Хөл хориог сунгах эсэхийг маргааш эцэслэнэ | News.MN

Хөл хориог сунгах эсэхийг маргааш эцэслэнэ

Хөл хориог сунгах эсэхийг маргааш эцэслэнэ

Улсын онцгой комиссоос яг одоо /2021.04.22/ цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийж байна.

УОК-оос мэдээлэл хийж байна

УОК-оос мэдээлэл хийж байна

Posted by News.mn on Thursday, April 22, 2021

УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫН ХЭВЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧ Ц.ГАНЗОРИГ:
-Монгол Улсын Засгийн газар хүн амынхаа 60 орчим хувийг вакцинжуулах зорилго тавьсан. Одоогоор нийт хүн амын 31 хувийг вакцины эхний тунд хамруулаад байна. Хоёр дахь тунд гурав орчим хувийг хамруулсан. Маргаашаас эхлэн өдөртөө 49 мянгаас дээш тооны хүмүүсийг хоёр дахь тунд хамруулж эхэлнэ.
Мөн 50-аас дээш насныхан буюу эрсдэлт бүлгийнхнийг вакцинд хамруулж эхэлнэ. Вакцины цэгүүдиийг нэмэгдүүлж, өдөртөө 60 мянга орчим хүнийг вакцинд хамруулна. Дөнгөж сая 300 мянган тун ВероСелл вакцин буулаа. Шөнө болон маргааш дахин тус бүр 300 мянган тун вакциныг татан авна. Өчигдөр 50.400 мянган тун АстраЗенека вакциныг татаж авсан. АстраЗенека вакциныг улсын хэмжээнд 120 мянган хүн хийлгэсэн. Хоёр дахь тунг 56 хоногтоо багтаан хугацаанд нь хийнэ. Маргаашнаас эхлэн Синофарм компанийн ВероСелл вакцины хоёр дахь тунг хийж эхэлнэ.
НОК-ЫН ШУУРХАЙ ШТАБЫН ДАРГА Р.ЧИНГИС:
-Улаанбаатарт маргааш 120 цэгээр 281 баг буюу 1890 ажилтан вакцинжуулалт хийнэ. Нийт 59803 иргэнийг дархлаажуулахад тээвэрлэх автобус гаргасан. Дүүрэг бүр дээр автобусны маршрутыг ойрын зайнд гаргасан. Дархлаажуулалтын явуулын 40 автобус ажиллана. Явуулын цэгээр дархлаажуулсан хүмүүс дараа нь тодорхой хугацаанд ажиглалтын автобусанд байрлана.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.161.13

Хөл хориог чангатгаад сунгасан нь дээр. Нас баралт их дээрээс нь хүүхдүүд өвдөөд байна. Сүргийн дархлаа тогттол дорвитойхон арга хэмжээ авчихвал ч

Avatar

zochin 2021-04-22 66.181.161.84

Bidend 2 zam bn :
dahin mngu ogch 2-3 honog irged hunsee beltgej avaad yg nam 0 zogsolt
ugui bol zugerl sul taviad ovchnteigoo nuur tuliidaa

Avatar

иргэн 2021-04-22 202.21.113.146

хатуу хөл хорио гээд, л байх юм, одоогийн улаанбаатарын байгаа байдал хатуу хөл хорионд байгаа байдал бишээ, тэрийг ойлгооч, жинхэнэ утгаар нь хатуу хөл хорио тогтоож чадвал үр дүнтэй

Avatar

Зочин 2021-04-22 192.82.74.228

MAN-iin 100 jiliig BYRHAN TAALAHGVI bainaa !!!

Avatar

dr 2021-04-22 66.181.171.26

sungax xeregtei 14 xonogoor nas baralt iluu nemegdex geed baiha bi xaldvartiin emch mash xe

Avatar

ard 2021-04-22 77.7.133.2

IIM BAIHAD SUNGAHGUI BOL………….OYUN ERDENE CHI SOLIOTOI SHUU. OYUN ERDENE gamshigt ard tumenee tulhsen shuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2021-04-22 77.7.133.2

IIM BAIHAD SUNGAHGUI BOL………….OYUN ERDENE CHI SOLIOTOI SHUU. OYUN ERDENE gamshigt ard tumenee tulhsen shuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

иргэн 2021-04-22 202.21.109.57

Ардын нам 100 жилийн ой гэж Эрээнд хийлгэсэн шар тэмдэг тарааж л хамаг өвчин тараасан шүү…. Ум маани бад ми хум…

Хариуг чинь та нарт бурхан өгнө дөө…. хэдэн хүн ч нас эцэслэв дээ……Юуны чинь 100 жил вэ..? Оросууд л нам гэж та нарт зохиомол юм хэлж өгсөн биз дээ….

чингэсийн үед НАМ гэсэн монгол үг байгаагүй шүү… Зохиомол үг …худал номнлолд ..Ардын намын далдгарууд ХАНЫН СОНИН гаргаж гар бууны Ширэн ГЭР хөлдөө зүүдэг….л Хулхи хурандаа нар л ..өвчин тараахад И

Avatar

Зочин 2021-04-22 202.126.89.47

Шууд сунгах! Цаг алдахгүй байх! ЗГ эргэлзээ – иргэдийн үхэл!

Avatar

Зочин 2021-04-22 64.119.22.170

Сунгаад ,вакцинжуулалтаа түргэсгэ өөр арга байхгүй.Эргэлзэх ч хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-04-22 103.26.194.182

Hor horiogoo odoo suuliin udaa chanartai hiigeed aviidaa manaihaan tegehghui bol togloom bish shuuh. Harin irgediinhee orhiin zeeliig baga ch bolov shiideh heregtei dee. Baahan orhiin zeeltei ajilgui orloggui humuus neg l odor bosno shuu. Deerees n ene songuuli uu l boldog boldog. Dain tulaandaa tulah vii dee tui 2. Deedchuul minn uchraa olchoosoidoo.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-22 192.82.87.13

Маргаашнаас нэг бол 55, нэг бол 50 наснаас дээш хүмүүсийг вакцинжуулна гээд л оройжингоо өч төчнөөн ярьж ярьчаад иргэдийг төөрүүлэхээ бас л чадах юм аа. н**ш гэж, энэ төрийн албаныхан гэж.

Avatar

Хайду 2021-04-22 139.5.219.103

Үр дүнгүй баахан хөл хорио улс орныг баллаа.

Avatar

Зочин 2021-04-22 64.119.22.170

Тэнэгтэлгүй вакцинаа хийлэг

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.182.113

180 грамм цөцгийн тос 5200 төгрөг болсон байна. Оны өмнө 3800 байсан.

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.188.232

Халдварын хавьталын тусгаарлалтыг чанартай хийхгүй байгаа тул халдварын тохиолдол нэмэгдсээр байна. Сунгахаас өөр зам байхгүй. Хүн үхсээр байна.

Avatar

Балай хар л******д 2021-04-22 64.119.26.44

Тараасан хэдэн цааснаас чинь болоод хамаг юмсын үнэ өслөө одоо яах гэж бна. Тэнэг л******д

Avatar

Сунгана гэж хуцаад үзээрэй 2021-04-22 64.119.26.44

Өөрсдөө болхоор баяр ёслол хурал цуглаанаа алгасахгүй тэмдэглэж, энд тэнд өөрсдөө шоудаж өвчинөө өөрсдөө тараачихаад ард түмэнлүүгээ чихээд сууж бдаг. Бас тэр 300000т сар амьдар гээд сунгаад үзээрэй. Юмны үнэ өсчихлөө ард иргэдэд дандаа гайг нь үрүүлнэ. Одоо болно МАН нам бол зүгээр л цаашаа зайл. Одоо аягүй бол сонгуулиар тархалт багасаж гэнэт эрүүлжиж балрах вий дээ

Avatar

Зочин 2021-04-22 139.5.218.27

Ажил амьдрал хэцүүдлээ л гэх юм. Угаасаа хэцүү бгаа. Гээд яах юм хориогоо цуцалвал ко вирус нь бүр их тарна. Юун ажилтай мантай болно. Хүмүүс эмгэлэгийн тусламж авч чадахгүй өнгөрч бна. Энэ чинь тоглоом биш. Нэг мөр дахиад 14 хоног тэс. Тэр хооронд вакцинаа сайн хий. 15 хоногийн дараанаас гайгүй болох байлгүй дээ.

Avatar

Zochin 2021-04-22 139.5.218.27

Hul horiogoo sungaa

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.161.96

УБ бүтэн 1жил гаруй корона өөр өвчин байхгүй юм шиг аашилж бн
Бусад өвчинөө тоож эмчилж бну ЭМЯ

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.188.232

Аль ч эмнэлэг дээр очсон өвчин дээрээ нэмээд халдвар авч, үхэх түвшинд хүрсэн. Харамсалтай байна.

Avatar

Зочин 2021-04-22 192.82.84.59

хуцаарай шаарнууд, тэр 300 мянга тараасан үр дүнд юмны үнэ тэнгэрт хадаж 100төг байсан юм 150 болж нэмэгдлээ. зүгээр л намын ойгоор нэг ойворгон хуурамч хурандаа наадмын нээлт хийж байвал энэ улс орон яах нь хамаагүй болж. ийм үзээрийн хоролгон новшын төр засагтай болчих гэж, ийм адгийн шаарнуудыг төрд ямар лалрын хулгайчууд сонгож гаргаад байдаг юм. эрүүл мэндчгүй, эдийн засагчгүй боллоо. хөгийн юмаа лалрууд. намын ой гэж түмэн амьтан цуглуулж вирус тараачаад бурууг иргэдрүү чихнэ үзээрийн

Avatar

Зочин 2021-04-22 64.119.17.94

АН ч даргын слнгууль гэж 500 гаруй хүн цуглуулаа биз дээ юманд бодиттой хандаж сур

Avatar

Ханбуг 2021-04-22 202.9.40.14

Хэрвээ сунгахаар бол дахин 300к олгох нь зүйтэй шүү энэ удаан хугацаанд хэцүүдсэн ард түмэн чинь эргэн, хөл дээрээ босон тайван энх цагийг л хүсч бн, үнийн хөөрөгдөл гаргахгүй тал дээр мөн анхаараад хяналт чанга тавих хэрэгтэй, цаашид бас халамжын бодлогоо танах нь зөв ч хөл хорих үeд бол иргэдэд мөнгөн тусламж үзүүлэх нь зөвөө, eвропын улсууд ч ийм л бодлого барьсан

Avatar

Зочин 2021-04-22 202.55.188.100

Сунгах бол менге нэмж егеерэй. Хоосон хоригдохгуй шуу! Хоосон хорьвол жагсана шуу!

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.191.105

орk чи зүгээр зайл. юм л бол жагсана гэдэг болж лалрууд

Avatar

Зочин 2021-04-22 202.55.188.100

Chamd 300k hereggui bol nadaa ugchihuu hu

Avatar

zochin 2021-04-22 103.57.95.103

ZUNGAA TURAAD UHEV L GEJ

Avatar

Зочин 2021-04-22 139.5.218.27

Mungu avaa biz dee

Avatar

Хатуу хөл хориог сунгах нь зөв 2021-04-22 64.119.22.43

Сунгахаас өөр арга байхгүй. Манайх шиг цөөхөн хүн амтай 3 саяхан иргэнтэй улсад хоногтоо 1300 гаруй халдвар илрэнэ гэдэг бол томос том аюул. УОК, ЗГ-ын улстөржсөн , нэр төр хөөсөн шийдвэрүүдээс болж нийслэлээс гадна, ногоон бүс байсан хөдөө орон нутагт халдвар цар тахал болтлоо тархаж, хяналтаас гарч мянга мянган иргэд өвдөж, олоноороо амь насаа алдаж хохирлоо. Улстөржсөн улс өөдөлдөггүй гэж үнэн юм байна.

Avatar

Зочин 2021-04-22 202.126.89.185

АШГҮЙ ДЭЭ. ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГ СУНГАЖ ТОГТООЁ !!! ТАЙВАН ЭНХ ЦАГИЙН ТӨЛӨӨ 3 САЯУУЛАА ЗАЛБИРЧ БАЙНА !!!! УМ БАЗАР ВААНИЙ ХУМ ПАД 🌹🌹🌹🌳🌳🌳🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.191.105

банкуудыг богино цагаар ч гэсэн ажиллуулж болохгүй юм уу? Ер нь хөл хорионд хамаг цагаа үрж байнаа. уг нь 4 дүгээр сард орон байраа сольж янзалая гэж бодож бсан юмаа. Юу ч амжуулсангүй. Нийгэмшихгүй байгаа, хот хүрээ газрын соёл, дүрмийг мэдэхгүй хүмүүсээс болоод халдвар ихсээд бна ш дээ. Ухамсартай байгаад өгөөчээ! Тэнэг авгай, хүүхнүүд олон бнаа. Үр хүүхдээ бодоод жаахан хариуцлагатай байгаачээ! Хүүхэд корона тусвал хэцүү ш дээ. Сул биетэй бол өндөр халууныг даахгүй шүү!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.188.232

Чи орчин цагтай хөл нийлүүлж цахим банк хэрэглэж сур. Банк чамд ганц зориулж ажиллахгүй.

Avatar

STALIN 2021-04-22 124.158.83.169

zailaarai

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж