"Ерөнхийлөгч Х.Баттулга МАН-д үйлчилж байна" | News.MN

"Ерөнхийлөгч Х.Баттулга МАН-д үйлчилж байна"

"Ерөнхийлөгч Х.Баттулга МАН-д үйлчилж байна"

"Ерөнхийлөгч Х.Баттулга МАН-д үйлчилж байна"

Ардчилсан намын /АН/ ээлжит бус арваннэгдүгээр цахим их хурал өчигдөр болсон.  Дээрх хурлаар хэлэлцсэн асуудлын талаар АН-ын удирдлагууд өнөөдөр /2021.04.08/ мэдээлэл өглөө.


Хурлын талаарх  мэдээллийг АН-ын  Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.Өнөрбаяр танилцуулав. Тэрбээр “Цар тахлын хууль түүнд нийцүүлэн гаргасан Улсын Онцгой комиссын шийдвэр зэргийг үндэслэн гаргасан Засгийн газрын тогтоолын хүрээнд бид намын Их хурлыг цахимаар анх удаа зохион байгууллаа. АН-ын  дүрэмд зааснаар намын Их хурлын гишүүдийг томилогдох болон сонгох гэсэн хоёр зарчмаар бүрдүүлдэг. Намын их хурлаас хоёр тогтоол гарсан. Намын шинэ удирдлагууд хурлаас гарсан тогтоолыг хэрэгжүүлж ажиллах үүрэгтэй. Энэ хүрээнд цаашид тодорхой ажлуудыг хийнэ. Хуульд заасан хугацаанд бичиг баримтаа бүрдүүлэн  Улсын дээд шүүхэд хүргүүлнэ. АН-ын үнэт зарчим бол  хуулийг дээдэлж ажиллах юм" гэлээ. 

ГАДНЫ ГАР ХӨЛ ОРОЛЦСОН ХЭЛМЭГДҮҮЛЭЛТ ГЭЖ ҮЗЭЖ БАЙНА

Дараа нь АН-ын дарга М.Тулгат намын их хурлаас гарсан хоёр тогтоолын агуулгыг уншиж танилцуулав. Тогтоолд дурдсанаар “Нэгдүгээрт.Үзэл санааны хоригдлоор тооцох тухай тогтоол. Монгол Улсын тусгаар тогтнолыг эдийн засаг улс төрийн хувьд баталгаажуулах гуравдагч хөршийн хөрөнгө оруулалтыг татах үйлсэд өндөр хувь нэмэр оруулсан АН-ын дарга асан М.Энхсайхан, Да.Ганболд, Үндэсний бодлогын хорооны гишүүн С.Баярцогт, Д.Эрдэнэбат, Б.Болор, Б.Бямбасайхан, Б.Ариунсан нарыг хилс хэрэгт хэлмэгдүүлэн үзэл санааны хоригдол болгосон явдлыг их хурлын төлөөлөгчид бид гадны гар хөл оролцсон хэлмэгдүүлэлт гэж үзэж байна.

Эдгээр нэр бүхий гишүүдийг олон улсын хүний эрхийн байгууллагын үзэл санааны хоригдлын жагсаалтад оруулах ажлыг АН хариуцан ажиллана. Цаашид эрх мэдэлтний захиалгаар дээрх хүмүүсийг хэлмэгдүүлсэн АТГ-ын хариуцсан мөрдөгч, нэр бүхий прокурор, нөлөөнд автсан шүүгчдийн гэр бүлийг АНУ болон Европын холбооны улсуудад нэвтрүүлэхгүй байх хувийн хориг тавиулах арга хэмжээг ажил хэрэг болгохыг АН-ын удирдлагад даалгасугай.

Хоёрдугаарт. Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга нь АН-ын дотоод асуудалд хөндлөнгөөс  оролцон хагалган бутаргаж, Ерөнхийлөгчийн сонгууль тулаад байгаа үед МАН-д үйлчилж байгааг  их хурлын төлөөлөгчид буруутгаж байна. Энэхүү бусармаг үйлдлээрээ 2020 оны УИХ-ын ээлжит сонгуулиар АН-ыг ялагдуулсан гашуун үр дүнг дахин давтах вий гэж их хурлын төлөөлөгчид бид сэтгэл зовниж байна” гэжээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Өвгөн 2021-04-08 64.119.27.50

АН одооноос өөрийн суурь үзэлдээрээ бат зогсож үнэт зүйлээ хамгаалахгүй бол энэ улс хойд солонгос болход ойрхон шүү.
Энэ удаад тө нар зөв тактик барьсан байна. Эрдэнэ бол зангарагтай УТ-ч. ернь хэнч бай алдаа онооныл цогц харина аль үед
ямар цагт түүний давуу талыг ашгилах вэ гэдэг асуудал бол тактикийн асуудал. Үүнээс цааш тактик чинь зөв тодорхойлогдох
ёстой.Иймийн тулд эв нэгдлээ нягтруулж үзэл бодол дээрээ бат зогс. Амжилт энэ улсыг ертөнцөөс тасалчихгүй авч явах ёстой.

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.72.229

НЭЭРЭН ЗАРИМ ЖОГОРХОЙНУУД АРД ТҮМНИЙ СОНГОЛТ РУУ ЛУЙВАР ГЭДЭГ ҮГЭЭР ДАЛАЙЛГАН НУЛИМАЖ ТИЙМ БАЙХ ЁСТОЙ НЭЖ БОХИР ТУЛГАЛТ ХИЙЖ ХҮМҮҮСИЙН АЙВАН ТАЙВАН БАЙДЛЫГ АЛДАГДУУЛЖ МАГАДГҮЙ . МАГАДГҮЙ Ч БИШ ҮЙМҮҮЛНЭ. ЭНЭ ОРООЛОНГУУДААС СОНГОЛТОО ХАМГААЛААРАЙ!

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.72.229

МАН СОНГУУЛЬД ЯЛВАЛ ХЭНИЙГ БУРУУТГАЖ ЯЛЛАХ ВЭ? АРД ТҮМНИЙ ДИЙЛЭНХ БОЛСОН СОНГОГЧДИЙГ УУ? ТА НАР БУСДААС ШАЛТАГ ШАЛТГААН ХАЙХАА ХЭЗЭЭ БОЛИХ УЛС ВЭ? ИНГЭЖ НОВШИРЧ БАЙХААР МАНАЙ НИЙГМЭЭС БҮР МӨСӨН УЛ МӨРГҮЙ АЛГА БОЛЖ БУЯН БОЛООЧ!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-04-08 136.24.9.31

Одоо МАН, АН хоёр тохиролцоод ерөнхийлөгчөө гаогачих. Сонгууль хийгээд ч яах вэ.Нэг л Монгол улс. 100 жилийнхээ ойг сөрөг намтайгаатэмдэглэх хэрэгтэй Улс төрийн нам нь анх нэг намаар үүссэн..Одоо олон намтай болоод сөрөг хүчнээсээ ерөнхийлөгчтэй болбол бүр л гоё харагдах байх. Тэрнээс биш анх 21 онд нэг нам эрх барьж байсан. 100 жилийн дараа бас л нэг нам засгийн бүх эрхийг барьж байдаг байж болохгүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.72.247.58

ЭНЭ ТЭНЭГ ЭРДЭНИЙН БООЛ ЮУ ГЭХИ ГЭЭД БАЙНАА. ТА НАР ТАГ ДҮЛИЙ ГЭЛДЭРЧ БАЙНА. МОНГОЛД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ Л ЛУЙВРЫН МАН-ТАЙ ТЭМЦЭЖ БАЙНА. ЧИ ХАЛТАРЫГ ДАГААД ДАЛДАГНААД БАЙХ ХЭРЭГГҮЙ. 20124 ОНД ЧАМАЙГ ИХ ХУРАЛД БИТГИЙ ХЭЛ НИЙСЭЛЭЛД Ч АРД ТҮМЭН БИД ДЭМЖИХГҮЙ, СОНГОХГҮЙ. ЧИ ЭРДЭНИЙГ ДАГААД УЛС ТӨРӨӨС ЗАЙЛ.

Avatar

Боль 2021-04-08 173.79.146.136

Боль оо боль л…ууд Баттулгаас өөр сонголт байхгүйг бүх ард түмэн мэднэ !

Avatar

Batdorj 2021-04-08 192.82.80.172

Zub alham hiijee.

Avatar

Батболд 2021-04-08 74.105.51.49

АН одоо л ардчиллын төлөө намаа харуулж байна, баяр хүргэж амжилт хүсье. Монгод улсыг ардчилал зах зээлийн хөгжлийн замаас нь хазөйлгах гадны дарамт шахалт цаашид ч ширүүсч түүнийг нь гүыцэтгэгч гөр хөлөө хамгаалах олон нийтийг хатгаж улс төрийг хямруулах хагаралдуулах ажмллагаа улөм нарийсна

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.55.188.35

Энэ улстөрч балай п***а нар балайрах юмаа. Ардчилсан нам ч бай МАН ч бай л******д шоронд орж л байвал сайн. Энгийн иргэн алдвал хулгайч, гэмт хэрэгтэн болж ялаа эдэлдэг. Улстөрч шоронд орвол үзэл санааны хоригдол болдог. Битгий ингэж хуцаж бай муу гоожуурууд минь. Би лав нэг ч улстөрч ял авж байвал баярлана. Харин ч энэ л******д танай АН-ых ч тэр МАН-ых ч тэр арай ичмээр ял аваад байгаа шүү. Доод тал нь 10 жил авах хэмжээний л******д шүү АН МАН аль аль нь

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.55.188.35

Шудрага улстөрч гэж хаана ч байхгүй. Тэрэн шиг худлаа юм байхгүй. Бүгдийнх хэлж ярьж байгаа сайхан санал санаачлага, ард түмэнээ бодсон сэтгэлийнх нь цаана үргэлж өөрийнх нь хувийн эрх ашиг нуугдаж байдаг жинхэнэ бэртэгчингүүд. Хараалын үгс ч тэдэнд багадна.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.55.188.35

Монголчууд бид АН, МАН өөр юу юу ч байдаг юм гэсэн нөмрөгтэй яг адилхан хулгайчуудыг энэ нь сайн тэр нь сайн гэж хоёр тал болж маргах нь үнэн өрөвдөлтэй байна. Болчийлдоо лаларуудыг оодруулахаа.

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.71.125

Жижигхэн амьтан юу донгосно вэ ??? Өөрөө МАН-ын уяаны гөлөг С.Эрдэнийн гөлөг … Үүнийг ард түмэн 100% хүлээн зөвшөөрнө…

Avatar

П А Р Т И З А Н 1990 2021-04-08 192.82.68.192

АРДЧИЛСАН МОНГОЛ УЛС ЮМ БОЛ ҮЗЭЛ САНААНЫ ХОРИГДОЛТОЙ БАЙХ ЁСГҮЙ

Avatar

Нам дотроо учраа ол 2021-04-08 122.201.23.122

Ийм байдалтай яаж төрийн сонгуульд оролцоно доо. Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялагдах эхлэл бөгөөд шалтгаан нь өөрсдөө боллоо шүү. Дараа нь бусдаас алдаа хайгаад байваа. Эхлээд нам дотроо учраа олцгоо.

Avatar

П А Р Т И З А Н 1990 2021-04-08 192.82.68.192

ЧИНИЙ ҮГ НАДАД ОГТ ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙНА ГЭХДЭЭ ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ НИЙ ЧИНЬ ТӨЛӨӨ БИ АМИА ӨГӨХӨД БЭЛЭН

Avatar

Г.Батнасан 2021-04-08 192.82.91.248

Тулгат даргатай АН-ын эрхэм зорилго нь М.Энхсайхан, Да. Ганболд, С. Баярцогт тэргүүтэй луйварчдын өшөөг Баттулгаас авах гэдэг нь тов, тодорхой болов.

Avatar

П А Р Т И З А Н 1990 2021-04-08 192.82.68.192

ЧИНИЙ ҮГ ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙНА ГЭХДЭЭ ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ НИЙ ЧИНЬ ТӨЛӨӨ БИ АМИА ӨГӨХӨД БЭЛЭН БАЙНА

Avatar

baba 2021-04-08 66.181.185.97

Энэ эргүү солиотой гаруу гүй юу. Тэмээ гэхээр ямаа гээд байх чинь. Аргагүй л ардаа захиалгатай цүнх баригч гэдэг нь мэдэгдээд явчих чинь.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.21.107.245

Харваас х***а царайтай 3 юм тохирох ялаа л эдэлж байгаа гэж бодох юм. Шүүх хурал болж байх үед нь гэмгүй гэсэн нотлох баримтаа гаргаж өгөхгүй яасан юм бэ

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.68.192

ЧИНИЙ ҮГ ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙНА ГЭХДЭЭ ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ НИЙ ЧИНЬ ТӨЛӨӨ БИ АМИА ӨГӨХӨД БЭЛЭН БАЙНА

Avatar

irged 2021-04-08 122.201.21.99

Ene neg hulgaich gulug basw haanaas henii nohoi bolood garch ireed uimuuleed bn bah melhii erdene geechiin buunii nohoi uursduu MAN d uilchilj baigaagaa medehgui bas erunhiilugch ruu chihchihjee estoi nuguu hulgaichiig bariarai gej hashgirdagiin ulger bolj bh shiv dee

Avatar

ЗОЧИН 2021-04-08 202.21.126.30

АН-ЫНХАН ДОТРОО АЛАЛЦААД ГОЁ ГОЁ.

Avatar

ПАРТИЗАН 2021-04-08 192.82.68.192

ЧИНИЙ ҮГ ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙНА ГЭХДЭЭ ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ НИЙ ЧИНЬ ТӨЛӨӨ БИ АМИА ӨГӨХӨД

Avatar

од 2021-04-08 192.82.86.52

өөрсдийнхөө бурууг бусдад тохох нь.больдоо ховноос өөр юм мэдэхгүйл дээ.улсаа хохироогсодыг баатар гэх нь

Avatar

Зочин 2021-04-08 203.91.112.133

энийг ийм сонин залуу гэж бодсонгүй. Болороогийн нөхрийн үхэлд буруутгагдаад байл уу

Avatar

Зоч 2021-04-08 192.82.87.4

Тулгат танд амжтлт хүсье

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.179.21.208

М.Тулгат АН-ын дарга нэртэй боловч бүх асуудлыг Ц.Элбэгдорж, Э.Бат-Үүл нарын дохио зангаагаар явуулах нь хэн бүхэнд тодорхой. Сайхан ярьж чадна л даа.

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.68.192

ЧИНИЙ ҮГ ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙНА ГЭХДЭЭ ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ НИЙ ЧИНЬ ТӨЛӨӨ БИ АМИА ӨГӨХӨД БЭЛЭН БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-04-08 172.105.182.131

муу элбэгдөржын хөхүүл,

Avatar

зочин 2021-04-08 202.9.46.70

7 . 2012 оноос 8 жил Баянгол дүүргийн төсвийг авгай хүүхэдтэйшээ нийдж идсэн, Эцэст нь бүх идсэн уусан хавтаст хэргүүд нь Хүрэлсүхийн сэйфинд байгаа

Avatar

Зочин 2021-04-08 74.67.112.47

Бузар н**ш минь хун гутгэхгуй шуу.

Avatar

зочин 2021-04-08 202.9.46.70

Эрдэнээ бол хүн биш 1. Үр тарийны ямбий төхөөрөмж улсад шахаж 11 тэрбумын хохирол учруулсан, 2 . Алтанхуягын засгийг унагаж өөрөө сайдаар шагнуулсан, 3 . Монголын ардчилсаг холбоог зарж идсэн, 4 . Нийгмийн даатгалын олон тэрбумыг ах дүү нараараа идсэн, Хандгайтын аманд байсан нийгмийн даатналын амралтыг идсэн, маш олон газар нийгмийн даатгалын нэрээр орон сууц барьж идсэн, 5 . Авгайгаа өндрөөс шидэж алсан, 6. 2020 оны сонгуулиар 100 сая төгрөг 300 нэр дэвшигчээс авч идсэн

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.47.11

ЭНЭ ӨНӨРБАЯР ЧИНЬ ЭБАГИЙН ДАГУУЛ БИЗ ДЭЭ ТЭГЭЭД ЁР Н Б БОЛЧИХСОН ЦААНА НЬ ХҮЗҮҮГҮЙ БАЙНА ДАА ТУВААН БОЛ БАТТУЛГЫН ХҮН ИНГЭЭД ХОЁР ТАЛ БОЛООД ХАГРВАА АЛААН БОЛОХ НЬ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.90.76

Зөв. Алийн болгон угаагдсан тархинуудыг дагаж намирахав. Улстөр бол ард түмнээ дагадаг зүйл биш харин араасаа дагуулдаг зүйл. Ухуулгаа тогтвортой сайн хий. МАН, Баттулга хоёр энэ тал дээр та нараас илүү байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.9.46.70

Харин ч эсрэгээрээ Эрдэнээ та нар л Хүрэлсүхийн бууны нохой бйах шүү

Avatar

Зочин 2021-04-08 103.229.123.123

Арпчилсан намын даргад нэр нь өөрчлөгдсөн хулгайч гарч иржээ.

Avatar

Зочин 2021-04-08 202.126.89.142

Эмээ уу миний дүү. Ийм оньсого тайлаж чадахгүй бол улс төрд ороод яахав. Эрдэнэ та хоёр эрин үеээс хол хоцорсон байна

Avatar

Иргэн 2021-04-08 202.9.46.229

Тулга,Цогтгэрэл 2 хоёулаал би дарга нь гэх одоогоор та хоёрын хэнийг ч бүртгээгүй байгаа болохоор та 2 дарга гэхээ боль.2 АН-тай биш

Avatar

Уншигч 2021-04-08 66.181.180.192

Намаа шинэчлэх урагшаа харж ажиллах бус хогийн юм яриад эхэлж байна.ийм хүмүүс намаа шинэчилж,улс орноо хөгжүүлж чадах уу.ёстой чааваас долоон уулын цаагуур далд ор

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.85.143

За иймэрхүү байдлаар эхлэх юм бол чамайг түй ч дэмжихгүй шүү залуу минь. Асуудлыг арай өөр өнцгөөс харж арай дөнгүүр бх болов уу гэсэн….

Avatar

иргэн 2021-04-08 202.131.227.82

ИНГЭЭД Л БУРУУ ТИЙШЭЭ ЯРИАД ЯВААД ИРЛЭЭ. ХӨӨРХИЙ

Avatar

Зочин 2021-04-08 203.91.115.43

хулгайч АН хулгайч нараа өмөөрөөд энэ бүтэхгүй гар байнаа. гахай эрдэнэ тарвага элбэгдорж л***р батүүл нар сөнөтүгэй. энэ тулга аалз болтугай

Avatar

СОНГОГЧ 2021-04-08 202.9.46.155

ТАНАЙ НАМААС СОНГОГДСОН ЭЛБЭГДОРЖ, БАТТУЛГА 2 МОНГОЛЫГ ЯАЖ СҮЙТГЭСНИЙГ ХАРЖ БАЙНА УУ??? ШУДАРГА ЁСЫГ УСТГААД 12 ЖИЛ БОЛЛОО. . ШҮҮХИЙГШАВАРТАЙ НЬ ХУТГАЛАА. ШҮҮГЧДИЙН НЭР ХҮНДИЙГ ОЙРЫН 10 ЖИЛД СЭХЭХЭЭРГҮЙГЭЭР УНАГАВ. МОНГОЛЫН НЭР ХҮНДИЙГ ГАДААД ЕРТӨНЦӨД ХАМГИЙН МУУХАЙГААР ТАНИУЛЛАА. МОНГОЛЫН ХӨГЖЛИЙГ 12 ЖИЛЭЭР ГАЦААЖ ХОЙШ УХРААЛАА!!!!!!!! АН- С ДАХИН ХЭЗЭЭ Ч ЕРӨНХИЙЛӨГЧ СОНГОГДОХГҮЙ ГЭДГИЙГ ОЙЛГО …

Avatar

Монгол 2021-04-08 66.181.161.103

Илжигний шээснүүд зайлаа

Avatar

zochin 2021-04-08 203.91.115.251

Энхсайхан, Баярцогт хоёрт хуулийг буцаан хэрэглэж ял өгсөн гэх юм, бид чинь дарангуйлагчид болчихов уу

Avatar

Зочин 2021-04-08 64.119.24.36

Tiimee!

Avatar

Зочин 2021-04-08 192.82.66.209

Утсан хүүхэлдэй

Avatar

Зочин 2021-04-08 66.181.161.78

тулгат бандиаа чи бол тоглоомын кукла удахгүй чи чачга алдаад гүйнээ эрдэнийн шуумар бандиаа

Avatar

Nyamdorj 2021-04-08 45.151.167.11

Амьдралдаа нэг ч өдөр хувийн бизнес хийж байгаагүй Ухнаагиын ХҮРЭЛСҮKH бол худалч бас луйварчин, өмнөх 14 тэрбумын Хадгаламжийн хэрэг хуучраагүй байгаа, яаж 1,8 тэрбумын хадгаламжтай болсныг хэзээ тайлбарлах вэ?

Avatar

Зочин 2021-04-08 115.70.196.165

миний хөгшин явж эмээ уугаад дараа нь эмнэлэгтээ оч. тэмээ гэхээр ямаа гээд галзуу солио чинь хавартай хамт ирсэн бололтой

Avatar

Зочин 2021-04-08 150.129.143.90

1.8 terbum chin harin ch turd udaan yavsan hunii huwid hoosontoi adilhan gej bi bodoj baina. Ter elbgee battulga nar chin bur heden zuun terbumtai ene d tend hothon oron suuts litsenz tender avsan uls baidag yum. Yumaa haritsuulj sur hutshaasaa umnu!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж