Э.Бат-Үүлийн нэрлэсэн баатруудад БАЯРЛА! | News.MN

Э.Бат-Үүлийн нэрлэсэн баатруудад БАЯРЛА!

Э.Бат-Үүлийн нэрлэсэн баатруудад БАЯРЛА!

Э.Бат-Үүлийн нэрлэсэн баатруудад БАЯРЛА!

Дүнжингарав дээрх “ТЭСО”-гийнхны цугларалтаас үг хэлэх эрхгүйгээр хөөгдсөн Э.Бат-Үүл АН-ын шинэ даргаар М.Тулгатыг батламжлах ёслол дээр ингэж хэлжээ. “Монголыг Зөвлөлтийн колончлолоос чөлөөлж, коммунистуудын дарангуйлал хядлагаас ангижруулсан, иргэддээ эрх, эрх чөлөө олгосон Ардчилсан намын гишүүдийг баатрууд гэхгүй юм бол өөр хэнийг баатрууд гэх юм бэ. Монгол Улсын тусгаар тогтнол, эрх чөлөөг эдийн засаг, улс төрийн хувьд баталгаажуулах гэж яваад хилсээр шоронд сууж, үзэл санааны хоригдол болсон М.Энхсайхан, Д.Ганболд С.Баярцогт, Б.Бямбасайхан нарыг баатрууд гэхгүй юм бол өөр хэнийг баатрууд гэх юм бэ” гэж.

Түүний үг Ардын намынханд, аа бас Ц.Тувааны АН-ынханд таалагдсангүй, мэдээнийх нь доорх сэтгэгдлүүд нь “ал, цаазал, хорь, дүүжил, бууд”.  Э.Бат-Үүлийг сошиалд хараах, харлуулах, гүтгэх доромжлох эрх чөлөөг Монголд авчралцсан хүний нэг нь тэр өөрөө.

С.Зориг, Ц.Элбэгдорж, Э.Бат-Үүл, М.Энхсайхан. Өнөөдөр 300 мянган төгрөг дансандаа авахаар баярлаж байгаа, цахилгаан дулааныхаа төлбөрийг найман сар “Эрдэнэт”-ээр төлүүлж буй иргэд, аж ахуйн нэгжүүд уг нь ардчилагчдад баярлалаа гэж хэлэх ёстой юм.

Ардчилсан хувьсгал ялсан учраас Монголд эдийн засгийн эрх чөлөө нээгдсэн. Эдийн засгийн эрх чөлөөнд хүрсэн учраас Оюутолгой төслийг хөдөлгөсөн. Оюутолгой төсөл хөдөлсөн учраас улсад татвар орж ирсэн. Улсад татвар орж ирсэн учраас иргэдэд мөнгө тараасан.

Ардчилсан хувьсгал ялсан учраас монголчууд Оростой эн тэнцүү наймаа ярьсан. Эн тэнцүү наймааны ачаар “Эрдэнэт” зуун хувь Монголынх болсон. “Эрдэнэт” зуун хувь Монголынх болсон учраас иргэд, аж ахуйн нэгжүүдийн цахилгаан дулааны мөнгийг төр даахаар болсон. Ийм л юм, учир шалтгаан нь.

ОФФШОРООС БИШ ОЮУТОЛГОЙГООС…!

Оюутолгойгоос орж ирсэн татварын мөнгөнөөс Засгийн газар 3.3 сая иргэн бүртээ 300 мянган төгрөг өгөхөөр болжээ. Үүний араас Ерөнхийлөгч Х.Баттулга оффшор бүсэд нууцалсан их наяд орчим төгрөгийг нөхөн олговор болгож, өрх бүрд сар бүр нэг сая төгрөг олгох тухай албан бичгийг Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэд хүргүүллээ.

Өмнө нь өрх бүрт нэг сая төгрөгийн нэг удаагийн мөнгөн тэтгэмж өгөх Ерөнхийлөгчийн санаачлага энэ удаад “сар болгон” болж өөрчлөгдөв. Гэвч Ерөнхийлөгчийн яриад байгаа оффшор данснаас нэг ч ам.доллар Монголбанкны дансанд орж ирээгүй болохыг Сангийн сайд асан Ч.Хүрэлбаатар хариуцлагатайгаар мэдэгдэж байв. Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хэвлэлээр гараад байгаа Сингапур дахь өөрийн хамаарал бүхий оффшор данснаасаа мөнгө оруулж ирээгүй бол Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэд хүргүүлсэн саналдаа дурдсанчлан оффшор бүсээс орж ирсэн мөнгөөр “…Наймдугаар сарыг дуустал өрх бүрд нэг сая төгрөгийн нөхөн олговрыг сар бүр олгох, үүгээрээ дамжуулан үндэсний үйлдвэрлэгчдээ дэмжих” боломжгүй юм.

Ерөнхийлөгч сонгуулийн шоугаа л хийж байгаа хэрэг. Ерөнхийлөгч нэр дэвшихийн тулд улсаараа туг тахихад ч бэлэн байна, Х.Баттулга.

“Оюутолгой” компани 2021 оны хоёрдугаар сарын 25-ны өдөр 229.8 тэрбум төгрөгийн татварын орлогыг Төрийн сангийн дансанд байршуулсан бол 2021 оны гуравдугаар сарын 4-ний өдөр үлдэгдэл 419.2 тэрбум төгрөгийг  шилжүүлсэн байдаг. Хэдий асуудал нь Олон улсын арбиртын шүүх дээр татварын маргаантай байгаа ч Сү.Батболдын Засгийн газрын үед Нидерланд Люксенбург зэрэг орнуудтай байгуулсан давхар татвараас чөлөөлөх хэлэлцээрийг УИХ-аар хэлэлцүүлэн цуцлуулж, Монголын талын 34 хувьд ноогдох зээлийн хүүг 9,9-өөс 6,5 хувь болгон бууруулсны үр дүн.

Хамгийн том талархал хүлээх ёстой хүмүүс бол Оюутолгойн гэрээг баталж, эцэст нь улс төрийн хоригдол болсон С.Баяр, С.Баярцогт, Д.Ганболд, Б.Бямбасайхан нар. Тэд Оюутолгой төслийг хөдөлгөөгүй, далд уурхайн бүтээн байгуулалтыг эхлүүлээгүй бол юун мөнгө тараах, цалин, тэтгэмжээ цагтаа тавих. Монголын Засгийн газар өдийд хамраараа газар “шаачихсан” байгаа.

Засгийн газрын шийдвэр Ерөнхийлөгчийн хэлээд байгаа өрх бүрт сая төгрөг өгөхөөс хуваарилалт нь шударга, хүртээмж нь тэгш юм. Нэг ам бүлтэй, арван ам бүлтэй ялгаагүй нэг сая төгрөг хуваарилж байснаас иргэн бүртээ 300 мянган төгрөг өгөх нь гадаад, дотоодод амьдардгаасаа үл хамаараад байгалийн баялгаа тэгш хүртэнэ гэсэн үг.

“ЭРДЭНЭТ” 100 ХУВЬ МОНГОЛЫНХ БОЛООГҮЙ БОЛ?

Өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 1-нээс айл өрх, албан байгууллагуудын цахилгаан, дулааны төлбөрийг “Эрдэнэт” үйлдвэр ирэх долдугаар сар хүртэл дааж байгаа. Жишээ нь, Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын хамаарал бүхий “Талх чихэр” компани гэхэд нийтдээ 1.3 тэрбум төгрөгийн хөнгөлөлт эдлэхээр болсон.

Мэдээж сүүлчийн ганц цамцаа урагдтал зүтгэсэн, хүү, дүү хоёртоо эцэг хүний ёсоор тусласан Ц.Нямдоржийн гавьяа биш. Оросын “Роснефть”-д байсан Монголын өмчийг худалдаж авах шийдвэр гаргасан Ч.Сайханбилэгийн засаг, оросуудтай наймаа хийгээд аваад ирсэн О.Орхонд талархцгаах ёстой юм, уг нь.

Гэвч одоо тэд Монголын хамгийн адгийн луйварчин, хулгайч болчихсон. Ч.Сайханбилэгийг интерполоор эрэн сурвалжилж, Д.Эрдэнэбат, Б.Болор нар шоронд ороод гарсан билээ.

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗӨВЛӨХИЙН ЖИРГЭЭ

Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Э.Мөнх-Очир жиргээндээ С.Баярт талархаад, зөв гэрээ хийж, бид 300 мянгатай боллоо гэж. Одоо даргадаа хандаж, Төрийн ордны гурван давхраас өгсөн захиалгаа "цуцлах" хэрэгтэй. Товчхондоо Э.Бат-Үүлийн хэлснээр гадаад, дотоодын захиалгаар үзэл санааны хохирогч болсон улс төрийн хоригдлуудаа одоо сулла, цагаатга.

Монголыг Зөвлөлтийн колончлолоос чөлөөлж, коммунистуудын дарангуйлал хядлагаас ангижруулсан, иргэддээ эрх, эрх чөлөө олгосон, Монгол Улсын тусгаар тогтнол, эрх чөлөөг эдийн засаг, улс төрийн хувьд баталгаажуулж яваад улс төрийн хоригдлууд болсон баатруудад баярлалаа!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
211
ТэнэглэлТэнэглэл
71
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

174 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.89.213

ЭНЭ 5-Г ШОРОНД ХИЙСЭН ХҮМҮҮС ӨӨРСДӨӨ ХОЙТ ТӨРӨЛДӨӨ ШОРОНГИЙН БЯСАА; ЖООМ ; ШОРГООЛЖ ЭСВЭЛ ӨМНӨГОВИЙН ГҮРВЭЛ ;МОГОЙ БОЛЖ ТӨРНӨ. БУРХАН ТЭНГЭР ЗӨВ МЭРГЭН ШҮҮНЭ….!!!!

Avatar

иргэн 2021-04-09 202.9.40.126

Далий юм далий байна. Дэлхийг хөдөлгөөд өгөөч МАНгар тэнэгүүдээ

Avatar

дорж 2021-04-09 150.129.143.116

оюунэрдэнийн засгийн газарт ард түмэн баярлалаа. хэзээ ч гарч байгаагүй зоригтой шийдвэр гаргалаа. ард түмнээ гэсэн ардын намын засгийн газарт мөргөе

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.182.247

Баатар нь ч юу юм бэ гэхдээ унэхээр гавьяатай хумуусийг еслеж хориод бг Женкогоос бусад Хурэлсух Оюу ч ард тумэндээ хэрэгтэй юм хийж байнаа

Avatar

Монгол хүн 2021-04-09 66.181.161.49

Монгол хүн. ,, Өөх өгсөн хүнтэйгээ өглөө босоод заргалддаг ,, юм да …Шөнжин ччацга алдаж хоносон учраас! ! ..
Хэн буруутай вэ ? .Өөхтэй хоолоор зочноо дайлсан гэрийн эзэн буруутай юу , өлөн цалрайлж түмпэ түмпэнгээр идсэн зочин буруутай юу?

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.161.34

Ийм дайсан яагаад баатар болсон юм бэ?
Хохь чинь дээ та нар, би ийм баатартай.Гутамшиг.

Avatar

Ойрд инээгүйгээр инээлгэсэнд, баярлалаа 2021-04-09 66.181.161.52

Энэ долдой нөхөр хошин шогд очиж авьяасаа тодоруулбал яасан юм бол доо. Ард түмэн хэн нь хэн бэ? – гийн сайн мэднэ шүү дээ, ингэж бичих тусам нь хөх инээд нь хүрнэ шүү дээ. Ойрд инээгүйгээр инээлгэсэнд баярлалаа.

Avatar

Зочин 2021-04-09 150.129.143.62

Сар болгон улс маань өчнөөн сая долларын өрөнд орж байгааг сайн гэрээ гэх үү. Үнэхээр тэд эх оронч байсан бол өнөөөдрийнх шиг байгүй байх байсан

Avatar

АН 2021-04-09 64.119.26.60

х*******н шээснүүдийг зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

МӨӨГИЙ 2021-04-09 82.103.181.204

Баяр олон эхнэр охиддоо 7хаус цалингаараа авч өгсөн үү?ДА Ганболд хувийнхаа алтаар диллер тоглсон уу? 49%Г АВСАН ЦАГААЧДЫН ХҮҮХДҮҮД ТӨРИЙН МӨНГӨ ХУЛГАЙЛЖ АВААГҮЙ ЮУ? БАЯР ДА ГАНБОЛД,БАТ-ҮҮЛ 3ХОЙНООС ОРЖ ИРСЭН ЦАГААЧИЙН ХҮҮХЭД БИШ ҮҮ? ЭЛБЭГДОРЖ САЙХАНБИЛЭГ 2 ШИНЖААНААС ОРЖ ИРСЭН ЦАГААЧИЙН ХҮҮХЭД БИШ ҮҮ?САХАЛ БАЯРЦОГТ 2 ЦАГААЧ ХЯТАДЫН ХҮҮХЭД БИШ ҮҮ? ЭНХСАЙХАН ДОРНОДООР ОРЖ ИРСЭН ТАХИАЧИН ХЯТАДЫН УДАМ БИШ ҮҮ?ҮНЭН ЗӨВӨӨР ХАРИУЛААРАЙ

Avatar

Иргэн 2021-04-09 192.82.82.120

Хэний хүүхэд болох нь таньд ямар хамаатай юм бээ. Та өөрөө ямар гайхамшигт хүний удам болоод бусдыг эцэг эх өвөг дээдсээр нь доромжлох гэж санаархаад байнаа. Бичиж буй зүйлээ цэгнэж нийтийн сүлжээнд зохистой хэлээр сэтгэгдлээ толилуулж сурна уу. Залуу хүн учир та суралцаж хүмүүжихэд арай оройтоогүй бизээ. Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-04-09 64.119.18.121

Яанаа даа Бат Үүл минь.
Оюутолгойн гэрээг зөв хийсэн бол бид та нар шиг эх орон газар нутаг дээрээ юугаар ч дутахгүй баян тарган амьдрах байлаа. Даанч ард түмний амьдрал эсрэгээрээ байгааг харахгүй байна уу. Харин энэ засгийн газар ОТ асуудлыг хөндөж, ард олон бухимдсан хүчинд ОТ татвараа төлж эхэлсэн ба ннэрээгээ шинэчлэхийг зөвшөөрсөн гэдгийг ард олон ойлгож байгаа. Ард түмэн одоо хэнд ямар дүн тавихаа өөрсдөө мэдэх ухаантай гэдгийг битгий сарт

Avatar

Галбадрах 2021-04-09 192.82.67.201

МАН Оюутолгойг хөдөлгөж чадах байсан уу. Тархи толгой угааж, харанхуй бүдүүлэг, ядуу зүдүү байлгаж байгаад сонгуулийн үеэр худалдаж авах адгийн аргатай. Энэ арга чинь мухардаж иргэд төр засгаа жинхэнэ ёсоор барьж, Эрдэнэ:т, Тавантолгойдоо шалгалт оруулж хувалзнуудын завшсан хөрөнгийг хураах цаг дөхөж бөйна.

Avatar

Зочин 2021-04-09 203.91.115.44

Арай арай, идэж ууснаараа л баатар болохгүй юм бол

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.186.43

С.Зоригийг хөнөөсны төлөө Элбэгдорж Энэ өгөр толгойд улсын баатар өгсөн чинь нөгөөх нь солиорчихжээ. Бушуухан шоронд нь хийхгүй бол өөр хэнийг ч алж магадгүй болчихсон байна шүү

Avatar

хүннү 2021-04-09 202.179.26.230

Үүнийг монголчүүд бүгд л ярьдаг, таамаг дэвшүүлдэг. Гэтэл энэ аллагыг илрүүлэх ажлын хэсгийг нь байнга тараадаг хүн нь Цэндийн Нямдорж гэх юм? Нямдорж Элбэгдорж хоёр наанаа “хонь чоно” цаагуураа нэг “хөнжилд” бөйдаг юм уу?

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.88.64

Nohoi ustgaliin hun avch irj ene batuul gedeg nohoig buuduulah heregtei baina. Bur zunu chihsen baina. Baingal eldev yum solioroh yum hoorii.

Avatar

Зочин 2021-04-09 75.155.149.227

Бат-Үүл чин жинхэнээсээ галзуурзан юм биш үү? Баатар баатар… гээд л , гэр орны хүмүүс гэж байдаг бол гэрт нь түгжээд ч болсон түмний шившиг болгохгуй байж болдоггүй л юм байхдаа.

Avatar

Зочин 2021-04-09 172.58.47.77

Bayar bayar uu !? Busdiig n bol medehgui Bayar bol a*******n

Avatar

Йим баатаруудтай АН бид хэдээ жаргаах юм гэнэ 2021-04-09 50.226.17.66

Дандаа Эх Орноосоо уравсан ард түмнээ шулсан л*****н Дүлзэнгүүд л АНы хувьд баатарууд болох юм даа.

Avatar

Салаавч 2021-04-09 202.9.47.11

Танай нутагт бол чамтай хамт энэ хэдэн ноходыг буудчихсан байгаа авгай хүүхэд хамт Хятадад хахаха хуцан биз чи

Avatar

Ард 2021-04-09 192.82.82.120

Муу муухайгаар бусдыг дэлгэцийн цаанаас доромжлохоо болиочээ.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.89.96

Битгий хошгируул. Тэртээ тэргүй соц лагериуд бүгд жамаараа задарч байсан үед эд л орж ирээд бусниулаа биз дээ. Хэрэв эд байгаагүй бол хүссэн хүсээгүй зах зээлийн харилцаа руу орох байсан. ЗХУ задарч манийг тэжээхээ болихоор УТТ зөнгөөрөө л ардчилал руу орох байсан. Харин тэр үеийн авилгачгүй, хаусгүй, хувийн унаагүй, компанигүй УТТовчооны гишүүд төлөвлөгөөтэй, төрийн манлайлалттай, ард түмэндээ хүртээмжтэй, төлөвлөгөөт зах зээл рүү орох байсан. Энэ 30 жилд хэн баяжсан бэ. Ард түмэн үү. Баатрууд

Avatar

Отгоо 2021-04-09 77.4.5.28

Заавал хэн нэгэнд баярлах ёстой юмуу? Татвараа төлж, энэ хэд өөр хэн ч гэнэ үү, хүмүүсээс гуйлга хийж амьдраагүй, бор зүрхээрээ болгодог ард түмэндээ хэдхэн төгрөг өгчихөөд тэр ч өгсөн, энэ ч өгсөн, тэрэнд баярла, энэний л ач… энийгээ өгсөн гээд байгаа улсуудаа сонго гэсэн далд атгаг ажиллагаа яваад байна уу? Дээр нь энэ хачин "тэрний л ач, энэнд л баярла" гэсэн хэллэг хүмүүсийн далд ухамсарт өөрийгөө голох, өөрийгөө ямарч үнэ цэнэ, чадал мэдэлгүй; Зориггүй, өөртөө итгэлгүй болгож байна

Avatar

Bat 2021-04-09 174.198.205.201

5 luuhaanuud

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.212.116.60

ХУ-гийн бууны нохой болсон оросын эрлийзийг алчихаад гарахдаа малгайгаа хаясан байна лээ. Яадгийн

Avatar

Ард 2021-04-09 192.82.82.120

ямар муухай хэллэгээр сэтгэгдлээ илэрхийлдэг. хүн бээ. Өөрөөсөө ичээч. Хүмүүжлийн доголдлоо арилгахыг хичээ.

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.212.116.60

х***а байхгүйг нэрлэ. Чи бид хоёрын судсаар хольцтой цус урсаж л байгаа

Avatar

Зочин 2021-04-09 172.56.42.160

Yoo yuu vee tegeed ardchilalaas hoish tursun huhed buhen bas ed nariin achu? Noo tegj yarival 100jiliin umnu hujaagaas salaaguu bsn bol yahiin? Egeheer bas MAH d talarh gej yarihuu Batuulee?

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.161.105

tui mai , lalaruudiig buudah ymsan gitaduudiin rio tintogiin gar huluud shuu dee .

Avatar

Zochin 2021-04-09 192.82.73.175

Ene News.mn toglood bgamu daajignaad bgamu

Avatar

Зочин 2021-04-09 75.155.149.227

Ezen ni Elbegdorj yum chin oor yu bichihiin?

Avatar

shune ue 2021-04-09 66.181.161.30

ed bugd urvagchid . buudah yostoi

Avatar

Ссс 2021-04-09 122.201.31.147

5 луйварчны 3 нь х***а юм бна

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.177.219

5-уулаа xyжaa.

Avatar

Зочин 2021-04-09 75.155.149.227

Jinhene 5 hujaa nariin zarai zusiig hardaa. Hogshrood ulam l hujaa durdee orood baih yum. Hunii gen gej gaihaltai shuu. Namaig hujaa bish gechih vii gesen shig l hamar am orsoogoid halzraad… kk.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.179.21.254

Оюутолгойн гэрээг хиисэн Баяр цогт оффшорт өчнөөн сая доллар нуусан нь илэрсэн,баяр америкт 7хаус авсан ,сайханбилэг да ганболд нар эрдэнэтиин 49%ииг мананын луйварчидтай ниилж улсдаа биш өөрсдөө улсын төсвиин мөнгөөр авчихсан байсан, энэ бүхэн тэр чигээрээ явсан бол иргэдэд юун мөнгө олдох тэд өөрсдөө л баяжицгааж байсан байгаа биздээ Эрдэнэтиин 49%ииг авсан жилдээ тэд нар улсад татвараар одоогиин төлдөгөөс 5 дахин бага буюу дөнгөж 200 гаруй тербум төгрөг төлж байсан Тэд бол зүгээр л луйварчид

Avatar

Нэээрээ шүү Эрдэнэт 100% Монголынх болоогүй бол 51%-г нь эзэмшдэг Оросууд яг Монголчуудын цах, байрны мөнгийг төлж харагдаач 2021-04-09 64.119.22.43

Нэээрээ шүү Эрдэнэт 100% Монголынх болоогүй бол 51%-г нь эзэмшдэг Оросууд яг Монголчуудын цах, байрны мөнгийг төлж харагдаач !!! Эрдэнэтийн 49% эзэмшиж байсан Монголын Засгийн газарт ямар ч эрх мэдэл байхгүй байх байсан. Эерэг талаас нь харвал ийм л байна.

Avatar

Иргэн 2021-04-09 192.82.82.120

Сэтгэгдэл бичихдээ бусдыг элдвээр доромжлохгүй, хараалын үг хэрэглэхгүй байя. Монголчууд бидний хэл яриа бичгийн соёл маань бидний өнөөгийн нүүр царай, сэтгэхүй, ухамсар, боловсролын жинхэнэ үнэн дүр шүү дээ. Бид ийм муухай арай ч болоогүй .

Avatar

Zochin 2021-04-09 202.126.90.84

Ene hed dotor mongol hun bgaa gej uu

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.90.84

Ene dotor tseber MONGOL hun baigaa yum uu. Bat uul d hani heregtei bhldaa

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.90.43

МАШ ЗӨВ НИЙТЛЭЛ БНА ОЮУ ТОЛГОЙГ ХӨДӨЛГӨӨГҮЙ ЭРЛЭГЭТИЙН 49 ХУВИЙГ МОНГОЛД АВААГҮЙ БОЛ МАНЫ НОХОД ИНГЭЖ ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЖ ЧАДАРГҮЙ БАЙСАН

Avatar

Эрх чөлөө 2021-04-09 192.82.89.235

Хөөе МАНгаруудаа, та нар хэний ачаар ингэж шүлсээ үсчүүлэн бусад руу дайрч давшлах эрхтэй болсон гэж бодож байна. Та нарын дунд хэн нь мундаг хараалын үг урсгах вэ гэдэг уралдаан зарласан юмуу хаашаа юм. Эдгээр хүмүүсийн зөв бурууг та нар шиг хөлдүү оркууд биш цаг хугацаа шүүнэ. Та нар тэгтлээ тэр өнгөрсөн үеэ санагалзаад байгаа бол Хойд Солонгостоо очиж амьдраач. Тэгээд модны үндэс мэрээд амьдарч үзэхгүй юу. Ингэж Монголд байдаг шигээ амныхаа зоргоор бурвал гэр бүлээрээ хүйс тэмтрүүлэх байлгүй.

Avatar

Йим баатаруудтай АН бид хэдээ жаргаах юм гэнэ 2021-04-09 50.226.17.66

Дандаа Эх Орноосоо уравсан ард түмнээ шулсан л*****н Дүлзэнгүүд л АНы хувьд баатарууд болох юм даа.

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.161.54

шаана биз

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.181.222

С.Баярцогт, Ч.Сайханбилэг нарын луйварчид бол бүр жинхэнэ хулгайчид. Мөнх-Очирын өөрийнх нь ерөнхийлөгч нь эдгээр нөхдийг Зикатай нийлж шоронд хийсэн шүү дээ. Ингэж зөвлөх нь ерөнхийлөгчийнхөө эсрэг байр суурьтай байж таарах уу. Хурдан албан тушаалаас нь үтэр түргэн зайлуулмой. Ийм тэнэг зөвлөх байх гэж лээ

Avatar

Салаавч 2021-04-09 202.9.47.11

Хуцаа дээрэн нэмээд чи шоронд байх ёстой бид Дувай болох байсын ллаларааа Чиний малгай яагаад Зоригийнд байсан бэ тайлбарла дааа муу Луйварчин дэлхийгээс зайлдааа чи

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.181.222

Дээрх хулгайчдын замаар явсаар Монгол Улс сүйрэх байсан. Анх удаа У.Хүрэлсүх, Л.Оюун-Эрдэнийн Засгийн газрын Оюутолгойн талаар явуулсан шийдвэртэй бодлого, үйл ажиллагааны үүрээр Монголын ард түмэн 3.3 сая иргэн анх удаа байгалийн баялгаасаа, Оюутолгойгоос 11 жилийн дараа анх удаа хувь хүртэж байна. Ерөнхийлөгчийн зөвлөхөнцөр Мөнх-Очир цүнх баригч чи битгий унгас алд

Avatar

ABCD-korea-gaas 2021-04-09 211.36.136.189

Eviidee chaavaasdaa hoorhiis ter umhii hurelee oyokoo 2 chin Oyutolgoid iim ymiig ingeed oorchilson ym geed hants barimt heldee onhiirch muudsan tolgoitoi hunii orontsogoo !

Avatar

hero 2021-04-09 192.82.82.130

i'm hero

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.177.219

5 хятад хулгайч идүүрчингийн л зураг байна. Цадна аа нэг байхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.88.59

Free Political Prisoner of Mongolia !!!

Avatar

Зочин 2021-04-09 73.209.96.244

Долир гэчий ээлжит захиалгаа бичээд бие үнэлээд л байж байх шив чи яасан гэж ерөнхийхийлөгчид ингэж өшөрөхдөг долийсон бие үнэлэгч вэ хүн бүрт сая төгрөг өгөе гэсэн екийн санаа гараагүй байсан бол наад муу эргүү идэхээс өөрийг мэдэхгүйлалрууд чинь юу хийж чадах байсанийнбэ чи монголчуудыг арай л тэнэг гэж бодоод тэрэндээ бүүр итэгчихсэн юм бишүүдолир гэчий арай өөр сэдвээр од болохыг хичээ

Avatar

Зочин 2021-04-09 64.119.25.100

эрдэнийн энэ муу салга цагаан толгойт үхээсэй. чи муу хүүтэйгээ нийлж олон түмний хөрөнгөөс баахан идэж цадаад бөөлжиж гаргахаа мэдэж байна уу чамд ял хүлээж байгаа муу салга долир өвгөн Батүүл

Avatar

Зочин 2021-04-09 51.158.121.226

Та хэнийг ч арьс өнгө яс үндэс нас хүйс эрхтэн согогоор доромжлох эрхгүй.Женкогийн Оросод болдог л юм байгаа биз дэлхий өөр.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.179.21.203

Цаазаар авч алсанч багадах хар хулгайчууд.Хулхи баатар салга нохой Батүүл Чулуудай хоёрын шүүх хурал хаачсан бэ үхтэл нь гянданд баас шээс зөөлгөж насаар нь дөнгөтөй ялыг нь дуусга.Зоригийн хэргийн захиалагч энэ муу сална нохой юм гээ биздээ.Даанч малгай нь гарсымаа гхрахдаа малгайгаа хаяад зугатаасан салга нохой

Avatar

Ард 2021-04-09 192.82.82.120

Муу муухай угээр сэтгэгдлээ бичих уралдаанд тэргуулэх гэж их л чармайж байнадаа. Хайраан монгол хэл минь!

Avatar

Иргэд 2021-04-09 66.181.184.246

Cолиороорой зөнөг өвгөн

Avatar

zochin 2021-04-09 202.179.25.52

ug n tiim schuu Batuulee!!!!, naaduulchin ajillaa chiij bgaad bugd chelmegdsen eniig monoliin ard tumen oilgodog. Yg odoo ardchilal chaachsan be???, tanariig oilgochoo baigaad udaj bna!!! . Bi bid Ardchiliig aldmaargui bna.!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.55.188.41

Ялангуяа С.Баярцогт, Ч.Сайханөилэш луйварчдад ямарч өршөөл үгүй

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.55.188.41

Ялангуяа С.Баярцогт, Ч.Сайханбилэг нарын луйварчдад ямар ч өршөөл үгүй

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.55.188.41

Эдгээр луйварчин, авилгачин нарын хийсэн нүгэлийг У.Хүрэлсүх, Л.Оюун-Эрдэнэ нарийн Засгийн газар засах ажлыг шийдвэртэй эхлүүлж, 3.3 сая монголын ард түмэн үлгэр байсан Оюутолгойн баялагаас анхудаа хувь хүртэж байна. Луйварчин авилгачдыг өршөөх ямар ч боломж байхгүй. Битгий тэнэг юм сараачиж амьтны дургуй хүргэ!

Avatar

Иргэн 2021-04-09 192.82.82.120

1921 оноос хойшхи Монгол улсын бутээн байгуулалтыг хэн хийсэн юм бээ.

Avatar

3.3 сая иргэн 2021-04-09 66.181.184.246

Үе үеийн дарга нар бүтээснийг ардчиллынхан устгасан, өөрсдөө идсэн

Avatar

Иргэн 2021-04-09 202.126.90.126

Яадаг муу хөлсний буг вэ чи яажич хуцаад ард түмэн хүлээж авахгүй сайндураараа тэр баатар цолоо буцааж өг

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.57.94.167

ийм юм бичихээсээ ичих хэрэгтэй штэ😡😡😡

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.229.122.45

Bayar Bayartsogt nart bi durgui. Gehdee ene 2t l bayarlalaa geh yostoi l doo

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.179.25.55

Оросоос авахдаа ямар нэгэн аргаар авсан. Гэхдээ одоо нэгэнт төр авсан юм чинь эздийг нь шорон оронд хийх шаардлагагүй биз дээ? Тооцоо дууссан биз дээ?

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.229.122.45

Uuchlal uzuuleh yostoi. Tegehgui bol zuu zuun myangan ajil hiideggui, shiidver gargadaggui turiin alban haagch nartai bolloo. Avilgalch gehed bolno

Avatar

шийтгэл хонгодсоооон!!! 2021-04-09 66.181.164.211

Гэрээг ард тумэн, эх орондоо ашигтай хийсэн уу гуй юу гэдэг асуудал байгаа болохоос, оорсдоо ашгаа хуртсэн хумуусийн шийтгэлийн тухай асуудал биш юмаа!

Avatar

Avv 2021-04-09 202.126.90.84

Tsagaan zahtan hulgaich nar

Avatar

Партизан 2021-04-09 66.181.161.49

1990 оны өөрчлөлт болдгоороо л болсон. Мань мэт нь жагсаж л явлаа, МоАХ-ны салбар зөвлөл, МоАН-ын үүрийг байгуулж явлаа. Тэр 1990 оны дүр төрхөөрөө дахин нэг төрөх л үлдсэн. Гэтэл Тувааны ч тэр, Эрдэнийн ч тэр аль аль нь энэ үүргийг гүйцэтгэж чадахгүй нь, нэг нь Зоригийг улсын баатарт тодорхойлох, нөгөө нь АН-ын нэр барьсан луйварчдыг өргөмжлөх. Энэ янзаараа АН болоогүй л байна даа

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.55.188.97

ОТ байсан байгаагуй иргэддээ нехен олговор егч чадна. Дарга нар тесвеес цавчдаг цавчаагаа боличихвол, гишууд тойрогтоо хуваарьлуулдаг их менгенеесее татгалзчихвал иргэн бурт нехен олговор 1 сая егсен ч боломжтой байсан

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.164.211

Гэрээг ард тумэн, эх орондоо ашигтай хийсэн уу гуй юу гэдэг асуудал байгаа болохоос, оорсдоо ашгаа хуртсэн хумуусийн шийтгэлийн тухай асуудал биш юмаа!

Avatar

Зочин 2021-04-09 150.129.141.147

Жанхуу чи Лим хятадын дансруу Монголоос хулгайлсан мөнгөө шилжүүлсэн. Сингапурт байгаа ОВШООРОО оруулж ир, Америкт байгаа хаусуудаа оруулж ир, төмөр зам барих нэрээр хулгайлж байгаа мөнгөнүүдээ оруулж ирээд сая саяар тараавал чамайг алга ташаад дэмжие.

Avatar

Lodoi 2021-04-09 122.201.21.32

Iim um bichihdee ichmeer um daa ene nohor anhnaasaa avlgal avahgui sain geree hiisen bol ard irgeed iim yadyy iim bhgui bsan!Uyn baatar baih gazraa l bga harin ch shydraga bys shuuh achaar lyivarchid 1-2jil syygaad l syllagdana

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.57.95.209

энэ төрд ер нь зоригтой санаачлагатай хүн огт хэрэггүй шоронд ороод дуусна алба хаах хугацаандаа аль болох асуудал шийдэхэд оролцохгүй гусах юмаа чммээгүйхэн гусаал гарах нь өлзийтөй

Avatar

ok 2021-04-09 192.82.76.130

жаахн ичиж амьдрамаар юмдаа, нэгт Оюу-толгой, эрдэнэт ард түмний баялаг та нар өрмийн 30 жил хулгайлаад, сая л хусмын бидэнд амсуулж бнаа, танай су батболд нар бол өөрсдөө хэдэн тэрбумаар хусаад ард түмэнд бол 21000 мянгийг өгч байгаа, эд нар өөрсдөө хэдэн тэрбумаар нь хусаад бидэнд хэлтэй амтай, амын дуугай байлгахын тулд шавхрууг нь долоолгож байга биздээ, бид ч татвар төлдөг, бид нарын татвараар зөндөө л юм буцаагаад хийж бна, төрийн хулгайчууд битгий дүр эсгэ, ард түмэн одоо өөрчилөгдөж бна

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.57.95.204

та нар өрмийн 30 жил хулгайлаад – за яаж хулгайлсан, хэдэн тэрбум хулгайлсаныг бичиж өгөөч? Ямар ч готлох баримтгүй юм битгий ярь. Эрх чөлөөтэй байж л бид энэ том гэрээг хийсэн би дээ? Тэр шоронд хийсэн Баяр, Баярцогт, Сайханбилэг нарыг бүгд л ард түмэн сонгосон. Буруу хүнээ сонгочихсон бол ард түмний хохь.

Avatar

Зочин 2021-04-09 64.119.23.41

batyyl hulgaicn hudalcn ene hymiig hyyj yavuul.

Avatar

Иргэн 2021-04-09 192.82.76.194

Хулгайч, авилгачид даа. Эдний гайгаар монголчуудын 40% ядуу амьдарч байна.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.40.43

Ардчилал гэж юу байдгийг мэддэг юмуу энэ хүн. Өөрийнхөө баатар цол авсныг зөв гээд тойруу замаар яриад байна. Санаа гэж собаак. Та нар бол зүгээр л хулгайчид!

Avatar

Dfasdff 2021-04-09 66.181.161.103

Хуцоо би тэр ардчилалын чинь партизан бна. Тэр ардчилалтайгаа далд ор. Бид амьдрах хэрэгтэй бна. Та нарыг сайхан баян жаргалтай байлгах гэж бид энэ хорвоод ирээгүй. Тэд ч гэсэн биднийг сайхан байлгасан гэж маргаад бгаа юмуу. Тэгэх шаардлагагүй зайлцгаа.

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.183.202

Ажил хийж амьдар.

Avatar

gan 2021-04-09 202.55.188.89

Mongolchuud uvaigui gej unen yum bnaEne heded bayrlah heregtei

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.179.100

Рио Тинто манайхтай дахин хэлэлцээр тухай байтугай, татвараа гүйцэд төлөх тухай яриаг ч хийх сонирхолгүй байсан. Харин Ерөнхийлөгчийн санаачилга, манлайлаар хууль хяналтын байгууллагуудын гадаад, дотоодын шүүхэд хандсан нэхэмжлэл Риог үнэхээр барьц алдуулж байна. Энэ нь тэдний татвараа хурдан түргэн төлж, хэлэлцээр хийхээр Монголд ирчихээд байгаа нь бус уу. Оюу толгойн төсөл бол олон улс дамнасан томоохон хуйвалдаан, луйварын хэрэг. Ингэхээр энэ бүгд Засгийн Газрын гавьяа бус. Ерөнхийлөгчийнх

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.21.118.6

Донгос суганы үс минь

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.186.170

Юундаа баярлах вэ дээ?! Улсбн хамаг хөрөнгийг гадныханд үнэгүй шахуу ашиглуулчихаад өөрсдөө түнтийтлээ баяжсан. Асуудалтай ноотой байгаа нь үнэн биз дээ. Худлаа өмөөрч нийлж идэж уусан нөхдүүд. Миний лав мэдэх энэ хүмүүсийн нэг нь нүдэндээр мөнгөжжөд 2-3 эхнэртэй болсондог

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.164.211

Тийшд, Гэрээг ард тумэн, эх орондоо ашигтай хийсэн уу гуй юу гэдэг асуудал байгаа болохоос, оорсдоо ашгаа хуртсэн хумуусийн шийтгэлийн тухай асуудал биш юмаа!

Avatar

Зочин 2021-04-09 124.158.105.2

300000 БОЛ АРДЧИЛАЛЫНХАНД ЁСТОЙ ПАДЛИЙГҮЙ ЮМАА

Avatar

хотын уугуул иргэн 2021-04-09 103.26.193.211

Бат Үүлээ чи битгий гуцаад бай. Бөөс хуурс, яр тэмбүүндээ идэгдээд мөхөж байсан улсыг хэн эрүүлжүүлсэн юм. Ардчиллын нэр барьсан хэдэн пяздуукнууд Баярцогт чинь Барууны гар хөл байсан, халзан Ганболд чинь МУИС-д шинжлэх ухааны коммунизмын хичээл заадаг, Монголбанкинд байсан 3,5 тонн алтаар тоглоод үгүй болгосон, Энхсайхан чинь гаалийн татварыг тэглэж Үндэсний үйлдвэрийг элгээр нь хэвтүүлсэн амьтан, Сайханбилэг -Дубайн гэрээ гээд том хар нүгэлтэй..Яахав цааш нь ярих уу яахав…

Avatar

Зочин 2021-04-09 192.82.84.54

зай л

Avatar

Зочин 2021-04-09 192.82.87.216

ТУН УДАХГҮЙ МОНГОЛЧУУД С. БАЯР Д. ГАНБОЛД С. БАЯРЦОГТ Ч.САЙХАНБАЛАГ НАРЫГ ГУДАМЖИНД МОД ЧУЛУУГААР ЦОХИЖ а**х БОЛНОООО

Avatar

AA 2021-04-09 202.9.46.7

uu muu lal ar!

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.177.219

9 үеэрээ xapaaл идмэрүүд. Ардчилсан гамингууд.

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.177.219

9 үеэрээ х****л идмэрүүд.

Avatar

William Vallace 2021-04-09 202.126.89.81

үхсэн хойноо байярлах.удахгүй энэ мөнгөө хүүтэй төлнө

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.179.21.213

Нэрлэсэн нөхдийг баатар гэж болноо. Харин Э.Бат-Үүлийг Улсын баатар гэхэд нэг л үнэмшилгүй байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2021-04-09 139.5.216.59

bn y

Avatar

irgen 2021-04-09 192.82.66.72

azgui hulgaichuudad yundaa byrlahav dee, shunaliin tulam ulsaa zaragsad

Avatar

Зочин 2021-04-09 139.5.216.59

С.Баяр буруутай л юм байлгүй, гайхмаар! "Энэ хулгайчуудад л энэ улс идүүлээд дууслаа" гэж байсан, нэг бүтэлгүй юм сэдээ юу? Бямбасайхан сайн залуу шиг байсан даа, ах нарын туршлага хэрэглээд үзээ юү? НӨГӨӨ ГУРАВТ БОЛ ГАЙХАХ ЗҮЙЛГҮЙ. ДА.ГАНБОЛД БОЛ МЭРГЭЖЛИЙН. ТЭР АЛЬ 1990 ОНООС ЭХЭЛЖ ӨМЧ ХУВЬЧЛАЛЫН ЛУЙВРЫГ УДИРДЖЭЭ. ДАДСАН АЖЛАА ЦААШ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛСЭЭР ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВИЙН ЛУЙВРЫГ УДИРДСАН НЬ ТОДОРХОЙ БОЛСОН БАЙНА

Avatar

нам бус иргэн 2021-04-09 202.131.236.170

Ариунсан гээд нөхөр МОНГОЛЫН ТАТВАРЫН ЕРӨНХИЙ ГАЗРААР ёстой тоглосон доо, Ингэхээр ард олны уур хэлэн байлгүй яахав, АН бутрах нь зүй ёсны вм даа. Хайран нам.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.179.21.213

Ардчиллын нэр баригчид МАН-ын түүхэн ялалт, амжилт, ЗХУ-ын бүх талын тусламж дэмжлэгийг хичнээн харлуулж, үгүйсгээд ард түмний толгойг эргүүлж чадахгүй. Э.Бат-Үүлийн хувьд С.Зоригийн хэрэг илрэхээс үхэтлээ айж, иргэдийн анхаарлыг өөр тийш хандуулахын төлөө улайран зүтгэж байгаа этгээд.

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.176.237

АН ҮНЭН АМТТАЙ ШҮҮ ЯА ЯА ЯА БҮР ПОЛОГДООД БАЛРАХ НЬ

Avatar

Яг шд 2021-04-09 202.131.239.62

Юу солироодаан, авах ёстой юмаа л авч байна. Дөнгөж нэг хүнийх нь авлигатай тэнцэх мөнгийг ард түмэнд нийтээрээ хувааж байна, цаана нь асар их мөнгийг алдсан шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.229.123.105

Да.Ганболд Бямбасайхан Ариунсан 3 яалтчгүй хэлмэгдсэн байхооо

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.90.12

баяр бол энэ бюдубайн 4с өөр шүү. хамаагүй эх оронч энэ дубайн 4г цаазлаад Баярыг суллах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.229.122.115

Эх орон ард түмнийхээ эрх ашигаас урвагчдыг яаж ч магтаад хэрэггүй.Тэд бол зөвхөн хувиа бодсон авилгачид.

Avatar

Иргэн 2021-04-09 192.82.76.194

Монгол улсын иргэдийн 30-40 хувь нь ядуу зүдүү байгаагийн балаг наад хулгайчуудад чинь ноогдоно. Юун баатар гэж . Авилгач Бат-Үүл хүүдээ улсаас яаж хулгай хийхийг зааж өгч хэдэн тэрбум төгрөг идсэн. Одоо хүүгээ дагуулаад шүүхээ хүлээж байна. Энэ баатарлаг явдал уу ??? Авилгач хулгайчууд сөнөтүгэй.

Avatar

Зочин 2021-04-09 192.82.71.181

Ардчилал бол ардчилал. Хэн нэгэн х** ульдаа хүртэл хараахч зүйл биш. Хэрэгтэй зүйл. Харин ардчилал хэтэрснээс улс орон маань золтой л нүхэнд уначихалгүй нэг юм тогтмор аядаад байна. Одоо ийм тийм юм ярьж хүмүүсийг үймүүлэхээ азнавал яасан юм бэ. Ардчилалын нэр барьсан хэдхэн хүний тоглолтыг ард нийт чинь хэдэн жил хангалттай харлаа шүү дээ. Одоо арай өөрөөр үзсэн нь дээр юм бишүүдээ!!!

Avatar

зочин 2021-04-09 66.181.186.100

жинхэн авилгачидыг юунд нь магтана вэ. Эд чинь авилгаа оффшорт хийсэн хүмүүс, одоо өгч байгаа мөнгө чинь оюутолгойн татварын дутуу төлснийг гүйцээж авсан мөнгө. ялгаж ойлго. Баярцогт чинь хятадын иргэн гэж авилгаа нуусан хүн_ Нөгөө талаар АН-ынхан шүүмжилж байгаа бол МАН зөв юм хийжээ. Бат-үүл "баатар" өөрөө эдний араас удахгүй явах биз. Шударга шүүх эхэлснийг мэдээгүй л цуурч явна. Асуудал нь шийдэгдээд ирэхээр өөрөө ойлгоно. Бат-үүл цэвэр хүн биш.

Avatar

Зочин 2021-04-09 103.14.38.134

Монголд илүү их ашигтай гэрээ хийж чадаагүй, хуйвалдсан, хээл хахуул авсан гэж өчүүхэн нэр төдий ял өгсөн биз дээ. Одоо удахгүй 7 сард бүгд суллагдах нь тодорхой.. Эд нар баатрууд биш ээ.. Харин сүүлийн 2 ЗГ шахалт шаардлага тавьж эрчимтэй ажиллаж бгаагийн үр дүн гарч буй. Үүнээс хэд дахин ашиг, орлого авах зүй ёсны эрхтэй,

Avatar

З 2021-04-09 122.201.24.191

Ямар учраас энэ арчаагүй хулгайчдыг магтаад байна аа?

Avatar

h 2021-04-09 103.57.93.124

battulgad unen zorigt, avlgachidtai temtsegch, shudraga yosiig badruulagch baatar tsol olgyo.

Avatar

sss 2021-04-09 202.55.188.106

Хуцаваа!

Avatar

Ах 2021-04-09 139.5.216.188

АН жинхэнэ ардчилагчид байсан бол энэулс эх орон одоо тасарцан байх байлаа!!!! Даанч арчаагуй хулгайчууд байсандаа !!! Одоо энэ нам дууссан!!! Дахиж сэхээдч хэрэггуй!!!

Avatar

h 2021-04-09 103.57.93.124

battulga naad shunaliin tulmuudiig baih yostoi gazar n hiisen yum a.

Avatar

Зочин 2021-04-09 43.242.242.59

Эрдэнэтийн 49 хувийг АН-ын хэсэг хүмүүс тухайлбал Ц.Элбэгдорж, С.Баярцогт , Эрдэнэбат, дорлигжав нар сэм хуйвалдаж авах гэж байсан. Түүнийг Батзандан, Болд, З.Энхболд нарын хүмүүс МАН-ын Оюун-эрдэнэ, Аюурсайхан, нямдорж нартай хамтарч ард түмэнд нь өгснийг бид мэдэж байгаа. Тийм байтал тэнэг хүнийг мунхруулж байгаа юм шиг байдлаар бичихээ боль. Та нарын ардчилал бол хэдхэн хүн баяждаг ардчилал. Бид жинхэнэ ардчиллыг хүснэ

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.161.96

Эд нарт биш Ганбаатарт л баярлах ёстой юм л даа.

Avatar

Зочин 2021-04-09 64.119.17.235

bayara hen mongol nuyagta elgen sadan joohon huhed surguulid ene chemin dain bakterlogin zebseg ehrgelsen heledehee gejinee.

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-09 202.126.89.187

МОНГОЛЫН АРДЧИЛСАН ХУВЬСГАЛ ЗӨВӨӨР ЭХЭЛЖ , ЛУЙВАРЧИН , ХУЛГАЙЧ , АЛУУРЧДЫН ГАРТ ОРЖ БУРУУГААР ДУУСАХ НЬ ДЭЭ !!! ҮНЭХЭЭР ХАРАМСАЛТАЙ ТҮҮХ !!!

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.47.6

Бямбасайхнаас бусад нь бүгд луйварчид

Avatar

khjaihDIh 2021-04-09 202.9.40.8

xumuus ch ym oilgoxoo baij dee butsaad kommunizmaa baiguulaad uz dee

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.161.96

Коммунизмыг байгуулсан улс энэ дэлхийн түүхэнд нэг ч байхгүй.

Avatar

BOLD 2021-04-09 122.201.21.247

unen shuu ed bas gaviyatai ulsuud shuu,

Avatar

asdfasf 2021-04-09 202.21.108.198

аманд ч үгүй, хамарт ч үгүй хоёрын хооронд 100 ногоон тарааж байхаар энэ мөнгөөрөө улс оронд хэрэгтэй щ өөр дорвитой бүтээн байгуулалт хий

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.89.170

Hhahaa, mungu ug geed uguhgui bolhoor ugsungi geed, ughuur ene munguuruu uur yum hiygeech gshaahiimaa llruud! Ta nar yag yaah ged baigaa ynahnii ur sad ve ain?! Hutsalgui avaldaa. Tanai ter jenco mal chin offshordoh dansnaasa munguu oruulj irvel 1 sayiig ulughuun ugchih mungutei hun yumsan

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-09 104.236.185.232

БАТҮҮЛИЙН БААТАР ЦОЛЫГ НЭН ДАРУЙ ХУРААН АВТУГАЙ. БУХИМДАЖ ҮХЛЭЭЭ. ҮНЭН СДАААК ВЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.90.94

ӨМХИЙ АМЛАСАН ТАРХИ НЬ ӨТСӨН МОНГОЛЧУУД ӨНГӨТЭЙ ӨӨДТЭЙ БОЛЖ БҮТЭЖ БУЙ ЮМ БҮХНЭЭ ӨӨД ТАТААД ДЭМЖИХИЙН ОРОНД ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЖ ШҮТЭЖ БИШИРЧ БАЙСНАА ГАРААРАА НУРААЖ БАЛЛАЖ СҮЙДЭЛЖ ХАЯДАГ ХАЧИН АРАНШИНТАЙ УЛС ДОО… ЯГ УВСЫХАН Ю.ЦЭДЭНБАЛАА ШҮТДЭГ МӨРТӨӨ ХЭДЭН БИЕСЭЭ ХЭМЛЭЖ ДЭГЭЭДЭЖ УНАГААДАГ ШИГ АРЧААГҮЙ ЗАНТАЙ….

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.161.73

АРДЧИЛАЛ ГЭЖ ХУДЛАА ДҮР ҮЗҮҮЛЭГЧИД УЛС ОРНЫГ МИНЬ САЛБАР САЛБАРТ НЬ,ШАТ ШАТАНД НЬ МӨДДӨӨ БОСОЖ ИРЭХЭЭРГҮЙ БОЛТОЛ НЬ СҮЙРҮҮЛСЭНДЭЭ.ХЭВИЙН БОЛТОЛ Ч НЭЛЭЭН ЮМ БОЛНО ДОО ХӨӨРХИЙ.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.179.25.121

Сүүлийн 30жилийн 26-д нь МАН засгийн эрх барьсан шүү.

Avatar

Монголчууд 2021-04-09 202.179.27.70

Хэзээ ч үгүй, тэр тусмаа э****з хурлийз нарт, Хятадын Монголын Баярцогтод..

Avatar

Зочин 2021-04-09 150.129.141.147

Тэгэлгүй яахав, өмхий тагжгар төвд Жан хуй дахиж сонгогдон хулгай луйвраа албан тушаалаар далдлахын тулд улсаа Оросуудад зарахад бэлэн болжээ. Жанхуу өөрийнхөө ОВШООРТ нуусан хулгайн мөнгөө, Америкт байгаа хауснуудаа, төмөр замаас ш а а с а н мөнгөө оруулж ирээд сая саяар нь тараачих, тэгвэл чамайг алгаа ташаад дэмжмээр байна. Жанхуу сонгогдож чадахгүй бол Орос руу зугатах уу, Сингапур луу зугатах уу гээд шөнө унтаж чадахгүй гэцүү байгаа даа, чи зугатаж чадахгүй, шорондоо орно муу лалараа.

Avatar

Доржготов 2021-04-09 202.179.24.5

Муу ч гэсэн гурав дахь хөршийн том хөрөнгө оруулж ирж, эдийн засгийн тусгаар тогтнол үүсгэсэн нь одоо улстөрийн хэрэгтэн болсон дээрх хэдийн гавъяа. 1000-2000 метрийн гүн, хэдэн арван км далд уурхайд явцын дунд засах сайжруулах гарах нь дамжиггүй. Хэрүүл хэлцэл үргэлжлэх нь аварга бизнесийн жам. Харин Оюун-Эрдэнэ Оюутолгойгоос орж ирсэн мөнгийг өөрийнхөө мөнгийг тарааж буй мэт онгирох тэнэглэл. З00 мянгыг тарааж нэр олж авах санаа. Хүний гавъяагаар хүүдэгнэж буй заль. Улстөрийн хэрэгтнүүд удахг

Avatar

Зочин 2021-04-09 139.5.216.59

Цензур үү

Avatar

Иргэн 2021-04-09 202.126.88.178

Баатруудаа? Улсаа зарж баяжсан үйлдвэрээ нураасан улсууд баатар юм уу ёстой пчлдагдана биз. Ардчилал эдэнтэй эдэнгүй зайлшгүй болох байсан үйл явдал түй үхсэн баас

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.179.25.121

Сүүлийн 30жилийн 26-д нь МАН засгийн эрх барьсан шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-09 122.201.24.3

Ивийдээ. Чам мэт эргүү юмнууд байхад энэ монгол улсыг сөнөөсэй гэж бодох юм.

Avatar

Зочин 2021-04-09 139.5.216.59

Бат-Үүл гэж бага залуудаа зартай хулигаан, хулгайч байжээ. Барууныхан тухайн орны хулигаан хулгайчуудыг социалист улсуудын төрийн эрхийг булаан авахад хөлсөлж ашигласан байдаг.Тэгэхдээ Монголд асуудал шал өөрөөр шийдэгдсэн нь Монголын тэр үеийн удирдлагуудын аугаа ухаан байжээ. Учир нь Монгол төрийн удирдлагыг өнөөг хүртэл МАН хэрэгжүүлж байна. АН 1996-2000, 2012-16 онд засгийн эрхэнд гарч өөдтэЙ бүхнийг луйвардаж дуусгаад яг энэ онуудад улсыг бүрэн дампууруулж, өрөнд унагасан ажээ.

Avatar

Иргэн 2021-04-09 64.119.20.228

Э/засаг, санхүү@засаглалын хямрал авчирсан жилүүд: 1.1990 он хүртэл бий болсон аж үйлдвэрийн бүх салбарыг хувьчлалын нэрийдлээр дампууруулсан 2.Төрөөс төрсөн тэрбумтангуудын жилүүд 3.Засагл. хямралын давалгаа 4.Халамжийн шуурга эхэлсэн, иргэдийг оюуны хомсдол оруулж эхэлсэн 4. 3 дахь хөршийн нэрийдлээр лицензи, нутаг дэвсгэрээ гадны нөхдүүдэд зарж эхэлсэн 5.Улсаа монголчууд удирдаж байсан нь эргэлзээтэй: Тагнуул, Зэнээ, Дашбалбар, Зоригт … 6. Ардч. нь анархизм болсон жилүүд

Avatar

mongol 2021-04-09 122.201.21.99

Ta nar ardchillig haraaj zuheed hereggui busdaar erhi chuluu ediin zasgaa buh l yamaa zaalgaad suuj baisnaa martah hereggui moskvagaas zaavar uguud iim iim humuusiig barivchil buudan horoo,orost avchirch shorond hii geed tednii zaavraar hudulj baisnaa arhiniihaa halantsuud martaj 70 jil humursun togoond baisnaa sanahgui baigaa bh bid dunguj l 1990 ond araihiin buren erhi chuluuguu olson yam shuu

Avatar

haiya , hu jing tao 2021-04-09 192.82.75.120

Ts.Elbegdorjiin site bulguu . end hyatadiin taliin humuus ajildag boloi .

Avatar

Зочин 2021-04-09 59.153.84.70

За больдоо дубайн гэрээг муу хийгээгүй бол энэ байтугай мөнгө орж ирэх байлаа, Эрдэнэт үйлдвэрийг угаас Монголд буцаагаад зарж байхад нь энэ мэдээлэлийг нууж ХХБ-ны зээлээнд ЗГ-с баталгаа гаргуулан Монопольдож өгчөөд тэрийгээ гавъяа гэж ярих хэрэг байсиймуу, одоо нөгөөдүүл нь баатар болцон шаааж явах юмаа

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.185.46

ЭМЭГТЭЙ НЯМКАА , МАНАЙ ЖОРЛОН БӨГЛӨРЧИХЛӨӨ БТТУЛГА БУРУУТАЙ ТЭЭ .

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.90.105

Танай сайтыг Хүзүүгүй лаларынх гэдгийг бүгд мэднэ

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.46.205

Эдгээр луйварчдын ял багадсанд баярла

Avatar

иргэн_. 2021-04-09 202.126.88.178

ардчиллын өьөө нар ардыг ийм ядуу болгожээ

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.46.205

Өөрийнхээ хэргийг хаацайлах гэж ббахан Монголын ард түмний баялагийг сүйтгэсэн хүмүүсийг баатраар нэрлэж гэнэ. Гэр хорооллын дахин төлөвлөлт гэж үй түмэн мөнгө үрэн таран хийсэн

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.55.188.99

ОТ байсан байгаагуй иргэддээ нехен олговор егч чадна. Дарга нар тесвеес цавчдаг цавчаагаа боличихвол, гишууд тойрогтоо хуваарьлуулдаг их менгенеесее татгалзчихвал иргэн бурт нехен олговор 1 сая егсен ч боломжтой байх байсан

Avatar

о 2021-04-09 192.82.86.52

аж үйлдвэрийн орон байсныг хувьчлал хэмээх устгалд оруулж олон мянган ажилчдын ажлын байрыг үгүй хийсэн дээ.заамарын олон тонн алтыг гадны цөөврүүдэд үнэгүй луйвардуулж байсныг та нарын гавъяа гэе.ОТ новшийн гэрээг засах гэж өнөө цагийн залуус зүтгэцгээж байна.улсаа хөгжүүлмээр байна.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.46.234

Дансад шууд хийсэн 300000-хан төгрөг авчаад баярлалаа гээд үхчих гээд байгаа юм чинь Баяр Баярцогт 2 ОТг хөдөлгөөгүй бол өдийд Хятадын ЗГ хүн бүрт 1сая төгрөг шууд дансанд хийж өгөхөд Баярлалаад үхчих юм байна. Сайханбилэг гацаанаас гаргаагүй бол Рио-с хятадууд аваад бас л 1сая өгөхөд Монголчууд Ши даргад баярлалаа гээл 1сар найрлаад дуусах.

Avatar

Монгол 2021-04-09 202.131.236.170

Ингэж сонгуулийн оноо авах гэж улайрч байхаар ИЗРАЙЛЬ улс шиг №1 Файзер вакцинаар хүн ардаа эртхэн шиг вакцинжуулах боломжтой байжээ. МАН түүний засгийн газар гадаадаас тулсламжаар вакцин авах, МОНГОЛ УЛСЫН нэрийг барах, бүр бантсандаа, арга ядахдаа олны хэл амыг дарах АРДЫН НАМЫН явуургүй шалгарсан аргаа хэрэглэж, муу хэлдэг Оюу толгойн мөнгийг тараахаас өөр КОВИД-ын эсрэг дорвитой арга хэмжээг авахгүй байнааа. УЛС ОРОН даяар тархаасан хариуцлагаа МАН, УИХ, ЗАСГИЙН ГАЗАР бүрэн хүлээх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.88.171

Israel ulsiin irged hir bilee? Bid hir bilee? Tednii udirdagchid hir bilee? Manaih hir bilee?

Avatar

Зочин 2021-04-09 192.82.86.52

аж үйлдвэрийн орон байсныг хувьчлал хэмээх устгалд оруулж олон мянган ажилчдын ажлын байрыг үгүй хийсэн дээ.заамарын олон тонн алтыг гадны цөөврүүдэд үнэгүй луйвардуулж байсныг та нарын гавъяа гэе.ОТ новшийн гэрээг засах гэж өнөө цагийн залуус зүтгэцгээж байна.улсаа хөгжүүлмээр байна.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.46.46

Хойд солонгос аж үйлдвэрийн орон гэнэлээ тийшээгээ зайлаа

Avatar

Зочин 2021-04-09 66.181.161.15

Цаад утгаараа эд нарын ял хөнгөн байна гээд байна уу. Бүгд урвагчид. Урвагч хүн дайснаас аюултай. Ял нь яах аргагүй хөнгөдсөн.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.46.90

элбэгдоржийн хулгайлаад халаасандаа хийчхээд эрдэнэт өргүүлдэг хөгшин үнээ болсон гээд хэнэгч үгүй зурагтаар бурж суухад эр зориг гарган улсдаа буцааж авсан оюунэрдэнэд талархах нь хэнд ч ойлгожтой штээ.

Avatar

Талархаж амьдрах хэрэгтэй 2021-04-09 202.55.191.130

Энд зүгээр л сэтгэгдлээ бичээд амныхаа зоргоор бурах эрхтэй нийгэмд амьдарч байгаадаа талархаж сурах хэрэгтэй шдээ. Жаргал даахгүй зовлонгууд минь.

Avatar

Зочин 2021-04-09 192.82.68.52

Муусайн эрүүгийн хэрэгтэнгүүд давраад байгаарай тахлаар далимдуулж

Avatar

Kkk 2021-04-09 202.131.231.11

Tatwaraa awah tegeed bidend uguud baigaa tuslamj um bhdaa

Avatar

Зочин 2021-04-09 192.82.91.102

Батүүл мэт нь харин Монголыг доройтуулж сүйрүүлж,сөнөхөд хүргэсэн.Өөрсдөө хагартал баяжихын тул ардчилал нэртэй иргэдийг хуурч мэхлэсэн,ажиллагаа явуулж нийт түмний хөрөнгийг цөөхөн хэд нь завшсан.Бүх үйлдвэрлэлээ устган тоног төхөөрөмжийг нь төмрийн хогонд өгсөн.Улс маань үйлдвэрлэгч биш хэрэглэгч болсон.Ард олны ихэнх нь үгээгүй ядуу, тартагтаа тулсан,хоолоо олж чадахгүй гуйлагчдийн хүрээ улам тэлсээр.Батүүлтэнгүүд бол улсыг төртэй нь гартаа атгахыг хүсэгч,жинхэнэ дарангуйлагч ардын дайсан.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.9.46.234

Хойд Солонгос руугаа зайлаа чи

Avatar

Зочин 2021-04-09 192.82.84.91

БАТ-ҮҮЛ ЭЛБЭГДОРЖ НАР ЭНЭ ЛУЙВАРЧДЫН ТАРЬСАН ГАЙ БАЛАГ МОНГОЛООР ДҮҮРЭН МОНГОЛ УЛСЫН ХӨГЖЛИЙН ЯВЦАД БҮТЭЭГДСЭН САЙН САЙХАН БҮГДИЙГ УСТГАЖ ХЭРЭГТЭЙН ХУВААЖ ИДЭЖ ДУУСГАСАН ХУЛГАЙЧ НАР, ОДОО МОНГОЛД БАЙСАН 1000 ГАРУЙ ҮЙЛДВЭРЭЭС ҮЛДСЭН НЭГ Ч БАЙХГҮЙ АРД ТҮМЭН АЖИЛГҮЙ ХАЛАМЖ ХАРСАН ,ГУДМААР НЭГ ТЭНҮҮЛЧИН ХҮМҮҮС БОЛГОСНЫГОО ЯМАР ГАВЪЯАТАНГУУД ГЭЭД СОЛИОРООД БНА

Avatar

иргэн 2021-04-09 202.126.88.178

үүнийг бичигч Нямсүрэн авгай эрээ цэрээ алдсан хүн байна. яагаад илт ойлгомжтой зүйлийг гуйвуулж тургиад байна. Швед норвегид байгалийн хийн маш их нөөц илрүүлсэн. Тэгээд л ард түмэндээ жил бүр сар бүр мөнгө олгодог. Харин африк манай нөгөө авилгалчидтай адил новшнууд баялгаа гадныханд гэрээгээр өгсөн ялгаа байна уу

Avatar

Байна уу хаана байна 2021-04-09 59.153.112.220

Би мэргэжлийн хуульч 50н. Аль ч нам биш. Гэхдээ АН ын энэ хүмүүст үнэхээр харамсаж байна. Биднийг муу муухай байсан үеэс салгасан одоо сайн сайхан байлгасан гэж үү. Дэлхтй тэртэй тэргүй тэр чигтээ л өөрчлөгдөж байсан эдний гавьяа гэж юу байхав дээ.Тухайн үед хүссэн хүсээгүй өөрчлөгдөж байсан. Эдэнтэй эдэнгүй л бодох байсан. Одоо ч өөрчлөгдөж байна эд нар өөрчлөөд байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.131.225.197

Төөрч, будилсан Өвөө минь сэхээр! 50 настай (амьдралынх нь тал нь хаагдмал, боогдмол, ядуу, б*гс ухагч нийгэмд амьдарч байсан) хуульч ийм юм яриад сууж байхад нь ичиж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-09 51.158.121.226

Гурав нь х***а хоёр нЬ буриад. Нэг орос байсан бол тэгээд Монголчуудыг дов жалгаар хагалагчдын бүрэн төлөөлөл болохгүй юу.

Avatar

AD 2021-04-09 64.119.17.219

УИХ олон улсын гэрээг үзэглэх бүрэн эрхтэй, нэг хувьцаа эзэмшигч гэрээнээс гарч байгаа бол нөгөө хувьцаа эзэмшигч нь буюу Монгол улс тэргүүн ээлжинд худалдан авах эрхтэй.

Төрд ирэх байсан хувьцааг төрөөс зээл аваад хувь зомданид УИХ мэдэгдэлгүй өгсөн эрүүгийн гэмт хэргийн шинжтэй үйлдэл хийсэн нөхөр лав л энэ дотор байна.

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.21.97.30

Амьдралынхаа 15 хоногийг 300к-аар зарчихаад юундаа баярлаад байгаа юм???

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.21.97.30

н**ш гэж ийм байвал хэн ажил хийх вэ дээ? Ганбаагийн маань хэрүүл хийж ОТ-с олсон хэдийг нь албаар ингээд тараагаад юу ч биш болгочих юмаа? Дараа нь яах юм болоо???? Өвлөх эх оронгүй, үлдэх үр хүүхэдгүй гадны цагаачдын гар хөл бологсдын бодлогоо гэж ёстой н**ш юмаа…

Avatar

иргэн 2021-04-09 202.126.88.178

эд нарыг үзэн ядаж байна. 2009 оноос хойш маш их удаа бидэнд ирэх маш олон удаагийн 300000 -г энэ новшнууд иджээ. бүгдийг цаазлах ёстой. сүүлийн 30 жилийн эрдэнэтийн ашгийг эд нар хүртжээ. хулгайлсан мөнгө бидний мөнгө энэ новшнуудын нэрээр офшорт байгаа

Avatar

Зочин 2021-04-09 202.126.90.37

үүгээр улс төр хийгээд хэрэггүй дээ. Тэртэй тэргүй авах л ёстой мөнгө шүү дээ. Харин та нарын буянаар шүүх энэ тэр болж байж олж авч байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-04-09 122.201.31.59

hen cahmaig zugeer anrsand atman hulagr higed obgor amdrajisan hunig huuge hamgaaldah ged agrgaj ireed tarnshien hajhin gebel shahuu shdee.chi orhsool an dbol gai shdee zahin hun andimm tsaas aolood ugnuu bi bol halhin shrongin atman shuu.hen orshool huulind hudala tamga dar gesin bee. chi chamaig hurandaa byarahuu shaard sharsan tooroi bolgod ugch chadnaa.

Avatar

Зочин 2021-04-09 122.201.31.59

hohinee chi namaig uuchlal orhsool uzuulsen bol hohinee shdee oorrto hutgaa s***h hune oshoojee erhem hurnadaa geed helne. shornd nad iim hatuu hargis amdral surgasan tebchih bi chmaiag aalhhig husej baisan daa orshool guisan tgeel garj ireed oshoogon ablaa. eene huranda abilgalo absinmaa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж