Ерөнхийлөгч Цэргийн дээд цол хүртээх тухай зарлиг гаргалаа | News.MN

Ерөнхийлөгч Цэргийн дээд цол хүртээх тухай зарлиг гаргалаа

Ерөнхийлөгч Цэргийн дээд цол хүртээх тухай зарлиг гаргалаа

Ерөнхийлөгч Цэргийн дээд цол хүртээх тухай зарлиг гаргалаа

Монгол Улсад орчин цагийн Зэвсэгт хүчин үүсэж хөгжсөний 100 жилийн ойг тохиолдуулан Монгол Улсын Ерөнхийлөгч, Зэвсэгт хүчний Ерөнхий командлагч Халтмаагийн Баттулга 2021 оны гуравдугаар сарын 18-ны өдөр Цэргийн дээд цол хүртээх тухай зарлиг гаргасан. Зарлигийн дагуу цэргийн дээд цол гардуулах ёслолын үйл ажиллагааг цар тахлын нөхцөл байдлын улмаас түр хойшлуулсан болно.

Өнөөдөр тохиож буй Монгол Улсад генерал цол олгож эхэлсний 77 жилийн ой, “Монгол генералын өдөр”-ийг тохиолдуулан Цэргийн дээд цол хүртээх тухай Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зарлигийг танилцуулж байна.

“ХОШУУЧ ГЕНЕРАЛ” ЦОЛЫГ:

  • Онцгой байдлын ерөнхий газрын дарга, Бригадын генерал Гомбожавын Ариунбуян,
  • Зэвсэгт хүчний Хуурай замын цэргийн командлагч, Бригадын генерал Бужийновын Амгаланбаатар,
  • Зэвсэгт хүчний Агаарын цэргийн командлагч, Бригадын генерал Очирын Энхбаяр.

“БРИГАДЫН ГЕНЕРАЛ” ЦОЛЫГ:

  • Батлан хамгаалах яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга, хурандаа Дагвадоржийн Ганхуяг,
  • ЗХЖШ-ын Нэгдүгээр орлогч дарга, хурандаа Цэвэлмаагийн Жавхланбаатар,
  • Дотоодын цэргийн штабын дарга, хурандаа Сийлээгийн Ганбат,
  • Хил хамгаалах ерөнхий газрын Ар тал, зэвсэглэл, инженер техник эрхэлсэн дэд дарга, хурандаа Дашдондогийн Ганбаатар,
  • Онцгой байдлын ерөнхий газрын дэд дарга, хурандаа Батмөнхийн Ууганбаяр,
  • ЗХЖШ-ын Материал техникийн газрын дарга, хурандаа Маждаагийн Мөнхбаяр,
  • Зэвсэгт хүчний Тусгай хүчний цэргийн командлагч, хурандаа Балжидын Баатар,
  • Зэвсэгт хүчний Кибер аюулгүй байдлын цэргийн командлагч, хурандаа Дашцэдэнгийн Баасандамба,
  • Зэвсэгт хүчний Агаарын цэргийн штабын дарга, хурандаа Батсуурийн Эрдэнэбат,
  • ШШГЕГ-ын тэргүүн дэд дарга, хурандаа Дамдинсүрэнгийн Дамдинцэрэн нарт тус тус хүртээв.

Монгол Улсад 1944 оны дөрөвдүгээр сарын 28-ны өдөр анх удаа генерал цолыг олгож байсан бөгөөд өдгөө батлан хамгаалах салбар, хил хамгаалах, онцгой байдал, тагнуул, цагдаа, шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх байгууллагын алба хаагчдад генерал цол олгодог хуультай.

Эх сурвалж: president.mn

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
36
ТэнэглэлТэнэглэл
17
ГайхмаарГайхмаар
16
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.9.46.168

х***а монголгүйл генерал болжээ арайл байна даа

Avatar

Ккк 2021-04-28 203.169.50.115

50 цэрэгт 1 генерал, 2хурандаа, 5дэд хурандаа, 10 хушууч….

Avatar

иргэн 2021-04-28 202.21.109.45

Одоо гэрээт харуул….. баарны үүдний хамгаалагч нарт генерал ..цол нөхөж өгөөч ээ……
Мянгат малчны мал хардаг сахиулд генерал цол хэзээ өгөх вэ..????

номингийн харуулын дарга…. уИД харуулын ахлагч …супермаркетийн харуулд хэзээ генерал өгөх вэ…?

Avatar

Зочин 2021-04-28 139.5.216.190

Жэнко генерал цолыг хог болголоо..даанч дээ…

Avatar

Хуучин цэрэг 2021-04-28 103.26.194.242

Генерал цол. Алтангадас боллоо

Avatar

зочин 2021-04-28 103.57.92.124

Төрийн дээд Цол ,Шагнал хог боллоо

Avatar

зочин 2021-04-28 139.5.218.87

Эрүүгийн гэмт хэрэгтэн Хурц найзынхаа цолыг хураахгүй юм байх даа

Avatar

zochin 2021-04-28 202.126.90.160

mundag sain hurandaa naraa dandaa dooshin darj bhiin
sdakuud

Avatar

ГЕНЕРАЛУУДАД БАЯР ХҮРГЬЕ. 2021-04-28 202.179.25.23

АРМИ ЦЭРГИЙГ МЭДЭХГҮЙ ХҮМҮҮС ИХ ОЛОН ЮМ ЯРИХ ЮМ. ЭНЭ ХҮМҮҮС АВАХ ЁСТОЙ ЦОЛОО АВЧЭЭ. АЖИЛ АЛБАН ТУГААЛЫН ЗЭРГЭЛЭЛ НЬ Ч ГЕНЕРАЛ ЦОЛТОЙ БАЙДАГ ЮМ АА. ЗХЖШ -ЫН НЭГДҮГЭЭР ОРЛОГЧ ЗААВАЛ ГЕНЕРАЛ БАЙДАГ, ТӨРЛИЙН ЦЭРГИЙН КОМАНДЛАЛ ЗААВАЛ ГЕНЕРАЛ БАЙДАГ ШҮҮ… ДЭЛХИЙН ЦЭРЭГТЭЙ ХАРЬЦДАГ ЦЭРГИЙН ТУШААЛТНУУД ШҮҮ… БҮГД Л 30-40 ЖИЛ ЦЭРЭГ АРМИД ХАР НЯЛХААСАА ЗҮТГЭЖ ГАРЧ ИРСЭН УЛСУУД БАЙНА. МУУ НЭРТЭЙ НЭГ Ч ХУРАНДАА АЛГА Л БАЙНА.

Avatar

жудо 2021-04-28 103.57.92.207

үхэхдээ үхэр буугаа тавьжээ хэрэггүй баахан генралууд н**ш гэж эд нар чинь үхэн үхтлээ генралын цол нэмэгдэл авдаг гэсэн хайран татвар төлөгчдийн мөнгө

Avatar

Хүрэлсүх 2021-04-28 64.119.26.91

Би бол жинхэнэ цэрэг эр надад яагаад генерал өгөргүй байнаа

Avatar

Зочин 2021-04-28 64.119.27.184

Бүгд л хийсэн юмтай хүмүүс. Авах ёстой болоод л авч байна. Та бүхэн бүү атаархаарай. Манайхан энэ муухай атаархуу зангаасаа нэг болно шүү

Avatar

зочин 2021-04-28 66.181.186.101

Генерал гэдэг эрхэм цол хуучны ахмад, хошууч цолны рэнкинд очиж дээ. Ёстой доор бичсэнчлэн 100 ямаанд 150 жхна гэдэг л болж. Улсын төсөв хоосон урсаж байна л гэсэн үг.

Avatar

100 ямаанд 2021-04-28 192.82.69.153

100 ямаанд 60 ухна гэдэг үг байдаг сан. Одоо тэгтэл 100 ямаанд 100, биш ээ 100 ямаанд 150 ухнатай болжээ. Цэргээсээ олон генералтай болох шив. Мөрдөстэй болгон генерал боллоо. АНУ, Орос, Хятадад бол манайх шиг тооны цэргийг нэг л хурандаа удирддаг. Арми гэж улсын төсвийг цөлмөж байдаг хэдэн офицер л байнөө.

Avatar

Зочин 2021-04-28 64.119.27.184

Битгий сэвээд бай чи. Чамайг бодвол хийсэн бүтээсэн гавъяатай хүмүүс. Авах ёстой юмаа л авч байна. Атаархуу хар шаар бэ!

АНУ, Орос, Хятад гээд энэ их гүрнүүд чам шиг юманд цэргийн нууцаа алдаталаа доош орохгүй байх. Кино яриад байх юм сэр сэр!

Avatar

ТҮМНИЙ НЭГ 2021-04-28 103.212.116.159

Генералуудад цэрэг хэд байгаа вэ

Avatar

зчин 2021-04-28 192.82.82.33

Генерал цолны нэр хүнд навс уналаа.

Avatar

Зочин 2021-04-28 46.242.70.252

Онцгой байдлын Б.Ууганбаяр хурандаагаас бусад нь яасан юу хийсэн гэж?

Avatar

Зочин 2021-04-28 184.191.80.159

yaaaag unen. Gantshan Uuganbayar l bn

Avatar

эмч 2021-04-28 192.82.93.11

Ууганбаяр бас юу хийлээ. зүрхний хийтэй далдагансан юм байсан.

Avatar

НАХЯ-ны ЦДС-н багш асан С.Темер, 95332040 2021-04-28 64.119.26.171

Зэвсэгт хучин хамгиийн гол нь Еренхий командлагчиддаа унэнч байх хэрэгтэй юм. Эх орон дуудсан цагт Ман-ын зэвсэгт бослогыг з/б-лж буй Хурэлсух,Су.Батболд ззрэг авилгачин мафийн санхуужуулсэн МАНЫН ХЕЛСНИЙ АРМЙЙГ БУТ ЦОХИЖ, удирдагчдыг нь баривчлах уургээ нэр тертэй гуйцэтгэх нь чухал бна!!!

ТА БУГДЭД БАЯРЫН МЭНД ХУРГЭЕ !!! УРААААА!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-28 64.119.23.228

NAHY-nii hvmvvs ch neg iimerhvv l uls baidiimdaa. Eh orondoo bus dargadaa vnench genee….

Avatar

цэрэг эр 2021-04-28 203.91.115.253

Та зүгээрл мөрөөрөө дарлаагаа дэмжээд байж байгаа ч намбатай шиг бай 17 т шиг сагсалзаад ямар хэрэг байна

Avatar

mgl 2021-04-28 66.181.180.254

saihan tsoliig yairan bolgoloo, yamar uhaangui hun be?

Avatar

Зочин 2021-04-28 67.247.101.247

Яагаад?

Avatar

зочин 2021-04-28 139.5.217.225

Энэ арай дэнднээ. Генерал цол хайран цол.

Avatar

Enh tsagt hahuulidalt 2021-04-28 74.105.51.49

Songuulid niluuluh unench hamgaalagch haisan Populist uls tur

Avatar

Soliorol 2021-04-28 74.105.51.49

Enh tsagt populist uls tur, hahuulidah oroldlogo

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.179.25.47

Topor hochit Hurelsuhdee huranda generala ugchiihguidee Huurhii amitan uhaangui bayarlanshdee

Avatar

Зочин 2021-04-28 139.5.219.105

АГААРЫН ЦЭРЭГ ГЭЖ БАЙДАГ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.179.25.47

nisdegui 2 sunugch ongotstoi agariin armii baidag

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-28 192.82.83.4

ГЕНЕРАЛ ЦОЛ ИНГЭЭД АН-ЫН ЭНГЭРИЙН ТЭМДЭГ АЛТАНГАДАС ОДОН ШИГ БОЛДОГ БАЙЖЭЭ.

Avatar

SHUUMJLEGCH 2021-04-28 192.82.69.55

NIIT TSOL AWSAN GENERALUUDDAA HALUUN BAYAR HURGIE…
JENKO CHDEE HOORHII ER N BOL HET ULS TORJIJ TORIIN ODON MEDAL SHAGNAL GENERAL TSOLIIG OGOH EDTOI HUND N OGOH HUGATSAAND OGOOGUI HOGIIN AMITANDOOOO…ODOO BUUHAAS HOISH GD IIM OLON HUND OGCH BGAAMUU

Avatar

Зочин 2021-04-28 192.82.74.117

Ууганбаяр яахаараа авлагын? Дэд дарга генерал мест биш ш дээ. Их муу хүн

Avatar

Зочин 2021-04-28 51.79.177.38

Энхийн цагт цэрэгүүд нь үхээд л дарга нар нь генерал цол хүртээд л…Энд ганц хүн л авах цолоо авчээ.Дамдинцэрэн ёстой насаараа энэ салбарт ажиллаж бх шиг бн доо.Баяр хүргье!

Avatar

Зочин 2021-04-28 66.181.191.226

Зайлаө

Avatar

Зочин 2021-04-28 66.181.191.226

Зарим нэг новшнууд яагаад генерал авч байгаа юм. Хөгийн новшнууд, Бужийновын Амгаланбаатар, ариунбуян, ганбаатар эд нар ямар гавьяа байгуулсан юм

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.179.26.249

зуун ямаанд жаран ухна

Avatar

Зочин 2021-04-28 203.91.115.48

Гeнeрал цол ч будаа шиг элбэг болж дээ

Avatar

Зочин 2021-04-28 66.181.161.24

Зөв л дөө энэ бол.
Генерал гэдэг бол зүгээр ч нэг өгчихдөг юм биш л дээ

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.126.88.66

Буухдаа мөрөөрөө зайлахгүй ингэж цолыг үнэгүйдүүлж доромжилж байх гэж

Avatar

Зочин 2021-04-28 64.119.23.228

Ene hvmvvsiig ergeed uurt ni negen tsagt tus boloh estoi gej daramtlaj baihiin biz dee! Holiin bodoltoi nohoi shvv !

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.9.40.25

Ерөнхийлөгч ажлаа өгөхөөсөө өмнө амжиж бусдад тал засаж маш олон генерал цолтонг төрүүлж байна даа. Генерал цол үнэгүйдэж эхэллээ дээ. Улс орныхоо эрх ашиг бусад байдлыг бодсон бол ингэж бөөндөхгүй байсан.

Avatar

33 2021-04-28 184.191.80.159

Odoo udahgui heden GA>YAT garna

Avatar

insurgent 2021-04-28 66.181.191.168

ene hund tuich ireedui algaaa. yanada. hurdhan shg l ywaad uguusui. iim erunhiilughchtei bsan ene ornoos ywsan n deer

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.70.34.70

юу вэ? Яагаад ийм олон хүнд генерал цол өгч буй?

Avatar

Зочин 2021-04-28 66.181.184.81

Цэрэг цагдаа онцгой байдал нийлээд 10000 хүнтэй 7000 генералтай яанаа. 2 сарын дараа гэхэд хусуулах генерал ч олон байна.
Мөн дарга нар нь хурандаа доод тушаалын хүмүүст нь генерал цол олгоод ёстой жонхууруулж өгч байна даа. Дараагийн ерөнхийлөгч энэ хүмүүсийн цолыг хураагаад / халах нь тодорхой / зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

үлмэдэх 2021-04-28 64.119.18.122

цэргээсээ олон генералтай болчих вий дээ …

Avatar

ШШГЕГ-ын Тусгай.... 2021-04-28 66.181.161.44

Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх ерөнхий газрын тэргүүн дэд дарга бөгөөд Хорих ял эдлүүлэх албаны дарга танд генерал цол хүртсэнд баяр хүргэе.Та бол энэ байгууллагын бүтээгдэхүүн мөнөөс мөн билээ. Цаашдаа ч энэ байгууллагаас энэ цол үргэлжилж байх болтугай таны ажил хөдөлмөрт өндөр амжилт хүсэе.

Avatar

Зочин 2021-04-28 64.119.23.228

Ta bol ene baiguullagiin bvteegdehvvn……gedeg ni odoo naadaarai shorond suusan hvniig heleed bna uu?

Avatar

зочин 2021-04-28 192.82.76.128

Цэрэг цуух үхлээ гээд ар гэрийнхний нь нулимс хатаж амжаагүй, Батлан хамгаалах, Зэвсэгт хүчнийх нь
хүлээх ёстой хариуцлагаа хүлээж амжаагүй байхад ийм олон генерал цол бөөндөж байгаа нь бодит байдалд
хир нийлэмжтэй юм бол доо. Эсхүл цолны асуудал бүр цагаандаа гарсан юм уу?

Avatar

Зочин 2021-04-28 122.201.24.27

Генералийн хур буужээ

Avatar

Uddu 2021-04-28 202.126.88.210

Hoolnii savnuud, horhognii pydaanuudd

Avatar

Зочин 2021-04-28 66.181.161.81

Даргадаа баяр хүргэе Дотоодын цэргийн яруу алдар бадартугай

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.126.89.33

Эх орны төлөө биш мөнгөний төлөө гадаадад энхийг дэмжих ажиллагаанд явснаараа ялархдаг худлаа шоуддаг зэвсэгт хүчнийхни дэргэд Дотоодын цэрэг бол гарт баригдаж нүдэнд харагдах ажилаа хийж яваа дайчид.Даруухан зантай Дотоодын цэргийн яруу алдар бадартугай.

Avatar

Зочин 2021-04-28 66.181.189.187

юу хийж бүтээсэн болохоороо ийм олон генералууд төрдөг байнаа.байгуулсан гавъяаг нь мэдэж буй хүмүүс байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2021-04-28 122.201.31.201

Энэ байдлаараа бол Монголд жагсаалын цэрэггүй болох нь. Бүгд генералууд. Бараг арми-гүй шахам байж энэ олон генералууд одоо юу хийх вэ.. Огцорхоосоо өмнө ингэж бөөндөж болж байгаа юм уу…

Avatar

Х 2021-04-28 67.247.101.247

Энэ Зэвсэгт хүчин чинь тоотой генералтай. Албан тушаалыг нь хашиж буй хүнд өгөх ёстой цолыг нь хугацаанд нь өгч байна. Өмнөх генералууд тэтгэвэр чөлөөндөө гарч оронд нь томилогдсон офицерууд генерал цолоо авч байна. Онцгой, хилийн цэрэг Зэвсэгт хүчний бзрэлдэхүүнд багтдаг. Харин ШШГЕГ бол цэргийн байгууллага уул нь биш л дээ. Шоронгийн хуягнуудад цэргийн цол өгөхөө болих хэрэгтэй. Цэргийнхэнээсээ ч олон хурандаатай одоо генераотай боллоо.

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.126.90.145

Ergelt hiihgeed baahan general

Avatar

Зочин 2021-04-28 43.242.243.156

ЗХЖШ-ын Нэгдүгээр орлогч дарга, хурандаа Цэвэлмаагийн Жавхланбаатар !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???

Avatar

Зочин 2021-04-28 67.247.101.247

Архичин хурандаа. Ажлаа хийж чадахгүй хөөгдсөн, Академиа төгсөж чадаагүй, хахууль авдаг хүн Женкогийн татаасаар ЖШорлогч, одоо ген боллоо. Арай л дэндүү юм аа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж