Цар тахлын эрсдэлийг биеэрээ мэдэрч байж ухаарах гэж үү? | News.MN

Цар тахлын эрсдэлийг биеэрээ мэдэрч байж ухаарах гэж үү?

Цар тахлын эрсдэлийг биеэрээ мэдэрч байж ухаарах гэж үү?

Цар тахлын эрсдэлийг биеэрээ мэдэрч байж ухаарах гэж үү?

Бидний цөөхөн монголчууд дунд хэтэрхий хэнэггүйгээ гайхуулах хүн олон байна. Цагаа олоогүй хэнэггүйтэл амь насаа алдах хүртэл эрсдэл дагуулж буйг ойлгохгүй байгаа нь харамсалтай.

Дэлхийн гурван сая гаруй хүний амийг авч одсон Covid-19 цар тахалд монгол хүн ажрахгүй, халдвар авсан ч хөнгөн тусна гэсэн өрөөсгөл бодлыг өнөөдрийн нөхцөл байдал өөрчилсөөр байна. ЭМЯ-наас мэдээлснээр, Монголд халдварын шалтгаант нас баралт 49-д хүрч, нийт 22884 тохиолдол батлагдаад байгаа билээ.

Монголд цар тахал гараагүй мэт манайхан дэлгүүр хэсч, гудамж талбайгаар чөлөөтэй хөлхсөн хэвээр байна. Түүгээр ч зогсохгүй Улсын онцгой комисс агаарт гарахыг зөвшөөрсөн хэмээн, гэр бүл, найз нөхөд, хамаатан саднаараа зугаалга зохион байгуулж буй нь халдвар тархах эх үүсвэр болж буйг холбогдох албаныхан анхааруулж, иргэддээ аль болох гэртээ байхыг зөвлөж байна.

Нийслэлд өнөөдөр хүүхдийн тоглоомын талбайд эцэг эхчүүд хүүхдүүдээ дагуулан ирцгээж, халдвар тарааж, хүүхдүүдээ аюулт цар тахлаар өвчлүүлж байгаа нь ухамсар доройн илэрхийлэл гэхээс өөр юу гэх вэ. Эцэг, эхийн хариуцлагаас хүүхдийн эрүүл, эсэн мэнд байх шалтгаалж буйг яагаад ойлгохгүй байна вэ?

ЭМЯ-ны газрын дарга Л.Энхсайханы мэдээлснээр, өнөөдрийн байдлаар улсын хэмжээнд нийт батлагдсан тохиолдлын 20 хувийг 0-17 нас, 23.4 хувийг 0-4 насны хүүхдүүд эзэлж байна. Халдвар авсан хүүхдийн биеийн байдал хүндэрсэн тохиолдол гараагүй гэж тайвширч болохгүй юм. Бид Covid-19 хичнээн их эрсдэлтэй болохыг заавал өөрсдийн бие махбодиор мэдэрч байж ухаарах ёстой гэж үү. Хайртай хүмүүсээ хамгаалж, хариуцлагатай байцгаая!

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монголчууд 2021-04-20 66.181.191.151

МАЛУУД ХЭЗЭЭ Ч ЗАСРАХГҮЙ ЭЭ…

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.9.46.196

Энэ нөхдүүд одоо арайч дээ болимоор юм. Ийм ухамсаргүй, хөлдүү нөхдүүдээс болж л одоо нөхцөл байдал ийм дээрээ тулчаад байгаа шд. Яаж ингэж санаа амар зугаалж, наргиж явж чадаж байнаа!!!!!! Торгох хэрэгтэй. Бусдад гай чирсэн муу хувалзнууд…

Avatar

Zochin 2021-04-20 64.119.22.38

ene oron nutgiin maluudiig irsen gazarruu n zailuulah heregtei! er n oron nutgiin maluudiig hotod yaah gej oruulaad baidgiig oilgohgui baina, yamar ch nemergui, soyolgui, humuujilgui, bolovsrolgui maluud, mal deeree l baival taarna.

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.9.40.28

Сүүлийн өгүүлбэр чинь илүүдсэн байна.

Avatar

зочин 2021-04-20 103.57.94.37

ТӨР ЗАСАГ ГЭЖ ЗҮХЭЖ СУУХИЙН ОРОНД ДЭГЛЭМ ЗӨВЛӨМЖӨӨ МӨРДӨӨД Л
ЯВЧИХВАЛ УГ НЬ БОЛЧИХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ Л ДАА. ДААНЧ ИРГЭД МААНЬ ХЭТЭРХИЙ ДЭЛ СУЛ БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.57.92.193

natural selection, struggle for survival- байгаль жаахан цэвэрлээд өгөг дээ, амьдралын төлөө тэмцэж чадах нь үлдэг, чадахгүй арчаагүй өөрийгөө гэр бүл үр хүүхдүүдээ эцэг эхээ хайрладаггүй бол үхээд өгөг гэж энэ хориог гаргаад байгаа юм биш үү? өөрийгөө хайрлахгаүй юс бол хэнээр хайрлуулах гээд хүний өмнөөс амьд яваа юм шиг царайлаад байгаа дуракууд вэ

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.55.188.36

Хохь нь. Яах гэж та нар анхнаасаа хумуусийг салхинд гарч болно гэж хэлсийн. МАНгар албаар халдварыг их байлгах далимдуулж цавчих зорилготой биз дээ?

Avatar

Зочин 2021-04-20 182.232.223.71

Erguu ork hen ni hohiroh yum boldoo unheer heleh ug alga ta nar shig malnuudad, erthen shig zaigaa uguud neg tiishee alga bolson deer

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.187.250

Iim mal heneggui har lalariind teneg irgedees burdsen uls yum chin yu gej hugjij ene uvchinuus bas salah yum be?! Uuruu uursdiigu hamgaalan gej medehgui harmalnuud, ta nart tur chin maskiinchin zuulgeed gariigchin ugaagad guihgui malnuudaa yamar teneg haltar pisda nar be

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.187.250

Ugaasaa mal lalaruudene orond amidardag uchiraas ene oron hugjihgui ene uvchinuus salahgui baigaa yum! Irged ni iim teneg pisdanudaas burdsen bolohoor tershude hohichin!

Avatar

JSJ 2021-04-20 139.5.218.234

Оюун-Эрдэнэ, Амарсайхан 2 ард түмнийг зугаалж болно, хүүхдүүийг гадаа тоглож болно, тэр ч бүү хэл цэцэрлэг, сургуулийн гадаа талбайг нээж өгчихөөд тогло, зуггаал гэж уриалаад байсан шүү дээ, МАН ийм л тэнэг шийдвэр гаргадаг МАНгарууд.

Avatar

Зочин 2021-04-20 59.153.113.171

Харин тиймээ, хэлээд юукэв, битгий гэрээсээ гар гэж хэлээчээ гээд байхад наад малууд чинь зоруудлээд байгаа юмаа, ямар санаатай юм болоо? ! Иргэд оорсдоо хариуцлагатай байж гэр гэртээ л байх хэрэгтэй байна даа

Avatar

Зочин 2021-04-20 64.119.17.39

Энэ яасан ма лаас дор амьтад вэ. Энэ хүнд цаг үед зугаалаад хэнэг ч үгүй сууж байдаг. Хариуцлага тооцох хэрэгтэй.

Avatar

зо 2021-04-20 202.9.40.222

энэ бол ерөнхий сайд шадар сайд УОК н ажилын чадвар мэдлэг туршлагын асуудал Ард түмэн рүү бурууг чихээд байх хэрэггүй Энэ засагийн газар ажилаа хийж чадахгүй байна Алсын хараа гэж олон юм хуцаад байдаг байж хэдхэн хоногийн наадах цаадахыг харж чадахгүй махан толгойт ЕС огцор

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.21.108.27

Жагсаалд уриалаад байгаа хүмүүс өөрсдөө мөрөөрөө өвчин тусахгүй хүмүүсийн амь насаар тоглохоо болиорой. Хэдэн төгрөг аваад үхсэнээс гэртээ байсан нь дээр шүү. Гэр бүлээ хайрла.

Avatar

иргэн 2021-04-20 202.179.25.105

Монгол хүний нэг Этгээд гэмээр сонин Зан байна, ямар нэг Эрсдэлийг заавал Өөрийн биеэр амсаж байж ойлгодог тэрнээс нааш юу ч гэж Хэлээд Торгоод Шийтгээд нэмэргүй Илжин шиг зөрүүд Үхэр шиг Тэнэг, Гахай шиг заваан, Шаазгай шиг Хэрүүлч Ард түмэн,

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.57.94.118

Тэнэг хүн хохирчбайж ойлгодог. Ухаант хүн бусдын алдаанаас ойлгодог.

Avatar

Зочин 2021-04-20 64.119.24.238

Бусдаас тусдаа ингээд агаарлаж байх нь харин зөв юм бишүү. 2 гэр бүл байна. өөр хүмүүстэй хавьтахгүй бол асуудалгүй шд.

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.187.250

Byerguu pisda

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.126.90.115

Бүгдээрээ 100% өвчилж 30 аас50% нь үхсэний дараа л монгол хүн энэ өвчнийг ойлгож магадгүй. Дэлхийн бусад орнуудад ийм хүмүүсийг маш хатуу 500-аас 200000 доллараар торгох эсвэл 3 хүртэл жилээр шоронд хорьж шийтгэж байна. Бусад орнуудын засаг төр нийт ард түмэн улс орноо аврахын тулд маш хатуу хууль дүрмээ ягштал хэрэгжүүлдэг монгол улсад төр засаг нь үхмэл ард түмэн зэрлэг адгуус араатан аятай байна.

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.57.94.118

3 хүний нэг нь үхэж байж зогсоно. Олон хүүхэд өнчирч үлдэнэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж