Жүжигчин Б.Мишээл, Р.Отгонбаяр нар энгэрээ мялаав | News.MN

Жүжигчин Б.Мишээл, Р.Отгонбаяр нар энгэрээ мялаав

Жүжигчин Б.Мишээл, Р.Отгонбаяр нар энгэрээ мялаав

Жүжигчин Б.Мишээл, Р.Отгонбаяр нар энгэрээ мялаав

Жүжигчин Б.Мишээл болон “37-р точка” киноны Тулгатын дүрээр олны танил болсон жүжигчин Р.Отгонбаяр нар өчигдөр /2021.04.24/ Соёлын тэргүүний ажилтан цол тэмдгээр энгэрээ мялаажээ.

Жүжигчин Б.Мишээл нь СУИС-д суралцаж эхэлсэн цагаасаа “Дэлхийд дурласан сар”, “Учрал”, “Рэкет”, “One night”, “Нийслэл хүүхэн” зэрэг чамгүй олон дэлгэцийн уран бүтээлд гол дүрийг бүтээсэн авьяаслаг залуу уран бүтээлч. Үзэгчид түүнийг “Boobies” инээдмийн цувралаар нь андахгүй. Түүнд УДЭТ-т “Ромео, Жульетта” жүжгийн Жульеттагийн дүрд тоглох боломж тохиосон ч гурван сартай жирэмсэн байсан тул саналыг нь хүлээж авч чадаагүй гэдэг.

Харин жүжигчин Р.Отгонбаяр 2017 онд "Сити" их сургуулийг төгсч, дэлгэцийн олон уран бүтээлд гол болон туслах дүр бүтээсэн. Тэрбээр “Фантастик” продакшны 30 орчим уран бүтээлийн арын албанд туслах ажилтнаар ажиллаж байжээ. Харин “37-р точка” киноны Тулгатын дүр бол түүний анхны гол дүр аж. Хамгийн сүүлд "Orange entertainment", "Nomadia Pictures"-ийн хамтран бүтээсэн "Нийслэл хүүхэн" телевизийн олон ангит кинонд Б.Мишээл, Р.Отгонбаяр хамтдаа гол дүр бүтээсэн билээ.

Ц.ЯНЖИНДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-25 192.82.73.242

нийслэл хүүхэн ёстой гоё кино байсан. зохиолчид нь баярлалаа гэж хэлье

Avatar

Зочин 2021-04-25 139.5.218.69

ene hachin yrwaij orilhiigoo jvjiglej bna gd oilgotson teneg hvvhen ehbayr gj Sumyagiin suganii vsiin boowig hohool s** bolj bnada hoorhii

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.161.7

misheeliin ongoniig anh nikiton bachka sansart tsoolj blaa

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.161.7

kutsbaa yasan gej be misheel bol 1 horoololiin hongkong buudald arhidaad grupen s** hiigeed bj bsan z** shd gudmand taarbal buh huvtsasiin tailj charmai nutsgen guilgene banzal g**** eej n bas zaluudaa nohoroo araar n tavisan jombogo baisiin buzar bulai ger bul

Avatar

зочин 2021-04-25 66.181.161.61

СУИС төгсөхөд нь дипломтой нь хамт Соёлын тэргүүний ажилтан цол тэмдэг өгчихөж баймаар юм аа тэртэй тэргүй авах юм чинь, урлагийн сургууль төгсөөгүй бол ганц хоёр хошин шогийн гараа туслах дүр кино нтр д тоглуулаад иэмдэг цолыг өгчих хэрэгтэй байгам даа хөөрхий тэднийг зовоогоод яахав дээ

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.21.108.52

СТА -г бригадын тэмдэг гэж байсантай адил ханшгүй олгодог болчихоогүй байх…. Уучилаарай.!!

Avatar

Зочин 2021-04-25 192.82.93.11

Яааг зөв.

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.70.44.46

Салбарын тэргүүнийг салбартаа ядаж 10 жил амжилттай ажилласан хүнд өгч баймаар юм. Уг нь журмандаа ийм л байгаа. Онцгой гавьяа тохиолдолд ажилласан жил харгалзахгүй олгож болдог. Энд бол тийм онцгой гавьяа харагдахгүй байна. Р.Отгонбаяр гэхэд дөнгөж 4 дэх жилдээ ажиллаж байгаа юм байна. Б.Мишээл нь бас олон жил ажиллаагүй л байж таараа. Шагналын үнэ цэнийг энэ мэтээр унагаагаад байгаа юм даа

Avatar

Зочин 2021-04-25 150.129.141.78

Одоо кинонд л тоголсон юм байх даа.Тэрийг кино гэх үү .Үнэмшилгүй нүд нь гүйлэгнээд.Хиймэл.

Avatar

Зочин 2021-04-25 192.82.77.233

10 жил ажиллаж байж авдаггүй билүү?

Avatar

Иргэн 2021-04-25 108.162.190.109

Энгэрээ мялаана гэдэг чинь хүн мялаагаагүй өөрсөдөө аваад зүүсэн гэсэн үг биз дээ.

Avatar

Jenko 2021-04-25 192.82.93.15

Naad teneg shagnalaa odo boli

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.9.40.174

ХОЁР ДҮҮД БАЯР ХҮРГЬЕ ! СТА БОЛ ЯАМНААС ОЛГОДОГ САЛБАРЫН ТЭРГҮҮНИЙ АЖИЛТНЫ ТЭМДЭГ. МОНГОЛ УЛСЫН ГЭЖ ӨМНӨ НЬ ДУУДАХ НЬ БУРУУ ШҮҮ !

Avatar

Zochin 2021-04-25 66.181.161.67

Otgonbayr shagnal avsan ni taataich shagnalaas unetei hoorhon ohin hani 2oo orhison ni hend ch hevlegden zuudeg shagnalaas haramsaltai.uug ni amidral amjilt 2 hamtaa bhdaa une tsenetei yumshigee

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.126.90.83

Кабелийн Монгол СУВГУУДААР ОЛИГТОЙ ГОЁ КИНО ЕР ГАРАХГҮЙМАА….ХУУЧНЫ ХОЛЛИВУУДЫН 70; 80;90; 2000-ААД ОНЫ САЙХАН САЙХАН КИНОНУУД ҮЗЭХСЭН !!!!
ГОЁ СОЛОНГОС КИНО Ч САЙХАН !!!!
ДАВТСАН НУРШСАН МЭДЭЭНҮҮД Л УРАЛДААД ГАРААД БАЙХЫН…
СОЁЛ УРЛАГИЙХАН ХОШИН ШОГЧИД ДУУЧИД ХӨТӨЛДӨГ ЯНЗ БҮРИЙН НЭВТРҮҮЛГҮҮД АЙМААР СОНИРХОЛГҮЙ МУУХАЙ. ЖНЬ : ОНОНБАТ; БААЧКА 2Н ӨВЛИЙН КОНЦЭРТҮҮД; КАРАНТИН ШОУ МОУ; МОНГОЛ HD -ИЙН БААХАН ШОУНУУД СОНИРХОЛГҮЙ…..ЮУ Ч ҮЗМЭЭР ЮМБЭДЭЭ…..

Avatar

Зоригоо 2021-04-25 64.119.21.104

Арай л дэндүү эрт өгөх юм аа. Тэгэхэд Алдарт жүжигчин Сэдэд, Латиф, Цэвээнравдан, Дорлигжав нар СТА ч авч чадахгүй бурхан болсон доо хөөрхийс.

Avatar

Зочин 2021-04-25 192.82.73.27

тэр хоёрын энгэрийг мялаасан юм биш үү? Гэтэл тэр хоёр өөрсөдийнхөө энгэр рүү юм асгаад л мялаачихсан юм шиг гарчиглах юм.
Засгийн хишгийг эрт хүртэж байгаа нь залуусаас өшөө ихийг нэхсэн хариуцлагын шаардах хуудас маягийн юм гэдгийг хоёр маань мэдэж байгаа байлгүй дэ!!! Залуус аа ! бие биендээ урам ,үнэн сэтгэлийн үгээ хайрлая ! Атаархал бачуурлын сэтгэлээ дарж явцгаая.

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.189.99

Яамны мэргэжилтэнд бавуулахад л сурагч байсан ч олдоно

Avatar

Зочин 2021-04-25 192.82.73.27

энэ яасан ёс суртахуунгүй ,соёл боловсролгүй хүн гэж хэлэхэд ч үг харам … одоо юу гэмээр юм дэ … сэг вэ ?

Avatar

Зочин 2021-04-25 103.57.93.120

Дүр болгон нь ярвайж орилсон хувиралт байхгүй .☹️

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.185.145

Нүдээ томруулахаас өөр хувиралт байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-25 66.181.179.208

Сургууль төгсөөд 4 жилийн дотор СТА арай хямдхан тэмдэг үү үгүй юу

Avatar

Зочин 2021-04-25 202.179.25.113

СТА цол байгууллагын ойн тэмдэг шиг л болжээ.

Avatar

зочин 2021-04-25 202.126.90.1

mundg jijugchded bayr hurgeyee

Avatar