24 хоног өлсгөлөн зарласан Навальный олон нийтийн өмнө гарав | News.MN

24 хоног өлсгөлөн зарласан Навальный олон нийтийн өмнө гарав

24 хоног өлсгөлөн зарласан Навальный олон нийтийн өмнө гарав

24 хоног өлсгөлөн зарласан Навальный олон нийтийн өмнө гарав

Оросын сөрөг хүчний улстөрч Алексей Навальный давж заалдах шатны шүүх хуралд оролцжээ. Одоо шоронд хоригдож байгаа тэрбээр 24 хоног өлсгөлөн зарласныхаа дараа анх удаа олон нийтийн нүдэнд ил гарч байгаа нь энэ юм.

Шүүхийн танхимд байхдаа тэр “Би араг яс шиг болж турсан. Долдугаар ангид байхдаа л ийм жинтэй байсан байх” хэмээн ярьсан байна.

Өнгөрсөн оны наймдугаар сард Навальныйг тусгай албаныхан маш хүчтэй химийн хорт бодис болох новичок бодисоор хордуулсан гэдэг. Ингээд тэр ухаангүй болсон Навальныйг гэр бүлийнхэн, хамтран зүтгэгчид нь Герман руу аваачиж эмчлүүлсэн юм. Германд эмчлүүлснийхээ дараа энэ оны нэгдүгээр сард эх орондоо буцаж ирээд баривчлагдсан юм. Учир нь 2013 онд тэр өмч хөрөнгө шамшигдуулсан хэргээр тэнсэн харгалзах ял сонсч байсан ба Герман руу явсан нь тэнсэн харгалзах ялын нөхцлийг зөрчсөн хэмээн үзэж 2.5 жилийн хорих ял оноосон.

Мөн энэ оны хоёрдугаар сард ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путины дахин сонгогдох боломжийг нээх үндсэн хуулийн өөрчлөлтийг дэмжиж телевизээр ярьсан дэлхийн хоёрдугаар дайны ахмад дайчны нэр хүндэд халдсан гэх үндэслэлээр Навальныйд 850 мянган рублийн торгууль оноосон. Өчигдөр болсон шүүх хурлаар Навальный ялагдаж, торгуулийг төлөхөөр болжээ.

Тэрбээр өчигдрийн шүүх хурлын үеэр ч Оросын Засгийн газар иргэдээ боолчиж байна хэмээн шүүмжлээд Путиныг үлгэрт гардаг “нүцгэн хаан”-тай зүйрлэсэн байна.

Удахгүй Навальныйн үүсгэн байгуулсан Авлигатай Тэмцэх Санг тус улсын эрх баригчид экстремист байгууллага хэмээн зарлахаар төлөвлөжээ. Ингэснээр түүнийг дэмжигчдийг баривчлах, шоронд хорих боломжтой болох юм. Өчигдөр л гэхэд Навальныйн хамтрагчдын нэг Леонид Волков ОХУ даяар ажилладаг орон нутгийн 35 салбараа хаахаас өөр аргагүй болсныг зарласан байна.

Эх сурвалж: The Guardian

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ХарамсалтайХарамсалтай
16
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.9.46.205

Америкийн гар хөл болсон хүн

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.21.124.27

Ийм л тэнэг хүмүүс бидний дунд оршин буйд сэтгэл зовох юм даа. Энийг үзэл бодол, эрх чөлөөгөө дээдэлсэн хүний үйлдэл гэдэг юм. Үхэх гэж байж юу гэж Америкийн талбд ажиллах вэ дээ. Эрүүл ухаанаар сэтгэж үз.

Avatar

Зочин 2021-04-30 43.231.113.84

Навальнийг монголчууд дэмжиж болохгүй 2011 онд Оросыг оросуудад гэх үндэсэрхэг нацист хөдөлгөөний удирдагч байсан шүү халимаг буриад гэх мэт үндэстнүүдийг устгах Монгол руу нь хөөж явуулах , эсвэл Монголтой нь хамт устгах гэх мэт зүйл заалтууд тэдний явуулж байсан үйл ажилгаанд нь байсан

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.18.180

Оросууд путиныг орос ямар байлаа одоо ямар болгосныг мэддэггүй юм байх даа

Avatar

Зочин 2021-04-30 77.111.247.72

>>> Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу— https://tinyurl.com/27hxa9zz

Avatar

Ovgon 2021-04-30 122.201.31.226

Иймэрхүү дарангуйлал их хол явдаггүйг түүхийн олон баримт нотолно. Удахгүй нэг л өдөр Путлерийн дэглэм хага үсэрч дэлхийн шившиг болох нь гарцаагүй. Хаана байна нөгөө Лениний байгуулсан коммунизм, Адолф Гитлер, Муамар Каддафи, Саддам Хусейн….. гээд нэрлээд байвал урт жагсаалт болно доо.

Avatar

Ovgon 2021-04-30 122.201.31.226

навальний бол путлерийн фашист дэглэмийн эсрэг цогтой тэмцэгч, жинхэнэ эх оронч билээ.

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.183.73

Erguu mal lalriin uvgun gulguu uuriin chin nad zohioson umhii balai ymiig chin hen ch toohgui erguu ats hugjliin berhsheelt malaa chi Putinii 1000 muulaad ch nemergui umhii erguu har gulug mini jingiin tsuvaa yavj l bdg j****r nohoi hutsaj l bdg gj muu erguu l***r p***a mini erthen amia horloj uh ineedt l**** mini🤣💩💩💩

Avatar

Ovgon 2021-04-30 122.201.31.226

ha ha ha ene orosiin elchingiin troll booj uheh ni ee ha ha ha, mongoloos zailaarai umhiifashist orosoo.

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.183.73

Hahaha erguu l***r baruunii tejeever gulug uvgun y****n chi harin mongoloos mini zailaarai l***r baruunii tagnuul y****n gulug mini ineedt l***r mini

Avatar

GEO УЛС ТӨР : ПУТИН НАВАЛЬНЫГ ХОРДУУЛСНАА ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРСӨН ҮҮ ? 2021-04-30 103.10.21.50

ПУТИН НАВАЛЬНЫГ ХОРДУУЛСНАА ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРСӨН ҮҮ ??? Монгол хэлээр Уoutube суваг дээр Монгол хэлээр тодорхой мэдээлэл доорхи линкээр үзнэ үү…

https://www.youtube.com/watch?v=6vtyiDtxIVw&t=14s

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.22.158

Барууны хөрөнгөтнүүдтэй хуйвалдан орос орныг сөнөөх устгах ,оросын ард түмнийг гадаадын хөрөнгөтний боол болгох зорилготой этгээд

Avatar

Зочин 2021-04-30 103.229.120.16

iimerhuu malnuudiig buudaj ***h heregtei oros gurenii tuluu

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.161.79

Оросын шинэ үе Навальныйг сонгож байна лээ .

Avatar

УЛС ТӨРД СОШИАЛ МЕДИАГИЙН СӨРӨГ ТАЛ, ПРОКУРОР МЮЛЛЕРИЙН ТАЙЛАН, ОХУ-д 1980, 2014 ОНД ТАВЬСАН ХОРИГ 2021-04-30 103.10.21.50

УЛС ТӨРД СОШИАЛ МЕДИАГИЙН СӨРӨГ ТАЛ, ПРОКУРОР МЮЛЛЕРИЙН ТАЙЛАН, ОХУ-д 1980, 2014 ОНД ТАВЬСАН ХОРИГ!!!
Монгол хэлээр Уoutube суваг дээр Монгол хэлээр тодорхой мэдээлэл доорхи линкээр үзнэ үү…

https://www.youtube.com/watch?v=c2Au2srJVTw&t=1306s

Avatar

ПУТИНЫ ОРДНЫГ АНУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧДИЙН ХАУСТАЙ ХАРЬЦУУЛАЛТ. С.БАЯР БОЛОН С.БАТБОЛДЫН ҮЛ ХӨДЛӨХ!!! 2021-04-30 103.10.21.50

ПУТИНЫ ОРДНЫГ АНУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧДИЙН ХАУСТАЙ ХАРЬЦУУЛАЛТ. С.БАЯР БОЛОН С.БАТБОЛДЫН ҮЛ ХӨДЛӨХ!!!
Монгол хэлээр Уoutube суваг дээр Монгол хэлээр тодорхой мэдээлэл доорхи линкээр үзнэ үү…

https://www.youtube.com/watch?v=4ztr7b5L6s8

Avatar

РАВДАН 2021-04-30 66.181.161.66

МАНАЙД Ч ГЭСЭН АНХ ХААН НҮЦГЭН БАЙНА ГЭЭД Л ЭЛБЭГДОРЖТОНГУУД ОРИЛОЛДООД БАЙСАН. ХАРИН ОДОО ОРИЛОЛДСОН а**с НАМЫНХАН ТОРГОНД ХӨЛБӨРЧ ТОСОНД УМБАЖ БАЙНА ДӨӨ!ХАРИН АРД ТҮМЭН ХААГААРАА ХАР ЭСГИЙ ЦУВУУЛСАН БОРВИОРОО БОР ЭСГИЙ ЦУВУУЛСАН ҮГЭЭГҮЙ ХООСОН БОЛЖЭЭ! НАВАЛЬНЫЙ ОРОС ОРНОО ТИЙМ БОЛГОАЫГ ХҮСЧ БАЙВАЛ ЭЛБЭГДОРЖИЙГ ЗАЛААРАЙ!

Avatar

GEO УЛС ТӨР : ПУТИН НАВАЛЬНЫГ ХОРДУУЛСНАА ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРСӨН ҮҮ ? 2021-04-30 103.10.21.50

ПУТИН НАВАЛЬНЫГ ХОРДУУЛСНАА ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРСӨН ҮҮ ??? Монгол хэлээр Уoutube суваг дээр Монгол хэлээр тодорхой мэдээлэл доорхи линкээр үзнэ үү…
https://www.youtube.com/watch?v=6vtyiDtxIVw&t=14s

Avatar

Зочин 2021-04-30 192.82.83.94

Иймэрхүү дарангуйлал их хол явдаггүйг түүхийн олон баримт нотолно. Удахгүй нэг л өдөр Путлерийн дэглэм хага үсэрч дэлхийн шившиг болох нь гарцаагүй. Хаана байна нөгөө Лениний байгуулсан коммунизм, Саддам Хусейн….. гээд нэрлээд байвал урт жагсаалт болно доо.

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.23.188

Putin Blyat Suka

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.9.40.221

СОЦ ОРОС ОРОН, ДАРАНГУЙЛАГЧ ПУТИНЫГ ДЭМЖИЖ, ШҮТЭН БИШРЭГЧ ООРК БОЛОН ТРОЛЛУДЫГ БУРХАН ӨРШӨӨГ. And ШООРТ ВАЗЬМИ

Avatar

а 2021-04-30 66.181.182.63

урвагчийг "устгах" учиртай

Avatar

Заагч 2021-04-30 202.9.46.222

Хог урвагчаар яах юм дарваасан Туул авгай худлаа хуцахаа болиоч.

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.9.40.93

Америкийн баасны хорхой урвагч орос

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.89.236

BUNI NOHOI AN-USUUD

Avatar

Orhon 2021-04-30 202.126.89.68

Ene urvagch novshiig zugeer l buudchihgui nogoo Nemztov shig

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.179.21.249

Эх орноосоо урваад гадны гар хөл болоод байгаа нөкөр гээ биздэа алаад хаячлаггүй л юм байхдаа.Үг дуүгүй *л.

Avatar

Зочин 2021-04-30 139.5.218.239

Мангар хөлдүү тэнэг Үхэр Монгол

Avatar

Зочин 2021-04-30 124.158.97.7

Монголчууд ганц монгол хэлээр хол явахгүй. Хос хэтэй болох зайлшгүй хэрэгтэй. Төрийн 2-р хэл Англи хэл байх хэрэгтэй. Хэлгүй монгол үхэр монгол гэж адлуулах ёсгүй. Бултаараа англи хэл сурах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.9.40.19

Oros orniig taran butargah ulmaar Ukrainii daalgawriig biyluuuleh ukrain hun shuu de Orosiig horloj gej zutgeed baigaa Krimiig ukraindaa awj egne ter bodlogiig Orosiin uls turjid medelgui yahaw de ternees Oros zaluu garj irehguil baigaa biz de ternees uhaan muu oros l baiw gej de ih gurend

Avatar

ПУТИНЫ ОРДНЫГ АНУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧДИЙН ХАУСТАЙ ХАРЬЦУУЛАЛТ. С.БАЯР БОЛОН С.БАТБОЛДЫН ҮЛ ХӨДЛӨХ!!! 2021-04-30 103.10.21.50

ПУТИНЫ ОРДНЫГ АНУ-ын ЕРӨНХИЙЛӨГЧДИЙН ХАУСТАЙ ХАРЬЦУУЛАЛТ. С.БАЯР БОЛОН С.БАТБОЛДЫН ҮЛ ХӨДЛӨХ!!!
Монгол хэлээр Уoutube суваг дээр Монгол хэлээр тодорхой мэдээлэл доорхи линкээр үзнэ үү…

https://www.youtube.com/watch?v=4ztr7b5L6s8

Avatar

Зочин 2021-04-30 64.119.16.73

Улс орноо бусиулах хүсэлтэнд таарсан шийтгэлийг ногдуулах нь зүйн ёс юм уу даа.

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.21.108.22

Оросын шоронд ч ардчилал мундаг нэвтэрчээ, түүнд өлсөх эрхийг нь ч өгсөн байна шд. Эцэст нь тэр өөрөө л өөрийнхөө сонголтонд гомдох хэрэгтэй. Манайд бол зодож , хүлж байгаад албадан хоол цутгана шд.

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.55.191.46

Чи үзээ юу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж