УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг даргаа өөрчлөх үү?  | News.MN

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг даргаа өөрчлөх үү? 

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг даргаа өөрчлөх үү? 

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг даргаа өөрчлөх үү? 

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн даргыг өөрчлөх хөдөлгөөн өрнөж эхэлжээ.  Тус намын бүлгийн даргаар УИХ-ын гишүүн Д.Ганбат ажилладаг. Ерөнхийлөгч Х.Баттулгатай нэг нутаг төдийгүй ойрын хүн нь ч гэж яригддаг.  Гэвч тэрбээр “гологдож”, албыг нь УИХ-ын гишүүн Н.Батсуурьт шилжүүлж мэдэшгүй нь.

УИХ-ын 2020 оны сонгуульд Ардчилсан нам ялагдал хүлээсэн ч 11 гишүүн сонгогдсоноор парламентад бүлэг байгуулах эрх үүссэн юм.  Тухайн үед УИХ дахь цөөнхийн бүлгийн даргаар Д.Ганбат гишүүнээс гадна Д.Бат-Эрдэнэ, Б.Пүрэвдорж нар хийх боломжтой тухай яриа гарсан ч Ерөнхийлөгчийн хүн гэдгээрээ тэрбээр нам дотроо ногоон гэрлээр дэмжлэг авсан байдаг. Гэвч өнгөрсөн хугацаанд УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг “амьгүй албат” шиг ажиллаж байна гэх шүүмжлэлийг  олонтаа сонссон.

Мөн өнгөрсөн долоо хоногт Ардчилсан намын даргаар М.Тулгатыг батламжилсан ээлжит бус XI их хуралд УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Ганбат,  УИХ-ын дэд дарга С.Одонтуяа, УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж нар оролцсон нь төрийн тэргүүний дургүйг хүргэж, өөрчлөх асуудлыг хөндөж эхэлсэн байх талтай аж.

Дээр нь УИХ-ын чуулганы өнгөрсөн Баасан гаригийн нэгдсэн хуралдаанд Засгийн газар эдийн засгийг сэргээх 10 их наяд хөтөлбөрийг танилцуулах үеэр тэрбээр иргэн бүрт олгосон 300 мянган төгрөгийг зөв зүйтэй арга хэмжээ гэх зэргээр дэмжиж байр сууриа илэрхийлсэн нь эрх баригчдын талд дуугарлаа гэх хатуу үг сонсоход ч хүргэсэн гэх.

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Ганбат нь инженер, эрх зүйч мэргэжилтэй.  Өнгөрөгч 2012 оны УИХ-ын сонгуульд Баянхонгор аймагт Ардчилсан намаас нэр дэвшин ялалт байгуулснаар анх удаа парламентын гишүүнээр сонгогдож, УИХ-ын Хууль зүйн байнгын хорооны даргаар ажиллаж байв.  Харин хоёр дахь удаагаа УИХ-д сонгогдоход нь Ардчилсан намын бүлгийн дарга болгосон ч Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын сөргөлдөгч тал болсон С.Эрдэнэ нар руу “хандарсан” гэдэг шалтгаанаар чөлөөлөгдөж мэдэх нь ээ.

Л.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Uugan.od 2021-04-12 202.55.188.37

Yahav de zailuul bj l bn biz hen ch baigaad ylgaa yu bdag ym be

Avatar

Гого 2021-04-12 202.9.40.178

Ярих болгондоо тэнэгтдэг бятааныг солисон нь дээрээ үнэн дэбил гар.

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.74.228

Batlagaasaa urvah yanz gargaad baigaan. Er ni Jenkogiin toiron hvreelegchid ali hedii ami amia bodoj eheljee, Zuv zuv !
Trolluud ni ali ert tartsgaasan shigee. Uyanga,Hulan,Ganchimeg,Turmunh,Baatarhuyag ntr baihgvi shvv !

Avatar

Zochin 2021-04-12 202.9.46.199

Ene bidonoo l zaraad yavj bval barav yun bulgin darga hiih manatai ….

Avatar

Ц 2021-04-12 66.181.176.88

1 тэрэгний 2 дугуй доо

Avatar

Зочин 2021-04-12 64.119.19.119

Харин тиймээ!! Хацар нь унжаад нэг тийм өвгөн хүн шиг онцгүй харагдаад бүлгийн сүрийг дараад байх юм!! Алтанхуягийг гуйгаад бүлгээ даргалуулсан ч болно!!

Avatar

Зочин 2021-04-12 203.91.115.56

Lam oldohgui bol butsahdaa taniig zalii gedeg shig. Ganbat sain l bgaa sh dee

Avatar

Зочин 2021-04-12 203.91.115.56

Lam oldohgui bol butsahdaa taniig zalii gedeg shig. Onigoo tsaashaa

Avatar

Зочин 2021-04-12 122.201.22.21

Тад хонгийн завсарлагаас өөрийг мэддэгүй нөхрийг солих нь зөв Батсуурь суурь муутай хэт нугалж ярьдаг нөхөр дахиад асуудалд орж солих хэрэг гарна өөр хүн эрх биш байгаа байлгүй дээ Танай намыг нэг их дэмждэггүй ч сөрөг хүчийг сул дорой битгий байгаасай билээ гэсэндээ санал хэлж байна .

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.183.25

Бидоны оронд Алтанхуяг дээрээ

Avatar

Зочин 2021-04-12 203.91.115.56

Altankhuyag AH bish bie daagch sh dee

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.89.182

Ганбат гологдсондоо ч биш байхаа. Үгэнд нь л орохгүй байгаа байх. Сооихмгэж байгаад шал дордов болох вийдээ.

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.21.104.2

Ардчилсан намын даргаар М.Тулгатыг батламжилсан ээлжит бус XI их хуралд УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Ганбат, УИХ-ын дэд дарга С.Одонтуяа, УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж нар оролцсон нь төрийн тэргүүний дургүйг хүргэж, өөрчлөх асуудлыг хөндөж эхэлсэн байх талтай аж. Өөртөө үйлчлээгүй гээд бүлгээ хагалж сул гишүүд болох нь дээ

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.181.222

ЭНЭ БИДОН ХОЧИТ ТОРОЙ ТОЛГОЙТОО СОЛЬЗ ҮЗ ДЭЭ. ЯМАР Ч УЛС ТӨРИЙН БОДЛОГОТОН БИШ, ХООСОН ТОЛГОЙТ, ЗҮГЭЭР Л СӨРӨГ НАМ Л БОЛОХООР СӨРӨХӨӨС ӨӨР ЗҮЙЛ МЭДЭХГҮЙ МУДАК. ТОНИЛ ЦААШАА

Avatar

Иргэн 2021-04-12 103.26.195.29

Нутгийнхаа сонгогчидод 40-ын бидон тараасан гэдгийг сонсоод , тэднийхээ бодит нөхцөл хэрэгцээг мэддэг ойлгодог хүн юм гэж харагддаг. Ямар ч байсан хий номчирхогчид их мэдэгчдээс л дээр ажил хэрэгч хүн.

Avatar

Зочин 2021-04-12 64.119.20.214

За байж л байг дээ. Баянхонгорынхон Еөкийн дэмжлэгтэйгээр сонгосон ковидтой,,хошин урлагийнхан тоглолт хийхгүй байгаа энэ үед энэ хүн шиг инээд бэлэглэж байгаа хүн өөр алга байна ш дээ.

Avatar

иргэн 2021-04-12 103.212.117.185

Баянхонгорын нэг хүүхэн байдаг ш дээ.Яагаав хиншүү Ганбаатай чуулганы нээлт дээр нударалцаж дохилцоод байдаг. Түүнийг бүлгийн дарга болгооч.

Avatar

Зочин 2021-04-12 103.229.123.1

Микрофон авахаар л өмнөөс нүүрээ хийх газаргүй болдог. Янзын дурак.

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.184.108

Энэ балайгаа хурдан болиулаач. АН -г энэ нөхөр муухай харагдуулаад бна. Өөр зангарагтай бүлэг толгойлох боломжтой хүмүүс бна ш дээ. Батсуурь гэх мэт…

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.90.136

ЭЭ ЧААВААСАА АН-ЫХАН ЯАЖ МИАРАХААРАА ИЙМ АМЬТАНГ ГИШҮҮНЭЭР ЯВУУЛДАГ БАЙНА….ЭНЭ УИХ; ЗГ-ЫГ УЛС ОРНЫГ БҮХЭЛД НЬ СҮҮЛИЙН 30 ЖИЛ БҮҮР НЭГ ХӨГИЙН ХОГИЙН АДГИЙН ПОПЧИД УДИРДСАН НЭРТЭЙ САМАРЧ 2 МӨНХИЙН ХӨРШ ХООЛ БОЛГОХООР АЖИЛЛАЛАА…..ОДОО ЯАНА ВЭ ТУСГААР ТОГТОЛ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ХАРААТ БУС БАЙДАЛ ХААНА БАЙНААА…..!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.161.18

монголд бидоны үйлдвэр нээгдэнэ

Avatar

???? 2021-04-12 139.5.219.97

Заа даа, халагдаж байгаа нь ч тэр, халаа авах гэж байгаа нь ч тэр.. Арай дөнгүүр хүн алга уу ?

Avatar

Зочин 2021-04-12 202.126.90.95

Соль

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-12 66.181.182.68

зөв зөв Ганбат шал тэнэг тэнэг юм ярина. харин Батсуурь оновтой зөвярьдаг.

Avatar

самдан 2021-04-12 124.158.85.147

Батсуурь уг нь шоронд орох ёстой нэгэн хүн амины хэрэгт холбогдоод яаж ийгээд мултарсан УИХ-д дөнгөж орж ирүүтээ мангар юм ярьж түмэн амьтны доог тохуу болсон ийм нөхөр яаж дарга хийх юм бэ Түүний оронд Увсын нөхрийг томилооч

Avatar

Зочин 2021-04-12 103.57.92.219

Зазаз. Чи муу юугаа мэддэг юм. Бүтэн аймаг хөгжүүлсэн хүн.

Avatar

Зочин 2021-04-12 66.181.183.148

biton ganbatiig hyyj yavuul ergyy maliig hen cn hyyj yavuulna

Avatar

Зочин 2021-04-12 192.82.82.242

Batsuuri ch bas shizatai yum shig yum yariad onigoo bolnodoo.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж