АН-д ардчилал байна, харин эв нэгдэл л алга! | News.MN

АН-д ардчилал байна, харин эв нэгдэл л алга!

АН-д ардчилал байна, харин эв нэгдэл л алга!

АН-д ардчилал байна, харин эв нэгдэл л алга!

Хуулиар тавдугаар сарын 2-нд  парламентад суудалтай нам эвслүүд нэр дэвшигчээ тодруулсан байх ёстой.  Ардчилсан нам дүрэм ёсоор Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчээ тодруулах дотоод сунгаагаа зарласны дагуу С.Эрдэнэ, Р.Амаржаргал, Ц.Оюунгэрэл, Х.Тэмүүжин, Д.Ганбат, Х.Алтанхуяг, Л.Гүндалай, С.Ганбаатар нар өрсөлдөхөөр бичиг баримтаа хоёр талын Дотоод сонгуулийн хороондоо хүргүүлжээ.  Оролцогчдын тоо, хүсэл сонирхол, нас зүсийг нь харахад Ардчилсан намд ардчилал байна, байна.

Дөнгөж өчигдөрхөн Н.Энхбаяраас зам салснаа зарлаж, О.Цогтгэрэлээс намын батлахаа гардаж аваад ганцхан хонож байгаа С.Ганбаатарт хүртэл Ерөнхийлөгчид нэр дэвших “боломж” олдож буй талаас нь харахад Ардчилсан намд арай ч бас дарангуйлал тогтчихоогүй аж.  Гэвчиг малгай тавих толгойгүй болсон АН-ын нэг хэсэг нь  "Бодь цамхаг"-т нөгөө нь "Шонхор тауэр" дээр байрлаж буй юм. Сунгаа ахиад л хоёр талд явагдах нь.

   Ардчилсан нам дотоод асуудлаа цэглэж чадалгүй явсаар Ерөнхийлөгчийн сонгуультай золголоо. Хоёр толгойтой, хоёр тамгатай, хоёр нэр дэвшигчтэй…хоёр хуваагдсан АН. Улс төрийн хувьд энэ үйлдэл нь У.Хүрэлсүхэд бараг буугаад өгчихөж байгаатай адилхан үйлдэл юм.

“Хоёрхон сонголт”-оос Ерөнхийлөгчид нэр дэвшихийг илүүд үзсэн У.Хүрэлсүхийн уржигдархан хэвлэлд гарсан ярилцлагад “Ардчилсан нам сонин бишээ” гэсэн учир шалтгаан ч энэ биз. Хүний гэрт толгой хоргодож буй Ардчилсан нам төрийн эрхийг таван жил барьж яваа, мөнгөтэй, хүчтэй, том намтай өрсөлдөнө.

Сүүлийн гурван удаагийн Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялалт байгуулсан Ардчилсан намыг ялах нь Ардын намын 100 жилийн ойн мөрөөдөл. Иймээс л ИКС /Х/ үсгийг нь тэврүүлээд  намаасаа хөөчихсөн Н.Энхбаяртайгаа  хүртэл эвлэлдэн нэгдэв шүү дээ.

Засагт хоёр сайдын суудал, нэмэх нь Э.Батшугарыг СХД-ийн нөхөн сонгуулиар гишүүн болгох нь МАН хохиролтой ч наймаа биш. Гуравдугаар ээлжийн хоолонд орох гэсэн гурван хүн л гомдож үлдэнэ биз.

Улс төрийн том намын дарга, Монголын гүйцэтгэх засаглалыг, хууль тогтоох засаглалтай нь хамт хөшигний араас удирдаж суугаа У.Хүрэлсүх  парламентад суудалгүй болж үлдсэн Н.Энхбаяртай “эвцэлдэн” нийлэх болсон нь саналаа хуваахгүй, зүүний үзэлтэй гишүүд, дэмжигчдээ талцуулахгүй л гэсэн заль, мэх нь юм.

Ингээд парламентад суудалтай гурван нам Ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцох эрхтэй болж байна. Хөдөлмөрийн үндэсний намын нэр дэвшигч МАН-ын гэхээсээ АН-ын саналыг хувааж оролцоно. Үүнийг улс төрд ёстой “хурандаа” болтлоо зүтгэж байгаа У.Хүрэлсүх тооцолгүй яахав. Тэрбээр МАН-аас Ерөнхийлөгчийн сонгуульд “ногоон гэрэл”-ээр нэр дэвших нь тодорхой болсон.  Үүнийгээ зарласан нь  “Шударга ёсны төлөө тэмцэлд үргэлжлэл бий” гэх үг. Нэгэнт МАН-ын нэр дэвшигч тодорхой болсон харин Ардчилсан намын хар мянган горилогчийн хэн нь Ерөнхийлөгчийн сонгуульд У.Хүрэлсүхтэй болон ХҮН-ын нэр дэвшигчидтэй өрсөлдөх вэ. Ардчилсан намын үргэлжилсэн ялалтын буухиаг хэн хамгаалж чадах вэ. Үүнийг бид биш Ардчилсан намын 180 мянган гишүүд шийднэ. Даанч харамсалтай нь, хоёр талд, хоёр өөр хүнийг тодруулахаар болж байх шиг байна.

Товчхондоо, хоёр талаас хоёр дарга сонгогдсон шиг хоёр нэр дэвшигч тодорно. Хоёр нэр дэвшигчийнх нь материалыг бүртгэж авахгүй гэж Сонгуулийн ерөнхий хороо  шийдвэрлэнэ. Улсын дээд шүүхээс Ардчилсан намын даргаар О.Цогтгэрэл, М.Тулгат хоёрын хэнийг нь ч бүртгэж аваагүй шиг хоорондоо, дотроо учраа ололц гээд явуулах биз.   Уг нь Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчээ тодруулахаас өмнө Ардчилсан нам дотоод асуудлаа шийдвэрлэх ёстой байв. Гэрээ засч чадаагүй хүмүүс төрөө яахин засах. Тиймээс эхлээд гэрээ засцгаа, Ардчилсан намынхаан! Дараа нь төрөө засахаа бод.

Асуудлаа шийдвэрлэж чадахгүйгээр сонгуульд оролцвол Ардчилсан нам амархан гэгч Ардын намын “хоол”  болно.  Ардчилсан намын хувьд амьд үлдэх сүүлчийн боломж нь эв нэгдэл юм.

Гадна талдаа Ардын нам эв нэгдэлтэй харагдаж байна. Гэвч тус намд ардчилал, хүний эрх алга. Тэгвэл Ардчилсан намд ардчилал, хүний эрх, эрх чөлөө бүгд байна. Даанч хуугаараа лааз өшиглөж гудамжинд яваа, УИХ-ын сонгуульд дараалан ялагдал амссан Ардчилсан намд "эрх чөлөө" нь ихдэж, эв нэгдэл нь багаджээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

79 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ГАЙГУЙ ХАР НЬ ЭРДЭНЭ 2021-04-30 202.126.90.105

ХОЕР ХАРЫН ГАЙГУЙ ХАР НЬ ЭРДЭНЭ Л ЮМ БАЙНА ДАА

Avatar

Иргэн 2021-04-30 64.119.18.103

Ардчилал биш анархизм. Ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцож чадахгүй ээ, 2 тусдаа нам болчихсон юм чинь алийг нь АН гэх юм???
Сонгуульд оролцох боломжгүй тул одоо дотооддоо учир зүйгээ олж нэгдмэл нэг нам бол, гэхдээ ингэх нь хол байна даа?!

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.26.116

Дотроо учраа түргэн олоочээ. Цаг дуусахнээ. Юусан ийсний ардчилал, дотроо албан тушаалын төлөө хэмлэлдэхийг ардчилал гэдэггүй юм. Үнэт зүйлээ дийлэнх нь хүндэтгэн дагадаг, цул нэгдэлтэй, удирдлагын хүчирхэг багтай, тэр багаас нэр дэвшүүлж, намын дээд дунд шатаар хэлэлцүүлж тодруулбал байгаа ононо. Эсрэгээр Ганбаатар мэт нь би ерөнхийлөгч болно гээд гүйж явна, шившигтэй

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.178.13

ЯАЖ ЭВТЭЙ БАЙХ ВЭ ДЭЭ БАРУУН ЗҮҮНЭЭ Ч ЯЛГАХГҮЙ ЯМАРЧ ФИЛОСОФГҮЙ ТЭНЭГ ОРКУУД ЗӨНӨГ НАХУЙНУУД АРДЧИЛАЛЫН ҮНЭ ЦЭЭНИЙГ ГУТААГААД

Avatar

АРДЧИЛСАН НАМ 2021-04-30 202.179.25.23

САРЫН ДАРАА БОЛОХ СОНГУУЛЬД ХҮРЭЛСҮХТЭЙ ИНГЭЖ ҮЗЭХИЙМ БОЛ ЯАЖ БҮТЭХЭВ ДЭЭ.. ЭХЛЭЭД НААД НАМАА НЭГ САЙХАН ЦЭГЦЛЭМЭЭР ЮМ . … УГААСАА Ч ЯЛЛАА ГЭЖ БОДОХОД БУЛАНД ШАХУУЛСААР ДУУСНА. УТГАГАҮЙ ЮМ БОЛНО. ЖЕНКОО Л БАРАХГҮЙ БАЙНА ШД . ТА НАР БҮҮР СУРАГГҮЙ БОЛНО. УХААРААД САЙН ЯРИЛЦААЧ …

Avatar

иргзн 2021-04-30 202.179.24.73

ингээд харж дүгнэхэд АН нааанаа Ардчилал энэ тэр гэж Гоё юм ярьдаг ч цаанаа бол АН-ынхан дотроо Эрх мэдэл Албан тушаалын Дайн явагдаж байгаа ш дээ, МАН ч ялгаагүй Улс орон Өрд иргэдийнхээ төлөө хэзээ ч юм хийхгүй ,МУ-д Намууд хэрэггүй,

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.89.40

Хиншүү босоо ганбаанууд алхуяг тэмүүжин гэсэн галзуу солиотой новшнууд

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.55.191.43

mongol hunii mun chanariig ugui hiij baigaa sistem mun biz dee

Avatar

Ard 2021-04-30 202.55.191.43

Ardchilal gej nernees tsaashgui gaj sistema

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.21.108.52

Ганбаатар нэр дэвшүүлэхийг бодоход ардчилсан нам хүнгүй болжээ!.

Avatar

Зочин 2021-04-30 43.228.131.45

цасан охин ба 7 одой гэдэг шиг л бна шт

Avatar

зочин 2021-04-30 202.9.46.140

АН-д ардчилал байхгүй хэдэн хүн эрх мэдэл албан тушаал эд хөрөнгөний төлөө ард олны эв нэгдлийг алдагдуулж үмээн самуунд уриалан дуудсан хари сэтгэлт хүмүүн дотороо хуваагдаж учраа олохгүй байна,

Avatar

Иргэн 2021-04-30 103.26.194.234

Энэ жил хошин шог сонгууль болох юм байна. АН нь эвээ олохгүй, ХҮН нь эрээд олохгүй.АН-ын нэр дэвшигчид гэж 10 жилийн монтаж болчихлоо. Гэтэл нам нь бүртгэлгүй, дарга нь албан ёсны бус. ХҮН нь Доржханд, Найдалаа мэт нь өөрсдөө болчих гэж горьдоод хамаг цагаа алдсаар, одоо цаг нь тулчихаад байхад хүнээ олоогүй. МАХН гадуур баахан сэвж, сэвж арга нь барагдаад гэртээ ирэв. Харин МАН ээж нь хэдэн тэнэг хүүхдээ өрөвдөж, хэтийн зорилгоо бодоод гэртээ оруулж ам бүлээ бүтэн болгов. Бүү мэд ээ.

Avatar

Иргэн 2021-04-30 103.26.194.234

Ингэж зураад үзсэн чинь яг одоогийн байдлаар хамгийн тогтвортой, боловсон хүчин сайтай нь МАН л болж таараад байна. Бусад нь бүгд албан тушаалын хэнээ туссан золбингууд.

Avatar

РАВСАЛ 2021-04-30 64.119.21.55

АМАРЖАРГАЛ, ОЮУНГЭРЭЛ НАР Л ХҮРЭЛСҮХИЙГ ӨВДӨГ ШОРООДУУЛАХ БҮРЭН ЧАДВАРТАЙ ЮМ.АН-ынхан эвтэй байж зөв сонголт хийж МАН-ЫН НОЁРХЛЫГ ТҮЛХЭН УНАГАНА ГЭДЭГТ ИТГЭЖ БАЙНА.

Avatar

АН гишүүн 2021-04-30 124.60.115.152

Элбэгдорж нар шоронд орж бж АН цэвэршинэ

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.161.100

ev negdelgui baigaagaa ardachlal gej yrdag holduu garuud shuudee guchin jiliin shildeg hoshin uzuulberiig uzhendee baigaliin baylag mongo huulelt avilaga huuliig naimaa bolgoson shuudee bid martahgui

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.90.92

Монголын ардчилал бол шуудайнд хийсэн ҮХРИЙН ЭВРИЙГ ХЭЛНЭ .

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.88.143

АН маань үндсэн чиглэл, замаасаа ухраагүй яваад баяр хүргье!

Avatar

Зрчин 2021-04-30 202.126.88.226

мАН гар хөл бологч эрдэнэ гуайг дэмжихгүй байх хэрэгтэй сонгогчдоо

Avatar

unshigch 2021-04-30 139.5.217.246

Germand deed bolovsrol ezemshsen L.Gundalai l Mongoliig zuv avch yavj chadah bizee !

German setgehui delhiid noyolnoo

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.16.189

an dotroo tunjin hagaralgui orsoldoj ner tsever ganbaatriig gargaad irvel tanai namd 2024 ond sanalaa ogio

Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.67.179

Ардчилсан жорлонгийн өтнүүд дотоод өмхий үнэрээ дарж чадаагүй байж манай улсын асуудалыг шийдэж өгөх пм гэнэ дээ!! Гуцаж байгаам шүү?!

Avatar

Зочин 2021-04-30 107.77.213.155

Ganbaatar Eronhiilogch bolno oo

Avatar

Зочин 2021-04-30 136.24.9.31

Хүчтэй сөрөг хүчин хэрэгтэй.МАХН нь МАН болон бусад улс төрийн хүчнүүдийг их хурцалж өгсөн мундаг нам байсан.Ялангуяа эрх баригчдыг их шахдаг. Тэдний хүчинд төр засаг нь хүссэн хүсээгүй намуудын авилгатай тэмцдэг, Оюутолгой хэлэлцээрт ордог болсон. Одоо нам дотор нь ороод уусахгүй байх гэж найдаж байна. Гадна талаас нь сөрөг намууд хүчтэй ажиллавал Монголд шударга ёс тогтоно гэж бодож байна.Нэр дэвшүүлж байгаа бүх нэр дэвшигчдэд баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.178.13

СТОЙ НЭГ Ш ААЖ ӨГЧ БАЙНА ДАА АЛЬ БОЛОХГҮЙ ЛУЙВАРЧИДТАЙ НИЙЛЭЭД АРДЧИЛАЛЫН ДҮР ЭСГЭЖ ЯВСААР ОДОО ЦАГ НЬ ДУУСАЖ БАЙНА ХАЖУУД НЬ ХҮН НАМ НЬ АРАЙ ИЛҮҮ ДЭЭР БИЗ

Avatar

Зочин 2021-04-30 136.24.9.31

АН үнэхээр боловсон хүчнүүдээрээ аархаж байна даа. Өөр ингэж байгаа нам хаана байна вэ? Бүх ард түмнээс сонгогдох ерөнхийлөгчийг ингэж шалгаруулж, өрсөлдүүлэх хэрэгтэй. Эд нараас нэг нь сонгогдоно . Ямар мундаг хүмүүс вэ? Эд албан тушаал гэхээсээ илүү үнэхээр Монголын энэ авилгажсан, яаж ч болохгүй байгаа нийгмийг өөрчлөх, Оюу толгой, Таван толгой ,Эрдэнэт гэх мэт асар их байгалийн баялгийг ард түмэндээ авч зөв зарцуулж сайн сайхан нийгмийг бүтээхийн төлөө явж байгаа хүмүүс гэж ойлгох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.178.13

ТЭНЭЭГҮҮДЭЭРЭЭ Л ААРЖ БАЙНА ХЭЗЭЭ ВЭ ТҮҮХЭНДЭЭ 2 УДАА ОЛОНХИ БОГОХОД ХОЁУЛАНД НЬ УЛС ОРНООО ДАМПУУРУУЛСНААРАА ААРХАДАГГҮЙ ЮМ БОЛ

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.55.188.84

АН-н нэр дэвшигчийг яг буртгэж авахгуйгээс сонгуульд орж ч чадахгуй ялагдхым байна. Харин энэ дунд ялах хун бол ХУН -н нэр дэвшигч л байх, ганц юм нь МАНгас ээлжит луйвараа хийчихгуй л бол шуу дээ. Сонгууль унэхээр шударга байж чадвал ийм байдалтай улс орныг авч явж байгаа МАНгаст саналаа егех ард тумэн байхгуй дээ унэндээ.

Avatar

Зочин 2021-04-30 98.42.137.30

Нэгэнтээ монголчууд дотроос авьяастан тодруулах гэж оролдсон Рагугийн үг санаанд орлоо. Нямка минь. Хоолой,байкүй,,авьяас байкүй гэдэг шиг АН-д Толгой байкүй,Авьяас байкүй,Ардчилал байкүй,Эв нэгдэл байкүй ….Юм юм байкүй болжээ….. Харин Хүүк айхтардаа биш болуу. Цаана нь нилээн сайн авьяастай,толгойтой,мэдлэгтэй,эв нэгдэлтэй,мөнгөтэй,бүр ардчилалтай "гарууд" залаад байх шиг…. Хамгийн сүүлд ярилцлага өгөж байгаа нь яг цаг үеээ олсон…..Яг донжийг нь олсон…. Тэгэхэд Женко !!!???

Avatar

Зочин 2021-04-30 98.42.137.30

Юм юм рүү үсчээд л,нэг газар,нэг тэнгэр болж дэвхцээд…. Цаад зөвлөж байгаанууд нь ч гэж өөртэй нь таарчихсан……. Явж явж Алтан загасны үлгэрийн эмгэн шиг АН- аа эвдэрхий тэвш шиг болгоод өөрөө хажууд нь элсэн дунд хаягдаваа гэж…… Харамсалтай. АН-ыг ийм болгоход МАН буруугүй,ард түмэн буруугүй,сонгогчид буруугүй,харин ардчиллаас уравсан АН- ын удирдлагууд( дээр зурган дээрх) Ерөнхийлөгчийн засаглал тогтоох амбицандаа шатсан Женко,түүнийг дагаж хөөрөгсөд шүү.!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-30 98.42.137.30

Женко,Бидон нарын нэг намын ноёрхол,нэг хүний хаанчлал гэж элийрж байгаа нь худал шүү. Парламентийн засаглал,олон намын тогтолцоо байгаа цагт нэг нам ноёрхох боломж байхгүй. Ноёрхлоо гэхэд ард түмний сонголтоор шийдэгдэнэ. Наад захын жишээ нь Ангела Меркель,түүний удирдсан нам байна. Харин эсрэг жишээ нь орос улс,Туркменистан байна. Женко яг орос шиг,Туркменистан шиг улс бий болгох,өөрөө Путин шиг,Бердымухамедов шиг болох амбицандаа гэзэг ороолгож сүйрсэн ……..

Avatar

Зочин 2021-04-30 98.42.137.30

Харин монгол дахь сайн муу хэлүүлэн 30 жил оршиж байгаа ардчилал амь бөхтэй юм. Тэнэг маанагаа дуудуулдаг ард түмэн,сонгогчид ч тэнгэр заяатай юм.90 оны хувьсгалыг хийсэн Ардчиллын алтан хараацайнуудын буян заяа ч их юм. Монголчууд ялсан шүү !!!!! Харин МАН,МАН- аас сонгогдох ерөнхийлөгчийн асуудал нь тусдаа асуудал,стратеги….. Ард түмний шаардлага,хариуцлага нэхэх,тэмцэх асуудал нь дээд түвшинд хүрж соёлжоод явчина,СР,нь,Анарх нь,АН,нь,ХҮН нь,бүгд сөрөг хүчин болно. ХҮН хүчирхэгжинэ…

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.178.13

ОДОО ТӨГСГӨЛ НЬ ИРСЭН ШИНЭ ЦАГИЙН ЗАЛУУС ТАНАЙ ЖОРЛОНД ОЧЕРЛОХГҮЙ БАЙХ ИЛТ ДАВУУ МАН ЯЛНА ТЭГХЭЭР НЬ Л УЙЛАГНААД ХАР МАШИН ЯРЬНА ТА НАР ӨӨРСДӨӨ ХАР МАШИН ОРУУЛЖ ИРСЭН ӨӨРДӨӨ СОННГУУЛИЙН ХУУЛЛИЙГ ТУЛГАЖ ЗАСДАГ ОДОО ЗҮГЭЭР ЦАГИЙН АЯСААР САРНИХ БОЛНО

0 0
Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.78.143

Эрдэнээ пдду нүднээс далд оролд өгөөчээ

Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.78.143

Ерөнхийлөгч болох гэсэн юм биз дээ хүүхдийн тоглоом шиг санагдсан юм байх даа амаржаргал оюунгэрэл тэмүүжин гээд гариг андуурсан найз нар одоо юүхэв дээ

Avatar

B 2021-04-30 64.119.27.22

Amarjargal gej humuus anduurah yumaa. Aliv haluun tulgarsan shiideh asuudal boloh uyed zodoonoos zugtaj nuugdaj bgaad garch irdeg zorig zarchim baihgui hudlaa bolovsroltoi tuluv hun tsarai gargah gej yadsan archaagui er shuudee. Ter alsiin haraa tom vision enee teree bol bur bhgui eLBEGDORJiin gulug.

Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.82.224

Ямар юмны ардчилал байхав дээ, учраа олохгуй, сахилга бат нэгдсэн бодлого ч байхгуй, замбараа ч байхгуй. Хэдэн амбицдаа хотлогдсон сонин нохдууд ардчиллыг толоолохгуй ээ!!

Avatar

Зочин 2021-04-30 77.111.247.72

Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу— https://tinyurl.com/27hxa9zz

Avatar

Lundeg 99110 0933 99119798 2021-04-30 37.187.196.70

МАН-ын байрны 6 давхарт хөл хориог үл тоомсорлон Хүрэл SUKH хүн олноор цуглуулж, Ковид тараах нөхцөл үүсгэж байна. Ялангуяа 5 сарын 3-5-ны өдрүүдэд ЭМЭГТЭЙ төрийн албан хаагч хүнийг дуудаж авчрахыг!! Энэ бол ажлын байрны шууд дарамт, албан тушаал эрх мэдлийн хүрээнд элдэв дарамтыг үзүүлдэг Хүрэл SUKH ичмээр юм… намын дарганцар хүн..өрөвдүүлэн байж сонгуульд орохгүй ээ, чамайг ард түмэн аль хэдийнээ таньж мэдсэн Хүрэлээ…ulun hun um daa ene er ni…. Сэтгүүлч эмэгтэй, референт эмэгтэй ажилтны

Avatar

Хэрүүл 2021-04-30 103.212.116.208

Еврэй нар таардаггүй юм гэсээн тэрийг дуурайж аймаар хөгжүүлэх юм байгааз

Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.82.224

Ямар юмны ардчилал байхав дээ, учраа олохгуй, сахилга бат нэгдсэн бодлого ч байхгуй, замбараа ч байхгуй. Хэдэн амбицдаа хотлогдсон сонин нохдууд ардчиллыг толоолохгуй ээ!!

Avatar

Зочин 2021-04-30 27.174.57.85

Алтанхуяг ганбаатар бол Ок
Бусад зүгээр гэрлүүгээ саюнара

Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.70.137

Амаржаргал гуйа нүүр улаалгахгүй. Ганбаатарын хувьд хамарсалтай юм болсон. Анхнаасаа буруу намаа сонгосон.

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.9.40.83

АН сонгуульд оролцохгүй тарж бутарвал бүр сн ! Ардаас нь ардын нам залгана ! АНамгүй сонгууль сонгууль биш, олон улсад ч дуулиан дэгдэнэ ! Элбэг Эрдэнэ намаа задалсан зйл лйагаа үүрэх өдөр ирнэ ! Дарь Сүхбаатар, Элбэгийн үнэн төрхийг сн илчилсэн дээ !

Avatar

.., 2021-04-30 192.82.76.176

Албан тушаалаар дамжиж эд баялагт хүрэх гэсэн сонирхол л байгаагаас шударга ёсыг сэргээе гэсэн бодол ч, чадвар ч энэ элийнүүдэд байхгүй ээ.

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.27.68

Яааж ч бодсон Амаржаргал байлгүй дээ. Ганбаатар Ардчилсан намыг доромжилж байна.

Avatar

СОНГОГЧ 2021-04-30 202.9.46.113

МОНГОЛЫН АР:ЧИЛЛЫГ АЮУЛД ОРУУЛЖ, ХУУЛЬ ЁСЫГ УЛАНДАА ГИШГЭЖ,ШУДАРГА ЁСЫ УСТГАЖ, 1 ХҮНИЙ ДАРАНГУЙЛАЛ ТОГТООХЫГ САНААРХАГЧИД НЬ АН-С НЭР ДЭВШИЖ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОН Ц.ЭЛБЭГДОРЖ, Х.БАТТУЛГА 2 ЧИНЬ ШҮҮ. БУРУУГАА БУСАД РУУ ЧИХЭХ ХЭРЭГГҮЙ АН-ХАН …..ТЭДНИЙ ХИЙЖ, ХЭЛЖ БАЙСАН, БАЙГАА БҮХНИЙГ НҮДТЭЙ БОЛГОН НЬ ХАРЖ, ЧИХТЭЙ БОЛГОН НЬ СОНСОЖ БАЙГАА ШҮҮ…СОНГОГЧИД ТЭНЭГ БИШ…

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.57.93.111

Зурагаас харахад Ард түмэн Ганбаатарыг л илүү дэмжихээр харагдаж байна. Бусдыг нь ард түмэн тоохгүй ээ.

Avatar

Энэ чинь л Ардчилал 2021-04-30 103.26.193.118

Үндсэн хуулиар олгогдсон Монгол улсын Ерөнхийлөгчид нэр дэвших эрхээ эдэлж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.82.224

Ямар юмны ардчилал байхав дээ, учраа олохгуй, сахилга бат нэгдсэн бодлого ч байхгуй, замбараа ч байхгуй. Албан тушаал, шуналдаа хотлогдсон галзуурахын наана байгаа урвагчид гэвэл зохино!

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.168.157

алаг салаатнаас Алтантуяа л гайгүй байх даа

Avatar

зочин 2021-04-30 192.82.75.4

Улаан бал нэвтрүүлэгээр маш их хонзогногч хүн бсан шүү

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.94.99

Алтанхуяг АН-ны суулчийн найдвар. Бусад нь бутэхгуй.

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.26.194.118

ӨӨРСДӨӨ ИЙМ ЭВ НЭГДЭЛГҮЙ БАЙЖ ЮУН ЭВ НЭГДЛИЙГ ИЛЭРХИЙЛЭГЧ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ВЭЭЭ н**ш ГЭЖ

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.26.194.118

ӨМХИЙ ТЭНЭГҮҮД ТА НАРЫН ГАЙГААР ГУДМААР НЭГ ӨМДӨӨРӨӨ ДҮҮРЭН БААСТАЙ АМЬДРАЛАА АЛДСАН ХҮМҮҮС ГУДМААР НЬ ӨМХИЙРҮҮЛЭН ТЭНЭЖ БАЙНА ХҮНИЙ ЭРХ ЯРИАД ЭМЧЛҮҮЛЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС ДЭЭР ӨМХИЙРСӨН АРХИЧИДЫГ ХАМТ НЭГ ӨРӨӨНД БАЙРЛУУЛЖ АРДЧИЛАЛЫНХАА ҮНЭРЭЭР УТАЖ ХӨӨРХИЙ ЭМЧ НАР БОХИРЫН ЗАСВАРЧИН ШИГ БОЛЖ БАЙСАНЫГ САНАЖ БАЙГАА БАЙХ ТӨРИЙН ОРДНЫХОО ХАЖУУД ШОРОНГОО ХИЙНЭ ӨЧНӨӨН ТӨГРӨГИЙГ ЭВДЭЖ СҮЙТГЭСЭН НЬ ТА НАРЫН ЛАЙ ЭНЭ ОРНООС ЗАЙЛААСАЙ БИЛЭЭ ТА НАРТ АРДЧИЛАЛ ХҮНИЙ ЭРХИЙН ҮНЭР Ч БАЙХГҮЙ НОВНУУД ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Энэ бол таны асуудал 2021-04-30 195.176.3.19

Өмдөндөө б**х үгүйгээ чи өөрөө мэдэх ёстой байдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.178.13

БИ ӨӨРИЙГӨӨ МЭДНЭ ЧАМ ШИГ ННУСАН ТАГААР ЗААЛГАХГҮЙ УГААСАА АРДЧЧЛСАН ЛУЙВРЫН ЧИНЬ АВЧИРСАН ЛАЙ ӨМӨД ДҮҮРЭН БААСТАЙ НОВШОО

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-30 202.126.90.92

МОНГОЛЫН АРДЧИЛАЛЫГ ТАРВАГА СҮЙРҮҮЛЭЭД НҮХЭНДЭЭ ОРЧИХСООН ! ХА ХА ХА !

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.21.109.121

ХАХА

Avatar

zochin 2021-04-30 139.5.219.213

bi l lav dahiad hezee ch AN-iig demjihgui. ulsiig maani tun hund baidald oruulsan.

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.25.63

Hen n oruulsanyg helvel chi bur gaihah bh daa, teneg ee!!! 100 jil Mongolyn tsusyg sorson MAN gedgiig tseejil, erguu tolgoi!!!

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.57.95.137

Эрдэнэ гуайд ичих булчирхай байна уу?Энэ хэдээс Амаржаргал,Алтанхуяг 2 л боломжтой нэр дэвшигчид байна.Бусаднь хэрэггүй малнууд бна

Avatar

Ач зээгээ харахуй 2021-04-30 103.212.116.208

Амаржаргал одоо хэрэггүй ээ.Хэрвээ болох байсан бол өмнө нь сайханбалагын оронд л болох байлаа

Avatar

Иргэн 2021-04-30 192.82.88.31

200 мянга хүрэхгүй гишүүдтэй намаа нэгтгээд аваад явж чадахгүй байгаа хүмүүс 2 сая хүнийг эвлэлдүүлээд хөтөлж явж чадах уу??? Би л лав итгэхгүй байна

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.184.74

Үүрээ эвдсэн нохдууд яаж төр барих вэ. Тэр дундаа хамгийн хэрэггүй нь Алтанхуяг даа. Явган зальтай л гар. Нүүрсний хулгайч

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.212.119.131

Хулгайч гэвэл МАНгасууд

Avatar

Зочин 2021-04-30 122.201.26.3

АН өрсөлдүүлэх нэрээр шал хэрэггүй олон хүний нэр оруулж ирээд нэг нь цөөн хэдэн саналаар ерөнхийлөгчид өрсөлдөхөөр тодорно.
Улмаар тэр нь ард түмний итгэлийг хүлээх хүн биш тул сонголтгүй болгож ялагддаг.

Avatar

Иргэн 2021-04-30 64.119.25.128

Хэн хэндээ бууж өгөхгүй бололтой. Амар л биз МАН ялбал хэрүүл бага.

Avatar

Zochin 2021-04-30 202.126.90.89

Ardion nam iom ursulduun yabuulj chadahgui ee. Zad userne

Avatar

Зочин:АН-ыг нэгтгэх түлхүүр Баттулгад бий 2021-04-30 150.129.143.172

Нам бусчуул, чөлөөт сонгогчид АН-ыг ойлголцоод нэг хүн Ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлэх боловуу гэсэн үгүй улс юмаа. Одоо хоёр хүн нэр дэвшүүлнэ. Түүнийг нь СЕХ буцаах магадлал бараг 100 хувь. Дээд шүүх бүртгээгүй намыг СЕХ бүртгэнэ гэж байхгүй шүү дээ. Үүнийг АН-ынхан мэдэж байгаа.Албаар ийм юм хийгээд байгаа биш биз.Тэгээд дараа нь СЕХ АН-ыг бүртгэсэнгүй гээд бөөн бужигнаан үүсгэх далда санаа байхгүй биз. Бүх юм Баттулгаас болоод байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.22.158

Баян хоосны ялгаа гаргах, нийгэмд зиндаа үүсгэх,хүний эрх гэгчийн цаана нийгэмд эмх цэгцгүй,тогтворгүй байдал үүсгэх,төрийг сул дорой байлгах, эрх чөлөөний цаана дураар авирлах хуулийг уландаа гишгэх тэгээд улс маань урагшладаггүй, худал хоосон амлалт энэ л одоогийн Монголын ардчиллын өнгө төрх болчоод байна даа.

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.212.119.131

Хүүкийн ардын нам ард түмний итгэлийг алдсан

Avatar

Иргэн 2021-04-30 192.82.88.31

Ард түмний нэрийг бариад хэрэггүй. Чи бол ердөө л 1/3300000 ард түмэн. Миний, бидний нэрийг барихыг хэн чамд зөвшөөрөөв???

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.25.63

Neg ard n bi bna, MAN ugaadasaar hoollogch mini!!!

Avatar

Zochin 2021-04-30 64.119.23.101

Chinii ard gej yu bdagiin. Aliigaa medehgui .Neg l ih ardchilal yarij tetgemj nehsen ulun Baagii bgaa daa.Ayagui bol hulhi Altangadas zuuchihsen bgaa daa.

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.212.119.131

Алтанхуяг даргийг ардчилсан нам бүртгэхгүй бол би лав ардчилсан намаас гарлаа

Avatar