УОК хөл хориог ирэх сарын 7-ныг хүртэл сунгахыг дэмжлээ | News.MN

УОК хөл хориог ирэх сарын 7-ныг хүртэл сунгахыг дэмжлээ

УОК хөл хориог ирэх сарын 7-ныг хүртэл сунгахыг дэмжлээ

УОК хөл хориог ирэх сарын 7-ныг хүртэл сунгахыг дэмжлээ

НЭМЭЛТ: 11:25 ЦАГ

Улсын онцгой комисс (УОК) хөл хориог ирэх сарын 7-ныг хүртэл сунгах саналыг дэмжиж, Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаанд танилцуулахаар боллоо.

УОК ХӨЛ ХОРИОГ СУНГАХ ЭСЭХ АСУУДЛААР ХУРАЛДАЖ БАЙНА

Хатуу хөл хорио энэ сарын 25-нд дуусах тул цаашид хөл хориог сунгах эсэх асуудлаар яг одоо УОК хуралдаж байна. Хуралдаан 10.00 цагт эхэлсэн бөгөөд ЭМЯ-наас Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх мэдээллийг танилцуулж байна.

Халдварын тархалт өнгөрсөн өдрүүдэд буурахгүй байгаа учраас дахин 14 хоногоор хөл хориог сунгах шаардлагатай гэсэн саналыг ЭМЯ-наас оруулсан.

Хэрэв хөл хориог цуцалж, цаашид хэвийн байдалд шилжвэл тавдугаар сарын сүүлч гэхэд халдварын тохиолдол өдөрт 1400 орчимд хүрнэ гэсэн тооцоолол гаргасан бол хөл хориог тавдугаар сарын 9-нийг хүртэл сунгавал халдварын тоо өдөрт 500-600 орчим болж буурна гэсэн дүн гарсан байна. Тиймээс уг асуудлыг УОК хэлэлцээд, дараа нь Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаанд танилцуулна.

Сүүлийн 24 цагт нийт 1264 тохиолдол шинээр нэмэгдлээ. Ингэснээр нийт тохиолдол 27956 болов.

  • Сүүлийн 24 цагт Улаанбаатарт 1103 тохиолдол.
  •  Батлагдсан тохиолдлын эмчилгээ үйлчилгээнд оролцож байсан эрүүл мэндийн ажилтан-1,
  • Архангай-3,
  • Булган-1,
  • Дархан-Уул-30,
  • Дундговь-4,
  • Завхан-49,
  • Орхон-15,
  • Өвөрхангай-13,
  • Сэлэнгэ-3,
  • Төв-36,
  • Ховд-4,
  • Хөвсгөл-1,
  • Хэнтий-1 нийт 1264 тохиолдол нэмэгдэв.

Хөл хориог сунгавал зөвшөөрөгдсөн салбарын ажилчид тээврийн хөдөлгөөнд оролцохдоо тэгш сондгой эсвэл QR кодоор зорчих уу?

48.22%
51.78%
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
57
ТэнэглэлТэнэглэл
44
БурууБуруу
24
ЗөвЗөв
8
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ГайхмаарГайхмаар
5
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

67 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-23 150.129.143.152

Мутацад орсон вирус орж ирсэн бол үнэхээр аюултай спутник вакцинаа хурдан оруулж ирээчээ хятад вакцин үр дүн муутай юм биш үү? Хөл хориогоо чангатгаач маш сул бн

Avatar

/*-*/ 2021-04-23 49.0.142.40

Одоогийн энэ байгаа байдал чинь хөл хорио юмуу эсвэл хөл тавиа юмуу хаашаа эргүү ацнуудын засгийн газар гэж ийм юм байдаг байнаа, эм нэрт пuздаагийн засаг нэн даруй үг дуугүй огцорч 3-р ээлжийн мэддэг чаддаг ухамсар хариуцлагатай шийдэмгий хүмүүсээр засаг бүрдүүлж байж энэ ковидтой тэмцэхгүй бол наадах чинь бүр дашийг шоог болж гүйцлээ, эргүү дагзнуудаа

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.161.35

за баларсаан манаы энд дэлгүүр дээрэмдээд эхэллээ б**в масло 9 иын тос бэлэн гоймон яанадаа….

Avatar

дорж 2021-04-23 139.5.219.122

хөл хорио гэж байгаа юм уу гадуур сэлгүүцэн хүүхэд хөгшчүүл залуучууд ёстой нэг амралтын газар шиг л бна төр байдаг юм бол хатуу л байх ёстой байсан шүү одоо дахиад хөл хорио хийвэл ард иргэдийн амьдрал бүр доошоо орно гэсэн үг ямар ашгүй хөл хорио болж бна хувийн байгуулга нь хувийн автобусаар хүмүүсээ зөөх хэрэгтэй шүү сэтгүүлч гэж бөөн өвчин тараасан юмнууд адилхан хөл хорионд оруулах ёстой хүний муу үзсэн хүмүүсийн дархлааг унагаасан хэрүүлч юмгуудыг
болиул ухана шиг л байхёстой

Avatar

Ахмад ажилчин 2021-04-23 103.26.194.100

Хатуу хөл хорио тогтоосон байхад яг л амрартын байдалд оруулчихаар тахалын тархалт улам нэмэгдлээ,Дээрээ төрөл бүрийн арга хэмжээ аваад нойр хоолгүй ажиллаж байгаа юмшиг харагдаад жинхэн газар. дээр ажил болохгүй юм, Өвчинг тарааж алдаж алдсан хариуцлаггүй этгээдүүдийг одоо болтол нууж хаагаад прокурорт өгсөн болоод мартагнууллаа,Ядахдаа Нямбаатрын томчуулд. зориулсан хуулиараа. торголоо гээд заралчихвал. доодсууд чинь айна даа! 70-аад хүн маань нас бараад. наад тал 200-н өнчирлөө, ,!!!!

Avatar

boojgoi 2021-04-23 66.181.184.22

pzdanuudaaa yadaj banknuudaa neejih ter neg 300k ashtai yumiig chine avmaar bhiin oghiin bol ogsin shig ogooch llruudaaa

Avatar

Зочин 2021-04-23 150.129.140.254

Сулбайсан ийм хөл хорио хэрэггүй. Хорьвол олигтой хорь чадахгүй бол боль.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.190.204

Hol horihoos oor ajil Ene zasag hiij chadahgui yum Humuusiin tevcher baragdaj bn shuu Vaccine hiigeech

Avatar

Зочинг 2021-04-23 64.119.26.9

Яаж ч хичээгээд та нарын үр дүн чинь адилхан байна тийм л сайн юм бол тэр вакцинаа тариад хориогоо сулла

Avatar

Hhhh 2021-04-23 192.82.76.184

Horiogoor haldwarinha golomtiig barij chadaagui bj odo yu yriad bgn be dhj sungana edr ch gh shig dhiad sungaad yhin dhial adilhn barij chdahgui sh de

Avatar

nmdm 2021-04-23 66.181.180.26

busad uls ornuud owchlol n bagasaad odor ireh tusam shan bolood bhin manaih bur yatsan archaguin be

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.20.66

хатуугын хатуу хөл хорь

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.93.11

Shuud sungaachee unuudur gargasan sanaliig unuudurt ni bagtaagaad shidchihed yun bolohgui bn

Avatar

Turiin alban haagch kh kh kh 2021-04-23 192.82.74.228

Hul horiog sungah ni zvitei

Avatar

Irgen 2021-04-23 124.158.83.29

Munguu avya ajilgui hetsuu bn

Avatar

зочин 2021-04-23 192.82.75.4

дэмжинэ ээ, удахгүй хэдэн төг өгөх нь ойлгомжтой шүү дээ,тайван амгалан байцгаая

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.22.170

Мөнгө тараахыг аль болохоор хязгаарла.Халдвараас болж эдийн засаг хумисдаж,улсын орлого тасраад байна.

Avatar

Зочин 2021-04-23 150.129.142.100

odoo uguh mungui baihgui, vaccinaa ch avch chadahgui bna

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.90.35

Guril mahaaraa amidraad irsen uls bid. Teruugeeree 14 honog tesch niiteeree hurdan vaccinaa hiilgeye. Amidrah chadvargui, mungu bodsonuud ni tegeed hurdan tusaad uhetsgeene bizdee.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.89.59

хөл хориог сунгаад өвчлөл буурахгүй бол та нар хүрэлсүхтэйгээ монголын төрөөс зайлаарай

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.22.170

АН-ынхан хөл хориог сулруулж,халдвар улам тархаах,хүмүүсийн амь насанд хохирол учруулахыг л хүсээд байна. Муу бүхнийг сэдэгч жинхэнэ хорлон сүйтгэгсэд

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.55.188.109

Дахиад 300к егеечээ, хоосон хоригдохгуй шуу. Орлогоороо амьдардаг бид ажлаа хийж байсан бол энэнээс чинь их олдог байсан. ЗГ-ын буруу шийдвэруудээс болж хувиараа хеделмер эрхэлдэг иргэд хохирох ёсгуй!!!

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.90.121

ийм байдлаар хөл хориод нэмэргүй. Тэгээд ч ялгаа гарах нь хэр л болоо

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.73.146

Хөл хориог сунгах нь зөв. Гэр гэртээ байцгаая. Хөл хорионы дэглэмээ улам чангаруул. Согтууруулах ундаа бүү зар. Гадуур тэнэхээ больцгоо. Халдвар хамгаалалын дэглэмээ барь. Вакцинжуулалтаа эмх замбараатай зохион байгуул. Гэртээ л бай.

Avatar

УОК, ЗГ МАШ МУУ БАЙНА 2021-04-23 192.82.74.132

УОК, ЗГ ЧАНАРЫН БАТАЛГААГҮЙ ВАКЦИНААР ИРГЭДЭЭ ШАХАЖ ДАРХЛААЖУУЛЖ БАЙНА.

МОНГОЛ ХҮНИЙ ГЕНИЙН ФОНД ГЭЖ АЙХТАР ЮМ БИЙ ШҮҮ.

МОНГОЛЧУУДЫН ГЕНИЙГ ХАМГААЛАХ, АЛИВАА ТУРШИЛТ БОЛГОХ ЁСГҮЙ ШҮҮ !!!!

ХУЛГАЙЧУУДАА ТА НАР СОНГУУЛИАС ӨӨР ЮМ БОДОЖ БАЙНА УУ ??

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.131.230.218

Муу бөөснүүдтэй тэмцэх цаг нь болсийн бишүү ернь монголчууд ганцхан коронагаар үхээд байгаа юмуу ямар

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.131.230.218

Муу л******д минь уул уурхайн ээлжээ солиод байж болдгүй юмуу тэнд ажиллаж байгаа хүмүүс та нарын боолууд юмуу

Avatar

Сонгууль сонгууль 2021-04-23 59.153.112.231

Сонгуульдаа л бэлдэж байгаа биз өөр яадаг юм

Avatar

Зочин 2021-04-23 139.5.217.101

Хүний өмнөөс амьдарч байгаа юм шиг баахан мөнгө өг гэсэн шуналын дэвнүүд оволзоод эхлэх байлгүй түүнийг нь амьдралаас тасарсан Баттулга дэмжээд бөөн хэрүүл биз дээ. Ухамсартай нь үлдэг ухамсаргүй нь төлбөр төлөөд эмчлүүлэг гээд задгай тавьчихаад.

Avatar

Зочин 2021-04-23 59.153.85.116

Ямар ч үр дүнгүй хөл хориогоор ард иргэдийг албаар туйлдуулж сөхрүүлж бна шүү дээ.Чадваргүй төр засгийн шийдвэрүүдээс болж улс орон сүйрч бна!!!

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.90.124

Салаавч!!! Талбай дээр уулзая гэж байгаа юм уу? Очноо, нэгийгээ үзнээ тэгвэл!!!

Avatar

Зочин 2021-04-23 103.87.255.66

Урьд урьдны хөл хорионоос одоогийнх хамгийн сул байгаа, Иргэд дэмий их сэлгүүцэж байна. Хоривол хорисон шиг хориод бодитой, хөрсөн дээрээ буусан шийдвэр гаргаж ажилламаар байна. Хөл хорио сунгасан ч одоогийнх шиг байвал нэмэргүй л болов уу.

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.22.170

Саяын хөл хорио маш зөв болсон.Хадвар нэмж тархаахгүй барьж,голомтуудыг эрүүлжүүлсэн төдийгүй, энэ халдвартай тэмцэх нь ямар хүнд ажил вэ гэдгийг хүмүүст ядаж ойлгууллаа.Харин одоо хөл хориог сунгах,тэгээд вакцинжуулалтыг маш сайн зохион байгуулалттай, хатуу дэглэмийн дор тасралтгүй явуулах хэрэгтэй .Харин АН-ынханд энэ халдварыг улс төрийн зорилгоор буруу хортой ашиглахаа зогсоох ухамсар алга.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.180.138

Хуцөөөөөөөөаөө

Avatar

Irgen 2021-04-23 122.201.31.89

Tsag tulgalgui shiideechee zohitsuulah heregtei shuudee denduu budliy bainadaa

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.16.12

Халдвартай хүмүүс гэртээ байхад яаж хумих гээд дорвитой буураргүй л болов уу. Тэднийг бүрэн тусгаарлаж авмаар бгаа юм даа.

Avatar

DrMG 2021-04-23 122.201.23.200

Haana ter hol horio gaduur zgr belchij bn dasgal hodolgoon hiiy geel dugui unahaar dairch alchih geel yun hol horio teriigee boli

Avatar

Зочин 2021-04-23 103.212.118.173

Хүмүүсээ өөрсдийн төлөө амьдарч байгаа шүү дээ, хүний төлөө амьсдарч байгаа юм шиг дандаа төр засаг руугаа дайрч, тулган шаардаж байх юм. Дэлхий даяар улс орон бүхэн энэ аюултай тулж байна. Ганц бид хямраагүй шүү. Ажил хийж, зүтгэж байгаа хүмүүсээ бүү хэмлээд бай. Үүний оронд урам зориг өгч, талархаж байх хэрэгтэй. Бид гэртээ сууж байна тэд цар тахлын талбарт ажиллаж байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-23 139.5.217.90

изду зайл зайл хориод угаасаа нэмэргүй байхад

Avatar

Ж Оюунтунгалаг 2021-04-23 202.126.89.49

ард ИРГЭД ӨӨРСДӨӨ ӨӨРИЙНХӨӨ ТӨЛӨӨ ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ БОДОХ ХЖРЭГТЭЙ ЗАСГИЙН ГАЗАР УОК АРГА ХЭМЖЭЭ АВААД Ч НЭМЭР АЛГА ХӨЛ ХОРИОГ ДЭМЖИХГҮЙ БАЙНА АА

Avatar

Мөнгө өгнө байх аа 2021-04-23 59.153.112.231

БОДВОЛ МӨНГӨ НЭМЖ ӨГӨХ ЮМ БАЙЛГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.22.170

Мөнгө тараахаас аль болох зайлахыг хичээх хэрэгтэй Халдварын улмаас эдийн засаг хямарч, орлого тасарч байгаа нөхцөлд, мөнгө тараахын тулд хэвлэх л шаардлага гарна. Энэ нь мөнгөний ханш унаган, эцсийн эцэст юмны үнэ өсгөнө биз дээ.Харин энэ нь сөрөг хүчний хувьд,Төр муу ажиллаа гэж гүжирдэх сайхан нөхцөл болно..

Avatar

Баттулга 2021-04-23 202.126.90.84

Банк ажилуул

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.22.170

Сунгах нь зүйтэй. Эс бөгөөс халдварын улмаас иргэд хэцүүдэж, эдийн байдал ч давхар хүндрэнэ. Харин эсрэгээр халдвар өргөн тархаах нь Төр барьж буй хүчнийг бүх талаар харлуулж,бохир аргаар ч хамаагүй төрийг зайдагнахыг хүсэгч АН-ынхны ашиг сонирхолд нийцэх б**х.

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.72.36

Facebook-ээр хов жив хөөцөлдөх болохоор гар утас ашиглаж чадаад байдаг. Банкны гүйлгээ хийх болохоороо гар утсаа ашиглаж чадахгүй байна уу. Цахим банкны үйлчилгээг ашиглаж сураачээ.

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.91.44

Эруул мэндийн салбарынхны саналыг хэрэгжуулэх нь зуйтэй шуу, Эмч сувилагч асрагч, ЭМ-ийн салбарын бусад эгэл баатрууддаа засаг дэм огох хэрэгтэй, одоо цуцалбал ур дунгуй болно, сунгаад нэг мор дарж авах нь чухал, ингэхгуй бол эдийн засаг цаашид улам хэцууднэ шуу.

Avatar

zochin 2021-04-23 64.119.23.179

1 mor tog zogsolt xiix xeregtei zovxon gol shaardlagatai tsoon baiguullaga ni eeljieer ajllaad xunsni delguuruud xaalgaa barij xotxon bolgoni delguuruud zovxon 4-5 ajlax xeregtei tegj bj xaldvariig barina shuu dee odoonii xorio ch gej dee zugeer l ner zuugeestei

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.180.131

ар гэрийнхээ амьдралыг төвхнүүлэх, аж ахуйн чанартай ажил их байсан юмсан. 4 дүгээр сард юу ч амжуулсангүй. Дэндүү хайран цаг. Хүмүүс дор бүрнээ ухамсартай байвал уг нь үр дүн гарна ш дээ. даанч оркуудын толгойд хариуцлага, үүрэг гэдэг юм алга! Ядаж үр хүүхдээ бодмоор юм. Хүүхэд чинь халдвар авбал хэцүү ш дээ! Хөл хориог 14 хоногоор сунгана гэвэл бүтэхгүй шүү! Ядаж банкуудаа ажиллуулаачээ!

Avatar

zochin 2021-04-23 64.119.23.179

bankuud boloxgui ee manai mongolchuud unen teneg xumuus shuu xol xorio xiix gej dee nernees tsaashgui gertee xuuxduudteigee sxan xooloo xiij ideed sxan amralt maygaar bxad boldoggui yum bx daa

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.180.131

чи сул цалин аваад гэртээ хэвтээд сайхан бга байх. өдрийнхөө орлогоор амьдардаг хүмүүс бас байдаг гэдгийг яагаад ойлгодоггүй хар эргүү толгой вэ? тэр сайхан хоолыг чинь ажил хийж олсон мөнгөөрөө хийнэ биз дээ? ямар эргүү мал вэ?

Avatar

Иргэн 2021-04-23 202.9.47.10

Өлсөөд үхэхгүй байлгүй дпээ? Харин энэ айхтар өвчин чинь амархаан аваад явчихаад байгаа юм бишүү? Өвчин тусаад үхэх нь дээр үү өлсөөд үхчихгүй бол амьд явсан нь дээр үү? Юу бодоод байна даа нөхөд минь Тоглоод байгаа юм шиг л бодоод байна уу даа?

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.68.231

Банкны бүх үйлчилгээ цахим болчихсон шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.161.12

өвчинииг хамгиин их тараасан хүн бол хурандаа генерал БУЛТАНСҮХ юм намын баяраар 500 ба300 хүн цуглуулж 100 жил медаль тараасан 100000төг өгсөн ингээд 3САРЫН 3НААС ХАЛДВАР эрс өссөн дээрээс нь энэ хүн хятадын эсрэг ноцтой илтгэл хииснээс вакцин одоо хүртэл алга хил хаагдсан

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.64.208

hul horiogoo dorivtoohon shig 5.9 hurtel hiivel hun shig hiih heregtei, gaduur huduunii maluud ene tendgui belcheestei baina, eniig hul horio gedeggui yum, uneheer busad hul horionuudiig bodvol ene hul horio ch bish bolood baina. hun shig shiidver, gargaad hun shig ajlaa hiij chaddag hun naana chin bna uu UIH, UOK, NOK??? tsagdaa nar n hul horiotoi baihad hamraa uhaad suugaad l gaduur sogtuu maluud udur shunugui zugaalaad l. iim hul horio hiihgui ee novshnuudaa, hatuu hul horio tavi!

Avatar

иргэн. 2021-04-23 202.126.88.141

ингэж хөл хорио тогтоосоноос больсон нь дээр. Эсвэл 2020 оны 11 сард Содбаатарын үеийн хөл хорио адил зохион байгуул.

Avatar

Зочин 2021-04-23 59.153.114.161

Gamshgiin too udur bur garch bna!!!

Avatar

Зочин 2021-04-23 59.153.114.161

Sungah heregtei bna, aimaar ih too garch bna, huuhdiin vaccine ch garaagui bgaa!!! Iim tsuun huntei ulsad iim too udur bur garna gedeg bol gamshgiin uzuulelt!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.89.57

Odoo barag 1400 hurcheed bhd yuun 5 sariin suuleer hureh ve? Sullaval ene chin doloo honogiin dotor l iim bdld hurne shuu dee

Avatar

Bak 2021-04-23 66.181.161.11

Umnuh 300awchadaagvi bna tsalingvi zeelee darchadaagvi bna demjihgvi shvv

Avatar

Иргэн 2021-04-23 202.55.188.46

Зөвхөн ажил орлогогүй байгаа хүмүүст 200,000 өгөхөд болно доо. Бусдад нь хэрэггүй. Улсаа бодохгүй бол болохгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.55.188.109

Сунгах бол улдэгдэл 700к-аа авна шуу. Хоосон хоригдохгуй шуу!!!

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.180.131

хөөе оркоо, баттулга хүн бүрт биш айл бүрт 1 сая төгрөг өгөх ёстой гэсэн шүү. Чиний гэрт 10 хүн байсан ч 1 саяыг авах байсан. Харин Засгийн газар хүн бүрт 300 мянгыг өгснөөр 10 ам бүлтэй айл 3 сая төгрөг авсан. оогийнууд наад хоосон толгойгоо битгий гайхуул!

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.55.188.109

Turuunii 300k-g bank urunduu suutgaad avsan odoo huns avah mungugui hetsuu baina

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.17.94

Мөнгө бодохоос биеэ бод 188 109 өөө

Avatar

Ларьдма 2021-04-23 192.82.77.101

Саяыг өгөөд сунгуул сунга

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.180.131

цахилгаан, дулаан, хогны чинь мөнгийг төр дааж байна. өөр яалгах гэсэн орк вэ?

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.17.94

Саяыг аваад гэртээ суух санаатай Ларьдма минь

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж