Чөлөөт бөхийн 12 тамирчнаас Covid-19 илэрчээ | News.MN

Чөлөөт бөхийн 12 тамирчнаас Covid-19 илэрчээ

Чөлөөт бөхийн 12 тамирчнаас Covid-19 илэрчээ

Чөлөөт бөхийн 12 тамирчнаас Covid-19 илэрчээ

Казахстаны Алматы хотоос энэ сарын 23-нд ирсэн чөлөөт бөхийн үндэсний шигшээ багийн 12 тамирчнаас Covid-19 илэрчээ. Эх сурвалжийн өгч буй мэдээллээр тус өдөр Нью-Дели-Казахстан-Улаанбаатар чиглэлийн нислэгээр ирсэн зорчигчдыг “Амар”,  “Новотел”, “Кемпински” зочид буудалд тусгаарласан аж.

Казахстан Улсыг монголын чөлөөт бөхийн шигшээ баг 43 хүний бүрэлдэхүүнтэй зорьсон бөгөөд тамирчдын 35 нь эх орондоо ирээд дөрөв хонож байгаа. Тамирчид Алматы хотод байх хугацаанд 2-3 удаа шинжилгээнд хамрагдан, Монголд ирэхээсээ хоёр өдрийн өмнө шинжилгээ өгөөд бүгд сөрөг гарсан тухай албаны хүмүүс мэдээлж байсан билээ.

Алматыд үлдсэн найман тамирчны хувьд ирэх тавдугаар сарын 6-9-ний өдрүүдэд Болгар улсын нийслэл Софи хотод зохион байгуулагдах олимпийн эрх олгох дэлхийн тэмцээнд оролцох юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
БурууБуруу
4
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-28 64.119.20.13

odoi mori uzeegui baisan ym baina da

Avatar

Ard 2021-04-28 202.55.191.45

eh orondoo uvchin chirj ireh gej yavdag yum uu haashaa yum sheesnuud chin

Avatar

Зочин 2021-04-28 192.82.77.154

Энэ дэмий уралдаан тэмцээнд явуулахаа болиоч ээ, хэнд хэрэгтэй юм бэ?

Avatar

зочин 2021-04-28 202.179.25.207

Ковидын голомт болсон Казахстанд очсон болохоор халдвар авах нь ойлгомжтой.

Avatar

Сок 2021-04-28 202.126.90.154

Бөхчүүд, тамирчид, дуучин, жүжигчид үгүй бол энэ улс хөгжихгүй шүү хаха их эдээ гэж. Инжэнэрүүд, эрдэмтэд бол хамгийн хэрэггүй гэсэн байх шүү. Хамт унацгаая да ард түмэн минь

Avatar

зочин 2021-04-28 192.82.69.80

Чөлөөтийн холбоо гэж хэрүүлээс өөр чадах юмгүй дүүрчихсэн газар, тамирчидаа ч захирч халдвар хамгааллын дэглэм сахиулж чадахгүй байж гадаад тэмцээн уралдаан гэж савсганадаг л илүү байхгүй юу, ер нь тэмцээнээ эхлээгүй байхад л түрүүчээс нь халдвар илрээд эхэлсэн юм биш үү, энэтхэгээс ирж буй улстай нийлүүлснээс боллоо гэж худлаа бүлтрээд л

Avatar

зочин 2021-04-28 66.181.161.78

Энэтхэгээс ямар хүмүүс ирсэн юм бэ?. Лам болохоор сурч байсан хэдэн хүүхэдээ авсан юмуу.

Avatar

Зочин 2021-04-28 192.82.73.27

тэнд үлдсэн хэд нь халдваргүй байж Софигийн тэмцээндээ амжилттай орлцоосой билээ.

энэ нэг муухай өвчнөөс хурдан салах юмсан.

Avatar

Зочин 2021-04-28 192.82.70.225

Энэтхэгээс ирсэн хүмүүстэй хамт 1онгоцонд сууж ирээд тусчихсан юм биш үү ? Их хурдан халддаг гэсэн биз дээ ????

Avatar

Зочин 2021-04-28 103.229.120.16

mash hurdan tarhdag yum bna bas 10 hunii 8 nas bardag yum shig bna

Avatar

Зочин 2021-04-28 202.9.40.18

Баримтаар бол өдөрт шинээр бүртгэгдэж байгаа тоо нь 300000 гаруй, нас барж байгаа тоо нь 2000-3000 шүү. Баримттай цуураарай.

Avatar

Зочин 2021-04-28 66.181.184.220

Үхэр

Avatar

Зочин 2021-04-28 192.82.89.145

За тэгээд ямар вирус илэрсэн гэдгийг нь ялгаж чадав уу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж