bosood l irnedee.Ter NARBANCHIN REMBUUCHII ch naidvartai daa.

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.131.230.218

Шөнө оройн цагаар х***а нар зөөж оруулж ирээд байсан тэгхэд ковид орж ирсэн шүү дээ одоо бас мутацид орсон вирустай энэтхэгчүүд зөөгөөдл байх юм даа

Avatar

зочин 2021-05-01 122.201.31.226

uheree monhold hoinoos umhii orosuud ehelj selengees tahal taraadan shuu. Yum medej baij dongosoj bai

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.131.230.218

Бүх үхлийг ковидтай холбож мэдээлхээ болио эхлээл гархад нь яаралтай арга хэмжээ авах байсий ёстай хариуцлага алгаа ЭМЯ УОК НОК

Avatar

Бат 2021-05-01 64.119.22.124

Жамаараа бурхны оронд явж байгаа настай хүмүүсийг энэ заваан юмтайгаа хутгахаа больмоор байна. Энэ муухай юм чинь хэзээ нэг цагт илэрч л таарна.

Avatar

Зочин 2021-05-01 122.201.22.212

Өдийд халдварын тоо буурмаар юм. Нэг л юм болохгүй бна даа. Шинжилгээний тоог хэлэхээ больсон. 10000 орчим, 11000 орчим гэлээ.
Дээд зэргийн тодорхой байх ёстой биш бил үү.
орон даяараа чих тавьж бна . Олон мянган хүн гэртээ эдгээд гарсан гэнэ. Хаашаа?
Сүргийн дархлаа гэж яриад байх юм. Сүрэг гэж мал дээр ярьдаг байхаа. Арай өөрөөр нэрлэж болох уу

Avatar

Зочин 2021-05-01 64.119.23.228

Mongolchuud Ta bid nar ch 2. hultei mal yumaa.

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.126.89.79

Малаас долоон дор гэдгээ олон удаа баталж байгаа хө

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.55.188.84

Enethegees 200-d mutatsi kovidtoi humuus avchirsnii gai garch baina daa

Avatar

Зочин 2021-05-01 192.82.73.115

За ш** ш**. Гарсан ч 14 хоногийн дараа л гарна.

Avatar

ха ха ха хэ хэ хэ 2021-05-01 202.126.88.176

МАН-аа сонгосныхоо шанг хүртэж байгаа чинь энэ. Улам олон хүн үхнэ .Тэдгээрийн дотор МАН-аа сонгосон оркуудын ойр дотны төрөл төрөгсөд, бүр их байх болно. Цар тахлын нэрээр гадаадаас авсан зээл тусламжийг завших нь МАН-ын том том авлигачдад чухал болохоос ард түмэн үхэж үрэгдэх падлий байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.126.88.212

АН бсн ч ийм л бх бсн. Эбэгийн буянаар монголд ажил хийж чаддаг хүн бхгүй болсон.

Avatar

Зочин 2021-05-01 103.212.119.99

Вакцинд хамрагдахгүй бгаа нөхдийг хүчээр хамруулаачээ!! Халдвар тараагаад хүн алаад яваа чинь гэмт хэрэг шүү!!!

Avatar

aimar 2021-05-01 202.9.46.77

aimar baina shu, odoo mutatsid orson huvilbariig n aldchih vii dee, mash seremjtei bologoomjtoi baitsgaaya

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.55.188.84

Aldsan shdee, medeeguimuu

Avatar

Зочин 2021-05-01 202.9.40.45

Хөл хориод 20 гаруй хонолоо. Хорионоос өмнө халдвар авсан хүмүүс илрээд дууссан. Гэхэд халдварын тоо буухгүй бгаа нь хорио үр дүнгүй бгааг харуулж бн!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж