УИХ С.Ганбаатар нарыг ажлын хэсгээс татъя! | News.MN

УИХ С.Ганбаатар нарыг ажлын хэсгээс татъя!

УИХ С.Ганбаатар нарыг ажлын хэсгээс татъя!

УИХ С.Ганбаатар нарыг ажлын хэсгээс татъя!

Оюутолгойн хөрөнгө оруулалтын гэрээ байгуулах үеэс балбаж ирсэн С.Ганбаатар, Ц.Даваасүрэн, Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Болорчулуун нар  Засгийн газрын гишүүдийн "Рио Тинто" компанитай хийж буй хэлэлцээрийн ажлын хэсэгт орчихсон сууж байх юм.

Засгийн газарт Оюутолгой төслийг сайжруулахад УИХ-аас хүч татах зайлшгүй шаардлага байсан юм бол парламент асуудалд хариуцлагатай хандаж,  шантааж хийдэггүй, цэвэр эдийн засгийн мэдлэг, туршлагатай хүмүүсийг энэхүү ажлын хэсэгт багтаасан бол хэчнээн нэмэртэйсэн билээ.  Харамсалтай нь, дээрх гишүүд ажлын хэсэгт багтсанаараа эхнээсээ төсөл сайжирна гэх хүлээлтийг үгүй хийгээд байна.

Учир юу вэ гэвэл, эх орончийн дүр эсгэсэн эдгээр гишүүдэд Монголын эрх ашиг нэгдүгээр асуудал биш өөр, өөрсдийн эрх ашиг л гэж бий.  Асуудал хүндэрвэл шууд л зугатна. Тиймээс УИХ-д Оюутолгой төслийг Монголын эрх ашигт нийцүүлэх чин зорилго байгаа бол цаг алдалгүй эдгээр гишүүдээ татах.

Монголын талыг төлөөлж, хэлэлцээний ширээний ард суусан төлөөлөгчид нэгдмэл байр суурьгүй байна гэдэг яриа хөөрөө чих дэлсч эхэллээ. Энэ бол Монголын талынхны зэс нь цухуйж байна гэсэн үг. Ийм байдлаар эхний өдрөөс л төлөөлөгч бүр нь өөр, өөр байр суурь баримтлаад эхэлбэл хөрөнгө оруулагч талд л ашигтай тусна.

Нэг амтай, нэгдмэл байр суурьтай байж хэлэлцээ амжилтад хүрдэг гэдгийг хүн бүр л мэдэх учиртай.  Иймээс УИХ С.Ганбаатар, Ц.Даваасүрэн, Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Болорчулуун нарыг ажлын хэсгийн бүрэлдэхүүнээс даруй татаж, зангарагтай гишүүдээрээ сэлгэхийг хүсье. Эс бол Засгийн газар дээр нэр дурдсан УИХ-ын гишүүдийг олон улсын эрх зүйч, шинжээч нараар соль.

Эхний хэлэлцээнд өчигдөр "Рио Тинто" компанийг төлөөлж, тус компанийн Зэсийн группийн захирал Б.Болд, Өсөлт хөгжил хариуцсан захирал С.Мөнхсүх, Монгол дахь үйл ажиллагаа хариуцсан захирал Х.Амаржаргал нар оролцсон. Харин Монголын талаас зуун ямаанд жаран ухна гэгчээр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатар, Сангийн сайд Б.Жавхлан, Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дэд дарга Б.Солонго, "Эрдэнэс Монгол" ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Ц.Түмэнцогт, УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Болорчулуун, С.Ганбаатар, Ц.Даваасүрэн, Т.Доржханд, Г.Тэмүүлэн, О.Цогтгэрэл, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга Ө.Шижир нар оролцсон юм.

УИХ-ын гишүүдээс Г.Тэмүүлэн энэ төслийн талаар илүү мэдэх хүний нэг болж таарч буй. Учир нь, Оюутолгой төслийг хөдөлгөхөөр 2009 онд Монгол Улсын Засгийн газар “Рио Тинто” компанитай хэлэлцээ хийж байхад тэрбээр уг төсөл дээр Засгийн газрыг төлөөлсөн ажлын хэсгийн бүрэлдэхүүнд багтаж ажиллаж байсан билээ.

Л.ОЮУ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
42
ЗөвЗөв
34
ТэнэглэлТэнэглэл
9
БурууБуруу
6
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

149 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-14 174.91.166.84

Хамгийн гол ?Rio—той Тэнцэх мэдлэгтэй хун чухал шуу дээ .Энд ноос хийхэд нохой хэрэггуй гэдэг уг байдаг ЭрдэнэБат огт хэрэг алга .миний бодолоор багаа еерчилех хэрэгтэй заавал их хуралын гишуун биш Чадварлаг уурхайн мэргэлжийн хумуус болно Rio-той тэнцэх мэдлэгтэй гурав хун байхад болно монголчууд мэдлэг маш муу байна хегжилтэй орны хумуусийн хаан ч хурэхгуй Оюутолгой уурхай маш хэрэгтэй бидэнд гурав дахь оронтой хамтарч ажиллаж сурах нь цааш,цааш даа маш том алхам болно

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.90.130

Rio монголд анх хөрөнө оруулахдаа Оюу толгойг босгож түүнээс гарсан баялагийг хятадад худалдаанлан ашиг олох зорилгоор байгуулсан. Тиймийн учир хэрэв оюу толгойн гэрээ зогсож бүтээн байгуулалт, борлуулалт зогсвол түүнээс авах үр ашгийг бид авхана битгий хэл энэ үйлдвэр хятадад худалдагдаж та нар ихээхэн донгодох юм бол нятадын төр хуулийнхаа дагуу цэргээ оруулан хамгаалж бид торон дахь мах харсан чононууд болж хоорондоо арсалдхаа өөр юуч үгүй үлдэнэ. Энэ үйлдвэрийг хятадаас өөр хэнч авахгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.21.108.135

УИХ-ын Төлөөллийг заавал оролцуулж байж гэрээ хэлэлцээрт ХЯНАЛТЫГ бий болгож чадна.

2-рт, эрх зүйн чадамжгүй РИОгийн 3-н мануухайтай ямарч гэрээ хэлэлцээр хийх боломжгүй. Зүгээр л цагийн гарз!!!!

Дуугай Лондонгийн шүүхэд нэхэмжлэл гаргаж Дубайн гэрээг хүчингүй болгох!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.77.110

яагаад, харин ч сайн юм болж шдээ

Avatar

f 2021-04-14 66.181.183.217

urd ene humuusgui sain geree hiisen haana bna..yuch chadahgui yumnuud iim yum bichdegiin

Avatar

Зочин 2021-04-14 64.119.21.109

Ккк. Манай хэд дотор Даваасүрэн Жавхлан Тэмүүлэнгээс өөр гэрээгээ уншаад асуудлынхаа учрыг олох ч хүн алга!! Ганбаа Болороо хоёр бол учрыг нь олж сайжруулья! энтр гэж угаасаа бодох ч үгүй, бодоод ч чаахгүй зүгээр л мэрэгжлийн шоучид.ккк.Нямбаатар Солонгоо хоёр бичиг цаастай нь жаахан зууралдах биз! Сайн учрыг нь олохгүй.Зиаа бусад нь бол тоон дотор үсэг цохиж явна гэдэг шиг л ойлголттой үлдвэл их юм!!

Avatar

асуудалд ухаалаг ханд 2021-04-14 192.82.69.88

энэ олон гишүүн хэрэггүй шүү дээ
.дотроо үгээ нэгтгээд нэг н орвол болоо биш үү.манай талаас 4-5 хүн байхад л болно. Хүний олноор асуудал шийдэхгүй ухааны сайнаар л ялна даа

Avatar

зочин 2021-04-14 66.181.161.33

Хуцлаа шүү, унгаад байгаарай. Монголын ард түмний төлөөлөл болсон гишүүдийг татуулаад, авилга ч өгөрүүдийг оруулж ир гэвэл, наад ширээнээс чинь хумхын тоосгүй арчина шүү, өгөрүүд ээ !!!

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.40.104

Юун татах ,харин эдгээр гишүүд Монголын талд гэрээг амжилттай болгох гол хөшүүрэг болох хүмүүс шүү ! Хэлэлцээрт ороход гол тоонуудаа мэдэж бхад болно до ! Рио тинто хэлэлцээнд ихэвчлэн Монгол хүн оролцуулж бган бн, нөгөө хэд нь ч өөсөн төрсөн эх орноо шулаачдын гар хөл болж бгаагаа мэдэж бга байлгүй ! Рио тинто цаг хугацааны нуман тулгуурт бгаг манайхан мэдэж бга бх !

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.161.45

риотинтогын Болд захирал та Ганбаатар гишүүнээс эмээгээд замаасаа холдуулах арга ядаж явна уу

Avatar

Batdorj 2021-04-14 192.82.81.212

Yamarch bolobsrol baihgui pop ulsturchdiig tatiy.icheed bna.

Avatar

Зочин 2021-04-14 64.119.25.45

Энэ зөв шүү. Поп гарууд улстөрийн оноо авч өөртөө л ашигтай байхгүй бол олонхийн эрх ашиг гэдгийг бодохгүй шүү. Мэргэжлийн хүмүүсээ оруулсан нь дээршүү. Улстөрчид бол ёстой болохгүй. Хөгжилтэй эд нар хууль хэрэгждэг газар бол наадуулыг чинь олонхийн эрх ашгийг хорлосон гээд ялыг нь өгчихнө. Ер нь ард түмэн гээд яриад байгаа хүмүүс жинхэнэ худлаа шүү амьдрал нь нэвт худал хуурмаг сүгсэлзэлтээр дүүрэн. жинхээн эх орончид татвараа төлөөд явж байгаа энгийн мэдээлэлтэй иргэд шүү

Avatar

З 2021-04-14 64.119.24.113

Хөөгөөд гаргах нь зө

Avatar

zoсhin 2021-04-14 192.82.78.123

Риогийн төлөөлийг хархад л \ асуудал шийдэх эрх мэдэлгй \ Рио ХО-ын үндсэн гэрээг сайжруулах чиглэлд ямар ч алхам хийхгүй шүү гэсэн тов тодорхой илгээлт шууд уншигдаж байна шүү дээ.Ийм илэрхий зүйлийг ухаж ухаарахгүй цаг алдалж суугаа нь дэндүү бүр дэндүү арчаагүйнх.Эдний хэлэлцээр гэгчээс ямар ч гэрэл гэгээтэй зүйл харах хэрэггүй боллоо.Түргэхэн наад 3- аа хөөж явуулаад сөрөг нэхэмжлэлээ гаргаачээ.Өөо гарц алга.Битгий Улс орноо ингэж Дэлхий нийтийн шившиг болгоод бай.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.46.149

Асуудлыг битгий хурцатгаж дэлхий нийтийн шившиг болгоод бай. Цаадуул нь харин ч ухаалгаар монгол удирдлагуудаа хэлэлцээрт тавьж байдлыг харж байна. Харин манай талаас УИХ-ын ажлын хэсэг гэж хэт улс төржсөн зарим хэсэг нь хэлэлцээрийг юу ч биш болгож мэдэх юм. Мэргэжлийн боловсрол мэдлэгтэй хүмүүсээ оролцуулах ёстой. Мэргэжлийн ямарч ойлголтгүй байж хар муйхраар үзэж болохгүй шүү дээ. УИХ-ын ажлын хэсэг хэлэлцээрийн явцыг хажуугаас хянаж саналаа өгч явах нь зөв.

Avatar

ХАХАХА 2021-04-14 66.181.177.140

Яасан эдгээр хүмүүс эх орныхоо төлөө зүтгээд та нарын хар аргыг няцаагаад байна уу!!!

Avatar

zoсhin 2021-04-14 192.82.78.123

Засгийн газрын Ажлын хэсгийнхэн эр зориг гаргаж Рио-гийн 3 гөлөгтэй хэлэлцээр хийхээ зогсоогоод тэднийг хөөж явуулах хэрэгтэй.Ийм эх орноосоо урвасан бууны нохдийг хүлээж аваад хэлэлцээр хийж суугаа нь дэндүү дороижлол биш үү.Рио-гийнхан Монголчуудыг арай дэндүү доромжилж, дорд үзэж байгааг ойлгох хүн алга уу.Монгол иргэд Риог төлөөлөн Монголын Засгийн газартаа хэлэлцээр хийхээр ирэхийг нь мэдмэгцээ соёлтойгоор татгалзах байсан баймаар.Тийм ухаан алга уу.Даан ч арчаа алга даа.Манай Засгийнханд.

Avatar

Өвгөн Балдан 2021-04-14 122.201.21.67

Энд бичсэн сэтгэгдлүүдийг уншваас толгой эргэж, бөөлжис хутгав. "ЦОГТ ТАЙЖ" кинон дээр гардаг шарын шашныг хамгаалагч нэгэн түвд нөхрийн "…Шаваагүй нохой шаранд хучна:::" гэж хашгирч байдаг хэсгийг үзэхийг зөвлөе.

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.182.122

Олны эрх ашгийн төлөө дугардаг хүмүүс нь ажлын хэсэгт ороод ажиллах нь зөв шдээ. Рио тинто харилцан ашигтай гэрээ хийгээчээ

Avatar

Иргэн 2021-04-14 103.26.194.100

Битгий балайтаад байгаач..
?

Avatar

Зочин 2021-04-14 103.212.116.32

хуульгүй оронд амьдарч байгаа биш хувиа зар хууль зөрч гэж үү?.төр засагтай орон шүү цөөвөр минь. хэнийг оруулахаа засаг мэднэ.

Avatar

Өвөгөн 2021-04-14 192.82.90.130

Гэрээг цуцалж л эх орноо хорлох вий дээ. Ээдээ энэ эх орон зарайлагчид бол өөрсддөө л юм унагаж байвал болоо. Юмны цаад учир шалгаан, мөн чанарыг мэдэнхч үгүй. Угаасаа хөдөлмөрийн амт баялаг бүтээх тухай үндсэн ойлголтгүй Гамбаатар мэтийнхэн тэнд юу хийнэ юмыг зөвхөн нэгл нүдээр харна. Эсрэг талаа дайсан гээд харнсан тэр авсан өгөгдлөөрөө л улаан цайм дайрна.Тархина ажилдаггүй механик зүтгүүр шүү дээ.

Avatar

Хувиа зар 2021-04-14 66.181.184.220

Өөрийн хувиа монголчууд зарчих аа тэгвэл ямарч асуудал гарахгүй. Бүх төрлийн Татвараа аваад л болоо шүү дээ

Avatar

Дэмжинэ 2021-04-14 172.58.238.197

Оюу толгойг дахин саатуулбал ковидийн дараа Монголд амьдрал хэцүүднэ шүү

Avatar

Бүгд сэрэмтэй байхтун.... энэ бүхэн цаанаасаа тавилттай...ингээд үргэлжилнэ... 2021-04-14 66.181.161.70

1-т Монголын талын байр суурь нэгдмэл биш бна гэсэн нийтлэл гарсан…яг ийм зурагтай…2-т доор нь бараг 90% сэтгэгдэл нь ажлын хэсгээс энэ хэдэн нэр бүхий улстөрчдийг татъя… оронд нь мэргэжлийн хүн оруулъя гэсэн байсан, 3-т энэ нийтлэлээр Ганбаатрыг татъя гээд санааг шууд хэлж байна. ДАРАА нь ЯАХ-ыг анхааралтай ажиглаж бай. 4-т эдний хэн нэг урвагч одоо гарч ирнэ, ТВ-ээр мэдэгдэл хийх байх, бодвол энэ ПОП улс төрчдийг ажлын хэсгээс тат, татахгүй бол талбай дээр үхнэ гэж хэлэх байх, 5-т …

Avatar

London Mining Network байгууллагын 2020 оны Military Mining нэртэй тайлан гарчээ... 2021-04-14 66.181.161.70

Аягүй бол уул уурхайн холбоо энэ тэрийн нэг урвагч, худалдагдсан нөхөр гарч ирээл мэргэжлийн хүний хувьд гээд шааж өгнө харж л байгаарай. За ТРОЛЛ бол зай завсаргүй, нэг их гэмгүй дүрээр иргэн… энэ тэр гэсэн никтэй чухам шудрага үнэний тухай шааж өгнө… Мэдээж энэ ньюс.мн бол ойлгомжтой худалдагдсан нь гарцаагүй, байдал эвгүйтвэл энэ нийтлэлийг зүгээр нуучихна… гайгүй байдал эдний талд байвал хамгийн их уншигдсан гээл нүүрэн дээр нь байлгаал бна…Эдний занг юу хийхийг андахгүй ээ…

Avatar

Илмаж 2021-04-14 202.126.89.31

УИХ болон ЗГ ын аль аль нь оролцож байж улс,ард түмний эрх ашиг хангасан асуудал болно,Энэ мэдээ оруулагчиыг бурхан мэдтүгэй

Avatar

Нүд чих 2021-04-14 192.82.76.203

Ажлын хэсэгт мэргэжлийн эдийн засагч, шинжээч, хэл устай, боловсрол сайтай хүмүүс оруулах хэрэгтэй. Нэгдсэн ойлголт, бодлого чиглэлтэй, зорилго нь нэг байхаас гадна багийг удирдаж байгаа хүний үүрэг роль чухал гэдгийг анхаараач. Олон өөр өөр юм ярьсан олон нөхдүүдийн хэрэг байна уу? Олон ч гэсэн бодлогоо, дүгнэлтээ нэгтгэж ажиллах нь чухал.

Avatar

Битгий горьд МУ-ын талын гишүүдийг ингэж эсрэг талын захиалгаар, нийтлэлээр, троллуудын бүлэг дайралдаар шийдэх үү... 2021-04-14 66.181.161.70

МУ энэ хэлэлцээрт хэнийгээ оруулахыг РИО болоод тэдний бууны ноход шийддэггүй юмаа. Үүнийг хатуу ойлгож ав. чи бол РИО-гийн нүд чих гэж бодож бна уу. Өөрийн үр хүүхдийн ирээдүйг хулгайлан амиа хоохойлж буй дайны цагын хуулиар бол буудчихмаар муу урвагч л бна.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.40.102

Бөөн хөлсний бичээчид!!! Энэ гишүүдийг татвал дахиад луйврын гэрээ байгуулагдана

Avatar

Удэн 2021-04-14 103.57.92.240

Ер нь ард тумэн гишуудийн мэдлэг боловсролыг сайн шалгах хэрэгтэй дээ сонголттой зов хийх хэрэгтэй хуний зан чанар бол мэдлэгээс шалтгаална шуу дээ

Avatar

За ёстой НОМ ёсоороо явж бна даа... Монголын хэвлэл мэдээллийг худалдаад авчихжээ... яг ингэнэ.._. 2021-04-14 66.181.161.70

За бүх НОМ ёсоороо явж бна даа. Сая 1-2 хоногийн өмнө Монголын тал байр сууриа нэгтгээгүй байна гэсэн нийтлэл явсан доор нь битүү ТРОЛЛ-ууд яг энэ хэдийг л ажлын хэсгээс гаргаад мэргэжлийн хүн орвол сайхан гэсэн жиргээ за бараг 90% явсан. За дараа нь яг ийм нийтлэл гарна, удахгүй мэргэжлийн гэсэн нэр зүүсэн РИО-гийн бууны ноход ил гарч ирнэ. ярицлага өгнө. РИО бол 148 жил иймэрхүү аргаар хагалган бутаргаж, авилгадах замаар хөгжиж буй улсуудыг мөлжиж ирсэн туршлагатай компани юм билээ. Яанадаа…

Avatar

Ирээдүйн үр хойчийнхоо буян заяаг цуслагсанд РИО-той хамтран монголын үр хүүхдүүдийн ирээдүйг хулгайлахаар улайрч бна даа... 2021-04-14 66.181.161.70

РИО-гийн нөгөө монгол захиралууд бүхий мөрөөдлийн баг бол ойлгомжтой яг ингэж ажиллах гээд байсан юмаа. Одоо эдний ПР-ыг давах гэж бөөн юм болно. Монголын сэтгүүлчид гэж үнэн ядарсан улс юмаа. Бурхны шашны улааны урсгалд БАЯЖИХ БУМБА тахих гэж юм байдаг. яг үнэндээ ирээдүйн үр хойчинхоо буян заяаг энэ насандаа татаж баяждаг юм гэсэн. Энэ ОЮУ нэртэй сэтгүүлч бол яг тэр. ирээдүйн үр хойчынхоо буян заяаг цусалж байгаа гуйлгачин байх нь… яанадаа яана… энэ монгол…

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.40.102

Эдгээр гишүүдийг татах юм бол урьдынхаараа дахиад луйврын гэрээ байгуулагдана. Энэ сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс дотор хөлсний бичээчид маш их харагдаж байна. Ямар балиар заваан болсон юм бэ энэ хүмүүс…

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.40.182

Байж байг дуугардагуудыг нь гаргаж хаяад гэрээг шинэчилсэн нэртэй дахиад идэх гээ юу МАНгаруудөа

Avatar

зочин 2021-04-14 202.9.47.22

Оюу толгойн гэрээг нэн даруй цуцлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.161.35

h*** ** min

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.186.159

Энэ Ганбаатар, Даваасурэн, Болорчулуун нар бол улсаа гэхээс илуу хувийн ашиг сонирхолоо тулгах, худлаа попрохоо л урьтал болгох байх даа, ер нь бол хэлэлцээний эцсийн ур дунгийн хариуцлагыг ЗГ хулээхээс цааш илуу дутуу иймэрхуу улс гай л болно доо, яг хариуцлага хулээхийн цагт эд бусад руу бухаад бултахаа л бодно доо

Avatar

Иргэн 2021-04-14 192.82.90.121

Энэ сайт Рио тинтогийн талд илэрхий орж сурталчиж байна ( Том фото Болд ) .Хичнээн менге авч уунийгээ бичиж байгаагаа ард тумэндээ хэлчих. УИХ- н дээр дурдсан гишуудийн хэлж байсан унэн болох нь улам харагдаж байна. Зориуд худлаа мэдээлэл бичсэн сэтгуулч, сайт, хэвлэл мэдээллийг дараа нь хариуцлагад татаж шийтгэх хэрэгтэй. Хуулийн байгууллага болон нийт ард иргэд онцгой анхаарна уу ! !!Энэ жилд багтаж бух зуйл тодорхой болох байх. Гишуудэд амжилт хусье

Avatar

иргэн 2021-04-14 59.153.85.210

ГАНБААТАР БАТЭРДЭНЭ ГМ ХҮМҮҮС БОЛ ЗҮГЭЭР ШАНТААЖ ХИЙХ ХҮМҮҮС ЮУН ЭХ ОРОН ЮУН МЭДЛЭГ ЮУ Ч ҮГҮЙ ХҮМҮҮС ГАНБААТАР ЯМАРЧ БОЛОВСРОЛГҮЙ ХҮН ЗАЛИЛАН ХИЙДЭГ ГАР

Avatar

Зочин 2021-04-14 69.138.228.195

gANBAATAR MUNGU HUUJ BNUU !! cHI HEDEN ZSNII TUUU BIIN DYRMEER EZNIIHEE YUG D0I00J BNUU GEDGIIG ARD TYMEN YAGAAD HARAAD SHYYMJIEED BHAD CHI UURIIGUU B GEDGEE HII DEMII HARUUSAN YUM BICHIH N CHAMD ASHIGTAI HARIN EZEND CHIN ASHIGGYI BTSIISHDEE !! UBIISUN ZS GRIDSN YDARCHIHSAAN AMITAN YUMDAA ICHIDEGGYI BO0I YUM BN00 CHI!!!

Avatar

Энэ Болд гэх луухаан царайт гөлөг тв ээр 2021-04-14 103.57.95.123

Энэ Болд гэх луухаан царайт гөлөг тв ээр улайм цайм худал ярьж монголчуудыг тэнэг мэт үзэж дэндүү доромжилсон!!! НЬЮ Иоркийн хшүүх бол мэдэээлэл хэзээ ил болгох тухай маргаан Риод асуудал байхгүй гэж хуцаж доромжилж бн лээ!!! Энэ хаанаас ирсэн эргүүү гуйлгачин бэ???? Зайлуулаач ээ!!!

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ТА НАР НЭГ ЗҮЙЛИЙГ САЙН ТУНГАА ДАА. НААД БОЛД АМАРЖАРГАЛ 2 ЧИНЬ ЯГ ЯМАР ХЭМЖЭЭНИЙ ЭРХ МЭДЭЛ ЛИМИТТЭЙ ГЭЖ ЦАГАА БАРААД БАЙГАА ЮМ. ЭНЭ 2-Т ШУУД УХРАЛТ ХИЙХ ЭРХ МЭДЭЛ ӨГӨХ ҮҮ ЦААД РИО НЬ. ЦАГЫН ГАРЗ Л ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА. МОНГОЛ ТАЛ БОЛ ГЭРЭЭ БОЛ АРАЙ АРАЙ. АРАЙ Л БАЙНА БИДЭНД АШИГГҮЙ ТУЛ ЦААШ ЭНЭ БАЙДЛААРАА ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭХ СОНИРХОЛ АЛГА ГЭЖ ГАНЦ Л ЗҮЙЛ ЯРЬЖ БАЙГАА. САРЫН 4 ТЭРБУМ ТҮҮНЭЭС Ч ИХ МӨНГӨӨР ХӨЛСЛӨГДСӨН ДЭЭР НЬ ГЭРЭЭНИЙ ҮР ДҮНГИЙН ГЭЭД УРАМШУУЛАЛ Ч ЯРЬСАН БАЙХ ИЙМ 2 МНАЙ ХЭДТЭЙ ЮУНД Ч ХҮРЭХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ҮНДСЭН ДААЛГАВАР НЬ ЦАГ ХОЖИХ. УЛМААР МОНГОЛЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬ ХААШАА ЭРГЭХ ЦААШ КОВИД БОЛОН БАС БУС ЦАГЫН БАЙДЛЫГ ХАРЖ НҮҮДЛЭЭС СОНГОХ ТИЙМ Л ЗОРИЛГОТОЙ. ОДОО БАЙГАА ДҮРМЭЭР БОЛ МОНГОЛЫН ТАЛ ҮХЛИЙН БУЮУ ШАХААНЫ БАРЬЦ АВХУУЛЧИХСАНТАЙ АДИЛ. НЭГЭНТ ДАВУУ БАРЬЦТАЙ ТУЛ ҮҮНИЙГЭЭ АШИГЛААД ИЛҮҮ ИХ ХОЖОО ГАРГАХАД ЦАГ Л ХЭРЭГТЭЙ ЮМ. ЧОНОТОЙ ХЭЭРИЙН БООХОЙТОЙ НИЙЛСЭН ГЭРИЙН НОХОЙ ЮУ ГЭДЭГ БИЛЭЭ ЭНЭ 2-ИЙГ ҮТЭР ТОНИЛГОВОЛ ТААРНА. ДЭЭР НЬ НЯМСҮРЭН ОЮУ ЗЭРЭГ ХӨЛСНИЙ БИЧЭЭЧИДИЙГ НЬ Ч ГЭСЭН.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ЗЭС БОЛ ЭЛЕКТРОН ЦАХИЛГААН БАРАА ЕР ТОГ ЦАХИЛГААН ГҮЙДЭЛТЭЙ ХОЛБООТОЙ БҮР ЗҮЙЛД ХЭРЭГЛЭГДДЭГ ЦОРЫН ГАНЦ ҮНДСЭН МЕТАЛ ГЭЖ ХЭЛЖ БОЛНО. ДЭЭР НЬ БУУНЫ СУМАНД Ч БАС ОРДОГ. ОДОО ДЭЛХИЙН АВТО ЗАХ ЗЭЭЛ ДОТООД ШАТАЛТАТ ХӨДӨЛГҮҮРЭЭС ЦАХИЛГААН ХӨДӨЛГҮҮР БУЮУ МОТОР ИНВЭРТЕР ГЭЖ ҮНДСЭНДЭЭ ДАН ЗЭСЭЭС БҮРДСЭН ХӨДӨЛГҮҮР (ЗЭС ОРООМГОН УТАС) ЛҮҮ ШИЛЖИЛТ ХИЙЖ ДӨНГӨЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА. АСАР ИХ ЗЭХ ХЭРЭГТЭЙ. УДОКОНЫ ГЭЭД ТОМ ЗЭСИЙН УУРХАЙ НЭМЭГДЭЭД Ч ЭРЭЛТИЙГ ГҮЙЦЭХГҮЙ ТАЛДАА ТӨСӨӨЛӨЛ БАЙНА. ХЭРХЭХИЙГ МОНГОЛЧУУД ӨӨРСДӨӨ Ш

Avatar

Г.Батнасан 2021-04-14 59.153.112.81

Зөв л зүйл бичсэн байна. Тэд ажлын хэсэгт биш зүгээр ажиглагчаар байж болох юм. Эдгээр УИХ-ын гишүүд яавч нэгдмэл нэг санаатай байж чадахгүй. Тэдэнд ОТ гэрээ шинэчилэгдэхгүй байх нь ч ашигтай байж мэднэ. Яагаад гэвэл эх оронч хүн болж попорсоор ирсэн нэг чухал сэдэв нь үгүй болчих учир.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ДАВАРСАН ЯНХНУУД ЧИНЬ ЭХ ОРОН АРД ТҮМЭН МИНЬ ГЭСЭН БОЛГОНЫГ ПОП ГЭЖ ДОРОМЖЛОХОО БОЛИОРОЙ. 300 МЯНГАД ЧИНЬ ГАР ХҮРЭЭГҮЙ БАЙГАА ЭНЭ МӨНГӨӨ БУЦААЖ АВААД ЗАЙЛААРАЙ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ОДОО БҮР БАЙТЛААСАА ЭХ ОРОН АРД ТҮМЭН МИНЬ Ч ГЭЖ ДУУГАРЧ БОЛОХОО БАЙГААД ПОПООР ДУУДААД ДАВАРСАН ЯНХАНУУД ЧИНЬ. МОНГОЛ ҮЙМЭЭД БУЖИГНААД ЭХЭЛБЭЛ АМНААС НЬ ПОП ГЭЖ ҮГ УНАСАН БОЛГОН ӨЧИГГҮЙ БУУДУУЛАХ ХЭМЖЭЭНИЙ ГЭМ ГЭЖ БОДОЖ ЯВЦГААГААРАЙ. ЭНЭ МУУ 2-3 РИОГИЙН ТАВИУЛ БОЛД АМАРЖАРГАЛ ЯАДЫН ЯМАР Ч ШИЙД ГАРГАХ ЭРХГҮЙ Ш ДЭЭ. ИЙМ ЮМНУУДЫГ ЗҮГЭЭР ЗАЙЛАА ГЭХЭД Л БОЛНО. ЦАГЫН ГАРЗ. АРД ТҮМЭН БҮХЭЛДЭЭ ЭНЭ ГЭРЭЭНД ТААГҮЙ СҮЖИГГҮЙ ХАНДАХ БОЛСОН НЬ ЦОРЫН ГАНЦ ҮНЭН ГЭДГИЙГ ЕВРЕЙ ЭЗЭДДЭЭ ДУУЛГАБАЛ ТААРНА. ДААНЧ ЧАД

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ ЦААДУУЛ НЬ САРД ӨГСӨН 4-5 ТЭРБУМЫНХАА ТӨЛӨӨСИЙГ АМИАР НЬ Л ТӨЛҮҮЛНЭ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ДАВАРСАН ЯНХНУУД ЧИНЬ ЭХ ОРОН АРД ТҮМЭН МИНЬ ГЭСЭН БОЛГОНЫГ ПОП ГЭЖ ДОРОМЖЛОХОО БОЛИОРОЙ. 300 МЯНГАД ЧИНЬ ГАР ХҮРЭЭГҮЙ БАЙГАА ЭНЭ МӨНГӨӨ БУЦААЖ АВААД ЗАЙЛААРАЙ

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.159

ДАВАРСАН ЯНХНУУД ЧИНЬ ЭХ ОРОН АРД ТҮМЭН МИНЬ ГЭСЭН БОЛГОНЫГ ПОП ГЭЖ ДОРОМЖЛОХОО БОЛИОРОЙ. 300 МЯНГАД ЧИНЬ ГАР ХҮРЭЭГҮЙ БАЙГАА ЭНЭ МӨНГӨӨ БУЦААЖ АВААД ЗАЙЛААРАЙ.

Avatar

ИРГЭН 2021-04-14 202.9.46.206

хэлцэл хийхэд гай тарих хүмүүсээ монгол улсын эрх ашгийн үүднээс яаралтай буцаан татаа

Avatar

Уншигч 2021-04-14 66.181.161.116

Энэ хэтэрхий попордог ажил хэрэгч биш хүмүүс орчихжээ яанаа. Эх орончоос гадна сайн эдийн засгийн мэдлэг, хэлтэй хууль зүйн сайн мэдлэг мэдээлэлтэй хариуцлага өндөртэй хүмүүс байвал зүгээр байх даа. Нэг л бүтэлгүй хүмүүс орсон байна. Эд эсвэл сайн чадах эсвэл бүр бантан хутгах байх даа. Тэнэгийн дотор уужуу гэж эсвэл тэнэгтэж яваад гайгүй юм хийчихэж магадгүй л юм. Ганбаатар мөнгөнд явчихгүй л бол. Солонгос гадаад хүнээс мөнгө авч байгаад баригдаж байсан нь санагдаад жаахан худалч гар юм шиг .

Avatar

Энэ Болд гэх луухаан царайт 2021-04-14 103.57.95.123

Энэ Болд гэх луухаан царайт гөлөг тв ээр улайм цайм худал ярьж монголчуудыг тэнэг мэт үзэж дэндүү доромжилсон!!

Avatar

Баатар 2021-04-14 202.72.245.125

С.Ганбаатартаа амжилт хүсье

Avatar

Зориг 2021-04-14 202.72.245.125

Эх орноо гэсэн сэтгэлтэй гишүүдийг гаргахаар улайрч эхлэв үү дээ. Энэ сайт иймэрхүү зүйл нийтэлж байхыг бодоход Монгол улс гэрээгээ амжилттай өөрчлөх магадлалтай л байгаа юм байна. Монгол улсын төлөө сэтгэл зүрхээрээ тэмцэн попорч байгаа С.Ганбаатар тэргүүтэй ажлын хэсгийнхэндээ чин сэтгэлээсээ амжилт хүсье.

Avatar

h 2021-04-14 202.9.46.203

Huurhiiduu chaavas gej iim sheesee dusluulan aij baigaagaa mungunii sute d niitleh heregtei baisan umuudaa sug batbold oo. Odoo tged door ni baahan hulsnii comment chin olj bichuuleh uu chaavas uhsen. Uls ornihoi erh ashgiig zarj heden haltar tsaas avsan tanarin hooloigoor hool chin davah boltugai.

Avatar

Б 2021-04-14 59.153.85.107

Наад попуудаа гаргахгүй бол гэрээ чинь явахгүй байхаа. Наадуул чинь бол гоол зорилго нь попрох шүү дээ

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-14 202.21.126.30

Дэлхийн хэмжээний компанитай хийх хэлэлцээрийг нэр төр хөөцөлдөгч попууд, хов базсан чавганц шиг юм ярьдаг Ганбаа мэтийн хүмүүс хийх үү. Монголын эмгэнэл болох нь. УИХ дээрээ нээлтттэй яриач. Шившиг болох нь байна. Шилдэг мэргэжилтнүүдээ оруулж боодитой, ул үндэстэй харилцан нэгнээ болон эрх ашгаа хүндэстгэсэн яриа хэлэлцээ хиймээр байна шүү. Өчигдөр Ганбаатарын ярьж байгааг хараад хүмүүс б**с нүүр нь зэрэг улайж байна лээ.

Avatar

иогэн 2021-04-14 202.9.46.172

100 ямаанд 60 ухна болж. Даваасрэн, Ганбаатар, Болорчулууныг эргүүлэн тат. Тэд ёс суртахуунтай адил тэгш зарчмыг алдагдуулж хэлэлцээртйг үр дүнд хүргэхгүйээ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.77.195

ОТ гэрээг баталсан гишүүдийг оруулдаг нь өөрчлөлт хийхгүй гэсэн далд санаа бус уу

Avatar

Монгол 2021-04-14 64.119.22.41

Энийг хараач урвагч авилгач ацнууд сандарч бна яГанбааг дэмжий

Avatar

Тэнгэр 2021-04-14 192.82.80.15

Энэ. бичиж. буй. хүн. бас. өөр. эрх. ашигтан
энэ. сэьгэгдэл. бичигч. нар. юу. ч мэдэхгүй
нөрдүүд. байна. Энэ. комис. орсон
улсууд. зөв. юм. хийж. чадна.
Оюун. толгой. гадаад. нөхдүүд. хүнд
тушаанд. орсон. нөхдүүд. байна. ашиг 51%
тэд, татвар тэд. тийм. хэмжээтэй газарт
ямар ч мөнгө, өр зээл. төлөхгүй. тэгээд. болно
бүх. тодорхой. баых. хэрэгтэй

Avatar

зочин 2021-04-14 202.131.245.6

энэ нийтлэл маш зөв зүйлийн талаар бичжээ. үнэхээр ажлаа мэддэг хүмүүсийг хэлэлцээрт оруулах хэргтэй, улс төрийн шудрага дүр эсгэдэг хүмүүсийг бүгдийг нь энэ гэрээнээс гаргах хэрэгтэй. эд нар гай л удна уу гэхээс гавьяа байгуулахгүй.

Avatar

Ах 2021-04-14 192.82.75.217

Орооцолдоод явжил байг ээ!!!!! Оюу толгойгоос одоо Риотинто яасан ч гарч чадахгуй!!! Хэлсэн бугдийг биелуулнэ!!! Зэсийн зах зээл дэх ханш хэзээч буухгуй!!! Одоо л атгаж авах цагдаа !!! Тэр Болд гэж баастай биш томцуултай нь уулзах естой!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.68.248

Зөв. ЭРҮҮЛ УХААНААР АЖИЛ ХИЙДЭГ. ПОП ЖҮЖИГЖИД БОЛ ХОР НАЙРУУЛНА, ЭСВЭЛ БАНТАН ЗУУРНА

Avatar

Galbadrakh batbold 2021-04-14 66.181.161.99

Ervvleer hiisen geed bga nuhdvvd ehneesee shorond ortson bna mangar hvmvvsiig n odoo ch ard tvmen songood vrgeljlvvlen tsemtsehiig n mangar bolhooroo demjeed bhin zger lokig

Avatar

Бод 2021-04-14 202.21.109.114

Х.У.Ц

Avatar

Бод 2021-04-14 202.21.109.114

х**‼️‼️‼️‼️‼️
ХАМГИЙН ИХ БАЙХ ШААРДЛАГАТАЙ ХҮМҮҮС
РИО ТИНТОГИЙНХОН БУУДУУЛАВ ‼️‼️‼️

Avatar

зочин 2021-04-14 176.208.19.215

ганбаатар, даваасүрэн,болорчулуун, цогтгэрэл, жэнкогийн хулгайч нарыг яаралтай тат

Avatar

Хог хүрэлсүхийн сайт 2021-04-14 139.5.216.75

Ёстой хогийн сайт. Улсын төсвөөс хаалтын гэрээ авч олон тэрбумын тeндэр авхаа болиорой хулгайчуудаа

Avatar

Зочин 2021-04-14 139.5.217.163

УИХ Ганбаатар, Болорчулуун, Даваасүрэн, Бат-Эрдэнэ, Цогтгэрэл, Шижир нарыг яаралтай татах хэрэгтэй. Эд мэргэшил дутахаас гадна асуудлыг будлиантуулах тул Засгийн газрын Ажлын хэсгээс хасах ёстой. Харин нэг нэгээрээ орж сонирхох эрх өгөхөд бол хангалттай. Үг хэлж таарахгүй. Саналаа Ажлын хэсэгт өгч болно шүү дээ. Нүдний булайнуудыг нэн түргэн зайлуулах шаардлгатай байна шүү

Avatar

Batbold 2021-04-14 66.181.161.99

Temuulen turishlgatai ch gehsjig naad hvmvvs er n bol ard tvmnii hamgiin ih hvsemjit hvmvvs vnen yum yrihaar vher ushuutei gej heseg eh orochid urvagchdiin hoorondoh geree bishee malaa

Avatar

Мөнхжаргал 2021-04-14 59.153.115.184

Солиор . Тэгээд урвагчдаас бүрдүүлэх гээ юу?

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.182.147

ОТХХК Монголд орлогын албан татвар төлдөггүй, зөвхөн роялти 5%, гааль, НӨТ л төлж байна. Энэ нь Эрдэнэтэй харьцуулахад 3.5 дахин бага юм. 2012 онд ил уурхай, баяжуулах үйлдвэр ашиглалтад орж, зэсийн баяжмал, алт, мөнгөний борлуулалтаас $10.1 тэрбум орлого олсон боловч жил бүр олон сая долларын алдагдалтай ажиллаж байна. Энэ байдал наад зах нь 2024 он хүртэл үргэлжлэх төлөвтэй. Өнгөрсөн хугацаанд Оюу толгой компанийн хуримтлагдсан алдагдал 3 гаруй тэрбум ам.долларт хүрсэн байх жишээтэй.

Avatar

Batbold 2021-04-14 66.181.161.99

yaj erdenettei hariutsulj chadaj bna ene gulug 11 jiliin turish luivaraar ywsan gereegee 70 garui jiliin asar tom bvteen baiguulalttai yaj ene zeregtsvblj chaddag uhna be

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.47.33

Барзгар хиншүүгийн чаддаг мэддэг юм гэж юу байдгын. Зайлуул наадхаа. Харахаас бөөлжис хүргэм баагий.

Avatar

Монгол 2021-04-14 122.201.24.190

Муу МАНАН-гийн сайт тархи угаахаа зогсоо!

Avatar

zvch 2021-04-14 103.212.118.15

riogiin luiwarchid ex oronch gishvvdees ix aij bnda mongol ulsiin talaas xeniig gereend blgaxaa daisnii talaas asuuxuu dawartsan muusain donshurchid maishvv

Avatar

Иргэн 2021-04-14 103.57.94.176

1-рт: энэ хэдийг ажлын хэсгээс татахгүй бол юу ч хийлгэхгүй,2-рт: 34 хувиасаа татгалз

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.21.107.111

ene news mn ees um hardag baisan odoo harahaar buur buuljis hurdeg bolloo ahij endees um harah shaardlaga alga

Avatar

Эдийн засагч-Мэргэн 2021-04-14 64.119.21.245

Зөвхөн 1 жишээ: Оюу толгой ХХК-ийн хувьцаа эзэмшигчдээс оруулах хөрөнгө буюу хувьцааны дүн нь компани анх байгуулагдахад оруулсан хөрөнгө /Энэ төслийн хувьд анхны ТЭЗҮ-д тусгасан дүн байж болох юм./ байна. Үүнээс хойш нэмж шаардагдах санхүүжилтийг заавал хувьцааг нэмэгдүүлэх замаар хийх шаардлагагүй ба ялангуяа Оюу толгой-н хөрөнгө буюу ордыг барьцаалж авсан зээлийг Оюу толгой ХХК-ийн тайланд тусгаж, хүүгийн зардал нь тухайн компанийн зардал болох ба МУ-д уг өрийг үүрүүлэх үндэслэлгүй юм.

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.182.147

Оюу толгой ордын ашиглалтаас Монгол Улс 36 жилийн дараа орлогын албан татвар, ашиг хүртэх нөхцөлийн өнөөдөр РИО ТИНТО, ТУРКОЙС ХИЛЛ бүрдүүлээд байна. Энэ нь 2009 онд Засгийн газартай тохиролцсон Хөрөнгө оруулалтын гэрээний нөхцөлийг зөрчиж, Оюу толгойн уурхайг 4.4 тэрбум ам.долларт багтаан иж бүрэн байгуулж, 2015 онд ашиглалтад оруулах үүргээ биелүүлээгүйтэй шууд холбоотой. Мөн бүх обьектыг 4.4. тэрбум ам.долларт багтаан иж бүрэн барих атал ХО $15 тэрбумт хүрсэн гэх нотолгоогүй зүйл ярьдаг.

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.161.57

Хаалт нээгээд хаадаг нөхөд л орчихсон бна даа. Ядаж ганц дээд сургууль хичээгээд сурч мэрийгээд төгсөж чадаагүй хүн яаж энэ о/у том гэрээг уншиж ойлгох вэээээ

Avatar

зочин 2021-04-14 180.149.96.131

За одоо боль л доо та нар. Ард түмэн чухам хэн нь юу хүсээд байгааг ойлгож л байгаа ш дээ. Хамгийн зөв дуугарч, нийтийн эрх ашгийн төлөө өөрийгөө золиосолж байгаа хүмүүийг ажлын хэсгээс гарга гэж юу гэсэн чүг юм, ард түмнийг бүр дэндүү дүп гээд бодцон хахаха.

Avatar

Зочин 2021-04-14 124.158.85.173

Оюу толгойг царцаа

Avatar

Эдийн засагч-Мэргэн 2021-04-14 64.119.21.245

Ажлын хэсэгт томилогдсон гишүүдэд энэ хэлэлцээрийн хүрээнд яригдаж буй асуудлуудыг бүрэн ойлгож, өөрийн дүгнэлт, бодит үндэслэлийг гаргаж тавих мэдлэг чадвар, ухааны цараа байгаа биз ээ. Та бүхэндээ зөвлөхөд наадуул чинь худлаа онол, төөрөгдүүлсэн зүйл /Баярцогтын ярьдаг 30 хэдэн үл мэдэгдэчтэй эдийн засгийн модель гэдэг шиг/ ярина. Түүнд автах, будилах шаардлагагүй.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.55.188.34

Sanal 1 bna. Popuud oligtoi yum hiilgehgui shu.

Avatar

Зочин 2021-04-14 180.149.96.131

олигтой юу хийх юм бол. ахиад л илүү ихийг гадныхантай нийлж хулгайлах уу?

Avatar

зочин 2021-04-14 192.82.88.129

Ёстой хэлэлцээр хийх бүлэг мөн үү нөгөө эрдэмтэд, судлаачид хаачив Баримт нотолгоон, тоо, прогнозод суурилсан судалгаанд суурилсан бодлого барьж хөрөнгө оруулалтын гэрээг сайжруулах биш үү Юун улс төр, ямар хувьсгал хийх гэж байгаа биш

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.161.67

ЗАХИАЛГАТ НИЙТЛЭЛ

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-14 185.232.21.220

ЮУ ВЭЭЭ, ОЮУ ТОЛГОЙН ЛУЙВРЫГ ИЛЧИЛСЭН ГИШҮҮДИЙГ ТАТАЖ БАЙГААД БАС НЭГЭН ДУБАЙН ГЭРЭЭ БАЙГУУЛАХ НЬ УУ. ЭНЭ БАС Л НОГОО РИОГИЙН ТАВИУЛ, ХУЛГАЙЧ НОХОЙ ЦАРАЙЛСАН БОЛДЫН ЯВУУЛГА УУ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 84.115.209.217

Ганбаатар бол зүгээр л нэг поп улс төр эдийн засгийн ойлголт мэдрэмжгүй Худалч ямар чболовсролгүй бас ерөнхийлөгч болох мөрөөдөлтэй

Avatar

Зочин 2021-04-14 103.57.94.171

Гуцаарай. Элбэгийн бөгсний алчуур минь. Харин ч Нямбаатарыг тат. 22 тэрбум $ ын өртэй үлдэж байснаас зогсоосон нь шулуун

Avatar

Эдийн засагч-Мэргэн 2021-04-14 64.119.21.245

Энэ нийтлэлийг бичсэн сэтгүүлч, мөн комент бичсэн хүмүүс Рио-ийн хөлсний этгээдүүд болтой. Энэ төслийн талаар эх оронч сэтгэлээр ханддаг хэдэн гишүүдийг зайлуулж, Рио-д худалдагдсан этгээдүүдээ тавих, нөгөө талын эрх ашигт нийцсэн үр дүн гаргах эхний алхамууд хийгдэж байх шиг байна. Эд маань өөрийн үзэл бодолдоо үнэнч , эх орныхоо эрх ашгийн төлөө тууштай зогсож чадна гэж найдаж байна.

Avatar

Ганаа 2021-04-14 139.5.216.130

Тэмүүлэн гэж нэг хашир туучий байнаа. Энэ гэрээнд анхнаас оролцож байсан нөхөр шүү дээ. Юу ч дуугарахгүй, энэ хүнээс их шалгаах, шахах хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.74.144

Тэмүүлэн бүгдийг мэдэж байгаа, луйврын гэрээ болж байгааг ойлгоод өөрийн санаачлагаас ажлаа өгсөн. Одоо зоригтой ажиллаарай, цаг нь болсон. Амжилт.

Avatar

Зочин 2021-04-14 103.57.94.51

Энэ сайт чинь Ц.Элбэглорж,Баабар,С.Баяр нарын эрх ашгийг хамгаалдаг болохоор ингэж дуугарахаас өөр яах билээ

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.64.248

Ба аварга бол үнэндээ нүдний шил зүүсэн л болохоос ямар ч боловсролгүй хөлдүү ухна шүүдээ. Хиншүү Ганбаа, Арван хувийн Даваасүрэн, Гурил үйлвэр Болорчулуун нараас юу ч хүлээгээд хэрэггүй. Юу ч чадахгүй, чадья гээд ч мэдлэг боловсрол нь дутна. Сайн дураараа энэ ажлын хэсгээс гарах хэрэгтэй. Тэр увсын Тесо ч гэсэн дээ. Ялгаа байгаа ч юмуу.

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.182.147

Энэ удаагийн уулзалтаас нааштай үр дүн гарах магадлал бага сага байж магадгүй. Гэхдээ хөрөнгө оруулалтын хэтрэлтийн 10 гаруй тэрбум ам.долларын учрыг зөв тайлсан цагт Монгол Улс болон ард иргэдэд Оюу толгой ордын баялгаас хишиг хүртэнэ. Хэрэг дээрээ Рио Тинто хөрөнгө оруулагч бус зээл зуучлагч, мөнгө хүүлэгч юм шүү дээ. Ард түмэн, олон нийтэд бодит мэдээлэл хүрдэггүй, хаалттай учраас хүмүүс будилж буруу ойлгож, бичээд байна.

Avatar

шоого 2021-04-14 66.181.161.111

Эсгий хийх газар нохой хэрэггүй. Дэлхийн санхүү эдийн засгийн аваргуудтай, амандаа зоос зуусан мэлхийгээр баяждаг гэдэг фэнгшү хүн хэлэлцээ хийнэ гэж юу байх вэ. Сайжруулах биш хэтрүүлээд гэрээ ч үгүй болгож байж чадах өвчит шүү дээ.

Avatar

Должин 2021-04-14 103.57.92.240

Энэ олон попор гишууд дэмий дээ янз бурийн юм яриад гадаадын хумуусийг гайхуулах байх даа сонин л ажлын хэсэг шиг бна даа гол нь ашигтай болгох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.84.219

Шантаажаар амьдраад сурчихсан, ямарч мэдлэг боловсролгүй хөлдүү хонгионууд Хиншүү, Бат-эрдэнэ, Даваасүрэн, Болорчулуун, Жанхуугийн угаадас долоогч Шижир мэтийн хогнуудыг зайлуулаач, гай болохын нэмэр.

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.161.69

Ийм хэлэлцээ (мэтгэлцээн яриа, консенсус)-нд улс төрчид гай болохоос өөр нэмэргүй!! Жинхэнэ мэргэжлийн шинжээчдийг оруулах ёстой болохоос бүлэглэж хүн зодох гэж байгаа юм шиг ийм олон улс төрч-популистууд ёстой хэрэггүй дээ!!! Эхний өдрөөс л нэгдмэл бодлогогүй, "сайн дурын уран сайханчид" гэдгээ харуулаад эхэллээ!!! Ганбаатар, Болорчулуун, Даваасүрэн нар бол ОТ-г аль болох хүчтэй улс төржүүлж, хувийн оноо авах л зорилготой болохоос улс эх орны том эрх ашиг хохирох нь тэдэнд огт падгүй л дээ!!!

Avatar

зочин 2021-04-14 66.181.190.76

кккк энэ сайт RT –ОТ нартай найзлаад амжсан бололтой одоо монголчууд ОТ-ын луйварыг мэддэг болсон, ажлын хэсгийн хүмүүсийг сольж болохгүй ……

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.182.147

Энэ нийтлэлийг бичсэн сэтгүүлч, мөн комент бичсэн хүмүүс Оюу толгойн төсөл, түүний хэрэгжилтийн талаар үнэн бөгөөд бодитой мэдээлэл авах хүсэлтэй бол Гавьяат эдийн засагч Т. Балжиннямын бичсэн Оюу толгой Аз уу?, Эз үү? номыг уншаарай. Интер, Мир, Аз хур номын дэлгүүрт зарагдаж байна.

Avatar

zochin 2021-04-14 66.181.177.165

Ganbaatar ajlyn xesegt baix yostoi . Xarin Shijir Bat-Erdene Nyambaatar nar yuugaa meddeg yum ajlyn xesgees garax xeregtei

Avatar

МӨНХ 2021-04-14 192.82.67.47

ЧОЙЖИЛСҮРЭН БУЛГАНТУЯА ДОРЖХАНД НАРЫГ ОРУУЛЬЯ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.126.88.204

БИЗНЕС ХИЖ УЗЭГУИ БЭЛЭН ХОЛНИ БАГИНУУДИГ ТАТ

Avatar

p***a 2021-04-14 66.181.181.10

Битгий х** news

Avatar

Зочин 2021-04-14 103.57.95.209

кк эд нар дээр шар уянга батзандан 2 нэмэгдчихвэл мөрөөдөлийн баг бүрдэлээдээ

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.55.191.194

С.Ганбаатарыг татаж чадахуу тэр бол энэ цагийн хулгайч луйварчдыг хяргахаар ирсэн Хатанбаатар Магсаржав

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.126.90.78

Mal

Avatar

GB 2021-04-14 202.9.46.100

Хэлэлцээр юм болохоор эдэнтэй эдэнгүй асуудал шийддэгээрээ л шиидэгдэнэ. Дунд нь энэ хэд баахан попорч бид бараг шийдлээ ухааны юм ярина. Нөгөөдүүлийг баахан муулна, технологи нь ойлгомжтой шдээ. Оркууд нь
эднийгээ шүтэцгээнэ

Avatar

Irgen 2021-04-14 202.126.89.58

Ta nariin mungiig ni avch gudraad songoson songoltuud chini sh de, odoo yugaa olon yum yariad bgaan

Avatar

Зочин 2021-04-14 24.17.94.42

Aaan Rio giinhond ter hed hetsuu baigaa ged baigaan baina te? Tegvel harin ch baij baig za.

Avatar

Зочин 2021-04-14 64.119.26.193

Яг тийм улс алаачдыг улс төрөөс зайлуулцгаая.

Avatar

Ээ кккк 2021-04-14 139.5.217.221

ТОДОРХОЙ ХҮМҮҮСИЙН ТУХАЙ БИЧЭЭД ЯАХАВ ДЭЭ ОДОО КККК

Avatar

Зочин 2021-04-14 38.121.43.124

Бат-Эрдэнийн зургийг харчих даа. Яг л хашааны банхар. Ганбаатар бол эх оронч царайлж байгаад Айвенхо Майнесын Фридландтай хувьцааны спекуляц хийж гаршсан н**ш шүү дээ. Улс орноо мөлжигч. Ганбаатар энд жагсаал хийнгүүт Фрийдланд тэнд навс унасан хувьцаагаа бөөндөж авдаг. Эргүүлээд зарж ашиг олдог. Ганбаатар ийм л өөдгүй н**ш.

Avatar

Кса 2021-04-14 66.181.180.138

Даваасүрэн олон жил ОТ-г шалгах ажлын хэсэгт орж шантааж хийж өөрийн хамаарлын ААН-д катеринг авсан. Даваасүрэн, Болорчулуун нар эдийн засгийн шантаажчид, Ганбаатар улс төрийн поп шантаажчин. Энэ 3 гайг хаяж байж л хэлэлцээ цаг алдалгүй, нөгөө талын элэг доог бололгүй шуурхай явна.

Avatar

Зочин 2021-04-14 139.5.216.19

Яг үнэн зүйл бичжээ. Үнэндээ дэлхийд дээгүүр ордог том компани манай улстай хамтарч ажиллах боломжийг тухайн үеийн ерөнхий сайд байсан С.Баяр хийж түүнийхээ хариуд ял эдлэх дээрээ тулаад.бна. Харин одоо түүний хийсэн гэрээг сайжруулах уу? цуцлах уу? гэдэг дээр тулж ирсэн бна. Гэрээний хэлэлцээрт оролцож буй Болорчулуун, Бат-Эрдэнэ, Ганбаатар зэрэг нилээд олон их хурлын гишүүд ямар хэрэгтэй гэж оролцуулсан юм бол тэд бол уул уурхайн тухай улс орныхоо хөгжлийн тухай мэдэх юм байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-14 139.5.216.19

Хэлэлцээрт орсон гишүүдээс нэг нь ч Баяр шиг зоригтой улс орныхоо ирээдүйг бодсон шийдвэр гаргаж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.21.199

AMAA TAT BUUNI NOHOI MINI

Avatar

УНШИГЧ 2021-04-14 202.9.46.155

САНАЛ НЭГ БАЙНА. ПОПОРЧ АШИГ ХАРАХ УЛСУУД Э/ЗАСАГ ГЕОЛОГ УУРХАЙ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ .НӨГӨӨ С.ГАНБААТАР ГЭГЧ 30-Д АЖ АХУЙТАЙ ҮЭ-Д БАЙХДАА ХУВЬДАА ИХ ЮМ ЦОХИСОН. ХАРАМЧ БАТЭРДЭНЭ. 10ХУВИЙН ДАВААСҮРЭН НАР

Avatar

oogii 2021-04-14 66.181.183.33

С.ГАНБААТАР МӨНЧ ОЛОН ЖИЛ ПОПОРДОЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.184.165

Хөлсний бичээч нар наад эх орны эсрэг луйварын сурталчилгаагаа зогсоо монголчууд сэрсэн хожим чамд хамаагүйч чиний хүүхдэд хэрэгтэй асуудал

Avatar

зочин 2021-04-14 183.177.99.230

Саяхан Алтан дорнодын асан Паушок Урвагч Болдын тухай маш ноцтой мэдээлэл хийсэн Түүний хэлдгээр Болд Монголын Шоронд байх ёстой хүн Монголын үндэсний аюудгүй байдалд хэдэн зуун тэрбум доллараар шууд хохироосон этгээд

Avatar

zochin 2021-04-14 202.9.46.66

Popchuur popdoh gj suuj bgan. Bolovsrol dutuu, buduuleg, yas yman deeree yostoi huviin ashig harsan gaihaluud shd. Manai ulsiin baij bga tsarai. Haramsaltai.

Avatar

Л.Оюу та юу бичээд бнаа 2021-04-14 192.82.68.252

Захиалгаар зөвхөн өөрийн ашигаа бодоод ингээд бичээд байж болохгүй та Оюу-наа

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.64.64

Naad gishuud chini uursduu bichuulsen yumaa Uls tur yaj hiihee medne shuudee ard tumen orood irj baigaa bizdee Heleltseerd orj ugaasaa tenegtehgui gadnaas ni muulj onoo avah ni ashigtaigaa manai hed medelgui dee

Avatar

Монгол 2021-04-14 202.55.188.103

Ганбаатар Даваасүрэн БатЭрдэнэ Болорчулуун нарт амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.191.230

Болд гэж энэ нэг долир нөхөрийн мөн чанар,бодит үнэнийг Паушок гуай маш тодорхой баримтаар ил тод гаргаж тавьж, Монголчуудыг ухаараасай гэж сэрэмжлүүлээд байгааг онцгой анхаарвал зохионо.Риогийнхон яагаад Улсаа худалдаж нэр олсон энэ 3 цагаач Монголыг хэлцээр хийлгэхээр
нааш нь явуулав.гэдэгт их учир бий.Эд нараар могой бариулж холбоо сүлбээтэй авилгачидтайгаа хуувилдуулах гэсэн аргач байж болно. УИХ-ын шударга гишүүдийг хэлэлцээрт оруулахгүй хасье гэж хэний хатгаас вэ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.183.202

Нохойн баас. Шударга гишүүд биш ээ, шантаажчид шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.64.64

Orosiin neg tsagaachiin ugeer Mongoloo muulahgui ee naad nuhurt chini baisan neg tom uurhaigaa Mongolchuud uuriin bolgoj avsan ni chamd taalagdahgui baina uu Tanai shudarga gishuud yamar ch heleltseer hiij chadahgui uursduu ch mash sain medej baigaa sonirhol ch baihgui ene medeeg uursduu bichuulsen Heleltseer hiigdsenii daraa shuumjleed PR hiih ni ashigtai shudarga gishuud maani heleltseerd orj tenegtehgui ee medej baigaa kkk

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.64.208

Монгол Улсын төлөө амьсгалж этгээдийг нэрийг татуулж хуучин шигээ Монголын баялагийг хулгайлах нь дээ!

Avatar

Зочин 2021-04-14 124.158.96.101

Аварга бат эрднэ сонгуулийн хар машины учрыг олж чадахгүй байж бас юун гэрээ мэрээ вэ? Одоо яагаад хар машин гэж тэнэгтэхээ больчихсон бэ?

Avatar

зочин 2021-04-14 202.126.90.23

Ганбаатар ахлах болно Юу нь татах Булихаа гарч ирвэл ил болго Монголчууд ялах болно: Гадаадынханд Удирдуулж болохгvй шvv:

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.161.123

Ганбаатар мэтийн попуудыг дэмждэг чам мэтийн "Булихаа" гэж бичдэг нөхдүүд бүх юман дээр "Булхай"-цаад, гадаад, дотоодод "Булай"-гаа дэлгээд дуусна. Толгой нь хүрэхгүй юманд хошуу дүрж суухаар бага ангид дахин сурч, Монгол хэлээ сайн сур.

Avatar

иргэн 2021-04-14 202.70.34.70

Тэгээд Элбэгдорж, Хотгор шанага хоёрыг оруулчихгүй юу доо.

Avatar

Заагч 2021-04-14 202.9.46.19

Болд нэрт хужаатай сайн үзэлцэх хэрэгтэй риогийн хулгайчдыг зайлуулах ёстой ашиггүй гэрээ хэнд хэрэгтэй юм.

Avatar

Иргэн 2021-04-14 202.9.47.2

Хамгийн чухал хүмүүсээ татна гэж тэнэгтэхээ боль… УИХ С.Ганбаатар, Ц.Даваасүрэн, Б.Бат-Эрдэнэ, Х.Болорчулуун, Ө.Шижир нараас бусдыг нь татаж авбал гэрээ хэлцэл харилцан ашигтай болно. Монгол Улсын эрх ашиг нэгд байх ёстой!

Avatar

Зочин 2021-04-14 183.177.99.230

энэ бас л Тио Тинтоогийн гар хөл б**с долоогч нарын нэг дээр дурьдсан УИХ гишүүдийг Ганбаатар Даваасүрэн Батэрдэнэ Болорчулуун нар хэлэлцээрт заавал байх шаардлагатай хэрэв татаж авбал Рио Тинтоогийнхон маш ашигтай хувилбар нөхцөл бүрдэнэ гэсэн үгцаашлаад монгол улс дараагийн үедээ асар их өр өвлүүлэн авна гэсэн үг юу 2051 он тэр тухай болохын ч хэрэггүй

Avatar

Dornodoos! 2021-04-14 139.5.219.186

Dornodiin ulaan hatsart hulgaich jdu-chin bolorchuluun yugaa ch medehgui hooson tolgoi shuu!!! Esgii hiih gazar hereggui nohod ih bna!

Avatar

erka 2021-04-14 192.82.78.64

erguu malnuudiig egnuulj baigaad buudah umsan ganbaatar mongoliin toloo ouy tolgoitoi gantsaaraa uzej baigaa shuu heniich medeegui umiig zobhon gambaa gargaj tabidag gambaag gargaj gadnihnii gar hol bolhno ene muusain nobshnuud

Avatar

энэ бүрэлдэхүүн явуулахгүй ээ 2021-04-14 103.206.195.230

ёстой л 100 ямаанд 60 ухна байна даа

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.89.178

Ганбаатар, Даваасүрэн хоёр Оросын бодлогоор хөдлөөд байх юм. Монголын бодлого гэж байгаа бол институтын түвшинд судлагдах ёстой. Бат-Эрдэнэ аврага гайгүй нурууг нь харж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.25.105

хэрвээ эдгээр Гишүүдыг Хэлэлцээрийн ажлын хэсгээс татах л юм бол тэгээд л МАН-ынхан далдуур Рио-Тинтогийнхонтой Хуйвалдаад ахиад л МУ-д ашиггүй байдлаар Гэрээ хэлэлцээр хийгдээд л явна гэсэн үг шүү дээ, Ганбаатар тэргүүттэй эдгээр Шударга Гишүүд ажлбн хэсэгт байх нь зүйтэй

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.40.77

Наад харанхуй, боловсролгүй Ганбаатар мэтээ татаач, УИХ-аас нь хүртэл татаж буулгаач, ичмээр!!!

Avatar

иргэн 2021-04-14 202.70.34.70

Машин дээр шороо ачаад гадаг ш зөөхөд нэг их боловсрол хэрэггүй байх аа, Элбэгдорж оо. 20 мянган хувьсагч аа ярьж дахиж хуурч чадахгүй байх аа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж