Израилд сургуулиуд хэвийн ажиллаж, амны хаалт зүүхгүй | News.MN

Израилд сургуулиуд хэвийн ажиллаж, амны хаалт зүүхгүй

COVID-19

Израилд сургуулиуд хэвийн ажиллаж, амны хаалт зүүхгүй

Израилд сургуулиуд хэвийн ажиллаж, амны хаалт зүүхгүй
Israelis wear protective face masks in Tel Aviv, on October 26, 2020. Photo by Miriam Alster/FLASH90 *** Local Caption *** ?? ???? ??????

Вакцинжуулалтаар дэлхийд тэргүүлж буй Израил улс маргааш буюу Ням гариг (2021.04.18)-т гадуур явахдаа амны хаалт зүүх журмыг цуцалж, сургуулиудыг хэвийн ажиллуулна гэж тус улсын Эрүүл мэндийн сайд Июль Эдельштейн мэдэгджээ.

Энэхүү шийдвэрийг тус улсын Эрүүл мэндийн яамны мэргэжилтнүүдийн зөвлөмжид үндэслэн гаргасан байна. Израилд “Covid-19”-ийн өвчлөл буурсан тул гадуур явахдаа амны хаалт зүүх шаардлагагүй болжээ. Харин аливаа байгууламж дотор байх үедээ амны хаалт зүүх журмыг үргэлжлүүлэн баримтлах шаардлагатай аж.

Израилд гэрээсээ өөр газарт байхдаа амны хаалт заавал зүүх журмыг 2020 оны дөрөвдүгээр сараас буюу цар тахал дэгдсэнээс хойш сар гаруйн дараагаас мөрдөж эхэлсэн юм. Тус улсад амны хаалт зүүгээгүй тохиолдолд эхэндээ 200 шекель буюу 61 ам.долларын торгууль ногдуулж байсан бол өнгөрсөн оны зургадугаар сараас 500 шекель болгон нэмэгдүүлжээ.

Нийт есөн сая орчим хүн амтай тус улс нь нийт хүн амынхаа 83 хувь буюу 6,4 сая иргэнээ вакцинжуулахаар төлөвлөжээ. Одоогийн байдлаар энэхүү зорилтот бүлгийн 5,3 сая нь дор хаяж нэг тун вакцин хийлгээд байгаа бол 77 хувь нь вакцины хоёр дахь тундаа хамрагджээ. Израил нь 16-гаас дээш насныхныг вакцинжуулалтад хамруулж буй ба хүн амаа вакцинжуулсан үзүүлэлтээр дэлхийд тэргүүлж байгаа юм.

Эх сурвалж: TIMES OF ISRAEL 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
7
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-04-17 31.0.79.97

300 myanga ogch baihiin orond ter mongoor baktsinaa zahialaad ard tymendee hiisen bol yamar ih heregtei baivaa.daan ch dee.

Avatar

Зочин 2021-04-17 202.9.40.176

Израйлын ард түмэн нь боловсролтой сайхан юмаа. Монгол 3сая хүн амтай дийлэнх нь боловсролгүй учраас дэлхийн шившиг хэрхэн болж байгааг харуулж байна. Дахин хэлэхэд ард түмнээ боловсруул!!

Avatar

Зочин 2021-04-17 202.179.25.140

Боловсрол, шинжлэх ухаан, сансар судлал, хиймэл оюун ухаан, нанотехнологи, биотехнологи, биохими, инженерчлэл зэргийг шүтсэн ард түмэн ийм л байна, дээр нь мэдээж мөнгөтэй баян нөлөөлсөн, аа харин манайх бол бөхөө шүтнэ, дуучнаа шүтнэ, намаа шүтнэ, боловсролгүй байх тусмаа сайн гэдэг харанхуй масстай оронд бол хүртэх ёстойгоо л хүртэж байна даа, Монголчууд тэнгэр заяатай, К19 тусахгүй гэдэг байснаа одоо харин больсон байна дээ бас том дэвшил шүү 🙂

Avatar

Зочин 2021-04-17 202.126.89.74

Ямар сайхан юм бэ. Ураантай, эх оронч удирдагчтай ард түмэн, хичнээн дарамт, хавчилтанд байсанч жаргачих юмаа.

Avatar

Зочин 2021-04-17 103.57.95.172

Israil uls mash turgen hugatsaand ard irgedee chanartai vaktsind hamruulsan bol mongolin erh barigch mangaruud vaktsini mungu ch tusuvtuu suulgahgui guriij bgaad oou aas vaktsin av gesen 50sayig uursduu idcheed hujaa vaktsin shahaj turshilti tuulai bolgosni daraa demb hjaa vakig zuvshuurch bh jisheetei. Bid chini man bolon hjaagin turshilti tuulai yum bna. Bayarlalaa huuk euk boloh boltugai. Tegeed hjaad dagaar oruulj huslee bieluuleh biz

Avatar

Зочин 2021-04-17 66.181.187.250

Nongolchuud gej uneheer malnuud yumdaa! Bi ta nar iin neg baihaas ichij uhehgeel baih yum. Buh yumiig hudlaa uls turjuulne, uursduu yu ch chadahgui har l******d! Uhsen ene uls turch narchin ta nariin maskiig zuulgeed gariigchin ugaagaad biyenii chin dulaaniig uzeed baihgui! Ta nar uuruu uursdiiguu hamgaalj baij davna gedgiig yer ni uhaardag yumuu guumu? Uneheer heleh ch ug oldohgui munhaguudtai amidarch baigaadaa haramsaj bain

Avatar

Уушгиа бодсон дээр ээ 2021-04-17 202.9.46.62

Гадаа агаарт бол яах ч гүй . Дотоод орчинд бол эвгүй дээ.

Avatar

а 2021-04-17 202.9.46.67

арчаагүй монголчуудыг хардааа 3 сая хүнээ

Avatar

Зочин 2021-04-17 202.126.89.39

Ooriigoo l****a

Avatar

Зочин 2021-04-17 66.181.187.250

Hutsa muu lalarmin! Ugaasaa ta nar archaagui muu har yanhnuud! Bugdeeree iim uhamsar handalga doroittson yum chin ed nariin tuvshind haana ni hurehgui! Uhsen atsnii bandaashnuud min uursdiihuu archaagui dee gomd malnuudmin

Avatar

Бурхан. 2021-04-17 139.5.219.85

Толгой дээрээ 1000-ны шилдэг хулгайч, луйварчин өмхий төвд тайрдас жанхуу, хуурандаа, гахай зандка нарыг залсан ард түмэн хүртэх ёстойгоо хүртээд л байж дээ. Мэдлэг оюун ухаан, шулуун шударга явдлыг толгой дээрээ залсан цагт Монгол улс хөгжих болно.

Avatar

Badarch taxar 2021-04-17 192.82.86.173

1 jvvd hvntei 3 mongol tenstene vnen yuma

Avatar

tumur 2021-04-17 139.5.216.21

буруу биччижв 1 монгол хүн 3 жүүд гээч

Avatar

Зочин 2021-04-17 66.181.176.149

Uu yahav bolovsrol medlegtei humuust yasnii durgui, buh barildaj mori uyaj duu duuldag esvel hulgai sain hiideg garuudiig oroi deeree zaldag iim ard tumen hurteh yostoigoo hurtej bainoo. Yun Israel. Yag iim uyed tur n management hiih yostoi yum shig bnalee daanch tend n bichig useg meddeg n ergelzeetei humuuseer duurchihsen tul yun gadnii ornii turshlaga sudlah

Avatar

Монгол хүн. 2021-04-17 103.10.21.51

Алвиа улс аварга их амтай байх нь үргэлж давуу тал байдагүй. Израйл 22хон мянган км2 нутагтай 9 сая хүнтэй. Хүн амынх нь 6 сая нь Жүүд бол бусад нь голцуу өст дайсан Арабууд, холбоотон Друзууд. Цөөн хүн амтай ч оюун ухаантай, эв нэгдэлтэй, эх оронч, шинжлэх ухаанч, эдийн засгийн хөгжилтөй байх нь тухайн улсыг дэмий аваргуудаас хэд дахин давуу болгодог. Монгол улсад 3,3 сая Монгол хүн 1сая 500мяган гайхамшитай сайхан орон байна. Хэт оронч үндэсэрхэг байлгүй бүх зүйл зэрэх хөгжиж байж бид хүчирхэг

Avatar

Зочин 2021-04-17 192.82.72.254

Ард түмнийх нь эрүүл мэнд, амь нас, амьжиргаа нь чухал биш сонгууль, тендер чухал гэж үздэг МАНгар намыг үндэсний эрх ашгийн эсрэг ажилладаг тул тараах цаг болсон.

Avatar

Зочин 2021-04-17 66.181.187.250

Bitii hutsaa muu y****n troll min! Ta nar malnuudaa uursduu ene uvchniig taraaj alj baigaa gedgee medhuu?! Teneg l******d uls turjuuleh gej ih uzhiima! Ali ch uls diglejgui jil bolj baina! Ta nar shig ug oilgodgui malnuud buur ch butehgui

Avatar

өөжгий 2021-04-17 202.126.89.148

манай нам засагийн удирдлагууд тараасан мөнгөний хагасаар бүх хүнээ америк вакцинаар эрүүл байлгах боломж байсаныг сонгууль гэж гүйсээр алдаж тэнэгтлээ

Avatar

бодол минь 2021-04-17 192.82.87.194

Монголчууд бид ухаалагаа харуулах цаг энэ шүү.залуучууд аа ??? Сонгуулиа хойшлуулья.Хүрэлсүхээ магтая,намыг нь О/Эрдэнэд өгье. Одбаяр,Сүүнээ,Анандбазар,1000 хохирогчтой нь багцлаад эхнэр,нөхөртэй нь тусгаарлая,Сү.Батболдыг Чингэс з/буудалд нь тухлуулж, хөрөнгөнөөсөө монголдоо оруулж ирэхийг гуйя.ЗГ,УОК ажлаа ковид-19-д зориулж,Израйл шиг болгог. Гэгээрч амьдрах,гэрлэн суух,хэн хэндээ саад болохгүй амьдрах хэм хэмжээний кодегсийг их хурал боловсруулаг . Иргэд чадах бүхнээ хийе.

Avatar

Зочин 2021-04-17 202.126.94.99

Тер толгойтой газар ийм байх юм. Хун ам цеен улсад маш их давуу тал байгаа, Дийлэнхи нь залуучууд! Бодлогын алдаа, иргэдээ хорихоос еер юу хийж бнаа?!!!

Avatar

иргэн 2021-04-17 66.181.181.46

ЭНэ мэт улсын туршлагыг авалдаа. Энд тэндэхийн туршлага хангалттай байгаа. Өнөө Мэргэжлийн бус сайдтай байсны гай гарч байна. Өнөөх нь өөртөө тааруулаад мэдлэггүй баахан цүнх баригчаар яамаа дүүрэгчдэг тэгээд ядаж энд тэндэхийн туршлагыг орчуулаад хуулаад хэрэгжүүлчихэж чадахгүй л байх юм. Чаддаг бол одоо ингэж дэлхийн улсууд өвчингөө дарчихаад байхад манайд эхэлдэг гэнэ-сүүлд өвчин ихдүүлээд байх уу. Бүтэн жил ангайгаад зөвхөн өөрсдийгөө ТВ рекламдсаар хамаг цаг бас мөнгө барлаа шүүдээ.

Avatar

Баасай 2021-04-17 66.181.161.115

Израйлчууд нэг хүндээ 47 доллараар буюу нийт 420 сая доллараар Файзерийн вакцин авч тариулсан бол Монгол улс 150 сая хүнийг бүрэн вакцинжуулах хэмжээний мөнгө буюу 21 их наяд төгрөгийг хөл хорио нэрээр хувааж цусласан. Тэгээд вакцинаа бусдаас гуйсан. Би намдаа хайртай

Avatar

зочин 2021-04-17 66.181.184.112

Isrsel uls aguu yumaa, bolovsrol, erdem medleg shutsen uls hogjdog, amjiltad hurdeg yum bna. Manaihan bolohoor buh mori mongo 3-iig shuteed suirlee de.

Avatar

Зочин 2021-04-17 192.82.68.75

CHINA IZRAL HATU DEG JURAMTAI ULSUD KORONOG YLJ BNA MONGOL ESERGERE

Avatar