Ө.Шижир: Ерөнхийлөгч хөл хорионы дараа тайлбараа хийнэ | News.MN

Ө.Шижир: Ерөнхийлөгч хөл хорионы дараа тайлбараа хийнэ

Ө.Шижир: Ерөнхийлөгч хөл хорионы дараа тайлбараа хийнэ

Ө.Шижир: Ерөнхийлөгч хөл хорионы дараа тайлбараа хийнэ

НЭМЭЛТ: 12.30 ЦАГ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын МАН-ыг тараах тухай захирамжийг өнөөдөр Улсын дээд шүүхийн бичигт хэрэгт хүргүүллээ.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга Ө.ШИЖИР:

-Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөс МАН-ыг тараах тухай захирамж гаргасан. Тус захирамжийн хүрээнд нийт иргэддээ хандаж илгээлт хүргүүлсэн юм. Энэхүү илгээлтийн хүрээнд өнөөдөр Улсын дээд шүүх дээр өөрийн биеэр хүрэлцэн ирж, холбогдох нотлох бичиг баримт, материалыг хүргүүлэх ёстой байсан. Гэвч Covid-19 цар тахлын улмаас шүүгчдийн бүрэлдэхүүн цуглах боломжгүйг хүндэтгэн үзэж, өөрийн биеэр хүрэлцэн ирсэнгүй.

Өнөөдөр Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зүгээс өөрийн гаргасан захирамж, ард түмэнд хандан гаргасан илгээлтийн талаарх Улсын дээд шүүхэд өгөх байсан бичиг баримт материалыг цар тахлын улмаас бичиг хэргээр хүргүүлж байна. Мөн өөрсдийн веб сайт болох тамгын газрын веб сайт дээр энэхүү бичиг баримтыг оруулах болно.

Түүнчлэн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Улсын дээд шүүхэд ирж байгаа нь өөрөө Улсын дээд шүүх, шүүхийн шүүн таслах үйл ажиллагаанд нөлөөлж байгаа нөлөөллийн үйл явц биш юм. Энэ бол захиргааны үйл явц гэдгийг тодотгон хэлэх нь зүйтэй байх. Дээд шүүхэд хөндлөнгөөс нөлөөлсөн гэсэн үг биш. Мэдээж Ерөнхийлөгч хөл хорио зогссоны дараа хүргүүлсэн бичиг баримтаа Улсын дээд шүүхэд тайлбарлаж, уулзалт хийх болно.

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ХҮСЭЛТИЙГ ШУУДАНГААР ХҮЛЭЭН АВНА ГЭВ

НЭМЭЛТ: 09:10 ЦАГ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 23-ны өдрийн 11:00 цагт Улсын Дээд шүүхэд хүрэлцэн ирж, Монгол ардын намыг тараах тухай үндэслэлийг нийт шүүгчдэд нь танилцуулж, нотлох баримт, холбогдох бусад материалуудыг хүлээлгэн өгнө гэх асуудлаар Ерөнхийлөгчийн Тамгын газраас Улсын дээд шүүхэд хандсаны дагуу Улсын дээд шүүхийн Тамгын газрын даргын албан үүргийг түр орлон гүйцэтгэгч С.Амардэлгэр Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга Ө.Шижиртэй ярилцжээ.

Улсын дээд шүүхийн байранд Covid-19-ийн тохиолдол бүртгэгдсэн тул УОК-ын шуурхай штаб, дүүргийн Онцгой комиссын шуурхай штабын заавар, зөвлөмжийн дагуу 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 16-наас 23-ны өдрийг дуусталх хугацаанд тус шүүхийн шүүн таслах болон бусад үйл ажиллагааг хязгаарласан. Зарим хэргийн шүүх хуралдааныг товлосон хугацаанд нь “zoom” технологи ашиглан зайнаас явуулж байгаа хэдий ч Улсын дээд шүүхийн нийт шүүгчид дөрөвдүгээр сарын 23-ны өдөр цуглах боломжгүй талаар тус шүүхийн Тамгын газрын даргын албан үүргийг түр орлон гүйцэтгэгч С.Амардэлгэр Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга Ө.Шижирт уламжиллаа.

Түүнчлэн “Гамшгаас хамгаалах өндөржүүлсэн болон бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлсэн үед хяналтын шатны шүүхийн ажиллах түр журам”-д зааснаар бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлсэн үед Улсын дээд шүүх нь аливаа албан бичиг, гомдол, хүсэлтийг зөвхөн шуудангаар, эсхүл и-мэйл хаягаар хүлээн авахаар тусгайлан зохицуулсан, уг журам хэрэгжиж байгаа болохыг Ерөнхийлөгчийн Тамгын газар болон олон нийтэд дахин мэдэгдэх нь зүйтэй гэж үзэв.

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ МАН-ЫГ ТАРААХ ҮНДЭСЛЭЛЭЭ ШҮҮГЧДЭД ТАНИЛЦУУЛНА

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр (2021.04.23) 11.00 цагт Улсын Дээд шүүхэд өөрийн биеэр очиж, Монгол ардын намыг тараах тухай үндэслэлийг нийт шүүгчдэд нь танилцуулж, нотлох баримт, холбогдох бусад материалуудыг хүлээлгэн өгнө. 

Гуравдугаар сарын 1-ний өдрөөс хэрэгжиж эхэлсэн Монгол Улсын шүүхийн тухай хуулийн 25 дугаар зүйлийн 25.8 дахь хэсэгт улс төрийн намын бүртгэлийг хөтлөх нь Улсын Дээд шүүхийн бүрэн эрх байхаар хуульчилсан тул Монгол ардын намыг тараах асуудлыг тус шүүх нийт шүүгчийн хуралдаанаараа хэлэлцэн шийдвэрлэх аж.

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өчигдөр (2021.04.22) мэдэгдэл хийж, “Улс төрийн намыг бүртгэх, бүртгэлээс хасах, тараах шийдвэр гаргах нь Улсын Дээд шүүхэд харъяалуулсан Улсын бүртгэлийн үйл ажиллагаа, төрийн тэргүүн өөрийн үйл ажиллагааны хүрээнд тогтоож, нотлон хүргүүлж байгаа баримт, материалыг Улсын дээд шүүх нэн хариуцлагатайгаар хүлээн авч, шийдвэрлэнэ” гэж найдаж байгаагаа илэрхийлсэн.

Мөн тэрбээр Монгол ардын намыг тараах шийдвэр гаргах нь Улсын Дээд шүүхэд хуулиар хүлээлгэсэн үүрэг тул Үндсэн хуулиар хамгаалсан, хэн ч хөндлөнгөөс нөлөөлөхгүйгээр хуульчилсан шүүх эрх мэдлийн “шүүн таслах” үйл ажиллагаатай холбож мушгих шаардлагагүй, тийм боломж ч байхгүйг онцолсон юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
19
ЗөвЗөв
9
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

86 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.182.86

Sar hagasiin daraa irgen Genco battulga bolloo doo. Bbye

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.181.222

Ерөнхийлөгчийнхөө болчимгүй үйлдлийн талаар зөвлөхийн аппарат нь тайлбар хийх хэрэгтэй байх юм. Хоёр нүүрт Лу.Болд, Санжмятав, Ламбаа, Энхбайгаль нар үхсэн баланцагаа хийгээд тайлбар хийхгүй таг дүлий байгаад байгаа нь ойлгомжтой. Алмайрчихаад байгаа л даа

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.181.222

С.Эрдэнэ Х.Баттулга Зика Энхболд нарыг баримтаар хонгилыг шүүх болохыг нотолсон шүү дээ. Үүнд тайлбар хийнэ үү.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.181.222

Ө.Шижир гэж энэ залуу зараал хөөрхий дээ зайлуул

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.181.222

Дээд шүүх маш зөв шийдвэр гаргажээ. Баярлалаа. Аль ч шатны шүүхэд төрийн өндөр албан тушаалтан биеэр ирж нөлөөлж болохгүй. Тамгын газраар дамжуулж бичиг баримт асуулт хариултаа өгч авалцах бүрэн боломжтой.

Avatar

Zochin 2021-04-23 202.126.89.231

Хятадын гадаад хэргийн сайд айлчилхад эзнээ харсан гөлөг шиг л тэнэгтэж байсан биздээ. Энэ Баттулга. Хөөрхий дөө гэж. Бээжингийн үнэн ч гөлөг

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.183.148

battulga zailaacnee.shorondoo oroocn.setgecniin yvcntei ene mangar yheecnee

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.185.126

ДШ дээр хүрэлцэн ирж гэх үү хүрэлцэн чиж гэх үү ТГ№ын дарга аа

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.179.21.203

Х.Баттулга бол улсын хөрөнгийг хэдэн арван тэрбум тэрбумаар идэж ашигласан луйварчин шүү дээ. Энэ үйлдлүүдээрээ шүүх хуулийн байгууллагуудад дуудагдан байцаагдах цаг удахгүй ирнэ. Хэдэн зуун мянган төгрөгний төлбөртэй иргэн шоронд сууж байхад Х.Баттулга хамгаалагдаад үлдэх ёсгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.179.21.203

Х.Баттулгын 2017 оны Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуулиар оффшор бүсэд байгаа 17 тэрбум америк долларыг Монгол Улсад оруулж ирнэ гэсэн амлалтанд сонгогчид итгэж төрийн тэргүүнээр сонгосон. Харамсалтай нь өнөөдөр төрийн дансанд нэг ч доллар оффшор бүсээс орж ирээгүй байна. Байгалийн баялгийг цөлмөн, гадаад дотоодод зарж, оффшор бүсэд хөрөнгө мөнгөө байршуулсан хүмүүсийн нэг нь Х.Баттулга гэх баримт нотолгоо хэвлэл мэдээллээр олонтаа гарч байна.

Avatar

Зочин 2021-04-23 58.108.51.214

gadaadad zarsan ord, aj uildveriin perk. tumr zam. maidar hot tusliin mungu, gadaad dahi offshor mungu geed tailbarlah zuils Erunhiilugchd baigaa shuu

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.161.84

Төрийн тэргүүний зөв ард түмнийхээ төлөө ажиллаж байна

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.70.128

МАН шоронгоос хулгайчийг гаргаж төрдөө залсан. Луйварчидтайгаа хариуцлага тооцоа чадваргүй хүсэлгүй. б**с бөөрний асуудал ихтэй хамаг муу муухай бүхэн энэ намд бна. Даанч тэдэнтэйгээ хүзүү сээрээрээ холбоотой учир зайлуулж чаддаггүй. Хүрэлсүх ч шударга биш. 14 тэрбумыг яаж алга болголоо. Хандивын мөнгөнүүд хаачив асуудал ихтэй. Новшнуудаасаа салж чаддаггүй юм бол тарах хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2021-04-23 66.181.161.113

Хоосон толгой барагдахгүй их шунал өсөө хорсол вэ төрийн тэргүүн шдээ

Avatar

Amar 2021-04-23 124.158.82.155

Хөлстэй мах Х.Баттулгаас үнэхээр залхаж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.161.84

Төрийн тэргүүнээ хөлсний бчээчид их доромжлох юмаа ийм юмыг гаргадаг энэ сайт бас худалдагдсан байхаа

Avatar

зочин 2021-04-23 64.119.18.141

Болд, Санжмятав, Ламбаа зөвлөхүүд ЕӨК-ийнхөө байр суурийн талаар тайлбар хийгээч ээ. Хоньчин нь Баттулга, хонь нь та нар биш юм бол дуугарах ёстой.

Avatar

Настан 2021-04-23 192.82.70.49

Еронхийлогч авьяас, ухаантай хун.
Монгол улсынхаа нэрийг дэлхийд сайнаар гаргасан:
1. Дэлхийн аврага бох
2. Чингисийн хошоо, BBC travel ээр дандаа гардаг.
3. Гадаадын тэргуунуудтэй маш ухаалаг харьцаж бсан.
Ямар боловсролыг боловсрол гэдгийн бэ?
Ямар боловсролыг боловсрол гэдгийн бэ?
Еронхийлогч

Avatar

Иргэн с 2021-04-23 66.181.161.88

Ерөнхийлөгчөө дэмжинэ ээ.

Avatar

Amar 2021-04-23 124.158.82.155

Хөлстэй мах Х.Баттулгаас залхаж байна.

Avatar

зочин 2021-04-23 192.82.75.4

Сандал ширээний хэрүүлийн бузраас тахал ихсээд, вакцин- мөнгө төгрөг хомсхон , өдөр бүр өчнөөн хүн халдвар авч- үрэгдээд бна уу

Avatar

Oooo 2021-04-23 202.179.25.235

Oo Elbgegiing ehleed barij hori tegvel ene taltsal alga bolno

Avatar

Oooo. Ene buhnii ard Elbege geed huzuugui l bnda ard tumeniig 30 jil hoshigruulsan gar 2021-04-23 202.179.25.235

Ooo

Avatar

Байгаль 2021-04-23 203.91.115.53

Энэ дуракт өөр хийх ажил алга уу хов жив өшөө хорсол атаа жөтөө болсон амьтан одоо болимоор юм Угаасаа л 1 ийм шуналтай хөрөнгө мөнгөнөөс өөр юм бодохгүй хүн чинь ийм л байдаг юм байна

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.89.120

Монгол бол Эзэнт гүрний хойч. Ерөнхийлөгч өө муулж болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.180.131

төрийн тэргүүн шүү дээ. ингэж болохгүй ээ. ер нь маш боловсролтой, ноён нуруутай л хүн байх ёстой юм байна.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.176.222

АН, МАН, эрх мэдэл, мөнгөний төлөөх тэмцэл, ковид гэх Та бүгдээс ард түмэн залхаж байна шүү. Асуудлаа нэг тийш болгоочээ. Та бүгдийн 30 жил завхруулсан эдийн засаг, хөгжил, иргэдийн ухамсар, дандаа улс төрчдийн зүгээс санаачилсан хар PR, тархи угаалт, гэмт хэргүүдээ зогсоо. Эх орон, тусгаар тогтнол, эрх чөлөө амар олдоогүй шүү! Ард түмэн тайван амьдармаар байна!!!! Талцалдаа битгийн иргэдийг оруулаачээ! Цус урсвал ард түмэн өршөөхгүй!

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.88.56

энэ женко цус үзэж байж л ухаан суух гээд байх шиг байна шүү

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.70.136

Боловсролгүй Х.Баттулга аа ? Хэзээ Ардчилсан намаа татан буулгах бэ, С.Эрдэнэ чамайг Хонгилийн шүүх,прокуроруудаа ашигладаг гэж баталсан шүү дээ . Чи жинхэнэ Мал ?

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.21.100.210

Үглээ чавганц шиг нэг юм давтаад байхаар хүмүүс залхана шүү дээ. арчаагүй Ч.Сайханбилэг 2017 оны 4-р сард энэ нөхрийг хориод өгдөг ялыг нь эдлүүсэн бол улс эх орон амгалан тайван байхсан. Үнэндээ бөх цэргийн дарга хоёрын улс төрд яагаад чи ялагдсан гэвэл чиний шунал гэж аймшигтай хомхой зан чинь чамайг усны эргүүлэг чирээд оруулсан шүү дээ

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-04-23 64.119.18.141

ШИЖИР ГЭЖ МАЛАА. ШҮҮХЭД ТАВЬСАН АСУУДЛЫНХАА АРААС ОЧИЖ УГ АСУУДЛЫГ ШИЙДВЭРЛЭХ БҮРЭЛДЭХҮҮНТЭЙ НЭГ ТАЛЫН УУЛЗАЛТ ХИЙХ ГЭЖ БАЙГААГАА ЮУ ГЭЖ ТАЙЛБАРЛАХ ВЭ. ЖИНХЭНЭ НӨЛӨӨЛӨЛ ГЭЖ ЭНЭ ШҮҮ. УДШ-ИЙН ЕРӨНХИЙ ШҮҮГЧ АЛБАН ТУШААЛЫН ӨР ТӨЛӨХ ГЭЭГҮЙ Л ЮМ БОЛ ИЙМ УУЛЗАЛТ ХИЙХ ЭРХГҮЙ.ДЭЭД ШҮҮХ УГ АСУУДЛЫГ ХЭЛЭЛЦЭХЭЭР НИЙТ ШҮҮГЧДИЙН ХУРАЛДААН ЗАРЛАВАЛ НӨГӨӨ МАН-ЫН ТӨЛӨӨЛӨНЧИД ТА БҮХИНИЙ ТӨЛӨӨЛӨГЧИД ОРОЛЦОЖ АДИЛ ТЭГШ ЭРХТЭЙ БАРИМТАА ГАРГАЖ МЭТГЭЛЦЭХ УЧИРТАЙ.

Avatar

BAYAR 2021-04-23 174.78.13.18

TAPAAX NI MASH ZOV SHUU

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.179.21.203

Тайлбар хэрэггүй. Баттулга аа, Чиний өшөө хорсол, гомдлын чинь өргөдлийг УДШ хэрэгсэхгүй. Цар тахал хүндэрсэн үед албан тушаал, хувийн эрх ашгийн төлөө яваад байгааг чинь бүгд ойлгож байна. Ард иргэдийг үймээн самуунд уриалаад байвал тэнэг хоосон толгойгоо алдана шүү зөнөг өвгөн минь. 7 дугаар сар хүртэл ард түмнийг тайван байлгаач. Х.Баттулгаас залхаж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.91.158

МАН-аас өнгөрсөн хугацаанд ямар алдаа гаргасан, ард иргэд юу хүсч байгаа, цаашид ямар үйл ажиллагаагаа шинэчлэх, юуг сайжруулах талаар нухацтай бодох шийдэх чиглэлүүдийг нээж өглөө гэдэг талаас харах хэрэгтэй юм даа. Түүнээс биш муу сайн ч ард түмнээс сонгогдсон Ерөнхийлөгчийг харлуулах, гаргасан санал, санаачлагыг үгүйсгэх унагах гэх мэт ааш муутай айлын эхнэр шиг хандаад байвал бид бүхэнд авилгачид, хууль журмыг уландаа гишгэсэн луйварчид гэж харагдах, итгэл үнэмшлийг бий болгоод байх болно

Avatar

Мөнх 2021-04-23 64.119.18.207

ЗАХИРАМЖ БОЛ ХУУЛЬ БУС БАЙМААР. НЭХЭМЖЛЭЛ Ч ГЭХ ЮМ УУ ГАРГАХ НЬ ЗӨВ БИШ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-04-23 122.201.22.12

Хууль унш. Ерөнхийлөгч зөвхөн зарлиг, захирамж гаргана.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.179.21.203

Ө.Шижир болон ЕТГ Х.Баттулгын хувийн өс хонзонгоор явуулж байгаа хагалан бутаргах үйл ажиллагааг хаацайлаад байх юм. Зөвлөхүүд нь үнэнийг хэлэхээс айж байгаа л даа. Х.Баттулгын мэдэгдэл гээд байгаа нь иргэдийг үймээн самуунд турхирсан арга ядсан уриалга шүү дээ. Өөрийгөө дахин нэр дэвших эрхгүй гээд МАН-тай тэрсэлдээд байх юм, өөрийг нь хулхидсан З.Энхболдод өсөрх л дөө. Ө.Шижир нар Х.Баттулгатай л хамт унана, үлдэнэ гэж бодсоны хэрэггүй. 4 сарын 24,25 -нд ард иргэдийг тайван байлга

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.21.107.90

Амьсгаа нь дээрдээ л гүйгээд байх юм яачаад байгаа юм.

Avatar

Ман тар 2021-04-23 202.126.89.45

Ийм явуургүй арга явахгүй э, төрийн бай-д өдөр болгон л ковид илэрч бгаа биздээ. Ер- ч очих сургаар гэнэт хөл хорио тогтоож гэнэ ингэх тусам бүр үзэн ядаж бна шүү. Бүр хэлэх ч үг алга ман тараасай гэж залбирья даа

Avatar

Зочин 2021-04-23 103.26.195.237

Уйлах хүүхдийн б**с урд өдрөө загатнана гэж ямар үнэн үг вэ.ЕТГ ын аппарат гээд энэ хүндээ зөвлөчих нэг ч хүн байдаг аа.Түүхэг онигоо.хараар л бичигдэн үлдэх байх даа.Дараа нь яаж олны нүүр харна даа.үнэндээ өмнөөс нь ичих ч юм шигээ

Avatar

Иргэн 2021-04-23 192.82.76.119

Дэлхийн хамгийн нэр хүндтэй Экономист сэтгүүлийг уншсан уу Шижирээ??? Бодвол Ангои хэл жоохон хальт хульт уншдаг болов уу гэж асууж баййгаа юм. Төмөр замыг бүтээн байгуулалтыг гацааж эдийн засгийн хөгжлийг маань боомилсон. Баттулга одоо Монголын ардчилалын нэр хүндийг олон улсын тавцанд шавартай хутгаад хаячихлаа. Одоо улсаа нэмж яаж хорлох гэж байна даа???

Avatar

Зочин 2021-04-23 103.26.195.4

Шоронгийн хулгайчийн хүү шт юу мэдэх юм

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.75.45

зөв зөв шуудангаар аваад маш сайн судалж яг голоор нь зөв шийдээрэй дээд шүүх. ер нь бол энэ ман тарах нөхцөл бүрдсэн шүү маш муухай бузар булай үйлдэл удаа дараа явуулж байгаа. бүр жигшмээр. 60 тэрбум, ЖДҮ, яахандалт хүүхэн хүчиндэлт, хууль завхруулалт, төрийн эрх хууль бусаар авалтын олон янзын оролдлого, дангаар ноёрхох санаархал, ….

Avatar

kkk 2021-04-23 211.36.142.209

davagdorj sumoch tsirkiig hevtert uruulsan sumyabazar boh ulaanbaatar hotiig hevtert oruullaa tuvshinbayar boh naiziiga hevtert oruulchlaa battulga boh uls orniig hevtert oruulah gej arga mehiig urulduulj bna baterdene boh uul uurhaig hevtert oruulah gej tohiroo hiih gej bna yandaa mongolchuud mine.

Avatar

Зочин 2021-04-23 192.82.80.215

Баттулга ямар ч хүний нөөцгүй, зөвхөн өөрийн хүрээллийн хүмүүсээр Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрыг дүүргэсэн, ЕТГ бол Женко группын оффис болсон. Төрийн том институцийг нурааж байгаа.

Avatar

Эба 2021-04-23 64.119.17.66

"Баттулгад зөвхөн хулгайчдын нөөц бии" – Эба анх удаа зөв юм хэлсэн

Avatar

boogii 2021-04-23 202.55.191.205

battulgiin hiisen ym yu ch bhgui zugeer l taltsal evdrel ulsgulun yaduural avchirsan

Avatar

Бухимдал 2021-04-23 192.82.71.201

Баттулгийг миний амидралд нөлөөлөх муу хийсэнийг нь санахгүй юм харин МАНнийгмийн даатгалын хамж идэж уучаад будаа болгоод бид нарын татвараар нөхөхөөр дахин нэмсэн нь миний цалинг бууруулаж бна энэ тэгээд зөвүү, нэг намд бүх эрх мэдлийг хэзээч өгж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-04-23 122.201.22.12

Харин энэ хөлсний хулгайчууд хувь хүнрүү нь дайрахаас биш бодитой үндэслэл, факт юу ч байхгүй. Ман ч байдгаа барж байна даа

Avatar

Ардчилсан Монгол улсын иргэн 2021-04-23 202.126.89.86

Төмөр зам барьна гэж луйвардсан 280 сая доллар, Беларуссын дарангуйлагч Лукашенкотой угаасан оффшорт байгаа бохир мөнгө гээд наад захын луйвар хулгай дээрэм чинь жонхуу хулгайчийг шоронд явах ёстойг нь илчлээд байна. Шоронд явахгүйн тулд үймээн самуун дэгдээж ард түмний цусаар хулгайгаа нууна гэж бодож байвал том эндүүрэл шүү Баттулгаа, чамд хулгайчийн нөөц л би гэж Эби ерөнхийлөгч хэлж байсан шүү. Жонхуугаар улс орноо тоглуулахгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.90.21

хуцаад л бай эрүү чинь салахаар болих байлгүй

Avatar

иргэн 2021-04-23 192.82.88.84

Монголын нийгэм ийм л харанхуй бүдүүлэг, боловсрол, ухамсар, хүмүүжил, соёлгүй хар массаар дүүрээд байгаа юм. Улс орон яаж хөгжих вэ дээ

Avatar

иргэн 2021-04-23 139.5.218.128

чи өөрөө хол очиж х**. жонхуугийн бөгсийг долоогч оо

Avatar

Иргэн Монгол 2021-04-23 66.181.191.151

Энэ Баттулга гэж нөхөр их сандарч байнаа, 2 сарын дараа ял цол нь дуудагдах байх даа, зайлуул

Avatar

Зочин 2021-04-23 103.212.118.173

ХАРАНХУЙ, БҮДҮҮЛЭГ ХӨМСӨГӨӨ ЗАНГИДСАН БАТТУЛГА ХУРДАН ЗАЙЛААСАЙ

Avatar

Нэргүй 2021-04-23 64.119.26.173

Энэ өвчин бол нэг талаараа хүн төрлөхтний эсрэг дайн юмаа!? Дайнд хохиролгүй оролцогч гэж байдаггүй!? Харин ч манайхан жил гаруй хугацаанд сайн барьсан!? Ард бид эмх замбараагүйгээсээ их алдсаан!? Төр засгийн хүчинмөхөсдөж байнаа!? Манайхаас том гүрнүүд хэдэн арван мянгаар нь хүн ардаа алдаж байна!? ЗГ-т бурууг өгөхөөсөө өмнө бид өөрсдөө хичээх цаг болсоон!? Төрийн толгой нь хийх юмаа олж ядаж, ард түмэн нь орилж хашгираад байвал бид энэ өвчнөөс эрсдэлгүй салж чадахгүй шүү!?

Avatar

Зочин 2021-04-23 122.201.22.12

Нэг л их дайн, цэрэг ярьсан хүмүүс. Муу эр дайнд хөөрнө гэдэг шиг цэрэг, цагдаа болж тоглоод улсаа самрах вий

Avatar

Зочин 2021-04-23 64.119.26.173

Энэ өвчин бол нэг талаараа хүн төрлөхтний эсрэг дайн юмаа!? Дайнд хохиролгүй оролцогч гэж байдаггүй!? Харин ч манайхан жил гаруй хугацаанд сайн барьсан!? Ард бид эмх замбараагүйгээсээ их алдсаан!? Төр засгийн хүчинмөхөсдөж байнаа!? Манайхаас том гүрнүүд хэдэн арван мянгаар нь хүн ардаа алдаж байна!? ЗГ-т бурууг өгөхөөсөө өмнө бид өөрсдөө хичээх цаг болсоон!? Төрийн толгой нь хийх юмаа олж ядаж, ард түмэн нь орилж хашгираад байвал бид энэ өвчнөөс эрсдэлгүй салж чадахгүй шүү!?

Avatar

Иргэн 2021-04-23 64.119.26.173

Энэ бол нэг талаараа хүн төрлөхтний эсрэг дайн юмаа!? Дайнд хохиролгүй оролцогч гэж байдаггүй!? Харин ч манайхан жил гаруй хугацаанд сайн барьсан!? Ард бид эмх замбараагүйгээсээ их алдсаан!? Төр засгийн хүчинмөхөсдөж байнаа!? Манайхаас том гүрнүүд хэдэн арван мянгаар нь хүн ардаа алдаж байна!? ЗГ-т бурууг өгөхөөсөө өмнө бид өөрсдөө хичээх цаг болсоон!? Төрийн толгой нь хийх юмаа олж ядаж, ард түмэн нь орилж хашгираад байвал бид энэ өвчнөөс эрсдэлгүй салж чадахгүй шүү!?

Avatar

Юндэн 2021-04-23 103.57.92.240

Женко гэж хуний юмыг аваад хэрэггуй ард тумнийг хагалан бутаргаж ямар их хорсол вэ хурдан шиг улс тороос зайлуулья ард тумэн дэмжээрэй

Avatar

Зочин 2021-04-23 59.153.115.122

ХАРАНХУЙ БҮДҮҮЛГЭЭС ӨНӨӨГИЙН ӨНДӨРЛӨГТ НЭН БАРТААТ ЗАМЫГ ТУУЛЖ ХҮРГЭСЭН, ЭНЭ УЛСЫН 100 ЖИЛИЙН ХӨГЖЛИЙГ ТОДОХОЙЛСОН МАН-ЫГ ХЭН ДУРТАЙ НЬ ӨӨЛЖ ЗАМААСАА ЗАЙЛУУЛЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ, АРД ТҮМЭН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ БОСЧ ТААРНА. МАН–ЫГ ХЭН ДАЙРААД БАЙНА! ХЭНИЙ ДУРААРАА ААШЛАХ, ЛУЙВАР ХИЙХЭД МАН ХААЛТ БОЛЖ БАЙГАА БИЛЭЭ, ОЙЛГОМЖТОЙ БУСУУ!, ХЭН ЗАСГИЙН ЭРХЭНД 2 УДАА ГАРАХДАА МОНГОЛЫГ ДАМПУУРТАЛ НЬ ИДЛЭЭ? ХЭН ӨМЧ ХУВЬЧЛАЛ НЭРЭЭР ӨӨДТЭЙ БҮХНИЙГ НЬ ЛУЙВАРДЛАА? ХАРИУ: ЖЕНКО НАРЫНАРДЧИЛЛЫН НЭР БАРЬСАН ХУЙЛГАЙЧУУД.СЭРЭМЖ!

Avatar

Хуулийн алдаа байна. 2021-04-23 139.5.216.136

КОРОНАВИРУСТ ХАЛДВАР /КОВИД-19/-ЫН ЦАР ТАХЛААС УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЭХ, ТЭМЦЭХ, НИЙГЭМ, ЭДИЙН ЗАСАГТ ҮЗҮҮЛЭХ СӨРӨГ НӨЛӨӨЛЛИЙГ БУУРУУЛАХ ТУХАЙ хуулинд маш том ноцтой алдаа байна. Энэ хуулиас болж дотоодод халдвар алдсан байна.
"12.2.8.татан авалт, тусгаарлалт, үйлчилгээ, ариутгал, халдваргүйжүүлэлт хийх зэрэгтэй холбогдон гарах зайлшгүй зардлыг төлөх;" заалт амьдралд хэрэгжүүлэх боломжгүй. Үүнийг засахгүйгээр халдварыг хяналтанд оруулж чадахгүй. Энэ хуулийн алдаанаас бол Монгол улс сүйрч байна.

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.191.210

Баттулгад хууль үйлчлэх биш шууд очих байх оо.Улиарсан бух шиг болчихсон шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-04-23 139.5.217.101

Энэ хулгар ЛУЙВАРЧИН шоронд орохоос айгаад шөнө ч нойргүй хонож байгаа байхаа. Гэмт хэрэгтэн хэцүү байдгийг Баттулга өөрийн биеэр үзүүлж ойлгуулж байнаа.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.179.21.241

Улсын дээд шүүхийн шийдвэр Х.Баттулгын хүссэнээр гарвал хууль ёсны шийдвэрийг биелүүлэхээр жанжин штабыг хөдөлгөх санаархал байхыг үгүйсгэхгүй. Гэхдээ бүтэхгүй МАН-г дэмжигч хэтэрхий их байна. Үймээн самуунд ард олныг турхирсан хэргээр хамгийн эхэнд Х.Баттулга баривчлагдах нь тодорхой. Зэвсэгт хүчний Жанжин штаб улс төрд хутгалдахгүй байх л даа. Улсын дээд шүүх ч Үндсэн хуулийн 49 дүгээр зүйлийн 2-т зааснаар Баттулгын нөлөөнд автахгүй байх. Ямар ч гэсэн 4 сарын 23-нд хүссэнээр нь хүлээж

Avatar

Зочин 2021-04-23 66.181.176.222

Шууд баривчлах хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.179.21.241

Х.Баттулга хууль мэдэхгүй болохоор бусдын эвлүүлгээр хууль зөрчсөн үйлдэл хийж байгаагаа өөрөө ч мэдэхгүй байна. У.Хүрэлсүх бол тал бүрийн мэдлэгтэй ухаалаг хүн болохоор Х.Баттулгын захирамж, мэдэгдлийн төлөө яаран хөдлөхгүй, улс төржиж сүрчигнэхгүй байна. Харин ч Баттулгын үйлдлийг буруу, зөвийг сайн мэдэж байгаа. Баттулга ҮХЦ-ийн шийдвэр гарсны дараахнаас л МАН-ыг тараахыг санаархаж эхэлсэн. Ардчиллын 30 гаруй жилд Баттулга шиг албан тушаал, хувийн эрх ашгийн төлөө улстөржсөн Ерөнхийлөгч

Avatar

Зочин 2021-04-23 139.5.216.136

КОРОНАВИРУСТ ХАЛДВАР /КОВИД-19/-ЫН ЦАР ТАХЛААС УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЭХ, ТЭМЦЭХ, НИЙГЭМ, ЭДИЙН ЗАСАГТ ҮЗҮҮЛЭХ СӨРӨГ НӨЛӨӨЛЛИЙГ БУУРУУЛАХ ТУХАЙ хуулинд маш том ноцтой алдаа байна. Энэ хуулиас болж дотоодод халдвар алдсан байна.
"12.2.8.татан авалт, тусгаарлалт, үйлчилгээ, ариутгал, халдваргүйжүүлэлт хийх зэрэгтэй холбогдон гарах зайлшгүй зардлыг төлөх;" заалт амьдралд хэрэгжүүлэх боломжгүй. Үүнийг засахгүйгээр халдварыг хяналтанд оруулж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.88.211

Хархорингийн зүүн талд далан дээр бөбөөчид цуглаад хэцүү байна.Жонхуурсан ац минь ирээд тараагаад өгдөө.

Avatar

зочин 2021-04-23 66.181.180.159

МАН НАМААС ХҮРЭЛСҮХ ДЭВШИХ ГЭЖ БАЙГАА ТУЛ МОНГОЛ УЛСЫН БҮХ ХУУЛЬ ЭНЭ ХҮНД ТОХИРУУЛЖ ӨӨРЧЛӨГДӨЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА ШҮҮ. ХУУЛЬЧИД ДОТРОО ИНГЭЖ ЯРЬЖ БАЙНА. ТЭГЭХЭЭР МОНГОЛ УЛС ДАРАНГУЙЛЛЫН ТОГТОЛЦООНД ОРСОН БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ. АРД ТҮМЭН БОЛ ЗҮГЭЭР Л ТОО ТЭДНИЙ САНАЛЫГ ХАР МАШИН НЬ АВТОМАТААР ХАКЕРДДАГ ТЭГЭХЭЭР БИД ЮУНД НАЙДАХ ЮМ БОЛ ОО.

Avatar

Иргэн 2021-04-23 192.82.68.50

БУРХАН ГЭЖ БАЙДАГ БОЛ ЭНЭ ХҮНИЙГ ХУРДХАН ШИГ БУУХ ЁСТОЙ ХӨРСӨН ДЭЭР НЬ БУУЛГААД ӨГӨӨЧ ГУЙЯ . АРД ТҮМНИЙ ЭВ НЭГДЛИЙГ ИЛЭРХИЙЛЭГЧ МААНЬ БУСНУУЛАГЧ БОЛЧИХЛОО . ЭЛБЭГДОРЖ ЖЕНКОД ХҮНИЙ НӨӨЦ БАЙХГҮЙ ХУЛГАЙЧИЙГ ХУЛГАЙЧ Л ХҮРЭЭЛДЭГ ГЭЖ ҮНЭН ХЭЛЖ ДЭЭ

Avatar

Б 2021-04-23 66.181.161.105

Жалханз хутагт буудуулж үхэхдээ хэлсэн үг: "Амилсан улаан чөтгөр 100 наслаад төгсөнө"

Avatar

Энэ бол Х.Баттулгын улс төрийн шоу 2021-04-23 202.21.100.210

дээд шүүхийн шийдвэр Х.Баттулгын хүссэнээр гарвал хууль ёсны шийдвэрийг биелүүлэх жанжин штабыг хөдөлгөх санаархал байхыг үгүйсгэхгүй. Гэхдээ бүтэхгүй МАН-г дэмжигч хэтэрхий их байна. Үймээн самуунд ард олныг турхирсан хэргээр хамгийн эхэнд Х.Баттулгаас эхлээд цуварч хуулийн асуудал тохогдоно.
Дээд шүүх хуулиа баримтлан Х.Баттулга юу хийгээд тэр хэн вэ? гэдгийг эрх биш гадарлана . Жанжин штаб улс төрд хутгалдахгүй гарах эрсдэл улс эх орон шийдвэр гаргагчид маш хүнд тусна гэдгээ сайн мэднэ.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.70.38.18

ЖЕНКО, ЛУЙВАРЧИН АРАНШИНГАА БАЙНГА ГАРГАЧИХ ЮМ ДАА.

Avatar

монгол 2021-04-23 66.181.181.161

Энэ хүн монголын амьдралаас тасарчихжээ. Ковид, засаг төрөөс явуулж байгаа арга хэмжээг огт ойлгохгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-04-23 103.57.93.120

БОЛИМООР ЮМ ӨӨРӨӨ Л ХУУЛИНД ЗААГДСАН ЗААЛТАА ОЙЛГООГҮЙ ҮНДСЭН ХУУЛИА БАТЛУУЛЧИХСАН ОДОО ХЭНД ЯЛАРХААД БАЙНАА. ХУРДАН ДАЛД ОР ГЭЖ ЗАХИРАМЖИЛСУГАЙ!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.89.209

Шүүхийн жижүүр нь энэ тэнэгт салаавч өгөөд оруулахгүй.х****л идсэн түвдийн шээс.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.179.21.241

Х.Баттулга 2021 оны нэр дэвших эрхгүй болсны маргаашаас ҮХЦ-ийг элдвээр харлуулж, хувийн өс хонзонгоор МАН-ыг тараахын төлөө нойр хоолгүй улайран зүтгэж байна. Улсын Дээд шүүх луйварчин Х.Баттулгын нөлөөнд орохгүй лав. Шүүхийн шинэчилсэн хуулиар шүүхчид түүнд дөрлөгдөхөө өнгөрсөн. Цар цахал буурахгүй энэ цаг үед албан тушаалын төлөө мөн ч их бухимдаж байна. Ард иргэдийн дийлэнхи олонхи өөрийг нь зайлуулахыг хүсч байгааг ойлгодоггүй юм байх даа. Эцэст нь багтарч үхэх байх.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.88.211

Хүүкийг аймаар дэмждэг байгаад таг мартсан.Одоо жонхууг хэсэг намын гарууд нь хийрхэгч ажилгүй гарууд мөнгөнөөс нь болоод сумлаж байгаа.Энэ еөкөөс буугаад сураггүй алга болно.Ядаж элбэгээ шиг 2 өгүүлбэр бүтэн хэлж чадахгүй,юу хийхээ мэдэхгүй эргүү гар л даа.

Avatar

РАВДАН 2021-04-23 66.181.161.87

КҮЭЭ ЕРӨӨ! ХЭДҮЙДЭЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЭНЭ ИХ АЖЛЫНХАА ХАЖУУГААР /ХЭРВЭЭ АЖИЛ БАЙДАГ БОЛ ШҮҮ ДЭЭ/ МӨРДӨН БАЙЦААГЧИЙН АЖИЛ ХИЙГЭЭД ШҮҮГЧ ДЭЭР АВААЧИХ ГЭЖУУГААМ БОЛАА? НӨГӨӨ ШҮҮГЧ НАР НЬ АВДАГ Л БАЙГААДАА? ХҮНД СУРТАЛ ГАРГААД ӨӨДӨӨС НЬ ЭЛДЭВ БИЧИГ ЦААС НЭХНЭ ДЭЭ ЗУСНУУД ЧИНЬ.

Avatar

Зочин 2021-04-23 202.126.94.99

Эхлээд МАН дараа нь АН= МАНАНг татан буулгах нь зев шуу.

Avatar

жудо 2021-04-23 192.82.86.227

Шорон шорон өөр газар үгүй

Avatar

#No_To_MAN 2021-04-23 92.63.109.253

#No_To_MAN. Ene bol Mongoliin turiin bas neg saad teeg mon uu gevel mon. Harin gehdee MAN bol Undsen huuliin suuri zarchmiig evdej tsetseer shiidver garguulsan eneneesee ch adgiin amitad. Yeronhiilogchiin soguuliar #No_To_MAN gedeg yum shuu ard tumen. MAN l bish bol chutgur baisan ch hamaa alga. Jenko ch bas hereggui. Bolovsrol medlegtei tiim hun baih ni l chuhal. #No_To_MAN #No_To_MAN #No_To_MAN

Avatar

Amar 2021-04-23 124.158.82.155

АН үнэт зүйл гэгддэг нэгдсэн ямар ч үзэл, бодолгүй болчихсон учир ардчиллын үнэр ч байхгүй, зүгээр л муу аргаар ч болов суудал олж идэж, уух гэсэн хэсэг бүлэг шимэгчдийн бөөгнөрөл болчихсон.Ийм байж өөрсдийгөө нам, намын гишүүн гэж хэлэхээс ичээч.

Avatar

baba 2021-04-23 66.181.185.97

Одоо МАН Хүрэлсүхийг дэвшүүлээд ч ялахааргүй болчихов уу даа.

Avatar

Равдан 2021-04-23 192.82.71.10

ХҮРЭЛСҮХ Ч ЁСТОЙ ХУДАРГАГҮЙ ТҮГЖИЛ ЮМДАА. ЭНХБАЯР,ЭНХБОЛД, ЭРДЭНЭБАТ ЭЦЭСТ НЬ НАМАЙГ АРААС БҮЛЛЭЭ ДЭЭ.ЖЕНКО

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж