Ц.Нямдорж, Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нартай холбоотой баримт дэлгэж байна | News.MN

Ц.Нямдорж, Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нартай холбоотой баримт дэлгэж байна

Ц.Нямдорж, Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нартай холбоотой баримт дэлгэж байна

Ц.Нямдорж Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нартай холбоотой баримт дэлгэж байна

Ц.Нямдорж Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нартай холбоотой баримт дэлгэж байна

Posted by News.mn on Friday, April 9, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
5
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

98 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.57.93.88

Нямдору гйүцэтгэх ажиллагаанымнуцыг бүү дпэлгээп өхы. Энэ улсад чинь нуудаг хаадаг юм байс байдаг юм шүү

Avatar

Зочин 2021-04-10 180.149.96.131

За шууд л Нямка-н эсрэг хийсэн бичлэг бна доо. Нямка-г байхгүй хугацаанд хэрэг явсан гэнэ, Нямкаг байхгүй үед нь хилсээр хүмүүсийг шоронд хийчихсэн нь шууд л ойлгогдож байна кккк

Avatar

иргэн 2021-04-10 66.181.191.178

Хятадын тагнуул гээд шалгагдах үеийн бүх юм устгагдсан болохоор Нямдорж улайж илчлэгдэхээсээ өнгөрсөн

Avatar

А Ганбат 2021-04-10 66.181.176.159

Монголд төр ч алга, хууль ч алга ийм арьчаагүй Улсын иргэн болсондоо дур гутаж байна!

Avatar

Зочин 2021-04-10 139.5.216.176

Нямдорж үхтлээ монголыг хорлох юм байнаа.

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.161.71

Нямдоржын дарга нарт хэлсэн гээд бахйгаа захиалагч гүйцэтгэгчийг нь хэлүүлэх төр хууль байна уу? ЭНэ өөрөө сэжиштэй байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.126.88.199

Энэ хүн Зоригийн хэрэг ярихаар л орилоод эхэлдэг нь ямар учиртай юм бол доо, Их сэжигтэй

Avatar

Моноол хун. 2021-04-10 202.126.89.169

Элбэгдоржийн энэ " news.mn " сайт хичнээн ч удаа Ц.Нямдоржийг харааж зухээд нэмэргуй. Та нар унэнд гуйцэгдсэн шуу дээ одоо амьд улдмээр байвал энэ аллагийн захиалагчаа хэлээд огсон нь олзийтэй шуу.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.47.21

Нямлорж их сэжигтэй, шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-10 43.242.243.224

Увсынхан энэ хүнээсээ яаралтай салахгүй бол олон сайхан чадалтай залуусыг хөлдөө чирнэ шүү.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-10 202.126.88.61

ТАРВАГАН ХҮНЭЭС Л МӨН ИХ ЮМ ГАРНА ДАА . ХОГЫН н**ш .

Avatar

зочин 2021-04-10 202.70.38.18

Нямдорж гэж тэнэгийн хийсэн үйл лайг хэдэн үеэрээ үүрч зовох талаар үнэн үг бичжээ. Дараачийн үр садад нь тусдаг эргэх цагийн жамыг ойлгохгүй өнөөдрийн заваан юмтай хутгалдчихсан, гадаадын тусгай албанд элсчихсэн ийм хүнийг өндөр албан тушаалд ажиллуулсаар байгаа МАНгар намд хэрхэвч санал агч болохгүй.

Avatar

БӨӨ БАТАА 2021-04-10 185.253.121.39

Элбэг тушаал гаргаж Эрдэнбатыг дэвшүүлсэн Хурцыг Германы шоронгоос өөрөө очиж гаргаж дарга болгосон Амгаланбаатарыг Эрдэнэтэд аваачиж кино зохиолоо бичих ажилаа баталгаажуулсан, Амгаланбаатар өргөж авсан ээжийнхээ төрсөн дүүБямбасүрэнгийн эхнэр Чимгээ Төрсөн эгчийнх хүү Ганхуяг,хамар хашааныхаа дарамталж дээрэлхдэг, байсанСодномдаржаа,1гудамжинд байгаад шатсан айл, Элбэгээтэй ардчлалыг үүсгэсэн гэж булаалдах Бат-үүл нарыг кино зохирлдрр ярьсаар байсан ч томчуудыг суллаад ядуусыг зрдсор дарам

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.178.96

ХЦ ИЙН 2 тэнэг цэрэг эх орноо худалдсан ийм хүнийг буучихсан бол нэр төртэй үхэх байлаа. Магадгүй ард түмэн өршөөх ч байсан юм билүү.Нямка гуай одоо үнэнээ хэлээ үхэхийн хооронд…улс маань сүйрч ч гадны зууш болоошдээ.Хойч үе үр хүүхдүүдэд минь үлдээгээчээ гуйя…..

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.178.96

Баатар гёнёрал улаан балгаар яг л хэлсэн дээ.тийм учраас даруй барих хэрэгтэй.гар хөл.Захиалагч ч байж магад.

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.67.201

Энэ намын үед Нямдоржийг сайдаас буулгаж чадахгүй. Учир нь Хүрэлсүх, Энхболд ….ийн бүх баримт Нямагийн гарт байгаа. Монголыг хаанаас удирдаад байна:

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.77.220

Дээрхи матеиал Нямдоржийн луйвараас цухас дурьджээ. Заримаас нь нэмвэл: Нямдорж "эмэгтэйчүүд"-ийг их албан тушаалд шахдаг гоц авъяастай хүн, Д гэх эмэгтэйг ГХЯ-ны ДБҮААГ-ын дэд даргаар, мөн Г гэх эмэгтэйг Москва дахь ЭСЯ-нд томилуулсан. НЯМДОРЖ бол ШШГЕГ-г бүрэн эрхшээлдээ авсан хүн. "Амбар"-аа ялтангуудаар бариулж, нэг ялтны толгойг залгичихаад гөрдөөд л өнгөрсөн, материал нь мөн тэндээс гаргасан. Өнөөх 0001 дугаартай машинийг тэндээс авхуулаад шүүмжлэлд өртхөөрөө хүүдээ шилжүүлчихсэн г.м.

Avatar

Зочин 2021-04-10 64.119.16.132

Захиалагч н Отгонбилэг тэрийгтНямдорж маш сайн мэднэ.МАН олон жил энэ хэргээр хоолоо олж идсэн.Тэр Булган энэ олон жил ажил хийгээгуй сайхан хангалуун амьдардаг .Яаж ?Юугаар?Мэдээж Отгонбилэгийн улдсээн менгеер тэрийг Нямдорж маш сайн мэднэ.Анхбаяр н тасралтгуй Эрдэнэтруу шахаа хийсэн.Одоо тэр а******н Чимгээ,Содномдаржааг шоронгоос гаргаад а**а даа.Бух холбоотой хумуус алга болно.Шоронд алахад хэцуу.Нямдоржийн зовлон дуусахгуй.Хуухдууд н бас урнэ.Уйлийн урийг 7 уерээ уурэндээ.

Avatar

Чимэд 2021-04-10 192.82.77.220

Нямдорж сая яагаад энэ хэрэг \Зоригийгалсан\ Элбэгдоржийн заавраар явсан гэж яагаад гэнт ярих болов оо? Өвөр монголчуудын сургалтыг эх хэлээрээ явуулах тэмцлийг дэмжсэн ганц улс төрч бол Элбэгдорж байсан. Энэ нь мэдээж Хятадын удирдлагуудад таалагдаагүй. Тийм болохоор Нямдорж хятадын тагнуулынхаа даалгавараар Элбэгдоржоор оролдоод эхэлсэн бус уу? Ер нь ийм хутган үймүүлэгч, гадныы тагнуулын гар хөл болсон худалч "шудхага" цахайлагчын үнэн төрх одоо тодоос тод ил боллоо, Ерөхнхй сайд аа.

Avatar

Зочин 2021-04-10 68.4.96.38

Зочин

Хууль зүйн салбарт хамгийн их ажилласан мөртлөө хууль завхарсан гэж хамгийн их ярьдаг. Өөрөө байх үедээ засаж хийж өгөхгүй яасан юм. Манай дүрвэдийн нэр төрийг гутаасан амьтан .

Avatar

Энэ одол болимоор юм аа 2021-04-10 72.136.102.66

23 жил шоудлаашд

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.47.21

Зоригийн хэрэг ярихаар л Нямдорж орилоод эхэлдэг, их сэжигтэй

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.126.89.98

Нямдорж огт холбоогүй байх аа. Тэгээд Монголын төр алуурчны захиалагчийн " төлөөлөгч" өөр 5 удаа хууль зүйн Сайд хийлгээ юу?????!!!
Улс ЭХ орноо бүү доромжлоод бай!!
Шал солиотой ийм юм байх уу?!!

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.47.11

Бөөр гадаадын тагнуулшдээ.Урвагч дайсагнагч тагнуулыг ХЗС, ЗГХЭГД УИХ гишүүн гээд л Бид доромжлогдоод л байх юм. Та нар ч Монголчуудыг нутаг дээр нь тусгаар байхад нь амьдад нь доромжилж байнадаа:.

Avatar

Нямдорж 2021-04-10 87.174.206.47

Нямдорж а**х захиалга өгөөгүй. Харин захиалагчийн барьцаанд байгаа.

Avatar

Хариулт 2021-04-10 103.229.121.161

Дээрхи сэтгэгдэл бичигчтэй санал нийлж байна.Захиалагчийн барьцаанд орсон хүн гэж яг үнэн хэллээ.23 жил хуулийн салбар удирдчихаад салбараа болохгүй байна гээд гонгиноод Зоригийн хэрэг гэхээр аль 1тал руу хазайлгаад ажлын хэсгийг татан буулгаад байдаг сонин санагдаад байх юм.Үнэн нь илэрчихвэл өөрөө хамт явахын хамт намаа үндсээр нь устгачихнаа гээд айдаг юм шиг байнаа даа янз нь

Avatar

Иргэн 2021-04-10 202.179.25.155

Э гээр б гээр эхэлсэн нэртэй ан ын хэн хэн билээ тэд л болж таарах байх дааирг

Avatar

Х 2021-04-10 64.119.21.70

Аль нь зөв аль нь буруу болохыг мэдэхээ байлаа. Энийг мэдэх сонирхол ч алга. Залхлаа. Төр өөрөө учираа олно биз ээ. Бид энд шүүхгүй. Хэргийг олон нийтэд ил болговол өөрсдийнхөөр дүгнэж ярьж болох байх.

Avatar

zochin 2021-04-10 202.179.21.220

er ni bidend yamar hamaatai bilee dee,udriinhuu hoolig yay gej bhad

Avatar

Зочин 2021-04-10 75.155.149.227

ene zavaan ovgoniig bariad horiod shalgachih 1 ch bolomj baidaggui gej uu?????????????

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.41.18

Нямдорж Эрдэнэтийн 49 хувийг ард түмэнд авч өгөх ажлыг гардан гүйцэтгэсэн хүмүүсийн нэг учир их олон дайснуудтай болсон. Мөн МАНАН-г татан унагаасан учир нам дамжсан мафийнхны занаад байнаа. Тэд нар нь Зоригийн хэрэгээр түүнийг одоохондоо гоочилж байгаад учрыг нь олчих санаатай байна.

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.68.192

ЭХҮНИЙГ СОНГОХГҮЙ ЭЭ ГЭЭД ХӨӨГӨӨД ЯВУУЛСАН Ш ДЭЭ ОДОО ЭНЭ ТӨР РҮҮ ЯМАР АРГААР ОРООД ИРЭВЭЭ ХААЛГААР ХӨӨГӨӨД ГАРАХААР ТООНООР ОРООД ИРЭХ ЮМДАА ЭНЭ ДӨРВӨД НЯМДОРЖ АЙН

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.41.18

Амьд гэрч Булган мэдүүлэхдээ "Чимгээ , Содномдорж хоёр С.Зоригийг алаагүй" гэж удаа дараа хэлээд байгаад хариултыг нь та нар өгчихөөч ээ.Булганы үг бол эцсийн үг шүү дээ. С.Зоригийг а**х захиалгийг МАХН-ын нөхөд өгөөгүй, тэд ямар ч хамаагүй гэж Э.Бат-Үүл хэлдэг. Тэгэхээр захиалгч нь АН-ын хэн болж таарах нь вэ

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.68.192

ХЭРГИЙН ГЭРЧ ХУДЛАА Ч ХЭЛЖ БОЛНО ҮНЭН Ч ХЭЛЖ БОЛНО ЗӨВХӨН БАРИМТААР Л НОТОЛДОГ ЮМ Л ДАА УУЛ НЬ МАЛУУДАА

Avatar

Чимэд 2021-04-10 124.158.85.147

Элбэгдоржийн сүүлчийн вариант хэрэглэгдэж байгааг ард бид гайхалтай сайн мэдэж байгаа. Нямдоржийг та нар унагахаас өнгөрсөн Харин Баттулга юунаас айгаад шүүгч нарыг солихгүй гөлөлзөөд байгаа нь маш сонин. Гэхдээ эрх мэдэл ерөнхийлөгчөөс яльгүй хөндийрсөн.Санаачлага өөр хэсэгт шилжсэн. Одоо асуудал явнаа Улсын прокурор хүн алсан хэргийг улайран хамгаалах нь бас сэжиг үүсгэж байна.Холбоотой болж таарч байна ял үүрэлцэх үедээ энэ сүлжээ задарна. Дээд шүүхийн Зориг ч гэсэн.Эд нар хөрөнгөөр холбогдо

Avatar

Зочин 2021-04-10 75.155.149.227

masktai oirj irsen aluurchdiin zaraig Bulgan yaj medej garchilj baidag bilee?

Avatar

bn 2021-04-10 66.181.177.62

bulgan gerch bish sejigten mal mine.

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.81.250

Нямдоржтой холбоотой баримтыг яаралтай задлах хэрэгтэй

Avatar

Монгол ингэж тоглуулж байх ч гэж дээ 2021-04-10 67.81.184.102

Монголчууд, Монголын төр Нямдоржийг зайлуулж чадахгүй бол доромжлуулж,дарлуулж, идүүлж, өмхийрөөд хоорондоо алалцаад дахин 20 жил болох уу

Avatar

zochin 2021-04-10 73.111.180.213

Enkhbayar ded said baisan zaluu Elbegdorjiin b*** doodog bolj oilgomjtoi Elbegdoriin xuusen kino

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.73.73

Дэд сайд байсан энхбаяр гэх поп нөхрийн яриа худал, зохиомол бусад нь бүгд үнэн. Дэд сайд байсан энхбаяр гэх поп нөхөр ёстой юу ч хийгээгүй нөхөр. Жинхэнэ худлаа гар, долдой.

Avatar

Зочин 2021-04-10 203.91.115.49

Үргэлжлэл байгаа биз дээ? Одоо тагнуулын асуудлыг нь сөхөж тавь. Гэхдээ Нямдорж гэдэг бол МАН дотор байгаа арван таван толгойтой мангас боловч түүний толгой бүртэй ярилцаж хуйвалдсан түшээд асан маш олон байгаа шүү. АН, МАН-д ялгаагүй. Түрүүн тэр Энхбаяр.Н ярьж байна. Өөрийгөө цэвэрлэх янзаар ярьж байгаа юм. Өөрөө бол түүнээс өмнө даалгавар өгч Нямдоржоор Отгонбилэгийг түгжилдүүлсэн хүн шүү дээ. Элбэгдорж АН дотроо түүний нэлээн сайн хамсаатан байх ёстой. Гэх мэт. Гээд цогцоор нь ярина шүү. Тэгэ

Avatar

Зочин 2021-04-10 203.91.115.49

х юм бол энэ Нямдорж ямархуу хогийн н**ш, өөдгүй шаар болох нь маш тодорхой харагдана. Одоо би гэхэд л үүнийг Хятадын талын хутгагч гэдэгт огт эргэлзэхгүй болсон. Түүгээр дамжуулан 2000-оноос Хятадууд Монголын төрийг 20 жил хутгаж, хооронд нь талцуулж байна. Тэр Монголын төрийг хутгаж намуудыг талцуулдаг. Намууд дотроо фракцуудыг талцуулдаг. Тэр Зоригийн аллагыг зохион байгуулалцсан байх өндөр магадлалтай бөгөөд энэ хэргийг замхруулж өөрийн нөлөөг нам дотор бэхжүүлэх замаар ашиг хонжоо ч олж бус

Avatar

Зочин 2021-04-10 203.91.115.49

дад зүтгэдэг. Даалгавраа биелүүлж байгаа юм. Карийр хийнэ. Гэхдээ л тэр эцсийн эцэст хятадын тагнуул гэдэг дээр л бууна. Тэр бол улс эх орноосоо урвагч, харь улсын бууны нохой, төрийн хутгуур, Монгол улсын эрх ашгаар тоглогч, өөдгүй н**ш. Түүнийг даруйхан барьж хорих хэрэгтэй. Үүнийг байсан цагт Монголын төр хэзээ ч өөдлөхгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-10 122.201.22.21

энэ хүн нилээд сайн мэдэж байх шиг 115 49

Avatar

Соёмбо 2021-04-10 192.82.77.220

Эрдэнэбат прокурорын ярилцлагын дараа Нямдорж яасан их сандарч ярилцлага өгөв өө? Тэхдээ энэ хэргийн зааварлагч Элбэгдорж гэж яагаад ярих болов оо? Энэ хавар Өвөрмонголчуудыг эх хэлээрээ суралцах хөдөлгөөнийг дэмжсэн ганц улс төрч нь Элбэгдорж байсан. Мэдээж энэ хэрэг Хятадын удирдлагад таалагдаагүй. Үүнээс үүдэн Нямдорж Элбэгдоржийг өөлөх "даалгавар" авсан, түүнийгээ гүйцэлдүүлэхийн тулд сандран Зориг агсны хэрэгтэй урьд нь огт холбож байгаагүй Элбэгдоржийн нэрийг гаргасан бус уу?Иймэл хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-04-10 122.201.22.21

харин их хардагсан хүн

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.26.193.214

аллага захиалагчид МАН-д хамааралтай гэдэг нь улам бүр тодорхой болж бна

Avatar

Zochin 2021-04-10 202.179.24.79

Itgechgui ter Nymdorjid !

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.161.42

Магадгүй Зориг агсаны аллагын цаана Хятадын эрх ашгыг хамгаалагч Нямдорж өөрөө байж захиалгыг өгсөн ч байж мэдэх гаргалгаа байх шиг байна. Энэ хүн энэ аллага болсон үеэс эхлэн л Монгол Төрийн зүрхэнд шигдсэн зүү шиг хорлож ирсэн. Өнөөгийн энэ их авлигал луйврыг ХЗ н сайд Нямдорж л тэтгэсээр ийм байдалд хүргэсэн. МАН яг ямар санаатайгаар энэ алтан загасны эмгэн шиг чөтгөрт базуулчихсан юм бүү мэд. Магадгүй улстөрчдийн фактыг Хятадын тусгай албадын нөхдөөсөө авч шантаажаар санаснаа гүйцэлдүүлдэг

Avatar

зочин 2021-04-10 202.9.47.21

Зоригийн хэрэгт энэ Нямдорж ямар хамаатай хүн юм бэ, дандаа л нэр холбогдчихсон явж байха юм , арай

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.46.109

Энэ муу өмхий дөрвөд хэзээ энэ төрөөс зайлах юм бэ. Олны х****л идээд сайнаа үзэхгүй дээ чи. Дандаа хулгай хийнэ худлаа ярьна жүжиг тоглоно.

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.181.89

МАН-ыг дотороос хутган үймүүлж өөрөөсөө асуудлыг зайлуулдаг өгөр нoвш эхлээд Энхбаярыг намнасан дараа залуучуудыг турхирч Миеэг хуссан одоо Батболд гэж хатгаад сууж байна.Хорноос өөр юм мэдэхгүй нөхөр байгааг намынх нөхөд харж хуулийн байгууллагад өгөөч ээ

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.26.195.141

НЯМКА БИШ ӨӨР ХҮМҮҮС Л МАШ ИХ САНДАРЧ ҮХЭХЭЭС НААГУУР ЮМ БОЛЖ БАЙНА !

Avatar

Зочин 2021-04-10 139.5.216.59

ГЭМТ ХҮН ГЭЛБЭЛЗЭНЭ. МОНГОЛ АРДЫН ЭНЭ ЦЭЦЭН ҮГ ЯАСАН ҮНЭН ЮМ БЭ. ХУЛГАЙЧ ХУЛГАЙЧИЙГ БАРИАРАЙ ГЭДЭГ БОЛЖ БАЙНА. ТЭД НЯМДОРЖ ГУАЙ РҮҮ БОРГОЖ БАЙГААГ НЬ, ГҮТГЭЖ ДОРОМЖИЛЖ БАЙГААГ НЬ ҮЗ ДЭЭ. ХОГИЙН ЮМНУУД ХЭРГИЙГ БУСАД РУУ, ТЭР ТУСМАА НЯМДОРЖ РУУ ТҮЛХЭЖ АЛИАЛЖ АЛИЙГАА БАРААД НЭМЭРГҮЙ ДЭЭ, АРД ТҮМЭН МЭДЭЖ БАЙГАА

Avatar

ЭЛБЭГДОРЖ 2021-04-10 51.195.151.163

Харах сонирхол алга болчоод байна хөгшин зөнөг ягчис минь.ааш нь олддоггүй эм шиг даруй хугас зуун шахуу янаглан хуцлаа.одоо СУЛЛАГДЛАА,НӨХӨН ОЛГОВОР 000000..00 ДОЛЛАР ОЛГОВ иймэрхүү мэдээ л уншмаар байна

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.91.102

Дүр эсгэсэн ардчилагчдын үнэн төрх нь хүн гүжирдэж гүтгэх, дайрч доромжлох,харлуулж нэр төрийг нь гутаах,үнэнийг гуйвуулах ,тархи угаах,худал мэдээлэл тараах, атаархаж арзаганах, бусдыг дарамтлах,айлгаж сүрдүүлэх,г м хамаг муу муухай бохир бүдүүлэг бүхнээр илрэх юм..Эдэнд инээх дүр нь царайндаа идэх дүр нь цээжиндээ гэх мэт үг яг зохино.

Avatar

Zochin 2021-04-10 213.134.18.242

MENGET NYAMDORJ bol HYATADIIN TAGNUUL gedeg ni BATLAGDSAN TAGNUUL.UNUUDUR UURIIGUU ILRUULEHGUI ni tuluu ZORIGIIN HERGIIG UURTUU AVSAN.

Avatar

Зочин 2021-04-10 94.214.181.162

mMENGET ZAHIALAGCH BAIHAAS GARTSAAGUI.MENGET HUNII TOLOO GANTS UG GAN HIIDEGGUI HUN.OOROO MASH TOM ASUUDALTAI UCHRAAS L UHEN HATAN TEMTSELDEED BAIGAA JM.ODOO HUMUUS MENGETIIN HOSHIN SHOG SHIG HAZGAI HELEND DAHIJ HUURTAHGUI EE.

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.82.24

Муу ухна

Avatar

Зочин 2021-04-10 124.158.96.171

Нямдорж Эрдэнэтэд бараа шахаж их ашиг хийж гэмт хэрэг хийчихээд, би хүүдээ тусалсан юм, яагаад болохгүй гэж тэнэгтдэг тэнэг хуульч. Нямдоржийн шахсан барааны ашгийг ард түмэн төлж байгаа гэдгийг иргэд ойлгодоггүй бололтой.

Avatar

Зочин 2021-04-10 94.214.181.162

MENGET ZAHIALAGCH BAIHAAS GARTSAAGUI.MENGET HUNII TOLOO GANTS UG GAN HIIDEGGUI HUN.OOROO MASH TOM ASUUDALTAI UCHRAAS L UHEN HATAN TEMTSELDEED BAIGAA JM.ODOO HUMUUS MENGETIIN HOSHIN SHOG SHIG HAZGAI HELEND DAHIJ HUURTAHGUI EE.

Avatar

hulgai ch 2021-04-10 46.114.145.221

uuchlaarai mongol chuudaa CHina tagnuul ali hediien mongold bgaa bair suuria olchihson bgaa ene olond oilgomjtoi heregiig zamharuulaad bgaa hyniieg yr hyyhedtei ne udmaar ne ustgachihwal ehnii eeljind china gien gar höl tasar na Daraa ne yldsen hymyys ne bas holboo syljeegee haigaad ehlene tegyylehgui huuliin hych ardchilsan niegem gej hudlaa nom unschij bgaa hulgaich bol Njamka mönöös mön
zygeer l z**l na l gej bhgui Zevsegee beldeed zeverlegee hie ards chi l***r aa !!!!
Yher mongol chuud

Avatar

MONGOL 2021-04-10 202.9.46.155

МОНГОЛЫН БҮХ ХУУЛИЙН ТОМЧУУД ҮГЭЭ ХЭЛЭЭД БАЙХАД ЭНЭ ТӨР ЗАСАГ ЧИНЬ ЯАЧИХСАН СОНИН ЮМ БЭ? ЁСТОЙ ҮНЭН ЗӨВИЙГ НЬ ТОГТООГООЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.182.96

Энэ гайтай хүнийг хийсэн хэрэгт ял зэм өгөөд төрөөс зайлуулаад өгөөч бурхан минь

Avatar

Зочин 2021-04-10 136.24.9.31

Хятадын тагнуулын алба төрийн томчуудыг Нямдорж, Багабанди нарыг элсүүлэх гэж оролдож хүчээ авч байсан үед Зориг учир битүүлэг шалтгаанаар алагджээ. Хятадын тагнуулын алба төрд, хууль , шүүх, цагдаа, төрийн 3 өндөрлөгт төлөөний хүмүүсээ шургуулж, эртнээс бэлдэж, төлөвлөж байгаад Зоригийг өөрсдийн тагнуул туршуулуудаараа алуулжээ. Чимэгээ, Содномдаржаа нар захиалагчаа мэдэх ч үгүй.Уулзаа ч үгүй байх.Нямдорж ,Элбэгдорж нар яагаад гэнэт Н. Энхбаярыг барьж хорьж, алахыг шахав.

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.57.92.98

захиалагчийг Нямдорж сайн мэддэг байхаа. Отгонбилэгийн хүүгээс их хэмжээний хахуул авч хэргийг нуун далдлах ажиллагаа явуулдаг байх л даа. Учир нь Нямдорж хэзээ ч юм үзээгүй нүд тайлаагүй, хөрөнгө мөнгөнд бол нугасгүй хүн. Эрдэнэтээс хүүгээрээ дамжуулж хулгай хийсэн нэгэн. Багабандь ерөнхийлөгч байхдаа яагаад хятад авгайтай далдуур уулзаж протоколгүй хувийн журмаар харьцаж байв. Иймэрхүү хогийн юмнууд л төрд шургалдаг байна шүүдээ

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.57.95.209

энэ хазгай хэлт үнэн шударага байсан бол монгол шударага ёс хуулийн хэрэгжилтээрээ дэлхийгээс тасарсан байх байлаа үнэндээ 30 жил ил далд одоог хүртэл монголын хууль зүйн салбарыг толгойллоо тэгээд хаа байна ардын намыг энэ н**ш атгадаг энэ новшийг ХКН атгадаг нь туйлын үнэн юм

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.84.83

Зориг агсаныг МАН алсан гэж боддог. Үүнийг хаацайлж жижүүрлэдэг хүн нь Нямдорж. Тиймдээ ч МАН Нямдоржид үргэлж өртэй мэт 30 жил дарга, сайд байлгасан. Оюун Эрдэнэ хүртэл ЗГХЭГ даргаар авч байгаа нь МАН нямдоржид өртэйнх. Тиймээс МАН байгаа цагт энэ хэрэг хэзээ ч илрэхгүй. Нямдорж дарга сайд байгаа цагт хэргийн ул мөр бүр ч баларна. Нямдорж бол үхвэл таарах төрийн хутгуур л даа

Avatar

Зочин 2021-04-10 64.119.24.36

Zahialagchiin tuhaid tantai sanal neg baidag shvv !

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.229.123.244

Нямдорж байгаагүй бол энэ хэрэг юу ч болоогүй мэт өнгөрөх байлаа! Энэ гэр бүл золиос болоод сүйрээд дуусах байлаа! Жинхэнэ алаачид шулаачид амар сайхандаа жаргах байлаа! Илрүүлсэн гэх хуульчид алдарт , гавьяат болоод дуусах байлаа! Элбэгээ, Үүл, Хурц, Дорлигоо нар алдар хүндийн боол болоод дуусах байлаа! Ийм хэцүү адармаатай ажлыг барьж авч тэмцэж чаддаг Нямдорж үнэхээр онцгой төрийн зүтгэлтэн!!!!????

Avatar

Хариулт 2021-04-10 103.229.121.161

Нямдорж байгаагүй бол энэ хэрэг аль хэдийнээ илэрчих байсан.Дундуур нь орж ажлын хэсгийг татан буулгаж,ахмад хуульчид бидэнд зөвшөөрөл өгвөл хуулийн хүрээнд мөрдлөгө хийе гэхэд мөн Нямдорж боль гэснийг хүн болгон мэдэж байгаа шүү.Ер нь маш их НО-той хүн дээ

Avatar

зочин 2021-04-10 66.181.190.64

Нямдорж сайдаа та монголын ард түмэнд үнэнээ хэлэх цаг болсоон, Эрдэнэбат прокурортой хамт цензургүй яриа нэвтрүүлэгт орол доо .Хэн нь юу ярихыг мэдмээр байна. Чимгээ хэрэг хийгээгүй бол ах нь биш тэр өөрөө өлсгөлөн зарлаад бараг өдийд галзуурчихсан байгаа, зүгээр л нэг шийдсэн гөлийсэн авгай ,сэжигтнээр татсан тухай сонсоод бараг өмдөндөө бааж байгаа, биздээ, Чимгээ ганц юмнаас айж байсан шууд мэдэгдэг "баримт олсон бол уу гэж айж байсан нь ,тийм том хэрэгт татаад байхад баримт асуугаад су

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.179.163

Ээээ дээ Эби,хурц 2 л байхаадаа.?

Avatar

Зочин 2021-04-10 107.117.172.2

Ш.О л биз дээ….

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-04-10 202.9.46.164

Энэ нэг нүд нь цийсэн өвгөн чинь монголын төрөөр яасан тоглож ханадаггүй зөнөг вэ. Одоо бүр их хурлын тэнхимд суудалтай болсон байна шүү дээ. Энэ МАН үнэхээр ялзарчээ. Сонгуулийн самбар юмуу наад хүмүүс чинь. Та нарын сонгуулын сурталчилгааны материал юм бол олигтойхон халамжлаач дээ. Өөрсдийнхөө балиар хэргийн төлөө наад 2 хүнээ хэдэн жил тамлах гэж байгаа юм бэ. Одоо Зоригын хэрэг гэгчийг мэдэх хүн бараг байхгүй болсон.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.126.90.43

Энэ бичлэгт гарч байгаа "Захиалагч махилагчийг чинь тэр Амгаланбаатар чинь хэлээд байсан юм байна лээ" гэж Нямдоржийн хэлчихсэн үгнээс үзвэл Зоригын аллагын захиалагчийг нуусан гэдгээр хэрэг үүсгэх бүрэн боломжтой харагдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.21.108.32

ЭНДЭЭС ХАРАХАД ЗОРИГИЙН ХЭРЭГТ ХОЛБОГДОГЧДИЙГ ИЛЧЛЭГЛЭЭ…ЭНД ЭЛБЭГДОРЖ,БАТҮҮЛ ЭНХАМГАЛАН ПРОК,НӨГӨӨМУУ ХАЛЗАН ГАНБОЛД,ЭНХБАЯР ГЭГЧ НӨХӨР БОЛОХ НЬ ИЛЧЛЭГДЭЖ БАЙНА ДАА…

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.229.123.244

Нямдорж шиг жинхэнэ төрийн хар хүн яасан ховор юм бэ?! Мөхөж яваа улс үндэстэн ийм болчдог юм гэсэн! Манай улс тийм улсын тоонд эргэлт буцалтгүй орчоод дандаа уруудах тийшээ байгаам биш байгаа!! гэх айдас төрөх боллоо!

Avatar

Зочин 2021-04-10 107.117.172.2

Ха ха ха гэртээ үзэх зурагтгүй ч гэсэн өндөр үнэтэй элит апартаментад урсгал зардлыг нь төлөөд үнэгүй амьдардаг төрийн хар хүн байх уу? Эхнэр нь архины зөвшөөрөл өгдөг нямка гуай өөрөө тэр зөвшөөрлийг нь цуцалдаг гэжугаа…мөн дуусашгүй сайхан бизнес шүү тээ….

Avatar

zaas 2021-04-10 202.126.89.174

монголд ялсан намын шүүхл хууль хэрэгжүүлсэн болдог юм байнадааа малуудааа

Avatar

zochin 2021-04-10 202.179.24.79

schalgaachee naad Nymdorjoo!!!, neg l bisch ich sejigtei chundee,

Avatar

Зочин 2021-04-10 139.5.216.59

Хамгийн болчимгүй балмад этгээдүүд Ц.Нямдоржийг занаж , гүтгэж,харааж зүхдэг нь нь гэм биш зан, Тэр тусмаа Зоригийн алуурчид, тэдний хамсаатнууд Чимгээ, Содномдаржаа нарын асуудлыг дэлгэж байгаад хилэгнэж байгаа нь ил байна. Ардчиллын нэр зүүж ардчиллыг гутаасан харгисууд эх орны үнэнч хүү Цэндийн Нямдорж руу ээлжит дайралтаа эхэллээ

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.55.188.104

Энэ хэргийн үед нөгөө цагаан үүл байгаагүй юм уу нээх эрх чөлөө ардчилал ярьдаг цагаан хоолой үнэн юм байдаг юм уу гэрлийн доор харанхуй гэдэг биз дээ ардчилал ярьсан аймшгийн хүмүүс өөрсдөө холбоотой биш үү

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.21.109.57

Монгол улс Зориг гэдэг оросын э****з хүнд өргүй болой.Алуулах үед эхнэр нь гэртээ байсан.Монголд ардчилал цаг хугацааны эрхээр монголчууд өөрсдөө хийсэн болохоос Зориг гэдэг хүн хийгээгүй.Дүү нь насаараа их хуралд байсан юу ч ярьдаггүй байсан.

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.161.110

Elbegdorj zahialsan neg bol ooroo alsan busad ni hudal hend ch oilgomjtoi

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.212.116.53

ээбээгийн сайт

Avatar

зочин 2021-04-10 202.70.38.18

Нямдоржийг барьж хориочээ. Хятадын тагнуул, хутган үймүүлэгч, урвагч, шарвагч нарыг яагаад ингээд байлгаад байна вэ

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.68.24

oilgomjtoi hereg shuuu, aluurchid gedeg ni unen… hund hereg tohov bsan bol uur hun olood tohno, buh barimt notolgoo ni ene 3 deer buugad baidag, harin nyamdorj yagaad hamgaalaad baigaa ni oilgomjgui

Avatar

АРДЫН ЦУСТ НАМАА ЭНЭ НОХОЙГОО ХОРИОЧЭЭ 2021-04-10 192.82.68.192

БИД ЭНЭ ХҮНИЙГ СОНГОХГҮЙ ГЭЭД ХӨӨГӨӨД ЯВУУЛСАН Ш ДЭЭ ОДОО ЭНЭ ТӨР РҮҮ ЯМАР АРГААР ОРООД ИРЭВЭЭ. ХААЛГААР ХӨӨГӨӨД ГАРГАХААР ТООНООР ОРООД ИРСЭН ҮҮ

Avatar

Зочин 2021-04-10 75.155.149.227

Buzaagaad avaad irsen humuus no-toi. Bugdiig ni zailuulahgui bol nemergui l dee. Bugd yamar 1 yumaaraa bar'zaalagdzan.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.21.119.202

Зориг агсаныг хөнөөсөн хүн бол Ц.Нямдорж Ш.Отгонбаяр тэргүүтэнүүд

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.40.38

Зоригийн хэргийн захиалагч нь Ш.Отгонбаяр, Нямдорж, бас ерөнхийлэгч асан Багабанди ч холбоотой байж магад. Эрдэнэт үйлдвэрийг хувийн юм шиг ашиглаж байсан хүн бол Отгонбилэг. Энэ талаар мэдэх хүмүүс байгаа ч хэлэхээс айдаг. Отгонбилэгийн эхнэр, хүүхэд сүүлийн үед хэвлэлээс хол байдаг болсоныг хүмүүс анзаардаггүй. Яагаад гэвэл тэд үнэнийг мэддэг учраас

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.161.91

Нямдорж байгаагүй бол хоёр хүн хилсээр шорондоо үхэх байлаа. Үнэн энэ шүү дээ. Бусад нь худал . 3 шатны шүүх ч худал.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.46.19

х*******н тагнуул төрд оруулсан МАНгарууд

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.161.30

Нямдорж ярьснаас хойш 5 жил боллоош дээ . Бүх эрх мэдэл МАН танай намд байна ш дээ . Тэгээд суллаач дээ Нямдорж ооооо . Бусад ардын хүүхдүүдийг дарамталж хэрэг хүлээлгэдгийг бас дэлгээчээээ. Нямдоржийг будилуулж бгаа гэж ойлгосон . Хэрэв илрүүлэх сонирхолтой бол 5 удаа хуулийн сайд хийсэн хүн илрүүлнэшдэээээ

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.21.108.10

Нямдорж бол Монгол Төрд сууж буй Хятадын төлөөлөгч.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.21.108.178

Хятадын тагнуул Ц.Нямдорж

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж