Ховд: Гэрээр өөрсдийгөө эмчилсэн хоёр иргэнд хариуцлага тооцно | News.MN

Ховд: Гэрээр өөрсдийгөө эмчилсэн хоёр иргэнд хариуцлага тооцно

Ховд: Гэрээр өөрсдийгөө эмчилсэн хоёр иргэнд хариуцлага тооцно

Ховд: Гэрээр өөрсдийгөө эмчилсэн хоёр иргэнд хариуцлага тооцно

Ховд аймагт Covid-19 халдварт өртсөн хоёр иргэн гэртээ өөрийгөө эмчилж байсныг аймгийн Тагнуулын газраас илрүүлсэн талаарх мэдээлэл цацагдаад буй. Энэ талаар аймгийн Онцгой комиссын мэдээлснээр гэрээр өөрсдийгөө эмчилж буй иргэдийн талаарх гомдол мэдээлэл өчигдөр бүртгэгдсэн. Энэ дагуу шалгалт явуулахад, дээрх зөрчлийг илрүүлжээ. Иймд өөрсдийгөө эмчилсэн иргэдэд Зөрчлийн тухай хуулиар хариуцлага тооцохоор болсныг аймгийг Засаг дарга Б.Дүгэржав анхааруулав.

Тэрбээр “Орон нутагт хулгайгаар зорчих, өөрсдийгөө дур мэдэн эмчлэх тохиолдол гарч байна. Ялангуяа эрүүл мэндийн байгууллагад мэдэгдэлгүй хулгайгаар өөрийгөө эмчилж гадуур нийгмийн харилцаанд орж байгаа нь халдварт өвчнийг санаатайгаар тарааж буй ноцтой үйлдэл. Ийм тохиолдолд Эрүүгийн хэрэг үүсгэнэ гэдгийг иргэд ойлгох хэрэгтэй. Үүнд цагдаагийн байгууллагаас хатуу хяналт тавихыг үүрэг болгосон” гэлээ.

Ховд аймгийн Онцгой комиссоос өнөөдөр /2021.04.19/ мэдээлэл хийхдээ эмийн сангуудад иргэд халууны эм авч буй тохиолдолд хяналт тавина гэдгийг онцлов. Тус аймагт батлагдсан тохиолдлуудын 80 гаруй хувь нь эмийн сангаар үйлчлүүлж, халууны эм авсан болох нь тогтоогдсон байна. Иймд Covid-19 халдвараас урьдчилан сэргийлэхээс урьдчилан сэргийлэх хүрээнд эмийн сангуудад хяналт тавьж, судалгаа явуулахаар болжээ.  Тус аймагт  өчигдөр гурван хүнээс Covid-19 халдвар илэрч, нийт батлагдсан тохиолдол 180 болжээ. Тодруулбал, тусгаарлах эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буй иргэдийн ойрын хавьтал буюу тусгаарлан ажиглах байранд байсан гурван иргэнээс халдвар илэрсэн байна. Одоогоор аймгийн тусгаарлах эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буй батлагдсан тохиолдлуудаас  гурав нь хүнд, маш хүнд нэг хүн байгаа аж.  Тус эмнэлэгт өчигдөр Зэрэг суманд бүртгэгдсэн Covid-19 халдварын есөн тохиолдлыг шилжүүлсэн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-19 66.181.160.53

Одоо л балайрч эхэллээ …хөөрхий ховдчууд ийм л даргатай ажээ

Avatar

Зочин 2021-04-19 202.126.88.214

Ийм дарга байх ч гэж

Avatar

зочин 2021-04-19 202.126.89.97

хүний эрхийг зөрчиж байна шүү дээ, хүн эмчилгээгээ өөрөө сонгох эрхтэй.

Avatar

Зочин 2021-04-19 202.21.108.52

Засаг даргын ажлын мугаас, хил залгаа Говь-алтай ногоон байж байхад

Avatar

томоо 2021-04-19 66.181.161.67

талцуулсан хаашаа мэдээлэл вэ?энэчодо?????Нэг талаас өөрсдийгөө эмчлэх нь буруу биш?баймаар ч мэдээлэлээр бол нийгмийн харилцаанд оролцсон гэдэг нь өвчтэй байж гадуур явсан болж таарлаа.Тэгэхээр энэ нь буруу.

Avatar

Пээ 2021-04-19 202.9.46.146

Ховдынхныг ийм тэнэг гэж санасангүй . Ийм засаг даргатай арай 2

Avatar

Зочин 2021-04-19 124.158.84.95

erguu maluud n haldvaraa nuugaad, busad maluud n noguudhuu omuuruud uher mongolchuud gej ene dee.

Avatar

хүн 2021-04-19 66.181.179.97

ЭНЭ ЧИНЬ ХАРИН НЭГ ТЭНЭГ НОВШУУ. ӨӨРИЙГӨӨ ЭМЧЛЭХГҮЙ, ҮХЭХ ЮМ УУ. ХАРИН ШАГНАМААР ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-04-19 124.158.84.95

gots halvart uvchniig nuun daragduulj niigemd tarhaah ayul uisgej baigaa um. uvdsunoo medeegui tarhaah neg asuudal, albaar nuun daragfuulah uur asuudal. chamshit "teneg n****" oilgohguilde.

Avatar

Нутаг 2021-04-19 139.5.217.186

Амжилт хүсэе. Аймагийнхаа өвчлөлийг сайн хумиж багасгаарай Өвчлөлийн тоо өндөр л байгаад байна шүү .
Монголчууд хэт дураараа хүмүүс шдэ тиймээс ийм дэглэмтэй байж байж өвчнийг хумиж чадна.
Хичээгээрэй .

Avatar

jgjgdjg 2021-04-19 202.9.40.86

tegeed yasan 4 sayaar emchix baisan ym uu

Avatar

Зочин 2021-04-19 202.131.225.197

Orkuudaa amid arzaij mend meltiihiig husvel bitgii gar. Eej aavdaa uvchin chirj ireed haldaaj aldval haramsaad barahgui yum bolno shuu orkuud aa!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-19 66.181.161.59

Дарга гэж нэр зүүсэн балаа шийдвэр гаргадаг нөхөр бэ? Арга хэмжээнээс чинь айгаад иргэдийн дунд улам тархах бий дээ шийдвэрээ дахин хараарай дарганцараа

Avatar

Зочин 2021-04-19 103.26.194.230

Халдвартай хүмүүсээ гэрт тусгаарлах чиглэл өгсөн биз дээ манай тархвар судлаач Амарсайхан

Avatar

зочин 2021-04-19 203.91.119.46

ТИЙМ Л СҮРХИЙ ЮМ БОЛ ИЛРҮҮЛЭЭД ЭМЧИЛЧЭЭЧ ЭМНЭЛЭГ НЬ ТООХГҮЙ БАЙХАД ӨӨРСДИЙГӨӨ ЭМЧЛЭЛГҮЙ ЯАДГИЙН

Avatar

Зочин 2021-04-19 66.181.161.45

Oilgosongui

Avatar

Зочин 2021-04-19 202.55.188.40

Наадуул чинь хотод гэрээр тусгаарлагдаж байгаа хумуусээс ямар ялгаа байгаан. Хотод гэрээр эмчилж байгаа нэртэй л болхоос еерсдее С, Д витамин авч уугаал хааяа гарах хэрэг гарвал челеетэй гарж ороол тэгж хатуу хоригдож хянагдсан юм ч алга.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж