ЭМЯ: Вакцинжуулалтыг өнөөдрөөс зогсоолоо | News.MN

ЭМЯ: Вакцинжуулалтыг өнөөдрөөс зогсоолоо

ЭМЯ: Вакцинжуулалтыг өнөөдрөөс зогсоолоо

ЭМЯ: Вакцинжуулалтыг өнөөдрөөс зогсоолоо

Монгол Улсын хэмжээнд өнөөдрөөс эхлэн дархлаажуулалтын цэгүүд ажиллахгүй.

Дархлаажуулалтад ажиллаж байсан эмч, эмнэлгийн ажилчдыг Covid-19 өвчний илрүүлэг, хариу арга хэмжээнд хүч нэмэгдүүлэх бөгөөд өвчний тархалт, хамрах хүрээг хумих, ойрын хавьтагчдыг илрүүлэх ажилд дайчлах юм гэж Эрүүл мэндийн яамнаас мэдээллээ.

Монгол Улсын Засгийн газрын шийдвэрийн дагуу 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 10-ны өдрөөс улсын хэмжээнд хатуу хөл хорионы дэглэм үйлчилж эхлээд байна. Уг шийдвэр нь Covid-19 өвчний тархалтыг хумих, дэгдэлтийг саармагжуулах үүднээс тавигдаж буй.

Covid-19 өвчний шинэ тохиолдын тоо огцом нэмэгдэж, тархалт өргөн хүрээг хамарсан байгааг харгалзан үзэж хатуу хөл хорио тогтоох 15 хоногийн хугацаанд дархлаажуулалтыг түр зогсоох нь зөв гэдэг шийдвэрт холбогдох газрууд хүрсэн байна.

Дархлаажуулалтыг үргэлжүүлсэн нөхцөлд вакцин тариулах гэсэн хүмүүсийн хөдөлгөөн тасрахгүй. Дархлаажуулалтын цэгт олон хүн цугларч, улаан түвшинд мөрдөгдөх ёстой халдвар хамгааллын дэглэм зөрчигдөх, нэг дор олон хүн цугларч 15-30 минут түүнээс дээш хугацаанд байх зэрэг хэд хэдэн шалтгааны улмаас дээрх шийдвэрийг гаргасан аж.

Монгол Улсын хэмжээнд дархлаажуулалтын ажил 2021 оны хоёрдугаар сарын 23-ны өдөр эхэлсэн бөгөөд Covid-19 өвчний эсрэг дархлаажуулалтад ашиглаж буй вакцин нь эхний тунг тариулсанаас хойш 21-56 хоногийн дараа хоёр дахь тунг тариулах заавартай.

Дархлаажуулалтад ашиглаж байсан зарим вакциныг 28 хоногийн дараа хоёр дахь тунг тарихаар төлөвлөж байсан бөгөөд хатуу хөл хорионы нөхцөл байдлаас шалтгаалан 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 10-ний өдрөөс эхлэн вакцины 2 дахь тунгаа тариулах иргэдийн дархлаажуулалтыг 15 хоногоор түр хойшлуулахаар болж байна.

БНХАУ-ын өвчний хяналт, сэргийлэлтийн төвөөс давтан тунг 21-56 хүртэлх хоногийн зайтай тарихыг зөвлөж байгаа тул вакцинжуулалтын 2-р тунг хийлгэх иргэдийн дархлаа тогтоцод нөлөө үзүүлэхгүй болно.  (эх сурвалж: National Medical Journal of China. 2021 Apr 02, CDC, China, 2021)

Мөн Астразенека вакцины хувьд 7-12 долоо хоногийн дараагаас 2 дахь тунгаа хийх зөвлөмжтэй билээ гэж Эрүүл мэндийн яамнаас мэдээллээ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.41.18

Хөл хорио тогтоосон байхад хэн тэнд очиж тариулах вэ. Хүмүүсийг бөөгнүүлээд вакцин тарьж байна гээд бужигнуулаад байж болохгүй. Тийм учраас түр зогсоосон байх. түүнийг нь битгий улстөржүүлээд бай

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.41.18

Монгол улсын хүн ам 3,3 сая биш харин 1,6 сая болж хувираад байна. Учир нь бүх хүмүүс МАН болон АН-ын талд орж хуваагдаад хоорондоо хонь чоно болж нөгөө талаа яахаас ч буцахгүй болоод байна. Тийм болчихсон байхад тэднийг нэг санаа зорилготой хүмүүс гэж үзэхгүй. Нэг нэгнээ бусадтай нийлж устгахад бэлэн гэсэн үг. Монголчууд хоорондоо жийлцээд ирэхээрээ л улсаа сүйрүүлдэг түүхэн уламжлалтай. Түүнээсээ хэзээ ч сургамж авч байгаагүй

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.179.8.210

unenii ortoi shu

Avatar

Зочин 2021-04-10 64.119.27.215

МАНгарын зэс цухуйлаа. Сонгуулийн суртчилгаа 300 цаас егмеер байдаг зугээр егхеер улаан цагаан авилга гэж мэдэгдэх учраас хэд хоног хорьсон болж жужиглэж байгаам байна, туунээс биш вирусын халдварыг багасгая, вакцинаа тургэлье гэж хорьж байгаан биш байна. Угаасаа халдвар их байх тусам Мангарт далимдуулж цавчихад нь ашигтай байгаа болохоор халдварыг багасгах зорилгогуй юм байна.
ОГЦОР!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.179.8.210

chi odoo tgd nogoo 300-g ni idchehkui ym bga bizde ydarsan negend ni ogchkui yu…. ymar olon hutsdag ymbde

Avatar

zochin 2021-04-10 64.119.21.240

irgenii dain l ene uls ornig avrah baih. ternees ene heden erguu yumnuud uls orniig sonooj duuslaa.

Avatar

зөвлөгч 2021-04-10 202.9.40.17

Энэ гадаа гудамж талбайд ямар ч хатуу хөл хорио алга. Гараад харцгаа. Ийм хорио гэж юу бадаг юм бэ?

Avatar

зочин 2021-04-10 66.181.190.77

Юугаа гоншигноод байгаан. Олон юм яриад. Хөл хорьсон нь зөв.

Avatar

zochin 2021-04-10 103.26.195.206

gol ni vakzinaa hiil dee tegeh gej hul horison biz dee alhaj ochood hiilgene shvv dee dulaan zag bolson baihad chine

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.46.24

Энэ засаг төр арай л юмаа Итгээд хятад 1 тунгаа тариулсан чинь 2 дахь нь хугацаандаа алга Нөгөө 28 хоног энэ тэр гээд байсан чинь яалаа

Avatar

зо 2021-04-10 202.9.40.176

хийх вакцин байхгүй гээд үнэн ээ хэлээч хөлдүү толгойт ОЮУН ЭРДЭНЭ АМАРСАЙХАН нар аа

Avatar

зочин 2021-04-10 66.181.183.33

Хүкийн Засгийн газар ганцхан эмэгтэйн бандаашнаас болж огцорсон бол энэ ЗГ бүх ард түмнээ хуурсан агуу хэргээр үг дуугүй огцрох нь тодорхой боллоо

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.186.159

Вакцин дуухаа, еер шалтгаан байхгуй, эртхэн ковидоос салья гэвэл эсрэгээрээ вакцинжуулалтыг идэвхжуулэх хэрэгтэй бус уу

Avatar

Зочин 2021-04-10 150.129.140.146

Үүнээс тэнэг юм гэж байхгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.55.188.87

МАНгарын зэс цухуйлаа. Сонгуулийн суртчилгаа 300 цаас егмеер байдаг зугээр егхеер улаан цагаан авилга гэж мэдэгдэх учраас хэд хоног хорьсон болж жужиглэж байгаам байна, туунээс биш вирусын халдварыг багасгая, вакцинаа тургэлье гэж хорьж байгаан биш байна. Угаасаа халдвар их байх тусам Мангарт далимдуулж цавчихад нь ашигтай байгаа болохоор халдварыг багасгах зорилгогуй юм байна.

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.179.156

MAN + МАНгарууд амьдралаар тоглоод ард түмнээрээ дайжигнаад бана уу???

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Улс орнуудад вакциндаа хязгаарлалт хийж эхэлсэн байна Олдоц муу болох нь дээ. Одоо эхний тунгаа хийлгэсэн хүмүүст 2 дахь тун шаардлагагүй гэж ярих байх даа аягүй бол манайхан а**а шүү барьцгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Ингэж байгаад төлбөртэй хийх гээд байна уу

Avatar

Зочин 2021-04-10 64.119.23.49

Эрдэмтдийн тооцоонд итгэж хүлээж авах чадваргүй Оюун-Эрдэнэ огцор. Худлаа л эдийн засгийг өөд нь татна гэж попорсон. Эрүүл хүн л хөгжил, эдийн засгийг цоглооно. Өвчтэй хүн эдийн засгийг нураана. Өвчилсөн боло өвчилж болзошгүй 3.3 сая хүн их тэтгэмж авч наядаар хэмжигдэх эдийн засгийн хохирол учрууллаа. "Эрүүл мэндээ алдвал бүхийг алдана" гэсэн зүйр үгийг өглөө бүр санаж бай.

ОГЦОР!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-10 94.198.40.70

I will closely watching how people react first shot vaccine and second shot vaccine. Then i will decide got vaccine or not

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Ээ чааваас

Avatar

irgen 2021-04-10 66.181.161.83

davtan tyngaa hygatsaand n hiilgehgui bol ur dungui bolchihdoggui yum y,odoo hygatsaag n 50 hed honog bol bur sain geed tailbarlaad ehellee de,itgeed l syyj baih y da.ingesnee 2 dahi tyng hiih n byryy genee geed yariad ehleh vii de,yaana d

Avatar

,зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Дуусчихаад байгаа юм бишүү

Avatar

Итгэл 2021-04-10 103.212.116.14

Вакцинаа яаралтай оруулж ирж дархлаажуулатаа 15 хоног хүлээхгүйгээр хиймээр байна.

Avatar

Зочин 2021-04-10 43.242.243.232

хөл хориогоор вакцинжуулалтаа л хийхгүй юм бол
яах гэж байгаа юм бэ
Монголын төр засаг гэж идэх уухаас өөр эрдэм чадалгүй лаларуудаар дүүрчихсэн төр засагаа барьж чадахгүйгээ зарлаад аль нэг их гүрэнд дагаар орвлл таарна

Avatar

][ 2021-04-10 202.126.90.43

Нямдорж 2 дахь тунгаа хийлгээд вакцинжуулалтыг зогсоожээ гэж хардаж байна. Зоригийн хэрэг шиг самрах нь дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-10 150.129.143.90

Yu gee hutsaa soliorood baigaa l** ve? Jhn logic toi hutsaach teneg har llrmin

Avatar

Zochin 2021-04-10 192.82.69.152

Дархлаажуулалтаа үргэлжлүүлэхгүй зүгээр хатуу хөл хорио тогтоодог нь ямар учиртай юм бэ, вакцины эхний тунгаа хийлгэсэн хүмүүс тэгээд одоо яах болж байна даа?

Avatar

Тэвчээр нь алдарч буй иргэн 2021-04-10 192.82.78.114

Бакцин нь дууссан нь тодорхой, ард түмнээ төөрөгдүүлж, түр ч болов амиа хоохойлохоор шийджээ, энэ төр!!! Үнэнээ хэлээд огцорвол дахиад сонгогдож, томилогдож магадгүй л юм даа?

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.126.90.43

Эрдэмтдийн тооцоонд итгэж хүлээж авах чадваргүй Оюун-Эрдэнэ огцор. Худлаа л эдийн засгийг өөд нь татна гэж попорсон. Эрүүл хүн л хөгжил, эдийн засгийг цоглооно. Өвчтэй хүн эдийн засгийг нураана. Өвчилсөн боло өвчилж болзошгүй 3.3 сая хүн их тэтгэмж авч наядаар хэмжигдэх эдийн засгийн хохирол учрууллаа. "Эрүүл мэндээ алдвал бүхийг алдана" гэсэн зүйр үгийг өглөө бүр санаж бай.

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.183.202

Вакцин байхгүй гэдгээ л хэлээч дээ. Оросоос орж ирэх ёстой вакцин орж ирсэнгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Өчигдөр юу юу гээд байлаа Вакцинаа эрчимжүүлж үр дүнтэй байлгахын тулд хөл хорио тогтоож байна гээд байсан.Хүний бөөгнөрөл үүсэхгүй гэж байгаа бол. Нөгөө 1хаалга 1 шинжилгээ гэдэг шиг хийж болохгүй юу дууссан бол дууссан гэдгээ хэлчих. Хүний бөөгнөрөл гэж ямар юм байдаг ыг жинхэнэ утгаар Ерөнхий сайд өчигдөр харууллаа .Тэрнийг бодвол ч гайгүй баймаар .

Avatar

mongol 2021-04-10 122.201.21.99

Neg yam hiiheerei nuguu yamaa ustgaj, unagaj yavdag nuguu zangaaraa ajlaa hiij bn iimerhuu baihad mongol uls hezeech hugjihgui vaktsinaa avch chadaagui bolohoor iim zali zohioj bn deedsuud ni iimerhii hogiin baihad doodsuud ni yaah ni todorhoi, vaktsinaas uur ene uvchniig togtoon barih yam baihgui geed l ulildaad baisan haana bn umhii avilgachid

Avatar

Зочин 2021-04-10 73.231.128.120

Хоёр дахь тунг хийхгүй удах нь анхны тунг аяндаа хүчингүй болгоно. Тэгэхлээр вакцин хийлгэсэн гэж найдалтгүй боллоои

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.9.46.46

ЁооЁ юү Вээ? Тэгүүл яах гэж хөл хорьсон юм вэ

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.190.213

Энэтхэг улсад үйлдвэрлэсэн Оксфордын их сургууль болон Астразенека эмийн үйлдвэрлэгч компанийн "AZD1222" (Астразенека) вакцин. (Хоёр тун хоорондын зай 56 хоног)
БНХАУ-ын үйлдвэрлэгч Синофарм компанийн "SARS-CoV-2" (Vero Cell) вакцин. (Хоёр тун хоорондын зай 28 хоног)
ОХУ-ын Гамалеягийн нэрэмжит судалгааны институтийн бүтээсэн "Спутник V" вакцин. (Хоёр тун хоорондын зай 21 хоног)

Avatar

Зочин 2021-04-10 150.129.141.111

ЭМЯ нэг л ажлаа хийж чадахгүй байгаа юм шиг. Удирдлагатаа байна уу, эсвэл вакцин нь дуусчихсан юм уу.

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.55.188.87

Vaccine duussan

Avatar

ИРГЭН 2021-04-10 192.82.78.36

Эрүүл мэндийн саолбар нь ЭРҮҮЛИЙГ ХОРЛОХ САЛБАР болжээ. Итгэл алдарлаа.

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.179.134

Вакцины хоёрдахь тунг хадгалаагүй, дахин хангалтаа тооцоогүй эрүүл мэндийн сайд, яамны удирдлага, хөсүт-ийн захирлыг нэн даруй огцруул. Эрүүл мэндийн асуудлаа улс төрчдөд хэлж, ойлгуулж, хамгаалж чаддаг зангарагтай хүмүүсийг томил!

Avatar

ЭМС ийн ажилтан 2021-04-10 103.57.93.180

Эруул мэндийн салбарын Мэргэжлийн хумуусийн угэнд итгэ, тэдний уг санал энэ цаг уед хамгийн унэтэй!!! Тэдэнд улс торсонин биш!!!

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.190.213

Энэтхэг улсад үйлдвэрлэсэн Оксфордын их сургууль болон Астразенека эмийн үйлдвэрлэгч компанийн "AZD1222" (Астразенека) вакцин. (Хоёр тун хоорондын зай 56 хоног)
БНХАУ-ын үйлдвэрлэгч Синофарм компанийн "SARS-CoV-2" (Vero Cell) вакцин. (Хоёр тун хоорондын зай 28 хоног)
ОХУ-ын Гамалеягийн нэрэмжит судалгааны институтийн бүтээсэн "Спутник V" вакцин. (Хоёр тун хоорондын зай 21 хоног)

Avatar

zochin 2021-04-10 64.119.21.240

eruul mendiin yamnii emch mergejiltnuud n oorsdoo ingej erguuteed baihaar yah bolj baina. 2 dahi tung hugatsaand n hiihgui bol ehnii tariulsan n ur dungui bolno gedgiig oilgodog gants emch ene ulsad alga uu.

Avatar

Арай ч дээ 2021-04-10 64.119.21.126

Эрүүл мэндийн яам мэргэжил дээшлүүлэх дамжаа болжээ эрүүл мэндийн яамны төрийн нарийн бичгийн дарга нь яаманд нэг ч өдөр ажиллаж үзээгүй хуулийн шаардлага хангахгүй хүн байсан

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.190.213

МАНгар намыг тараавал таарна. вакцинжуулалтын давтан тунг хийлгэх гэсэн хүмүүст тодорхой хэмжээний дархлаа тогтсон л байгаа биз дээ. эсвэл хулхи хурандаа тэргүүтэй эргүүнүүд хулхи вакцин ирээд нэгдүгээр ээлжинд тарьсан юм болов уу. Аа тийям оюунэрдэнэ болон УИХ-ын гишүүд 2 дох тунгаа хийлгэчихсэн болоод л додигор царайлаад иргэдийг болохоор зориуд боож өвчинийг дэвэргэж, эдийн засгийг унагах гэж байгаа юм байх даа

Avatar

Зочин 2021-04-10 139.5.219.22

Eoo estoi yamar erguu teneg erh barigchid bgn ve estoi buudaad alchmaar ene horio tseeriinhee hugatsaand vactsinjuulaltaa hiigeed avna bizdee

Avatar

Зочин 2021-04-10 59.153.115.82

ВАКЦИН ДУУССАН . ГЭДГЭЭ ХЭЛЭЭЧ .ТӨРД ИТГЭХ ИТГЭЛИЙГ АЛДУУЛЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

Zochin 2021-04-10 64.119.21.202

Vaccinejuulaltaa nariin zohion bguulaltai boognuurelhgui tsag ogon hiij hugatsaa aldahgui bh zov bsan bolov u

Avatar

Эмч 2021-04-10 103.57.93.180

Халдвар тархсан энэ уед халдвар авсан эсэхээ мэдэхгуй вакцин хийлгэвэл овдох тул халдвар авсан эсэхийг мэдсэний дараа вакцин хийлгэх нь зов юм шуу.Уунийг эмнэлэгийн мэргэжлийн эмч нар сайн мэдэх учиртай. ОУ-д ч гэсэн халдвар аваагуй хумууст вакцинжуулалтанд хамрагдах тухай бичиж байна. халдвар авснаа мэдээгуйгээс вакцин хийлгээд 7 хоног дотор овчлол гараад байгааг анхаарч ойлгож мэргэжлийн байгууллагын шийдвэрийг л дагах хэрэгтэй!!!
Дэмжиж байна!!!

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Монголчууд үнэхээр ходоодны ард түмэн юм аа Бэлэн мөнгө өгөхөөр амаа олохгүй магтаад л байсан инээдтэй

Avatar

Баярт 2021-04-10 202.9.41.13

Элэнцгийн илрүүлэг байхав дээ оншлуур нь дууссан гээд шинжилгээг авахгүй авсан хариу нь ирэхгүй 4 хонож байна бүх нөөц нь дууссан байхаа

Avatar

Эмнэлгийн ажилтан 2021-04-10 103.57.93.180

Та халдвар авснаа мэдэхгуйгээр вакцин хийлгэвэл вакцины дараа ковидоор овчилдог юм, тиймээс та мэргэжлийн салбарын хумуусийн зааврыг дагах нь зов

Avatar

Badarch taxar 2021-04-10 192.82.86.173

Odo wakstin hiiwel korona ustah geed bna korona baih ni zarim hvnd ashig ihtei bna shv de

Avatar

иргзн 2021-04-10 202.179.25.105

өө ёстой ЗГ УОК ЭМЯ үнэхээр ажиллаа хийж чадахгй байна дөө Энэ Хөл хорио Оройтсон шийдвэр болсон , одоо эхний Тунгаа тариулсан Иргэд уг нь 2 дахь Тунгаа энэ хугацаанд хийлгэж байвал уг нь хэд хоногийн өмнө ч гэсэн Дархлаа сууж байвал Халдвар авахгүй Иргэдэд ч Улсад ч ашигтай байх байсан шүү дээ, ЗГ Тэнэглэж дуусахгүй юм

Avatar

ИРГЭН 2021-04-10 192.82.78.36

Энэ Засгийн энэ холион бантан хэзээ дуусах юм бэ? Ард түмэн цагаан цаас биш шүү, Сайд дарга нараа!

Avatar

Зочин 2021-04-10 202.126.94.99

Вакцингуй болоод зогслоо биздээ!!!
Иргэдээ вакцинжуулах гэж хорио биздээ, утггагуй хориогоо цуцлаа!

Avatar

wwww 2021-04-10 64.119.24.221

Энэ засагийн газар дамбуурсан байна даа

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Ядуу улсын зовлон вакцин дуусчээ одоо яанаа бэ.Цаад улсуудад ч вакцин хязгаартай байгаа гэсэн

Avatar

Зочин 2021-04-10 139.5.217.108

Үнэхээо малууд юмаа яах гэж вакцинжуулалт зогсож бгаа юм бэ вакцинаа зргэлжлүүлээчээ малуудаа.

Avatar

Зочин 2021-04-10 66.181.182.174

Энэ тэнэглэлд хязгаар байдаггүй юм уу

Avatar

Зочин 2021-04-10 122.201.24.27

Олон төрлийн вакцин онгоц, онгцоор ирчихээд алийгаа хийхээ мэдхээ байчихаад зогсоож байгаа гэнэ шүү үнэмшилтэй байна уу

Avatar

Н 2021-04-10 192.82.72.101

Үгүй би буруу сонсоогүй бол 5.1 нд нийслэлийхнийг бүрэн вакцинжуулна гээд байсан биз дэ,

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.69.62

Харин ч цаг өгөөд ч юм уу утсаар мэдэгдээд хиймээр юм Эхнээсээ 2 дахь тунгаа хийлгэх болсон биз дээ.Дууссан бол дууссан гэдгээ хэлээч дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.57.94.99

ZUV

Avatar

g 2021-04-10 66.181.180.88

Вакцингүй болчихсон юм байх даа. Давтан тунгаа хийлгэх хүмүүс яах юм бэ?

Avatar

Иргэн 2021-04-10 64.119.26.73

Ажлаа хийж чадахгүй байнаа МАНгарууд.

Avatar

oogii 2021-04-10 64.119.27.155

МАЛ МИНЬ, ЧИ ОЧООД ХИЙГЭЭЧ

Avatar

монгол 2021-04-10 66.181.181.161

Вакцин байхгүй. Оросууд гэрээгээ биелүүлээгүй гээд л хэлчээч дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-10 103.26.193.208

4.10-ны дотор 600 мянган Синофарм вакцин оруулж ирнэ гэж байсан нь болихоор тэрийгээ нуугаад ингэж худлаа яриад яахав дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-10 192.82.70.226

Холион бантан хутгах юмаа. Давтан тунгаа тэгээд яаж хойшлуулах юмаа. Дахин мессеж ирэх юм байх даа . Дандаа эргэж буцсан будлиантай юм хийх юм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж