Бизнес эрхлэгчдэд 525.6 тэрбум төгрөгийн зээл олгожээ | News.MN

Бизнес эрхлэгчдэд 525.6 тэрбум төгрөгийн зээл олгожээ

Бизнес эрхлэгчдэд 525.6 тэрбум төгрөгийн зээл олгожээ

Бизнес эрхлэгчдэд 525.6 тэрбум төгрөгийн зээл олгожээ

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан өнөөдөр /2021.04.14/ болж дараах асуудлуудыг хэлэлцэн шийдвэрлэлээ.


Ажлын байрыг дэмжих зээлийн хүрээнд 

Эрүүл мэндээ хамгаалж, эдийн засгаа сэргээх 10 их наядын цогц төлөвлөгөөний хэрэгжилтийн явцын тайланг танилцуулав. Ажлын байрыг дэмжих зорилтын хүрээнд үйлдвэрлэл, үйлчилгээ эрхлэгч аж ахуйн нэгж, иргэдэд жилийн гурван хувийн хүүтэй, гурван жилийн хугацаатай 2.0 их наяд төгрөг хүртэлх зээлийг банкуудын чөлөөт эх үүсвэрээр олгож байгаа билээ. Энэ сарын 12-ны өдрийн байдлаар зээл олголт 26.3 хувьтай хэрэгжиж буй бөгөөд нийт 4,292.9 тэрбум төгрөгийн 34.2 мянган зээлийн хүсэлт ирснээс 525.6 тэрбум төгрөгийг 7,356 зээлдэгчид олгоод байна.

Зээл авсан 7,356 зээлдэгчийн 1,146 нь аж ахуйн нэгж, 6,210 нь иргэн байна. Үлдсэн 1,856.9 тэрбум төгрөгийн 12,049 хүсэлт судалгаанд байгаа бол 7,882 хүсэлтээс татгалзжээ. Иргэдийн авсан зээлийн дундаж хэмжээ 37.4 сая төгрөг бол ААН-ийнх 256.1 сая төгрөг байна.

Монголбанкны урт хугацаат репо санхүүжилтийн хүрээнд 1,557 зээлдэгч нийт 246.0 тэрбум төгрөг, орон сууцны ипотекийн зээлд 2,982 зээлдэгч хамрагдаж, 222.1 тэрбум төгрөгийн санхүүжилтийг тус тус авчээ.

Товчоор

–       Монгол Улсын Засгийн газар, Бүгд Найрамдах Беларусь Улсын Засгийн газар хоорондын Экспортын зээлийн ерөнхий хэлэлцээрийн хүрээнд “Трактор, хөдөө аж ахуйн машин, агуулах нийлүүлэх төсөл”-ийн дамжуулан зээлдүүлэх зээлийн гэрээг холбогдох хууль журмын дагуу байгуулахыг ХХААХҮ-ийн  сайдад даалгав.

–       Монгол Улсын газрын нэгдмэл сангийн 2020 оны улсын нэгдсэн тайлан, Улсын газар зохион байгуулалтын ерөнхий төлөвлөгөөний хэрэгжилтийн явцын мэдээллийг тус тус  сонсов.

–       Монгол Улсын нэгдсэн төсвийн 2022 оны төсвийн хүрээний мэдэгдэл, 2023-2024 оны төсвийн төсөөллийн тухай хуулийн төсөл,  Цахим гарын үсгийн тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төслийг тус тус хэлэлцэн дэмжээд УИХ-д өргөн мэдүүлэхээр тогтов.

–       УИХ-ын гишүүн Г.Тэмүүлэнгийн санаачлан боловсруулсан “Монгол хүний удмын сангийн аюулгүй байдлыг хамгаалах, хүн амын өсөлтийг дэмжих талаар авах арга хэмжээний тухай” УИХ-ын тогтоолын төслийг хэлэлцээд төсөлд өгөх саналаа нэгтгэж санаачлагчид уламжлахаар тогтов.

–       Covid-19/-ын цар тахлын нөхцөл байдал, авч хэрэгжүүлж буй шуурхай хариу  арга хэмжээний талаар Монгол Улсын Шадар сайд, УОК-ын дарга танилцуулга хийв гэж Засгийн газрын Хэвлэл, мэдээлэлтэй харилцах газраас мэдээллээ.

Засгийн газрын хуралдаан болж байна

НЭМЭЛТ: 

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан Төрийн ордонд үргэлжилж байна. Тус хуралдаанаар дараах асуудлыг хэлэлцэх юм.

  • Covid-19 халдвар цар тахлын нөхцөл байдал, авч хэрэгжүүлж байгаа шуурхай хариу арга хэмжээний талаар,
  • Эрүүл мэндээ хамгаалж, эдийн засгаа сэргээх 10 их наядын цогц төлөвлөгөөний хэрэгжилтийн талаар,
  • Улсын газар зохион байгуулалтын ерөнхий төлөвлөгөөний хэрэгжилтийн явцын талаар,
  • "Улаанбаатар төмөр зам" хувь нийлүүлсэн нийгэмлэгийн дотоодын ачаа тээврийн тарифын дунд хугацааны бодлого зэрэг 10 гаруй асуудал хэлэлцэхээр төлөвлөөд байна.

Гадаад харилцааны дэд сайд Б.Мөнхжинг чөлөөлөх үү?

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан өнөөдөр болно. Уг хуралдаанаар Гадаад харилцааны дэд сайд Б.Мөнхжинг чөлөөлнө гэх мэдээлэл цацагдаж байгаа. Түүнийг чөлөөлөх болсон нь албаны автомашин ашиглан шоудсан үндэслэлээр ёс зүйн хариуцлага хүлээлгэхээр болсон гэгдэж буй юм.

Хуулиараа дэд сайд нарыг Засгийн газрын хуралдаанаас томилж, чөлөөлдөг. Түүнийг өнгөрсөн оны долдугаар сард Гадаад харилцааны дэд сайдаар томилсон юм. Монгол Улсын их сургууль, Оксфордын их сургуулийг төгссөн түүнийг дэд сайдаар томилогдоход салбараа мэдэх хүн гэж тодорхойлж байв.

Тэрбээр Гадаад харилцааны дэд сайдаар томилогдохын өмнө Ерөнхий сайд асан У.Хүрэлсүхийн гадаад бодлогын зөвлөх, түүнээс өмнө Гадаад харилцааны яамны Төрийн захиргаа, удирдлагын газарт мэргэжилтэн, мөн яамны Төрийн захиргаа, удирдлагын газарт атташе, Элчин сайдын яаманд гуравдугаар нарийн бичгийн дарга, Гадаад харилцааны яамны  Бодлого төлөвлөлтийн газарт хоёрдугаар нарийн бичгийн дарга, МАН -ын Гадаад харилцааны албаны дарга зэрэг албыг хашиж байсан юм.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.46.66

Хөл хорино гэнгүүт иргэд дэлгүүрт бөөгнөрдөг, хөл хорингуут автобусанд чихэлддэг явдал хэд хэд гарлаа. Яагаад өмнөх алдаагаа тэр чигээр нь давтаад байгааг ойлгохгүй байна.

Avatar

Irgen 2021-04-14 192.82.67.138

Hahahaha dandaa MAN-iin JDV-chid avaa biz kkkk

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.55.188.107

Хятад вакцин шахуулсан хумуус чад хийсэн байх. Сайн дураараа шахуулсан бол яахавдээ дурандаа ухэл руугээ тэмуулж л гэхсэн, харин албадан шахуулсан бол ар гэр нь ЗГ-с 1 хуний амь дор хаяж $1сая нэхэх хэрэгтэй. Тэрнээс доош бол тийм л хямдаар амиа унэлж байгаам байна гэж бодохоос.

Avatar

Зочин 2021-04-14 103.212.117.242

Манайд халдвар асар хурдан тархаж.өвчлөл үхлээр дэлхийд тэргүүлэхэд их ойрхон байна Вакцин л үүнийг аврана.Сөрөг сурталчилгаа хийж нийгмийг бүү хохироо Вакцин олоход хүнд байгааг мэдээлээд байна. Чи вакцинаар бие хамгаалахгүй бол хэдэн ч удаа халдварт өртөж биеэ сүйтгэж болзошгуй

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.188.231

Munkhjin shig mundag bolovsroltoi, ner tsever humuusee gutgej namnah gej bgaa bol mongol uls tur uudluhgui oligtoi neg shirheg ch uuruuruu deeshleh ardyn huu oldohguin bn gej uzie dee

Avatar

Иргэн 2021-04-14 124.158.109.232

Халдварт өвчинтэй тэмцэх сэргийлэх ажил бол мэргэжлийн байгууллага ХӨСҮТ-ийн үүрэг гэдгийг хуулинд заасан байгаа. Гэтэл хуульд заасан чиг үүргээ хэрэгжүүлж мэргэжлийн удирдлага зохион байгуулалтаар хангаж чадахгүй байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 203.91.115.49

Хөл хорьсон бол хорьсон шиг хорь төр юм бол төмөр нүүрээ харуулаад хянаж цагдаад иргэдийхээ эрүүл мэнд амь насыг хамгаал амьд явах эрхийг нь жаахаг ч гэсэнанхаараачээ дэндүү хүнд байдалд орлоо ямар арчаагүй сул төр засаг вэ

Avatar

Зочин 2021-04-14 119.40.99.210

Дарга нараа яаралтай арга хэмжээ аваачээ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 119.40.99.210

МАН -ынхаан юу болоод байна аа ? Засаг төр шуурхай, маш сайн ажиллаачээ. Монгол хүний амь нас үрэгдээд байна шүү дэ. Монгол хүн үнэ цэнэгүй болсон уу ? Яаралтай арга хэмжээ аваад ажлаа хийгээчээ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 64.119.22.170

АН ын үл бүтэх нөхөд самуун дэгдээж төр засгийг унагаж босгож тоглоом тохуу хийж ажилд нь гай тарьж эцэст нь энэ хүнд үед иргэд л хохирч байна.

Avatar

zochin 2021-04-14 66.181.177.165

Sogtuu xuuxen zooj shouddag yamar ch yos zuigui ded saidyg zailuul. Iim xun mongolyn gadaad xariltsaag toloono gej yu baixav dee chaavaas.

Avatar

зочин 2021-04-14 202.179.25.22

ХӨСҮТ муу ажиллаж байна. УОК сайн ажиллаж байна. ХӨСҮТийн эмнэлгийн тусламж тааруу, мэргэжлийн бус тул зохион байгуулалт доголдож байна.Цар тахлын бэлэн байдал, зохион байгуулалт халдвартын мэргэжлийн тусламжын зохион байгуулалтанд байдаг.
ЗГ, УОК мянга чармайгаад нэмэргүй гэдгийг цаг хугацаа харуулахгүй байна уу? Ерөнхий сайд, шадар сайдаа??????????????

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.126.89.186

За ер нь ЗГ чармайж л байна. Монгол маань Авилгалд гүнзгий идэгдсэн учраас шавраас гарч чадахгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-04-14 124.158.126.106

Эрдэнэс монгол хэлэлцээрээ хийх хэрэгтэй бна. Юун их хурлын гишүүд вэ. За яахав засгийн газраас хэрэг эрхлэхийн дэд сайд нь орвол орно биз. Баахан хэрэггүй нөхдүүд цуглуулчихаад олигтой хэлэлцээр болохгүй л болов уу.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.126.90.73

ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН
ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН
ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН
ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН ВАКЦИН…………………….!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.179.24.132

Энэ засаг МАН үнэхээр чадамж алга аа. Хүрэлсүхтэйгээ таарсан худлаа сүгсэлзүүр гарууд. Монголоос зайлаад өг.

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.77.225

ВАКЦИН ЯАСАН БЭЭ?

Avatar

Dolgor 2021-04-14 103.26.195.57

Hob jibeer ajil hiihgvi baigaach soshild garsan batalgaagvi tsuurhalaar hvniig ajliig shiiddeg bol buruu tuilin buruu hvniig harluulah muuhai gvtgeleg bvv hiigeechee

Avatar

ВАКЦИНАА ХУРДАН ОРУУЛААЧЭЭ ЗГ-аа 2021-04-14 64.119.22.43

ЦӨӨХӨН ХҮН АМАА ХАЙРЛАХ Х СЭТГЭЛ БАЙНА УУ ???

Avatar

Irgen 2021-04-14 192.82.67.138

Odoo ogtsoroo ta nar ard tumen bosohod Belen bn shuu !!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-14 202.9.46.176

ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧИЙН ЁС ЗҮЙГ МӨРДДӨГГҮЙ, ЁС СУРТАХУУНГҮЙ ХҮНД МЭРГЭЖИЛ ЭНЭ ТЭР ГЭСЭН ЭРЭЭН ЦААС БАЙГААД Ч УХААН МУУТАЙ БОЛ НЭМЭРГҮЙ.МОНГОЛЫН ТӨР АЛИА САЛБАДАЙ НАРААР ДҮҮРЛЭЭ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

ХОРОЛ 2021-04-14 202.126.88.217

Хорол гэж нэр шигээ гар уу гүү юу ЗГ юу гэж ийм улс төржсөн худал гүтгэлгээр бүрэл бүтэн улсынхаа дэд сайдыг чөлөөлөх вэ бүр хамгийн мөрөөрөө ажилаа хийж яваа хүн, харлуулах юмаа олж ядсан сүгнүүд

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.91.162

Дэд сайд Б.Мөнхжинг чөлөөлнө. Ноцтой асуудалд холбогдсон байна. Өөрөө тайлбар хийгээгүй. Тэгэхлээр үнэн байж таарна

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.9.40.25

Боловсролтой байж болноо, харамсалтай нь амьдрал үзээгүй төрийн албаны шат шатыг дамжаагүй залуучуудыг өндөр албанд шууд тавьсанаар залуучуудын нэр хүнд унаж байна тэдэнд монгол ухаан суух нас, хугацаа хэрэгтэй. энэ байдалд монгол улсын бүх шатанд нүүрлэжээ

Avatar

Зочин 2021-04-14 122.201.21.226

анхбаяр гэж мэнгэтийн новшийг хамт чөлөөлөөч

Avatar

Оч 2021-04-14 66.181.161.116

Үгүй

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.67.12

Бүх сайд газрын даргаас дээших тушаалтнуудын ердийн хэв маяг энэ шүү. Ингэтлээ ялзарч төр улсаа сүйрүүлээд 31 дэх жилдээ орлоо. Улс гэр бусниулаад дууссан Оюунэрдэнээ.

Avatar

зочин 2021-04-14 192.82.88.129

Хэрэв чөлөөлөхгүй бол энэ байтугай юм болдог тэр бол байдаг л зүйл төрийн албанд гэж ойлгож болох л юм байна

Avatar

Зочин 2021-04-14 192.82.75.58

Баянсэлэнгэ

Avatar

Zochin 2021-04-14 66.181.188.231

Ugaasaa arhi tamhi shownaas hol huniig iim yumand chirsen n unemshilgui bna

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.181.89

Оюун-эрдэнэ хулхи хурандаагаас хараат биш л юм бол Б.Мөнхжинг чөлөөлж чадна. Харж л байя утсан хүүхэлдэй мөн эсэхийг нь

Avatar

Зочин 2021-04-14 139.5.217.82

Ugasa mun shdee.togloomin said shdee

Avatar

Зочин 2021-04-14 103.26.194.139

Mon bailaa geed yaah ve, bas bish bailaa geed yaah ve? teneg atsnuud.

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.126.89.154

bolovsroltoi arhi uudaggui ONTS

Avatar

Зочин 2021-04-14 64.119.24.66

chuluulj chadahgui ee tiim zorig bhgui

Avatar

зочин 2021-04-14 203.91.115.48

мөнхжингэ халбал шадар сайд эхлээд халахдах ёстой болноо до тэгээгүй байж халахгүй бх аа

Avatar

Зочин 2021-04-14 14.39.21.2

Нэн даруй чөлөөлөх ёстой

Avatar

Зочин 2021-04-14 202.126.88.217

Мөнхжин тэгж явах хүн бишээ, оксфордыг амжилттай төгссөн архи ууж шоудаггүй эргэн тойрныхон нь сайн мэднэ. Тэр бичлэгэн дээр дэд сайд нь бхгүй баахан өөр хүмүүс илт гүтгэлэг явагдаж бгааг анзаараад л бна.

Avatar

МАН доромжлол даажигнал 2021-04-14 103.26.194.183

Эх орон ард түмэн чинь гадаад улсуудаас захиалсан вакцинаа авч чадахгүй урд хил хаалттай эдийн засагтт доргилт өгч байхад өдөр бүр халдварт ковидоор үрэгсэдийн тоо өсч байхад гадаад харилцаан асуудлаа ярьж хөөцөлдөхийн оронд хувийн жаргалаа хайж татвар төлөгчийн мөнгөөр цалинжиж шатахуун хэрэглэж хүүхэн нааж явах гэж хаанаас хэн ийм залууг өргөж албан тушаалд тавина вэ

Avatar

зочин 2021-04-14 139.5.219.201

Сайд мэдээгүй танхай жолооч балайрсан байж болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-14 103.229.123.81

Хурдан чөлөөлөх хэрэгтэй. Манай намын нэо хүндийг унагасан. Хариуцлага тооцохгүй бол Дараагийн сонгуульд сөргөөр нөлөөлнө. Оксфорт төгсөөгүй нөхөр шүү. Найзаа тусгай үүрэгт элчин сайдаар томилсон гээд сонин дээр гхрсан. Шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-14 66.181.188.231

Мэдээллийн сайтууд хэр үнэн мэдээлдгийг харж л байя. ГХЯ-ны зочинд явдаг машин яагаад дэд сайдынх болов, тэр бичлэг гээд бгаа юман дээр сайд нь байхгүй хэхэ хэтэрхий улс төржүүлээд бгаан биш үү! Өндөр боловсролтой залуу оксфордыг амжилттай төгссөн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж