Сулинхээрийн 0168 дугаар ангийн нэг цэрэг нас баржээ | News.MN

Сулинхээрийн 0168 дугаар ангийн нэг цэрэг нас баржээ

Сулинхээрийн 0168 дугаар ангийн нэг цэрэг нас баржээ

Сулинхээрийн 0168 дугаар ангийн нэг цэрэг нас баржээ

Хуульзүй, дотоод хэргийн яам, Хил хамгаалах ерөнхий газрын харьяа Дорноговь аймгийн Хатанбулаг сум дахь Сулинхээр дэх 0168 дугаар ангийн алба хаагч өчигдөр /2021.04.24/ оройн 22.00 цагийн орчимд нас барсан хэрэг гарчээ.

Энэ талаар Хил хамгаалах ерөнхий газраас тодруулахад "Дорноговь аймгийн Хатанбулаг сум дахь хилийн 0168 дугаар ангид 2020 оны нэгдүгээр ээлжээр Өмнөговь аймгаас татагдан ирсэн байлдагч Х 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 24-ний өдрийн 22.00 цагийн орчимд амиа егүүтгэжээ. Байлдагч Х нь цэргээс халагдахад долоо хоног дутуу байсан бөгөөд малын суурьт үүрэг гүйцэтгэж байсан юм. Талийгаач “Малаа эргээд ирье” хэмээн гараад малын хашаанд хоолойгоо боомилсон байдалтай олджээ. Тус хэргийг Дорноговь аймгийн цагдаагийн газраас шалгаж байна" гэв.

Ц.ЯНЖИНДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
67
ХарамсалтайХарамсалтай
26
БурууБуруу
7
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

123456 2021-04-25 49.0.142.40

МАН-ын ард түмний байж байгаа царай, заяа чинь тэр дээ

Avatar

зочин 2021-04-25 64.119.24.24

Монголын Дотоод хэргийг бүгд захиран шийтгэгч яамныханд ямар арга хэмжээ авах.

Avatar

Wtf 2021-04-25 66.181.161.95

Za bolioche novshyyda!!! Hudla ailin huuhed alchad sdakud… nuugad bh uma! Ene Mongolin nogo shudrag yos zyy n hasha orchvo!!! Kitel omson harhnyydig zaillulache!!!!!!

Avatar

оги 2021-04-25 157.131.78.124

Армийн бага тушаалын дарга нар маш их стрестэй байгаа юм байна даа

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.55.188.108

7-хон хоногын дараа халагдах байсан хун юу гэж амиа хорлов гэж дээ. Цэрэг ухэхээр амиа хорлолт болгоол, дарга ухэхээр цэрэгт алуулсан болгодог энэ жужигээ одоо больж уз МАНгас минь

Avatar

tumur 2021-04-25 103.140.11.83

Xiliin tsereg xuuli zuin yamnii xariya baiguullaga Nyambaatar yu bodoj bn.xun uxuulex alaxaas ooriig meddeggui zasgiin gazar MAN tar

Avatar

Irgen 2021-04-25 24.13.36.85

Khalagdahad 7 honog dutuu baihad amia horlono gedeg ergezeetei l yum bna! Harin ch eej aav aka duuruugee ochno geed setgel gegelzeed untaj chadahgui baimaar yum! Sain shalgah l hereg baina daa! Um maani budmi hum!

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.9.40.144

Хүмүүс юм ойлгож ухаарч уншиж байж сэтгэгдэлээ бичиж сур. Хилийн цэрэгт хүн нас барсны төлөө УИХ-ыг тарааж, Засгийн газрыг огцруулж, хаа хамаагүй хариуцсан салбар нь биш байхад хууль зүйн сайдыг огцруулна гэсэн юм бичиж байгаа нь цэвэр улстөржилт тэр хүний хүслийн илэрхийлэл байна. Цөөхн хүн амтай мөртлөө маш их улстөрждөг улс бол дэлхийд ганцхан Монгол улс юм. Ийм байвал улс орон нь хөгжихгүй хоорондоо хэрэлдсээр байгаад өвгөдийнхөө алдааг давтаж бусдын эрхшээлд орно

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.9.40.144

Хилийн цэрэг амиа хорлоход хууль зүйн сайд Нямбаатар болон Ерөнхий сайд нар ямар буруутай юм бэ. Хил хамгаалах ерөнхий газрын дарга л хариуцана. Тэгээд ч жаахан амьдралд тохиолдсон юманд сэтгэлээр унаж өөрийгөө хорлож байгаа нь дэндүү арчаагүй, сэтгэлийн хатгүйн шинж. Тэнэг байна гэж хэлэхээс өөр үг олдохгүй нь дээ.

Avatar

БАС ДАРАМТЛУУЛЖЭЭ 2021-04-25 66.181.178.247

халагдах ЦЭРЭГ ЭР АМИА ХОРЛОХГҮЙ. алсан БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.126.90.48

Салбарын офицер ахлагч нарын албаа сэтгэл хоёрдолгүй хаах нөхцөл болсон төвлөрсөн халаалттай албан тушаалын тохилог орон сууц ашиглалтанд орох бүрт нь авч завшиж сурсан Батлан хамгаалахын сайд Г.Сайханбаяр, 14 насанд хүрсэн охиныг хүчиндчихээд тохиролцож болно гэж хууль батлуулсан Хил хамгаалах байгууллагыг бас удирддаг Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Нямбаатар нар огцор.Хичнээн цэргийн амиар тоглох гээд байгаа юм бэ? Тэр тэтгэврийн өвгөн Лхагвасүрэн генерал, БХЯ-ны ТНБД нар огцорооч.

Avatar

zochin 2021-04-25 202.21.109.67

Салбарын сайд нь хариуцлагаа хүлээхгүй юм уу? Ширэн нүүрэлчихээд л танхимд суугаад байх юм. Оюу толгойн гэрээнээс юм унагаачих санаатай

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.21.109.67

Салбарын сайд нь хариуцлагаа хүлээхгүй юм уу? Ширэн нүүрэлчихээд л танхимд суугаад байх юм. Оюу толгойн гэрээнээс юм унагаачих санаатай

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.183.231

Зэвсэгт хүчний жанжин штабын Ерөнхий командлагч Нь Ерөнхийлөгч !!!!

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.21.108.7

Ядаж бичсэн үгээ унш даа. Командлагч. Тэрнээс хариуцсан сайд нь биш. Ерөнхийлагч ганцхан цэргийг комдалдаггүй. Бас манайд дайн болоогүй байна. Тэгэхээр сайд л хариуцлага хүлээнэ. Бичсэн үгнийхээ утгыг ч ойлгодоггүй оркууд сэтгэгдэл бичих юм даа. Бас улстөржих гээд ядчихна. Чадах зүйл дээрээ сэтгэгдэл бичиж бай, жаалаа.

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.126.90.127

Ерөнхий сайд огцор!

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.190.94

ХИЛИЙН ЦЭРГҮҮДЭД ДАРААЛСАН ОЛОН ХҮН АМИНЫ ХЭРЭГ ГАРААД БАЙХАД МАН ЫН ТӨЛГӨН КОММУНИСТ НЯМБААТАР ЯАГААД ОГЦРОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ БЭ. УГ НЬ ХИЛИЙН ЦЭРЭГ ЧИНЬ ХУУЛЬ ЗҮЙН САЙДЫН ЭРХЛЭХ АСУУДЛЫН ХҮРЭЭНД БАГТДАГ ЮМ Ш ДЭЭ. МАН ТАРАХЫН ХОРООНД ТӨВӨГ ГЭЖ БОДООД БАЙНА УУ ТЭГВЭЛ ХУРДАН ТАР.

Avatar

Eh hvn. 2021-04-25 49.98.135.115

Ulas-n svr TSEREG -te sanaa zowoj baina.KHENICH URES yalgaagvi hoorhide ene bol vneheer haramsaltai UM MANI BADMI HUM.

Avatar

Зочин 2021-04-25 192.82.71.80

Ардчилсан улсуудад амиа хорлолт маш байдаг шдээ. Энд нам хамаагүй нийгмийн сэтгэлзүйг тогтворгүй болгож буй хутган үймүүлэгч нар буруутай.

Avatar

Zochin 2021-04-25 66.181.160.8

MAN-han ch olon hunii amiar tug tahih ni dee.Huuli zuin bolon Batlan hamgaalahiin said nar muu humuuseer tavidgiin gor garch bnadaa.Hiamdorj.
Niambaatar.Baterdene.N.Enhbold gm medleg bolovsrolgui.hudalch.hulgaich.gadnii gar hol bolson nohduudee zailuulahgui shutdegiin gai baihdaa.Ene MAN buren dampuurchee.

Avatar

Зочин 2021-04-25 203.91.115.253

Ардчилалынханыг төр барьж байхад маш олон цэрэг эрс үхэж байж билээ тэд хилийн цэргийн төсөвийг өгөхгүй офицер ахлагч нар нь 6 сар цалингүй ажллаж байсандаа гэхдээ бид хилээ орхиогүй өргөсөн тангарагтаа үнэнч явж билээ. Тэр үед батлан хамгаалах ямны сайдаар Ноён Дорлигжав ажиллаж байлаа, Бидний төсвийн мөнгөөр 5- н газ 469 авах мөнгөөр тэр үеийн 20 сая төгрөгөөр нэг хачин хоцрогдсон со жийпнүүг авч хилд шахсан бид цалингаа авахгүй хэвээр л байсан цэргийн хүний ёсоор шийр зааж явсандаа.

Avatar

Зочин 2021-04-25 103.212.119.245

Та нарын сонгосон Х.Нямбаатар, Нямбаатрын томилсон Бямбажав, Лхачинжав нарыг огцруулахыг нь огцруулж, хөөхийг нь хөөхгүй бол болохгүй ээ гэж мөн ч их хэлсэн дээ. Тэр дарга нар нь шүлэг уншиж өгөөд байхад л амиа хорлочихлоо гэж Лхачинжав нь одоо ярина шүү дээ.

Avatar

Нара 2021-04-25 124.158.69.249

Энд бүх цэргийн командлагч ба БХЯ сайд та хариуцлагаа хүлээх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.21.109.60

7 хон хоноод халагдах байсан залуу яагаад амиа хорлоно гэж ??? Гадны нөлөөгүй…. амиа хорлосон… бүгдийг нь сайн шалгах хэрэгтэй!!!!

Avatar

зочин 2021-04-25 66.181.180.159

ЭНЭ ЗАСГИЙН ГАЗАР ИХ ХУРАЛ ТАРСАН НЬ ДЭЭР ДЭЭ.ХҮМҮҮСИЙН АМЬДРАЛД ЁСТОЙ ГАЙ БОЛЖ БАЙНА АА.

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.55.191.130

За эцэг эхчүүд минь амьдралийн замаа дөнгөж тавих гэж байгааа хөвгүүдээ цэрэгт бүү явуулаарай Хүү чинь алзахгүй ээ гэж авч яваад хөрсөн цогцсыг нь өгөхдөө хохь чинь гэж хэлнэ шүү

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.187.21

Алчихаад амиа хордосон болгож зохион байгуулжээ?

Avatar

zochin 2021-04-25 64.119.18.23

MONGOL ERCHUUD CH ARCHAAGUY BOLJEE ,

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.191.198

Монголын арми цэрэг хэдэн цэргээ маллаж чадахаа больжээ

Avatar

Салбарын яам буруутай 2021-04-25 103.57.95.86

САЛБАРЫН САЙДУУДЫГ ОГЦОРУУЛ !

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.21.108.54

ХЗЯ ны сайд Нямбаатар одоо хариуцлагаа үүр. Чи хичнээн хүүхдийн амийг авч одох гээ вэ. ЦЕГ, ТЕГ аас энэ хүнийг шалгах цаг болсон. ХХЕГ ын удирдлагуудад ч хариуцлага үүрүүлж үүргээ биелүүлж чадаагүйнх нь төлөө эрүүгийн хариуцлагад тат.

Avatar

/*-/ 2021-04-25 49.0.142.40

МАН наад адуучин залуугаа татан ав

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж