Ерөнхийлөгч Э.Энхбатын эмчилгээний зардалд тусламж үзүүлжээ | News.MN

Ерөнхийлөгч Э.Энхбатын эмчилгээний зардалд тусламж үзүүлжээ

Ерөнхийлөгч Э.Энхбатын эмчилгээний зардалд тусламж үзүүлжээ

Ерөнхийлөгч Э.Энхбатын эмчилгээний зардалд тусламж үзүүлжээ

Улсын начин Э.Энхбатыг  өнөөдөр /2021.04.12/  БНСУ руу авч явсан талаар бид өмнө нь мэдээлсэн. Тэрбээр Гэмтэл согог судлалын үндэсний төвийн Сэхээн амьдруулах тасагт  ес хоног хэвтэн эмчлүүлсэн ч бие нь  сайжрахгүй бүтэн унтуулгатай байсан юм.

Түүний эмчилгээнд зориулсан хандивын аяныг бөхчүүд эхлүүлсэн. Түүнчлэн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ихээхэн хэмжээний мөнгөн тусламж үзүүлсэн байна.

Одоогоор эмчилгээнд  хэдэн төгрөг шаардлагатай нь тодорхой бус байгаа бөгөөд Н.Түвшинбаярын ар гэрийн зүгээс эмчилгээтэй холбоотой зардлуудыг гаргаж байгаа гэсэн мэдээллийг Н.Түвшинбаяр аваргын өмгөөлөгч Л.Данзанноров хэвлэлд ярьсан.

Улсын начин Э.Энхбатыг зодож, хүнд гэмтэл учруулсан  Монгол Улсын Хөдөлмөрийн баатар, МҮОХ-ын ерөнхийлөгч Н.Түвшинбаярыг 20 хоног цагдан хорих шийдвэрийг Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс гаргасан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
106
ТэнэглэлТэнэглэл
26
ЗөвЗөв
14
ХарамсалтайХарамсалтай
12
ХөөрхөнХөөрхөн
11
БурууБуруу
9
ГайхмаарГайхмаар
8
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

86 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-12 64.119.19.28

Түвшинбаярыг хамраа сөхөхөд их нөлөөлсөн хүн дээ

Avatar

Ккк МАНгарууд сэвэхээ болио 2021-04-12 37.170.146.60

МАНгарууд битгий инээд хүргээд бай л даа, төрүүлсэн эцэг эх нь хүртэл хүүхдийнхээ бодол санааг мэдэдгүй бусуу, биеийг нь төрүүлэхээс ухааныг нь төрүүлдэггүй гэдэг дэ, ийм сайхан хүн ивээл хайраа өгч тэрнийх нь үр шимээр өдий зэрэгтээ нэр хүндийг олж авчаад дааж явж чадсангүй дэ

Avatar

Г 2021-04-12 139.5.216.190

Жэнког дагасан хүмүүс заавал асуудалд ордог жамтай юм даа. Наад новшоосоо хол яв залуусаа.

Avatar

Зочин 2021-04-12 139.5.216.190

Хайран залуу. Жэнко новшийн оролцоо байгаа шүү. Жэнког дагасан хүмүүс заавал асуудалд ордог жамтай юм даа. Наад новшоосоо хол бай залуусаа..

Avatar

Bitgiii hudlaaa hutsaj bai!!!!!! 2021-04-12 103.26.193.172

9 honog buten untuuulgatai bsan ch geh shig uchriiig ni buren duuuren olooogui bj ingej buruuu medeeelel bichheeee boliooch balair ziii garval l hudlaaaa hutsaj bdag ymnuuuud!!!!! medee beltgehiiiin tuld nudeee uhahaaas butsku boltson baliar setguul zuin salbariiinhan!!!!!! buren saijraaagui ch geh shig!!!! manai gemtliiiihen harin ch anh irhees ni avhuulaaad zuv arga hemjeegee avsan ym shuu!!!!!! hudlaaaa hutsaj huniiii hudulmuriiiig uguisgehiiiiig bolioroi!!!!!! amniiihaa zorgooor chalchigsad!

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.176.32

Түвшинбаяр бас Ерөнхийлөгчтэй хуваалцсан байх нь ээ? Мангар, нарийн гэсэн Төвшөө

Avatar

Апу 2021-04-12 66.181.181.118

Архт уухаа больцггоё

Avatar

зочин 2021-04-12 202.179.25.96

Энэ зодооны үед дэргэд нь хүмүүс байгаагүй юм болов уу Болиулах, салгах, мэдэгдэх газарт нь түргэн мэдэгдэх ч юм уу ямар нэг арга хэмжээг түргэн авсан бол

Avatar

Ээж 2021-04-12 64.119.23.174

Энхбатд ямарч их тусламж дэмжлэг овоолоод хуучин шигээ болох уу??? Эвдэрхий л хэвээрээ ….!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.184.73

Ulsiin mongonoos l bish gej naidaya! Bidend estoi hamaagui shuu!

Avatar

зочин 2021-04-12 124.158.83.139

ЭРИЙН МУУ БӨХ ЭМИЙН МУУ УРЛАГИЙНХАН ГЭНЭ ЭЭ

Avatar

уөбаөа 2021-04-12 66.181.178.187

Түвшинбаяр гарч ирээд ахдаа зодуулах байх даа…

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.161.10

Sugn hun zodvol chi tulj l taaraashd

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.183.115

Ишшш энэ янзаараа Баттулга маань ч огцорхнээ. Хүрэлсүх яалтчгүй бүх талаараа илүү байна. Уг нь Баттулгад өстэй муу биш шүү дээ. Яалтчгүй Ерөнхийлөгчийн сонгууль болхоор л энэ хоёр маань ийм байдалд хүрчлээ. Нэг зүйлийг онцлоход Сэтгүүлчдийн дайн бол биширмээр мундаг байнаа. Одоо хэн нь юуг ухаж гаргаж ирэх бол гэхээс олон ангит хит цуврал үзэж байгаагаас ялгаа алга ХИХИ

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.9.46.7

Тэжээсэн бяруу нь тэрэг эвдсэн л дээ

Avatar

Zz 2021-04-12 66.181.177.234

Bayrlalaa yorohiilogch doo.Xvvmvvsee hunii zowlongoor uls tur hiihgui muuhai bn neg n uheh gj bhd zgr l zalbirch bai

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.9.40.187

Эрийн муу бөх…

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.186.159

Сайндаа ч биш бууныхаа нохойг хэргээс аятайхан мулталчих санаатай л нохойтож байгаа биз

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-12 202.9.46.80

ЭНЭ ХҮН ХҮҮХДИЙН ЭМЧИЛГЭЭНД ТУСАЛСАН БОЛОВ УУ???

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.70.36.122

Арай өөр асуудал яваад бна хөөе. Баас долоох хараанд муу бдгиймуудаа янз нь

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.89.102

jenko chi yaah gej um bolgond nuluuluh gej hoshuuga dvrj baigam be bolchih

Avatar

зочин 2021-04-12 202.9.41.40

Юун сүртэй юм! Ямар гаььяа байгуулсан улсууд вэ? гал түймрээс олон хүний амь аварсан уу , эсхүл өөр ямар нэгэн баатарлаг гавьяа байгуулж яваад ийм болов уу? Еөрк нь мөнгөөр булж, тусгай онгоц гаргаж, 2-3 эмч дагалдаж ч бх шиг.ккк. Хүний амь аварч яваад эрэмдэг зэрэмдэг болж амиа алдсан залуусыг Гөлөөг ч гэдгүйм байж. ккк. цуцу

Avatar

мгл 2021-04-12 192.82.69.205

хэргиин эзэн нь энэ байтугай зардал даах тэнхээтэй байтал женко хажуугаар нь орж хулгай луйварын монгоороо гайхуулах нь ямар учиртай юм?Новшнууд минь зиндаа зиндаандаа байгаарай!

Avatar

irgen 2021-04-12 202.21.108.148

hulgai gdgiig ni notolj chadwal bugdiig ni aw hoshnogo min 😀 ………. zindaandaa baigaarai ahhahahah

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.88.129

Хурдан идгээрэй. Залуучууд төлөвшиж, даруу, хүмүүжилтэй баймаар юм даа. Спорт, урлагийн салбарт хувь хүний хүмүүжил, төлөвшлийг бий болгоход их зүйл хиймээр байна Тэгэхгүй бол хүчирхийлэл, хар тамхины асуудлаар залуу сайхан нас нь үрэгдэх гээд байна

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.89.34

Анхны олимпийн аварга нь хүн зодсон гэвэл Со нар бөөн сүр бно шүү тэр тусмаа найзыгаа ичмээр дуугайил байя

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.161.94

Bayarlalaa Erunkhiilugchoo. Enkhbat maani hurdan edgeed ekh orondoo ireerei! Muuhai um bichikhee bolioch humuusee!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.161.94

Manai Erunkhiilugch iim l mundag hundee.Bayarlalaa.Enkhbat maani hurdan edgeed ireerei!

Avatar

Зочин 2021-04-12 64.119.18.15

Byatshan hvvhdvvdiin emchilgeend ingj hurdan handj mungu handibladag yum blob uu esbel asuudald zubkhun tusgailan anhaaraad bga yum uu

Avatar

Зочин 2021-04-12 150.129.142.116

Хүний нөөцгүй хулгайч луйварч алаач шулаачдын нөөцтэй Загалмайлсан эцэг биднийг удирдаж бн ! гэхээр ой гутаж байгааз?!

Avatar

jonhuu ogtsor 2021-04-12 202.21.107.78

zasgiin mungu uildaggui gej ulsiin hurungiig duraaraa ureh yum daa.hun zodson novshiin bandiar ni zardliig ni garguulaach.daraa ni nasaar ni hori

Avatar

Zochin 2021-04-12 202.21.124.22

Humuusee uuurlaj haraah hereggui.Ene yasan ta nart ertei uomuu.Tsar tahald 5 ter bumiin huvtsas hereglel hiilgeef egch l bsan.Hend egeh n gol bish egch l baig.Busad UIH iin gishuud tsar tahald uo egsen.Har sarnai Amaraa hurtel 3 sayiig egch bhd UIh hulgaichuud bhgui bga .Battulga EKdee bish.Ard tumnees urgan garsan.eeriinhee huls.huchiig gargaj uzsen ychir busdad handivlaj bga uom
Hulgai hiigeegui tsever munge

Avatar

Зочин 2021-04-12 173.245.46.218

Хулгайч пиздуу өөрийнхөө нохойны хийсэн гайг үүрхээс яахав

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.70.81

chi ch bas hen negni nohoi l bga biz

Avatar

Angchin 2021-04-12 202.9.46.203

энэ ерөнхийлөгч гуай, нийгмийн хэв журам зөрчиж, бжсдад буруу үлгэр үзүүлсэн хэн нэгнийг дэмжээд өөхшүүлээд байгаа юм уу. Энэ лав нийгмийн төлөөх хөрөнгө лруулалт биш

Avatar

Эргүй дурак! 2021-04-12 66.181.191.142

Битгий мэдрэлт,мал аа!

Avatar

Engiin ard 2021-04-12 66.181.186.149

Munguu yag heregtei hvnd ni ugulduu

Avatar

... 2021-04-12 66.181.161.10

pee hun burt ingej handdag bol goyoooo

Avatar

Зочин 2021-04-12 103.26.195.93

Хулгач БатТулга баян юм чин

Avatar

Жанхуу тэрбумыг хулгайлж буцааж 100.000 төгрөг л өгдөг. 2021-04-12 139.5.218.81

Жанхуу Монголын төрөөс 1.2 тэрбум доллар буюу 3 их наяд 420 тэрбумыг хулгайлсан. Зүйрлэж хэлбэл 1 сая төгрөг хулгайлсан хүн 100 төгрөгийг буцааж хүнд өгсөн гэсэн үг.

Avatar

эзнээ олчих 2021-04-12 150.129.142.232

ЧИ НААД ААГАА БАГТААЖ ЯДАЖ БАЙГАА ХОЕР МАНГАРТ ЗАРЦУУЛСАНААС БЯЦХАН ОХИН ЭЭЖ ААВ НАРТАА НААД МЕНГЕНЕЕСЕЕ ЕГ

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.182.247

Женко далдгарынхаа хийсэн хэрэг болохоор хэдэн цаас хаяж лдээ

Avatar

Иргэн Дорноговь 2021-04-12 192.82.83.224

Яах аргагүй л Түвшинбаярын сайн ах юм. Өмгөөлөгч Данзанноровыг хонгилын шүүгчээр дэвшүүлэх сураг их гарсан шүү. За тэр яахав. Энхбат хурдан тэнхрээсэй дээ.

Avatar

Сайн 2021-04-12 64.119.16.91

Баттулга маш олон хүнд энэ байдлаар тусалдаг гэсэн. Гэхдээ хэзээ ч тэрийгээ зарладгүй

Avatar

Зочин 2021-04-12 139.5.218.81

Жанхуу Монголын төрөөс 1.2 тэрбум доллар буюу 3 их наяд 420 тэрбумыг хулгайлсан. Зүйрлэж хэлбэл 1 сая төгрөг хулгайлсан хүн 100 төгрөгийг буцааж хүнд өгсөн гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.70.194

ш**,ямар долигонуур угаадас вэ.

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.191.142

чи өөрөө я*****с.

Avatar

худлаа 2021-04-12 66.181.179.148

Худлаа х**.туслуулсан нь яагаад баярлалаа гээд хэлчихгүй байгаа….а

Avatar

ах 2021-04-12 192.82.76.57

Эмчилгээ хийлгээд бүрэн эрүүл болохгүй бол мөн харамсалтайяа Хүнийг зодож болно сүг болтол зодож болохгүй шүү дээ Тэгэхээр энэ бол төрөлхийн араатан юм байна

Avatar

Монголын иргэд 2021-04-12 66.181.191.151

Хулгарууд энэ хүн нас барчихвал өндөр ял авахаас айж мөнгө өгч байгаа түүнээс хүн чанарын үүднээс өгөөгүй нь мэдээж, даварцан хоёр шившиг…

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.83.135

Өгчиж байсан юм өгсөөрч байх болно.Чи бол сохор улаан зоос ч өгч чадахгүй ш дээ Нусан чавх

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.181.137

Амийг ньаврахад шаардлагатай мөнгөн тусламж, зохион байгуулалтаар туслах нь Женко, Түвшинбаяр нарын хэнтэй ч хуваалцахгүй, эн тэргүүний үүрэг.. Бөхчүүд, иргэд сэтгэлээрээ туслах нь дараагийн асуудал.

Avatar

zochin 2021-04-12 103.212.116.225

БАТТУЛГА МӨНГӨ ТӨЛСӨН БОЛ БУРУУГАА ХҮЛЭЭЖ БУЙ НЬ ТЭР

Avatar

Мөнхжаргал 2021-04-12 66.181.181.81

ЖУдо бөхийн зүтгэлтэн шүү

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.91.102

Архи ууж танхайрч таахалзсан, ажилгүй дураараа,бусдыг дээрлэхсэн дээрэмдсэн,бусдаар тэжээлгэсэн үл бүтэх этгээдүүд л Монголоор дүүрэн байна. Түүнийгээ тэд их мундаг бахархал гэж боддог бололтой онгироо, сагсуу, хоосон толгойнууд.Хуулиа чангатга,.чанд биелүүл. Гэмт хэрэг өссөн, амьд явах батлагаагүй, хэвийн амьдрах боломжгүй ийм байхад, эрх чөлөө хүний эрх ардчилал лозогноод үр дүн байх уу..

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.83.135

Тэнэг хүүр вэ!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-12 103.57.95.209

бөхийн засаглалтай улсад бөхчүүд алзахгүйээ мань тэрэнд санаа зовох илүүц

Avatar

Зочин 2021-04-12 49.196.25.3

Arhidaj uruu tatahaa zogsoo

Avatar

Зочин 2021-04-12 103.57.93.153

хуншгүй залуу байна даа гэж ерөнхийлөгч бодсон байх болтугай. Зодсон залуу бол хуншгүй ,увайгүй, тэнэг байна дөө

Avatar

Зочин 2021-04-12 139.5.218.81

Жанхуу бол түвшинбаяраас илүү хүн чанаргүй адгийн амьтан.

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.83.135

Дахиад ерөнхийлөгч болно чи яана даа !!! Нохойн гөлөг минь

Avatar

ЧИНГИС ХААН 2021-04-12 139.5.218.81

192.82.83.135 гэгч жанхуугийн угаадас гудрагч, жанхуугаа шоронд орно гэхээс үхтэлээ айж нет жижүүрлэж, жорлонд хоргодож сууна. Монголын ард түмэн жанхууд салавч өгч, шоронд суулгах болно…

Avatar

zochin 2021-04-12 64.119.26.180

Burhan mini eruul saruul bolj bval heni mungu hen baih ni hamaagui ee huni saihan setgelt zaluug burhan iveeh boltugai gej eruuj bna eruul saruul bolood eh orondoo hurdan ireesei bilee

Avatar

Зочин 2чир 2021-04-12 66.181.185.41

Ерөнхийлөгч маань хүндтусалж байгаа нь сайн боловч кармаанааас нь гарах болов уу. Нэг л итгэхгүй байна. Жирийн хүнд ингэж тусалдаг бол сайн сан

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.83.135

тэр байнга тусалдаг жирийн 100гаад хүнд орон сууц өгсөн байдаг

Avatar

192.82.83.135 жанхуугийн тролл... 2021-04-12 139.5.218.81

Жанхуу Монголын төрөөс 1.2 тэрбум доллар буюу 3 их наяд 420 тэрбумыг хулгайлсан. Зүйрлэж хэлбэл 1 сая төгрөг хулгайлсан хүн 100 төгрөгийг буцааж хүнд өгсөн гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.55.188.107

Sainiig dagaval sarnii gerel, muug dagaval mogoin horlol

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.90.53

Sariin 8 Saya avdag teriig boliulaa erun utgagui yum ene hun medal avlaa gd bid nasan turshiin tsalingiin urund orno gedeg utgagui yum

Avatar

ЧИНГИС ХААН 2021-04-12 139.5.218.81

Ард түмний хайр хүндлэлийг нулимсан сагсуу, сагасан нөхрийг нэн даруй бүх насаар нь гянданд хорьж бүх одон медалийг нь хурааж ав. Өмнөх үйлдсэн хүчингийн хэрэгт мөн тохирсон ялыг нь өг. Хонгилын шүүхийн эзэн болох энэ залууг хэт эрхлүүлсэн Жанхууд мөн адил ял өг.

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.165.250

Сайхан амжилт гаргаад явж байгаа спортын сайхан залуучуудыг энэ элдэв нам, талцал, улс төрийн албан тушаал гэсэн зүйл уруу оруулж эвдмээргүй л байгаа юм даа. Эд нар ард түмэндээ шал өөр энгийн утгаараа хүндлэгддэг, баясгадаг, бахархуулдаг ховорхон төрсөн сайхан залуучууд юмсан.

Avatar

Шударга АРД 2021-04-12 139.5.218.81

ЯМАР Ч БОЛОВСРОЛГҮЙ,, БИЕЭЭ ТООСОН ДЭЭР НЬ ХҮНЛЭГ БУС АДГУУС ЗАНТАЙ УЧРААС Л ИЙМ ХАРГИСЛАЛ ҮЙЛДЭЖ БАЙГАА ЮМДАА !! УРЬД НЬ Ч БАС ХҮН ЗОДОЖ Л БАЙСАН!! ИЙМ ЮМНУУД Л БАТТУЛГЫН ТҮЛХЭЭСЭЭР ТОМ АЛБАН ТУШААЛД ОЧООД ДАРАА НЬ ХҮН АЛДАГ!! ЗАМ ТЭЭВРИЙН ЯАМНЫ а******н МАХБАЛ 4 ХҮҮХДИЙН ЭЦЭГ САЙХАН ЗАЛУУГ АЛААД ОДОО ШОРОНДОО БАЙГАА!! ХУЛГАЙЧ БАТТУЛГЫН ГАР ХӨЛ БОЛОГСОД ИЙМЭРАҮҮ Л АРААТНУУД БАЙДАГ!! НҮГЭЛ НЬ НҮДЭЭРЭЭ ГАРЧ БАЙГАА НЬ ЭНЭДЭЭ!! БҮГДИЙГ ҮНЭНИЙ ШҮҮХЭЭР ЯЛЛАЖ ШОРОНД НЬ ХАТАА!

Avatar

Зочин 2021-04-12 64.119.18.194

Энэ бол Түвшинбаяр болон түүний хэмжээнд хүрэх олон залууст том сургамж болох учиртай. Иймээс хуулийн өмнө бүгд тэгш эрхтэй байж, Түвшинбаярт хуулийн дагуу хариуцлага хүлээлгэх нь юу юунаас чухал. Ерөнхийлөгч Баттулга ямар ч утгаар начин Энхбатад тусалж болно. Гэхдээ энэ явдал Түвшинбаярын хариуцлагагүй хумс ч нимгэлэх учиргүй. Тэгж баймаар нь бид гэгээлэг ирээдүйг энэ улс орны залуу үеийнхэнд үлдээх юм шүү.

Avatar

zochin 2021-04-12 64.119.26.180

Mungu hen ugsun baih ni hamaagui zaluu mini edgerch bosoj ireh ni chuhal bna hamgin turuund

Avatar

Нэр олж байгаа санаатай юмдаг 2021-04-12 66.181.186.229

Нэр олж байгаа санаатай юмдаг уу даа. Ингэж нэр олох гээд яах вэ дээ. Тэр тусмаа Ерөнхийлөгч хүнд бол илүү л маяг. Нөгөө талдаа Олимпийн аварга Түвшинбаяр сүүлийн 10 илүү жил яг энэ хүний хажууд хуурай дүү нь болж ажил, амьдралынх нь бүхий л явцад цуг байсан. Тэр хэрээр ч хуурай ахаасаа хүссэн ч, эс хүссэн ч биеэ хэрхэн яаж авч явах вэ гэдэг дадал зуршлыг сурсан л байж таарна. Таныг дагасан хүнээс ямар авир гарч байгаа дээр яг ямар үлгэр жишээ үзүүлж байгаагаа Ерөнхийлөгч зориуд анхаармаар…

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.88.175

Женко хар хаяаатай нөхөр бна. Хол бай!!!

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.88.175

Женко ер нь хар хаяатай нөхөр бна шүү!!! Хол баймаар

Avatar

Зочин 2021-04-12 46.27.145.211

Ерөнхийлөгч хүн иймэрхүү зүйлд оролцох зохисгүй шүү дээ.хувиараа цаагуураа туслах бол жич асуудал.ямар ч намба бодлого алгаа.эх орноо эмнэлэг үйлчилгээтэй сайн эмч нартай болгох нь дарга удирдлагуудын ажил болхоос иймэрхүү хувийн шинжтэй ажлаа бүү олон нийтийн мэдээллээр мэдээлээчээ ямар ч бодлого ур чадвар алгаа

Avatar

өвөө 2021-04-12 192.82.85.77

Ерөнхийлөгчөөс болж зодоон болсон гэв үү?

Avatar

Зочин 2021-04-12 64.119.16.100

Аваргаа хат даа найзын шинжгүй н**ш

Avatar

Уншигч 2021-04-12 192.82.75.172

Бэйсболын цохиураар гэдэс рүү нь цохиод л дээш нь харуулж хэвтүүлж байгаад л гэдсэн дээр нь гишгээд л хүнд хүнд бэлтгэл нэртэй тамалгаа хийгээд зурагтаар гараад байсан санагдах юм манай одоогийн ёөк, дагаж далдаганадаг нөхдүүд нь бурууг нь сураад хүн зодож хүнд гэмтээгээд байхад туслахгүй гээд ч яахав дээ,

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.161.54

Өөрсдийгөө лаг гээд бодчихсон тэр Булганы хурган дарга нар л дунд нь хэрүүлийн алим тарьсан юм биш үү. Заавал тэд нарын улыг долоож долигонох ёстой юм уу? Хотод ирээд хэн ч биш гэдгээ мэдэхээр уур нь хүрээд нутгийн хэдэн залуучуудаар хүндлүүлэхгүй бол болдоггүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-04-12 46.27.145.211

Бүхэл бүтэн улс байж Эмнэлэг ч байхгүй 🤮бүх юм нь мафийн шинжтэй.ерөнхийлөгч нь ингээд мафийн толгойлогч шиг байхаар аргагүй юм дөө.

Avatar

z 2021-04-12 103.26.195.29

tuvshinbayraa chi bol zvgeer l hoshnogonii alchuur ok

Avatar

Z 2021-04-12 192.82.68.157

Yamar muuhai ug helleg heregledeg hun be. An ultimate doldrum.

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.9.40.47

Монгол эрчүүд бөөнөөрөө нийлж архидаггаа одоо болтх хэрэгтэй Ялангуяа энэ нэг жоохон мөнгөний бараа харчихсан нам дагаж мөнгөжсөн но-вшнууд энд тэнд архидалт зохион бхйгуулж янз бүрийн хор найруулахаа больцгоох хэрэгтэй ! Аваргыг анх дуудаж л тэнд аваачсан юм билээ ! Одоо хүртэл зодоон үүссэн нөхцөл байдал, шалтгааныг зарлахгүй бган учиртай л бх !

Avatar

33 2021-04-12 184.191.80.159

Bulgan aimgiinzasag darga ter hkcjsu uduj arhiduulj muudaltsuulsanzohion dgaueelgux

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж