Барилгын хогоо асгаад зугтсан иргэнийг олж, хогийг нь буцаан ачуулжээ | News.MN

Барилгын хогоо асгаад зугтсан иргэнийг олж, хогийг нь буцаан ачуулжээ

Барилгын хогоо асгаад зугтсан иргэнийг олж, хогийг нь буцаан ачуулжээ

Барилгын хогоо асгаад зугтсан иргэнийг олж, хогийг нь буцаан ачуулжээ

Нийслэлд энэ сарын 11-ний орой 23.20 цагийн орчим нэгэн иргэн голын эрэгт барилгын хогоо хаяад зугтжээ. 30-90 УББ улсын дугаартай автомашиныг харсан иргэн экологийн цагдаатай хамтран тухайн машины эзнийг олж, хаясан хогийг нь буцаан ачуулсан байна.

Хог хаягдлын тухай хуулийн 43 дугаар зүйл (Хууль тогтоомж зөрчигчид хүлээлгэх хариуцлага), 43.2-т “Энэхүү хуулийг зөрчсөн хүн, хуулийн этгээдэд Эрүүгийн хууль болон Зөрчлийн тухай хуульд заасан хариуцлага хүлээлгэнэ” хэмээн заажээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ЗөвЗөв
8
БурууБуруу
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-13 192.82.67.12

бүх хогийг ачуулах байсан юм

Avatar

irgen 2021-04-13 202.126.89.8

yg n joloonii erhiig n hasch mashiniig n ylsiin orlogo bolgodog hyyli jyram baidag bol hen ingeh bilee

Avatar

Zochin 2021-04-13 64.119.22.38

malig torgoh heregtei! jinteihen shig, iim l maluud hotod orj ircheed hot buzartuulaad baigaa shuu. huduuruugee zailj huduunuu l butsartdag yum baigaan biz bitgii hotod orj ircheed maltaad baigaarai!

Avatar

zochin 2021-04-13 202.179.26.117

masch ondor torgoj chariuuchlaga toochoj chuuliin chariuuchlaga chuuleelgech estoi. Boon chogon dund amidarmaargui bna

Avatar

l***r ork 2021-04-13 202.179.26.170

l*****n muu ork p***a nutagruugaa ailaach muu ats

Avatar

Зочин 2021-04-13 150.129.142.250

Увайгуй хар новшийг шоронд хатаавал таарна.

Avatar

Зочин 2021-04-13 66.181.166.154

Ийм эх орондоо хайргүй новшнуудыг Шижээравдангаар банздуулмаар байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-04-13 192.82.89.20

ЗӨВ БАРИЛГЫН ХОГОО ХАЯСАН МАШИНЫ ЖОЛООЧИЙГ ОЛЖ ХОГЫГ БУЦААЖ АЧУУЛСАН ИРГЭН ЦАГДААГ УРАМШУУЛЖ ЖОЛООЧИЙН ЭОХТЭЙ НЬ ТООЦОО ХИЙЖ ТОРГОХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

zocnin 2021-04-13 64.119.27.150

Ter barilgag barij baigaa baiguulga,kompand n hariutslaga tootsoh heregtei.Tegj baij iim busarmag uildel zogsono.

Avatar

zochin 2021-04-13 64.119.27.150

Sain torgoh heregtei.Mashinii n huraasanch yadag yum.

Avatar

zochin 2021-04-13 120.142.31.236

pasdug 3n sar hog achuul

Avatar

зочин 2021-04-13 203.91.119.46

ИЙМЛ БАЛИАР ХҮМҮҮС ДЭЭ ӨӨРӨӨ Л БОЛЖ БАЙВАЛ БУСАД НЬ ХАМААГҮЙ БҮР САЙН ТОРГОХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙСАН ЮМ БУСДАД ҮЛГЭР БОЛНО. ХОГИЙН НОВШНУУД

Avatar

Зөв хүн 2021-04-13 192.82.71.149

Болждэ.Зөв бна.Ийм хүмүүс олон бгаасай .Тэгвэл муусайн оркуудыг дор нь намнаж хот өнгө төрхөө засна шүү?!Хөдөөнөөс шилжин ирэгсдийг ухамсартай болгомоор бна.Байр түрээсэлж амьдараад цонхоороо хогоо хоолны ясаа шидээд бх юм .Хэлэхээр бид хөдөөнөөс ирсэн түр оршин суугч гэж хуцна…СӨХ мөнгөө өгөхгүй бөөн хэл ам.

Avatar

Зочин 2021-04-13 64.119.23.111

SUH geh huvalziig nen darui tatan buulgaj osnaak ruu negtge! Uvhnuun mungu tulsun suh dundaas ni idsen bsan!!!

Avatar

Зочин 2021-04-13 202.55.188.107

Байраа хелслуулсэн эзэнтэй нь хатуу ярь, эзнээс нь СЕХ-г ав, болохгуй бол тог ус дулааныг нь таслах хуртэл арга хэмжээ ав.

Avatar

Зочин 2021-04-13 66.181.161.111

Гоё гоё

Avatar

монгол 2021-04-13 66.181.181.161

ОРК-ыг дахад эргүүтэхгүй болтол нь торгоод өгөөч

Avatar

Иргэн 2021-04-13 124.158.85.238

Олны өмнө банздах манжийн хуулийг сэргээе !!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж