С.Амарсайханд ёс зүйн хариуцлага хүлээлгэхийг шаарджээ | News.MN

С.Амарсайханд ёс зүйн хариуцлага хүлээлгэхийг шаарджээ

С.Амарсайханд ёс зүйн хариуцлага хүлээлгэхийг шаарджээ

С.Амарсайханд ёс зүйн хариуцлага хүлээлгэхийг шаарджээ

Шадар сайд С.Амарсайхан болон  Ерөнхий сайдаас Л.Оюун-Эрдэнээс ёс зүйн хариуцлага нэхэж, хэсэг залуус өнөөдөр /2021.04.07/ Төв талбайд жагсаал зохион байгуулжээ. Тэднийг хөл хорионы хугацаанд олон нийтийг хамарсан жагсаал цуглаан зохион байгуулахыг хориглосон журмыг зөрчсөн гэж үзэн цагдаагийн байгууллагаас саатуулсан байна.

Тэд "Улаан бүс рүү  эхнэрээ саадгүй нэвтрүүлж, баталсан журмаа зөрчсөн та хариуцлагаа хүлээ. Үртэйгээ, ээжтэйгээ уулзаж чадалгүй өнгөрсөн хүмүүсийн өмнө Шадар сайд буруутай" гэсэн бичигтэй самбар барин эсэргүүцлээ илэрхийлжээ.

Өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжиж, "улбар шар" түвшинд шилжсэн үед олон нийтийг хамарсан зөвшөөрөлгүй жагсаал цуглаан зохион байгуулахыг хориглоод байгаа юм. Түүнчлэн жагсаал зохион байгуулсан иргэдийг харьяаллын дагуу цагдаагийн байгууллага шалгаж, мэдүүлэг авч байгаа аж.

Улсын онцгой комиссын дарга С.Амарсайханы эхнэр нь аав, ээжийгээ сахихаар ХӨСҮТ рүү нэвтэрч, орчин нөхцөл нь таалагдахгүй байна гэдэг шалтгаанаар маргааш нь халдварын голомтот бүсээс гарсан тухай мэдээлэл гарсан. Үүнд С.Амарсайхан "Иргэдэд бодит мэдээлэл өгөх ёстой. Манай хадам аав 100 хувь асаргаанд байдаг, 80 настай хөгшин. Хоёр хөгшин хоёулаа Covid-19 авсан нь батлагдсан. Тиймээс халдвар хамгааллын дэглэмээ барьж, ХӨСҮТ рүү эхнэр маань хүргэж өгсөн. Тусгаарлалтын хугацаанд голомтот бүсдээ тусгаарлагдаж байна. Ахмад настнуудад энэ халдвар асар хүнд тусч байгааг би өөрөө мэдэрч явна. Тиймээс иргэддээ ахмадуудаа асар сайн харж, хамгаалж, халдвараас сэргийлэхэд анхаарах шаардлагатайг анхааруулан хэлье.

Манай эхнэр халдвар гарсан голомт буюу аав, ээжийндээ очиж тусгаарлагд гэсэн мэргэжлийн байгууллагын зөвлөмжийг дагуу тэнд тусгаарлагдаж байна. Дэглэм журмыг миний гэр бүл зөрчих ёсгүй. Тэр тал дээр олон нийтийн хөндөж байгаа сэдэв болон бусад асуудлуудаар хэн ч давуу эрх эдлэх ёсгүй. Тиймээс УОК гэхээсээ илүү ХӨСҮТ буюу мэргэжлийн байгууллагын гаргаж байгаа зөвлөмжийг дагаж байна” хэмээх тайлбарыг өгсөн билээ.

С.УНДАРМАА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
15
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

55 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Тайж 2021-04-07 192.82.68.164

Хаанахын явуулгаар монголчуудын хооронд яс хаяад байдаг улс вэ?эв түнжинтэй бие биенээ хүндэлж улс гэрээ түвшин байлгаж гэмээж нь бид хүчтэй баймаар санагдах юм.Шальдар булдар хэрүүл бидний эв эеийг сульдааж улам л харийнхны боол болох үүд хаалга нээгдэнэ!

Avatar

zochin 2021-04-07 43.228.129.119

Хүн төрөлхтөн хүнд хэцүү цаг үеийг эвтэй байж давж туулдаг. Дэлхий нийтийг хамарсан цар тахалын үед талцалж тоглох үр дүнгүй . Засаг тарийг хямраахгүй тогтвортой ажиллуулах,эсэргүүцэгчид арай жаахан зарчимтай баймаар , бүгдээрээ Монгол улсын сайн сайханы төлөө, Монгол хүний амь насны төлөө нэгдэж болох уу. Эдийн засг гэж уйлж хэрэггүй хүнийхээ амь насыг 1 тавиач , цөөхөн хүнтэй үндэстэн мөхөлгүй үлдэх тэмцэлд Бүгдээрээ эвтэй хүчтэй, санал нэгтэй даван туулъяа .

Avatar

Зочин 2021-04-07 150.129.142.36

Үхсэн нохойн оцгор бөлдөг царайлсан хоёр орк зогсоочоод огцор гэнэ яг харагдаарай.
амарсайхан ажлаа сайн хийж байгаа

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.194

elbeg dotj boldbaatar sain u

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.229.123.244

Маннай АН-н эргүүнүүд Америкыг дуурайж хөл хориог эсэргүүцэхээ зогсоовол таарна!!! Хөл хорьж болохгүй !! Мөнгө чухал!! Бизнес чухал !!! гэж байсан Америкууд яаж баларч байгааг харж байгаа биз!? Гэтэл Монгол Америк шиг 330 сая хүнтэй биш, 3 сая хүнтэй гэдгээ бодож байж Америкыг дуураймаар юм!!

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.180.60

УОК-ЦОР

Avatar

сонгогч 2021-04-07 202.126.89.126

Hun bur adil tegsh erhtei teriig hangaj ajillaj chadahgui avgaidaa davuu erh olgoson asuudal yarij bhad zarim neg malnuud umuuruud bh yum, ter uvchtei etseg ehee uursduu uls tur bolgoid bambai hiigeed bga bizde, ulaan bus ru hun oruuldaggui bol oruuldaggui l bh heeegtei Amarsaihanii avgai geheer boldog bj ogt bolihgui,

Avatar

ААК 2021-04-07 202.131.249.14

ШУДАРГА ШАДАР САЙДЫГ ХОТЫН ДАРГА БАЙХААС НЬ ДЭМЖИЖ ЯВДАГ ШҮҮ, ОДОО ЖААХАН ЗАРЧИМ ЯРЬДАГ ХҮНЭЭ ИХ ЭРХ АШГАА БОДОЖ ДЭМЖМЭЭР БАЙНА. АМЬДРАЛ БАЯН БАС ДЭЭР НЬ ӨВЧНӨӨР, АР ГЭРЭЭР НЬ НЭЭНТЭГЛЭХЭЭ БОЛЬЦГОО, ЮМ ХИЙЖ БҮТЭЭ ЗАЛУУЧУУД АА, АМЖИЛТ,,,

Avatar

Иддп 2021-04-07 64.119.18.121

Бүлтгэр эхнэрээ аваад зайлж үз

Avatar

Зочин 2021-04-07 59.153.113.171

Амарсайхвн ажлаа хийж чадахгуй байж зайлаад огоосэй, сандал ширээтэйгээ зууралдаа л ухчих гээд байхийн, ичмээр юм. Ажлаа зохион байгуулж чадахгуй, худлаа энэ тэруугээр явж ажил хийсэн дур узуулхий ео ео, Энэ хун буруу муу ажилласанаас болж ковид газар авлаадаа, тэгээд бас улс торжино, ероосоо бутэхгуй ээ, Оюун-Эрдэнэ дотроо мэдэж л байгаадаа, нээнтэгэнд орчоод сольж чаддаггуй юм боловуу, Хурэлсухээс айгаад байгаа юм боловуу? Эцсийн эцэст нэг хунээс айх биш нийт ард игэдээ ковидоос хамгаалаач!

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.161

Трамп бизнесийг чухалчилснаас болоод 330 сая хүнтэй америкт 500000 хүн ковидоор үхсэн. Манай монголчууд чинь америкаас зуу дахин цөөн гэж тооцох юм бол бид ний дууриах дуртай тэр улстай жишихээр 5000 хүн ковидоор үхэх ёстой болж байна. Тэгэхээр бизнесээ чухалчилдаг Оюун эрдэнэ ер сайд маань Трампийн зиндааны буюу 5000 хүн үхүүлтэл хаа ч байсан юм хол байна даа. Одоо 10000 хүн халдвар авсан гэдэг чинь дор хаяхад 300 хүн нь найдвартай үхэх магадлалтай байна. ойролцоогоор халдварын 3 хувь нь үхдэг.

Avatar

Зочин 2021-04-07 174.89.38.198

Энэ хэрэггүй дээ тэгсэн дээрвэл цэрэгт явдаг залуучууд энэ дэгдэлтийг (цэргийн ) эсрэг жагсаал зохион байгуулах хэрэгтэй залуучууд та нар зөв өөрсдийнөө ирээдүйн цэргийн төлөө л тэмцэх хэрэгтэй гэж бодож байна даа

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.74.88

Тэр авгайд нь ямар хууль билээ? тэрийгээ хэрэглэ Нямбаатар сайдаа!

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.23.156

Эрүүл Мэнд А-Я:

http://www.eruulay.com

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.57.95.110

Тэндээ үлдээд сахих нь яасан юм

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.108.24

Дарга солиод л коронагаас салчихдаг юм бол дэлхийн орнууд манай оркуудаас зөвлөгөө авчих байсан биз.вирустэй хэрхэн тэмцэхийг хөөрхий нэг юм ойлгодоггүй бэлчээрийн үхрээсээ нэг их ялгахгүй хүмүүс ч яаж ойлгох вэ дээ. Амарсөйхан та нарыг бодвол биеэ сайхан авч яваад, гэрээ засаад , одоо төрөө засч яваа мундаг хүн. Та нар өөрсдийгөө ардтүмэн гэж битгий нэрлэ. Ард түмний 10 хүн ч гэдэг юм уу…

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.108.24

Хэний даалгавараархалдвар тараах ажил хийж яваа хоосон толгойнууд вэ?та нарыг хамгаалах гэж Амарсайхан ар гэрээ орхиод ажиллаж байна. Та нар өөрсдийгөө ч хамгаалж мэдэхгүй ард түмнийг эрсдэлд оруулж өвчин тарааж байна. Зөрчлийн хуулинд ч , эрүүгийн хуулинд ч хүн өөрийн хийсэн үйлдэлдээ л хариуцлага хүлээхээс гэр бүлийн хэн нэгний өмнөөс шийтгүүлдэг заалт байдаггүй юм. Юм унш!!!

Avatar

Хариулт 2021-04-07 103.229.121.161

Эмээлт дээр эмнэлгийн тусламж авч чадалгүй нас барлаа.Жаахан охин би ээжтэйгээ хамт баймаар байнаа гээд уйлж байгаад нас барав.Гэтэл нэг сайдын авгай улаан бүсэд, ороод гараад,тусгаарлагдахгүй хэнээр зөөлгөж гэртээ очоод тарвалзаад олны сэтгэл санаагаар тоглоод байгааг ойлгохгүй байна уу.Дам хавьтагч биш шууд хавьтагч зүгээр гараад гэртээ очиж болж байгаа юу.Юмыг наанатай цаанатай бодооч

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.179.27.34

Загасны тархитай энэ нөхдүүдээс л зай барих хэрэгтэй. Тэр үед Амарсайхан сайд байгаагүй. Ой санамжгүй энэ мэт оркуудыг цэвэрлэмээр цэвэршүүлмээр байхын.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.27.123

Амарсайхан муу гахайд сум гарздах хэрэггүй. Халдвар аваачаад халдаачих.

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.186.34

Энэ ёстрй ширэн нүүрлэсэн өөдгүй залуу юмаа МАНд үүнээс өөр хүн байхгүй юмуу?? Иргэдийг үл тоомсорлодог Олон түмнийг тахлаас хамгаалах ажлаа хийж чадсангүй

Avatar

Badarch taxar 2021-04-07 192.82.86.173

Ene balai banid narig buudaj ** mongo awchihaad shoudaad bna buudaj **

Avatar

ОГЦОООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООР 2021-04-07 66.181.161.72

ОГЦОООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООР

Avatar

зочин 2021-04-07 203.98.76.103

Хүмүүс ээ Монгол хүн байна даа юманд жаахан учиртай хандмаар байна. Айлын охин аав ээжээ сахьсан, дүү нь очоод сахиураа сольсон, дэг журмаа мөрдөөд гэртээ өөрийгөө тусгаарласан энд юу нь нүгэл болчоод байна. Хэнд ч хэзээ ч ийм юм тохиолдож болно ш тээ.Манай залуучуудын зарим нь яасан мунхаг болж мунхарч байна аа

Avatar

irged 2021-04-07 122.201.21.99

Shudarga esiig nehej shaardsan zaluuchuud buruugui uvchniig dalimduulj erih medeltenguud davarch bn zaluusiig sulal

Avatar

lol 2021-04-07 66.181.161.30

hutsaarai malnuud z**l

Avatar

зочин 2021-04-07 202.179.25.22

Амарсайхан дарга харин ч сайн ажиллаж байна. Хэн ч өвдөж болно.. Өндөр настай хүмүүсийг бүү ярь. Энэ чинь хувь хүний соёл этика шүүдээ. Корона дэгдэлт явагдаж байгааг эрт үеээс ярьсан. Монголд хувь хүний хариуцлага сайжирч гэр бүл,байгууллага, нийгэм хөгжинө гэдгийг өөрөөсөө эхэлцгээе.

Avatar

Zochin 2021-04-07 64.119.24.99

Жирийн иргэд гай зовлон тохойлдоход яаж зүдэрч бж буяны ажилд очиж буйг мэдэхүү хариуцлага нэхэх хэрэгтэй урлагын тоглолт баар караокё энэ нөхөр л нээж корона тарсан шүү ашиг сонирхолын зөрчилтөй

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.40.119

улстөрийн намууд байсан цагт ард түмэн хоорондоо талцаж хэрэлдэж тэмцэлдсээр байх болно. Тийм болохоор намуудыг татан буулгаж хүчирхэг Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болье. энэ хамгийн зөв шийдэл гэдгийг болж өнгөрсөг үйл явдлууд харуулж байна. Тийм болохоор бүх ард түмний снал асуулга явуулахыг шаардаж байна. тэгэж байж нам чимээгүй хэрүүл тэмцэлгүй амар амгалан амьдарцгаана

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.9.40.119

Бацаанууд улс төрчдийн гар хөл болж битгий тэнэгтээд бай. Ёс суртахууг гэж юу байдгийг сайн ухаарахгүй мөртлөө юун том юм ярьж тэнэгттдэг новшнууд вэ. АН-ынхан бүх зүйлийг харлуулж муу муухай болгонд иргэдийг турхирахаа болио. Одоогийн засгийн газраас дандаа өө хайж жаахан юман дээр нь далимдуулах гэдгээ боль х***а санаатангууд минь. Бид та нарыг мэдэж байнаа

Avatar

Сайд 2021-04-07 103.26.193.230

Сайд худлаа ярьсан бүх хүн мэдсэн албан тушаалтайгаа үхэн хатан зууралдаж байгаа. Гэвч үнэндээ ард түмэн хэмээх хар масс нь яаж ч чадахгүй байна. Дараагийн сонгуулиар сонгогдсон байж ч мэднэ

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.91.102

АН-ынхны гүжирдлэг гүтгэлэг, хэлж ярьж байгаа үг нь яг 1937 оны хүн хилэсдүүлэгчдийн үнэрийг ханхлуулна.Эд нар ер нь тэр үерийн хатуу сэтгэлт, харгис хэрцгий хүн хилсдүүлэгчдийн жинхэнэ үр сад байж ч болзошгүй.

Avatar

arduud 2021-04-07 122.201.21.99

Hustdag erguu kommunist ve,chi mongoliin ard irgediig helmegduulj uravsan bolohoos bid bish shuu,mongolchuud ueiin ued haraah bolno

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.164.214

хүн бүр хуулийн өмнө тэгш эрхтэй гэсэн яасан бэ сайдын эхнэр дураараа улаан бүс рүү орж гарч болдог энгийн хүмүүс болдоггүй хэрэг үү үүнээс өмнө яаж хатуурхаж байлаа даа энийг хэн ч мартаагүй шүү. хавдартай эхийг үртэй нь уулзуулаагүй л биз дээ, аавтайгаа уулзах гээд уйлж лайв хийж байсан охиныг санаж байгаа шүү юу ч хэзээ ч мартагддаггүй юм шүү сайд дарга нар аа. та нарт хариуцлага тооцох өдөр ирнэ гэдэгт итгэж байна.

Avatar

Зочин 2021-04-07 103.212.117.36

ТЭР ЭХНЭР НЬ ЭЭЖ ААВТАЙГАА ТУСГААРЛАГДАЖ Л БАЙГАА ЮМ БАЙНА ШҮҮ ДЭ?

Avatar

Зочин 2021-04-07 66.181.186.110

ОГЦОР ГЭЭЭД СУУХААР НЬ Л ЗА ГЭЭД Л ГҮЙГЭЭД ЯВЧИХ ЮМ БИЗДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.91.102

Үймээн самуун,хэрүүл тэмцэл өдөөх зорилготой хэн нэгний захиалгатай явуулга биз. Сөрөг хүчнийхэн яг ийм байдлаар өдөөн хатгалага хийж, Төрийн албанд ажиллаж байгаа хүмүүсийн ажилд саад болж,, халж солихыг шаардах зэргээр төрийн албыг цалгардуулах,хохироохыг байнга оролдож,тоглоом тохуу хийж байна шүү. Засгийн газрыг тогтвортой ажиллуулах, гол албаны хүмүүсийн ажлаа тайван,зохих ёсоор хийх боломжийг хангах хэрэгтэй.Шаардлагатай бол хууль тогтоомжид өөрчлөлт оруул. Төр ийм сул байж болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.71.2

Амарсайхан яах вэ? Ажиллах гээд зүтгээд байгаа цөөхөн улс төрчдийн нэг гэж би боддог. Тэр зэргийн эрх мэдэл байлгүй яадгийм. Харин бусад хулгайч нараа л яая гэж бодож байна? Луйвардуулчихаад л давруулаад л ядуурч амьдраад байгаагаа ухаараач.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.16.50

Та юу ярьж байнаа? Өөрөө л үлгэрлэхгүй бол журам,дэглэмийг хэн дагах вэ?

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.126.89.155

ИЙМ ХҮНД ХАТУУ ХЭЦҮҮ ЦАГТ БИТГИЙ УЛС ТӨРЖӨӨД БАЙГААЧЭЭ…..ЕРӨӨСӨӨ АРД ИРГЭД ӨӨРСДӨӨР НЬ АЖЛЫГ НЬ ХАРИУЦУУЛААД ӨӨРСДӨӨР НЬ АЖИЛЛУУЛ !!!! ЯРШИГ ЗҮГЭЭР

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.16.50

Улс төржилт биш юмаа. Хүн бүхэнд адил хандага,тэгш эрхийг л нэхэж бна

Avatar

малаа 2021-04-07 103.26.193.230

Вакцин хийлгээдчихээд гадуур дэлгүүр хэсээд явж байсаан

Avatar

Зочин 2021-04-07 59.153.87.251

Томроод зууралдахгүй гээд өрвөлзөөд байсан н**ш огцорч чадахгүй
Эхнэрийнхээ асуудлыг би нам дарчихна гээд солиороод сууж байна гэсэн шүү Цайрчихсан луйварчин байна доо

Avatar

Zochin 2021-04-07 37.164.226.95

Deglem zorchij orchihood yun olon yum yarina ve, ene hunii shiitgel haana baina ve

Avatar

Зочин 2021-04-07 192.82.70.226

Энэ амармайхан ажил хийж чадахгүй байна ш дээ. Чаддаг хүнд нь өгөөд хурдан энэ өвчнөөс салах хэрэгтэй. Тэр хотын дарга гэж нэг хөлдүү нөхөр юун хашаа юун зам иргэдийнхээ эрүүл мэндийн асуудлыг шийдвэрлэх хэрэгтэй байхад шаал өөр юм яриад явж байдаг

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.24.36

Ter buh ch mungu l bodoj yavaa l daa !

Avatar

zochin 2021-04-07 66.181.179.80

mongolchuud chini yachikhsan orkuud boloo we , tur ulsad bitgii khel ger orondoo ch tuy kheregguy zaluus l kheden bor yumny tuluu busdyn zaraal bolj yawakh yum , archaaguy amisgaanuud

Avatar

Amar 2021-04-07 202.55.188.99

Сөрөг сэтгэгдэл бичсэн гаргахгүй байна.Шадар сайдын гуйлтыг биёлүүлж цензүүрдэж хасав уу

Avatar

Үнэн 2021-04-07 103.26.193.230

Хэн нэг нь уншаад таалагдахгүй бол гаргадаггүй юм байна лээ

Avatar

Amar 2021-04-07 202.55.188.99

Ёс журмыг өөрсдөө л үлгэрлэх ёстой.Ширлээд бултаад буруу үлгэр дуурайлал үзүүлээд байж болохгүй.Насанд хүрсэн бид ч таныг мэдэж байна.Өсвөр хүүхдүүдэд буруу нөлөөтэй

Avatar

бодол минь 2021-04-07 192.82.87.194

ТВ-н сурвалжлагч нэгэн ХӨСТ-Д орох гээд чадаагүйн хар гай бус уу? ТВ зарим хүүхнүүдййн атаархлын газар биш биз.Эхнэр гэх иргэнтэй нь биш нөхрийн нь албан тушаалд өөрийн нь намын нууц туршуулууд шунаад байгаа гэж хардмаар.

Avatar

Зочин 2021-04-07 64.119.16.50

Нөхөр нь өндөр албан тушаалтай болоход ухаантай эхнэр байсан бол бусдад дээрэлхэж, журам дэглэм надад хамаагүй гэж сагсуурахгүй харин ч улам даруухан байх байлаа. Онгироо сагсуу эхнэрийн гай гэж энэ дээ

Avatar

Зочин 2021-04-07 202.21.108.152

Зайгаа тавьж өгөөд явдаа гамшиг боллоо шүү САМАРСАЙХААН

Avatar

Иргэн 2021-04-07 202.179.8.4

Энэ нэг нөхөр биднийг эргүү гэж боддог юм байхдаа 2 цаг болоод гарсан 2021 оны 03 дугаар сарын 01-нээс хүсэлт гаргаад улаан бүс рүү орж болно. Би албан тушаалтай зууралдахгүй гээд байсан одоо албаа өгөл дөө харьЯ.

Avatar

Иргэн 2021-04-07 43.242.243.211

Улбар шар түвшинд шилжээд улам гаарсан ш дээ Одоо хурдан хөл хориогоо хийхгүй бол дэндлээ шүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж