Маргаашнаас ахмад настнуудыг вакцинжуулах ажил үргэлжилнэ | News.MN

Маргаашнаас ахмад настнуудыг вакцинжуулах ажил үргэлжилнэ

Маргаашнаас ахмад настнуудыг вакцинжуулах ажил үргэлжилнэ

Маргаашнаас ахмад настнуудыг вакцинжуулах ажил үргэлжилнэ

ЭМЯ, Геронтологийн үндэсний Төв, Нийслэлийн эрүүл мэндийн газар, ДЭМБ, Монголын улаан загалмай  нийгэмлэг хамтран УОК-ын дэмжлэгтэйгээр хөдөө орон нутгаас ирээд нийслэлд гацсан, вакцинжуулалтаасаа хоцорсон, гэрийн асаргаанд байдаг, архаг хууч өвчтэй, ахмад настнуудыг Covid-19-ийн дархлаажуулалтад хамруулахаар болжээ. Энэхүү ажлыг түр зогсоод байсан ч маргааш/2021.04.12/-наас дахин эхэлж, 11-р сургууль дээр байрлах дархлаажуулалтын цэгээрээ дамжуулан 5000 гаруй ахмад настнуудыг вакцинжуулах аж. Түүнчлэн гэрээсээ гарах боломжгүй, байнгын асаргаанд байдаг 400 гаруй ахмадууд дээр очиж вакцинжуулах гэнэ.

ХӨСҮТ-өөс Хятадын "Verocell" вакцинаар 11-р дээр сургууль дээр байрлах дархлаажуулалтын цэгийг хангахаар болжээ.

УОК-ын зүгээс хатуу хөл хориотой холбогдуулан Геронтологийн үндэсний төвд найман автобус гаргаж өгчээ. Энэхүү автобуснууд нь вакцинд хамрагдах ахмад настнуудыг оршин сууж буй хороон дээрээс авч, шинжилгээний цэгт хүргэн буцаагаад хороон дээр нь буулгах аж.

Маргааш Баянгол дүүргийн 1-16-р хорооны ахмад настнуудыг хороон дээрээс нь автобусаар очиж, авч дархлаажуулалтад хамруулна.

ХОЛБОО БАРИХ ДУГААР: 88021868, (11)350802

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

64 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

цэцгээ 2021-04-11 103.229.123.133

11*р сургууль дээр дүүрэг харгалзахгүй вакцин хийлгэх хугацаа болсон хугацаа нь өнгөрсөн хүмүүс хүмүүсийг вакцинжуулна гэж зарласан өнөө өглөө 6 цаг өнгөрөөд вакцин хийлгэх гэж очлоо 200 аад хүний дараа очерлож зогсов, хичээнгээд өнөөдөр вакцинд хамрагдах боломжгүй юм байна цаг гаран зогсоод гэрийн зүг явав,ёстой хүний бөөгнөрөл үүсгэж байнаа, ингэж нэг цэгт төвлөрүүлж бөөгнөрүүлэх ямар зорилго хэнд байна вэ вакцин байгаа бол олон цэгээр хийгээч, эн бол хятад вакцин ьочерийг яана

Avatar

Zochin 2021-04-11 192.82.90.183

Ам ажил нь зөрсөн хөгийн новшийн МАН н засаг.Эд нарын бодлогогүй хариуцлагагүй үйлдэл бүрээс болж улс оронд ковид тархаж дууслаа.Өөрсөндөө хэзээ ч хир халдаахгүй новшнууд ард түмнээ тоглож дээрэлхэж дууслаа.

Avatar

Луйвар нууц 2021-04-11 64.119.22.85

Ахмадууддаа файзераа хийгээчээ.файзер хэнд хийж байгаагаа ил болго

Avatar

Зочин 2021-04-11 64.119.19.253

Үнэнд гүйцэгдэж энэ ажлыг хийж байна

Avatar

Г.Наранцэцэг 2021-04-11 202.9.46.116

Эхний тун хийсэн хүмүүсээ хугацаанд нь вакцинжуулж дуусах ёстой . Арай ч дээ. Ийм ч дампуу бодлоготой б.х ч гэж дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-11 192.82.70.42

4sariib12 nd uldsen tung ni hiibee geed 60 garsan eej aaviig vaccin hisenbga shde, odoo uruusun tung ni oor neg ahmadad hiichiv uu dee, yu l boloogbnda, za bid zakuus yaahav gehed sahariin uvchtei eej aaviig mine gyutsegeed tarichiggyu dee,

Avatar

Иргэн. 2021-04-11 192.82.90.121

Аяны шувуудыг эргэн иртэл дуугаа дуулаачээ.

Avatar

Zochin 2021-04-11 66.181.161.17

Хятад вакцин асуудалтай болсон

Avatar

Солиорчихсон новшнууд 2021-04-11 202.9.47.11

Дуракуудыг ойлгохоо байлаа. Хөл хорионы үед вакцинжуулахгүй гэж донгосож байснаа вакцинжуулана ч гэх шиг.Нөгөө 5 хүнээс дээш бөөгнөрөл үүсгэхгүйгээр салхинд гарч болно гэж шийдвэр гаргасан яасан бэ? Хөгшчүүлийг олноор нь бөөгнөрөл үүсгэж байгааг яаж ойлгох болж байнаа.Хөгшчүүл хүн биш юмуу?

Avatar

Зочин 2021-04-11 124.158.83.5

Эрт далд оруулах бодлого

Avatar

АНГАРАГ 2021-04-11 202.9.40.5

Арын хаалгаар хэдэн хүн оруулах байхдаа. МАН-ын үнэмлэхтэй хэдэн цүнхчиддээ хийж амжаагүй байгаа даа МАНайхан

Avatar

Зочин 2021-04-11 139.5.219.30

Муу ээждээ тэр вакцинаас нь ганцыг хийлгэх юмсан. Ная дөхөж яваа хөгшин хөдөө байдаг юм. Хөдөө хэзээ хийх бол???

Avatar

Зочин 2021-04-11 212.126.47.218

huduu baidag bol yundaa sanaa zovoh ve, hun amitantai uulzaldahgui huduu heer amidardag bol ene uvchin ochihgui shde, harin huduu hamgiin suuld hiij ehleh baihdaa

Avatar

Зочин 2021-04-11 124.158.83.5

Ээжээ бодвол пфайзер нь дээр. Эруул байгаа бол дархлаагаараа амьдраг. Ядарсан ендер настай хунд вирус шахаад яахав дээ.

Avatar

Нансалмаа 2021-04-11 66.181.161.95

Сбд хэзээ юм бэ уул нь 4сарын 12нд 2дахь давтангаа авах юмаа

Avatar

ххх 2021-04-11 202.21.109.60

ямар учиртай юм бэ нэг хийнэ гээд эсвэл болье гээд одоо наан чинь зөндөө хүмүүс ирж нөгөө дэглэм өнгөрлөө ш дээ

Avatar

Irgen 2021-04-11 103.212.119.237

Odoo naad hogshchuul chine yum uzeegui yum shig ochood alaltsaad boonooroo heruul uruul bolood hoorondoo contactlaad duusna daa. Ahmaduud maani negdugeert yos zui mash muu bolson deerees ni neg tseg deer alaltsuulchihaar. Ug ni orhiin emneleguud deer ni hiitsen bol zugeer bj dee.

Avatar

иргзн 2021-04-11 202.179.25.105

МАН ЗГ УОК ЕС Оюунэрдэнэ Шадар сайд Амарсайхан нарыг Эрдэмтэн мэргэд Эмч мэргэжилтэнгүүдын үгийг Үл ойшоож Халдварын тархалтыг нэмэгдүүлж Иргэдийн Эрүүл мэнд Амь насанд Хохирол учруулсан мөн Хятад улсын Чанарын шаардлага хангаагүй ДЭМБ-ын зөвшөөрөл аваагүй байсан Хятад вакцин Иргэд дээ шахсанд Хариуцлага тооцох хэрэгтэй, Хаа байна өнөө амалсан 300 одоо хүртэл аль Ч Дансанд ороогүй ингэж л Хулхидаж байна ш дээ МАН ЗГ

Avatar

ард түмэн 2021-04-11 66.181.183.56

ЗГ УОК вакцинжуулалтаа маш сайн зохион байгуулалтад оруулаачэээ ямар замбараа бхгүй өна үнэхээр монгол хүн гэж яагаад ийм тэнэг байдагийм бээ

Avatar

Түвшин 2021-04-11 59.153.113.156

Ахмадуудад Спутник V тариачээ, хятад болон бусад вакциныг 15с дээш насныханд зориулж болно шүү дээ

Avatar

тэтгэврийнхэн 2021-04-11 66.181.183.56

хан уул дүүргийн ахмадуудыг хэзээ вакцинжуулах юм бэээ

Avatar

Иргэн 2021-04-11 66.181.187.219

Вакцин хийлгэсэн залуу сэхээнд орчихоод байхад яагаад энэ талаар УОК нэг ч үг дуугарахгүй, вакцинаа үргэлжлүүлж хийх гээд байна. Вакцинжуулалтаас чинь болоод халдварын тархалт ихсээд байгаа юм биш үү

Avatar

Иргэн 2021-04-11 192.82.76.149

УОК ч барьц алдаж бажигдаж байна даа. Ажлаа хийж чадахгүй, нам дагасан юмнуудын чадвар ингэж гарч байгаам даа. Дээд, дунд, доод шатандаа ямар юмнууд цуглуулсныг нь харчих.

Avatar

Мөнх 2021-04-11 192.82.76.133

Хүний бөөгнөрөл үүсгэхгүйн тулд хөл хорио тогтоосон биз дээ. Тэгсэн мөртлөө хөгшчүүлийг вакцинд автобусаар зөөнө гээд. Ямар утга бна аа. Хөгшчүүлээр дамжуулж халдвар тараах ажиллагаа болж бгаа юм биш үү. Амарсайхан дурак огцор.

Avatar

Зочин 2021-04-11 202.126.89.210

Хятадууд өөрсдөө бүр төрийн өндөр албан тушаалтан вакцины үр дүн муу байгаа талаар мэдэгдээд байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2021-04-11 65.49.38.139

Уул уурхай нэртэй энэ хулгайн салбар нь хэзээ гоё болхийн болоо н**ш гэж тэнд хүмүүсийн эрх ашиг дэндүү их хохирч байнаа

Avatar

Зочин 2021-04-11 66.181.161.96

"Bакцинжуулалтаасаа хоцорсон" гэдэгт УБ-т оршин суугч, архаг хууч өвчингүй, асаргаанд байдаггүй ахмадууд хамрагдах уу?

Avatar

Зочин 2021-04-11 103.212.116.182

Олон газар зэрэг хийгээчээ. Нэг дор бөөгнөрүүлж, чихцэлдүүлэх ямар хэрэг байнаа?

Avatar

Зочин 2021-04-11 139.5.219.86

Манай дүү насаараа хэдэн бэр эгч нарынхаа мөнгөн дээр ажилсанхулхи гар байдаг. Газар гишгэж байгаа нь үнэн бусад юм худал. Ийм хүн Хүрэлсүхээс хөдөлмөрийн гавьяаны улаан тугийн одон аваад ороод ирдэг юм байнаа. Цус харвах шахлаа. Ийм их тэнэглэл үздэг ямар хувьгүй хүмүүс вэ БИД !!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-11 66.181.191.210

Баттулга төрийн одонг өгдөг юм. Чи чинь дүүгээсээ дутахааргүй нөхөр байна даа тэгвэл

Avatar

Зочин 2021-04-11 103.229.123.244

Хүрэлсүх одон өгдөг бол би яааг үнэмших байлаа!! Ккк. Даанч Женко өгдөгийг орой болгон хардаг болохоор үнэмшие! гээд ч болку бн!

Avatar

Зочин 2021-04-11 202.21.109.69

ХУДЛАА ХУЦААЛ с**

Avatar

vaktsin tenegtee gomd 2021-04-11 216.38.195.77

1 ylc

Avatar

Зочин 2021-04-11 202.55.188.81

Хан уул хөл хорио дууссаны дараа шассс ахахахаха

Avatar

Зочин 2021-04-11 59.153.114.38

2 дох тунгаа хэзээ хийлгэх вэ?

Avatar

yjes 2021-04-11 216.38.195.77

xen ch chamaig byalduuchillaa geed,yxaantai gej xelexgyi,
aluulsan, tasduulsan xymyys chamaas ushuuguu abax bolno. Aimaar xyn bijy?

Avatar

aiguur, afraidbal ubjtei 2021-04-11 216.38.195.77

uurs

Avatar

ALAUURCHIN FAKE XUURAMCH UBCHIN GARGAJ, CUDALTSAN, @ ALAUURAA JAGSAATSAN, GANTS XYYXDII NI ALCHAAD ICHGYI 2021-04-11 216.38.195.77

IIM L YANXAN YUM XIIDEG,EBTSELDYYLJ, AIMSHGAAR DABUU ZEREGTDEG.

Avatar

@ PODEZNII ALAUURCHINII DELGYYR, ALUURCHINII GADAA HOLDOLSON UDAASAN UTUN + UBCHTEIN XYNS 2021-04-11 216.38.195.77

TA NARIIG EBTSELDYYLJ SHAALTSUULJ, GADNII ABGAI NUXUR ABCH UGSUN DO.
t
t
bytsalgaj xurgusun NILEED – TSEBER USAAR ZAILAX. DARUI. + UBDULT -ZAILAX. BATALGAAT.

YDIIN XOOLOO UURSDUU XIIJ ABCHRAX, ALUURCHNIIG ZAILUULAX. URIDCHILAN MEDEGDLEE SHYY,GEMT XEREGT OPOOTSOLDGYI BX

UURSDUU 2 SYLJEE TOM DELGYYRTEI, ZASAGLAJ AJILCHDAARAA, TAARSIIN.

Avatar

хотын иргэн 2021-04-11 66.181.181.161

ЭНЭ ОДОН МЕДАЛЬ Ч БҮР УЧИР УТГАА АЛДААД ИНЭЭДТЭЙ БАЙНА АА. МИНИЙ ХАМААТАН САДАН, АХ ДҮҮ НАЙЗ НӨХДИЙН ХҮРЭЭНД АЛТАН ГАДАСГҮЙ АВГАЙ ХҮҮХЭН ГЭЖ ЕР НЬ АЛГАА. ЭХ ОРОНДОО АЖИЛ ХӨДӨЛМӨР ЭРХЛЭЭД ОНЦГОЙ ГАВЬЯА БАЙГУУЛСАН ЮМ БАЙХГҮЙ, ГАДААДАД ХАРААР АЖИЛЛАЖ БАЙСАН, ГЭР БҮЛЭЭ ОРХИСОН МАРТСАН, ЛАНГУУН ДЭЭР СУУСАН, СҮЛЖЭЭНИЙ БИЗНЕС ХИЙЖ /ХУЛЬХИ/ ХУДЛАА ЯРЬЖ МОНГОЛЧУУДАА ШУЛДАГ, ЭСВЭЛ ҮР ХҮҮХЭД, ХҮРГЭН БЭР НЬ СААРАЛ ОРДОНД ГИШҮҮН, ЦҮНХ БАРИГЧДЫН ХАМААТАН САДАНТАЙ МЭЭМТЭЙ БОЛГОНЫ МЭЭМЭН ДЭЭР ХАРАГДАХ ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-04-11 192.82.70.226

2 тунгаа хийгээч. 28 хоног дээрээ хийлгэмээр бна. Хугацаа нь хэтэрчихээр яах юм. Энэ талаар яагаад ярихгүй бичихгүй бгаа юм. Нэг юмаа дуусгахгүй холион бантан хийгээд .

Avatar

Зочин 2021-04-11 139.5.216.112

зөндөө л яриад байна шүү дэ хө! 1дэх тун 2дах тунгийн хооронд 2дах тунгийн хооронд 21-56 хоногийн зайтай хийхэд зүгээр гээд…

Avatar

popdolt 2021-04-11 66.181.189.230

Элдэв сэдвээр гүтгэлэгийн зохиолыг ОЮУк бичиж херо найруулж нийгмийн хар массыг давалгаалуух амархаан.Дэлхийг доргиосон тахлаар үлгэр зохиож попдох нь маш аюултай

Avatar

ИРГЭН 2021-04-11 103.57.94.60

БАНТАНГ Ч ЁСТОЙ НЭГ ХУТГАЖ БАЙНА ДАА. ОДОО ТЭГЭЭД ЯМАР АХМАДУУД НЬ ОЧИХ ЮМ БЭ?

Avatar

үзэл бодол 2021-04-11 66.181.189.230

Мөнгөөр угждаг вирустэй МАН нөхцөөд бүр зөвлөхөө болгоод байхаар яаж өвчих хумигдах билээ дээ

Avatar

Зочин 2021-04-11 139.5.216.112

уншаач ээ

Avatar

Зочин 2021-04-11 66.181.161.20

Тэгж холилдож байхаар зүгээр гэртээ хэвтэж байсан нь дээр байхаа

Avatar

Зочин 2021-04-11 192.82.91.102

Хүний бөөгнөрөл бага дээр нь хөгшчүүдийг тарианд хамруулах нь зөв.Зай мөрдөөд автобусанд суулгана биз.Ахмадуудын халдвар хүндрээд байна.

Avatar

Зочин 2021-04-11 139.5.219.86

Монголд арай томдсон ажил байна. Гучин жил цүнх баригч бэлтэгсэн. г ийм юм болно. Үүний төлөөс том шүү. Тусгаар тогтнол хавьцаа яригдана. Одон тараагаад манай гэрээр дүүрэн алтангадас хөдөлмөрийн гавьяаны одонтонгууд. Онцлог нь хөдөлмөр хийгээгүй хүмүүс гээд боддоо

Avatar

Зочин 2021-04-11 66.181.161.20

Автобусанд чихнэ зай барих ????????????????????Харъя ноён

Avatar

Зочин 2021-04-11 202.9.40.4

2-r tungaa hiilgeye. hiihgui bol ur dungui

Avatar

Ман 2021-04-11 103.212.119.123

Вакцин 14 хоног зогссон гээд хуцалдаад байсан яасан ажил хийнэ гэж а**х юм аа. МАН

Avatar

Zochin 2021-04-11 139.5.217.108

humuusiin 2 dahi tung ni hiigeecheee

Avatar

зочин 2021-04-11 103.57.94.136

БОЛЖ Л БАЙНА ШД. ВАКЦИН ҮРГЭЛЖИЛЖ Л БАЙНА.
АЖИЛ ХИЙЖ БАЙХ НЬ ХЭН НЭГЭНД ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙВАЛ
ГОНШИГНОХГҮЙ ДУУГАЙ Л СУУЖ БАЙ.

Avatar

иргэн 2021-04-11 202.179.25.105

ЗГ УОК-ынхон Та нар болио Дархлаажуулж Шинжилгээнд хамруулах гэж Настайжуулыг Бөөндөж Автобусанд авч явж байгаад жинхэнэ ЗГ УОК Өөрсөдөө халдвар тарах нөхцлийг бүрдүүлээд байна ш дээ зүгээр л 1дэхь Тунгаа хийлгэсэн Ахмадуудынхаа 2дахь Тунг Хороо хороогоор нь шахаад л болоо ш дээ, ЗГ УОК ЭМЯ-ынхан Тэнэгрэлэл дуусахгүй юмөө

Avatar

Зочин 2021-04-11 192.82.91.102

Зай мөрдүүлээд суулгана биз ээ.Хүний бөөгнөрөл бага дээр нь ахмадуудыг тарианд хамруулах санаачлага зөв .Халдвар авсан хөгшчүүд хүндрээд байна.Төр засгийн зүгээс авч байгаа аливаа арга хэмжээг шүүмжлэх харлуулах даалгавар авсан сөрөг хүчний нөхдийн нийгмийг хорлох зорилготой ажиллагаа ариа дэндэж байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-11 150.129.140.66

Жонхуу хутгаж байна даа ёстой МАН. Үхэж далд орморууд

Avatar

эгэл жирийн иргэнийх нь бодол шүү 2021-04-11 66.181.189.230

МАН-ын дарга У.Хүрэлсүхийн бөөрөнд вирус гэхэд маш том вирус наалдаад байхад вирус хумигдахгүй ээ. ЭМ-ийн салварын мэргэжил боловсрал сайтай ажилдаа үнэнч дадлага туршлага бүхнийг тэр вирус идэж дуусгах төлөвтэй.

Avatar

Зочин 2021-04-11 202.126.90.95

Тэр автобус нь жолооч нь суух ахмадууд нь бүгд халдвар авчихсан байх аа .магадгүй тэгж яваад халдвар авчих ч юмуу бүү мэд ээ

Avatar