Цэцийн дүгнэлтийг хүлээж авсан УИХ-ын тогтоолд хориг тавив | News.MN

Цэцийн дүгнэлтийг хүлээж авсан УИХ-ын тогтоолд хориг тавив

Цэцийн дүгнэлтийг хүлээж авсан УИХ-ын тогтоолд хориг тавив

Цэцийн дүгнэлтийг хүлээж авсан УИХ-ын тогтоолд хориг тавив

Цэцийн дүгнэлтийг хүлээж авсан УИХ-ын тогтоолд Монгол Улсын Ерөнхийлөгч хориг тавьж, өнөөдөр (2021.04.29) УИХ-д хүргүүлжээ. Тодруулбал, өнгөрсөн долоо хоногт УИХ-аар Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Цэцийн 2021 оны хоёрдугаар дүгнэлтийг хүлээж авсан юм.

Оны өмнө баталсан Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуульд Монгол Улсын Үндсэн хуулийн Гучдугаар зүйлийн 2 дахь хэсэгт “Ерөнхийлөгчөөр 50 нас хүрсэн, сүүлийн таваас доошгүй жил эх орондоо байнга оршин суусан, Монгол Улсын уугуул иргэнийг зургаан жилийн хугацаагаар зөвхөн нэг удаа сонгоно” гэж заасныг тусгаагүй зэрэг нийт зургаан заалт Үндсэн хууль зөрчсөн гэж Цэц дүгнэлт гаргасан юм.

Цэцийн дүгнэлтийг ийн УИХ хүлээж авснаар өмнөх болон одоогийн Ерөнхийлөгч нар дахин нэр дэвших эрхгүй болсон. Ерөнхийлөгч уг тогтоолд хориг тавьсан тул өнөөдөр 12.00 цагаас УИХ-ын Төрийн байгуулалтын байнгын хороо, 13.00 цагаас Хууль зүйн байнгын хорооны хуралдаанаар Ерөнхийлөгчийн хоригийг хэлэлцэхээр боллоо.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХахаХаха
8
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-04-29 185.220.102.240

Хамгийн том булхай МАН-д байна. Тэд Шүүх Засаглал, ҮХЦ-ийн дээр суучихаад энэ нөхцөлөө ашиглан бусармаг арга хэрэглээд байгаа. Урд нь ҮХЦ-ийн дээр хөх тэнгэр, түүний дээр Миеэ гэдэг хүн байсан харин одоо бол дээр нь МАН байна энд л хамаг нууц оршино.
https://youtu.be/q8ROj4y7KIM

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.126.89.244

Жонхуугийн баахан генерал,баахан дэмий хориг,хэрэггүй төмөр замд чинь ард иргэд хориг тавьж болдоггүй.Буруу тогтолцоо,сонголт байна.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-29 192.82.83.4

монголын төрд мөн их гай тарьж, ард түмни йг бурууд турхирч байна даа. Баттулга минь хурдан зайлаад өгөөч

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.161.94

Баттулга хоригтоо "Миний нэр дэвших эрхийг хассан тул буруу байна" гэдэг үндэслэл заах уу??

Avatar

Тун Удахгүй 2021-04-29 192.82.68.183

Ерөнхийлөгчийн тавьсан хоригийг УИХ хүлээж авахгүй гэж гаргасан шийдвэрт ерөнхийлөгч хориг тавив.

Avatar

Иргэн 2021-04-29 66.181.181.27

Сонгох ,сонгогдох зарчим иргэдэд хэнд ч нээлттэй. Хуулиар хэн нэгний эрхийг хуулиар хааж хэрхэвч болохгүй. Зургаан жил ерөнхийлөгч хийсэн хүн дахин сонгогдохгүй зарчим барьж буй бол хоёр жил сунган ажиллах тогтоол гаргахгүй юу. Ахмадын заримд 6 сая төгрөг , заримд нь сая төгрөг өгдөг шиг утгагүй хууль батлахаа болимоор юм.

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.83.208

Yugeee hutsaaad baiga yum be?! Hun huulind zahirgdah yostoi! Ingej baij niygem taivan amgalan tsaaguura erh chuluut boldog yum! Ene jonhuu uuruu ene huuliaa gargsan! 10 jil erunhiylugch d suuna gej muruudsun yum bailgui tiim yum baihgui!!!

Avatar

Өвгөн 2021-04-29 139.5.218.35

МАН-ыг Баттулгаар зайлуулж, АН-аас Ерөнхийлөгчид өөр хүнийг дэвшүүлчихвэл энэ цагийн амжилт. Цаашид хэрхэхийг бурхан мэдтүгээ.

Avatar

Асуулт 2021-04-29 103.212.117.43

Ингээд хэрэг бн уу? ҮХЦ, УИХ 2-ын шийдвэрийг Ерөнхийлөгч хуулийн дагуу дийлэхгүй шүү дээ.

Avatar

Оноч 2021-04-29 66.181.161.122

Тэр хамаагүй шд. Эрх нь байхад эрхээ эдлэнэ биздээ. Энэ чинь улс төр байхгүй юу.

Avatar

зочин 2021-04-29 139.5.217.155

Өөрийнхөө төлөө л үхэн хатан явах юм. Ард иргэдийнхээ төлөө 4 жил юу ч хийсэнгүй. Тавилан юм даа.

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.83.208

Urihu tuluu l yavdag jonhuu g odool oilgoj baiga yumu

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.126.90.84

Ха а. Хориг тавихаас өөр юм мэдэхгүй хүн дээ. Дэвших нам ч үгүй болсон байж. Хошин шог чинь.

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.21.108.219

Их хурал муу байна штээ. Үндсэн хуульд 50 нас гээд заасан байхад Ерөнхийлөгчийн тухай хуульд энэ заалтаа бас оруулах л хэрэгтэй биздээ

Avatar

Зочин 2021-04-29 64.119.24.111

МАН-д их цэвэрлэгээ хийх хэрэгтэй. Авилагч, албан тушаалаа ашиглаж бусдад давуу эрх олгож хахууль авсан, хүчин, ЖДҮ-чин, офширчин за тэгээд бичээд байвал их юм яригдана. Ёс зүй сахилга яриад байсан хаа байна.

Avatar

AN bolon Jenco jonhuugiin troll yanhnuudad 2021-04-29 192.82.83.208

Zailaa muu troll lalarmin! Tanai AN iihan ulsiin buh mungiig idchheed zailtsgaasan! Odoo nuli ur ta nar iin buruu muu AN iin l*****n yanhnuudaa! Ene jonhuu ch yalgaguu tumur zamiin 270 saya $ bur heden zuun terbuumaar ni zalgisan! Odoo haana baina?! Llrudaa. Neg muu jdu gee heden jil yarih gesen sheesnii uneruud ve tanar?!

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.169.70

Хориг тавихаас өөр мэддэг юм байна уу?

Avatar

р 2021-04-29 203.91.115.47

ёстой нэг амиа бодсон хөгийн н**ш юмаа…өөрийхөө төлөө л хориг тавиад улсын ажил гацаагаадявах юм.УИХ энэнээс өөр шийдэх хэлэлцэх өчнөөн асуудал бгаа

Avatar

Зочин 2021-04-29 66.181.187.36

Асуудлуудыг гүй мөн шуурхай хэлэлцэж байнаа, хотод нэг ангид 50 хүүхэд хичээллээд эгэл ардын хүүхдүүд багталцахгүй байхад хэлэлцэхгүй, өөрсдийн хүүхэд нь хувийн сургуульд сурчдаг тул өөрсдийн нь асуудал биш тул хэлэлцдэггүй, ингээд хэлэлцдэг бол улс орны амин чухал асуудлууд хурдан шийдэгдэж, Монгол улс хөгжих юм байна.

Avatar

зочин 2021-04-29 122.201.22.205

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД НЭР ДЭВШИХИЙН ТӨЛӨӨ ҮХЭН ХАТАН ТЭМЦЭЖ БАЙНА ДАА. БОЛОВСРОЛ БАЙХГҮЙ ХҮНД ЭНЭ АЛБА САЛЖ ЧАДАХААРГҮЙ САНАГДААД, СЭТГЭЛ НЬ МӨН Ч ИХ ЗОВЖ НОЙР НЬ ХҮРЭХГҮЙ БАЙХ ШИГ БАЙНА. ШИВШИГ БОЛЖ ГҮЙЦЛЭЭ.ДАХИН НЭР ДЭВШЛЭЭ Ч ГАРАХААРГҮЙ БОЛЛОО. ЕР НЬ ҮҮНИЙГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БАЙНА.

Avatar

Coд 2021-04-29 202.126.90.154

Новшнуудыг хага өшиглмөөр байна шүү

Avatar

иргэн 2021-04-29 139.5.219.111

НАМ НЬ ХҮРТЭЛ ДЭВШҮҮЛЭХГҮЙ ГЭЭД БАЙХАД ҮНЭН ТЭНЭГ ХОШИН УЛАЙРЧИХСАН ГАР ЮМ АА. СОНГУУЛИЙН ДАРАА ОЧИХ ГАЗАР НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЧИХООД БАРАГ ГАЛЗУУРЧИХСАН ЮМ БИШ ҮҮ ЭНЭ ЖОНХУУ

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.9.40.24

Цэц нь хууль зөрчиж гаргасан шийдвэрийг хүлээж авсанаараа Уих тарах ёстой

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.83.208

Hutsa muu pisdamin! Huuliindaa zaasnii daguu yavj baina! Harin ch Tsets ene jonhuu d hudaldaaguid bayarlaj suna! 10 jil suuna gej muruuduj uuruu batalsan huuli ni shuu harinch! Yumaa medej hutsatsgaaraai l**a! Troll ch gesen bagtsaatai shaamaar bnshuu yanhnuda

Avatar

Зочин 2021-04-29 122.201.31.201

Чөдөр тушаа болж буй энэ Баттулгыг үтэр түргэн зайлуулж болдоггүй юм уу

Avatar

Зочин 2021-04-29 103.26.193.22

ИХ Хурал хоригийг хүлээж авахгүй гэдгийг мэдсээр байж Женко албаар янз үзэж байна Мөн л албан тушаал сандал ширээ эрх мэдлийн төлөө нэр хүндээ барах нь дээ Аугаа тэнэг хүн юм

Avatar

Зочин 2021-04-29 139.5.218.239

Еөк өөрийн бүрэн эрхийн зөв шийдвэр гаргажээ.дэмжиж байна,МАН хүчин хийхгээд зүтгээд байна дда.

Avatar

Зочин 2021-04-29 192.82.83.208

Ene jonhuu l***r l huchin hiynuu ghees busad ni gaguu shuu malmin! Heden tsaas avsiin bol yadaj baargtsaatai hutsaj shaamar bn

Avatar

Irgen 2021-04-29 202.9.46.188

Eok maani ulam bur zoruudlejbna daa huulia deedlehguima

Avatar

Иргэн 2021-04-29 202.9.46.7

хуульд байхгүй заалтыг цэц хэлэцээд Үндсэн хууль зөрчсөн гээд дүгнэлт гаргачихдаг, УИХ хуульд байхгүй заалт үндсэн хууль зөрчсөн гэсэн дүгнэлтийг нь хүлээгээд авдаг сонин л юм. Одоо тэгэхээр энэ хуулинд ийм заалт байх байсаныг орхигдуулсан гээд цэцэд хандаад байж болох юм уу

Avatar

Зочин 2021-04-29 202.126.89.51

Гацаах тээглүүлэх нь үндсэн ажил нь шүү дээ

Avatar

зочин 2021-04-29 202.9.47.3

УЛСЫН ИХ ХУРАЛ тарсугай

Avatar

Ха 2021-04-29 59.153.114.239

2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд хуулиар нэр дэвшүүлэх эрх бүхий намууд сонгогчдод боломжийн нэр дэвшигч санал болгоогүй.

Avatar

Зочин 2021-04-29 103.57.93.131

Ene bur tenegtlee shuu. Burmusun zailah ni dee.

Avatar

Зочин 2021-04-29 203.91.115.50

Яах гээд байгаа хар лaлaр вэ !!!

Avatar

zochin 2021-04-29 64.119.18.23

ZA ENE NOKHOI MONGOLYG BUR SUYDLEYE GESEN BODOLTOY YUM BAYNA .

Avatar

zochin 2021-04-29 64.119.27.198

ЭНЭ БАТТУЛГА БҮР ГАЛЗУУРАХ НЬ СЭТГЭЛ МЭДРЭЛИЙН ЭМЧИД ҮЗҮҮЛ

Avatar

Зочин 2021-04-29 139.5.218.239

Манай Монголчуудыг х***а нар Үхэр Монгол гэж хочилчилосон аргүй л хоч нүдээ олдог гэж үнэн юмаа.

Avatar

зочин 2021-04-29 202.9.47.3

Улсын их хурал тарах нөхцөл бүрдсэн, Байхгүй хуульд дүгнэлт гаргасан Цэцийн дүгнэлтийг хүлээн авч Үндсэн хууль зөрчсөн, Хуулийн луйвар хийсэн учир тарах хэрэгтэй, Нэгэнт Үндсэн хууль зөрчигдсөн тул Ард түмний санал асуулга явуулж Их Хурлын сонгууль зарлах нь зөв

Avatar