УОК: Явган хүний хөдөлгөөнийг хязгаарлана | News.MN

УОК: Явган хүний хөдөлгөөнийг хязгаарлана

УОК: Явган хүний хөдөлгөөнийг хязгаарлана

УОК: Явган хүний хөдөлгөөнийг хязгаарлана

Шадар сайд С.Амарсайхан хөл хорионы хугацаанд явган хүний хөл хөдөлгөөнийг үе шаттайгаар хязгаарлах арга хэмжээ авахыг мэдэгдлээ. Тэрбээр өнөө өглөө УОК-ын дэргэдэх Шуурхай штабт ажиллах үеэрээ ийнхүү мэдэгдсэн юм. Түүний хэлснээр эхний ээлжинд хүүхдийн тоглоомын талбай болон олон хүн цугладаг байршлуудыг хаах юм байна.

Тэрбээр энэ сарын 10-наас 25-ныг хүртэл нийслэлд хатуу хөл хорио тогтоосонтой холбоотойгоор “Хатуу хөл хорионы хугацаанд иргэн нэг дор бөөгнөрөхгүй. Гэрийнхээ ойр орчимд салхинд гарах, алхах, хөдөлгөөн хийхийг хориглохгүй. Дүүрэг хорооныхоо нутаг дэвсгэрийн хүнсний дэлгүүрүүдээс хүнсний бүтээгдэхүүнээ авна. Бүх хүнийг манаж, сахих боломж байхгүй. Тиймээс иргэд маань өнгөрсөн хугацаанд төрийн шийдвэрийг дэмжиж байсан шиг 15 хоногийн хугацаанд өөрсдийнхөө оролцоог хангана гэдэгт эргэлзэхгүй байна" хэмээн мэдэгдэж байсан билээ.

УОК-ын Шуурхай штабын өгсөн мэдээллээр автомашинтай холбоотой зөрчлүүд цэгцэрсэн байна. Цаашид явган хүний хөдөлгөөнийг бүрэн хязгаарлах арга хэмжээг шат дараатай авах юм. Мөн PCR шинжилгээг нарийвчлан зохион байгуулахаар болжээ. Тус штабын дарга, хурандаа Ц.Ганзориг хэлэхдээ “PCR шинжилгээний зохион байгуулалтыг цэгцэнд нь оруулна. Ялангуяа аж ахуйн нэгж байгууллагуудын ажилчид шинжилгээ өгөх асуудлыг нарийн зохион байгуулна” гэлээ.

Хөл хорионы хугацаанд эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээтэй холбоотой санал гомдлыг цаг алдалгүй шийдвэрлэсэн болохыг УОК-ын Шуурхай штабаас мэдээлэв.

Иргэдээс 30 гомдол ирсэн байна. Тухайлбал, Баянгол дүүргийн нэгдсэн эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлсэн иргэний биеийн байдал хүндэрч, хүчилтөрөгчийн аппарат хүрэлцэхгүй, Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэгт шилжүүлж өгөхийг хүсчээ. Энэ дагуу сахиурынх нь хамт Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэг рүү шилжүүлсэн байна.

Иргэдээс ирүүлж буй гомдол, саналын дийлэнх нь эмнэлэгт хүчилтөрөгчийн аппарат хүрэлцдэггүйтэй холбоотой байгаа аж. Түүнчлэн орон нутагт Covid-19-ийн нөхцөл байдал хүндхэн байгааг УОК-ын Шуурхай штабаас мэдээлэв. Тодруулбал, Дархан, Сэлэнгэ, Төв аймагт Covid-19-ийн хамгийн олон тохиолдол бүртгэгдэж байгаа тул тэг зогсох арга хэмжээ авахгүй бол халдварыг барьж дийлэхгүй болохыг орон нутгийн удирдлагууд мэдээлжээ.

Улаанбаатар хотын төв талбайд иргэдийн явган хөдөлгөөнийг хязгаарлаж, цагдаагийн хамгаалалт гаргав. Энэ талаар Нийслэлийн цагдаагийн удирдах газраас тодруулахад “Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн өдрүүдэд явган замын болон автозамын хөдөлгөөнийг хязгаарлах хүрээнд хамгаалалт гаргасан. Тодорхой байршлуудад явган замын хөдөлгөөнд хяналт тавьж ажиллаж байна” гэлээ.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
66
ТэнэглэлТэнэглэл
20
ЗөвЗөв
10
ХарамсалтайХарамсалтай
10
БурууБуруу
6
ХахаХаха
6
ГайхмаарГайхмаар
5
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

28 ХОНОГ Хатуу Хөл Хориог ДЭМЖИЖ БАЙНА 2021-04-20 202.126.90.140

МАШ ЗӨВ. ЭМЧ ДОМЧ ЭРДЭМТЭН СУДЛААЧИДЫНХАА ҮГИЙГ СОНСООД 28 ХОНОГИЙН ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГ ТОГТООЖ ХАЙРЛААЧ !!! ӨӨР АВРАЛЫН ЗАМ ҮЛДСЭНГҮЙ ЭЭ….ХАМБА ЛАМТАН ХИЙГЭЭД БУРХАН ШАШНЫХАН ЧИНЬ ХҮРТЭЛ ЭМЧ ДОМЧ СУДЛААЧИДАД ҮЛДЭЭЕ ГЭЭД БУУЖ ӨГӨӨД БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ !!!! 🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.9.41.57

Ороо нэмээд өвчин намдахгүй .тархалтаа хумих аргаа хайгаач. Энэ хол хорио худлаа болж байгаа нь харагдаж бна.Тэнэдэг тэнэгүүдийг 0 зогсолт хийж байж тараахгүй гэр бүлийн хүрээнд нь халдвар тараагчийг барина шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.161.113

Тэнэг пизду

Avatar

Зочин 2021-04-20 150.129.142.114

Анхнаасаа л хатуу хөл хорио гээд явуулахгүй байх байсан. Гэр орныхоо ойрхон салхилж болно гэж балайрч байж тэр. Сайн хүн болох гээд дандаа эргүү юмярина

Avatar

Irgen T 2021-04-20 139.5.219.61

Hul horio hudlaa bna gaduur humuus mashingui l bol belchij bna ushuu changruulnuu

Avatar

Зочин 2021-04-20 64.119.16.215

Чи ингэж амьд явахаар үхээч

Avatar

/*-*/ 2021-04-20 49.0.142.40

Муу амьд явахаар сайхан үхсэн нь дээр гэдэг:

Avatar

жаргал 2021-04-20 202.179.26.192

ямар муухай үг,хэрэглэдэг юм бэ ичих зовох юм алга уу төр засгийн шийдвэрийг дэмжинэ

Avatar

zochin 2021-04-20 150.129.140.123

Nirgesen xoino tsuv nomrov gegch bolj bna daa. Ymar ch tolovlogoo baixgui ta 3 mongolyg samarlaa daa. Odoo barij diilexgui bolson. Xii xooson xol xorio gej vatsin xiigeegui darxlaajuulaagui 14 xonog bolson

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.55.188.36

Эм нэртэй ЕС хуухэлдэй, Самарсайхан, Сумтайбузар 3 Монголыг самарч дуусаагуй байна уу? Хэдий болтол албан тушаалтайгаа зууралдаад суух вэ? Лай болохоор зай бол!!!

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.55.188.36

Эм нэртэй ЕС хуухэлдэй, Самарсайхан, Сумтайбузар 3 Монголыг самарч дуусаагуй байна уу? Хэдий болтол албан тушаалтайгаа зууралдаад суух вэ? Лай болохоор зай бол!

Avatar

Иргэн 2021-04-20 66.181.185.227

PCR shinjilgeegee zuw awdag boloosoi malnuud. Mongoloos uur hamar narmairuu guursaa tulgaj chihej awdav gazar haana ch bhgui. Ymar mal ni tultal chihwel hariu ni unen gardag geed har uhaanaaraa shaachihsan ym !!!!!!

Avatar

XYH 2021-04-20 64.119.19.148

Hyatadad torchihgui yavdaa ingej Mongold erguu shees bolj baihaar

Avatar

dash 2021-04-20 124.158.76.26

chi yvj boliishdee alia salbadai min

Avatar

/*-*/ 2021-04-20 49.0.142.40

Цаад XYH гэдэг нэртэй XYH намын эргүү орк чинь Монголд хүн болж төрсөнөөс Xятадад жоом болж төрсөн нь дээр гэж улин хуцаж байна

Avatar

Zochin 2021-04-20 66.181.180.128

Ard tumen chi harinch hariutslagatai bna harin ta nart yamar hariutslaga, hurd alga 3 han say hun yu baisiin 300 say bol ydarch bna gehiin sanhuu mungu chin bna harin setgel chin ALGA.

Avatar

Зочин 2021-04-20 150.129.143.1

Odoo bolnoo ed nariin tarhi tolgoi gej utzunmuu xaishaa

Avatar

ВАКЦИН 2021-04-20 139.5.216.185

ВАКЦИНАА ХИЙГЭЭЧЭЭ, ВАКЦИНЫХАА ХОЁР ДУГААР ТУНГ ХИЙЛГЭМЭЭР БАЙНА!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.9.40.36

БЗД 26 хорооны оркууд хоригдохгүй гэж бослого гаргаж муу үлгэр дуурайл үзүүлсэнээс хойш 40 гаруй хүн нас барж, өдөрт 1000 гаруй халдвар тархлаа
3 сарын эхээр 200 илүү гарах үеээс хорихгүй гэж бүтэн сар гүрийсэн Оюун-Эрдэнэд хариуцлага тооц. Хатуу хорихгүй 350 дотор барьна гэж бурсан Сумьяабазарт хариуцлга тооц. 300 мянган төгрөг өгчөөд сүүлээ хавчаад зугтлаа 80 оны Мангар пацааныг зайлуул. Төр удирдах гэж тоглоом хийж бна Хүрэлсүхийн утсан хүүхэлдэй

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.229.123.201

ХҮНИЙ ЭРХ АРДЧИЛАЛ МАРДЧИЛАЛТАЙ ХОЛЬЖ ХУТГАЛГҮЙ ЗОРИГТОЙ ШИЙДВЭРТЭЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВ ЭМНЭЛГИЙН ОР ДҮҮРЭЭД ЭМЧЛЭХ ХҮНГҮЙ БОЛОХ ГЭЭД БАЙХАД НАМ ДАРЖ БАЙГААД ЖААХАН Ч ГЭСЭН СААРУУЛ ЭДИЙН ЗАСАГ МАСАГ БОЛ ДАРААГИЙН АЖИЛ ЭНЭ ХЭДЭН КОМПАНИЙ ЗАХИРАЛУУД ӨЛСӨӨД ҮХЧИХВЭЛ ГЭЖ АЖИЛЧИД АРД ИРГЭДЭЭРЭЭ ТОХУУРХАХАА БОЛЬЖ ҮЗ ЭНЭ СУМЯАБАЗАР ПИВО УНДАА ЗАРУУЛХАА БОЛИОЧЭЭЭ ХОРОЛМА ЦАРАЙЛЧИХААД ДҮР ЭСГЭЭД ТЭНЭГТЭЭД БАЙХ ЮМ

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.26.193.227

МАНжууд жагсаал болох вий гэж арга хэмжээ авах нь.

Avatar

Хурдээ 2021-04-20 202.55.188.81

Цагдаа маш муу баина ниислэлиин цагдаагиин удирдлагуудад арга хмжээ аваачээ зугээр лмануухаинууд гудмаар холхиодл энэ цагдаагуудц

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.177.149

Уг нь шийдвэр гараад бх юм .Хэрэгжилтэн дээрээ анхаарах хэрэгтэй бна.Хэрэгжилт гүйцэтгэл үнэхээр муу бна.Сул хөл хорио тогтоочихоод хатуу хөл хорио улаан бүс гэж ярилтгүй .Улбар шар бүсдээ л бна.Жаахан чангатгамаар л бна.5 хүн биш..10.20оор цуглаад зугаалаад сайхан амралт шиг л бна.Халдвар буурахгүй үхэл нэмэгдээд.Ядаж хүн үхэхгүй бол халдвар ч одоо яая гэхэв.Хүүн үхэхгүй тал дээр бүх анхааралаа хандуулмаар бна ЭМЯамны сайд!!!!!!Солонгост халдвар их гарсан ч хүний амь нас эрсдэхгүй бгаа.

Avatar

Хурдээ 2021-04-20 202.55.188.81

Ямар л******д вэ эхнээсээ хол хорио баисан л юм бол энэ автобус явган зорчигчоо хянаж хорихгуи одоо Суулиин хэд хоногтоо хуцаад яахав дээ яс чанга хятад шиг хорисон бол14 хоногт ур дунгээ огох баилаа автобусны буудал дээр гудамжны узуурт зугээр л цаг нохцоож ядсан цагдаа зогсож баина энд ниислэлиин цагдаагиин дарга нар хол хориог гурилдлв тэдэнд арга хэмжээ авч ажлаам н хоо цагдаа эхнээс нь чанга зовхон машинтаи тэмцэх биш бас явган малуудтаигаа чанга тэмцэх баисым ажлыг тэд л ур дунгуи болголо

Avatar

Зочин 2021-04-20 64.119.19.148

Ystoi neg lalariiiin Mongol oron pzda. Hyatad hun bolood tortson ni deer baij l***r

Avatar

Би 2021-04-20 66.181.177.175

Одоо болно эрх дураараа баймаар байна шүү

Avatar

энх 2021-04-20 202.179.26.192

солиор эрх дураараа бна гээд чи хожих гээд бна чам шиг юмнууд бусдад гай болж бдаг бид эрззл тайван орчинд амьдармххр бна

Avatar

дэмжиж б.а 2021-04-20 103.26.194.176

Хөл хорио хэтэрхий сул б.а. Агаар салхинд гарч болно гэдэг бол буруу шийдвэр. Нийтийн тээврээ зогсоож тусгай чиг үүргийн байгууллагын ажилчдыг байгууллагын нэгдсэн унаагаар тээвэрлэж хувийн унаагаар зорчихыг хориглож ШТС- уудаас зөвшөөрөгдсөн тээврийн хэрэгслүүдэд шатахуун олгодог болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.55.188.36

Самарсайхан Монголыг самарч дуусаагуй байна уу? Албан тушаалаа хэзээ егхийм? Зууралдаад суугаад байхымуу?

Avatar

Pzda ymda 2021-04-20 202.126.89.136

Ene chigere bgd baival mongoliin ard tumen heden jiliin daraa yg l horigdol shig amidardag bolno shu pzda nariig davraaj bolohguiee anhnasa odort 10.20 grj bhd darj chadqgui pzdq nar odoo yg haragdaach muusain lalruud bid nar bosoh bolj bga shu zuer altsna ta hdtei

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.212.119.53

Zuvuu zuv horij bgn bl bur nam hori duguitai hunuus huuhduud zugeer belchij bn le shd gaduur bur nam l horihgui bol ur dun garahgui bn shd

Avatar

Pizdaaaaaaaa 2021-04-20 203.91.115.56

Huushe maaskaa zuuged hunees hol alhaj baina … p***a bid yamar horigdoluu… alhah gishgeh yarih buh yumaa haalgah yumuu lalaruudaa

Avatar

Иргэн 2021-04-20 59.153.115.13

Анхнаасаа салхилж болно гэдэс их буруу байсан. Тэгж хэлэнгүүт би ч сэсэн гарч салхилмаар санагдаад эхэлж байна лээ. Энэ үг маш хариуцлагагүй үг байсан даа.

Avatar

би 2021-04-20 202.21.108.19

бас хэтэрхий амиа бодож туулширч бас болохгүй байнаа. агаар дутагдаж байнга өвддөг уйлдаг хүүхэдтэй байхын зовлонг хүн бүр мэдэхгүй юм даа

Avatar

иргэн 2021-04-20 202.179.26.65

Зөв шүү. Гудамжаар дүүрэн хүн, тоглоомын талбай бөөн хүүхэд байна. Ийм байхад хорионыүр дүн гарахгүй ээ

Avatar

Иргэн 2021-04-20 192.82.66.172

Ялангуяа оройн цагаар маш их бөөгнөрч гадаа сууж архи пиво ууцгааж байгааг хаана хэнд мэдэгдэж тараах вэ? Бид хэлхээр зодуулах дөхөж байна

Avatar

Zochin 2021-04-20 192.82.69.108

Hosutiin emch nar n huuramch ur dungeer olon hun hodoo yavuulsnaas oron nutagt tarsan. Ene hariutslagiig tootsoh heregtei. Yun hodolmoriin baatar, yun gaviyat emch bolgoh.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-20 64.119.24.87

за битгий тэнэгтээд бай: бүхнийг зэрэг нээж хөдөө гадаагүй хэсүүлсэн амарсайхан, сумьяабазар нарын буруу. задгай тавиагүй бол гайгуу л байх байсан

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.176.56

25 нд нээгээрэй, ингэж 2 ын хооронд хөр хорисон нэртэй байхаар ажил, амьдрал аа бодмоор бна, арчаагүй тэнэмэлүүд нь өвчнөө тусаад явна биз,

Avatar

Зочин 2021-04-20 59.153.115.13

Нэг нь тус нь гэдэг чи удахгүй тусна л гэсэн үг дээ.

Avatar

дорж 2021-04-20 139.5.216.245

ахлах ангийн хүүхдүүд иаш замбараагүй үг хэлэхээр тоохгүй ёс зүй гэж байхгүй
ахмад настай хүн үг хэлж байгааг ёстой хүлээж авахгүй шүү

Avatar

Зочин 2021-04-20 124.158.86.175

Сургуулийн ахлах ангийн хуухдууд хэт их замбараагуй тэнэж байна. Хотын тевеер дуурэн дугуйтай хуухдууд. Зарим хумуус унэн худал нь мэдэгдэхгуй зевшеерлийн бичигтэйгээр хотын тев руу ирж хуухдуудээ зугаалуулж байна. Ингэж хорио тогтоогоод яахав, Хориогоо цуцал. Эмнэлэг нь евдсен хун дээрээ очиж чадахгуй ухуулж байгаа нь ойлгомжтой боллоо. Шинжилгээ нь 2-3 хоног болж гарах хооронд хундэрч байна. Одоо арчаагуй нь евдеед дуусвал таарна.

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.126.92.99

иргэдийн хөдөлгөөн маш их замбараагүй байна. Автомашин ч тэр хүн болгон нэг бичиг цаас үзүүлээд нэвтэрсээр. Үнэндээ цагдаа бол зогс бичгээ үзүүл яв гэсэн мануухайн үүрэг гүйцэтгэж байна. Машинаа хорьчихоод хүний хөдөлгөөнөө хорихгүй болохоор яаж энэ өвчний тархалт хумигдах юм бэ. Үнэндээ ойлгохгүй байна. Байрны гадаах тоглоомын талбай бол утгаа алдсан даа

Avatar

Энхээ 2021-04-20 64.119.22.143

МАНАЙ ОХИН АРХАГ ӨВЧИН НЬ ХҮНДРЭЭД ДҮҮРГИЙН ЭМНЭЛЭГТ ХЭВТСЭН, ӨНГӨРСӨН 4 дэх ӨДӨР, 6 ОРТОЙ ӨРӨӨНИЙ 2 НЬ ХҮНТЭЙ 4 НЬ ХООСОН БАЙНА ГЭНЭ, ЭНЭ ТЭГЭЭД ДҮҮРЭЭД БАЙГАА ЭМНЭЛЭГ НЬ ЭНЭ ҮҮ

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.187.50

Yugaa soliorood bgan tgd coronatai hvntei hamt hevteh bsiimuu mal min

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.187.50

Malaa tgd coronatai huntei hamt hevtuuleh gee yu

Avatar

Энхмаа 2021-04-20 64.119.22.143

ХҮМҮҮС ЦУНЛААН ХИЙЖ МАН ыг ЭСЭРГҮҮЦЭХ ГЭЭД БАЙНА УУ, ЦАР ТАХАЛ ГЭГЧ ЭНЭ НЭГ ЮМЫГ АШИГЛАЖ УЛС ТӨРИЙН АМБИЦАА ХАМГААЛАХА ЗОГСОО

Avatar

Зочин 2021-04-20 64.119.24.238

Одоо иргэддээ ковидыг алдсан, эмнэлэг ачааллаа дийлэхээ больсон өвдвөл яаж ч тусалж чадахгүй. Тиймээс амь амиа бодоорой гээд хэлчихвэл илүү үр дүнтэй байхдаа. Нэг сүрхий шийддэг хүмүүс шиг юм яриад эргэлзүүлээд байхын. Одоо өвдсөн хүмүүсийг өөрөө эдгэх эсвэл үхэх хүртэл нь 1 ч эмнэлгийн ажилтнууд ирж үзэхгүй байна гэсэн шд. Залгахаар 2222 шиг төөрүүлээд байна гэсэн. Баттай мэдээ шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.161.2

Угаасаа л аль эрт л амь амиа бодохоос төр засагт найдах ямар ч аргагүйд хүрсэн (хүргэсэн) нь ойлгомжтой болцсон шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2021-04-20 192.82.88.159

Амарсайханы шийдвэр 10 хоног

Avatar

Зочмн 2021-04-20 202.126.90.131

Байрны гадаа хүүхдүүд маш олон өвчин тахал гараагүй юм шиг маскгүй ундаа морожин идсэн маш замбараагүй байна байруудын тоглоомын талбай хаах маш зөв шүү. Эцэг эхчүүд хүүхдүүдээ анхаарал тавих хэрэгтэй

Avatar

Бодлого 2021-04-20 124.158.84.148

Эргэж буцсан шийдвэр гаргаж байж бүх хүний дургүйг хүргэж бүгдийг нь гадагш гаргах гэж байгаа юм. Шийдвэр гаргах гэж байгаа бол сайн бодож байх хэрэгтэй. Өөрсдөө бодож чадахгүй бол бодож чаддаг хүмүүсээр нь бодуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.57.94.82

Duusah gej baihad uu? Erguu mal. Naad hul horio gedeg yumaa utgaar ni heregjuuleech. Chadahgui bol zugeer chaddag hund ni ajlaa uguud z**l

Avatar

Зочин 2021-04-20 202.179.14.29

Анхнаасаа салхинд гарах, алхах, хөдөлгөөн хийхийг хорихгүй гэхээр чинь бүх хүн л чөлөөтэй хөдлөнө ш дээ.Эргэж буцсан үл ойлгогдох шийдвэр гаргаж буй Амаосайханыг огцруулвал таарна

Avatar

Irged 2021-04-20 77.247.181.165

МАН-ын байрны 6 давхарт хөл хориог үл тоомсорлон Хүрэл SUKH хүн олноор цуглуулж, Ковид тараах нөхцөл үүсгэж байна. Ялангуяа 4 сарын 19-23-ны өдрүүдэд ЭМЭГТЭЙ төрийн албан хаагч хүнийг дуудаж авчрахыг!! Энэ бол ажлын байрны шууд дарамт, албан тушаал эрх мэдлийн хүрээнд элдэв дарамтыг үзүүлдэг Хүрэл SUKH ичмээр юм… намын дарганцар хүн..

Avatar

Иргэн 2021-04-20 103.26.194.28

Эргүү самарсайхан зайлаарай сумтайбазараа аваад

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.177.103

түргэн зайлуулмаар байгаа юм. 1 өдөр болоход л хичнээн хүнээр тахил өргөж байна даа.

Avatar

Зочин 2021-04-20 103.26.194.230

Аль дээрээс хязгаарлана гээд байсан бүтэхгүй нөхдүүд

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.177.103

ХӨӨРХИЙ МУУ ДОРОЙ БӨХ дандаа хойно нь ухаарах юм даа. БАйх ёсто йгазар нь авс юм байна даа. байрандаа түргэн очиг. ТҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-04-20 66.181.161.125

юу гэсэн ч үг юм!!! галзуу гэхэд ч багадам

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж