МАН, МАХН хоёр албан ёсоор нэгдлээ | News.MN

МАН, МАХН хоёр албан ёсоор нэгдлээ

МАН, МАХН хоёр албан ёсоор нэгдлээ

МАН, МАХН хоёр албан ёсоор нэгдлээ

МАН, МАХН-ын дарга нар хамтын ажиллагааны гэрээнд өнөөдөр (2021.04.29) гарын үсэг зурлаа. Гарын үсэг зурах ажиллагаанд МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан, МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр, Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Б.Тулга, Нийслэлийн МАН-ын дарга Д.Сумъяабазар, Нийслэлийн МАХН-ын дарга Э.Эрдэнэжамъян нараас гадна хоёр намын 300 мянган гишүүд дэмжигчдийн төлөөлөл цахимаар оролцов.

Монгол Улсад парламентын тогтолцоог төгөлдөржүүлэн ардчилал, хүний эрх, эрх чөлөөг дээдэлсэн “Хүн биш хууль засагладаг” шударга нийгмийг цогцлоон бүрдүүлэх, гагцхүү Монгол Улсын язгуур эрх ашгийн төлөө эв нэгдлийг эрхэмлэн МАН, МАХН нэгдэн нийлж үйл ажиллагаагаа нэг болгох зорилт дэвшүүлж, хамтарсан ажлын хэсэг байгуулан ажилласан билээ.

Тус ажлын хэсгээс Монгол Улсын хөгжил дэвшлийг тодорхойлсон “Хараат бус эдийн засгийн төлөө эрчим хүч, дэд бүтцийн салбарыг хөгжүүлэх, байгалийн баялагтаа эзэн байх” зэрэг Монголын ард түмний эрх ашгийг цогцоор нь тусгасан 10 зорилт бүхий  хамтарсан уриалгыг 2021 оны гуравдугаар сарын 17-ны өдөр гарган, нийт намын гишүүд дэмжигчдээрээ хэлэлцүүлэн, 90 гаруй хувийн дэмжлэг авсан юм.

Ийнхүү хамтарсан ажлын хэсгээс намуудын нэгдэн нийлэх үйл ажиллагааг Монгол Улсын хууль, намын дүрмийн дагуу зохион байгуулах “МАН, МАХН нэгдэх нийлэх гэрээ”-г боловсруулан, 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 29-ний өдөр 21 аймаг, нийслэл, 9 дүүргийн 3000 гаруй намын анхан болон дунд шатны байгуулагын удирдлагын түвшинд цахим уулзалт зохион байгуулан уг гэрээг ёсчлон баталлаа.

Нийт 6 бүлэг 33 зүйл бүхий тус гэрээнд Монгол Улсад ардчилал, шударга ёсыг бэхжүүлэх, эдийн засгаа хүчирхэгжүүлж, бие даасан хараат бус байдлыг бататгах, бүс нутгийн төдийгүй дэлхийн өндөр хөгжилтэй улс орон болох зорилт, 21 аймаг, нийслэл, 9 дүүргийн намын шат шатны байгууллагуудад үйл ажиллагаагаараа нэгдэн нийлэх зохицуулалтыг хэрэгжүүлэх тухай тодорхой тусгажээ.

“МАН, МАХН нэгдэн нийлэх гэрээ”-г байгуулснаар улс төрийн нэгэн цул хүч болон идэвхтэй хамтран ажиллаж өмнөө тавьсан томоохон зорилго, зорилтуудыг тууштай хэрэгжүүлэх нь Монгол Улсын хөгжил дэвшлийг эрчимжүүлэх, Монголын ард түмний амар амгалан, аз жаргалтай амьдралыг цогцлоон байгуулах сайн сайхан үр дүнд хүргэнэ гэдэгт талууд бүрэн итгэж байгаа гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
78
ТэнэглэлТэнэглэл
33
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

140 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-29 64.119.25.63

Zailj daldarmoi!!!

Avatar

Зочин 2021-04-29 103.229.121.183

Энхбаярыг сансарт нисгэ

Avatar

Зочин 2021-04-29 136.24.9.31

МАН,МАХН хоёр нэгдэж байгаа ньч зөв. Буруутгаад байх юм алга. Ганбаатар салаад сөрөг хүчин маягаар ажиллах нь ч зөв. Сөрөгхүчний том нам нь АН л байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.55.188.103

Ashgui 2 MANgas 1 taldaa garsan ni sain

Avatar

Ганболд 2021-04-29 66.181.189.102

Намууд нэгдсэн нь зөвөө..Зүүн төвийн намууд зүүн талдаа гарчихлаа..Одоо баруун төвийн намууд баруун талдаа гарчих.

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.77.86

АН- маань жорлонд живчихлээ.

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.21.109.70

ЭНЭ ЗУРАГНУУДЫГ НЬ НЭЭ ХАХА

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.161.107

Иргэний хуулийн 31.2, 31.3-д хуулийн этгээдийг нийлүүлэх ба нэгтгэх гэсэн 2 тусдаа хэлбэрээр өөрчлөн байгуулдаг. "Нийлүүлэх" гэдэг нь 2 этгээдийг татан буулгаад нийлүүлж шинэ хуулийн этгээд бий болгохыг хэлдэг. "Нэгтгэх"-д 1 хуулийн этгээд үгүй болж, 2 дахь хуулийн этгээд дотор уусч 2 дахь нь нэр устайгаа хэвээр үлдэхийг хэлдэг. МАН-МАХН хоёр яасан юм бэ??? Ямар нэртэй болсон бэ? МАХН нь МАН дотор ууссан уу?

Avatar

Зочин 2021-04-29 64.119.25.63

Янханнам

Avatar

зочин 2021-04-29 64.119.20.23

Дэмжиж байна. Амжилт. Аль эрт ингэх байсан юм.иУгаасаа грал үүсэл нэг л нам ш дээ.

Avatar

C ,BAYAR 2021-04-29 174.204.87.51

yLAM OLON KOMMyHICTyyd= MyyXAU DAA

Avatar

ТАЙЛАН ШААРДАЖ БАЙНА! 2021-04-29 43.231.113.84

ЗАРЦУУЛАЛТЫН ТАЙЛАН ШААРДАЖ БАЙНА!
—> https://ibb.co/3YFxRd6

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.21.109.70

ЕСТОЙ ГОЕ

Avatar

Хөх тэнгэрийг ард түмэн эзэгнэдэг 2021-04-29 27.122.12.239

ҮХЦэцийн дээр хөх хэнгэр бдаг. Хөх тэнгэрийг ард түмэн эзэгнэн төржээ. Ард түмэн Баттулгыг дахин нэр дэвших эрхтэй еөкөөрөө 4 жилийн хугацаатай сонгожээ. Гэтэл ҮХЦ Баттулгыг дахин нэр дэвших эрхгүй 1 удаа 6 жил еөкөөр ажиллах нөхцөл үүсгэж, УИХ баталжээ. Очирбат сонгуульд ялагдаад буусан. Багабанди тэр үеийн үндсэн хуулиар 3 дахиа дэвшиж чадаагүй. Энхбаяр сонгуульд ялагдаад буусан. Элбэгдорж тэр үеийн үндсэн хуулиар 3 дахиа дэвшиж чадаагүй. Баттулга ялагдаагүй мөртлөө дахин нэр дэвших эрхгүй???

Avatar

2 жилийн турш онц байдал тогтоо 2021-04-29 27.122.12.251

Еөк зөвхөн 1 удаа 6 жилээр ажиллах ёстой болсон юм бол Баттулга одоо 2023 оны 7-р сар хүртэл онц байдал тогтоогоод 2023 оны 6-р сард еөкийн сонгууль хийж өгөөд суудлаасаа буух хргтэй болж бга юм бна даа. Баттулга еөк Монгол улсын Үндсэн Хуулийг сахиулан дагаж мөрдөхийн тулд өөрийн эрх үүрэг болох онц байдал тогтоох зарлиг гаргахаас өөр аргагүй болжээ. Хүүк 2023 оны еөкийн сонгуульд өрсөлдөнө биз дэ. Ийм нөхцөл байдалд хүргэсэн ҮХЦ, УИХ-д баярлалаа. Хүүкт 2023 оны еөкийн сонгуульд нь амжилт хүсэе

Avatar

Зочин 2021-04-29 76.126.58.204

MAH-iig 00-iin usand hiigeed usiig ni tat! b**s nam

Avatar

C ,BAYAR 2021-04-29 174.204.87.51

YHEH ZOV , TEGIE BAIZ

Avatar

Зочин 2021-04-29 173.79.146.136

Ичдэггүй ээ хэ хэ ард түмэн та нарын өмннөс ичэцгээгээд татан буулгана аа удахгүй

Avatar

C ,BAYAR 2021-04-29 174.204.87.51

TIIM SHUU

Avatar

Бодд 2021-04-29 59.153.114.126

Хурэлсух даргыг дэмжиж бна угшил нэгтэй намаа нэгтгэж чадлаа амжилт

Avatar

Hyrelsyh 2021-04-29 174.232.128.84

Enhbayar Batshigar 2 t alban tushaal ogoh heregtei b*** Tulga Goomoo Erdenejamyaaan 2 Yuch yaahav ygaasaa buuni nohoinuud tegeed bolloo

Avatar

Зочин 2021-04-29 59.153.114.126

Угшил нэг нам нэгдэж байгаа нь маш зов алхам ийм нэгдэлийг хутэй лидер Хурэлсухын алсын хараатай бодлого зоримог шийдвэрээр бутлээ амжилт хусье

Avatar

Удаан 2021-04-29 59.153.114.126

Маш зов алхам хийлээ амжилт

Avatar

зочин 2021-04-29 59.153.114.126

Юуны омно угшил нэгтэй намууд нэгдсэнд баяр хургэж амжилт хусье

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.161.107

Угшил гэж яривал коммунист шүү дээ!!! Хүнд гайхуулаад байх ч эд биш дээ!!!

Avatar

95332040 2021-04-29 64.119.24.108

Бас терийн тусгай хамгаалалтанд авч, тодорхой хугацаагаар терийн зардлаар гадаадад явуулна

Avatar

Мэдээллийг 100-900 сая Т-р худалдан авч, нэрийг нууцлана. утас: 95332040. e-mail: tom196666@mail.ru 2021-04-29 64.119.24.108

МАНМАХН ЗЭВСЭГТ ТЭМЦЭЛ, ТЕРИЙН ЭРГЭЛТ, ИРГЭНИЙ ДАЙНД ямарваа 1 байдлаар ( офицер,цэрэг,иргэдийг элсуулэх, байлдааны з****г техник, хунс, гутал хувцас, эм, боолтын материал, шатахуун зэрэг дайны уед хэрэгтэй материалыг неецлех, Зэвсэгт хучний анги, нэгтгэлуудийн тухай мэдээлэл хайх, цуглуулах, ухуулга суртачилгаа хийх, Еренхийлегч, ЗХ-ний захирагчдын амь насанд халдахыг санал болгох, з****г зарах, худалдан авахыг санал болгох гэх мэт) бэлдсэн, бэлтгэж бгаа, бэлтгээхийг санаархаж бгаа тухай

Avatar

Jijken c gsn bi irgej xvn 2021-04-29 66.181.161.121

Axaa dain bolkood bgmu

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.76.61

Muu er daind huurnu gegch mungu chin bgmuu

Avatar

Зочин 2021-04-29 198.27.223.226

Communist uud negdev!

Avatar

Зочин 2021-04-29 64.119.26.85

Зөв өө

Avatar

РАВДАН 2021-04-29 66.181.161.81

ТЭР ЭРГЭЖ ИРЛЭЭ!

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

МАНМАХНЫ ЗЭВСЭГТ БОСЛОГОД ОРОЛЦОХЫГ ХУСЭГЧДИЙН АНХААРАЛД:
1. байлдааны цагийн хуулиар зэвсэгт эсэргуйцэл узуулсэн та нарыг газар дээр чинь ечиггуй БУУДАН УСТГАХ БОЛНО!
2. эсэргуйцэл узуулэхгуйгээр бууж егвел 25 жилээс- НАСААР НЬ ХОРИХ ЯЛААР ШИЙТГЭНЭ!
3. байлдааны ажиллагаа эхлэхээс емне нь буюу уед:- бууж егвел ял тулгахгуй – чухал мэдээлэл егвел, БОСЛОГЫН УДИРДАГЧДЫГ устгах эсвэл амьдаар нь БАРЬЖ ЕГВЕЛ 100-900 сая тегрегеер шагнаж нэруудийг нууцлана.
4. оролцогсдын гэр бул-г шийтгэж хорино

Avatar

Зочин 2021-04-29 1.225.222.121

Юугаа дэмийрээд байгаа шизотой нөхөр вэ чи! Чи хэний тролл вэ!

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

Арслан ГЕНЕРАЛЫН 7-11р анги л 1раа Махн-ы байрыг будаа блгсн бхд ЗЭВСЭГТ ХУЧИН, 300 000 ГАРУЙ ХЭЛМЭГДСДИЙН УР САД, БУСАД БУХ НАМ, МОАХ, ТББ, ШУДАРГА ИРГЭД, АЖИЛГУЙЧУУД, ЯДУУЧУУД, ХЕЛСНИЙ ХЕДЕЛМЕРЧИН АНГИууд, Оюутан залуучууд нийлээд СУБААБА-н Манмахны хелсний ямарч том армийг БУТ НИРГЭХ белгее. Байрыг нь онгоц пуужин дрон танк их буугаар буудаж сур хучээ харуулж, зурхийг нь ухуулэх хэрэгтэй. бугд тэндээ ухнэ биз. Алурчин Чойбалсангийн хешеег дэлбэлье! хотын нэрийг еерчилье. Туухэн цэг тавих блсн

Avatar

Зочин 2021-04-29 142.184.160.186

Buuljis hurjiin

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

2 у/т хуур нйлсэн нь : 1. ман еерйн жир дарга,гишууд, идэвхитэн, дэмжигчид нартаа итгэхгуй бгааг харуулав: ТОО -олон хунтэй гдгт; ЧАНАР- УЗ-н емнеес ухэх хун бхгуй; 2. у/т бурууг хулээсэн ч зориг дутав. 3.сандарч ухлийн емнехи шоконд орж, зев гарц олох чадваргуй болж, хэнтэй ч нийлэхэд бэлэн блов.4. у/т янханчлал хийж эхлэв 5. цеен дэмжигчидэ ч тулхэв 5. улам еерийге булшилж бна: Махн-ы УЗ нь еерсдийнхее хамт бас уй олон дайсна дагуулж ирэв:хэлмэгдэгсдийн 30 000 х 10 =ерхууд, 711 Арслан-н арми!

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.178.15

Зөв!.

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.181.21

1990-92, 1996-2000, 2012-16 онд Засаг толгойлж Монголыг хайр найргүй идэж дампууруулсан, 2008.07.01-нд ялт хэрэг үйлдэж амташсан луйварчид Засагт дахин гарч идэхээр улайрч луйврын замд нь хаалт болж байгаа МАН-г занаж юу ч хийхээс буцахааргүй болжээ.Нөгөө талаар Н.Энхбаяр аюултай, ашиглаж аваад явна шүү. Гэрээнд МАН-аас өөр нам МАХН-ын нэрээр нам байгуулах буюу өмчлөх эрхгүй болохыг заахаа мартав даа!

Avatar

хүн 2021-04-29 202.179.24.25

Дур дураа голохгүй гэж Дугуй дугуйгаараа нийлэж байгаа Живж байгаа онгоцууд шүү дээ

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

Ман махнтай сайндаа ч нийлсэн биш Маныг тараавал Махн-ы нэрээр ажилах гэнэ. УДШ иймд буртгэж авахгуй бх хэрэгтэй.Ман нэрээрээ улдвэл сайн, Махн нэртэй болвол махныг л тараах болж. Хууль бус болсон Манын махн-тай байгуулсан гэрээнууд хучингуй тул манын тев байрнаас махн-г гаргаж, улсын орлого болгож, дараа нь байргуй бусад намдад егне биз. махн еерее том байртай.

дургуй хурвэл ардууд махн-г ч тараана. УЗ нь олигарх авилгачин Нэнхбаяр бгаа.Нэр солигдох бол манмахн-г тараахгуй бх ундэслэл блхгуй

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.161.79

Шаарууд нэг талдаа гарах нь зөв л дөө …Одоо ХҮНий хэдэн шааруудыг нэмчихвэл. Монголын улс төр тодорхой болчихнлдөө ….

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

тантай санал 1 бна

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

у/т ухдэл, яшка нараас хол бай. тэдний емнеес чи окопны беес болж ухэж урэгдээд яахав. ээжийнхээ угэнд ор. аав чнь солиорчихож. буруу зенж, эм танг сайн егеж унтуулж амраа.уймээн самууны уер гэрийн хорионд блгаа. Чи дарга болмоор бвл Баттулгад би хэлье. Нэртэй хуний зуустэй хуу чи Эх орондоо зутгэж бно.Чи зев, сайн явбал Баттулга, Монголд л хэрэгтэй. холбоо барь.

Манмахн-с гарч бгаагаа зарлаад гар. тв гээр. ингэвэл чи еерее гэр бул аав эх ч аюулгуй блгно. Дайны дараа улзья! гэрээсээ б** гар!

Avatar

Ичихгүй юмаа та нар 2021-04-29 103.212.119.112

Улс орноороо өвчин зовлон үхэл хагцалд нэрвэгдэж, иргэд мөнгө төгрөггүй амьдрал нь хүнд,хүүхдүүд олноороо өлсөж байхад, олон арван жижиг дунд компани дампуурч эдийн засаг туйлын хүнд энэ цаг дор инээд алдацгаагаад л сонгуульдаа бэлдээд байх юм. Сонгууль чухал юмуу ?? Эх орон, Ард түмнний эрүүл мэнд амь нас чухал юмуу ?? Хойшлуулж болдоггүй сонгууль юмуу ??

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.161.54

Аль нэрээрээ явах юм тэгээд?

Avatar

Зочин 2021-04-29 64.119.18.20

Энэ хүмүүст улс орныг худалдаад зарж идээд, ард түмнээр яаж л бол яаж тоглож , ашиглаж байдаг нь аль хэдийн тодорорй болоод удаж байгаа ч ийм ичих нүүрээ элгэндээ наасан, ийм хэмжээнд хүрсэн гэж бодсонгүй . Ямар тохиролцоо хийсэн бол гэхээс Хүрэлсүхэд дургүй хүрч, Ой гутаж бөөлжис цутгаж байна . Ингээд цэрэгжих чадалгүй мөртлөө цэрэгжсэн улс орон болгохыг мөрөөдөгч дарангуйлагч Путиныг даган дуурайгч, хэнээтэн ерөнхийлөгч болохыг мөрөөдөж байгаа нь илт боллоо

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

Нэнхбаяр шуналын шулам болж. Живж бгаа усан онгоцыг 1раа аварж, хувьдаа емчлех юм гэнэ. Бембегдех байшинг авах гэнэ. Яаж зенегтехдее у/т ухдэл Баабатай 1 авсанд хэвтдэг бна? Батшугараа, ааваа авраа. Тэнэмэл суманд оногдож гай блх вий. Настай хун гэртээ хенжилдээ нуд аньсан нь дээр бус уу? Сагсуй эр дайны сургаар хеерне гдг шиг хеерцеглеед бх болж.Элбэгдоржийг буруутаай бол шийтгэнэ.Туунээс л ешеегее авах санаатай юм бх, чаавас. инээх, еревдех ч хэцуу юм.

Батшугар чи ирээдуйтэй залуу. Манмахны

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

Хелсний харууд бол узэл бодлын дайчид биш. хэлэлцээр хийнэ. 1г нь л би цустай холиод егехед бусад нь цагаан бандаашаа ергеед бууж егч таараа. хун алаагуй бол хэсэг хориод ершеелеер сулална.Талийггачийн амийг би Эку, Бааба 2с нэхнэ!

ядуу ардууд бид яасан ч олигарх Баабаг хамгаалахгуй! УРА!!!Ганбаатар маань ардтайгаа нийлж! Ганбаа бол 1раа Талмонголыг телеелех их хуч шуу! Унэлээрэй, хундэтгээрээ! би бол 1 тум л бх. шагнаарай. Ганбаа миний емнеес уг хэлж чадна. би талбайд очихгуй.энд-с л бичье!

Avatar

Зочин 2021-04-29 203.91.118.254

иргэд үхээд эд нар инээлдээд н**ш юм даа

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.241.252.5

Энхбаяр удахгүй бөмбөгдөлтөнд өртөх гэж байгаа бункер луу өөрөө гүйгээд орчихлоо. Сайн хэрэг, тэгээгүй бол дараа нь би гэмгүй сайн хүн гээд гарч ирээд лай болох байсан юм.

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

дайныг санхуужуулж, з/б бгаа. Ардууд тууний телее ухнэ гдгт итгэгч. Дуустлаа тулалдахгуй бол шоронгийн хадаас бно. Ман мехевч Махн бна гэнээ. Олон толгойтой хар мангас аж. нэг цавчилтаар 2 толгойг цавчих л болж. бид. Манын дайсан олон. Махнын дайсан буурч олон.30 000гаа хэлмэгдуулсэн 30 000 ерх бна. махны машины Чойбалсан-н хешее ч УБт, хеерег ч тев байранд нь байж л бна. нуураж, урна.би л лав.

2 у/т умхий суг 1 авсанд орж.Булшилхад амар болж. МАНМАХН-ы телее ухэх 1ч эруул монгол бхгуйдэг!

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.84.94

Улс орны бие даасан эдийн засгийн хөгжлийн төлөө гэж онцлоод байгааг комм-д яагаад анхаарахгүй байна? Аан нээрээ энэ чинь троллууд шүү дээ. Тролл бол илжигнээс ялгаагүй бололтой: чих рүү нь ус ч хийсэн, алт ч хийсэн адилхан сэгсэрэнэ гэдэг шиг. Хахаха

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

Ганбаатар Экуг дагаж далдганасаар еерийгее ч булшлав. Эку сурсан зангаар ашиглаад л жийв.
Хуук бл Субатболдын утсан хуухэлдэй, хелсний хямд хар.Тууний тухай цаг ч урэх хайран.

Ман-ын гол санхуужуулэгч, удирдагч нь Субааба юм. Бараг 31 жил тэжээсэн. 21 жил тер барьсан тул монголын авилгал, ядуурлыг хариуцаахаа мэдэх бх. Тереес терсен тэрбумтан. Цагаан захтан луйварчин олигарх. Эку-н авилгалын шавь, одоо багш нь. Эруугийн хариуцлагаас мултрахын тулд авилгалтай тэмцэгч Баттулгын эсрэг иргэний

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.78.102

Шантаажаар албан тушаал авч болдог гэдгийг харуулсан юм болж байна. Удахгүй шантааж хийж эхлэх дараа дараагийн бүлэг нэгдэлд сайхан жишээ боллоо. Урам өгөөд л. Тохироо нь их энгийн авгай хүүхэддээ эрх мэдэл, эдр байгаа чааваас

Avatar

Zochin 2021-04-29 103.26.194.41

Noyon urvaach nokhoi sharvaach gedeg bolj dee

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-04-29 64.119.24.108

хамгийн инээдтэй нь ман дахиад байшингуй болвол Эку дахиад л сална, байрандаа Хуук-г орогнуулахгуй. эсвэл бугд шпрот шиг чихцэлдэх уу?
Нийлсэн нь болж. 2 таар шуудайнууд нийлэл биз. 2лаа у/т янханчлал хийдэг ухдэл намууд. Ардын язгуур эрх ашгаас урваж, ирээдуйгуй болсон гэж унш.
Эку бол у/т мэргэжлийн яшка.Авилгалын загалмайлсан эцэг болсноор у/т ухдэл болсон. Хуу Батшугараа ч у/т авсруугаа чирсэн. Рейтинг -100%. Ялангуяа 7-11ний уймэн, аллага, галын наадам удирдан з/б-ны дараа. Гол ялтан

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.21.108.43

МАН МАХН нэгдсэнийг Ганбаатар орвонгоор нь эргүүлээд ямарч ач холбогдолгүй болгоод хаячлаа. Одоо Нэгдсэн нэгдээгүй хэнд ч ямарч ашиггүй хаха

Avatar

Зочин 2021-04-29 59.153.114.126

Женког хурдан зайлуулаачээ нэг нам болсонд баяр хургье амжилт

Avatar

Зочин 2021-04-29 59.153.114.126

Баяр гургэж амжилт хусье угшил нэг нам нэгдэх нь зов шуу

Avatar

shijig 2021-04-29 64.119.20.22

tulga muu bndi shijig

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.179.83

Үхсэн хойноо….

Avatar

МАХН БААС ШэЭс 2021-04-29 202.126.89.157

Zail2 bogsnuud gaigui yum boluu gsen baaas bsan bna shte ene enhbayrr

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.81.192

Улс төрийн янхандалт үсрээл 1 жилийн настай

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.9.46.61

Амарсайханы албан тушаалыг сая Хүрэлсүх Намбарын Энхбаярт бэлэглэчихсэн. Төрийн дээр намын дарга аа гэж… Амарсайхан руу дайраад байсан нь Хүүк ерөнхийлөгч болохын тулд хийж байсан ажил байна. Баттулгатай худ ураг гэсэн биз дээ Амарсайхан

Avatar

Үгүй биз дээ? 2021-04-29 192.82.84.94

Тэгээд УОК хачин шийдвэр гаргаад хүмүүсийн бухимдлыг албаар өдөөд байсан юм биш үү? Айн?

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-29 74.208.156.104

ХА ХА ХА, ОДОО ЭНХБАЯРЫГ МАН-ЫГ ТАРААХ ЁСТОЙ ГЭДГИЙГ НЬ ӨМХИЙ АМНААС НЬ СОНСМООР БАЙНА.

Avatar

Иргэн 2021-04-29 202.9.46.102

Болж байна баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.161.51

Эрх мэдэл, сандал суудлын төлөөх шунал гэу ийм айхтар. Нэгдэх л байсан юм бол Хүрэлсүх намын дарга болоод л нэгдэх байсан юм. Яаг одоо бол хүрэлсүхэд энхбаяр хэрэг болсон юм. Хэргээ гаргачихаад араас нь хутга шаана даа харж л байгаарай

Avatar

🌹🌹🌹 2021-04-29 202.126.90.1

ЗАА СОНГУУЛЬ Ч ЯАХАВ БОЛООД Л ӨНГӨРНӨ….ХАРИН АМЬДРАЛ ДАХИАД Л ҮРГЭЛЖИЛНЭ….ТАЙВАН ЖАРГАЛАНТАЙ ЦАГ ЭРИН ЧИ ХААНА ЯВНАА…..ДАЯН ДЭЛХИЙН ХАМАГ АМЬТАН БҮХЭН АМГАЛАН ЖАРГАЛАНГИЙН ЦАГ ЭРИНТЭЙ Л ЮУНЫ ТҮРҮҮНД УЧРААСАЙ !!!! ЭНХ ТАЙВАНААС ӨӨР ХҮСЭЖ МӨРӨӨДӨХ ЮМ БАЙХГҮЙ !!!

Avatar

Зочин 2021-04-29 103.26.195.23

ЭНХБАЯР ЯЛАГДЖЭЭ ХӨӨРХИЙ

Avatar

Зочин 2021-04-29 59.153.113.133

чи шүүгч үү, нөгөө оцгоноод байдаг гар мөн үү ккккк

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.55.188.88

bayar hurgie

Avatar

Зочин 2021-04-29 103.26.195.23

БАЯРЛАХ ЮУ БАЙХ ВЭ МАНгас УЛАМ ИХ ХҮЧТЭЙ МАНГАС БОЛЛООДОО ОДОО МОНГОЛЫН БАЯЛАГ ТЭЖЭЭЖ ДИЙЛЭХ ҮҮ ЭНЭ МАНГАСЫГ АЙН

Avatar

Энхээ 2021-04-29 139.5.216.190

За. Энэ маш зөв шүү. Сайхан мэдээ байна. Одоо АН нам яах боло…

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.126.89.100

Ашгүй нэг МАНгас болсон бол дарахад амар

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.126.89.215

Нэгмөсөн бүгд нэгдчихээ хахахаха

Avatar

Зочин 2021-04-29 139.5.216.190

Энэ бол маш зөв шүү. Улс оронд хэрэгтэй шүү…

Avatar

Зочин 2021-04-29 59.153.114.126

Женког хурдан зайлуулья

Avatar

Зочин 2021-04-29 59.153.114.126

Амжилт угшил нэг нам нэгдэх нь зов та бухэнд амжилт хусье

Avatar

Лорд 2021-04-29 103.26.195.4

За ингээд сүйрэл мөхөл уруугаа урагшаа!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-29 136.24.9.31

Монголын улс төр сонирхолтой өрнөж байна. Өшөө сонирхолтой юм их гарна.Дэлхийг алмайруулж байгаа.Хоёр том нам нь дампуурах гээд татан буугдчихгаад ч байгаа юм шиг байснаа юу юу ч болоод өнгөрөв. МАН нэг юм учраа олж байх шиг байна.

Avatar

зочин 2021-04-29 103.212.119.37

н**ш снөтүгэй л гэхээс

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.9.46.57

Худал хуурмагууд нэг талдаа багтжээ өөр аргагүй л байх даа.

Avatar

Угаасаа 2021-04-29 192.82.74.111

Угаасаа үнэн гэхээр юм байхгүй ш дээ үнэн гэвэл чи бид нар амьд байгаа нь үнэн байна даа

Avatar

Irgen 2021-04-29 198.154.91.134

Ганц хүн гал болдоггүй гэдэг шиг Энхбаяр хэдий болтол МАХН гэх намыг ганцаараа гэр бүлээрээ чирж явахад вэ. Нэгдсэн нь дээрээ. Дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2021-04-29 122.201.31.201

МАН-ынхан Н.Энхбаярт зальдуулна даа.. Цаадах чинь чоно шүү.

Avatar

zochin 2021-04-29 144.168.159.118

100 жилийнхээ ой дээр МАХН МАН хоёр нэгдвэл бас л түүхэн үйл явдал болно шүү

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-29 202.126.90.144

ТАРВАГАНДОРЖ ДУУСАА !!! ГУТЛАА ТОСЛООД , ЗАНГИАГАА ЗҮҮЖ ДЭЭ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

zochin 2021-04-29 144.168.159.32

МАН бол Энхбаярын намтай намгүй л хүчтэй улс төрийн хчүин. Гэхдээ МАХН-тай нийлчихвэл ядаж 100 жилийн ойгоо булаалцалдаад байхгүй юм даа

Avatar

Зочин 2021-04-29 64.119.25.63

100 jil mongolyn tsusyg sorsny oi!!!

Avatar

Батцэцэг 2021-04-29 45.72.91.33

Ардын нам ардын засаг мандтугай Эвтэй байхдаа хүчтэй

Avatar

Баярмаа 2021-04-29 138.128.89.105

Босоо Ганбаа угаасаа явахгүй ээ. Баттулгын утсан хүүхэлдэй болсон ш дээ

Avatar

Мишээл 2021-04-29 104.227.93.245

МАН, МАХН хоёр нэгдэх нь зүй ёсны л зүйл. Угаасаа л угсаа гарал нэгтэй нам. Цаг хугацааны хувьд одоо байгаад л шүүмжлэлд өртөж байна

Avatar

Билгүүн 2021-04-29 45.72.90.157

Үгүй, одоо чадаж байна даа л гэж хэлэхээс… АН-ыг Х.Баттулга, С.Эрдэнэ хоёр тараагаад тавьчихсан. Хүн намынхан хөхнөөсөө гараагүй балчир байна. Н.Энхбаяр эргэж нутаг гүйх санаатай байна. Улс төрийн зураглал ийм л байхад Х.Баттулга ҮХЦ-ыг л дарамтлах аажил хийж байна ш дээ

Avatar

Зочин 2021-04-29 64.119.22.249

Ямар нэртэй болох юм бэ дээ?

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.67.188

янханнам

Avatar

zochin 2021-04-29 45.72.46.168

Ардын нам угаасаа ХҮН, МАХН, АН-гүйгээр мөрөөдөлдөө хүрчих чансаатай л даа. Эд нар нь харин МАН-ыг дагаад гүйгэжэд байгаан биш үү

Avatar

Алтангэрэл 2021-04-29 45.57.201.181

Тарж бутараад амжилт олохгүй гэдгийг Н.Энхбаяр маш сайн ойлгосон хүн

Avatar

Иргэн 2021-04-29 64.119.26.85

Баяр хүргэе! Зөв өө

Avatar

Хонгорзул 2021-04-29 23.250.92.228

АН тарж, МАН нэгдэв. УРА УРА

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.161.94

Иргэний хуулийн 31.2, 31.3-д хуулийн этгээдийг нийлүүлэх ба нэгтгэх гэсэн 2 тусдаа хэлбэрийг тодорхойлсон. "Нийлүүлэх" гэдэг нь 2 этгээдийг татан буулгаад нийлүүлж шинэ хуулийн этгээд бий болгохыг хэлдэг. "Нэгтгэх"-д 1 хуулийн этгээд үгүй болж, 2 дахь хуулийн этгээд дотор уусч 2 дахь хэвээр үлдэхи йг хэлдэг. МАН-МАХН хоёр яасан юм бэ??? Ямар нэртэй болсон бэ? МАХН нь МАН дотор ууссан уу?

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.241.252.5

Эвсэл гэх гэхээр суудалгүй махн эвсэж чадахгүй, зүгээр дэмжинэ гэхээр бас ойлгомжгүй юм. Та их сайхан харсан байна. Нээрээ хуулийн этгээдүүд нийлээд байна уу, нэгтгэгдээд байна уу ?

Avatar

иргэн 2021-04-29 45.57.201.178

Энхбаяр намаа МАН-тай нийлүүллээ гээд өөрөө намын дарга болно гэж арай гүйхгүй байлгүй дээ. Магадгүй МАН дэд даргатай болохыг ч үгүйсгэх аргагүй л юм

Avatar

BI 2021-04-29 138.128.89.99

МАХН салж яваад МАН бүүр чангараад байгаа юм бишүү. Н.Энхбаярын хэрэг байгаа ч юм уу, үгүй ч юм уу, бүү мэд

Avatar

Наранцэцэг 2021-04-29 104.227.93.245

Одоо харин МАН-аас нэг Ерөнхийлөгчтэй болчихвол төрийн ажил хурдан явчих юм шиг санагдаад байхын. АН-аас Ерөнхийлөгчтэй байлаа гээд хуульд хориг тавихаас өөр юу хийж чадахгүй, тавьсан хоригоо хамгаалж ч чадахгүй гэдгийг 4 жил харлаа.

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.176.56

Коммунист Намуудыг заавал татан буулгах хэрэгтэй, ийм пост үзэлтэй хүмүүсийг улс төрийн тавцангаас үүрд зайлуулах цаг нь болсон.

Avatar

Оюунчимэг 2021-04-29 138.128.89.105

МАН, МАХН аль аль нь нэгдэх талаар нааштай асуудлыг ярьж байна. 2-лаа зүүн төвийн үзэл баримтлалтай энэ хоёр намд нэгдэж, нийлээд гар нийлэжэд ажиллахад буруудах зүйл юу байна аа

Avatar

зочин 2021-04-29 45.57.201.178

МАН нэгтгэж байна, АН задарч байна. Бусад нв ашиг хонжоо хайж байна. Намуудын л чадварын асуудал ш дээ

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.241.252.5

Шударгаар бол тоглоом тийм. Гэхдээ үр дагавар нь бидэнд нөлөөлөх учраас энэ зүгээр бидний үзэж суух тоглоом биш шүү дээ.

Avatar

хүн ёсны зөвлөх 2021-04-29 202.9.46.242

коммунист угшилтай энэ алуурчдийн намыг одоол бодийг нь хөтлөх цаг нь болж дээ

Avatar

zochin 2021-04-29 45.72.47.79

МАН-д жижиг намын дэмжлэг хэрэгтэй гэж үү. Харин ч тэдэнд том намын дэмжлэг хэрэгтэй болохоор өөрсдөө налаад байгаа юм биш үү

Avatar

Зоёин 2021-04-29 136.24.9.31

МАХН том бодлоготой том нам ш дээ.МАН хүчирхэг болно гэвэл нэгдэхээс өөр арга байхгүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.9.40.25

Одоо улс орныхоо хөгжлийг хурдасгах, ард түмнийхээ амьдралыг сайжруулахын төлөө зүтгэлтэй, санаачлагатай, сайн ажилцгаагаарай. Ард түмэн та бүгдийг итгэлийн харцаар харж байгаа шүү. Жаахан ч атугай юманд алдаа гаргаж сөрөг хүчнийхээ өө болж болохгүй шүү. Ёстой юм ёсоороо боллоо. амжилт хүсье

Avatar

иргэн 2021-04-29 64.119.25.228

Энд олон шогийн асуудал байгаад байхын аль нэр нь үлдээд аль нь устах юм энэ хоёрын аль нь дарга нь юм гээ л эсвэл эвсэл болж сонгуульдах гээд байгаам уу ойлгомжгүй юм. Ямар ч байсан их олиггүй л юм болоод байна да

Avatar

Мөнхжаргал 2021-04-29 23.250.92.230

Өмнө нь МАН, МАХН хоёр нэгдэх талаар 3 ч удаа ярьсан байдаг. харин энэ удаад нэгдэх цаг хугацаа нь мөн шүү

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.126.89.100

Тараахад амар боллоо нэгмөсөн нийлүүлж байгаад тар

Avatar

Мирана 2021-04-29 207.180.244.17

Хаха гоё шаажийнаа ллрууд. Одоо тулга дэд сайд баянсэлэнгэ мэргэжлийн хяналтын дарга цолмон тагнуулын дарга эрдэнэжамян соёлын сайд хаха с** гэж

Avatar

Orhon 2021-04-29 202.126.89.71

Zovoo neg l nam baisan

Avatar

зочин 2021-04-29 45.72.91.33

Энхбаяр аль хэдийнэ л МАН тай нэгдэх бөйсын. Тэгсэн бол Женко Ерөнхийлөгч болж чадахгүй бсан даа

Avatar

Зочин 2021-04-29 136.24.9.31

М. Энхболд л ерөнхийлөгч болох байсан биз. Женко боллоо гээд муудаагүй.

Avatar

Жанжаа 2021-04-29 37.170.232.102

Ороо нь Жороогоо олжээ жинхэнэ утгаараа, эд хөрөнгө, эрх мэдлийн төлөө л нэгдэл , өөр юу ч биш. Энхбаяр хуурамч дүр эсгээд Ард түмэн гэж орилоод бсан нь ил боллоо, арьс нөмөрсөн чононууд нэг нүхэндээ цуглав ашгүй, нүх рүү нь утахад амар боллоо

Avatar

ТТТ 2021-04-29 198.154.91.243

Энхбаяр гэдэг хүний амбиц хэцүү шүү. За тэгээд 10-20 жил хамтдаа байсан хүмүүс учрыг нь олох байлгүй дээ. Амжилт

Avatar

Эрдэнэчимэг 2021-04-29 45.72.90.173

Уг үндсийг нь бодсон ч, Үзэл баримтлалыг нь бодсон ч яалтач үгүй МАН, МАХН нийлэх нь зөв байх өө

Avatar

Баярсайхан 2021-04-29 198.154.91.134

Хамгийн зөв шийдвэр байна. Нэг л түүхтэй 1 л нам ш дээ

Avatar

Баярсайхан 2021-04-29 45.72.90.173

МАХн эх намдаа эргэж нэгдээ, нэг зорилгын төлөө хамтран зүтгэхийг дэмжиж байгаа шүү.

Avatar

Нандинэрдэнэ 2021-04-29 138.128.89.105

МАН, МАХН хоёр эвлэлдэн нэгдэж улс орны эрх ашгийн төлөө л нэг сэтгэлээр явах нь чухал

Avatar

Кса 2021-04-29 192.82.73.131

Болж дээ. Одоо 2 АН нэгд нэгд. Зарим жижиг сум, аймгууд ч нэгдэж нийл. Томорцгооё л доо.

Avatar

Оноч 2021-04-29 66.181.161.6

Равдантай санал нийлж бна. Энхбаяр бол улс төрийн үхдэл болсноо хүлээн зөвшөөрлөө. Тэр үлдсэг амьдралаа Хүүк-ийн доодхыг долоож амьдрах сонголт хийлээ. Хүүгийнхээ төлөө эхнэрийнхээ зөвлөснөөр гутамшигт амьдралыг сонгсонд баяр хүргэе.

Avatar

ХАР 2021-04-29 192.82.76.28

АЛЬ НАМ НЬ ТАРЖ БАЙГАА ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.160.87

usl ornii huvi zayagaar togloj baina doo

Avatar

Zochin 2021-04-29 84.136.80.170

Namiin dargaa songono biz de

Avatar

Равдан 2021-04-29 66.181.176.54

ЭНХБАЯРТ МЭДРЭМЖ АЛГА УНАЖ БАЙГАА ТҮГЖИЛ ХҮРЭЛСҮХЭД ОЧИЖ БАЙДАГ

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.83.208

Ravdan ch gnuu bitgii h*** llra

Avatar

bat 2021-04-29 192.82.65.182

hurelsuh ,,enhbayar bol amind haltai hun,,gej yarij baisan.odoo halgui bolson yum baih daa.alban tushaal,erh medliin toloo chotgortei ch niilne gedeg l ene baih daa.

Avatar

mgl 2021-04-29 64.119.23.211

sanal huvaahguin tuld ingehees uur argagui ajaamoi.

Avatar

болдоо 2021-04-29 103.26.195.220

хошин шог тоглоод байгаа юм уу ….. ккккк хулгайчид ….

Avatar

Зочин 2021-04-29 103.26.194.118

САЙН БАЙНА

Avatar

zochin 2021-04-29 31.10.170.91

Oorsdoo l huch chadal mederch baival gants boldog iim humuus eh oron, ard tumnee boddog yumuu? Ard ni urd horshiin "tuslam, demjleg" bgaa bhdaa. Tegeed modhon uls oron ard tumnee suiruulne dee, tun haramsaltai.

Avatar

За яршиг 2021-04-29 192.82.69.153

Яршиг зүгээр тэгсэнээ мөд сална биз. Монголын улс төр угаасаа иймэрхүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж