ONE FC: З.Шинэчагтга улаан хуудас авч ялагдлаа | News.MN

ONE FC: З.Шинэчагтга улаан хуудас авч ялагдлаа

ONE FC: З.Шинэчагтга улаан хуудас авч ялагдлаа

ONE FC: З.Шинэчагтга улаан хуудас авч ялагдлаа

Дэлхийн шилдэг холимог тулааны холбоодын нэг "ONE Championship"-ийн TNT II өдөрлөг өнөөдөр/2021.04.15/ Сингапур улсад зохион байгуулагдлаа. Энэхүү өдөрлөгийн хүрээнд Ширэн бээлий клуб, "Zorky MMA" багийн холимог тулаанч З.Шинэчагтга Японы Ёшики Накахартай тулалдсан боловч хэвтээ байрлалаас өрсөлдөгчийнхөө толгойг өшиглөсөн хэмээн улаан хуудас авч, ялагдал хүлээлээ.

З.Шинэчагтга тулааны дараа “Хөлөө толгойг нь давуулж авахдаа санамсаргүй толгойг нь цохичихлоо. Өрсөлдөгчөөсөө уучлалт гуйж байна” хэмээн ярив.

Өдгөө 24 настай З.Шинэчагтгын хувьд хамгийн сүүлд 2020 оны нэгдүгээр сарын 10-ны өдөр Хятадын Жиа Вэн Матай тулалдаж, ялсан юм. Ийнхүү тэрбээр нэг жил гурван сарын дараа дахин октагонаа гарч, албан ёсны тулаанаа хийлээ. Тэрбээр холимог тулааны замналдаа есөн тулаан хийж, зургаа ялж, гурав ялагдсан үзүүлэлттэй болов.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ЗөвЗөв
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zvvnharaa 2021-04-15 192.82.87.33

Nutagiin dvvdee amjilt hvsie chi chadnaa

Avatar

Зочин 2021-04-15 192.82.70.21

Би урд нь энэ хүүхдийн зодооныг"" you tube""-ээр үзсэн бахармаар юм байна лээ.Гэхдээ дэвжээн дээр муухай орилж хашигараад,үсэрч харайгаад л ер нь муухай харагдаж байсан шүү.Дөнгөж эхэлж байгаа тамирчинд даруйхан байх хэрэгтэй.Ямар агуу боксчин Мохаммед Али биш,Ямар UFC-ийн Конор МакГрегор биш дээ.Авч явж байгаа хүмүүс нь биеэ яаж зөв авч явах уу гэдгийг хэлж байх хэрэгтэй.Залуу хүн өөрийгөө тэгж болдоггүй юм байна ойлгоно ш дээ.Тэрнээс бид тамирчиддаа юү гэж муу хэлэх үү дээ!

Avatar

Зочин 2021-04-15 192.82.70.106

Шинэчаагаа өөрөө далчигнаж байж тэрнээсээ кайф авч зодолддог хүн тэрийг нь боль боль гээд болиулчихаар бүр нэг зогдоргүй арслан шиг болчоод бна өөрөөрөө л бай!

Avatar

Zochin 2021-04-15 66.181.189.231

Hunii tolgoi ruu ushigluud uvhel yana,uruvduh ninjin setgel alga daa.

Avatar

Монгол хүн 2021-04-15 202.21.120.187

Даруу байхгүй бол болохгүй шүү. Түвшинбаярыг харж байгаа биз дээ. Хүн даруу байснаас алдах юм гэж байхгүй. Харин онгирч савсагнаснаас болж л унана.

Avatar

Зочин 2021-04-15 202.21.117.10

энэ хүн ямар байхыг нь заадаг хэн бэ, яаж явах нь энэ хүний дур биз, түй ч нэмэргүй хэвтэж олон долоон юм ярьж өмнөөс нь яаж явахыг нь зааварлахаа болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-15 202.9.40.83

Шинэчагтаг дэвжээн дээр биеэ авч яваа байдал дээрээ анхаарах хэрэгтэй. хожсон ч хожигдсон ч төлөв даруу байх хэргтэй. эс тэгвээс онгироо сагсуу гэх зэргээр үзэгчид таагүй харьцах болно. Алдаагаа засаад сайн зодолдог боломжтой гэж түүнийг боддог

Avatar

Иргэн 2021-04-15 66.181.161.18

Ус үзээгүй байж хормой шуух гэж энэ дээ их эрт нэр алдарт хүрч сагаж байгаа юм удахгүй Түвшинбаярын араас орох гэж байгаам эртхэн зангаа засахгүй бол

Avatar

Зочин 2021-04-15 192.82.74.138

Дүрмийн бус хориотой үйлдэл хийж хөөгдлөө. Гээд үнэнг нь бичээчэө. Бүдүүлэг барбар монголчууд гээд галны спортын тв, сэтгүүлч, үзэгчид Монголчуудын ёс зүйгүй, спортын бус бүдүүлэг занг ярьж бичиж тайлбарлаж байна. Бид нар нээх өөрсдийнхөө муухай ёс зүйгүй үйлдлийг хожигдлоо энэ тэр гээд өөхшүүлээд

Avatar

Зочин 2021-04-15 192.82.72.30

Угаасаа т1 спорт, тамирчид, дасгалжуулагчид нь ч, тв тайлбарлагчид нь ч ялгаагуй бугд оркууд, угаасаа хуний шунал дээр дереелсен спортын унэр ч байхгуй ийм юм явцгуй, хэруул тэмцэл нь ч барагдахгуй, сонгодог жишээнь манай ундэсний бех

Avatar

Зочин 2021-04-15 192.82.67.238

Үхсэн муу самурай суганы үс үхлээ юу с**. Жаахан шүргэсний төлөө янгуучилсан муу сульдак.

Avatar

Зочин 2021-04-15 139.5.216.214

Тайлбарлагч нар эргүү тамирчнаа өмөөрч байхаар болдоггүй юм гэж ойлгуулах байж дэ. Төрбатаа өдий насны хүн байж хориотой цохилт гэж мэдэхгүй юу тэ . Хараажаар өшиглөсөн байж чагтага бас ш*** юма жаахан хүүхэд байж ямар муухай худлаа ярьдаг юм бэ

Avatar

Зочин 2021-04-15 66.181.184.74

Хамгийн гол нь манайе2 талбарлагч л арай пялдага байлаа даа. Ичмээр.

Avatar

zochin 2021-04-15 64.119.16.137

Erguu cda ve ulaian tsaim xevtee xunii tolgoi ruu oshigloj baillaa shuu dee. Ingej sagsuurch boloxgui. Yamar gudamjind zodoldoj baigaa bish dee. Tamirchin xun mon yum bol yos zuitei baix xeregtei

Avatar

Зочин 2021-04-15 64.119.18.86

Дүрэм нь өөрөө шал эргүү хэвтээгээс толгой руу өвдөглөж болдог хэрнээ өшиглөх хориотой…..
Сайн тулалдсаан

Avatar

Зочин 2021-04-15 103.57.94.63

SPS-ийн хетлегчид этиктэй баймаар байна шvv. Нvvр улайтал худлаа магтах юм. негеедех нь ч улайн цайм хэвтээ хvнийг толгой руу нь ешиглечих юм. Спорт ерселдеенеес гадна бас хvндлэл юм шvv

Avatar

ЦААСАН МАЛГАЙ 2021-04-15 192.82.71.105

SPS-ийн 2 ХӨТЛӨГЧ ҮҮ?! ХАРЫГ ХАР ЦАГААНЫГ ЦАГААН ГЭЭД ХЭЛЧИХЭЖ ЧАДДАГГҮЙ ТИЙМ ХООСОН МАГТСАН АЦНУУДААС Л ХОЛ БАЙГААРАЙ

Avatar

zochin 2021-04-15 192.82.87.51

bid er hamgiin muu UNDESTEN baih aa,..dandaa hudalaa yarina ,uildene,oort er buruu baihgui…ulaan tsaim shuud oshigloson.

Avatar

Дорж 2021-04-15 202.126.89.243

угаасаа сагсуу шүү

Avatar

Зочин 2021-04-15 103.9.90.100

Ямар ч бэлтгэлгүй, жоохон ноцолдоход цуцаж байна лээ шүү дээ. БЭлтгэлээ сайн хийхгүй яасан юм. Худлаа хөөрөөд байсан, жаахан даруйхан баймаар байна. Тамирчин хүн маш даруй байх ёстой!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-15 103.26.195.4

Увайгүй ёс зүйгүй мал бна

Avatar

Zochin 2021-04-15 66.181.187.94

Oichson buhud shaltag mundahgui

Avatar

Zochin 2021-04-15 64.119.25.192

Say harlaa holooroo s*****g yumdaa erguu dagz yumaa hairan tulaanaa aldchlaa diilehgui bolhooroo sharalhaad holooroo oshigildog buyn yumdaa

Avatar

Зочин 2021-04-15 66.181.184.74

Улаан цайм өшиглөсөн. 2 тайлбарлагч хөл нь дөнгөж хүрлээ гэх юм. Муу байна. Ер нь ялалтын дайтай ялалт. Алтын дайтай мөнгө. Аваргын дайтай арслан гэж байдаггүй юмаа.

Avatar

Зочин 2021-04-15 66.181.161.109

Ямарч барилдаан бхгүй юмаа

Avatar