Ц.Туваан сонгууль будлиантуулахаар АНУ-ын бүлэгтэй гэрээ байгуулсан уу? | News.MN

Ц.Туваан сонгууль будлиантуулахаар АНУ-ын бүлэгтэй гэрээ байгуулсан уу?

Ц.Туваан сонгууль будлиантуулахаар АНУ-ын бүлэгтэй гэрээ байгуулсан уу?

Ц.Туваан сонгууль будлиантуулахаар АНУ-ын бүлэгтэй гэрээ байгуулсан уу?

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар Үндсэн хуулийн Цэцийн дүгнэлтийг хэлэлцэж байна. Үүнтэй холбоотойгоор гишүүд асуулт, тодруулга авах үеэр МАН-ын хоёр ч гишүүн “Ц.Туваан тэргүүтэй АН-ынхан АНУ-ын лобби бүлэгтэй 50 мянган ам.долларын гэрээ байгуулсан” үүнийгээ тайлбарла хэмээн асуулт асуув. Тэд энэхүү лобби бүлэг нь нөлөөлөл үзүүлдэг, сонгууль будлантуулах гэсэн оролдлого хэмээн МАН-ын гишүүд онцлов.

Энэ талаар УИХ-ын гишүүн Ц.Мөнх-Оргил “Сонгууль будлиулах ажлыг Ардчилсан нам хийж байна. Энэ дээр Ц.Туваан гишүүнээс тодруулга авмаар байна. АНУ-ын лобби буюу нөлөөллиийн бүлэгтэй 50 мянган ам.долларын гэрээг сонгуулийн хугацаанд байгуулжээ. Энэ ямар учиртай гэрээ вэ. Энийгээ тайлбарлаач. Хууль зөрчсөн үйлдэл хийж болдог юм уу” гэсэн асуултад Ц.Туваан “50 мянган ам.доллар битгий хэл 50 ам.доллар ч хүнд төлөөгүй гэдгийг АН-ын зүгээс хариуцлагатайгаар хэлье. Манайх тийм баян нам биш. Ц.Мөнх-Оргил гишүүн андуурсан байх” гэсэн тайлбарыг өглөө.

2021 оны Ерөнхийлөгчийн сонгууль хоёр сарын дараа болно. Одоогоор намууд сонгуулийн бэлтгэлдээ орж, дотоод зохион байгуулалтын ажилдаа ороод буй. Мөн хуулийн хугацаанд нэр дэвшигчдээ тодруулах хугацаа болоогүй ч Ардчилсан нам энэ удаагийн сонгуульд хэнийг дэвшүүлэх вэ гэдэг асуудал анхаарлын төвд буй. Чухам ийм цаг үед УИХ-ын гишүүд нь чуулганы индер дээрээс ийн мэдэгдэж байгаа нь улстөржилт үү эсвэл үнэхээр Ц.Туваан тэргүүтэй АН сонгууль будлиантуулахаар АНУ-ын лобби бүлэгтэй гэрээ байгуулсан  гэдэг нь эргэлзээ дагуулав. Ерөнхийлөгчийн сонгууль хаяанд ирсэн энэ цаг үед УИХ-ын гишүүд нь үнэн, худал эсэхийг нь нягтлаагүй мэдээллийг чуулганы индер дээрээс чулуудаж суух нь хэр зохистой вэ.

Хэрэв Ц.Туваан тэргүүтэй АН-ынхан гэрээ байгуулаагүй бол УИХ-ын гишүүн Ц.Мөнх-Оргил, Ц.Мөнхцэцэг нар мэдээллээ ил болгож, үнэн худлыг дэнслэх учиртай.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-22 203.91.115.48

Бүхэл бүтэн топ 2 дах нам 50 мянган доллар л өгөө л биз, юун сүртэй юм. Ганц 570 ч аваад унаж хүрэхгүй мөнгө шүү дээ.
Мань хэд нь хичнээн ядарч атар талхаа идэж байгаа ч та нар арай ч ингэж тоо мэдэхгүй хүнтэй юм ярьж байгаа юм шиг ярих юм. Өөрсдөө 1, 1 сая доллар ЖДҮ гээд идчихээд.
Энэ талх таллаж авч иддэг, хог түүж иддэг гэж доромжлоод маниустаа 105 хан доллар өгчихөөд юугаа яриад байнаа.

Avatar

уншигч 2021-04-22 66.181.189.29

энэ сүгсэлзүүр Хүрэсүх чинь аль эрт 1-р сад огцорсоноос хойш одоо хүртэл хуралдаа суухгүй яаж байгаа юм ??????? жирийн гишүүн болохоор хууль боловсруулах мэдлэг нь хүрдэггүй байх шүү,,,онгироо сагсуу худлаа сүржин ярихаас цаашгүй бас том албан тушаал мөрөөдөхөөс цаашгүй хүнд гар шүү дээ….хэрэв энэ ерөнхийлөгчийн сунгаанд унавал их хурлаа хаяал явна даа …та нар харж л байгаарай

Avatar

уншигч 2021-04-22 66.181.189.29

энэ сонгууль будлиантуулахаар АНУ-ын бүлэгтэй байгуулсан гэрээг МАН ыхан өөрсдөө далдуур хийчхээд АН хийсэн болгож сонгуулд унагах бохир технологи хийсэн байх магадлал өндөр

Avatar

Зочин 2021-04-22 202.9.46.178

Туваан АНУын лобби бүлэгтэй гэрээ хийснийг үнэн эсэхийг шалгаж ард иргэддээ мэддэгдээч хойрог хандхж болохгүй маш ноцтой үйлдэл шдэ.

Avatar

Зочин 2021-04-22 103.26.194.131

Өмнөх ерөнхийлөгчийн сонгуулиар Баттулга харх яг ингэж өрсөлдөгчөө гутаасан, сошл сүлжээгээр өрсөлдөгчөө х***а болгож дайрсан.

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.183.148

tuvaan hulgaicn hudlaa huc

Avatar

Зочин 2021-04-22 192.82.91.130

Индер биш индэр гэж бичдэг шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-22 202.9.40.24

АН-ынхан муу юмандаа сайн. Тэд сонгууль будилаантуулах нь энүүхэнд гэж иргэн би боддог. олон яман дээрээс энэ нь харагдсан.

Avatar

Зочин 2021-04-22 150.129.142.5

Гэрээ нь бн лээ!! Туваан гэсэн нэрэн дээр Цогт гэрэл гарын үсэг зурсан байдаг юм.Сири шиг л болгох гээд бн даа! Энэ АН.

Avatar

Зочин 2021-04-22 64.119.19.119

Өөрийнх нь намын Оюунгэрэл гэрээг нь дэлгэчихсэн байна лээ. Сайн судалж байж бичиж байгаач сэтгүүлчээ. Гэрээг нь олооод тавиадхий

Avatar

ангийн чинь хүн 2021-04-22 202.9.46.159

оюунчимэг чи өөрийгөө юу гэж бодоод байдаг муу жингэр вэ .эсгий хийх газар нохой хэрэггүй .за ю чи тийм л амьтан шүү дээ чамд хичнээн удаа сануулах юм өлөгчөөн

Avatar

зочин 2021-04-22 139.5.219.164

УИХ-ын гишүүд минь нэг ойлгомжгүй зүйл байна. гэхдээ ийм байдлаар төрийн өндөрлөгт ажиллаж болохгүй!!! үнэхээр л та нар хариуцлагтай мэдээллэж байгаа л юм бол ТЕГ-аар баталгаажсан байх ёстой! Аль ч нам ийм байдлаар өөрсдийгөө үнэлүүлэхгүй!! Монголын ард түмэн богино хугацаанд маш их зүйл ойлгодог болсон.Ам дагуулж гуяддаг, хэн нэг УТ-ын хариуцлагай хүний үг тэр болгон үнэмшил төрүүлэхгүй харин тэднийг үнэлэх үнэлгээнд өөрсдөө хариу барьж байна. Олон НАМ дамжиж, намаа будилуулж сүржин ярих болсо

Avatar

АРД 2021-04-22 202.9.47.31

ЭНЭ МАН-ын ЭЭЛЖИТ АЖИЛЛАГАА ЯВАГДАЖ ХҮРЭЛСҮХИЙГ ДЭМЖХИЙН ТУЛД НӨГӨӨ СҮ БАТБОЛД САНХҮҮЖИЛТЭЭ ЭХЭЛЧИХСЭН ЮМ БИШ ҮҮ ККК ГАЙ БОЛЖ ИЛЧЛЭГДЭХ ВИЙ ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2021-04-22 150.129.143.172

ТУВААН МИНЬ ХАРИУЛТ БЭЛДЭХГҮЙ БОЛ НААД МАН-ЫНХАН ЧИНЬ БАТАЛГААТАЙ МЭДЭЭЛЭЛ ГАРТАА ОРУУЛСАН ЯНЗТАЙ БАйНА ШҮҮ. Оюунчимэг гар утсандаа нотлох баримт суулгачихсан үзүүлж байна.Сонгуулийн өмнө өвдөх шороодох замаа өөрснөө
засдаг улс шүү, АН-хан. Гөлгөө яалаа гэдэг шиг 2016 онд Эрдэнэтийн 49 хувь гээд л зүйл дууссан даа.Хаширахгүй халтирдаг улс юм даа хөөрхий.

Avatar

Зочин 2021-04-22 223.62.8.175

Ццццсс 50К доллараар сонгууль будлиулдаг бол их амархан юм байна шд хаха

Avatar

Зочин 2021-04-22 202.179.21.198

2021 оны Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгууль шударга явагдаж чадсан нөхцөлд АН-ын нэр дэвшигч ард иргэдийн итгэл хүлээж, сонгогдож чадахгүй. Х.Баттулгын нэр хүнд, албан тушаалын төлөө хууль бус үйлдлийг ард нийтээр ойлгон жигшин эсэргүүцэж байгаа шүү дээ. Х.Баттулгын бүлэглэл, АН-ын хөрөнгө мөнгөөр уухайлдаг нөхөд хичнээн хуйвалдаад амжилт олохгүй. Хоёр АН-ын дарга хуучин архагуудаас хараат ажиллаж чадахгүй нь тодорхой боллоо. Ц.Туваан мэтийн нөхдийн хуйвалдаан илэрч эхэлж байна. УИХ

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.161.85

АНУ ийн хэнтэйч юуныч тухай гэрээ хийсэн болно . Тэдэнд хорон муу санаа байхгүй .
Оросын хэнтэйч юуныч тухай гэрээ хийж БОЛОХГҮЙ .Тэдний хорон муу санааг таашгүй …
МөнгөОргил иймхэн юм ойлгодоггүй малуу даа ..

Avatar

Зочин 2021-04-22 66.181.161.55

Сонгууль будлиантуулья гэвэл Оросын хакеруудтай гэрээ байгуулсан нь дээр дээ!! Америкууд чадахгүй ээ! ОХУ-ын ФСБ-ийн гар хөл болдог хакерууд бол дэлхийд нэг № шдээ!!

Avatar

ЭНЭ ҮНЭН ЮМ УУ ?? 2021-04-22 64.119.22.43

БСШУЯ [202.9.46.146]1 цаг 26 минутын өмнө Сайд Л.Энх-Амгалан: Эрх баригч намын дарга нь намынхаа байранд 300 гаруй офицер цуглуулаад зэвсэгт тэмцэл бослогод уриалаад сууж байна‼️ Зүгээр нэг улстөрийн намын дарга хүн төрийн дээр гарч сууж болдог юм уу‼️ ❓❓❓

Avatar

зочин 2021-04-22 66.181.161.17

АН-ы хулгайчид бас МАН-тай адил. Ерөнхийлөгчтэйн тараа. Цоо шинэ -ээр эхлүүл. Ерөнхийлөгч хүртэл офшор тэрбумаас илү тэрбумтан.МАНАН-г ерөнхийлөгчтэй нь тараа.

Avatar

Зочин 2021-04-22 192.82.68.192

ЭНЭ КОМНИСТ НАМ 100 ЖИЛ МОНГОЛ ХҮНИЙГ ЗОГСОО ЗАЙГҮЙ ГҮТГЭЖ ГҮЖИРДЭЖ ЦУС НУЛИМАСТАЙ НЬ ХОЛИЖ ХООЛЛОЖ БАЙНА ХАНДАГГҮЙ ЭЭ

Avatar