35 найз бүсгүйтэй болж, бүгдээс нь бэлэг авсан залууг баривчилжээ | News.MN

35 найз бүсгүйтэй болж, бүгдээс нь бэлэг авсан залууг баривчилжээ

35 найз бүсгүйтэй болж, бүгдээс нь бэлэг авсан залууг баривчилжээ

35 найз бүсгүйтэй болж, бүгдээс нь бэлэг авсан залууг баривчилжээ

Японы Осака мужийн цагдаа нар 39 настай Такаши Мияагава гэгч этгээдийг залилангийн гэмт хэргээр баривчилжээ. Учир нь тэр 35 эмэгтэйтэй насан туршдаа хамт амьдарна гэж залилаад бүгдээс нь төрсөн өдрийн бэлэг авдаг байсан аж.

Оршин суух тодорхой хаяггүй, цагийн ажил хийдэг энэ эрэгтэй хохирогч бүрт төрсөн өдрөө өөрөөр хэлж, бэлэг авч байжээ. Хамгийн сүүлийн хохирогч болох 47 настай эмэгтэйд өөрийгөө хоёрдугаар сарын 22-нд төрсөн гэж итгүүлээд бэлэг авсан байна.

Мияагава дээрх 35 эмэгтэйгээс нийт 100 мянган иен буюу 1000 орчим ам.долларын үнэ бүхий бэлгийг авсан байна. Түүнд залилуулсан эмэгтэйчүүд ихэвчлэн хувцас, бэлэн мөнгө бэлэглэжээ.

Түүнд залилуулсан эмэгтэйчүүд сүүлд нэгдэж “Хохирогчдын холбоо” байгуулж, хоёрдугаар сард цагдаагийн газарт өргөдөл гаргаснаар энэ хэрэг ил болсон гэнэ.

Такаши Мияагава нэгэн маркетингийн компанид шүршүүрний толгой борлуулах ажил хийдэг бөгөөд айл өрхүүдээр явж байхдаа ганц бие эмэгтэйчүүдийг “онилж” танилцдаг байжээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: JAPAN TIMES

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
89
ХахаХаха
11
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ГайхмаарГайхмаар
4
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

rtgdrgdx 2021-04-24 59.153.87.200

24ayxzdfh

Avatar

1 2021-04-24 59.153.87.200

tuhain ued ni goridlogo turuulj jargal amsuuldag l zaluu bna daa

Avatar

Зочин 2021-04-24 192.82.67.179

Алтан гадас юмуу Мөнгөн цоолтуур цол өгөх шаардлагыг бүрэн хангажээ!!!

Avatar

Зочин 2021-04-24 192.82.67.179

35 хүүхэн дээр харайж байсан гэхээр яасан мундаг эр вэ?!!!?? Манайд бол дороо баригдана биз?! Их бодож л 4-5 болоход шууд мөргөлдөнө . Олон хүнтэй газар энэ талаараа сайхан юмаа. Ккк.

Avatar

Зочин 2021-04-24 46.69.68.108

Харин ч 35 эмэгтэйг баярлуулж чадсан овоо чалх сайтай залуу юм биш үү нөгөө эмэгтэйчүүд нь баярлалаа гэж хэлэх ёстой..хаха

Avatar

Зочин 2021-04-24 66.181.185.241

хөөрхий энэ эмэгтэйчүүд иймэл амьтад ккк? эр хүн гэдэг ийм л сэрэглэг амьтан ккк.

Avatar

Зочин 2021-04-24 103.229.120.16

sonin yumaa turiin buh huntei yavaldaj mungu avsan hun mongold danalzaad bdag

Avatar

Зочин 2021-04-24 64.119.23.117

tsarai muutai ym bj bas kk, chihen dr n tsetseg urguulj dee

Avatar

Зочин 2021-04-24 202.21.107.116

Тоглоомоор ч гэсэн үнэмлэх паспортыг харж нягтлахгүй гэнэн хонгорууд юмаа. Нөгөө Итгэлт ийн гэнэн хонгор гэдэг шиг.

Avatar

Зөвлөлгөө 2021-04-24 103.26.194.217

Хайртай, дуртай, дурлачихлаа, сууна гэж гэнэн хонгор бүсгүйчүүдийг хууран мэхлэгчийг Альфонсаа эр гэдэг юм. Цар тахал шиг дэлхий даяар тарчихсан альфонсаа эрчүүд бүх газар байдаг. Харин энэ япон эр жижиг гар бна, том гарууд нь эд хөрөнгө, машин, алт мөнгө зэргийг хүүхнүүдийн толгойг эргүүлж салгаад ор мөргүй алга болдог юм. Манайд ч байгаа, тиймээс хүүхнүүд минь Ленин багшийн хэлсэнчлэн итгэх нь сайхан, харин нягталж шалгах нь бүр сайхан гэдгийг санаж яваарай.

Avatar

Ооноо 2021-04-24 202.179.24.237

хоншоортой л байна шдээ

Avatar

Ганбаяр 2021-04-24 66.181.160.118

Яадаг тэнэг гар вэ хаха

Avatar

Нагамура 2021-04-24 66.181.161.8

Zugeer ajlaa hiigeed yavj boldoggui l yum baihdaa 35 bish 3 baij bolsongui arai l

Avatar

/*-*/ 2021-04-24 49.0.142.40

Хоол авч өгдөг 35 хөөрхөн эгчтэй болсон юм биз дээ чааваас даа

Avatar

Зочин 2021-04-24 202.179.25.47

35-ланг нь чаацан л бга. Нөгөөдүүл нь тэрэндээ өсөрхөө биз ккк.

Avatar

Монгол залуу 2021-04-24 122.201.21.67

Хөгжилтэйгөөр МОНИКА тогложээ. Юун ч хариугүй бүсгүйчүүд вэ. Яахав дээ нэгэн эр хүнийг жаргаагаа л биз. Гутал хувцас мөнгийг нь буцаагаад л өгчихөөч МИЯАГАВА хөгшөөн.

Avatar

Зочин 2021-04-24 192.82.80.198

ХОНШООРТОЙ ЭР БАЙНА АА, ОСОРЖАМАА БОЛ ЁСТОЙ МАНАРГАЖ БАЙДАГ НАС ШҮҮ ДЭЭ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж