Ерөнхийлөгч МАН-ыг тараах тухай холбогдох баримт, материалыг УДШ-д хүргүүллээ | News.MN

Ерөнхийлөгч МАН-ыг тараах тухай холбогдох баримт, материалыг УДШ-д хүргүүллээ

Ерөнхийлөгч МАН-ыг тараах тухай холбогдох баримт, материалыг УДШ-д хүргүүллээ

Ерөнхийлөгч МАН-ыг тараах тухай холбогдох баримт, материалыг УДШ-д хүргүүллээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халтмаагийн Баттулга 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 19-ний өдөр захирамж гаргаж, “Монгол ардын намыг тараах” үндэслэл бүрэн бүрдсэнийг нотлон зарлаж,  Улс төрийн намын тухай хуулийн 23 дугаар зүйлийн 23.2 дахь хэсэгт заасны дагуу шийдвэрлүүлэхээр болсон. Үүнийхээ хүрээнд Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халтмаагийн Баттулга нийт ард түмэндээ хандан илгээлт гаргаж, 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 23-ны өдрийн 11:00 цагт Улсын дээд шүүхэд өөрийн биеэр очиж, Монгол ардын намыг тараах тухай үндэслэлийг нийт шүүгчдэд нь танилцуулж, нотлох баримт, холбогдох бусад материалуудыг хүлээлгэн өгөх байсан боловч тус шүүхэд цар тахлын тохиолдол илэрч, хорио цээрийн дэглэм тогтсоноос шалтгаалан хойшилж, шуудангаар хүргүүлэхээр болсон юм.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын Улсын дээд шүүхэд хүргүүлсэн баримт, материалтай танилцана уу.

“МОНГОЛ АРДЫН НАМЫГ ТАРААХ ҮНДЭСЛЭЛ БҮРДСЭНИЙГ МЭДЭГДЭХ ТУХАЙ” МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН 2021 ОНЫ 04 ДҮГЭЭР САРЫН 22-НЫ ӨДРИЙН Е/28 ДУГААР АЛБАН БИЧИГ:

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН 2021 ОНЫ 04 ДҮГЭЭР САРЫН 22-НЫ ӨДРИЙН Е/28 ДУГААР АЛБАН БИЧГИЙН ХАВСРАЛТУУДТАЙ ЭНДЭЭС ТАНИЛЦАНА УУ. 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
64
ЗөвЗөв
16
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

69 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.75.194

МАН ыг тараавал хэрэг нь замхарч алга болно гэж бодоод байх шиг байна. Тийм ч юм байхгүй байх аа. Цус үзэж байж шоронд хатнаа чи

Avatar

Зочин 2021-04-27 66.181.182.192

MANANg bur musun ustgaasai mongol ulsad asar ih hor hohirol uchruulsan novshnuud shuun yallah udur bolson

Avatar

Зочин 2021-04-27 64.119.22.170

МАН манай орны тусгаар тогтнол бүрэн эрхэт байдлыг хангаж өгсөн,улс орныг бусад орны төвшинд хүртэл хөгжүүлж ирсэн, улс орон, ард иргэдийнхээ төлөө бүх нөөц бололцоогоо зориулдаг гэдгээ амьдрал дээр харуулсан хамгийн шилдгүүдийг өөртөө нэгтгэсэн нам.Яаж ч оролдоод бүр нацист маягийн төрийн эргэлт хийгээд ч энэ намыг түүний үзэл санааг устгаж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-27 122.201.24.225

Цаана чинь, МАН тарчихлаа шүү дэээ. Та минь эээ….

Avatar

Zochin 2021-04-27 103.212.116.221

Estoi salaavch bailgui. Uuruu buur iluu huuli bus um hiideg baij

Avatar

Зочин 2021-04-27 103.26.194.131

Үүү нанана, шоронд ортлоо үлдсэн хугацаандаа жоохон сүржигнээд ав хулгайч минь

Avatar

гарц гаргалгаа 2021-04-27 64.119.23.188

ардчилсан нам угаасаа сайн дураараа тарчлаа бусад нам гэж юу байхав тарах нийлэх ч амьтан байхгүй угаасаа ганц үлдсэн нь ман хэмээх эрүүгийн рецедив бүлэглэл байна эд угаасаа сайн дураараа тарахгүй тэрний оронд улсаа тараасан нь тэдний хувьд хавь илүү тэхээр нэг бол хүчээр тараах эсвэл ард түмэний санал асуулга яаралтай явуулмаар байна

Avatar

Зочин 2021-04-27 122.201.24.225

Бузар булай, булхай, хулгай дээрэм, хүчин бүхнийг хийдэг, хийж ч байгааг ямар ч сайн сайханаар цайруулж болохгүй. ДЭЭД ШҮҮХ хуучин шигээ хэн нэгний дохио зангаагаар явахаа больсон. Тэд зөвхөн бодит баримт нотолгоон дээр үндэслэж шийдвэрээ гаргана. МАН бол Монголын бурхан шүтээн биш, харин ч бузар буг, хөгжлийн чөдөр тушаа болон хувирсан нь бодит үнэн. МАН бол ердийн нэг ТББ шүү дээ…

Avatar

Батжаргал 2021-04-27 192.241.91.205

Ямар дураараа дух вэ? 100-н жилийн түүхтэй намаар чам шиг хүн оролддоггүй юмаа…

Avatar

Зочин 2021-04-27 64.119.27.141

Hulgai, allagyn tuuh uu?

Avatar

Ганзориг 2021-04-27 144.168.159.116

Battulga ygaad huuliara bolohgui geed baihad ner devshih geed dairaad bn? bur bolohgui genguut ynz buriin arga hereglej bn daa. hugiin luiwarchin yumaa chi ch

Avatar

Энэрэл 2021-04-27 138.128.88.208

2017 ОНД Х.БАТТУЛГА ЭРҮҮГИЙН ХЭРЭГТ ШАЛГАГДАЖ БАЙХДАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛЖ ЯЛААС МУЛТАРСАН. ОДОО ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨС БУУЧИХВАЛ ЯЛ АВНА ГЭЖ АЙГААД ҮХЛЭЭ

Avatar

Азжаргал 2021-04-27 45.72.90.198

Ene Yun teneglel ve. Ene uls gurnii tuluu tsus khuls khucheer zoriulsan akhmaduud yu gej kheleh iig ni sonsoh yumsan. Ukhaan medreliig ni uzuulj onoshluulmaar yum

Avatar

Зочин 2021-04-27 122.201.24.225

Ерөнхийлөгчийн санаачилга маш зөв санаачилга төдийгүй бүрэн хэрэгжих боломжтой, бүр хэрэгжих өндөр магадлалтай байна. Учир нь Дээд шүүх нэлээд цэвэрлэгдэж, одоо өндөр мэдлэг чадвартай, ёс суртхуунтай хүмүүс давамгайлах болсон. Нөгөө талаар эдгээр шүүгчдийг хүссэнээрээ байлгах гэж байнга хэвлэл мэдээллээр элдвээр гүтгэдэг, хараат бус байдалд шууд халддаг ганц газар нь МАНгас. Эдгээр шүүгчид энэ бүхнээс үнэхээр залхсан. Энэ бүх дарамт, шахалтаас гарах, Монгол улсын шинэ хөгжлийн замыг нээх боломж

Avatar

Алтангэрэл 2021-04-27 45.72.46.224

Монгол чинь хуультай орон болохоос биш хаантай орон биш биз дээ. Энэ хөөрүү хар бөх өөрийгөө хаан гээд бодчихож

Avatar

Оюунцэцэг 2021-04-27 23.250.92.168

ШИВШИГ ,ГУТАМШИГ ,ХОРСОЛ ,тангадын хар банхарын төгсгөл энэ ажгууу

Avatar

Баярмаа 2021-04-27 45.72.62.126

Зул бөхөхийнхөө өмнө бадмалдаг гэдэг. Х.Баттулга огцрохынхоо өмнө их л оодорч байна даа. Оодруулж байгаа хүмүүс нь Мөнхбаясгалан гэх мэт юм даа

Avatar

Ганзориг 2021-04-27 45.72.46.224

Өөрийнхөө дрангуйлалыг тогтоох , ерөнхийлөгчийн засаглалыг тогтоох гэж , АН-ыхаа эсрэг ажиллаж, намаа ялагдуулж, хагаралдуулчихаад, мэхэнд нь унаж, бүтэн далаараа тавиулчихсан хэвтэж бга хүн МАНыг тарааж чадах уу женко өөрөө огцорох тавилан рууугаа өөрөө гүйгээд орчихлоо гоё. Ерөнхийлөгчид нам тараах ямарч эрх байхгүй

Avatar

Отгонбаяр 2021-04-27 144.168.159.32

Ерөнхийлөгчид ийм эрх байхгүй

Avatar

ХУД-ийн сонгогч Ш.Раднаа: Баттулга өөртөө ингэж нүгэл хураах хэрэг байгаа юм болов уудаа 2021-04-27 150.129.143.172

Баттулга өөртөө ингэж нүгэл хураах хэрэг байгаа юм болов уудаа. Нөгөө МАН-ын гишүүд гэдэг нь иэхэнх нь насиайчуул, Тэдний ихэнх нь уулаасаа суурь өвчтэй, даатгалаар даралт, зүрх судасны хэдэн эмээ авна.Тэтгэврийн хэдийгээ амьдралаа хүргэж ядна.Одоо корона вирус гээд тэднийг өдөр шөнөгүй айлгана.Бас хэдэн жил амьд явах гээд чад хийхээс айж байгаа хэрэг.ГЭТЭЛ ГАЙ ГАЗАР ДОРООС ГАХАЙ МОДОН ДОТРООС ГЭХЧЭЭ БАТТУЛГА ХАЙРТАЙ НАМЫГ НЬ ТАРААНА ГЭЭД ДЭВЭЭД БАЙДАГ.Өвчин дэээр бас нэг өвчин.

Avatar

Оюунчимэг 2021-04-27 45.72.46.134

Эрх мэдлээ алдахаас айсан Х.Баттулга яахас ч буцахаа бAЙЖЭЭ

Avatar

Аминэрдэнэ 2021-04-27 45.57.201.178

Олон нийтийг эмх замбараагүй байдалд турхирч байна л гэж харж байна. Короногоо яая гэж байхад, энэ хүний толгойд Ерөнхийлөгчийн сонгуулиас өөр асуудал орохгүй байгаа бололтой

Avatar

Батбаяр 2021-04-27 144.168.159.32

Энэ хүн цэвэр цусны Монгол хүн биш э****з хүн тэгэхээр Монгол улсыг сөнөөж байвал энэ хүний зорилго түвдүүд хэзээнээс Монгол улсыг сөнөөх бодлого барьж ирснийг үргэжлүүлэх гэж зүтгэж байгаа хүн дээ

Avatar

Энхтуяа 2021-04-27 23.250.93.46

Хуульд юу гэж заасан тэрний л дагуу явна .Үндэсний эв нэгдэлийг сахин хамгаалах үүргээ умартвал ял,шийтгэл яригдах болно. Х.Баттулга өнөөдөр ял сонсохоор буруу зүйл ярьсан

Avatar

Баярмаа 2021-04-27 192.241.91.91

Ерөнхийлөгч ямар нэг намын эрх ашигт нөлөөлөх эрх байдаггүй байхаа. Эсвэл ерөнхийлөгч огцорчихсон юмуу.Тэгвэл ч тэмцэж болох юм бишүү. Цэрэггүй ноён болжээ хөөрхий

Avatar

Эрдэнэчимэг 2021-04-27 138.128.88.208

Songuuli boloh duhhur ynz ynzaar uzej bainaa. huuli guuviulah gj uzlee mungu tarah gej uzlee hedn munguur zodoj humuuseer hudlaa handalt avj uzlee argaa baraad odoo uuruu soliorj ugj bnaaa

Avatar

Зочин 2021-04-27 202.72.245.125

ардчилсан намаа тараа, даварчихсан амьтан чинь 4 жил юу хийсэн юм. Гэнэт хэлд ордог байна ш дээ

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.67.179

Одоо МАН-г тарааж чадах юм бол манай хvнийг эсэргvvцэх ямарч хvч байхгvй болно!! Ингээд Муссолин болох замдаа орно доо! Ккк.

Avatar

иргэн 2021-04-27 202.179.26.180

МАН-ыг Тараах Еранхийлөгчийн Байх суурийг дэмжиж байна, МАН Байсаар байх аваас Маниусын Амьдрал дээшлэхгүй элдэв Татвар, Торгууль, Банкны Өр зээлнээс болж босохгүй юм байна , Еранхийлөгч өө Дэмжиж байна,

Avatar

Зочин 2021-04-27 64.119.22.170

Aтгаг муу санаа. АН-ынхан дээрээсээ дороо хүртэл ийм муу аргаар ашиг хонжоо хайсан арчаагүй зальхай ,шунал нь шатсан,хэнийг ч юу ч гэж гүтгэх аюултай хүмүүс.Танхай зэрлэг,архичин,ёс жудгаа гээсэн нийгмийн хамгийн болохгүй бүтэхгүй хүмүүс л энэ намыг дэмжиж байдаг.МАН ,түүний гишүүд нийгмийн эсрэг ямар ч өдөөн хатгалаг,хууль зөрчсөн үйлдэл эмх замбраагүй байдал гаргаагүй.Гаргах ч үгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.67.120

ИЙМ БАРИМТТАЙ АСУУДАЛ ДЭЭР ДЭЭД ШҮҮХ НУХАЦТАЙ ХАНДАХ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ. ХҮМҮҮС ӨЛСГӨЛӨН, ЗООСГҮЙ, ӨВЧТЭЙ, ГЭРЭЭС ГАРЧ ЧАДАХГҮЙ БАЙГААГ ДАЛИМДУУЛЖ МАН ГЭГЧ КОМУНИСТ НАМ ДАВАРСААР ДАВАРСААР ҮНДСЭН ХУУЛЬ, ТУСГААР ТОГТНОЛЫГ МИНЬ УЛАНДАА ГИШГЭСЭНД ҮНЭХЭЭР ДУРГҮЙ ХҮРЧ ХОРСЧ БАЙНА. АРД ИРГЭДЭД НЭЭЛТТЭЙ ИЛ ТОД БАЙЖ АСУУДЛЫГ ХУУЛИЙН ДАГУУ ТАВЬЖ БАЙГАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД БАЯРЛАЛАА. ЭНЭ БОЛ ТАНЫ ҮҮРЭГ.

Avatar

Zochin 2021-04-27 103.212.116.221

BATTULGA INGEJ BOLOHGUI. UURUU BOLON AN HEN BILEE. HUN UUR SHIGEE L BODDOG BOLOLTOI.

Avatar

Энхмаа 2021-04-27 66.181.188.240

ХУРАЙ ХУРАЙ

Avatar

Зочин 2021-04-27 66.181.161.49

Залгуулаад Их Хуралыг тараах захирамж гаргаа….

Avatar

Хүн 2021-04-27 103.26.195.46

Ерөнхийлөгч ултай суурьтай, нягт нямбай хандсан нь өгсөн материалаас харагдлаа. МАН монгол хүний зовлонд цадах цаг болсон, 100 жил доромжлууллаа.

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.75.194

Чи 100 жил дарлуулая уу. Эвэр нь ургахаар эхийгээ мөргөнө гэдэг энэ байхдаа. 100 жилд үр удмаар чинь өдий зэрэгт хүргэсэн намын буруу болж байна уу. Нохой толгойт минь

Avatar

Зочин 2021-04-27 202.126.90.48

Ардчилалаар олж авсан эрх чөлөөг минь булааж байгаа МАН-ыг няц дарах хэрэгтэй.далимд нь чамайг олоод бас тас цавчина.

Avatar

Зочин 2021-04-27 64.119.22.170

Дүр эсгэсэн адчилагчид бол баг өмссөн хууран мэхлэгчид , бусармаг бүхнийг сэдэгчид, харьд худалдагдсан,эх орноо нурааж сөнөөгсөд,үзэн ядагсад гэдэг ч үнэн б**х

Avatar

ЕРӨНХИЙ САЙД АА 2021-04-27 103.212.119.112

32000 ИРГЭН ОДОО БОЛТОЛ 300.000 ТӨГРӨГӨӨ АВААГҮЙ БАЙНА.

ЭНД ДАНС ЗҮГЭЭР БАЙГАА ЖИРИЙН ИРГЭД МӨНГӨӨ АВААГҮЙ БАЙНА.

БАНКУУД МӨНГӨГҮЙ, ТӨРИЙН САНГААС ИРСЭН САНХҮҮЖИЛТ ДУУССАН ГЭЖ БАЙНА ГЭНЭ.

ДАХИЖ САНХҮҮЖИЛТ ХИЙГДЭЭГҮЙ ГЭЖ БАЙНА ГЭНЭ.

ЭНЭ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ ?? ХУДЛАА ЯРИЛГҮЙ ҮЛДСЭН ИРГЭДИЙН 300.000 ТӨГРӨГИЙГ ӨГӨӨЧЭЭ !!!

Avatar

ЕРӨНХИЙ САЙД АА 2021-04-27 103.212.119.112

32000 ИРГЭН ОДОО БОЛТОЛ 300.000 ТӨГРӨГӨӨ АВААГҮЙ БАЙНА.

БАНКУУД МӨНГӨГҮЙ, ТӨРИЙН САНГААС ИРСЭН САНХҮҮЖИЛТ ДУУССАН ГЭЖ БАЙНА ГЭНЭ.

ДАХИЖ САНХҮҮЖИЛТ ХИЙГДЭЭГҮЙ ГЭЖ БАЙНА ГЭНЭ.ЭНЭ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ ??

ДАНС НЬ ЗҮГЭЭР БАЙГАА ИРГЭДИЙН МӨНГӨ ОРООГҮЙ БАЙНА ??????????????????????????

Avatar

МАН ТАР 2021-04-27 61.221.12.80

ХУЛГАЙ, ДЭЭРЭМ, ХҮЧИН, я***н, АВИЛГАЛ, УРВАЛТ ГЭХ МЭТ ЭРҮҮГИЙН ХҮНД ЭЛЕМЕНТҮҮДИЙН ЦУГЛУУЛЛГА БОЛСОН МАН ҮТЭР ТҮРГЭН ТАР!

Avatar

Зочин 2021-04-27 64.119.22.170

Харин АН л яг ийм төрхтэй .Анх үүсэхдээ ч ийм байсан. Одоо ч хэвээрээ.Эдний дунд хүн төрхтэй ёс жудагтай хүн маш цөөхөн.

Avatar

зочин 2021-04-27 192.82.76.128

ЭРХ МЭДЛИЙН ТӨЛӨӨ БҮР АЛИЙГАА АЛДАЖ БОЛОХГҮЙ Л ДЭЭ.
ЕР НЬ ЭРХ МЭДЭЛГҮЙ БОЛ НОЙР ХҮРДЭГГҮЙ ХҮМҮҮС ОЛШИРСОН Л ДОО.
ХАМГИЙН ТОВЧДОО ӨӨРИЙГӨӨ ЗОВООЖ АМЬДАРДАГ ХҮМҮҮС.

Avatar

Зочин 2021-04-27 202.55.191.46

МАНтар2

Avatar

9999 2021-04-27 59.153.84.246

Төрийн тэргүүн төрийн ордонд авах ганц ч толгой сайтай ерөнхийлөгч хийчих 3 сая хүн амтай Монгол гэдэг асар их байгалын баялагтай, газар нутагтай, мал сүрэгтэй улсыг улсын дайтай аваад явчих хүн нэгээхэн ч алгаа. Төрийн ордон бузарлагдчихсан хамгийн ой гутам хэрэг үйлдэгчид хаана байна төрийн ордонд л байна. Луйвар хулгай эх орноо зарж идчихээд эх орондоо ч ирж чадахаа болчихсон луйварчин баялагаа зарж идэгсэд газрыг га гагаар авч ордон барьчихсан луйварчид, архичид, хүчэрхийлэгчид бүгд байна.

Avatar

зочин 2021-04-27 66.181.161.75

ерөнхийлөгчөө АН төрийн эрхийг хууль бусаар авахаар гуравдагч орны байгууллагатай гэрээ хийж ерөнхийлөгчийн сонгуульд дэмжлэг авахаар гэрээ байгуулсан нь үндсэн хууль зөрчөөгүй юу

Avatar

СОНГОГЧ 2021-04-27 202.9.46.37

энэ хүн цагаандаа гарчээ…ичих булчирхай нь өвдсөн байна. …юу ч хийхээс буцахгүй болжээ… болгоомжтой бай хүмүүс ээ …..

Avatar

Монгол улсын бүх иргэд 2021-04-27 66.181.161.65

Төрийн Тэргүүнээ эцсээ хүртэл дэмжинэ, хамгаална, Монгол улсад нам хэрэггүй, тэр дундаа 100 жилийн а******н, геноцед үйлдэгч, хулгайч, луйварчин, мафи нам бүүр хэзээ ч хэрэггүй. Монгол улс төртэй байх ёстой, төрийн тэргүүнтэй байх ёстой. Энэ маш зөв шийдвэр

Avatar

Зочин 2021-04-27 103.26.193.171

Одоо энэ ухаангүй тэнэглэлээ зогсоогооч Х.Баттулга аа ! Төрд байгуулсан гавъяа ч үгүй , Боловсрол ч үгүй зүгээр л нэг сайн панзчин , Монгол Төрийн толгойд 4 жил суулаа шүү дээ Одоо болоо юм биш үү Яасан их ханаж цаддагүй шунал таачаал , өшөө хорсол вэ ? Жолоог нь уртхан тавибал "Би зэвсэгт хүчний Ерөнхий Командлагч байна" гэж цамнан Армийг ард түмний эсрэг хөдөлгөж мэдэх усан толгойт байна шүү ,болгоомжтой л байцгаа Монголчууд аа !

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.83.208

Teneg jonhuu l**

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.81.151

Энэ уйвайгүй этгээд дахин сонгогдохын тулд чичрээд үхлээ2, Жанхуу чи нэр дэвшлээ ч чамайг дахиж хэн ч дэмжихгүй, өгөр минь зайлж үз, удахгүй чамайг шоронд хийж, шонд дүүжилнэ.

Avatar

Зочин 2021-04-27 64.119.23.188

одоо болтол тарахгүй юугаа хийгээд байгаа хулгайчууд вэ тоноод дууслааштээ

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.75.174

Hulgaichid hulgaich l oldono

Avatar

Зочин 2021-04-27 103.212.116.201

MAН луйварчдын үүр уурхай болсон. МАН тарах ёстой.

Avatar

Зочин 2021-04-27 64.119.23.228

MAN tarah ni zuv uu. Gehdee Battulgiin sanaachilgaar tarahgvi shvv !

Avatar

zochin 2021-04-27 64.119.27.198

ЭНЭ БАТТУЛГА ЯМАР ЗААН ЮМ УУ ХААН ЮМ УУ
МОНГОЛД НЭГ ХҮНИЙ ДАРАНГУЙЛАЛ ЗОХИХГҮЙ
БАТТУЛГА ӨӨРӨӨ №_ ЧИНГЭЛЭГ СПИРТ АВЧИРЧ
ОЛОНМ ХҮНИЙ, ГЭР БҮЛИЙН АМЬ, АМЬДРАЛЫГ СҮЙРҮҮЛСЭН
ТУРШЛАГАА ОДОО ЭХ ОРОНД МААНЬ БҮХЭЛД НЬ ТУРШИЖ ГАНЦААРАА ҮЛДЭХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БАЙХ ДАА

Avatar

Зочин 2021-04-27 192.82.69.106

Албан тушаалын солио тусчихсан,Ерөнхийлбгч болох хүсэл биелээгүйдоо хорсож үхнэ,олон хүнийг шоронд хилс хэргээр явуулсны нь гор нь энэ .Тэнэг хог

Avatar

Зочин 2021-04-27 202.21.100.210

Хулгайч нартай хуйвалддаг өөрийн эрх ашиг нь бүтэж байвал ЖДУ-гийн хулгайч нарыг өмгөөлдөг үг дугардаггүй эсвэл ямар нэг тохироо хийсэн тэр үл бүтэх этгээдийг эхлээд зайлуулж хууль хяналтын байгуулгад шилжүүлсэний дараа бүх намуудыг тарааж болно

Avatar

зочин 2021-04-27 202.9.46.201

үзээд бай шоронд ортол зай байна

Avatar

МАН хуульд захирагдаж тарахаас өөр сонголт үлдсэнгүй 2021-04-27 202.21.108.54

Ямарч бултах аргагүй бөөн баримт материалаар хуульд заасан үндэслэлээр МАН татан буугдах нь гарцаагүй болж ирлээ. Үүнтэй зэрэгцэн МАН ын өмч хөрөнгө, дансан дахь мөнгө Хүрэлсүхийн тойрон хүрээлэгч цөөхөн улстөрчдийн гараар орж болзошгүй. МАН ын гишүүд нэгэнт хууль зөрчсөн үндэслэлүүд байсаар атал эсэргүүцэхийн оронд өмч хөрөнгө, дансан дахь асар их мөнгө гэмт бүлэглэлийн гарт орохоос сэргийлэх хэрэгтэй бх.

Avatar

Зочин 2021-04-27 66.181.183.148

spirtiin hulgaicn BATTULGIIG odoo shorond oruulaacnee. odoo ogcnruulaacnee

Avatar

Зочин 2021-04-27 103.212.116.201

Зөв зөв тараа

Avatar

ЕРӨНХИЙ САЙД АА 2021-04-27 192.82.74.132

32000 ИРГЭН ОДОО БОЛТОЛ 300.000 ТӨГРӨГӨӨ АВААГҮЙ БАЙНА.

БАНКУУД МӨНГӨГҮЙ, ТӨРИЙН САНГААС ИРСЭН САНХҮҮЖИЛТ ДУУССАН ГЭЖ БАЙНА ГЭНЭ.

ДАХИЖ САНХҮҮЖИЛТ ХИЙГДЭЭГҮЙ ГЭЖ БАЙНА ГЭНЭ.

ЭНЭ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ ?? ХУДЛАА ЯРИЛГҮЙ ҮЛДСЭН ИРГЭДИЙН 300.000 ТӨГРӨГИЙГ ӨГӨӨЧЭЭ !!!

Avatar

иргэн 2021-04-27 66.181.181.161

Гадаадад байдаг, шоронд байдаг, хог дээр байдгууд нь л аваагүй. Жирийн иргэд бүгд авсан

Avatar