С.Амарсайхан: Улсыг төртэй нь худалдаж авсан этгээдүүдтэй тэмцэнэ | News.MN

С.Амарсайхан: Улсыг төртэй нь худалдаж авсан этгээдүүдтэй тэмцэнэ

С.Амарсайхан: Улсыг төртэй нь худалдаж авсан этгээдүүдтэй тэмцэнэ

С.Амарсайхан: Улсыг төртэй нь худалдаж авсан этгээдүүдтэй тэмцэнэ

Шадар сайд С.Амарсайхан гэргий Ч.Ичинхорлоогоо халдвартай бүс рүү нэвтэрч, ээж, аавыгаа эргэснийг хууль зөрчсөн үйлдэл гэж үзэхгүй байгаагаа өнөөдөр дахин мэдэгдэж, бурууг бусдад тохов.

Энэ тухай тэрбээр “Би цар тахалтай тэмцэж байгаа ч зарим нэг нь надтай тэмцээд байна.  Би Монгол Улсын Шадар сайдын алба хашиж байгаа гээд өөртөө давуу эрх өгч, хууль журам зөрчөөгүй,  гэр бүлийнхэн маань ч хууль дүрэм зөрчөөгүй.  Хэн нь ч давуу эрх эдлээгүй. Харин иргэддээ дутуу эрх эдлүүлэхгүй байх тал дээр хатуу шаардлага тавьж ажиллаж байгаа. Шадар сайдын ажил бол зөвхөн Covid-19-тэй тэмцэх ажил  биш, эрхлэх асуудлын хүрээнд олон салбар байдаг. Засгийн газар хоорондын комисс, гадаад дотооод харилцаа гээд өчнөөн олон ажил байдаг учраас хэрэг зарга хийсэн  бүхний араас яваад байх боломжгүй, тайлбар өгөөд явах цаг зав алга.

Харин би хариуцлага тооцох тал дээр үзэл бодол, үнэт зүйлтэйгээ зууралдана. Улсыг төртэй нь улстөрчидтэй нь худалдаад авчихдаг банк санхүү бизнесийн бүлэглэл, цар тахлаар бизнес хийдэг хэсэг бүлэг этгээдүүд, цар тахлын цаана тусгаарлах байраар бизнес хийдэг нөхдүүд гээд салбар, салбарт бугшсан нөхдүүд намайг зайлуулахын тулд зохион байгуулалттай ажиллаж байгаа. Бусад иргэдийн адил би албан тушаалтан мөн ч бай, биш ч байлаа манай гэр бүл адилхан эрхээ эдлээд л явж байгаа. Хууль зөрчөөгүй. Гэвч зохион байгуулалттай дүрэм журам зөрчсөн болгож байгаа. Сүүлдээ компьютерын хард диск хулгайлсан болгож байгаа, нэгдүгээр эмнэлэгт шинжилгээ өгөөгүй эхнэрийг маань өгсөн болгож зориуд систем дээр шивж оруулж байгаа гэх мэтийн нарийн зурсан.

Төрийг худалдаад авчихсан төрөөр бизнес хийдэг нөхдүүд эрчимтэй ажиллаж байгаа. Түүнээс би няцаж, ухрахгүй, хэлэх зүйлээ хэлнэ, тавьдаг шаардлагаа тавина, хийдэг ажлаа хийнэ. Өвчтэй, зовлонтой ахмадуудынхаа санааг зовоогоод яах вэ гээд чимээгүй, хүлээцтэй хандаад явахаар номхон морийг ноолоход амар гэдэг шиг зөөлчлөх гээд өөрсдийн хууль бус үйлдлийг дарж нуухын тулд Амарсайханыг харлуулж байна” гэв.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
61
ТэнэглэлТэнэглэл
36
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
7
БурууБуруу
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

135 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-04-08 66.181.190.82

Odoo iim ner hayggui hudlaa jujig tavihaa bolchihoo.Shadar saidaas iluu erh medeltei ailgadag hen bna aa nertei ni helee bitgii hudlaa jujig tavi . Harin uuru fontan barij mungu ugaaj songuulid orson bas namdaa guriij baigaad mungu ugsun tuuniihee gariud shadar said bolson .Ta nar l tur atgachaad baigaa shuu dee ard tumen teneg bish .Talbaig maani hotiig maani shavar bolgoj mungu ugaadgaa harin zogsoo.

Avatar

жинхэнэ монгол 2021-04-08 192.82.81.182

одоохондоо хийж байгаа ажил тань харьцангуй сайи үр дүн харагдахгүй байна,гэхдээ цар тахлыг хумьж халдварыг зогсоож чадна гэж чамд маш ихээр найдаж байна АМРАА

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.107

ХЭН НЬ ХУДАЛДАЖ АВЧААД БАЙГАА ЮМ БЭ? танай нам чинь 65; 62 суудалтай 2 удаагийн сонгуулиар илт давөмгай байж яг юу хийгээд байгаа юм идэж уухаас өөр ву байна худалчуудаа

Avatar

Irgen 2021-04-08 202.9.40.12

чамд цар тахалтай тэмцэж бна гэж том дугарч пээдийж өөрийгөө өмөөрөх эрх байхгүй шүү олигтойхон шийдвэр гаргаж хумьж чадахгүй улс орон даяар тарааж олон хүнийг эрсдэлд оруулсан.н**ш гэж харахаас уур хүрэх юм

Avatar

Иргэн 2021-04-08 139.5.219.165

Энэ улсад ажилд саад болдог хойш нь чангаадаг нөхдүүд бүх түвшинд амь бөхтэй байна. Өөрсдийнх нь хүссэнээр байхгүй бол зүгээр л гацаадаг улмаар унагаадаг. Ийм бугшсан тогтолцоог халах л хэрэгтэй! Үүний тулд ил тод зарлах, шийтгэлийг нь хатуухан хүртээх хэрэгтэй! Өөр арга байхгүй. Бууж өгч шантарч болохгүй. Хариуцлагагүй хүмүүсийг өрөвдвөл өөрөө эргээд бурууддаг юм шүү. Энэ бол хууль. Шадар сайдад итгэж байгаа.

Avatar

КЗочин 2021-04-08 64.119.18.125

Таминь. Ээ?! Эрх биш байдлыг ойлгож байж одоогийн УОК-руу дайраач ээ!!!Эд нар Хүрэлсүхийн ЗГ-ын тараачихаад. Орхисон өвчинтөй бүхийл чадлаараа тэмцэж байхад хариуцлага алдсан этгээдүүд эргээд эднийг харлуулах гэж байна, Амарсайханыг дэмжиж хамгаалж байна,Хүрэлбаатар мөнгө гаргахгүй байснаас одоо вакзин тасраад 2-дахь тун хойшлогдох шив дээ???

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.180.179

Нэг нь өөрөө гэдгийг нуугаад яах вэ. Өөртэйгөө эхлээд тэмц дээ

Avatar

Зочин 2021-04-08 103.229.123.244

Амарсайханыг дэмжиж байгаа шүү!! Хулгайч луйварчидтай сөрж тэмцэхгүй л бол бариад идчихдэг юм шүү!!!

Avatar

Монгол иргэн 2021-04-08 66.181.187.76

Эх эцгээ эргэх нь хүн ёсны асуудал юм. Бүх зүйлийг солиоруулах юм. Ер нь огцруулаад сайжирч буй зүйл нэг ч алга. Шадар сайдын ажлыг нь хийлгээ. Ийм хэцүү үед олон шөнө нойргүй, ёстой л шаварт унасан шарын эзэн шиг л байгаа даа хөөрхий. Содбаатар бараг ажлаа өгсөндөө баярласан байх. Улсын онцгой комиссын ажил үнэхээр хэцүү

0 0

Avatar

Монгол иргэн 2021-04-08 66.181.187.76

Эх эцгээ эргэх нь хүн ёсны асуудал юм. Бүх зүйлийг солиоруулах юм. Ер нь орцруулаад сайжирч буй зйүл алга. Шадар сайдын ажлыг хийлгээ. Ийм хэцүү үед олон шөнө нойргүй шаварт унасан шарын эзэн шиг л байгаа даа хөөрхий. Содбаатар бараг ажлаа өгсөндөө баярласан байх. Улсын онцгой комиссын ажил үнэхээр хэцүү

Avatar

Батаа 2021-04-08 104.243.212.207

Амарсайханыг дэмжинээ. Мундаг буурь суурьтай хүн шүү Амжилт хүсье

Avatar

зочин 2021-04-08 202.9.41.53

чамд цар тахалтай тэмцэж бна гэж том дугарч пээдийж өөрийгөө өмөөрөх эрх байхгүй шүү олигтойхон шийдвэр гаргаж хумьж чадахгүй улс орон даяар тарааж олон хүнийг эрсдэлд оруулсан.н**ш гэж харахаас уур хүрэх юм

Avatar

зочин 2021-04-08 103.26.194.233

Улсыг төртэй нь худалдаж авсан нөхдүүдийг бүгдийг нь зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-08 64.119.20.41

Үнэн шүү дээ зөв тэмцэх хэрэгтэй
Амжилт

Avatar

Иргэн 2021-04-08 192.82.76.101

ҮНЭН ҮНЭН, ЭНЭ ИХ ТОО ХУДЛАА. БААХАН ЭРҮҮЛ ХҮН АВААЖИЖ ХОРЬЖ МӨНГӨ ИДЭЦГЭЭЖ БАЙГАА НЬ ҮНЭН. БҮТЭЛГҮЙ ЭХНЭРЭЭС НЬ БОЛЖ ЭНЭ ХҮНИЙ АЖЛЫГ БҮТНЭЭР НЬ БАЛЛУУРДАЖ БОЛОХГҮЙ МОНГОЛЧУУД МИНЬ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 176.126.83.98

Женкогийн оросууд Батүүл Энхбаяр Баярын буриадуудтайгаа уулаасаа баруун Монголчуудыг үздэггүй.

Avatar

Иргэн 2021-04-08 124.158.81.254

Хатуу хөл хорионы 15 хоногт онцгой комисс,засгийн газар ямар ШИНЭ ЖҮЖИГ тоглохоор бэлдэж байна вэ ??Хуурагдсан тэнэг ард түмэн тэсэн ядан хүлээж байна !!!

Avatar

Зочин 2021-04-08 139.5.219.242

Чи өөрөө энэ ажилд оролцоод оройлоод яваа хүний нэг биз дээ. Налайх, Багануур, Зайсангийн газрыг булааж, худалдаж, хулгайлж аваад байгаа чинь худлаа юм уу? Ер нь та нарыг бүгдий нь арилгаж байж энэ улс цэвэршинэ. Тэрнээс биш хэн хэнийхээ луйврыг гайхах вэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 64.119.20.41

Хуцаач чи. Нэвт өмхий ханхалсан сүг чи Амарсайханны хаана ч хүрэхгүй

Avatar

оргил 2021-04-08 59.153.115.94

энэ мулгуу амжкүээ

Avatar

Монгол 2021-04-08 202.126.88.69

Амарсайхан МАН-ыг төрийг худалдсан гэдгийг хүлээн зөвшөөрсөн гэж ойлгож болох нь ээ. МАН- тайгаа тэмцэнэ гэж хэлж бна, юу л бол???

Avatar

Зочин 2021-04-08 172.58.143.15

Hulgaich erinhiilugch uus salah heregtei shu delhiid shibshig bolj ba Africa d iim erinhiilugch tei uls baihgui hulgailsan mungu olon tumnii tarhi udur shungui ugaahad zartsuulj bolobsrol nemgen humuusiin tolgoi erguulj baigaa ni uls oron d ayltai tul teg atg anhaar

Avatar

зочин 2021-04-08 192.82.80.15

ковидтойгоо. дуугаы. сайн. тэмц.
Ковидийн. эмчилгээг. тодорхой иргэд
бидэнд хэлэх. хэрэгтэй.
Вакцин. дэлхийн эрүүл. мэндийн
байгуулга. хүлээн. зөвшөөрсөн эсэх
манай эрүүл. мэндийн. байгуулга
эрүүл. мэндийн. шинжлэх. ухааныхан
монгол. хүнд. хэр. их. зохимжтой
эсэхэд. өгсөн. дүгнэлт зэргийг
хэвлэл. мэдээлэлээр. мэдээлэл
өгч. баталгаа. өгмөөр. байна.
М.А.Намын. том. дотор Нямдаваа
одоо. вирусаа. яриач.
Тариа. хийвэл байр эзэлнэ гээд байх юм.
Гол. ажлаа сайн. удирдаад. өгөөчээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.55.188.108

Энэ тэнэгийг огцруулаачээ

Avatar

Хүү 2021-04-08 66.181.182.33

Хүрэлсүхийг хэлээд бгаам уу

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.169

Ийм мэдрэл муутай хүнээр удирдуулдаг арчаагаа алдсан ард түмэн болжээ Монголчууд. Давуу эрх эдлэх байтугай улаан бүсэд нэвтэрч дураараа орж гарсан эхнэр нэрт нь дутуу эрхээ эдлээ юу? Огцрохгүй тэнэгтээд. Зайлбал таарнх

Avatar

Ангараг 2021-04-08 202.9.40.5

МАН, АН-ыг устгахад болно. Улс төр бол бизнес, бизнес МАН болсон. МАН байхгүй бол АН улсыг маань худалдана.

Avatar

Зочин 2021-04-08 124.158.97.8

Илэрхий юмтай нөхөр.

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.71.89

Ард түмэн энэ этгээдийг болиод өгөөч ээ гээд байхад өөрөө өөртөө шинээр дайсан зохиогоод л тэмцээд суудалдаа үлдэх гээд.улаараад байх юм аа!!! Эхнэр нь л давхар стандарт тогтоож биднээс дээгүүр индааны хүн мэт аашилж гэмээ ухаарахгүй гүлдийсээр байгаад энэ нөхрийн урьдийн асуудлыг сөхөж босгож ирсэн шүү дээ! Эхнэртэйгээ хариад тэмц ээ!!!

Avatar

Цөхрөгч нарын нэг 2021-04-08 66.181.161.93

Амарсайхан зөв л ярьж байна гэхдээ Хүрэлсүх ах чинь бас юу юу гэж ДОНГОДОЖ байлаа тэгээд худлаа л байдаг ш дээ

Avatar

гоншигонуур 2021-04-08 66.181.187.151

өөрөө өөртэйгээ хатуу тэмц гэж ерөөе дүү хүү

Avatar

Эцэг, эх 2021-04-08 90.188.54.82

Зөв хараад,зөв дүгнэлт хийгээд, зөв тэмцэж чадах л хүн.

Avatar

Бодол минь 2021-04-08 192.82.87.194

Сайхан авгайд нь атаархсан юмнууд өдөж байгаа хэрэг. Өөрсдөө юу хийж гийгүүлсэн болоод хүнийг гоочилдог бнаа? Яг өөрсдөө нийгэмд сайнаар л дуудуулаагүй хүмүүс л тэдний сайн сайханд л атаархаж шунаж үхэцгээж бна гэж харж бна. Түүнээс өөрийгөө соёлтой гэж үнэлдэг бол арай өөрөөр л хэлэх бсан болов уу. Сайхан хүүхэн Ичинхорлоо, дух Цэцэг, хөх Нараа гээд л нийгэм даяар нэршсэн бдаг шүү дээ.Жингийн цуваа цаашаа…. жингэр нохой хуцаж л байг….

Avatar

Иргэн 2021-04-08 202.70.34.89

Хэдэн ч хүн зөвшөөрөлгүй улаан бүсээс гадагш гарч халдвар тараасан байгааг бид мэдэхгүй, гол нь өмөөрөхдөө буруу үйлдэл хийсэнгээ ойлгохгүй байгаад учир нь байгаа юм. Монголд сайд дарга нарт болохгүй юм гэж үгүй бүгдийг зөвшөөрнө гэдэгт л иргэд дургүйцэж байна. Хууль дүрэм журмыг бүгд нийтээр мөрдүүлэх гэж л гаргадаг, гэтэл дарга сайд тэдний гэр бүлийнхэнд хамаарахгүй байна. Ойлгох ухаангүй, ичих үйлдэлгүй хүмүүс л албан тушаалд дуртай болж дээ

Avatar

Иргэн 2021-04-08 202.70.34.89

Олны үш ортой л байдаг, булавч бултайдаг юм. Улсыг төртэй нь та нар л худалдаж аваад байгаа биз дээ, Сайн муу бүх л үйлдэлд улс төр эрх баригч нар булхай луйвар хийсээр байгаад энгийн ард иргэд юунд ч итгэхээ больсонд бас л та нар буруутай!!!

Avatar

БҮҮ март С.Амарсайханг 2021-04-08 202.21.100.210

Ардчилсан Монгол улс хөгжөөд 30 жил боллоо анх удаа замбараа цадигаа алдсан эхнэрээ өмөөр ч ард түмнийг үл тоомсорлож байгаа МАН-н шадар сайд Зайсан толгой уулыг эвдэлсэн шадар сайд С.Амарсайхан гэдэг новшийг харлаа.

Avatar

/*-*/ 2021-04-08 49.0.142.40

Нэг хүнд дахин дахин хүчиндүүлж байхдаа таарсан авгайтай баян эр дээ

Avatar

Иргэн 2021-04-08 192.82.78.193

Монголчуудаа нэг нэгнийгээ битгий муухай үгээр доромжлоод бай ЗОРИГТОЙ ЗОРИЛГОТОЙ АЖИЛЛА АМЖИЛТ ХҮСЬЕ

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.47.6

Олон юм ярилгүй эхнэрээ аваад гэртээ суу. Огцор чи

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.89.97

ККК. ш****г ГАР ВЭ. ЗҮГЭЭР ДАМПУУ ДОЛДОЙ ГАР ГИШҮҮН, САЙД БОЛООД ЮУГАА Ч МЭДЭХГҮЙ БОЛОХООРОО ТОМ БҮЛТЭРЧ… ЧАДДАГ ЮМ БОЛ ЧИ НЭРИЙГ НЬ ХЭЛЧИХ. ХЭНТЭЙ ТЭМЦЭХ ГЭЭД БАЙГААН…

ЧАМ ШИГ ЧАДВАРГҮЙ НӨХӨР МӨНГӨӨР СОНГУУЛЬД ГАРААД БАЙХААР ТӨРИЙН ҮНЭЛЭМЖ ИНГЭТЛЭЭ ДОРД ОРООД БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.55.188.101

Ковидтой сайн тэмцэж байгаа болоод ихсээд байгаа юмуу

Avatar

ИРГЭН 2021-04-08 202.179.15.3

ХАХА МАН ТӨР БАРИЖ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ МАН Л ТӨРИЙГ БАЗЧИХСАН ЮМ БИШ ҮҮ МАНТАЙГАА ТЭМЦЭЭЖ ТЭНЭГЭЭ ХАХА БИЗНЕСМЕНҮҮД ЯАХААРАА МОНГОЛ ТӨРИЙГ АТАГЧИХСАН ЮМ БЭ ХАХА ТЭГВЭЛ МАНЫХАН БҮГДЭЭРЭЭ БИЕНЕСМЕН ЮМ БАЙНА Л ДАА ХАХА ТӨРИЙН ЦАГААН ЗАХТАН НЯМДОРЖООС АВХУУЛААД ЮУ Ч ХИЙГЭЭГҮЙ БАЙЖ ТАВАН ЗУУН САЯЫН АМБААРТ АМЬДАРЧ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ ХАХА ГАРЫН ҮСЭГ ЗӨВШӨӨРЛӨӨР Л ТЕРБУМТАНГУУД ТӨРЧИХСӨНӨӨ ЮУ ГЭЖ ХЭЛЭХ БЭ НААД ЗАХ НЬ ХУВИЙН ХАУСААР БЯЛСАН ХУРАНДАА НАРАА ХАР Л ДАА ШҮҮХ ШҮҮГЧЭЭ ХАРААЧ ТЭНЭГ ЭЭ …

Avatar

ШУДАРГА 2021-04-08 202.179.15.3

ХАХА МАН ТӨР БАРИЖ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ МАН Л ТӨРИЙГ БАЗЧИХСАН ЮМ БИШ ҮҮ МАНТАЙГАА ТЭМЦЭЭЖ ТЭНЭГЭЭ ХАХА БИЗНЕСМЕНҮҮД ЯАХААРАА МОНГОЛ ТӨРИЙГ АТАГЧИХСАН ЮМ БЭ ХАХА ТЭГВЭЛ МАНЫХАН БҮГДЭЭРЭЭ БИЕНЕСМЕН ЮМ БАЙНА Л ДАА ХАХА ТӨРИЙН ЦАГААН ЗАХТАН НЯМДОРЖООС АВХУУЛААД ЮУ Ч ХИЙГЭЭГҮЙ БАЙЖ ТАВАН ЗУУН САЯЫН АМБААРТ АМЬДАРЧ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ ХАХА ГАРЫН ҮСЭГ ЗӨВШӨӨРЛӨӨР Л ТЕРБУМТАНГУУД ТӨРЧИХСӨНӨӨ ЮУ ГЭЖ ХЭЛЭХ БЭ НААД ЗАХ НЬ ХУВИЙН ХАУСААР БЯЛСАН ХУРАНДАА НАРАА ХАР Л ДАА ШҮҮХ ШҮҮГЧЭЭ ХАРААЧ ТЭНЭГ ЭЭ …

Avatar

Зочин 2021-04-08 122.201.31.78

Ер нь "МҮРТ нэвтрүүлэгч Ичинхорлоо" л гэнэ биз дээ Заавал "Шадар сайд Амарсайханы эхнэр" гэж тэнэглэх хэрэггүй л байсан юм Дандаа "огцор" тэгээд хэн тэр ажлыг хийх юм тэр орилоод байгаа дурак-ууд Шадар сайд болох гээд байгаа юм байлгүй

Avatar

Байды 2021-04-08 202.126.89.131

Хэлнүүд вэ??? гэрлээч дээ би л лав биш шүү өөрөө биш биз

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.219

ЭНЭ НӨХӨР ӨӨРӨӨ ӨӨРТЭЙГЭЭ ТЭМЦЭХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ. ЭНЭ УЛСЫН ХАМГИЙН ТОМ ОЛИГАРХЫН НЭГ БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Буяа 2021-04-08 103.9.90.130

Хувалзуудад бууж өгч болохгүй шүү. Тэмцэх хэрэгтэй амжилт

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.70.226

Юу солиороод байнаа наад өвчинтэйгээ олготойхон тэмцэж чадахгүй байж авгай шүү юмаа өмөөрөөд шаагаадахын

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.91.102

Амарсайханы зөв.Монголын шудрага түмэн чамайг дэмжинэ.Ардчилал гэж туйлширагчид, хөрөнгө мөнгөнд долигногч адгийн шаарууд л чамайг харлуулах гэж их дайрна оролдоно.бүү бууж өг.Ард олныхоо төлөө тууштай зүтэг.

Avatar

иргэн 2021-04-08 66.181.161.39

Та тэмцэх ёстой шүү танд итгэж байна юу ч болсон эрч хүчтэй зүтгээрэй

Avatar

иргзн 2021-04-08 202.179.25.105

Ухамсаргүй Ёс суртахууны доройтолд орсон өнөө үеийн Сайд дарга нарын нэг том жишээ энэ Шадар сайд УОК-ын дарга Амарсайхан . Мэдээж Эхнэртэй нь холбоотой асуудал уод нь ч бас Цар тахалын үеийн Хууль тогтоол дүрэм журам зөрчсөн асуудлыг их Аварга сөхөж бичиж л байсан ш дээ Уг нь ингэж Гүрийж элдэв мэдэгдэл хийж Худлаа Улс төржүүлж байхаар Огцорсон нь шулуун ш дээ,

Avatar

Зочин 2021-04-08 103.26.194.26

Юун банк санхүү!
Тэмээ гэхээр ямаа гээд. ТАТВАР ТӨЛӨГЧ НАДАД ҮЙЛЧИЛДЭГ ХУУЛЬ ЧАМД ЧИНИЙ АВГАЙД Ч БАС АДИЛ ҮЙЛЧЛЭХИЙГ ШААРДАЖ БНА.

Avatar

Монгол 2021-04-08 202.131.236.170

Нохой хуцаж л байг тэмээн жин явсаар л байна. Амарсайхан их л цэгцтэй ярьж байгаа. Харин 2-р сарын 23-ны хориог цуцалдаг буруу байсан, хориог үргэлжлүүлээд 3-р сарын 10-20 хүргэж, вакцинтай золгож байгаад Израйлын жишигээр цуцлах байлаа. Одоо энэ 14 хоногийн хориог маш үр дүнтэй болгох хэрэгтэй. Хоригийг маш их эсэргүүцэж байгаа хүмүүс нь БАНК САНХҮҮГИЙН ЛУЙВАРЧИД, ЗҮГЭЭР СУУЖ БАЙГААД МӨНГӨ ХҮҮЛЭГЧИД юм байна гэж ойлголоо. Банкныхан хуцаж л байг.

Avatar

Зочин 2021-04-08 103.26.194.26

ИЙМ ХҮНД ҮЕ ИРЖ БАЙХАД ЗӨРЖ ЗҮТГЭСЭЭР БАЙЖ ӨЧНӨӨН ТЭРБУМААР 2 САР АЖИЛЛАХ УСАН ОРГИЛУУР ХИЙСНИЙГ ЧИНЬ БОДОХООР …. МУУ…. !!!
ОДОО ХАР, 300 МЯНГА… !!!

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.91.102

Мөнгө хөрөнгөнд долигногчид, хар санаа ,атаа жөтөө өвөрлөгчид л төрийн албанд үнэнч шудрага тууштай зүтгэж байгаа хүмүүсийг харлуулж дайрч доромжилдог. Энгэж муу аргаар энэ албыг булаан авч өөрийн дураар загнах, нийгмийг хохироохыг оролддог.

Avatar

зочин 2021-04-08 66.181.161.55

Энд ард түмнээ шулдаг шулдаггүй тухай яриагүй,Нийтээр дагаж мөрдөх халдвар хамгааллын дүрэм журам ярьж байна.,Ард түмний анхаарлыг буруу тийш нь яаж хандуулахдаа мэргэшсэн байгаа нь харагдаж байна.Ядахдаа халдвар хамгаалын дүрэм зөрчвөл ямар арга хэмжж авдаг юм тэрийгээ энэ 2 авгай нөхөрт авах хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.181.154

НУУЛЬ ЗӨРЧӨӨГҮЙГЭЭ НОТОЛ. АМААРАА ТОМ ТОМ БҮЛТРЭЭД ХЭРЭГГҮЙ. ТӨРИЙГ ХЭН ХУДАЛААД АВЧИХСАНЫГ ХЭЛЧИХЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ ТОМРООД БАЙХ ЮМ ПАЦАН ЧИНЬ

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.91.102

Зах зээлийн одоо үед цөөхөн хэдэн хүн л баяжиж байгаа. Тэд, тэдний төлөөлөл л төрийн золоо залуурт сонгогддог.Тэд мөдхөн улсаасаа илүү баяжиж ,улсыг төртэй нь гартаа оруулна.Том хөрөнгөтөн орнуудад, цөөн том хөрөнгөтний бүлэглэлийн гарт улс нь төртэйгөө орчоод байгаа. Тэд одоо дэлхийг ганцаар захирахыг хичээж өрсөлдөөн тэмцэл,дайн байлдаан өдөөж байна.Үүнийг зөвхөн сохор хүн л олж харахгүй байж магадгүй.

Avatar

Байды 2021-04-08 64.119.25.132

Би л лав яагаачгүйшүү хүн зүгээр мөрөөрөө явахад л загнаад байх юм үнэн юм бол нэрлээч тэр бүлэглэлээ худлаал байхгүй юу 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.89.118

Шаана биз хаха

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.176.176

амарсайханы хэлдэг үнэн өнгөрсөн жил ковидоор дамжуулан бизнес шахаа хийдэг байсан нөхдүүд одоогийн засгийг унагаж өөрсдийн хүнээ тавих сонирхол их байна. асар их мөнгө цацаж сошиалд пр хийж байгаа. хүрэлүүдийн хүмүүс жаахан ч гэсэн хүн чанартай байж үз, өнгөрсөн жилийн ковидын мөнгийг бүгдийг гударчаад

Avatar

Зочин 2021-04-08 64.119.25.227

Зөв шүү. Ард түмнээ шулдаг банк ба бусад банк бус юмнуудын асуудлыг шийдээрэй!

Avatar

Зочин 2021-04-08 139.5.216.155

Хулгайн замаар зорчигчид, шинжилгээний хариу эерэг гарахаар авалгүй зугтаагчид,хариуг худлаа гаргадаг хүн ер нь өвчин албаар тараах даалгавартай байж магадгүй юм байна шүү.Хяналтаа чангаруулах шаардлага гарч байна.!!!!!

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Залуу насны эрч хүчээр урагшаа харж эрч хүчтэй ажиллахад заавал үр дүн гарна. 2021-04-08 103.26.195.211

Амарсайхан хотын дарга болоод өөрийн намын угшилтай олон хүнтэй хариуцлага тооцсон.Шадар сайд болоод нэлээд хүнтэй хариуцлага тооцлоо. Одоо Ерөнхийлөгчийн сонгууль болох гээд МАН-ыг харлуулах аянд бусад намууд, тэднийг дэмждэг хэвлэлийнхний дайралт Амарсайхан луу чиглэж байна.Амарсайханд өөрийн хүний дайсан олон. Энэ бүгдээс халшралгүй, урагшаа харж, алдаанаас айлгүй зоригтой ажилла.Төрийн ажлыг нялуурч хийдэггүй юм. Хөрөнгө мөнгөтэй холбоотой асуудалд л орооцолдож болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.91.102

Ардчилал зах зээл гэсэн гоё нэртэй капитализмын үед цөөн хэд нь хэт баяжиж, улсаасаа их хөрөнгөжиж, бүлэглэн ,улсыг төртэй нь, гартаа оруулж дураар аашилдаг сонгодог жишээ нь одоогийн АНУ тэргүүтэй капиталист том орнууд юм биш үү.Тэд ядуу буурай орныг өөрийн хараат байлгаж, байгалийн баялагийг нь цөлмөж амьдардаг.Эсэргүүцвэл хатуу ширүүн дардаг. Манай улс ч мөн энэ жишгээр цөөн хэдэн баячуудын гарт улсаа төртэй нь аргуулах гээд ардчилал гэсэн лозун барьчаад ард олноороо зүтгээд байгаа биз дээ.

Avatar

шудрага иргэн 2021-04-08 202.9.46.136

зайсан. туул голоос хумсалсан муж хулгайч н**ш хурдан зайл бас өөриыгөө өмөөрөх санаатай . үтэр түргэн холд нүдний булай

Avatar

Зочин 2021-04-08 139.5.216.112

ХҮМҮҮС ЭЭ!!! ҮНЭН ҮГЭЭ ХЭЛЖ БАЙГАА ХҮНИЙ ҮГИЙГ ОЙЛГОЖ ХҮЛЭЭЖ АВАХЫГ БОДООЧ!
ЦАР ТАХАЛ ГААРААД БАЙГАА ЭНЭ АМАРГҮЙ ҮЕД АЛБАН ҮҮРГЭЭ ГҮЙЦЭТГЭХЭЭР ЗҮТГЭЖ БАЙГАА НЭГНЭЭ ШАЛЬДАР БАЛЬДАР ЮМААР ОРОЛДОЖ УРАМЫГ НЬ ХУГАЛАЖ АЖИЛД НЬ БИТГИЙ СААД БОЛООЧ . ЗАРИМ НЭГЭНТЭЙ АДИЛ ХУДЛАА ЁСЛООД АЛГА БОЛЧИХГҮЙ ҮНЭНЭЭ ХЭЛЭЭД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ? БИДЭНД Ч ГЭСЭН ҮНЭТ ЗҮЙЛ МИНЬ БОЛСОН ӨНДӨР НАСТАЙ ААВ ЭЭЖ ГЭР БҮЛ МААНЬ БИЙ ШҮҮ ДЭ!!! ХҮНИЙ ХОРВООД ЭРҮҮЛ ЭНХ ЭЛЭГСЭГ НАЙРТАЙ АМЬДАРЦГААЯ МОНГОЛЧУУД АА !!!!

Avatar

Зочин 2021-04-08 150.129.142.192

Ийм өчүүхэн бодолтой чи ичиж амьдар ард түмэн уур бухимдал хүрвэл чам зэргийн юмыг арчаад хаяна тэнэг юмуу эхнэрээ өмөөрөөд байх юм

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.72.188

ӨӨРӨӨ ӨӨРТӨӨГӨӨ ТЭМЦЭНЭ ГЭЖ БАЙХ УУ

Avatar

Зочин 2021-04-08 139.5.216.112

байлгүй яахав тэр хамгийн хүнд тэмцэл байдаг. өөрийгөө ялсан хүн амжилтын гайхамшгийг үздэг

Avatar

Ард түмэн ингэж ойлгов 2021-04-08 202.126.90.149

Амарсайхан УОКыг ахлаж ажиллах хугацаанд ковид19 халдвар бүх аймаг орон нутагт тархав.Тэгвэл энэ тархалтыг улс орныг улс төртэй нь худалдаж авсан банк санхүүгийнхэн Амарсайхныг харлуулхын тулд санаатай халдвар тараасан байж таарлаа.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.89.170

Ковидад зориулж олгсон олон зуун сая ам. долларын тусламж, төсвийн мөнгө яасан бэ? Халдвар авсан хүний тоо 500 болсон биш ийм аппарат байхгүй, тийм юм байхгүй гээд зургатаар төрийн хэдэн нөхдүүд яриад байх юм. Эмнэлэг байхгүй, эмч байхгүй, эм байхгүй, тоног төхөөрөмж байхгүй. Мөнгө нь тэгвэл хаан байгаа юм бол?

Avatar

nh 2021-04-08 66.181.180.124

ylger zohiohdoo sain yumaa

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.177.219

Өөрөө өөртэйгөө тэмцэх гэж байгаа юм уу? Уг нь ч бас зөв л дөө. Кккк

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.184.140

МАН дотроосоо өтөөд бөөстцөн л юм бна тэ

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.190.31

өөрийгөө барьж өгөх юм байх даа

Avatar

МАЛУУДАА 2021-04-08 192.82.68.192

КОРОНООГООР ХОЛ ХОРИОГООР ТУСГААРЛАХ БАЙР ХАМГААЛАХ ХЭРЭГСЭЛ ОНШИЛГОО ХАЛВАРГҮЙЖҮҮЛЭЛТ МАСК САЛБАР САЛБАРТАА ТӨРИЙГ ШИМЖ ТУЙЛДУУЛЖ БАЙНАА ГЭЖ ЭЭ

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.176.176

тэр бүгд танай намын хүрэлсүхийг тойрсон нөхдүүд шүүдээ. 100 жил хөөрцөглөж байхаар наад хулгайчуудтайгаа хулгайгаа тохирооч нэг мөр

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.68.192

ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА ККК

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-04-08 202.9.46.239

Ичинхорлоо нөхрийнхөө нэрийг бодоод өөрөө буруугаа үүрээч дээ. Амарсайхан бас ч гэж дүлзэнгүүдийн хажууд ажил хийж байгаа хүн шүү. Нэг нь гайгүй ажиллах гэхээр энэ МАН-хан яагаад ингээд байдаг тамын тогооны брдүүд вэ. Та нарын эхнэрүүд тийм нэр цэвэр хүмүүс үү. Арга ч үгүй биз дээ нөхрүүдийнхээ хулгайлсан мөнгөөр тансаглаж суухаас ямар ажил хийх биш хэн ч танихгүй. Ичинхорлоог харин бүх хүн таньдаг учир ингэж шуугиад байна. Бусад луйварчдын эхнэр юу ч хийж явсан таних хүн алга.

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.68.192

МАНаа СОНГООД ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА ККК

Avatar

Өөрөө өөртэйгээ тэмц,, н**ш оо. 2021-04-08 202.126.89.138

Зайсан толгойг таллаж нураагаад өөрийнхөө өндөр үнэтэй обьектыг барих хууль зөрчих эрх зөвхөн чамд л бий. Чинйи муу я***н эхнэр бас хуулийг уландаа гишгэж аав ээж дээрээ орсон бол бусад хүмүүс бас орох ёстой. ОГЦОР.

Avatar

Рлл 2021-04-08 64.119.18.121

Энэ муу бацаан овоо том болчихсон байна шдээ МАНгар том болчихож уйлнаа чи

Avatar

Зочин 2021-04-08 150.129.140.146

Ард түмнээсээ уучлал гуйхад л болчих байтал буруу ярих юм. Улс төрийн соёл гэж бн.

Avatar

зочин 2021-04-08 124.44.184.129

Пээ яана аа, энэ шадар сайд ийм өчүүхэн бодолтой хүн үү? Ард иргэдээсээ уучлал гуйх ухаан алга гэж үү? Бүх түвшинд, бүх шатны бүх албан тушаалд МАН-ынхан томилогдон ажиллаад удаж байгаа биз дээ? Шадар сайд гуай юу яриад байна вэ? МАН-тайгаа тэмцэж байгаа юм байх даа? Үхэхдээ үхэр буугаа тавина гэдэг шиг юм болоод байна уу? За мэдэхгүй ээ, юу хэлэх гээд юу ярьчихав даа энэ хүн? Хэрэв баримт байгаа бол баримтыг ил тод, нэр хаягтайгаар маш тодорхой зарлаач ээ, мэдээлээч ээ

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.21.108.4

сайн нөхрөө улс орныхоо төлөө зүтгэх боломж олгоод ар талаа, аав ээжийгээ охины ёсоор асарч арын ачааг ганцаараа үүрч яваа хүчирхэг ичинхорлоо охинд элэг бүтэн эрүүл энхийг ерөөе. Ажилсаг, хүнлэг монгол эмэгтэйн хань болсон Амарсайхан хүүминь үнэн үргэлж ялдаг юм. Ажлаа орхиод ар талаа эмнэлэгт аваачсан бол бүр хуваагаад идэх нь ээ. Амжилт хүсье. Сайн ажиллаж байгаа гэж ард түмэн үнэлдэг шүү.

Avatar

Иргэн 2021-04-08 59.153.115.235

Үнэн үргэлж ялна яг үнэн эхнэрээ яриад. Өөрийгөө өмөөрөөд байхын оронд эртхэн ажлаа өг

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.188.79

Хотын дарга Сумьяа гуай СХД ийн гар хөл бологчиддоо харлуул гэдэг үүрэг өгөөд байгаа гэсэн шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-08 64.119.24.36

Aa tiim yum bii vii ?!

Avatar

Иргэн 2021-04-08 59.153.115.235

Улс төртэй нь худалдаж авсан хүн нь өөрөө, худлаа ярьж бизнкс хийж байгаа хүн нь өөрөө. Бувдтаад өөрийгөө өмөөрөөд байлгүй гэртээ харьж дүрэм зөрчсөн эхнэртэйгээ эхлээд тэмц. Өөрөө ч ойрын хавьиал болчихоод амьтан хүнд тараагаад байх юм. Чиний хүн загнаж буруу шийдсэнээс уок чинь хүртэл тэр. бүгд өвдчихсөн. Бүх аймагт халдвар гарсан.

Avatar

У 2021-04-08 192.82.74.33

Олон хүн өнгөрлөөдөө

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.21.113.238

Харий бацаанаа

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.234

Сүрьеэ гарсан чинь цаана чинь зөндөө тэмбүү байна гэдэг шигүү

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.21.113.238

Журам зөрчигч байна гэсэн чин эхнэр байсан байна.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.161

Амарсайхан энэ эмч эмнэлэг гээд ер нь булай болгонтой нь тэмцээд байгаа. Наадуул чинь хоолноосоо салчих гээд, хамаг юм нь илэрчих гээд бусдад мэдэгдэхээс нь өмнө дарж авчих гээд л үзээд байна. Одоо жоохон зоригтой үз Амарсайхаан. Аль болгоныг өрөвддийн.

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.68.192

ИНГЭЭД АЛАЛЦАХЫГ НЬ ХАРААД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА ККК

Avatar

Зочин 2021-04-08 103.229.123.162

Амарсайхан дарга зоригтой хий. Муу хүмүүс хийсэн ч муулна, хийгээгүй ч муулна

Avatar

shune ue 2021-04-08 66.181.161.30

zuv shuu amjilt husie

Avatar

Зочин 2021-04-08 59.153.114.129

Сайн бна.

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.161.86

Хохь нь дээ. Ийм заваан юм руу өөрөө шунан зүтгэж байж орсон. Одоо яая гэхэв

Avatar

Хулгайч "Хулгайчыг бариарай" гэж хамгын чанга хашгирдаг 2021-04-08 202.55.188.99

Самарсайхан Монголыг муухай самарч хаячаад юу гэнэ вэ. Албан тушаалтай зууралдахгуй гэсэн яасан бэ зууралдаад л суугаад байхын ха ха ха

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.89.170

ШС ер нь тэгээд дуп нөхөр юм аа

Avatar

Зочин 2021-04-08 139.5.219.80

Buuj ogch bolohgui shuu. Ehneriinhee yarigdaad baigaa asuudlaar yu ch b** dugar. Neg tailvar hiisen boloo. Busad asuudlaar zorigtoi baigaarai. Amjilt husie

Avatar

Зочин 2021-04-08 103.229.123.1

МАНгар өөрийгөө хэлээд байгаа юм биш үү?

Avatar

иргэн 2021-04-08 202.21.109.57

Тэнэг юм ярилгүй ..ажлаа өгөөд явах нь зүйтэй…..

Avatar

Зочин 2021-04-08 124.158.83.53

Shantralgui sain ajlaarai amhilt

Avatar

иргэн 2021-04-08 64.119.16.54

Ах нь АН-ын том хандивлагч бас дарга байсан гэжугаа, энэ МАН нээрээ ийм булайнуудаасаа салдаггүй юм байх даа, сонгуульд унана даа, Хүүк ээ

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.70

Амарсайхан даргаа Оюутолгойг төлөөлж байгаа Болд гээд нөхөр Паушокыг дээрэмдээд Алтандорнод монгол компаныг нь дээрэмдчихсэн нөхөр байна , Та бүхэн болгоомжилно уу

Avatar

иргэн 2021-04-08 64.119.16.54

Улсыг төртэй нь худалдаад том дарга болцон хүн чинь та шүү дээ, хулгайч хулгайчийг бариарай гэдэг л яг болж байна даа

Avatar

mongol 2021-04-08 122.201.21.99

Hulgaichiig bariarai geed tom darga nar,uls turchid bugd hashgiralddag bolloo mongoliin udirdagchdaas uur h** tenger,esvel gazar door diildeshgui tusgai buleg baidag bololtoi yam huurhii manai uls turchid darga nar yamarch buruugui daldiin uzegdej haragdahgui humuus baidag bololtoi

Avatar

Даварсан эм 2021-04-08 192.82.81.107

ЭНЭ Нүгэлт эмээсээ болж эр нэг алдаж байнднн салтааг нь толгой дээрээ гаргасан эр хүн хүк шиг л зовж байгаам даа

Avatar

Зочин 2021-04-08 103.229.123.162

Ичинхорлоо бол Монголын ард түмэнд хайрлагдсан сайхан зөв эмэгтэй. Чам шиг ингэж үзэл бодлоо илэрхийлдэг хүн түүнийг шүүмжлээд яахав

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.90.3

Будуулэг эмэгтэй

Avatar

Зочин 2021-04-08 124.158.83.163

chi l hairladag yum bgaa biz. Ichinhorloo geheeree bas chamd hairlagddag bolohooroo huuli zorchih yostoi yum uu

Avatar

иргэн 2021-04-08 64.119.16.54

Тэнэг с** зайлаач

Avatar

Хилэнц 2021-04-08 103.10.23.136

Огцор гэх үгнээс өөр юм хийж мэддэггүй хоосон толгойнуудыг яалтай билээ дээ. Нийгмийн ухамсар байхгүй, хэл амаа билүүдэж, бусдыг доромжилж, зөвхөн муу талыг нь хайж, ул шагайсан эргүү юмнуулд л ингэж бичнэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 59.153.112.155

Туул голыг Зайсан толгойтой нь авилгаар авсан Амарсайхан огцор…

Avatar

Hudalch 2021-04-08 202.126.88.191

Энэ угаасаа ямар ч моралгүй худалч хжлгай ч

Avatar

зочин 2021-04-08 64.119.21.154

Янз бүрийн нэр хаягаар халхавчилсан улс төрөөр бизнес хийдэг хүнийг янз бүрийн аргаар харлуулдаг гүтаадаг этгээдүүдтэй төмөр нүүрээр тэмцэх хэрэгтэй.Зоригтой байх хэрэгтэй.Ажлын амжилт хүсье.

Avatar

Огцор 2021-04-08 64.119.22.43

Монгол улс даяар корона тараасан. Одоо хөдөө сумын иргэд, малчид хүртэл айдастай амьдарч байна. Огцор. Яасан ч хэрүүлч, олон долоон үгтэй нөхөр вэ

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.183.235

OGTSOR

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.183.202

юун яасан банк санхүүгийн бүлэглэл. юм л бол банк. эдийн засгийн эргэлтийг хангаж нэгэнд нь хүү төлж нөгөөд нь зээл өгч байгаа хувийн бизнес шүү дээ. ичсэн хүн хүн а**а. ичинхорлоогийн нөхөр яана гэдэг билээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.89.4

Тийм сүрхий юм бол хөл хорионы үед хувийн машинаараа явахыг зөвшөөрүүл!

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.183.202

Явахгүй байхыг хөл хорио гэдэг юм биш үү.

Avatar

МАН 2021-04-08 66.181.176.84

ШИР ХҮҮР ШҮҮ,ӨӨРСДӨӨ ЗАСАГЛАЖ БАЙЖ

Avatar

Дэмжиж байна 2021-04-08 202.9.46.223

цар тахлыг мөнгө гэж харж , хууль бус зүйл хийж байгаа ноходтой зоригтой, сайн тэмцээрэй. Ажлыг нь харлуулах, зайлуулах гэж их л оролдож байвал өөрөө зөв замаар явж байна гэсэн үн. Улам их амжилт хүсье. Бүү ухраарай.

Avatar

Хэнтэй 2021-04-08 202.126.88.191

Өөрөө өөртөйгөө юу

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.78

Зайсан толгойг тэр чигтээ нь хэн авсан билээ дээ Туулын бургасыг хядаж хаяаад яалаадаа. өөртэйгээ тэмцэх болж дээ та

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.189.251

Зөв Эр хүн

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.91.102

АН-д энэ байтугаа бохир зүйлийг сэдэж чадах,,Хүнийг яаж ч гүжирдэж, гүтгэж, нэр төрийг нь харлуулж доромжилж чадах, хүн чанар, ёс суртахуунаа бүрэн алдсан этгээдүүд үй олон бий.Улс орон,ард иргэдийн төлөө,зүтгэж байгаа шудрага хүн бүрийг тэд өөрийн дайснаа гэж үздэг.Гэхдээ үүнийг нь олон түмэн сайн мэддэг болсон байна лээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.161.49

Төрд гарсан хэдэн МАНгарууд бизнэс ,албан тушаалаа булаацалдаад алалцаж байна шдээ . Гудамжинд лааз өшиглөж байгаа АН ийхан ямар хамаатай юм бэ …

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.183.202

АН сөнөсөн.

Avatar

Хүүхдээ 2021-04-08 202.126.88.191

АН гэж нам байхгүй өолоод их удаж байгаашдээ сэрж үз

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.186.110

ДЭМЖИЖ БАЙНА ЗОРИГТОЙ ЗОРИЛГОТОЙ АЖИЛЛА АМЖИЛТ ХҮСЬЕ

Avatar

Зочин 2021-04-08 64.119.22.97

Өөрөө эхлээд хариуцлагаа хүлээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж