Агаарын хилээ тавдугаар сарын 10-аас нээх санал гаргав | News.MN

Агаарын хилээ тавдугаар сарын 10-аас нээх санал гаргав

Агаарын хилээ тавдугаар сарын 10-аас нээх санал гаргав

Агаарын хилээ тавдугаар сарын 10-аас нээх санал гаргав
Улсын онцгой комиссын даргын тушаалын дагуу тавдугаар сарын 1-нээс “Буянт-Ухаа” олон улсын агаарын замын боомтыг хэвийн горимд шилжүүлнэ гэж мэдэгдэж байсан юм. Харин Улсын онцгой комисс өчигдөр дахин хуралдаж, тавдугаар сарын 10-аас хилээ нээх асуудлыг Засгийн газрын хуралдаанд танилцуулахаар болжээ.
Өөрөөр хэлбэл, халдварын  тоо, нөхцөл байдлыг хянаж, хугацааг нь ийн хойшлуулахаар санал гаргаж байгаа юм байна. Мөн Засгийн газрын хуралдаанаар хил нээхийг хойшлуулж, Улсын онцгой комиссоос тодорхой журам гаргах юм.
Хил нээхтэй холбоотойгооор Хил хамгаалах ерөнхий газраас Covid-19 цар тахлын үед боомтоор зорчих иргэдийг дараах журмын дагуу улсын хилээр нэвтрүүлэх ажээ.
  • Covid-19 илрүүлэх PCR шинжилгээгээр сөрөг гарсан /72 цагийн дотор гарсан сүүлийн шинжилгээний хариу/ эсвэл дархлаажуулалтын бүрэн тун авсан, өвчлөөд эдгэрсэн тухай нотлох баримт бичигтэй иргэнийг энгийн болон хялбаршуулсан журмаар нэвтрүүлнэ
  • Улсын хилээр нэвтрэх зорчигчийг Covid-19-ийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдсан иргэний мэдээллийн сан”-аас тулгалт хийж, хилээр нэвтрүүлнэ. Зорчигч дархлаажуулалтад хамрагдаагүй бол мэргэжлийн хяналтын байгууллагад шилжүүлнэ.
  • Дэлхийн улс орнууд түр хугацааны визтэй иргэдийг хүлээж авахгүй байгаа тул тодорхой тооны зөвшөөрсөн улс руу иргэд харилцан зорчино.
  • 2021 оны тавдугаар сард харилцан тохиролцсон 16 нислэг төлөвлөгдөөд байгаа бөгөөд Токио, Сөүл, Франкфурт, Станбул чиглэлд тусгай үүргийн хуваарьт нислэг үйлдэнэ.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-30 77.111.247.72

>>>>>>>>> Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу— https://tinyurl.com/27hxa9zz

Avatar

Zoochin 2021-04-30 37.163.184.150

Hvn oruulj ireh talaar L yriad bh yum mongoloos ywahd ymar shaardlagatai bgaag n setgvvlch n bvr bodoj ch vzeegvi bololtoi. Medeellee bvren dvvren tsugluulj bgaach

Avatar

болио боль 2021-04-30 202.21.108.4

Одоо больж үз. Болохгү гээд байхад хөл хорио сулруулаад халдвараа хавтгайруулчихаад. Одоо гаднаас бас баахан вирус орууах гээ юу?.ЖОК зайлаа зайл. Өөр хариуцлагатай хүмүүсээр удирдуулаач

Avatar

Battushig 2021-04-30 64.119.19.147

Yun gadniihand hilee neeh ve.
PCR r ilerlehgui ,vaccined daragdahgui shine torliin mutatsid orson virus Enethegeer damjin Hong Kong bolon UK garch shuud uhel bolon haldvarig ers osgoj delhii niiteer dahin sandrald orson bhad Oyukaagiin Zagin gazar 2 sarid buh olon niun tsuglarah arga hemjee ,businessee neej haldvar8ig 40 shamam myangad uheliig 100 hol davuulsan gashuun turshlagaa dahin davtaj buh hunee hiaruulahaar shiidee yu.
Teneg shiidveruudee zogsoo….!!!

0 0

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.90.156

МАН-н ПАРЛАМЭНТ ЯМАР ХОГИЙН ЮМБЭЭ….!!! УИХ НЬ ЕРӨНХИЙ САЙДТАЙГАА УРДАХ ӨВЧИН ЗОВЛОНТОЙГОО ТЭМЦЭХ МӨРӨӨРӨӨ ТЭМЦЭХИЙН ОРОНД ХИЛЭЭР ӨДӨРТ 1000 МАШИН НҮҮРС ГАРГАХ ; АГААРЫН ХИЛ НЭЭЖ ГАДААД ДОТООД ЖУУЛЧИН ИРҮҮЛЭХ; ГУАНЗ ДЭЛГҮЗР НЭЭЖ АЖИЛЛУУЛАХ ТУХАЙ ЯРИАД СУУДАГ МУУ УСАН ТЭНЭГҮҮД !!!!

Avatar

MAN hiivel hiisen shig hiigeerei, chadahgui bol zailaarai 2021-04-30 192.82.73.64

Vaccine- аа хангалттай авчраад хийчээгүй байж, ийм юм яримааргүй байна аа
Цагаан сарын дараа хэт сулруулснаас дархалт нэмэгдсэн, мутаци вирус гээд яригдаад байхад очиж мутаци вирустэй газраас хүн авчраад байгааг ойлгохгүй байна!
Сайн төлөвлөж, тунгааж шийд гаргацгаараай даа… Та хэдийн тоглоом биш шүү бид, МАН-ныхаан! Амарсайхан, Анандбазар нарыгаа огцруулаачээ! Намдаа баахан хандив авцан, хөөж ч чадахгүй ялзарсан НАМ!

Avatar

Garid.B 2021-04-30 64.119.19.147

Dotoodiin irgedee tusgaarlalttaigaar nevtruuleed gadaadiin irgeded baidal saijirtal hil neej bolohgui ee.
Gadnaas irj bgaa humuusiin vaccine hiilgesen bichigt naidna gedeg mash tom ersdeltei.
Shine mutatslagdsan virus orood irvel bid diilehgui.
Ene zasgiin gazar dandaa turgedesen alham hiij ih zovlon bii bolgoh ym .

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.94.99

Ашгуйдээ. Зевшеерегдсен улс нь хаанах бэ?! Бурэн хянаж болох юмыг хорьж хаагаад их удлаа!

Avatar

Зочин 2021-04-30 202.126.90.156

ДЭЭДЭС МИНЬ ЭЭ !! ХИЛ НЭЭХЭЭ ТҮР АЗНААЧ ???? ЯДАД 8-Р САРД БАЙВАЛ ЯАДЫН…..ИЙМ ӨВЧИН ЗОВЛОН ДУНД УЛС ТӨРИЙН АМЛАЛТУУД ӨГЧ УЛС ТӨР ХИЙЖ ХЭЗЭЭ Ч БҮТЭШГҮЙ ЮМ АМЛААД ЯАДЫН…..УГААС ДЭЛХИЙ ДАЯАРАА АЮУЛТАЙ БАЙНА ….ОЙЛГОЁ УХААРЧ АМЬДАРЪЯ !!!!

Avatar

Зочин 2021-04-30 66.181.176.56

Вакцин аа хийлгэсэн хүмүүст хилээ нээсэн дээр байх аа. дэлхий дээр хойд солонгос манайх 2 улс 1жил 3 сар хилээ бүрэн хаалаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж