Ашиглахаа больсон “AstraZeneca”-г ядуу улсуудад нийлүүлнэ | News.MN

Ашиглахаа больсон “AstraZeneca”-г ядуу улсуудад нийлүүлнэ

Ашиглахаа больсон “AstraZeneca”-г ядуу улсуудад нийлүүлнэ

Ашиглахаа больсон “AstraZeneca”-г ядуу улсуудад нийлүүлнэ

Дани улсын Засгийн газар “AstraZeneca компани, Оксфордын их сургуулийн хамтран бүтээсэн Covid-19-ийн эсрэг вакциныг дархлаажуулалтын хөтөлбөрөөсөө бүрмөсөн хасч байгааг өчигдөр /2021.04.15/ зарласан билээ.

Энэ вакцин нь 40 мянган хүн тутамд нэг цусны бүлэгнэлийн тохиолдол бүртгэгдэхээр байгааг тооцоолсон аж. Энэ нь зөвшөөрөгдөх хэмжээнээс их байгаа тул дээрх шийдвэрийг гаргасан хэмээн тайлбарласан.

Иймд тус улсын засгийн газар дархлаажуулалтад ашиглахаар тараагаад байсан 2.4 сая хүн тун “AstraZeneca” вакциныг буцааж татахаар болсон юм.

Тэгвэл Дэлхийн Эрүүл мэндийн байгууллагын Европ дахь салбарын захирал Ханс Клюге ашиглахгүй болсон вакцинаа Данийн засгийн газар ядуу буурай орнуудад нийлүүлэх талаар судалж байгааг мэдээлжээ.

Дани  улс нь ДЭМБ-аас яаралтай горимд хэрэглэх зөвшөөрөл олгосон вакциныг үндэсний дархлаажуулалтын хөтөлбөрөөсөө бүрмөсөн хассан дэлхийн анхны улс болсон юм.

Эх сурвалж: RT

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ҮНЭН 2021-04-16 103.26.194.206

ТЭГНЭ Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-04-16 202.126.88.169

Манайхан гуйгаад аваасай. 20.000 хүн ковид тусаад 41 хүн үхчхээд байна. 40.000 хүнд 1 хүн юм бол ёстой чепуха.

Avatar

Зочин 2021-04-16 64.119.21.109

Зиаа! Маяглаж л байхгүй юу! Үзүүлэлт хангалттай л юм бн ш дээ! 40000 хүнээс нэг байтугай нэг хэсэг хүн элдэв шалтгаанаар үхэж л байгааш дээ! Манайд бол хангалттай!! Аваад хоёр дахин вакцинжуулчих хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2021-04-16 202.55.188.34

Би үхэхээр чи үх гэж байгаан байна

Avatar

зочин 2021-04-16 150.129.140.126

зөзө хамгийг түрүүнд Монгол, Уганда, Замби гээд тараах юм байна даа манай дарга нар тэрийг нь авчихраад тв шоу хийцгээнэ дээ

Avatar

зочин 2021-04-16 192.82.74.16

Дэлхийн Эрүүл мэндийн байгууллага бүртгэсэн вакцин гэж байгаа.
Хүн бүрийн бие организм харилцан адилгүй. Таарах хүнд нь таараад
таарахгүй хүнд нь таараагүй биз. Бидэнд таарах ч юм бил үү? Хэн мэдлээ.

Avatar

Зочин 2021-04-16 66.181.161.116

Манайх ч ядуу орон. Наадахыг чинь гуйхаас ичэхгүй. Төр засаг минь авчих чадалтай байгаа дээр нь үнэгүй өгчихөөч дээ….

Avatar

Зочин 2021-04-16 203.91.115.39

Астразенекагийн эхнийхийг тариулаад одоо тасалдаад байгаа Монгол улс бушуухан гуйгаад аваачээ.Нэгэнт эхнийхийг хийлгэсэн хүмүүс цус бүлэгнэлт мэдрэгдээгүй л бол авах хэрэгтэй байна.

Avatar

zochin 2021-04-16 64.119.21.76

news.mn eh survaljih ni uneneer ni bichdeg baimaar yum. tiim l unen yum bol eh survalhig ni hen haanaas gedgig ni tavih heregtei

Avatar

zochin 2021-04-16 64.119.21.76

Sudalgaa shinjilgee ni hiigdeed olon uls orond hereglee darhlaa 98 huvi togtson sudalgaatai baihad yah gej ingej olon tumni tolgoi ugaaj, uls oron zasag ruugaa dairalt hiih bodlogo yavuuldag bnaa, uursduu yumaa sain unshij sudlaad bicmer yum

Avatar

Үнэн 2021-04-16 64.119.26.91

Монгол улс ядуу орнуудын нэг болсон болохоор барууны хэрэггүй хогийг авах азтай хүмүүс болжээ.Манай улс төрчид биднийг баячуудын хогийг хүртэх азтан болгожээ. Уул нь монголчууд тэнгэр заяат хүмүүс байх ёстой биш билүү. гэтэл өнөөдөр өвчиндөө баригдсан, эм вакцингүй арчаагаа алдсан, авилгад идэгдсэн ядуу орон боллоо.

Avatar

зочин 2021-04-16 66.181.184.112

устгаж байхаар манайд өгчихөөч дэ, манайхан вакцингүй, тахлаа хяналтаасаа алдсан, хүмүүс нь үхээд эхэлсэн арчаагаа алдаж байгаа бидэнд бол амин чухал хэрэгтэй байна. дөчин мянгад 1 гэдэг чин бараг 100 хувь асуудалгүй гэсэн үг ш дэ.

Avatar

Зочин 2021-04-16 150.129.141.121

устгахгүй гадны улсуудад тараана. яаж тараахаа өөрсдөө шийднэ.

Avatar

Зочин 2021-04-16 139.5.218.87

Бид нар үхэхээр та нар ядуугаараа үх гэж байгаан бналдаа муусайн викингчүүд

Avatar

зочин 2021-04-16 202.179.26.65

Тэр вакцин нь манайх мэтийн ядуу орнуудад л ирнэ

Avatar

Зочин 2021-04-16 64.119.16.93

Manaid ugchuuchde 2dahi tungaa hiilgmr bn

Avatar

Зочин 2021-04-16 66.181.161.82

Аваачээ гуйлгачин царайлсан манай засагт наадахь чинь л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-16 139.5.218.87

Засаг нь Улс нь тийм байвал чиний нэр гарахгүй гэж бүү андуур, чи бол гуйлгачнаараа бүр хамгийн эхэнд жагсанх

Avatar

Зочин 2021-04-16 217.12.221.131

!!!!!!!! Энэ сайт дээр би сард 5000 гаруй доллар олдог! Спортын бооцоо, слот машин, эхний хадгаламж, өдрийн урамшуулалд 100% тооцож үзнэ үү — https://tinyurl.com/4cwbrn4t

Avatar

зочин 2021-04-16 66.181.185.56

ээ устгаж байхаар манайд өгчихөөч дэ, манайхан вакцингүй, тахлаа хчналтаасаа алдсан, хүмүүс нь үхээдэхэлсэн арчаагаа алдаж байгаа бидэнд бол амин чухал хэрэгьэй байна. дөчин мянгад 1 гэдэг чин бараг 100 хувь асуудалгүй гэсэн үг ш дэ.

Avatar

зочин 2021-04-16 64.119.22.143

……..ЯДУУ ОРНУУДАД НИЙЛҮҮЛНЭ" ГЭЭД НАЙРУУЛАН БИЧИХ ЧАДВАР АЛГА УУ, "УЛСУУД" ГЭСЭН ҮГ НЬ МАШ ОЛОН УТГА БҮХИЙ БАЙДАГ ЮМ, ЭРХЭМ СЭТГҮҮЛЧ НАР ЮУГАА СУРАЛЦАЖ ДИПЛОМ АВСАН ЮМ БОЛ ДОО

Avatar

irgen 2021-04-16 49.196.12.199

50-s deesh nasniihandaa avaad hii

Avatar

Дархад бөө 2021-04-16 66.181.180.106

Аваад ажилгүй залуучуудад хийсэн дээр биш үү ажил хийх дургуй залхуу хүмүүст зүгээр

Avatar

Зочин 2021-04-16 202.126.94.99

Энэ вакцинийг зогсоох хэрэгтэй! Сувилал, гэр бариад евчилсен хумуусээ эмчилмээр юм. Хотод овоороод байхаар!

Avatar

Zochin 2021-04-16 109.139.103.218

Ene Amgalantuul geh setguulch dandaa hudal medee oruuldag, eh surwalj gej dandaa hudal bdag, chi yadaj hel ustai humuusees saun asuuj baij gadaad medee oruulj bai

Avatar